Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2017 în toate secţiunile
-
Mulțam fain. So ... vizita pe la rețeaua PoRo ... same old shit. Cum e posibil să pui protecție pe volan pe care să o dai jos înainte de ultimele operațiuni (conectat calculator pe OBD, pus contact, luat contact, etc) ... nu vezi in puii mei ca masina e ca alea din showroom ?! Măcar de s'ar fi spălat pe mâini înainte să se urce in masina ... Ca să nu mai zic că avea cutia cu mănuși la 2.5 m de postul de lucru ... N'ai ce sa le ceri. Am șters frumos schimbătorul, frână de mana, cheia, volanul și mânerul ușii soferului că vreau să îmi văd de drum liniștit mai departe. Din nou: altă dată aș fi dat buzna la directorul de service, da' acum am trecut doar ca să îl salut amical: complimente domnule Balan ! În fine, am trecut pe la OMV și după un sandwich și un Cafe Latte sunt gata pentru efectul placebo de după revizie3 points
-
Eu zic sa-i lasi lui Fredy stopurile Se potrivesc mai bine Cred ca ma bate si pe mine un gand pentru Ibiza3 points
-
3 points
-
3 points
-
Salutare dragi colegi forumisti, Dupa 10 ani de condus diesel (focus 1.8tdci si toledo 5p 1.9 tdi) a sosit momentul sa trec la benzina 1.4 TSI @ 150cp, Skoda Octavia 3, comanda data pe 31.07.2017, fabricata pe 19.09.2017, asteptat Rabla si ridicat pe 24.10.2017. Dupa o plimbare pe la toti dealeri Skoda din Bucuresti, unde am ajuns la concluzia ca majoritatea nu vor sa vanda... Imi spun ca ma suna sau altii ca imi trimit pe mail nu stiu ce oferta si...nimic, ii sun eu sau trimit email si imi raspund dupa 2, 3 zile... De exemplu o tanti de la un dealer, nu vreau sa-i dau numele, cand am intrebat-o ce discount imi ofera, a inceput sa repete ca un robot, eu primesc doar 70 de lei din vanzarea unei masini si imi tot repeta asta, parca eu venisem sa o intreb cat are salariul. La alt dealer tot o tanti draguta care mi-a oferit masina pentru test drive, dupa cateva zile de schimb de telefoane si email-uri, am sunat-o sa ii spun ca azi vreau sa dau avansul si de alt dealer am o oferta la fel ca a ei. A spus ca nu poate mai mult si sa mai ma gandesc. M-am dus la Brady unde a mai pulsat ceva si am semnat acolo. A doua zi ma suna tanti din nou si cand a auzit ca am dat avansul la alt dealer, m-a certat rau de tot, parca era mama, cum mi-am permis eu sa fac asa ceva, ea mi-a oferit masina pentru test drive... Dupa cum am spus, intr-un final am semnat cu Brady, mai exact cu Laurentiu pe care il recomand cu incredere. Masina este varianta de echipare Style, culoare Argintiu Briliant, cu urmatoarele dotari: Blocuri optice spate TOP LED Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor Kessy Radio MP3 Bolero MIB2 Senzori parcare fata/spate Smartlink Maxi DOT color Airbag-uri spate Incalzire scaune spate + conexiune USB Oglinzi pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Parbriz incalzit Comanda vocala Duze stropitoare incalzite Elemente protectie sasiu Front Assistant Spatare scaune fata Stergator luneta Volan sport Jante Velorum 16" Prima impresie, dupa aproape 200 km de mers prin Bucuresti, este foarte buna, silentioasa, incapatoare, multe dotari/setari care trebuie sa ma obisnuiesc cu ele Foarte incantat si de motor, imi pare suficient de puternic pentru ce vreau eu, abia astept sa termin rodajul sa vad ce poate. Raspunde prompt la comenzi si se simte puterea chiar de la turatii mici de 1500rpm. Foarte rapid ajung la 50-60 km/h, asta fara sa o fortez sau fara sa trec de 3000rpm. In urmatoarele zile sper sa fac un drum mai lung si sa revin cu mai multe detalii despre cum se comporta la drum lung si mai multe poze. Am montat folie pe Bolero si as dori o recomandare unde pot monta folie pentru faruri si proiectoare? Locatie, pret si daca sunteti multumiti, in mesaj privat. Multumesc.2 points
