Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2017 în toate secţiunile
-
2 points
-
Hello, Intre timp am mai descoperit niste mesaje noi si am zis sa le folosesc corespunzator. Am luat un senzor cu ultrasunete, cu care se poate masura distanta. Acest senzor poate masura pana la 5-6m. L-am conectat la placuta de dezvoltare iar placuta de dezvoltare mai departe la ceasurile de bord prin CAN. Am ales sa ma folosesc de led-ul verde pentru cutia DSG(acest led verde in mord normal este un warning cand se muta shifter-ul din P in D sau R). In cazul de fata, led-ul sta aprins cand distanta intre obstacol si senzor este intre 20 si 10 cm si incepe sa palpaie daca distanta scade sub 10 cm. Aceste distante mici le-am ales pentru usurinta testului. Video: Ma gandesc daca sa-l montez pe masina, tinand cont ca eu nu am DSG, si acel martor nu este utilizat, ar merge sa-l folosesc pe post de warning light pentru franare, vedem... p.s. Vitezometrul oscileaza din cauza timming-ului mesajelor prin care ii trimit viteza si rpm.2 points
-
Astazi am luat masina de la vopsit ; multumit din nou de lucrare ( am vopsit-o unde am facut si leonul acum 3-4 luni ), am schimbat aripa stanga fata cu una noua, care a fost terosonata foarte bine, aripa stanga spate unde era " taiata ", usa+portiunea de jos de acolo de la prag unde e " boala lor " si portbagajul ; a fost curatat si EGR-ul. Astept sa vina comanda din china de plastice cromate, pedalier si nuca de s-line cu husa din piele. Pozele le voi pune zilele urmatoare pt ca da serverul eroare.1 point
-
1 point
-
Cei de la AVD au aparat de curatat DPF/catalizatoare... Se face test de flow inainte si dupa...1 point
-
Salutare, Tin sa va anunt ca am rezolvat, un electrician priceput ma ajutat cu remedierea aceestei probleme, s-a desfacut unitatea si s-a inlocuit o asa numita sursa, unitatea functioneaza normal acum. Va multumesc pentru raspunsurile prompte. Zi usoara.1 point
-
da, pe clima, la 10- adaptation - Retention seat heating - ai pt driver si pasager -1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina si norocoasa sa aiba un proprietar asa dedicat ca tine. Felicitari, sa va bucurati impreuna cat mai mult timp !1 point
-
motorul merge mai zgomotos, posibil sa apara trepidatii, masina scoate un fum alb si turatia de ralanti creste pe la 1100rpm si pleaca ventilatoarele la turatie mare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
salutare a trecut mult timp dar problema era pe injectorul 4 nu sufla cum trebuie motorina la ralanti nu mergea cum trebuie dar can o acceleram mergea ok schimbat injectorul cu altul probat masina 2500 km facut test totul in parametri numai bine1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Arl 150 as vrea sa le marit long beach intre timp termostatul a inceput sa curga...asa ca am comandat unul nou si daca tot m-am apucat de surubarit la masina am zis sa schimb si ultimul tampon de la masina,cel de deaspura cutiei de viteze,am mai completat cu putin antigel...(nu stiu sigur daca este g12...urmeaza sa il schimb tot din nou pentru ca tot curge antigel si dupa ce am pus termostat nou si am gasit si niste mizerie in borcan),in schimb tamponul swag face treaba buna...multumit de el deocamdata,cel de la distributie tot swag am pus si se tine bine de 2 ani.1 point
-
In oras 400-600 km ,in exterior poate depasi 1000 km1 point
-
1 point
-
In dimineata urmatoare porneste cu egr-ul anulat (scoate-i furtunul de vacuum)1 point
-
1 point
-
Motoarele sunt facute pentru tot grupul vag ,deci anul de fabricatie e important .1 point
