Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2017 în toate secţiunile

  1. Oare acum trebuie sa schimb masina?
    2 points
  2. In sfarsit am terminat lucrarea partial. Mai trebuie sa schimb can gateway-ul. Dupa cum se vede din poze unitatea este de pe Caddy. Poate stie cineva daca se poate schimba acea pictograma si cum.
    2 points
  3. A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!
    1 point
  4. Salutare dragi colegi forumisti, Dupa 10 ani de condus diesel (focus 1.8tdci si toledo 5p 1.9 tdi) a sosit momentul sa trec la benzina 1.4 TSI @ 150cp, Skoda Octavia 3, comanda data pe 31.07.2017, fabricata pe 19.09.2017, asteptat Rabla si ridicat pe 24.10.2017. Dupa o plimbare pe la toti dealeri Skoda din Bucuresti, unde am ajuns la concluzia ca majoritatea nu vor sa vanda... Imi spun ca ma suna sau altii ca imi trimit pe mail nu stiu ce oferta si...nimic, ii sun eu sau trimit email si imi raspund dupa 2, 3 zile... De exemplu o tanti de la un dealer, nu vreau sa-i dau numele, cand am intrebat-o ce discount imi ofera, a inceput sa repete ca un robot, eu primesc doar 70 de lei din vanzarea unei masini si imi tot repeta asta, parca eu venisem sa o intreb cat are salariul. La alt dealer tot o tanti draguta care mi-a oferit masina pentru test drive, dupa cateva zile de schimb de telefoane si email-uri, am sunat-o sa ii spun ca azi vreau sa dau avansul si de alt dealer am o oferta la fel ca a ei. A spus ca nu poate mai mult si sa mai ma gandesc. M-am dus la Brady unde a mai pulsat ceva si am semnat acolo. A doua zi ma suna tanti din nou si cand a auzit ca am dat avansul la alt dealer, m-a certat rau de tot, parca era mama, cum mi-am permis eu sa fac asa ceva, ea mi-a oferit masina pentru test drive... Dupa cum am spus, intr-un final am semnat cu Brady, mai exact cu Laurentiu pe care il recomand cu incredere. Masina este varianta de echipare Style, culoare Argintiu Briliant, cu urmatoarele dotari: Blocuri optice spate TOP LED Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor Kessy Radio MP3 Bolero MIB2 Senzori parcare fata/spate Smartlink Maxi DOT color Airbag-uri spate Incalzire scaune spate + conexiune USB Oglinzi pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Parbriz incalzit Comanda vocala Duze stropitoare incalzite Elemente protectie sasiu Front Assistant Spatare scaune fata Stergator luneta Volan sport Jante Velorum 16" Prima impresie, dupa aproape 200 km de mers prin Bucuresti, este foarte buna, silentioasa, incapatoare, multe dotari/setari care trebuie sa ma obisnuiesc cu ele Foarte incantat si de motor, imi pare suficient de puternic pentru ce vreau eu, abia astept sa termin rodajul sa vad ce poate. Raspunde prompt la comenzi si se simte puterea chiar de la turatii mici de 1500rpm. Foarte rapid ajung la 50-60 km/h, asta fara sa o fortez sau fara sa trec de 3000rpm. In urmatoarele zile sper sa fac un drum mai lung si sa revin cu mai multe detalii despre cum se comporta la drum lung si mai multe poze. Am montat folie pe Bolero si as dori o recomandare unde pot monta folie pentru faruri si proiectoare? Locatie, pret si daca sunteti multumiti, in mesaj privat. Multumesc.
    1 point
  5. Sa verifici bine masina. Ai văzut ce anunturi mai are user respectiv Nu?
    1 point
  6. Iti garantez eu ca pe bara, in interior sunt niste cerculete care indica locurile unde trebuie data gaurile pentru senzori. Gaurile le dai ori cu o freza din afara inaunteru sau cu csula de la reprezentanta, e un fel de preducea, e mai greu de gasit. Eu folosesc freza.
    1 point
  7. @Trofin Liviu , aditivul pus de tine vad ca a adaugat Magneziu, mult Bor, Zinc, mult Fosfor, niste Molibden. Teoria ne spune ca Zinc si Fosfor produc cenusa la ardere. Fosforul este 843ppm de abia acum, dupa 7500Km esti pe la valoarea maxima admisa in norma 507.00 (~850ppm, cred), cine stie cat a fost la inceput. Zinc este 862ppm, norma 507.00 impune o limita undeva pe la ~750ppm (parca asa), cine stie cat a fost la inceput dupa aditivare. In ceea ce priveste uzura: - Fe 14ppm, in conditiile in care uleiul nou are 1,5ppm. Este ceva ciudat ca un ulei nou sa aiba Fe, in orice caz ecartul este de 12,5ppm la 7.500Km. Nu cred ca este mult, trebuie sa compari cu alte motoare. @MyKe are 8ppm la motorul lui pe benzina, cred ca la diesel este normal sa fie putin mai mare. Blackstone da o valoare normala de 25ppm la 6.500Km, deci esti la jumatate. - Aluminiu, ai o valoare de 5,6ppm, initial 2,6ppm, diferenta de 3ppm. Valoarea este in regula, insa din nou imi pare o chestiune stranie ca uleiul nou a avut Aluminiu in el. - Plumb este 1,7ppm, iar Blackstone spune ca o valoare de 1ppm este average la 6500km, posibil aici o problema. Concluzia mea este ca aditivul a facut mai mult rau, ti-a marit cantitatea de cenusa rezultata din ardere, deci stres pe DPF, regenerari mai dese si viteza crescuta de incarcare cu "oil ash". Nu stim cum este uleiul pentru ca l-ai contaminat cu aditiv. TBN este 3,2 (de la 7,6 la 4,4) probabil ca a avut de neutralizat acizii rezultati din arderea Zinc si Fosfor din aditiv. Sunt opinii pe Bitog care spun ca sub 4 TBN-ul trebuie masurat mai des pentru ca poate sa cada brusc la valoarea 2 sau 1 (conditii atmosferice grele, frig, etc) unde se considera ca uleiul nu mai poate sa contracareze acizii. Oricum cu uleiul asta nu ajungi nici la 15.000Km, tinand cont ca rata de descrestere a TBN nu este liniara spre sfarsit de resursa bazica. Te rog sa ne spui cat a costat analiza ta, vad ca ai si TBN si vascozitate la 100gr.C (valoare foarte buna!!)