-
@rudiRUD - pt că m'am obișnuit să vin la ei (mă lasă să vin cu consumabilele mele și mă lasă în service în timpul reviziei.Plus ca îmi place foarte mult Dealu Negru ). Pt că anul asta am avut de făcut și ITP'ul am ales să îl fac și pe asta tot la ei. Acum doi ani l'am facut la statia de la Razoare și oamenii mi'au zis că nu stau prea bine cu noxele. Acum, băieții de la Nurvil au râs de mine când i'am întrebat cum au ieșit noxele: "STAS, domne', STAS, că doar e Euro5". Nu ca ar fi ceva necunoscut, dar pt ITP trebuie talonul, cartea mașinii și pachetul legislativ (trusa medicala, stingător și vesta).Plus, în cazul meu, stopuri fără folie. Pt care am apelat la Fredy Drumul până aici a fost super. Ceata dementa până pe la km 50 cand am ieșit din Bucale și apoi trafic moderat, cât să mențină atmosfera. Poolak'ul rupe topul acum: merge extraordinar. Trage bine, daca nu ești atent frânează violent, sta pe strada exceptional... E forta omu'. Altă dată m'as fi tăvălit pe jos daca vedeam 9.7% până aici. Acum mă lasă rece. Mi se pare un aspect marginal și lipsit de importanță.2 points
-
Se poate. Pui luminile pe Off (zero) si cand dai drumul la stergatoare sa speli parbrizul nu-ti mai stropeste si farurile. Dupa aia pui luminile iar pe On sau Auto.2 points
-
Nu inceteaza a ma surprinde - acum aproape doua saptamani am avut un drum pana la tzara - aproape de Slatina, deci cu ceva pante si serpentine, dar si autostrada - cu 5 oameni, un frigider, o masina de spalat, 2 cuptoare si alte kkturi. Deci destul de incarcata. Din nou s-a comportat impecabil. Pe de alta parte tabloul electric spate este 90% gata, sa vina frigul si sa nu mai umblu creanga' in fiecare weekend si il montez. I-am facut si circuit pentru eventuale panouri solare, pentru ventilatoare pe timpul zilei.2 points
-
Ai nevoie de un ulei care sa respecte norma 507 schimbat mai des, ESP 3w30 care il folosesti acuma e ok.. numai nu il tine ca si altii 20-30 000km.2 points
-
@Mask001 multumesc! @vdragos bugetul a fost limitat si l-am depășit destul de mult . Am tot configurat si pana la urma renunțat la jantele de 17 Denom în favoarea altor opțiuni pe care nu le pot pune mai târziu. @Doc Morelli multumesc, o sa dau o fuga pana la ei zilele următoare. Am luat cauciucuri Nokian WR4 (am avut si pe fosta masina si am fost multumit de ele) si le-am pus deocamdată pe jantele cu care a venit masina. O sa iau Alcar cum ai tu dar astept si Black Friday poate gasesc vreo oferta pe superskoda. As avea cateva întrebări, azi sau duminică sau in alta zi, vorbim pe privat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
multumesc , mi-ar placea sa ii mai fac cate ceva...nu e chiar asa beton ( faruri xenon oem / Osram , eleron Gtd , bara fata si spate gtd ) Dar cand imi dau seama de cate sunt...( oricum nu am stat locului...ca bani tot am cheltuit, dat tehnic vreau sa fie "boboc" ) legat de anvelope din cate stiu eu nu am comandat varianta xl , dar nu ma deranjeaza. Sunt mai intarite, deci si mai rigide . Fata de cele de vara , normal anvelopele de iarna sunt ceva mai moi ( nu imi place treaba asta ) iar varianta asta Xl imi va oferi senzatia unei anvelope de vara ( sper )1 point
-
