Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2017 în toate secţiunile
-
2 points
-
a nu se intelege folosirea motorului intr-o singura treapta, ci in diferite trepte: 3, 4, 5, 6, la diferite turatii si viteze. Ma gandeam ca e destul de logic si se subintelege Corect @Doc Morelli, dar strict in oras nu e benefic. De la idea asta se plecase initial. Acum, fiecare face ce vrea ca oricum suntem off topic si nu are rost sa prelungim aici discutia1 point
-
MAi nene, tu ai vazut postul de mai sus in care Florin iti da un exemplu ? Este greu sa postezi si tu la fel ? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00290 citind linkul pus de mine, la care te incadrezi ?1 point
-
NU inteleg ce este asa de greu, daca te uitai pe schemele de mai sus si la culorile firelor din mufa acuala cu 8 sloti, vedeai ca ai chiar cele 2 fire, rosu, alb si alb.maro printre celelalte 7. Acum este clar ?1 point
-
1 point
-
Verifica axa came/tacheti / etansietate oringuri /inlocuieste injectorul 31 point
-
Subscriu, doar ca nu am gasit nimic care sa ne convina. Multumesc Nu imi fac credit pentru o masina. Si chiar daca as fi facut asta, de ce ar fi injositor sau de luat in ras? Nicio parere legata de masinile alea? Aveti vreun sfat/alta optiune de masina? Multumesc1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mai scriem una alta. De ceva vreme am schimbat placutele spate cu Ate. Frigul a venit si nu am apucat sa mai folosesc leatherique am apelat la @bubu182 pentru tratamentul piele. F multumit de rezultat. Am comandat de la Catalin @Led It Up leduri pentru oglinzi Foarte multumit mai ales de comportamentul si promptitudinea lor. Multumesc:) poze nu prea am reusit sa fac dar recomand ledurile respective!!! S-au montat de ceva vreme si manerele kessy am muncit ceva dar cu rabdare si atentie, am avut prima incercare de a adapta centrala dar dupa cateva tentative am realizat ca nu pot duce adaptarea la bun sfarsit datorita lipsei unei diagnoze adecvate. Bordul si volanul se deblocheaza cu cheile noi si confortul nou, dar cand sa fac adaptarea pe Ecu nu imi permite “diagnoza” (eu asa zic dupa ce m-am consultat cu persoana care m-a ajutat) dar bucuria a fost enorma pe moment. Partea buna este ca am descoperit un nou hobby, acumulam informatii si invatam lucruri noi care nu credeam ca o sa le fac.1 point
-
1 point
-
Rodajul îl faci exact invers ? In afara localității la diferite turatii si viteze Trebuie sa mergi constant intr-o anumita treapta/ turatie si alternezi la intervale de timp In oras, cel Putin in Bucuresti e imposibil asa ceva.1 point
-
Salut , am un RCD330 g plus si am o problema nu mi se schimba automat frecventa la radio daca trec prin diverse localitati undde acelasi post are o alta frecventa ceva gen TP.. Sa nu aibe acest 330g plus acea functie TP pentru radio?1 point
-
diferitele modificari facute cu VCDS afecteaza garantia ? ma intereseaza de ex sa activez VIM, si Mirrorlink pentru toate aplicatiile1 point
-
1 point
-
1 point
-
Postez si eu un CONSUM RECORD strict pentru oras: Bucuresti. Asta s-a intamplat Duminica aceasta, traffic lejer, SS active, fara AC, 2 adulti si 1 copil. Acceleratia apasat cu masura. 4,9 pe 25 de km pe traseu Dr Sarii - Aviatorilor - Baneasa si retur si am mai facut un drum dar nu mai tin minte pe unde. Dupa inca 10 km consumul a crescut la 5,5, am fost si in Militari Shopping Center si am umplut portbagajul de cumparaturi si baxuri de apa, sucuri, etc, adica am pus greutate. Am dat drumul si la AC pe acesti 10 km. Toata vara consumul de oras la ore de varf a fluctuat intre 7,5 si 8,5%, depindea foarte mult ora la care plecam de acasa sau de la munca. Cu cat plecam mai tarziu cu atat scadea consumul, chiar si sub 7. Dar uite ca a inceput scoala si se vede, consum astazi de dimineata: 10,1%. Trebuie mentionat ca si-a facut si regenerarea pe parcurs si a trebuit sa merg turata cu ea. A 3-a nu a vazut-o la ochi decat o singura data cred si pe distanta foarte scurta, gen 2-300 de metri.1 point
