Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2017 în toate secţiunile

  1. Am mai adaugat inca 350km astazi. Cateva poze de pe traseu: A fost destul de liber pe unde m-am invartit eu dar multa politie ca e weekendul cu Halloween .
    8 points
  2. Presimt ca acel climatronic o sa vina la pachet cu o consola 2Din pentru ca “Doar asa am gasit, iubi.., ce sa fac? Sunt utile scaunele incalzite iarna!!!” Nu am citat din mine, nuu...
    3 points
  3. Kilometrii curg fara numar , anul asta am fost foarte plimbaret , am depasit 21k deja si mai sunt 2 luni pana la final de an , din care 16 k extern si restul oras , a venit timpul pentru inca o revizie si o verificare generala : -Ulei OE + filtre motor Purflux ( am cautat si filtre OE dar diferenta de pret mi s-a parut considerabila fata de cele Purflux , asa ca decizia a fost usoara ) - Ulei cutie OE la 30 k daca am contorizat bine , cel din cutie era foarte curat dar totusi nu se putea compara cu cel nou : cel din bidoane era considerabil mai unsuros , parca uleiul vechi era "taiat" daca intelegeti ce spun. - Mecanismul de stergatoare - La fix 2 ani de la schimbarea ultimului mecanism , m-a lasat balta , asa ca am luat alt mecanism , tot AM .....sa speram ca acesta va tine mai mult de 2 ani. -In rest , verificare generala la toata masina si se pare ca singurul lucru care il mai am pe TO DO list sunt cateva furtune care par imbatranite ......in rest vorba samsarilor "Nu bate, nu troncane , sta volanul drept , porneste la sfert" Ambreiajul in sfarsit s-a lasat si el cevamai bine , nu mai smuceste la plecarea de pe loc iar la simering nici vorba de pata de ulei ( inca am ramas socat de la faza cu simeringul ) asa ca dupa 11k km totul se prezinta bine. In rest a fost o luna plina de deplasari si plimbari la greu cu mai multe drumuri prin Bacau, Cluj si Brasov ....dar nu toate pe drumurile traditionale : In prima poza de sus eram pe undeva prin Poiana Brasov, luam pranzul , mai dadeam un mail....work stufff.......asa ca baietii in mijlocul pustietatii Ultima poza de mai sus este facuta intr-o spalatorie Self Service din Codlea la ora 3:00 AM pe 2 grade afara , Nebunul de mine cand se intorcea din Cluj a ocolit prin Codlea sa spele masina la aceasta spalatorie recomandata de cineva, o sa postez si in topicul dedicat spalatoriilor , chiar am ramas impresionat de calitatea solutiilor si a apei din aceasta spalatorie. Am reusit sa imi fac si un update sa mearga mai bine RCD330G mai am de lucrat , inca nu am reusit sa fac sa mearga radio simultan cu Mirrorlink , dar lucrez la asta , nu am avut timp sa ma ocup , am vazut in filme pe net ca se poate face ceva legat de acest aspect.
    2 points
  4. M-ai inteles gresit sau poate n-am fost eu suficient de clar; VCDS nu te minte, insa, repet, valoarea de "oil ash" este o valoare aproximata/calculata, adevarul il vei vedea doar in timp, cand presiunea diferentiala va creste mai rapid intre regenerari. Apropo, ce valoare are presiune diferentiala, poate postezi in topicul despre DPF. Ai soft dieselgate? Am citit ce-au scris cei de pe oil-club.de , opinii civilizate, inca nimic profesional. Sa ne spui si opinia persoanei din sfera profesionala la care o sa apelezi. Cred ca ar trebui sa dai o sansa uleiului Rowe, poate o sa obtii rezultate mai bune la uzuri si TBN fara aditivi. Si fara ulei 2T, injetoarele oricum daca pica pica (renumitele probleme la 1,6 CR TDI cu elementul piezo), poate sa fie si ulei sfintit.
    2 points
  5. Am vazut intrun topic asemanator pe colegul @mad_kat care mentioneaza starea bateriei la temperaturi joase. Am facut niste calcule si capacitatea bateriei dupa 3 ani pe drumuri si 100k+ km e la 96,3%. In martie 2015 masina arata 191km range in modul Eco+ si cu toti consumatorii opriti. Saptamana trecut am verificat iarasi in 3 zile diferite si de fiecare data mi-a aratat 184km.