Nu stiu daca ar trebui sa fac asta sau daca e un aspect pozitiv, dar si eu te felicit pentru ca “nu iti mai pasa de consum” si te bucuri de masina . LE: Am trecut prin aproape acelasi setup ca al tau (B14, stage 1 etc.), si dpmdv, privite ca pachete intregi, masinile noastre erau, la un moment dat, cam aceasi mancare de peste (echivalente ca abilitati dinamice), asa ca stiu ce inseamna 9.7 consum pe traseul respectiv si te invidiez - de aici, din birou - foarte mult pentru felul in care ti-ai inceput weekendul .1 point
-
g62 il poti verifica cu VCDS-ul... sau mai complicat - cu multimetrul, comparand rezistenta cu tabelul de temperaturi1 point
-
Am rezolvat ! Am schimbat flansele stanga/dreapta + 2 bielete antiruliu.Nu se mai aude nimic.1 point
-
Nu poate fi oprita si nu e aleatorie. Cand ai farurile pornite la fiecare a 5-a (parca) spalare de parbriz spala si farurile.1 point
-
1 point
-
Eu alimentez de la Mol Virtutii. Ultima oara am alimentat acum vreo 3 saptamani si schimbasera denumirile la pompa. Benzina Mol Evo a devenit Mol Evo 100 Plus. Eu doar de aici alimentez, nu stiu in restul statiilor daca au schimbat, dar logic si normal ar fi sa fi schimbat deja peste tot.1 point
-
Sar'na! Stiu,defapt ideea era sa le vopsesc cand am demontat tot pt inlocuire de switch portiere dar eh..lenea.Oricum am reusit sa le scot f.bine si pe interior Arata ca si cum erau din fabrica acolo,dupa cateva zile de teste si stress PS: Update: + FULL LED pe stopuri + semnalizari duble (in poze nu prea se observa,poate o sa incarc un video)1 point
-
Prima recomandare VAG la BKD a fost intotdeauna 505.01. Poate sa mearga la fel si cu 0w-20 sau 15w-40 depinde cat vrei sa mearga .Am avut bkd de nou cam stiu de ce are nevoie imo 5w30 507.00 nu are ce cauta intr-un motor pd, de asemenea si la Cupra 5F 290 tot 5w-40 folosesc . @noobsound bkd nu a avut niciodata dpf indiferent de anul fabricatiei1 point
-
Plierea si deplierea automata a oglinzilor poate fi dezactivata din meniul unitatii media (bolero/amundsen/columbus).1 point
-
1 point
-
cu contactul pus trebuie sa ai 2.4 v , 1.9v cu motor pornit ~450-550 Ω la senzor pe maro cu alb pin 1 si 21 point
-
1 point
-
Platforma e singura solutie viabila pe care o vad... Desi cel mai destept lucru ar fi sa parchez la 10-15km autonomie, si sa iau metroul, pana la o ora la care traficul sa-mi permita sa ajung la un punct de incarcare. Multumesc! Eu am inlocuit tot un Smart cu el! Am vrut un ForTwo ED dar aveam 2 probleme: 1. Nu are incarcare rapida, cica in 2018 scot. 2. Nu mai erau pe stoc deci pierdeam clar prima de la stat anul asta, si nu eram sigur daca se va pastra si anul viitor. Este totusi foarte mare prima, majoritatea tarilor ofera cam 5.000 de euro bonus, si partidul de guvernare nu-mi inspira suficienta incredere cat sa ma faca sa sper ca o vor pastra si anul viitor. Vrabia din mana... Masina nu e rosie. E ceva intre rosu si portocaliu... In catalog e trecuta Coral Red si cea mai “corecta” definitie a fost corai, venita din partea unei fete, evident... Eu nu asociez corai cu o culoare anume asa cum fac cu rosu, albastru, verde etc Electricelor nu le plac temperaturile extreme... Autonomia o sa scada cu cel putin 30% pe timp de iarna fata de cum e primavara/toamna, asta fiind rezultatul pe de o parte a cresterii consumului, folosind caldura, scaunele incalzite, parbrizul etc; dar si a temperaturii in sine, bateriile nu se incarca la fel de mult la frig. In carte scrie si ca de la temperaturi de -26 de grade masina e posibil sa nu porneasca, pur si simplu, bateriile fiind prea reci. Bine ca exista Uber1 point
-
Eu am luat pentru iarna un set de Alcar Hybrid cu dimensiunile 6.5/16 5x112 ET46. Oricum, gasesti toate dimensiunile omologate in CIV si COC.1 point
-