-
1 point
-
CR-urile au catalizator si apoi dpf ,asta lungeste muuult viata dpf-ului . 2010 nu mai are probleme cu pompa de ulei. 5% din pompele de inalte fac span ,preventiv se poate monta pompa cp3 care e mai silentioasa si nu face span1 point
-
Ai dreptate, tetraetil de Pb creste CO a unei benzine pentru a o face mai stabila si a nu detona. Ai vorbit de catalizator si mi-am dat seama ca nu luasem in considerare aspectul asta. Toate diesel-urile de ceva vreme au catalizator cu 3 cai, iar Pb il neutralizeaza, cel putin partial. Din analiza se observa ca uleiul Rowe n-a avut Pb, raman 2 suspecti; uleiul 2T si aditivul. Nu cred ca exista vreun ansamblu de uzura din motor care sa genereze Pb. @Trofin Liviu, ai putea sa faci o analiza separata la uleiul 2T si la aditiv. Ce ulei 2T folosesti? Nu consider ca discutia despre implicatiile asupra DPF sunt OT, ce rost ar mai avea discutia rezultatelor uleiului daca nu ne-am argumenta gandirea?1 point
-
1 point
-
....arbori echilibrare (pompa ulei),chiulasa,prezon rola distributie ,dpf..... Cauta cu motor CR an minim 20101 point
-
Salutare! Sa va spun cum a fost la mine. Motorul porneste, faruruile isi fac levelingul, pornesc la drum si in momentul in care virez la stanga apare pe computerul de bord <<Cornering light (AFS) failure Log book>> insotita de martorul de bec ars care ramane aprins pana la oprirea motorului. Ziua nu-mi da nici o eroare. Am inlocuit becurile de cornering (H7), dupa ce am citit raspunsurile la aceasta postare, si s-a resolvat problema! Deci, este in fond o eroare de bec ars. O zi minunata!1 point
-
Iti trebuie mecatronic. Ai pierderi pe circuitul hidraulic din mecatronic. Ulei dat afara pe la aerisitor mecatronic nu ai( sub baterie) nu ai?1 point
-
1 point
-
@ezechiel, te rog nu mai spune ca se schimba daca nu stii ......REPET dsg 7 uscat DQ200 NU se schima uleiul ....cutiile dq200 au avut o rechemare pentru schimb ulei , din sintetic in mineral pentru ca ataca imbracamintea de la mecatronic si il pune in scurt , in rest nu se schimba.....discutia este aceeasi ca la schimb ulei manuala , rau nu ii va face daca il schimbi, dar producatorul spune ca nu se schimba! nu exista intervale de schimb, ce spui tu este pentru ambreiaje umede care sunt scaldate in ulei ! Da in filmuletul pus de tine este o cutie cu ambreiaje umede!1 point
-
Tocmai ca pentru Romania, mai ales daca se merge extraurban destul..masina folosita zilnic, Cross Climate nu sunt alegerea ideala. La noi sunt constant temperaturi de peste 30 vara, temperatura asfaltului fiind mult mai mare. Nu mai spun cum se incinge o anvelopa la rulare constanta cu 130kmh la acele temperaturi. Apoi iarna, sunt zile de -10 grade, nameti care mereu iau autoritatile prin surprindere. Oricat de bun e Cross Climate si e peste o anvelopa obisnuita all-season, in conditiile din Romania si pentru o masina de care ai nevoie zilnic, fara da fie alternativa..mult mai indicate sunt 2 seturi de anvelope. Eu consider ca sunt cu atat mai importante anvelopele sa fie de sezon la noi in tara cu cat te trezesti cu gheata pe carosabil, drum inzapezit, cu pieton care iti sare in fata, cu tot felul de pericole neasteptate care obliga la franare si in situatiile aceastea cati ar prefera cross climate in defavoarea unui pneu dedicat de iarna mid/high-end. Nu e ignorat faptul ca un set de anvelope se va uza considerabil mai repede decat 2 seturi, asa ca exista si aici un aspect.1 point
-
Nu știu dacă au încheiat colaborarea, dar și dacă ar încheia-o, vrei să facă recall la milioane de mașini să le schimbe bușonul de umplere?1 point
