Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2017 în toate secţiunile

  1. Mai stergem praful, Inca o revizie, de data asta am mers pe filtre UFI (pentru ca ei sunt si producatorul care face OE .. din ce stiu, au si o vata/pasla speciala in filtre , nu doar hartie). Set padele DSG updatate (aveam silver aluminium brushed, schimbat cu black aluminium brushed), arata o idee mai special. Montat leduri pe marsarier, sunt criminale.. exact ce trebuie (nu, nu sunt exagerate la modul ala.. sunt exact ce trebuie). Montat leduri full in interior, initial pusesem unele mai puternice dar am schimbat cu unele cam la 50% din cele puternice si cam 50% mai mult decat stock (plus ca lumina este alba acum). Schimbat parbriz pe casco la Pilkington. Schimbat stergatoare cu unele noi OE VW. In rest apa paie si bataie.. ehm, motorina. Urmeaza in 2 saptamani inca un detailing, de data asta un tratament de iarna cu o ceara speciala. Inca n-am apucat sa schimb termostatul de apa (stau cu el in portbagaj de mai bine de jumatate de an), o sa il schimb in maxim o luna, vreau sa desfac si toata admisia cu EGR sa curat bine tot, sa fiu sigur ca e totul etans, am vazut putin ulei imbibat pe langa imbinarile furtune / EGR / admisie ... sa fie treaba buna cap coada (daca tot le desfac ca sa ajung la termostat). Cateva poze..
    4 points
  2. Felicitari pentru modificari ! eu le-am pierdut firul deja La urmatoarea masina eu zic sa iei doar Şasiul ca de restul te ocpi tu repede Vad ca pentru tine masina e mai mult decat pasiune , este un "proiect in desfasurare"
    4 points
  3. 1 point
  4. Vezi ca-ti patineaza ambreiajul daca atunci cand schimbi intr-o viteza superioara turatiile nu coboara.
    1 point
  5. deci daca nu faci topic la diy cu montat ptc aftermarket esti naspa
    1 point
  6. @vdragos Daca ar fi ca tine, nu ar incapea nici macar roti de 14. On topic: eu le-as returna in locul tau, nu indeplinesc unicul rol pe care il au.
    1 point
  7. Eu schimband cutia acum ~1 luna, cred ca am ultimul soft. Nu recomand. In D merge mai subturata. Cel putin asa mi se pare mie.
    1 point
  8. Astazi am montat anvelopele de iarna impreuna cu celelalte jante. Sesizabil mai zgomotoase fata de cele de vara. Am pus distantiere de 2 cm pe spate si 1 pe fata, insa ma gandesc sa renunt la cele fata, sunt la aripa si mi-e teama sa nu mi arunce toate pietricelele in buza aripii. Folosesc de doua saptamani acest spray pentru anvelope si este foarte bun, aspectul este putin cam lucios pentru gustul meu, dar chiar daca spal masina, acestea raman inca negre, nu este nevoie de aplicare la fiecare spalare.
    1 point
  9. Valeo 515064 si 515065 sunt motorasele pentru caldura (V158, stanga si V159, dreapta).
    1 point
  10. Nici eu, nu mai are rost
    1 point
  11. Plus informatiile de la radio/audio afisate in partea superioara - daca este unitate OEM si meniu suplimentar - in functie de varianta ceasurilor Mai rar asa ceva....f.rar. Destul de greu de gasit, chiar si ceasurile complete, de Edition
    1 point
  12. Mersi! Nu mai zic nimic de “la asta nu fac nimic” si de “altele sunt pe drum”
    1 point
  13. 1 point
  14. da, pe clima, la 10- adaptation - Retention seat heating - ai pt driver si pasager -
    1 point
  15. Pai si pana acum erau 2 indexari intr-un an, asa a fost mereu. Ce s-a schimbat e disponibilitatea mult mai mica la discount-uri...
    1 point
  16. Astea's particularitati ale tarii. Nu cred ca is relevante in Romania dar here i go Taxa de drum e doar 13% fata de un Golf TDI, drumurile cu taxa (Toll) gratis si parcare gratis. Asigurarea si dobanda la banca putin reduse (parca 10% dar nu sunt sigur). Astea se insumeaza la ca. 1000€ pe an cred. Poate putin peste. Am facut toate calculele astea cand am cumparat masina. Nu stiam la ce sa ma astept exact dar ce pot sa zic ii ca nu's deloc dezamagit de alegerea facuta.