    2 points
  6. @playerstts Succes ! Am cumparat rampa noua la bujii, pe original ( aftermarket nu vine ) cea veche s-a copt...urmeaza zilele astea sa o schimb si sa trec si la "bocanci" de iarna Daca vrea cineva sa comande, codul este pe ambalaj iar pretul a fost 212 lei
    2 points
  7. Am cumparat alte tweetere B&O, de data asta de A5, eu aveam de A4.
    2 points
  8. Asa asa, ureaza-i, ca altfel ramai cu stopurile lui
    2 points
  9. Cheia nu e invatata cum trebuie - nu vezi ca apare 1-2 (1 din 2 chei) Mergi inapoi sa iti faca ce trebuie. Du-te la Terabyt in Cluj si iti rezolva el Nu ai fost pe maini bune.
    1 point
  10. trimite-mi in privat adresa ta de email./ E ultima promo Restul sa se prezinte la locatie.
    1 point
  11. Imi esti de mare ajutor...ce sa zic
    1 point
  12. @bgd_b92O ajuns destul de repede cand te apuca nebunia Stiu fosta Ibiza mi-ar fi placut etrieri AP Racing de pe ea Intercooleru ala de ibiza cupra il puneam foarte greu si trebuia sa tai multe si nu am vrut asta... Injectoarele sunt de ARL, turbina merge cu 2.0 bar...am cutie in 5 trepte asa ca ambreiajul este slab daia am si pus masa simpla ca nu face rau ca la cutia in 6 ( eu nu prea am vibratii sau suturi ) Daca am sa pun cutie in 6, merg pe masa dubla si placa intarita + disc kevlar. I-am dat o data 40-170 km/h si a scos 17 sec, dar nu am tras de ea cum ar fi trebuit am pus si filmarea dar a fost stearsa de pe topic, am sa iti dau pe PM. Normal ca nu prea trage daca te-ai invatat cu Ibiza, dar se poate si la golfu tau muuulte...stiu pe cineva care a scos 418 cp & 750 NM din BKD fara a schimba internele...asa ca poate muuult daca esti interesat te pot ajuta cu sfaturi pt modificari, service-uri in Buc sau ce piese sa pui.
    1 point
  13. din pacate, pentru V70 e posibil sa necesita demontarea bordului - trebuie incercat si vazut daca ai sanse, sa-l desfaci, fara demontarea bordului, de pe masina Servomotor = Valeo, pana in 300 lei.
    1 point
  14. in teorie este de la lampi, intra apa in ele. Desfa, verifica sa nu ai contacte oxidate in mufa, daca nu - comanda alte lampi
    1 point
  15. Eu te cred ca le-ai reglat corect sa nu deranjeze...dar astia's cam obtuzi... N-ai cu cine. Sper si iti doresc sa nu ai parte de vreo intalnire cu ei. Te intrebam de camera deoarece sunt multe variante ale acestei camere pe Aliexpress, si parerile sunt impartite. La modelul asta ma uitam si eu ca nu aveam de gand sa port dupa mine cabluri si alte chestii si as fi vrut-o pe asta, pentru filmat din aceleasi motive: cabluri ascunse si e legata direct in tablou. Sa postezi niste poze/filmulete pe zi/noapte sa vedem de ce in stare! Si s-o folosesti sanatos fara sa ai nevoie de filmuletele din ea.