    1 point
  8. S-a activat transport mode si de aceea apare pe bord mesajul. Fie rulezi 20-30 km si se dezactiveaza automat fie poti dezactica cu VCDS in meniu aplications
    1 point
  9. M-am gandit la Conti TS860. Am 850 pe Leon si sunt foarte multumit de cum se comporta. Nu neaparat pe zapada, desi isi fac treaba suficient de bine, dar pe carosabil ud merg si, mai ales, se opresc de parca e uscat. Si cum strazile sunt mai mult ude iarna, in afara de 2-3 zile cand sunt pline de zapada, tind sa prioritizez lucrul asta. Ma refer la strazile principale, evident, printre blocuri nici viteza nu atat de mare cat sa merite cauciucuri cu tinte sau altele... Nu ca ar fi proaste pe zapada, ca n-am avut probleme cu ele pana acum si s-au comportat mai bine decat ce am mai condus, dar acolo cred ca sunt variante mai bune, Nokian poate...
    1 point
  10. @rudiRUD - pt că m'am obișnuit să vin la ei (mă lasă să vin cu consumabilele mele și mă lasă în service în timpul reviziei.Plus ca îmi place foarte mult Dealu Negru ). Pt că anul asta am avut de făcut și ITP'ul am ales să îl fac și pe asta tot la ei. Acum doi ani l'am facut la statia de la Razoare și oamenii mi'au zis că nu stau prea bine cu noxele. Acum, băieții de la Nurvil au râs de mine când i'am întrebat cum au ieșit noxele: "STAS, domne', STAS, că doar e Euro5". Nu ca ar fi ceva necunoscut, dar pt ITP trebuie talonul, cartea mașinii și pachetul legislativ (trusa medicala, stingător și vesta).Plus, în cazul meu, stopuri fără folie. Pt care am apelat la Fredy Drumul până aici a fost super. Ceata dementa până pe la km 50 cand am ieșit din Bucale și apoi trafic moderat, cât să mențină atmosfera. Poolak'ul rupe topul acum: merge extraordinar. Trage bine, daca nu ești atent frânează violent, sta pe strada exceptional... E forta omu'. Altă dată m'as fi tăvălit pe jos daca vedeam 9.7% până aici. Acum mă lasă rece. Mi se pare un aspect marginal și lipsit de importanță.
    1 point
  11. Pe aproape, e 6 break Avem aripi SRS
    1 point
  12. daca ploua pe prizele alea, totul ok? cu iphone e normal, 98% dintre utilizatori cauta cablu sa incarce si in toate screenshot-urile gasite pe net toti au sub 10% baterie. probabil e ceva specific apple? la asta nu mergi pe vapori, mergi pe electroni. avand in vedere cat costa un cablu de incarcare (are ceva sistem de protectie anti-furt?) cred ca "bajetii" ar trebui sa se reprofileze olx:" vand cablu incarcare rapida folsvagen, nota 9/10. il dau ca am vandut masina)
    1 point
  13. Salut Audi A4, 2009, 2,0 tdi CAGA 143 cp, cutie viteze multitronic Are cineva chiptuning pe aceasta cutie de viteze? A avut ori ce fel de probleme cu ea dupa resoftare? Cati KM are de la resoftare? Motorul stiu ca duce, dar ma cam tem de cutia de viteze! Daca are cineva facuta resoftare motor pe aceasta cutie multitronic, rog sa impartaseasca din experienta lui Multumesc
    1 point
  14. S-a rezolvat ! Dupa ce am desfacut bucati ceasurile, am refacut cateva lipituri care pareau dubioase, am dat cu spray de contacte la mufa de la pamblica, am schimbat inclusiv buzzerul (care era ars) cu un difuzor mic de la o jucarie de radio, apoi am dat cu spray de contacte la conectorul ceasurilor , am sters toate erorile cu VCDS si cam asta a fost ! caz rezolvat ! Multumesc frumos de indrumari, Al Bundy ! Toate cele bune !
    1 point
  15. Sau mai bine nu, citeste pe topicul de anvelope de iarna sa nu facem offtopic aici (nokian a fost prins cu alte anvelope decat cele vandute in teste). Recomand ts860, sau altceva, nimic de la nokian.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!