-
La un moment dat adresa din UK la Quantum era identica cu adresa sediului Castrol . Daca privim atent ce scrie pe butoaiele de Quantum observam ca este fabricat de BP Castrol in fabrica din Belgia, cat despre forma flacoanelor no comment .Vapsoil plateste la VAG sa poata pune sigla VW pe eticheta sa vanda ceva, aka marketing.1 point
-
1 point
-
Vad ca alegi uleiurile in functie de marca, pret si vascozitate si nu te intereseaza absolut deloc specificatiile, normele VW, API,ca este mineral, semisintetic sau sintetic, etc. Orice producator mare face uleiuri proaste si f. bune, de la ieftine la foarte scumpe. Ulei de marca la pret nebun vascozitate diversa, in mod absolut sigur nu este sintetic. Chiar recomanzi la motoare vechi 10W40 care nu face decat sa termine motorul mai repede si nici macar nu mai este sintetic. (Gros la rece, nu cumva sa unga motorul cand are mai multa nevoie de ungere). Texaco 5W40 este sintetic, Texaco 10W40 deja nu mai este sintetic. Mai bine un ulei 5W40 sintetic marca Kaufland decat un Liqui Molly low cost nesintetic sau doar cu baza sintetica sau semisintetic cum este cel 10W40.1 point
-
da si am pus suplimentar si codul VDO 03L130277S=A2C9626040080 la sfarsitul acestui an VDO promite lansarea un test plan pentru injectoarele EU5 piezo. in aceste conditii se va lansa si un kit de service pentru reconditionare. am atasat roadmap-ul VDO_Diesel_IAM_Roadmap_Q1_2017.pdf1 point
-
Semeringul se poate scoate fara a bloca axa la pompa de vacuum ,dar distributia nu se poate demonta/monta fara sa calezi . Mai trebuie si o presa pt a scoate fulia1 point
-
Va salut, se intampla sa nu revina singur acul la RPM, dar daca pisti putin acceleratia isi revine, in cazul in care procesul de curatare s-a terminat.1 point
-
pt motoarele pe benzina care nu au fost segmentate eu as merge pe 10w40 de la valvoline ,liqui molly sau texaco pt cele segmentate un 5w40 de la marcile sus mentionate pt motoarele diesel cu filtru de particule cu km multi as pune 5w40 cu specificatia dpf gasim la valvoline, motul,havoline,texaco si liqui molly 5w30 as pune cu precadere iarna si la motoarele diesel cu km putini ,la motoarele cu turatie crecuta pe benzina gen clk tsi evit cat pot de mult castrol si mobil ,dar nu ca nu ar fi uleiuri bune ci din cauza imbutelierii indoielnice-1 points
-
nu am spus ca nu tin cont de specificatii asta e motivul pt care am ales o plaja mai mare de producatori da recomand 10w40 in motoarele vechi si nesegmentate pe benzina incearca sa bagi un 5w30 intr-un mk4 cu compresie 7 si povestim dupa deaemenea motoarele de 2.0 tfsi si 1.8tfsi de la audi si vw chiar daca sunt generatie relativ noua 2009-2015 sunt foarte flamande la ulei pana la reconditionare le recomand clientilor mei un 10w40 petro canada un ulei aditivat care imi tine in frau foamea de ulei-1 points
-
-1 points
-
Intrebare: este un pic off topic sa spunem... De ce bidoanele de 5 litri inclusiv 4 de ulei sunt mai ieftine decât cele de 1 litru? Sa fie uleiul mai de proasta calitate..sau care sa fie problema.. încerc sa iau ceva de pe net..si nu știu ce sa aleg-1 points
-
@GTD trebuie să mă înclin cu respect în fața explicațiilor dumneavoastră! Niciodată nu m-aș fi gândit, consumul de ulei este o chestiune studiată de Castrol! Pentru mine este noutate absolută această informație.-1 points
-
Eu stiam ca daca o masina se livreaza iarna, vine cu pneuri de iarna indiferent ca ce zici sau vrei tu.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00