Geometrie blocata sau care agata, suprapresiune. Nu ai putere fiindca intervine limitatorul de cuplu si scade cantitatea injectata. Ar fi bine sa nu o mai fortezi pana nu rezolvi cu suprapresiunea.1 point
-
1.6 hdi este mult mai fiabil (indiferent pe ce marca de masini este pus, vorbim de motor, nu de anexele de pe el, bujii, relee, dpf-uri, egr) decat orice motorizare din intreaga galaxie VAG TDI, poti sa pui ce motor vrei tu, si apoi eu iti spun ce interventii ai asupra unui motor vag intr-un anumit nr de km, cu toate punctele lui slabe. Exista ulei 5w40 cu continut mic de sulf care nu afecteaza dpf-ul, se incadreaza in normele unui ulei cu norma 507, chiar exista uleiuri 5w40 si 0w30 cu norma 507.00 LL ceruta de VW. Exista si oameni care nu respecta norma dar aleg un ulei de la o firma cu renume, gen Redline, Amsoil sau Eneos, unele dintre uleiurile lor nu respecta normele cerute de Vw , cu toate astea inca nu a cazut nici un motor din cauza ca uleiul se incadreaza in indicele de vascozitate la 40/100grade si la hhtc/tbn. Fiecare pune ce vrea in masina lui, nu te obliga nimeni sa faci nimic. Total sunt niste uleiuri ok pt pretul cerut, este si asta o varianta. Nu exista cel mai bun ulei, exista uleiul potrivit in functie de necesitati (temperatura de lucru, distanta parcursa, orele de functionare, rpm-urile la care functioneaza motorul). Cat despre testele de uzura intre diferite uleiuri, eu nu sunt neaparat interesat de acest aspect, si nu cred ca ar trebui luat in considerare, deoarece, astea sunt elocvente pt masini ce fac multi km pe an, si pt masinile care le lasi copiilor, cine tine o masina mai mult de 200.000km? ca sa te intereseze uzura?nimeni. Apoi, de ce m-ar interesa neaparat uzura? ma intereseaza cat de fluid este uleiul la rece, deoarece pana ajunge ulei la toate componentele din motor dureaza putin, iar pana ajunge ulei sa unga bine turbina iar dureaza, cu alte cuvinte, pt cei care circula in oras, si nu incalzesc bine uleiul ca sa -si atinga potentialul maxim de lubrifiere, un ulei mai fluid (eu de ex folosesc pt oras 0w30 Shell) asigura o protectie mai mare per total, decat un ulei gros care scoate uzuri mai mici longterm la mers pe autostrada, sau la mers tare, cu uleiul incalzit. Cumparati ulei in functie de nevoi, de stilul de condus si de locul unde conduceti (afara/oras), nu cumparati uleiul doar pentru ca respecta norma impusa de producator.1 point
-
1 point
-
5w40 cu specificatia C3 e destul de prietenos cu DPF nu cred ca ar trebuii sa fie probleme. Oricum la masinile din acea generatie mare mi-ar fi surprinderea sa mai ai fagurele in carcasa DPF.1 point
-
Cum a precizat si colegul GTD... motorul nu are nici o problema cu 5W-40, dar din cauza DPF se cere la toate TDI-le VAG norma 507 00 , norma care este indeplinita doar de uleiurile 5W-30 LongLife... O fi foarte important filtrului, fiindca atat la schimb fix cat si Long Life sau mai nou cel flexibil, tot acelasi tip de ulei este recomandat pentru TDI cu DPF(507 00). In timp ce la TSI-uri numai in regim de schimb LL sau flexibil este ceruta norma 507-504 00(neavand filtru particule), pentru 15 000/1 an se poate folosi si 502 00 adica orice 5W-40... Daca nu iti pasa de DPF pe termen lung sau o sa il scoti cat de curand, lasa uleiul actual, daca vrei sa fi mai linisitit ( totusi un DPf costa mult de tot) trebuie sa folosesti din pacate 5W-30, desi este bine stiut ca nu ofera chiar cea mai buna protectiei motorului (multe 5W-40 pe termen scurt - adica un 8-12 000 km ofera protectie mai buna unor piese din motor, dar dauneaza pe termen lung DPF) ... alegerea este in mana ta.1 point
-