    1 point
  16. Fraza asta mi-a starnit si mie curiozitatea si m-am apucat ieri sa citesc tot topicul :)))) am ramas "dezamagit" si am tras concluzia ca se referea la "fosta proprietareasa" :)))) cand a scris ca a luat'o pt nevasta...si a pomenit de fosta...eram numai ochi si urechi :)))))) Sa o stapanesti sanatos ! asa sunt femeile, pt ele niste troace, sa mearga din A in B ; ma mir ca ai avut norocul sa iei una ok tehnic
    1 point
  17. ai maro - masa, rosu galben (parca) plus, si mov alb - LIN - la modulul confort
    1 point
  18. Salut! Intamplator masina are un manual. Ar fi bine sa-l citesti. Il gasesti si aici
    1 point
  19. Weekendul asta am ajuns pe la 25500km, am facut un drum lung, Ploiesti - Baia Mare si retur, masina plina, 5 persoane + portbagaj full - plin cu tot felul de bagaje grele si foarte grele, l-am umplut in asa hal incat mi-a luat ceva sa reusesc sa-l conving sa se inchida si au mai ramas cateva bagaje in masina, la pasagerii din spate. Am vaga senzatie ca am depasit masa maxima autorizata, dar, important e cum s-a comportat masina, si anume foarte bine, singura nemultumire fiind pe treptele 5 si 6, unde motorul efectiv refuza sa urce in viteza cu trepte mai mari de 1-2km/h indiferent cat apasam pedala de acceleratie. (ma refer la viteze normale de croaziera de la care poti incepe depasiri, adica 70-80-90km/h, viteze de la care cand masina e goala pleaca bine si cu a5a si a6a) Tot drumul am facut depasiri numai in treapta 3 si uneori in 4. E prima data cand o incarc pana la refuz si prima data cand simt ca motorul asta nu e facut sa care toata casa dupa el, ci cel mult 5 oameni cu bagaje decente pentru un concediu eventual (da, stiu, nu e masina de marfa si nu pentru asta o folosesc oricum, dar pot zice ca asta a fost un test). In rest, in treapta 3 masina trage bine chiar si asa, am facut depasiri fara probleme destul de in scurt, iar la viteza urca la fel de bine, oricum nu am sarit limita de luat permisul pe autostrada si nici in rest, insa am tras la maxim de ea, pana in 6000rpm aproape la fiecare depasire. Si inca o chestie, chiar si asa incarcata, pe serpentine si rampe sustinute unde urcam in ture si depaseam in continuu, uleiul nu a sarit de 109 grade. Se vede ca a scazut temperatura afara si nu mai urca spre 115 ca in vara la viteze mari. Consumul: la dus 7,3%, iar la intors 8,2%, cel mai probabil la intors a fost mai mare pentru ca am mers foarte mare parte din drum pe vreme nasoala, ploaie, vant lateral. Si doua poze reprezentative, am zis ca probabil e singura data pe perioada cat va ramane a mea cand o voi vedea asa incarcata, si sa nu ratez ocazia sa fac niste poze. Cineva chiar m-a intrebat daca am suspensie sport pe ea
    1 point
  20. Arc rupt Dr spate. Nu se vede pana nu îl dati jos. La mine e a 3a, aceeasi problema. Acum mi-am dat seama ca este o problema comuna, se rupe o spira.
    1 point
  21. Contiam cu toamna. 3 hot hatch-uri pe o strada: Motorul meu e tunat pentru RON 91: Benzina de AKI 92 (~RON 96) e 3.6$/galon. Cea de 87 (~RON 91) e 2.9$/galon. Am gasit si doua defecte de fabricatie la vopsea:
    1 point
  22. Am reușit în sfârșit să ajung la baietii de la fxauto sa montez folia pt faruri. Nu vreau sa le fac reclamă și nici nu recomand încă pentru că vreau sa vad cum se prezintă folia după o săptămâna. Montarea a fost ușoară este folie oracal cu garanție la ei. Urmatoarea oprire a fost la baietii de la @Led It Up care au făcut din noapte zi in interiorul mașinii un mare plus pentru atenția demontării și montării becurilor și răbdărea de a-mi explica si arata toate cele. Daca luminile de marșarier nu s-au potrivit, cele pentru semnal vor urma cu siguranță in viitorul apropiat pentru că sunt o imbunatire evidenta fata de ce are masina. Next câteva retrofituri lumini la picioare și cele de la portiere. Îmi surâde gândul și la oglinzi rabatabile electric
    1 point
  23. Oare acum trebuie sa schimb masina?
    1 point
  24. 1 point
  25. Mulțam fain. So ... vizita pe la rețeaua PoRo ... same old shit. Cum e posibil să pui protecție pe volan pe care să o dai jos înainte de ultimele operațiuni (conectat calculator pe OBD, pus contact, luat contact, etc) ... nu vezi in puii mei ca masina e ca alea din showroom ?! Măcar de s'ar fi spălat pe mâini înainte să se urce in masina ... Ca să nu mai zic că avea cutia cu mănuși la 2.5 m de postul de lucru ... N'ai ce sa le ceri. Am șters frumos schimbătorul, frână de mana, cheia, volanul și mânerul ușii soferului că vreau să îmi văd de drum liniștit mai departe. Din nou: altă dată aș fi dat buzna la directorul de service, da' acum am trecut doar ca să îl salut amical: complimente domnule Balan ! În fine, am trecut pe la OMV și după un sandwich și un Cafe Latte sunt gata pentru efectul placebo de după revizie
    1 point
  26. Nu stiu daca ar trebui sa fac asta sau daca e un aspect pozitiv, dar si eu te felicit pentru ca “nu iti mai pasa de consum” si te bucuri de masina . LE: Am trecut prin aproape acelasi setup ca al tau (B14, stage 1 etc.), si dpmdv, privite ca pachete intregi, masinile noastre erau, la un moment dat, cam aceasi mancare de peste (echivalente ca abilitati dinamice), asa ca stiu ce inseamna 9.7 consum pe traseul respectiv si te invidiez - de aici, din birou - foarte mult pentru felul in care ti-ai inceput weekendul .