-
Stirea nu este din 2016? FEBRUARY 26, 2016 / 4:53 PM / 2 YEARS AGO Eu am fost multumit de anvelopele nokian wr d3 cumparate in iarna lui 2013 de noi. Le-am folosit 3 ierni si a fost bune spre foarte bune, o usoara senzatie de nesiguranta la viteze mari pe umezeala, insa asta si din cauza rotilor pe 15 inch, nu era neaparat din cauciuc. In schimb am condus pe urma alte doua modele de la nokian, si au fost praf. Dupa am vazut intalmplarile nefericite ale unor useri de nokian wr d4 (vezi doamne anvelopa de top, premium wannabe)+ reclama foarte agresiva auzita pe posturile radio in ultimul an, asa mi-am dat seama ca baietii se pun serios pe facut profit, si ca automat ca la orice produs calitatea o sa devina indoielnica, standardele o sa fie mai joase, etc. Eu am renuntat la aceasta marca de anvelope (doar pt iarna) din cauza celor expuse mai sus. Momentan, sa fac haz de necaz, am pirelli snowcontrol 3 dot 2016 si kleber krisalp ultimul model dot 2016, si kleberurile sunt mai bune/mai aderente cu mult decat pirelli, care cica sunt anvelope premium. Deci, nu va mai uitat doar la review-uri ca nu sunt toate de incredere, mergeti pe recomandari/teste/cititi parerile userilor pe forum, lasati review-urile facute de specialistii de cauciucuri.-1 points
-
Salutare, va scriu si eu pentru a ajuta un prieten drag!! Are eroarea asta am citit eu ceva dar nu prea inteleg... Va rog daca se poate sa ma ajutti si pe mine. Address 55: Headlight Range (J745) Labels:. 5M0-907-357-V3.clb Part No SW: 5M0 907 357 E HW: 7L6 907 357 C Component: AFS-ECU H04 0080 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 029A00000B000200 Shop #: WSC 05311 115 00000 ASAM Dataset: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002006 ROD: EV_HeadlRegulVWAFSPt_VW46.rod VCID: 3663528D897EA09A565-8062 Subsystem 1 - Part No SW: 3D0 941 329 A HW: 3D0 941 329 A Labels: 3D0-941-329.CLB Component: LeiMo links H04 0011 Coding: 230000 Subsystem 2 - Part No SW: 3D0 941 329 A HW: 3D0 941 329 A Labels: 3D0-941-329.CLB Component: LeiMo rechts H04 0011 Coding: 230000 1 Fault Found: 5275648 - Left/Right Driving Switch-Over Active C1080 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 23 Mileage: 190999 km Date: 2017.11.03 Time: 19:30:13-1 points
-
Păi dacă la banii tăi te gândesti sa iei o mașină la peste 200 k , faci o mare greșeală, părerea mea.O avea faruri, mirosuri, stiu eu ce basini...Frate e obosită...Ca sa nu mai zic că s-a scobit in nas vreun nespalat si s-a șters pe scaun, volan,...Da are 170 cp...Sau a mers in pielea goală, că e baiat de baiat....Cu transpiratie peste tot...Dar are mirror down....-2 points
-
@raducut123 nu toata lumea are buget/posibilitati pentru masina noua, alta lume cumpara ce isi permite si isi vede lungul nasului. Macar omul cauta sa ia km reali, nu si alti 200 mii pierduti pe drum din Germania spre RO. (asa cum le place la restul cumparatorilor, sa fie mintiti pe fata) Vrea mai premium la pret corect si stie ca trebuie sa faca un compromis in anume loc pentru asta. Cam ce cumperi de nou cu 13k euro? nici macar un Polo.-2 points
-
.Păi el nu zice de 13k, ci de 14k...Dacă mai pune ceva iese de golf...Oricum se vorbea de CC...De leasing sau credit nu ati auzit?Incerc să va zic că aceste masini sunt conduse de baietei...-2 points
-
-3 points
-
@madalin-m, nu vorbeam de tine. Nici nu știam ca tu ai scris sau ceva, eu am răspuns pt Răducu. Vezi ca una e sa te împrumuți la banca și alta e Leasing. Da’ lasă ca a venit moderaroru’ cu ‘care e problema’.-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00