Nu afecteaza cu nimic motorul dimpotriva , poti sa il lasi fara problema.Doar din cauza panaramei de dpf necesita 507.00 5w-301 point
-
Putin ciudat. La primul plin la un consum mediu de 6l/100km pe ultimii 50 km comp.de bord arata o autonomie de 80 km si cu greu am reusit sa bag 40 de litri repornind pompa de mai multe ori , la al doilea la un consum mediu de 8 si o autonomie de 65 km la fel cu greu am bagat 40.2 litri iar la al treilea la un consum mediu de 5,4 si autonomie de 95 km tot asa vreo 40 de litri. Mentionez ca la toate cele trei alimentari aveam pompa (rezerva) aprinsa. Oricum multumesc si mai studiez.1 point
-
Exista posibilitatea ca Octavia 3 FL ,2.0 TDI sa aiba rezervorul de 45 litri . Peste tot scrie ca are un volum de 50 de litri, ar fi normal ca aceasta sa fi volumul real de combustibil care poate fi folosit.La un drum lung cei 5 litri uneori fac diferenta. Acea rezerva tehnica din carte de 7 litri pentru dilatare sau altceva nu cred ca este interesanta pentru niciun proprietar. Ultimele 3 plinuri le-am facut de la aceasi pompa special pentru calculul acesta si cred ca abaterea este destul de mica. La masina veche,Octavia 2 rezervorul scriptic si faptic avea 55 litri,lucru verificat de nenumarate ori in cei 12,5 ani. Am crezut ca exista un rezervor mai mic dar la la toata gama de Octavia 3,benzina si motorina ,volumul este acelasi 50 litri deci exclusa vreo greseala. Multumesc1 point
-
1 point
-
Eu am constatat că atunci când corecțiile la injectoare cresc primul lucru pe care trebuie să îl faci este să schimbi motorina. Ea este vinovată în cele mai multe cazuri de creșterea valorii de corecție. Dar nenea mecanicu imediat te bagă în sperieți și nu îți vorbește despre ,,profilaxie".1 point
-
Daca au fost pe golf 5, au 5x112 distanta intre prezoane. Pe spatele lor ar trebui sa gasesti toate specificatii, inclusiv ET, latime, profil ..1 point
-
Ai cautat inainte sa deschizi alt topic? Vezi ca s-a mai discutat si ieri problema. Cum a zis si @Al Bundype un topic mai jos, vezi ce erori ai pe suspension electronics, probabil ai probleme cu un senzor de nivel.1 point
-
Totul tine de gusturile personale,e greu de dat un sfat obiectiv. Eu de exemplu folosesc pe timp de vara Lugano de 19,iar pentru iarna Borbet Btg de 17,toate de aliaj,toate originale CC. Am cumparat masina pentru eleganta ei,si fac compromisuri pentru a nu o altera. Alti colegi circula fara probleme cu jante de 16 sau jante de tabla,ceea ce eu nu as face in veci la o masina cum e CC-ul. De aceea spun ca va trebui sa decizi singur,gusturile nu se discuta. Bafta!1 point
-
Daca pe unele motoare merge conversia, NU generalizati, pt ca nu e valabil la toate. Aici discutam de un 2.0TDI, nu despre generatiile vechi de 1.9 unde e cu totul alta poveste si marea lor majoritate accepta destul de ok conversiile. TDI-urile de productie mai recenta (dupa 2005) care au cutie in 5 trepte accepta destul de bine conversia, si marea majoritate a celor care au facut-o sunt multumiti, insa nu se aplica acelasi lucru si in cazul celor cu 6 trepte (indiferent ca sunt 1.9 sau 2.0). Cutiile in 6 trepte de la aceste generatii difera mult fata de cele in 5 de pe aceleeasi generatii (priza mai scurta la cele in 6 tr., 3 arbori vs. 2, tolerante mult mai mici, etc).. Pe cele in 5 trepte, pana si din fabrica se livrau anumite loturi dotate cu SMF (cele pt taximetrie in special), chestie care nu s-a aplicat si in cazul celor de 6 tr....Sunt cativa chiar aici pe forum care au incercat sa puna SMF pe 2.0 si fie cam toti au regretat; unii chiar au revenit la DMF Iar zgomotul ala urat care este produs