    1 point
  27. Salutare @cristyan2000 Fiecare producator mai cunoscut are in gama modele ce exceleaza la un anumit tip de drum / conditii meteo si in consecinta au rezultate mai putin bune la alte categorii. Spre exemplu, Bridgestone sunt excelente pe ploaie dar slabute la alte conditii. Este greu sa gasesti o anvelopa care sa fie cea mai buna la toate categoriile. Eu am avut Nokian rusesti timp de 3 ani si am fost multumit per total dar anul acesta am schimbat cu Dunlop. Asta pentru ca in Bucuresti nu avem ierni cu zapada abundenta iar Nokian sunt cele mai bune pe zapada si ierni din alea ca in Finlanda sau Rusia. Asa ca pana la urma m-am hotarat la Dunlop Winter Sport 5. Au stat foarte bine la testele din 2016-2017. Ai mai jos cateva linkuri utile pentru informare. Alege o anvelope optima pentru conditiile meteo din zona ta de resedinta si din zonele in care mergi frecvent. Eu am ales in baza rezultatelor de la Autoexpress si ADAC. https://best-tyres.uk/dunlop/winter_sport_5 https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2016_winterreifen_225_45_r17.aspx?ComponentId=273690&SourcePageId=31821 https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2017_winterreifen_215_65_r16.aspx?ComponentId=301822&SourcePageId=31821 http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/93111/winter-tyre-reviews-20162017-results-by-category Succes !
    1 point
  28. daca ploua pe prizele alea, totul ok? cu iphone e normal, 98% dintre utilizatori cauta cablu sa incarce si in toate screenshot-urile gasite pe net toti au sub 10% baterie. probabil e ceva specific apple? la asta nu mergi pe vapori, mergi pe electroni. avand in vedere cat costa un cablu de incarcare (are ceva sistem de protectie anti-furt?) cred ca "bajetii" ar trebui sa se reprofileze olx:" vand cablu incarcare rapida folsvagen, nota 9/10. il dau ca am vandut masina)
    1 point
  29. Breaking News.... -1. Pentru ca imi pornea greu de ceva vreme dimineata, am decis sa fac un curatat de injectoare....oricum NU stiam daca au fost curatate vrodata! Asa ca am dat cautari pe net, telefone si multe informatii am ajuns la concluzia ca trebuie obligatoriu sa merg la serviceinjectore.ro (sper sa NU se considere reclama) care mai multa lume mii la recomandat pentru benzinar. Probleme ca mai toti benzinarii dimineata la pornire, pornea extrem de greu (la rece) si uneori ma chinuiam si 5 min....pana intr-o dimineata cand ma tot chinuiam sa pornesc masina, mi-a trecut prin cap sa misc de injectoare, am ramas mut ca masina a pornit imediat. Masina odata pornita....la cald in cursul zilei pornea brici! Atunci NU am mai stat pe ganduri si am dat fuga la service injectoare unde am platit: -Pret curatare ultrasunete: 100Lei. -Pret verificare injectoare pe banc: 100Lei. -Pret demonare-monare injectoare: 150Lei. Inainte de curatare.... Dupa curatare.... Dupa curatare si montare se recomanda a se merge minim 2-3 zile numai pe BENZINA....in cazul in care aveti si GPL pe masina. Acum masina trage mai tare, parca a crescut cuplul motorului cu 20% mai mult, motorul toarce ca o pisica, are zvac si pleaca cu scartait chiar si in treapta a 2-a....mecanicul mi-a spus ca si consumul ar trebui sa scada dupa operatiile acestea. Ceea ce sa si intaplat....consumul a scazut! -2. Azi au venit oglinzile de la vopsitor pentru upgrade... Mai trebuie sa merg cu ele la reglat (din UK pentru Europa) si sa trag fir la semnalizatoare!
    1 point
  30. Din punctul meu de vedere intrebarea importanta nu este cine si de ce ar face asa ceva mai degraba ma uimeste ca mai exista persoane in 2017 care inca mai cumpara bunuri uzate dupa ureche lasandu-se prada sentimentelor de moment si in cele mai multe cazuri a tepelor. Cum sa bati atata drum fara sa verifici intai seria de sasiu de la Constanta si mai ales cum sa nu o duci la un service chiar de cartier sa verifici eventuale pierderi de lichide/urme de accident ?!
