Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.10.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Presimt ca acel climatronic o sa vina la pachet cu o consola 2Din pentru ca “Doar asa am gasit, iubi.., ce sa fac? Sunt utile scaunele incalzite iarna!!!” Nu am citat din mine, nuu...4 points
-
salutari tuturor, Tocmai ce am scris 2 pagini si am sters din greseala toata descrierea. Pe scurt, masina e luata de la Avia, maine o s-o livreze, echipare Style, 2.0 tdi DSG cu ceva dotari, pe scurt, alegerea ideala pentru mine. Maine o sa fac o descriere completa, dupa ce dau si o tura cu ea si o simt mai bine2 points
-
Breaking News.... Winter is coming, i am ready...am trecut pe bocanci de la Dunlop Winter Response 2....jonctiunea am facut-o ca de obicei la Autosoft cu suma derizorie de 35Lei si a inclus: schimbat roti, spalate alea de vara, curatat si gresat butuc cu peria pneumatica, echilibart (doar 2 au fot nevoie) stranse cu dinamometrica, si 4 saci de plastic. Rotile le vara au fost spalate si la spalatorie, degresate, clatite, uscate si dezumflate la 1,8 bari puse in huse si bagate in saci de plastic pentru 5-6 luni. Sa vina zapada!!!2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am economisit cam 7500 euro pe motorina, cateva sute pe ulei si service, din care scadem deprecierea 9000ish si costurile curentului cam 2000. Deci masina m-a costat 3K€. Not bad!1 point
-
Sau poti renunta la DSG si alegi o manuala M6 curata, cuplata la un 1.8 TSI. Rafinata, ieftina si buna !1 point
-
@ValeriuC Motoarele TSI de la Skoda nu au implementata functia de dezactivare a cilindrilor. Doar pe 1.4 TSI 150 la SEat , VW si Audi. Oricum ACT-ul intra la mers pe tempomat deci in oras nu stiu cat se simte.1 point
-
Bogdane, esti nr.1 la retrofituri si updgrade-uri de pe formul asta ... daca s-ar face un concurs ... l-ai castiga detasat ... Bravo Bravo Bravo! ...1 point
-
in portbagaj, sub capitonaj, pe partea dreapta. dupa 2009 este sub bord, sus, in stanga1 point
-
poftim law, cu staging activat - vezi fisierul atasat Alex - din pacate, pana in prezent nu s-a gasit solutie, pentru modelul tau mod staging laurentiu.bin1 point
-
@mihai.onu94Nu toate motoarele TSI sunt pe curea, cele din seria 1.8 TSI si 2.0 TSI sunt pe lant, pentru ca sunt din gama de performanta. Doar 1.0, 1.2, 1.4 si 1.5 TSI sunt pe curea. Oricum 1.8 TSI nou nu are nicio problema chiar daca este pe lant. Fostele 1.2 si 1.4 de pe Octavia 2 erau problematice.1 point
-
@ValeriuC Salut, Din experienta proprie cu doua Octavia 3, si avand in vedere pretul de lista la care te incadrezi - 28000, as incerca sa iau: 1. Obligatoriu o masina cu suspensie independenta. Asta te forteaza la: 4x4 cu orice motor sau 1.8 TSI M6 / DSG. Restul motoarelor nu beneficiaza de suspensie independenta, deci sunt mai putin rafinate pe drumurile noastre. 2. M-as feri de DSG7 pentru lipsa de fiabilitate si as sari direct la DSG 6. Incearca sa iti configurezi un Style 1.8 TSI M6 sau 4x4 si renunta la Canton, scaune piele / Alcantara, carlig (poti adauga ulterior), navigatie, camera video. Decat DCC mai bine o suspensie independenta. De asemenea, poti veni la o intalnire VWforum sa discuti live cu noi.1 point
-
Kilometrii curg fara numar , anul asta am fost foarte plimbaret , am depasit 21k deja si mai sunt 2 luni pana la final de an , din care 16 k extern si restul oras , a venit timpul pentru inca o revizie si o verificare generala : -Ulei OE + filtre motor Purflux ( am cautat si filtre OE dar diferenta de pret mi s-a parut considerabila fata de cele Purflux , asa ca decizia a fost usoara ) - Ulei cutie OE la 30 k daca am contorizat bine , cel din cutie era foarte curat dar totusi nu se putea compara cu cel nou : cel din bidoane era considerabil mai unsuros , parca uleiul vechi era "taiat" daca intelegeti ce spun. - Mecanismul de stergatoare - La fix 2 ani de la schimbarea ultimului mecanism , m-a lasat balta , asa ca am luat alt mecanism , tot AM .....sa speram ca acesta va tine mai mult de 2 ani. -In rest , verificare generala la toata masina si se pare ca singurul lucru care il mai am pe TO DO list sunt cateva furtune care par imbatranite ......in rest vorba samsarilor "Nu bate, nu troncane , sta volanul drept , porneste la sfert" Ambreiajul in sfarsit s-a lasat si el cevamai bine , nu mai smuceste la plecarea de pe loc iar la simering nici vorba de pata de ulei ( inca am ramas socat de la faza cu simeringul ) asa ca dupa 11k km totul se prezinta bine. In rest a fost o luna plina de deplasari si plimbari la greu cu mai multe drumuri prin Bacau, Cluj si Brasov ....dar nu toate pe drumurile traditionale : In prima poza de sus eram pe undeva prin Poiana Brasov, luam pranzul , mai dadeam un mail....work stufff.......asa ca baietii in mijlocul pustietatii Ultima poza de mai sus este facuta intr-o spalatorie Self Service din Codlea la ora 3:00 AM pe 2 grade afara , Nebunul de mine cand se intorcea din Cluj a ocolit prin Codlea sa spele masina la aceasta spalatorie recomandata de cineva, o sa postez si in topicul dedicat spalatoriilor , chiar am ramas impresionat de calitatea solutiilor si a apei din aceasta spalatorie. Am reusit sa imi fac si un update sa mearga mai bine RCD330G mai am de lucrat , inca nu am reusit sa fac sa mearga radio simultan cu Mirrorlink , dar lucrez la asta , nu am avut timp sa ma ocup , am vazut in filme pe net ca se poate face ceva legat de acest aspect.1 point
-
1 point
-
Asta este "evolutia" made by VW. Am testat 2 Passaturi B6 si ambele claxoneaza ca o masina normala. Unul avea volan multi, celalalt nu. E mai sigur sa umbli cu geamul lasat si sa urli daca e ceva pericol, claxonul e bun doar pentru a claxona in fata blocului la 2 noaptea sa coboare amicii ( ca n-ai mobil...ce dracu) si sa moara vecinii cand te vad cu masina secolului. TDI frate!1 point
-
Salut! Intamplator masina are un manual. Ar fi bine sa-l citesti. Il gasesti si aici1 point
-
Au inceput sa vina coletele ? In primul rand, stopurile. Urate, matuite, se cerea un upgrade asa ca am luat de facelift cu led. Urmatoarele pe lista, oglinzile laterale. Ambele sparte, pe fosta n-au deranjat-o, pe mine da. Ultimul, un furtunas de admisie, era crapat, inlocuit. Am trecut la anvelopele de iarna, am primit, odata cu masina si un set de Continental TS850 aproape nou. Se pare ca fosta nu a facut rabat la chestii importante, vara tot Continental a pus, tot noi. La capitolul intretinere tehnica, nota 10. La cea estetica a ramas corijenta1 point
-
1 point
-
1 point
-
Breaking News.... -1. Pentru ca imi pornea greu de ceva vreme dimineata, am decis sa fac un curatat de injectoare....oricum NU stiam daca au fost curatate vrodata! Asa ca am dat cautari pe net, telefone si multe informatii am ajuns la concluzia ca trebuie obligatoriu sa merg la serviceinjectore.ro (sper sa NU se considere reclama) care mai multa lume mii la recomandat pentru benzinar. Probleme ca mai toti benzinarii dimineata la pornire, pornea extrem de greu (la rece) si uneori ma chinuiam si 5 min....pana intr-o dimineata cand ma tot chinuiam sa pornesc masina, mi-a trecut prin cap sa misc de injectoare, am ramas mut ca masina a pornit imediat. Masina odata pornita....la cald in cursul zilei pornea brici! Atunci NU am mai stat pe ganduri si am dat fuga la service injectoare unde am platit: -Pret curatare ultrasunete: 100Lei. -Pret verificare injectoare pe banc: 100Lei. -Pret demonare-monare injectoare: 150Lei. Inainte de curatare.... Dupa curatare.... Dupa curatare si montare se recomanda a se merge minim 2-3 zile numai pe BENZINA....in cazul in care aveti si GPL pe masina. Acum masina trage mai tare, parca a crescut cuplul motorului cu 20% mai mult, motorul toarce ca o pisica, are zvac si pleaca cu scartait chiar si in treapta a 2-a....mecanicul mi-a spus ca si consumul ar trebui sa scada dupa operatiile acestea. Ceea ce sa si intaplat....consumul a scazut! -2. Azi au venit oglinzile de la vopsitor pentru upgrade... Mai trebuie sa merg cu ele la reglat (din UK pentru Europa) si sa trag fir la semnalizatoare!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
WVWZZZ3CZBP343913.pdf WVWZZZ16ZCM021982.pdf WVWZZZ3CZEE038556.pdf TMBAC9NE3E0226075.pdf WVWZZZ3BZ5E043996.pdf vsszzz1mz1r033227.pdf WVWZZZ3CZ8P126975.pdf wvwzzz3czde100655.pdf WVWZZZ3CZEE115434.pdf1 point
-
Asta din poza de mai sus este sub bara fata in stanga, langa sasiu pe partea cu cutia de viteze, este legat de obicei pe instalatia de la bateria din fata daca este montat dupa fabricatie, posibil sa fie legat oriunde, dar incalzitorul de apa este montat de obicei unde am specificat eu, si serveste la incalzirea antigelului pe timp rece Daca ai sub scaunul de la sofer baterie, sau macar fire cu papuci de legat pe baterie, inseamna ca ai si incalzitor de aer sub masina, mai exact sub al doilea rand de scaune , in mijloc. Este posibil sa il ai daca ai instalatia electrica sub scaun, acesta este cel mai practic, si folositor, de obicei cu o servisare facuta bine te tine mult si bine de acum inainte, in schimb modelul pe apa din fata, este mult mai defectuos si mai sensibil.sa Sincer, nu cumpara din dezmembrari, doar daca il vezi functionand, sau daca garanteaza ca a fost functional (MINCIUNI), am cumparat si eu cateva pana m-am lamurit, m-am documentat singur, cumparat sistem de diagnoza ca sa le dau de capat, nu este simplu, si piesele costa foarte mult! Problema este ca sunt defectuoase, astea pe apa, si daca nu stii principiul de functionare foarte bine si-l folosesti necorespunzator, in scurt timp iar nu merge stocand diferite erori, iti trebuie diagnoza speciala pt el ca sa-l repornesti etc etc Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni, dar pt cine nu se pricepe, nu recomand sa se apuce de ele, trebuie documentatie, cunostinte de electronica, cablaje, fara diagnoza pt el nu faci nimic, si se cheltuie multi bani fara sa ai rezultatul dorit In modelul pe aer, merita investit, chiar daca este defect, dar in cel de apa, din fata, dupa parerea mea, nu merita! Le repar, la nivel de hobby, servisare completa, dar e scump, si se defecteaza iar din numeroase motive : nu merge pompa de apa cum trebuie, se supraincalzeste, porniri repetate fara respectarea ciclului pornire/oprire , dezamorsare din diferite motive, in anumite cazuri erori ocazionale cauzate de condensul de pe electronica, corp straini in elementul de ventilatie propriu, tensiune insuficienta, etc etc.. si astea inseamna erori, si blocarea dispozitivului1 point
-
9000 km, dupa 2200 km cu un concediu la Viena. Masina a mers exemplar, am prins niste cozi pe Valea Oltului care au fost mult mai suportabile de depasit pe Sport . Medie orara 100 km/h atat la dus, cat si la intors, cu mers pe autostrazi legal (130 afara, 140 ro) si cum s-a putut in rest... Consum 5,7 pe tronsonul Viena-Nadlac (poza atasata) si 6,2 dupa ce am ajuns la Buc. (la dus n-am contorizat, dar crd ca tot 6,x a fost). Multumit pe deplin. On a side note, prima data de cand am masina si sunt multumit de faruri. Am mai zis ca acum cca 1 luna jumate fusesem la Avia au zis ca au reglat dar nemergand asa mult noaptea nu pot zice ca am avut timp de teste, dar mi se parea totusi ca ceva nu era cum ar fi trebuit, vedeam cum pe stanga lumina era destul de "taiata". Dar na, ziceam ca poate mi se pare, ca doar fusesem in service M-am dus totusi din nou, just to be sure, am cerut expres sa fiu si eu prezent si dupa ce s-au uitat aia 10 min cum se regleaza (?) cu calculatorl legat la masina au concluzionat ca tot la cele 2 suruburi de reglaj trebuie sa umble. Bineinteles ca fasciculul era cam juma de cm in jos si spre dreapta. Iar acum e cum ar trebui sa fie. (cu ocazia asta nu mi-au mai luat bani pe reglaj din nou) Am luat si 1 l de ulei sa am pe drum, pe joja era mai mult de jumate nivelul - habar n-am cum a fost la livrarea masinii, n-am verificat (am completat cu 200 ml sa fie pana sub maxim, sper ca pana la revizie sa nu mai fie nevoie de umblat pe aici) In rest masina merge ok, astept sezonul rece sa fac si schimbul de roti, n-am mai avut parte de glitch-uri de electronica, all is good1 point
-
Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .1 point
-
1 point
-
Mai jos evolutia codului tau de piesa, in caz ca in viitor vrei sa-ti iei un AC nou original, sau vrei sa gasesti o piesa AM perfect compatibila, sau cauti la dezmembrari. - 1K0820803G - compresor lichid racire - eliminata la 01.05.2005, inlocuita cu - 1K0820803Q - eliminata la 01.05.2006, inlocuita cu - 1K0820803S - eliminata la 01.04.2007, inlocuita cu - 1K0820859F - eliminata la 01.07.2010, inlocuita cu - 1K0820859GX - doar cu piesa veche la schimb, eliminata la 01.09.2010, inlocuita cu - 1K0820808BX - doar cu piesa veche la schimb, eliminata la 01.08.2012, fara inlocuitor dar se poate folosi ca substitut - 1K0820808FX - doar cu piesa veche la schimb Codul tau initial a avut 3 schimbari de cod, ceea ce inseamna ca este cunoscuta ca o piesa cu probleme.1 point
-
Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.1 point
-
Daca nu ai mai avut pana acum padele, o sa fii incantat de ele o perioada dupa care o sa le uiti. Eu le folosesc destul de rar la mersul prin oras, in schimb le gasesc destul de utile in afara, in situatii mai delicate unde trebuie sa retrogradezi din scurt pentru o depasire de exemplu sau daca esti adeptul unui mers mai agresiv cu depasiri la mustata, desi ai putea foloi modul sport sau schimbatorul, gasesc mult mai comod si rapid schimbatul de la padele. Oricum sunt convins ca poti trai linistit si fara ele. Ce m-a surprins foarte placut zilele astea de cand este frig, este volanul incalzit, cand pleci dimineata si afara sunt 4-5 grade, parca nu mi-as mai lua mana de pe el, este o senzatie tare placuta0 points
-
-1 points
-
Salut colegii ,vreau sa montez sistemul dynaudio pe un passat b6 2010 ,am navi rns510 si nu prea gasesc informatii ,se poate monta pe masina mea daca eu am sistemul simplu fara amplificator ...se gasesc mufele ,cablurile necesare montajului, aftermarket, pe masina mea .Cel de la care vreau sa le iau nu are decat boxele si amplificatorul demontate de pe un b7, recomandati pe cineva care se pricepe sa le puna pe masina. Multumesc.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00