Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2017 în toate secţiunile
-
5 points
-
daca ploua pe prizele alea, totul ok? cu iphone e normal, 98% dintre utilizatori cauta cablu sa incarce si in toate screenshot-urile gasite pe net toti au sub 10% baterie. probabil e ceva specific apple? la asta nu mergi pe vapori, mergi pe electroni. avand in vedere cat costa un cablu de incarcare (are ceva sistem de protectie anti-furt?) cred ca "bajetii" ar trebui sa se reprofileze olx:" vand cablu incarcare rapida folsvagen, nota 9/10. il dau ca am vandut masina)4 points
-
http://www.reuters.com/article/nokian-tyres-tests/nokian-tyres-admits-use-of-better-quality-tyres-in-tests-idUSL8N1651AB Ole, e bine.3 points
-
Eu am o alte curiozitate....ca acu' se apropie iarna, cum se vor comporta acumulatorii la temperaturi atat de joase. Se stie ca Li-ion sunt sensibile la temperaturi scazute. Ma intreb cum vor face fata la un -20C ...ce randament vor mai avea pe asa o vreme Mult mai simplu....isi trage pe bancheta din spate un generator 220V pe motorina....scoate teava prin spate si ....o trasnforma intr-un diesel cu baterii electrice2 points
-
Vai ce surprize plăcute: să te reîntorci, să iei o electrica ... Bravo, felicitări.Esti fantastic. Chiar dacă nu ai menționat explicit nicăieri, sunt convins că a cântărit și latura ecologica/civică, motiv pentru care fac o reverență până în pământ, de'mi trosnesc toate oasele :)). Eu iau în calcul, peste vreo 4-5 ani, când lucrurile vor fi mai mature, să îmi iau un Scirocco electric, iar pentru Maur să fac un garaj muzeu :)). În altă ordine de idei, din iunie sunt și eu electric: tramvai. Fac 35 de min pana la srv cu 50 de lei luna. Si nu plătesc Casco, RCA, revizie ... Si fac și mișcare. Iar Poolak'ul sta la parcare subterana. E forța :)). Vrei ornamentele alea pentru pedale?2 points
-
2 points
-
Bine v-am regasit! Dupa o scurta aventura, in afara VAG, cu o masina de oras, venise momentul sa renunt la sh-uri si sa iau o masina noua. O sa va scutesc de toata polologhia referitoare la cum am ajuns la aceasta alegere si trec direct la subiect. Noua jucarie de oras este(drum roll...): Avem aici una bucata e-Up! gata sa bazaie pe strazile minunatului nostru oras. Masina a fost luata din stoc si din dotari ies in evidenta (mai ales pe chichineata asta ): - scaune incalzite (standard) - parbriz incalzit electric (standard) - senzor lumina/ploaie (standard) - climatronic (standard) - city brake (standard) - rear view camera (optional) - senzori de parcare spate (optional) - volan multifunctional (optional) si cel mai important: - priza combinata AC/DC (nu formatia ) care permite incarcarea rapida la statiile care au asa ceva (optional) