Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2017 în toate secţiunile

  1. Ai dreptate, tetraetil de Pb creste CO a unei benzine pentru a o face mai stabila si a nu detona. Ai vorbit de catalizator si mi-am dat seama ca nu luasem in considerare aspectul asta. Toate diesel-urile de ceva vreme au catalizator cu 3 cai, iar Pb il neutralizeaza, cel putin partial. Din analiza se observa ca uleiul Rowe n-a avut Pb, raman 2 suspecti; uleiul 2T si aditivul. Nu cred ca exista vreun ansamblu de uzura din motor care sa genereze Pb. @Trofin Liviu, ai putea sa faci o analiza separata la uleiul 2T si la aditiv. Ce ulei 2T folosesti? Nu consider ca discutia despre implicatiile asupra DPF sunt OT, ce rost ar mai avea discutia rezultatelor uleiului daca nu ne-am argumenta gandirea?
    3 points
  2. O poza cu faza scurta iar cealalta cu faza lunga. Sunt multumit ramane sa vedem daca ma bliteaza cineva, dar dupa parerea mea sunt reglate bine.
    3 points
  3. Weekendul asta am ajuns pe la 25500km, am facut un drum lung, Ploiesti - Baia Mare si retur, masina plina, 5 persoane + portbagaj full - plin cu tot felul de bagaje grele si foarte grele, l-am umplut in asa hal incat mi-a luat ceva sa reusesc sa-l conving sa se inchida si au mai ramas cateva bagaje in masina, la pasagerii din spate. Am vaga senzatie ca am depasit masa maxima autorizata, dar, important e cum s-a comportat masina, si anume foarte bine, singura nemultumire fiind pe treptele 5 si 6, unde motorul efectiv refuza sa urce in viteza cu trepte mai mari de 1-2km/h indiferent cat apasam pedala de acceleratie. (ma refer la viteze normale de croaziera de la care poti incepe depasiri, adica 70-80-90km/h, viteze de la care cand masina e goala pleaca bine si cu a5a si a6a) Tot drumul am facut depasiri numai in treapta 3 si uneori in 4. E prima data cand o incarc pana la refuz si prima data cand simt ca motorul asta nu e facut sa care toata casa dupa el, ci cel mult 5 oameni cu bagaje decente pentru un concediu eventual (da, stiu, nu e masina de marfa si nu pentru asta o folosesc oricum, dar pot zice ca asta a fost un test). In rest, in treapta 3 masina trage bine chiar si asa, am facut depasiri fara probleme destul de in scurt, iar la viteza urca la fel de bine, oricum nu am sarit limita de luat permisul pe autostrada si nici in rest, insa am tras la maxim de ea, pana in 6000rpm aproape la fiecare depasire. Si inca o chestie, chiar si asa incarcata, pe serpentine si rampe sustinute unde urcam in ture si depaseam in continuu, uleiul nu a sarit de 109 grade. Se vede ca a scazut temperatura afara si nu mai urca spre 115 ca in vara la viteze mari. Consumul: la dus 7,3%, iar la intors 8,2%, cel mai probabil la intors a fost mai mare pentru ca am mers foarte mare parte din drum pe vreme nasoala, ploaie, vant lateral. Si doua poze reprezentative, am zis ca probabil e singura data pe perioada cat va ramane a mea cand o voi vedea asa incarcata, si sa nu ratez ocazia sa fac niste poze. Cineva chiar m-a intrebat daca am suspensie sport pe ea
    2 points
  4. Diverse pe B8-Rline: Desi pachetul : PA6 - pachet Ambient Plus ( iluminare ambientala habitaclu in 2 culori, iluminare suplimentara la nivelul plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri iluminate inseriate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED) , a costat 472,43 euro, .., nu are lampi LED si pentru locurile spate, respectiv in sezutul scaunelor fata! asa ca, a trebuit un mic retrofit !! Desi mi-am dorit perdeluta electrica spate, am cheltuit 13530 euro pe alte optionale,.....si printr-o imprejurare fericita am rezolvat-o si pe asta. Intamplarea chiar este fericita ca am gasit laterale de stalpi C pe negru (de R-line). Asteptam un Dynaudio..., un climatronic cu incalzire locuri spate , easy open, si ne oprim. Ca trapa, 4x4 si motor adevarat de 240hp nu voi face pentru a fi complet configuratorul! Easy -open nu era activ pe sedan in ian -feb 2017, am verificat dupa comanda si...., mergea, m-am ofticat si l-am bifat la necesare!! Si un Dynaudio fara izolatie profesionala Dynamat, Silent Coat, CTK, STP, etc, este piedere de timp si bani! In pregatire tv tuner OEM, DVB-T2, doar cablare momentan, componentele gasite sunt pentru standard ISDB-T, nu stiu daca HW permite SW de EU, cei de la vag-tech fac asta pentru Audi. Ma documentez, oricum suficienta marfa pe ebay de EU. Lucram si la multimedia interior , inca nu sunt decis daca stric tetierele de R -line, sunt diferite de B8. Daca reusesc sa pun exteriorul cu carbon pe structura de tetiera B8, montam si Alpine TME 780 cu ceva de genul , dar cu upgrade la zi, cu cel putin 3 canale independente. Pentru jante si anvelope ,varianta de iarna , am ales optiunea de 215/55/17 ( vor arata grotesc, dar e masina de naveta!) Ma risc cu offset de +3mm folosind niste SPA-uri de CC vopsite gun/carbon metal + set suplimentar de senzori. Vis -a vis de latimea maxima pe care se "fit-uieste perfect" 215/55/17, parerile sunt 50-50% intre 7,5J si 8J. Eu ma risc pe 8 J ca atat are SPA-ul, 8x17, ET41. Si ca toate sa fie frumoase, pe dimensiunea asta ciudata si urata de anvelopa , Continental nu face Wintercontact TS 860 si Nokian nu face Hakkapellitta R2 !!! Foate curios ca pentru 3 motorizari : 150, 190, 240hp au ales 2 dimensiuni de discuri : 300 si 310mm. Noroc ca Verona are multe spite si apropiate ca sa nu se vada lipsa unui disc serios!. Eu am trecut de la 19"Verona la 18"Monterey, .., deh tot naveta. Am primit "bonus" o piatra in " cel mai scump parbriz", zona stalp A pasager, inainte de sezon!! "Vara nu e ca iarna, ,..., la iarna va fi ciur!"
    1 point
  5. Modul parcare(sub capitonaj portbagaj dreapta) senzori+suporti,buton consola.Toate cu conectorii aferenti.Cablajul se confectioneaza pe masina.
    1 point
  6. Au inceput sa vina coletele ? In primul rand, stopurile. Urate, matuite, se cerea un upgrade asa ca am luat de facelift cu led. Urmatoarele pe lista, oglinzile laterale. Ambele sparte, pe fosta n-au deranjat-o, pe mine da. Ultimul, un furtunas de admisie, era crapat, inlocuit. Am trecut la anvelopele de iarna, am primit, odata cu masina si un set de Continental TS850 aproape nou. Se pare ca fosta nu a facut rabat la chestii importante, vara tot Continental a pus, tot noi. La capitolul intretinere tehnica, nota 10. La cea estetica a ramas corijenta
    1 point
  7. CR-urile au catalizator si apoi dpf ,asta lungeste muuult viata dpf-ului . 2010 nu mai are probleme cu pompa de ulei. 5% din pompele de inalte fac span ,preventiv se poate monta pompa cp3 care e mai silentioasa si nu face span
    1 point
  8. Centrala electrica.
    1 point
  9. Trebuie sa ai alarma pe masina pentru ce doresti sa faci.
    1 point
  10. Daca accepti o parere ca un fel de sfat, nu o mai chinui pe S in oras...
    1 point
  11. Poate si cu camera video laur
    1 point
  12. Nu am stiut ca folosesti si ulei 2T, cred ca supozitia ta este corecta, Pb poate sa provina din uleiul 2T, pe care poate il are ca sa impiedice detonatiile benzinei daca are CO prea mare. Nu as spune ca regenerarile rare sunt neaparat un succes al aditivului, mai repede as considera ca folosesti un carburant de calitate. Dar, cand vorbeam de incarcarea DPF ma mai refeream si la incarcarea cu "oil ash" care nu poate fi ars si in timp iti va colmata filtrul. Zinc-ul, Fosforul si alte metale produc oil ash, in functie de anumite procese chimice, vezi ASTM D874-13a, procese pe care tu nu le cunosti/stapanesti in motor. Valoarea de oil ash stocata si incrementata de ECU este o valoare calculata/aproximata, nu este o valoare masurata, de aceea chiar daca acum iti pare ca totul este bine, nu se stie mai tarziu cand presiunea diferentiala o sa fie prea mare si o sa apara regenerarile dese si n-o sa stii pe ce sa dai vina. Sunt o multime de exemple pe forum de masini, cu km foarte multi, cu incarcarea oil ash peste valoarea maxima specificata de producator si care functioneaza foarte bine pentru ca presiunea diferentiala este in regula (singura valoare masurata si pe care se bazeaza ECU). Imi mentin opinia ca ai stricat uleiul cu aditiv si cu ulei 2T, cel putin analiza ta asa arata. Mai binele este dusmanul binelui.
    1 point
  13. Hai ca nu mai e mult si rezolvam si maxidotul In poze lumineaza bine..
    1 point
  14. Salut, Eu am desfacut la 2 ani egr si nu am avut ce sa curat (fac zilnic minim 60km si o alerg) Daca mergi mai sportiv - si ma uit in profilul tau si observ ca ai motorizare 1.6 TDI - fa o verificare minim la 2 ani. 1.6 TDI sunt cunoscute cu probleme la EGR+DPF
    1 point
  15. @Trofin Liviu , aditivul pus de tine vad ca a adaugat Magneziu, mult Bor, Zinc, mult Fosfor, niste Molibden. Teoria ne spune ca Zinc si Fosfor produc cenusa la ardere. Fosforul este 843ppm de abia acum, dupa 7500Km esti pe la valoarea maxima admisa in norma 507.00 (~850ppm, cred), cine stie cat a fost la inceput. Zinc este 862ppm, norma 507.00 impune o limita undeva pe la ~750ppm (parca asa), cine stie cat a fost la inceput dupa aditivare. In ceea ce priveste uzura: - Fe 14ppm, in conditiile in care uleiul nou are 1,5ppm. Este ceva ciudat ca un ulei nou sa aiba Fe, in orice caz ecartul este de 12,5ppm la 7.500Km. Nu cred ca este mult, trebuie sa compari cu alte motoare. @MyKe are 8ppm la motorul lui pe benzina, cred ca la diesel este normal sa fie putin mai mare. Blackstone da o valoare normala de 25ppm la 6.500Km, deci esti la jumatate. - Aluminiu, ai o valoare de 5,6ppm, initial 2,6ppm, diferenta de 3ppm. Valoarea este in regula, insa din nou imi pare o chestiune stranie ca uleiul nou a avut Aluminiu in el. - Plumb este 1,7ppm, iar Blackstone spune ca o valoare de 1ppm este average la 6500km, posibil aici o problema. Concluzia mea este ca aditivul a facut mai mult rau, ti-a marit cantitatea de cenusa rezultata din ardere, deci stres pe DPF, regenerari mai dese si viteza crescuta de incarcare cu "oil ash". Nu stim cum este uleiul pentru ca l-ai contaminat cu aditiv. TBN este 3,2 (de la 7,6 la 4,4) probabil ca a avut de neutralizat acizii rezultati din arderea Zinc si Fosfor din aditiv. Sunt opinii pe Bitog care spun ca sub 4 TBN-ul trebuie masurat mai des pentru ca poate sa cada brusc la valoarea 2 sau 1 (conditii atmosferice grele, frig, etc) unde se considera ca uleiul nu mai poate sa contracareze acizii. Oricum cu uleiul asta nu ajungi nici la 15.000Km, tinand cont ca rata de descrestere a TBN nu este liniara spre sfarsit de resursa bazica. Te rog sa ne spui cat a costat analiza ta, vad ca ai si TBN si vascozitate la 100gr.C (valoare foarte buna!!)
    1 point
  16. Asa asa, ureaza-i, ca altfel ramai cu stopurile lui
    1 point
  17. Am mai facut câte ceva... În sfârșit am apucat să montez oglinzile rabatabil electric. Le-am legat prin releu de audi, se de-pliază la contact și se pliază la oprirea motorului. Am montat un buton pentru anularea plierii, trebuie să mai fac ceva să le pot plia si manual. Am pus proiectoare de ceață în grilajele din bară, pe viitor voi pune si un sistem artizanal de cornering. Am schimbat culoarea la urechi, grilaj, bandouri fusta, am trecut la "Dacia gri carbon" îmi place cum au ieșit și decamdată e culoarea finală. De ieri am trecut la immo3, au funcția range și acele iluminate la contact, urmează și needle sweep (staging). Am apucat să schimb kitul de ambreiaj, am trecut la volantă monomasică, tremură ce-i drept dar la o "dărabă de fer" nu prea mai are ce să se strice și pot trăii cu vibrația la relanti. Schimbat si pe spate discuri+plăcuțe, acum e full ate power+ate ceramic Familia mea are un nou membru, vă pupă Freya:
    1 point
  18. As zice ca e o Mazda 3
    1 point
  19. WVWZZZ6EZ2W008297.pdf wvwzzz1kz9p431274.pdf WVWZZZ3CZBE337172.pdf WVWZZZ3CZAE046015.pdf WVWZZZ1KZDW046957.pdf WVWZZZ3CZFE505433.pdf WVWZZZ3CZDE050287.pdf WVWZZZ3CZCE079155.pdf WVGZZZ1TZ4W147294.pdf WVWZZZ1KZBW145119.pdf WVWZZZ3CZFE001100.pdf WVWZZZ3CZCE049645.pdf WVWZZZ1KZBP185064.pdf WV1ZZZ70ZYH024637.pdf WVWZZZ16ZCM021982.pdf WVWZZZ3CZBP343913.pdf WVWZZZAUZDP078068.pdf WVWZZZ1KZDW046957.pdf TMBAC7NE1E0099881.pdf TMBJG7NE3J0031533.pdf Pentru restu o sa incarc dupa ce posteaza careva ca nu ma mai lasa sa incarc..
    1 point
  20. New upgrade Am montat o alta camera de filmat in trafic. VIOFO A119 V2 GPS DVR 2K. Am schimbat vechea camera intrucat dadea rateuri la inregistrari, acest lucru facandu-l datorita unui presupus scurt in acumulator. VIOFO A119 este in top budget auto cameras, prin urmare a fost o alegere relativ usora dupa ce am privit mai multe review-uri. Pe langa faptul ca filmeaza mai bine are un mare plus prin inlocuirea acumulatorului cu capacitori de putere care sunt mai rezistenti la caldura. Montajul este asemantor cu cel al vechii camere, prin panoul de sigurante, totul clean, firul de alimentare coborand prin piciorul oglinzii retrovizoare. O poza rapida dupa montaj: Review:
    1 point
  21. A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:
    1 point
  22. Dle DiLivio, esti aici sa ma critici pt decizia care am luat.o? Nu sunt singurul care a luat decizia asta, de a scoate dpf.ul...te.ai gasit sa ma critici pe mine? Off topic sau nu, vezi.ti de sarmalele tale vorba aia.
    1 point
  23. schimba mecanicul
    1 point
  24. Mai la mine merge daca pornesti motorul si dai drumul la clima.daca nu,nu porneste pt ca nu ai nevoie de caldura eu am un vecin ce lucra la vw cluj si el mia zis asta se poate sa fie adevarat ca am incercat si chiar asa e.erau vreo 2 grade afara :(
    1 point
  25. Pai da, dar in schimb se pare ca s-a luat vopseaua. Probabil in urma fracarii cu ceara, dar asta inseamna ca vopseaua nu este de calitate, sau ca startul de vopsea a fost aplicat superficial. Tor defect de vopsire este pana la urma. Iar in a doua poza, posibil un mehicano nu a reglat corespunzator portbagajul si a atins in marginea plafonului. Ulterior s-a reglat ok, dar raul fusese produs. Sau ceva de genul/
    0 points
  26. L-am schimbat deja când am făcut mostra pentru analiză ăstora. Am pus la fel. Şi o să pun la fel de acum încolo, cu intervale de schimb la fel de mici şi de dese. Ca fapt divers, din ce am văzut în istoricul maşinii, uleiul s-a schimbat în medie la 6700 Km (şi nu întotdeauna fiindcă a făcut anul). Am zis să păstrez "ritualul".
    0 points
  27. Normal, ca doar in România pot oamenii sa înghită NOx la greu.
    -1 points
  28. hai ca usor usor aflu fiecare senzor unde se afla. l-am gasit pe G28(senzor turatie motor ax cu came=crankshaft sensor) chiar langa bobina. si inca doi senzori jos, in spatele blocului motor(cu sageata rosie este cred G40 senzorul de pe volant=camshaft sensor) iar celalalt cu sageata albastra este senzorul pt vitezometru. Am zis corect? Acum cum pot verifica senzorul g28 si cablajul lui? pot eu sau este nevoie de un electrician auto?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!