in relanti de o masina la care sa facut o conversie nereusita cu SMF in nici un caz nu provine de la volant! Volantul SMF nu face el in sine nici un fel de zgomot. Zdranganiturile ale provin din cutie din cauza faptului ca SMF-ul nu mai amortizeaza cum trebuie vibratiile. Eu unul n-as putea sta linistit cu ideea asta.. In cazul cuiva care foloseste masina pt curse sau hobby si are bani de cheltuit incercand diverse variante, oricine poate experimenta..Nu vad insa rostul ca cineva care are o masina stock folosita de daily drive sa se apuce sa investeasca in "experimente". Repet: vorbim strict de 2.0 TDI (BKD. BMM, BMP, etc) si de 1.9 TDI cu 6trepte, toate dupa 2005.1 point
-
1 point
-
S-au folosit: Maneta: 6Q0 953 513 G (pentru modelele fara computer de bord codul manetei este: 6Q0 953 513 F) Conectorul T6y : 6Q0 937 702 A = 1buc Pentru conectorul T6: papuci: 000 979 131 = 2buc. (sunt cate doi papuci pe un fir; de aici rezulta 4 papuci pentru pozitiile 2, 3, 5, 6 ale conectorului T6). Pentru conectorul T41 (care se afla pe maneta): papuci: 000 979 009 = 3buc. (sunt cate doi papuci pe un fir; de aici rezulta 6 papuci pentru pozitiile 26, 27, 28, 29, 30, 31 ale conectorului T41). Pentru conectorul T11 un papuc: 000 979 132 care vine in pozitia 10 a conectorului T11. O dioda: 1n4001; cabluri de diferite culori cu sectiunea transversala de 0,35 mm² Schema electrica:1 point
-
@gmtiby2016 pune 5w40 505.01 este mai ok pt motor ,came , sarcini wot pe cuzineti etc lasa esp la cine are dpf0 points
-
daca ploua pe prizele alea, totul ok? cu iphone e normal, 98% dintre utilizatori cauta cablu sa incarce si in toate screenshot-urile gasite pe net toti au sub 10% baterie. probabil e ceva specific apple? la asta nu mergi pe vapori, mergi pe electroni. avand in vedere cat costa un cablu de incarcare (are ceva sistem de protectie anti-furt?) cred ca "bajetii" ar trebui sa se reprofileze olx:" vand cablu incarcare rapida folsvagen, nota 9/10. il dau ca am vandut masina)0 points
-
Salut! Am si eu problema cu supraturarea la relanti (Passat B7 2.0Tdi, Dsg, 2011, 140Cp, 289000km) - la pornire la rece, dar se intampla si peste zi, motorul sta in minim 1000 rpm, cand normal ar fi sub 900rpm- am reclamat simptomele si dupa consultul de azi la Aliat VW Tg Mures verdictul a fost dur rau - injectoarele uzate care nu mai permit o pulverizare corecta a motorinei, excesul trece in baia de ulei (intradevar mi-au arata ca am nivelul uleiului peste limite) iar asta provoaca si o ardere aiurea care a condus la infundarea filtrului de particule si sistemul incearca regenerarea acestuia prin supraturarea masinii. Inca nu am nici un martor aprins prin bord. Astept devizul dar nu cred ca o sa merg doar dupa opinia lor. Ce parere aveți? Ar putea fi si alte cauze care sa nu fie asa costisitoare. Sa poata fi de vina si rechemarea in service cu problema deasel gate (am fost prin primavara cand am facut si revizia) Daca ati avut astfel de simptome va rog un reaply0 points
-
Apropo de rezervor, acum imi dau seama ca pe FL nu mai face valuri si nu se mai aude niciun zgomot de baltoaca cand este 3/4 plin. In schimb am observat ca ma dor ochii imediat ce pornesc parbrizul incalzit.-1 points
-
Acum, ca mi-a readus aminte Andrei de problema cu zgomotele din rezervor, am realizat ca nu le mai aud. Si la O3 pre-FL erau sesizabile aceste zgomote.-1 points
-
puteti careva sa ma ajutati cu un cod de egr oem pentru seria mea de sasiu wvwzzz3czbe317878. avem vreun coleg furnizor de piese oem la preturi ok? multumesc anticipat-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00