    1 point
  17. Am vrut sa pun Valvoline insa m am ales cu Fuchs Titan GT1 PRO C-3 SAE 5W-30. Foarte multumit.
    1 point
  18. Salut, Eu am cumpărat acum 2 ani si aproximativ 40.000 km o Octavia Style 1.8, cu DSG7. In perioada asta nu am avut absolut nici o problema cu ea. In afara consumului, a carui medie este 7.7 l/100 (cu maxime de 11 in oras si minime de 5.5 in afara) totul este super la mașină. As mai cumpara-o inca o data fara rezerve.
    1 point
  19. M-ai inteles gresit sau poate n-am fost eu suficient de clar; VCDS nu te minte, insa, repet, valoarea de "oil ash" este o valoare aproximata/calculata, adevarul il vei vedea doar in timp, cand presiunea diferentiala va creste mai rapid intre regenerari. Apropo, ce valoare are presiune diferentiala, poate postezi in topicul despre DPF. Ai soft dieselgate? Am citit ce-au scris cei de pe oil-club.de , opinii civilizate, inca nimic profesional. Sa ne spui si opinia persoanei din sfera profesionala la care o sa apelezi. Cred ca ar trebui sa dai o sansa uleiului Rowe, poate o sa obtii rezultate mai bune la uzuri si TBN fara aditivi. Si fara ulei 2T, injetoarele oricum daca pica pica (renumitele probleme la 1,6 CR TDI cu elementul piezo), poate sa fie si ulei sfintit.
    1 point
  20. sunt gripate/intepenite. Nu exista nepliabile.
    1 point
  21. Am facut si eu update acum HEX-V2 la 17.10.0 si se misca foarte foarte repede. Cu noul firmware. O sa fie release in curand asa ne-a spu Uwe.(Rosstech)
    1 point
  22. DA, impreuna cu un update de firmware.
    1 point
  23. Beta 17.10.0 Data Version 20171026 / DS283.3
    1 point
  24. 1 point
  25. De curand sunt si eu posesor de Skoda Fabia 2 si bineinteles am aceeasi problema cu mirosul urat in habitaclu. Cand selectam aerul pe rece nu se simtea mare lucru, doar un miros putin urat dar cand opream Ac-ul...ma lua cu ameteala Dupa o cautare mai aprofundata am gasit in filtrul de polen VIERMI, deci ceva a intrat in aeroterma si a putrezit acolo, nu va ganditi ca nu am schimbat niciodata filtrul, era schimbat de maxim o luna. Nu stiu daca este bine sau nu, mie mi se pare cea mai proasta pozitionare a filtrului de polen, de ce nu l-au pus inainte de aeroterma ?!?! Mai protejau si aeroterma si habitaclul de musafiri nedoriti. Pana una alta am bricolat eu pe la gura de aer si i-am montat o sita de protectie
    1 point
  26. Diferenta aceea de 8000 de euro se "materializeaza" intr-o sumedenie de dotari care pe variantele din Germania sunt standard, in comparatie cu Romania.
    1 point
  27. Am vazut si eu unul pe strada in Germania, in culoarea neagra. Prezenta detine din plin, iar tehnologie contra cost ofera de asemenea din plin. Insa pentru buzunarul meu este mult prea scumpa, nu de alta, dar incerc sa-mi controlez senzatia de nou si sa nu o las sa se manifeste cum vrea ea. Astept sa apara masina de TestDrive pe la Autohaus-uri si dau o fuga sa o probez. Presimt insa ca voi fi dezamagit de locul la cap a pasagerilor din spate cum sunt la actuala masina. Norocos ca nu calatoresc in spate. Motoarele de 190 respectiv 150 cp sunt cele de pe A4-ul actual, asa-i ? Am condus un A4 190cp quattro automat si are intr-adevar putere, dar nu m-a impresionat. Sunt curios cum s-ar comporta pe Arteon, o masina cu 70-200 kg mai grea ( nu sunt cifre exacte ). Motorul de 1.5 TSI l-as alege doar daca as face maxim 10 000 km pe an, si nici atunci nu as fi convins. Este inteles de la sine de ce. Nu am vazut-o in varianta R-line ci Elegance. Momentan sunt mai placut impresionat de un B8 R-line pe care l-as lua mai ieftin sau la acelasi pret. Din nou, chestie de gusturi.