    1 point
  31. Da, schimburile ar trebui sa se faca dupa planul de service. Si ala zice dupa primii 2 ani, doar uleiul si filtrul de ulei. Dar, oamenii cer de obicei "uleiul si toate filtrele", si atunci doar n'or fi fraieri cei de la service sa nu castige un ban usor. Despre imbacsirea filtrelor de aer si polen, este discutabil. Unii stau la Vatra Dornei la aer curat si nu folosesc ventilatia in interior nici AC pentru ca deschid geamul, iar unii stau in capitala. Poti schimba filtrele astea si ocolind reprezentanta daca vrei. Si nu este corect sa zicem 30.000 Km la schimbul de ulei, ci maxim 30.000 Km. Masina calculeaza pornirile la rece, mersul in coloana, orele de functionare, suprasarcina, turatie, etc, etc, si poatre sa te trimita la service si la 24.000 Km. De aia se numeste si interval variabil si foloseste ulei LL norma 507.00.
    1 point
  32. Cat timp masina a fost in garantie, reperatia se facea gratis. Dupa garantie reparatia se facea in regim de culanta si mi-au facut oferta undeva la 7000 lei. Fara culanta oferta era16600 lei. Daca mai gasesc ofertele le pun aici Se putea insista cu un avocat bun in instanta, facand referire la procesele din SUA, Germania, GB, etc unde reparatia se facea exclusiv pe banii producatorului. Eu sincer nu prea am fost de accord sa dau 7000 lei sa-mi schimbe doar pistoanele si segmentii. Daca cineva de aici a efectuat operatiunea sau cunoaste pe altcineva care a facut-o il rog sa ne spuna experienta lui. E usor sa spui ca luai epave, faceai din doua una, gaseam alta la mana doua, mai pacaleam eventual pe cineva...etc. Am preferat sa bag banii acestia, intr-o masina care o am de noua si stiu ca nu a fost lovita, hartanita, alergata, etc. Fiecare alege in functie de preferintele si de gusturile lui. Eu asa am preferat O zi buna
    1 point
  33. Salut, Sunt Lucian, din Constanta, posesor de Touran 2004, cod motor BMM, 103Kw, HIghline, proaspat inmatriculata. (ex Ibiza 2007 6L, BNM). Nu pot da mai multe detalii despre el, deoarece nu am nici un istoric la el...de fapt sa va zic cum a fost: L-am vazut pe net, mi-a placut, am plecat la Reghin (din Cta), l-am luat si cam asta a fost, fara nici o verificare nimic, dragoste la prima vedere:))...intre timp am aflat ca dupa seria ei de sasiu masina este de fapt manuala, nu automata, pe tester imi vede alta masina , adica AZV cu alta serie de sasiu (imobilizatorul fiind schimbat), (am ajuns si la politie din aceasta cauza - cei de la VW au crezut ca este furata...poveste lunga). Inca ma intreb de ce sau cine ar face asa modificare, sa schimbe cutia manuala cu automata.
    -1 points
  34. Multumesc, am inteles ca nu poate fi oprita dar pentru mine este ca si aleatorie ,doar nu o sa stau sa contorizez spalarile de parbriz sau sa supraveghez daca faza de intalnire este aprinsa sau nu. Vis-a-vis de oglinzi am aflat si eu cum azi dimineata intamplator.
    -1 points
  35. Familia s-a marit de curand, am luat pentru sotie un A3 Sportback, 1.6 fsi, fabricatie August 2005, manuala 5 trepte. Masina a fost luata in leasing de la PBV si condusa de o singura persoana in tot acest timp. Am cautat de la bun inceput benzinar, patru usi( fiindca doi copiii) si manuala, sotia urmand sa dea de permis curand. Aer 115.500 km, service-utile facute anual, intotdeauna toamna. Ca si dotari, chel-line( sa am ce face EU la ea ), singura dotare ar fi bi-xenon, ceea ce ma scuteste de o cheltuiala importanta. La capitolul intretinere tehnice, toate bune si frumoase, estetic, insa, este jale. Masina condusa de femeie, jeg maxim la interior. Duminica este programata la o curatare temeinica la interior, sper sa dispara parul, jegul si mirosul. Posibil vor urma si niste retrofituri, incerc sa ma abtin , insa este greu A, si am comandat scaune S-line si cotiera.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!