    1 point
  28. 1 point
  29. Neincrezator mai esti :icon_cheesygrin: Pana la mijlocul anului masinile sunt modelul din anul curent, pe urma modelul de anul urmator. E un truc de vanzare, folosit de VAG. Practic prin asta au evitat ca oamenii sa cumpere masini noi cu model de anul trecut, chiar pe multi i-au facut sa se simta bine ca au deja modelul de anul urmator. Masina ta e albastra, Vento model 1993 fabricat in data de 05.03.1993. Ai dotari de confort, inchidere centralizata, jante de aliaj, radio beta, 4 difuzoare. etc Motorul are cod ABS 1.8L benzina 66KW 90CP.
    1 point
  30. Buna dimineata warlock, Din pacate nu prea am timp sa citesc manuale,ma bazez pe intuitie si logica dar nu imi iese tot timpul. Ce am descoperit prin meniuri s-a intamplat pe la semafoare lungi sau cozile interminabile din Bucuresti.Am si manualul tiparit si cel online dar degeaba. Am spus ca revin cu observatii despre consum .Imi mentin parerea in legatura cu volumul rezervorului dar mai studiem problema. Azi am pus motorina si la o autonomie de 70 km cu un consum mediu de 7.3 rezultand un volum de motorina in rezervor de 5,11 litri am bagat aproape 41 de litri cu repornirea pompei de 5-6 ori. Daca facem calculul de la umplerea precedenta a rezervorului, la un consum mediu de 6L/100 km am parcurs 660 km deci 39,6 litri si adaugam cei aproximativ 5 litri presupusi a mai fi in rezervor iese si mai putin adica 44.7 litri. Nu stiu ce sa cred ! O zi buna
    -1 points
  31. suntem in aria de Passat B7, daca nu ma insel.
    -1 points
  32. pai da, e din 2005, intre timp au aparut uleiuri/norme mai bune.
    -1 points
  33. Va salut Am cautat despre acest subiect si n-am gasit , din acest motiv am deschis un topic nou. Daca am gresit-scuze La masina din semnatura(inca in garantie pana in 2018) am patit urmatoarea problema: am mers vreo 10 km pe rosu la combustibil( in alte dati am mers zeci de km fara probleme) si apoi in zilele urmatoare am alimentat cu vreo 9 litri de motorina pentru plimbat putin prin oras. Nu mai era rosu. Dupa alimentare imediat am mers vreo 7 km in oras, cu aglomeratie si intrat Start-Stop de cateva ori , am parcat masina pe drum drept. Apoi dupa 20 minute cand am vrut sa plec n-a mai pornit. Invartea motorul dar nu pornea. Fara alt mesaj in bord. Ok , m-am resemnat ca la 45.000 km sa te lase Passat-ul in drum.Chemat platfoma, dus la Service Porsche Nord, diagnoza(nici o defectiune la masina). M-au pus sa fiu de acord sa imi puna vreo 15-20 litri de motorina pentru ca masina cica n-are combustibil. ,,Diagnostic final'': aer in instalatie datorita lipsei de combustibil, adica mi s-a dezamorsat pompa de motorina. Cand? Pai cica inainte , cand mersesem pe rosu, pe rezerva. Am luat masina de la service(660 lei a costat gresala) si merge la fel ca inainte. Ok, nici o problema. Dar de ce mi se pare ciudat? Am mers pe rosu de multe ori , o data pe serpentine zeci de km ca nu gaseam benzinarie si n-am avut probleme. Iar acum , cu rezerva aproape intreaga, in oras, sa traga aer si sa se dezamorseze. Si sa moara apoi cu 15 litri de motorina in ea, dupa ce am mers ceva km dupa alimentare. Ei eu zis ca am mers cu motorina din filtru in ultimii km.Daca mai aveam doar un litru sau 2 de motorina, mai ziceam, dar abia se aprinsese becu, era motorina suficinta. Am mai patit cineva asa sau a avut vreo situatie similare? Poate explica cineva mai bine fenomenul? Ma tem sa nu fie vreo problema la pompa si cei de la service sa nu zica asta ca sa n-o schimbe pe garantie. Multumesc frumos
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!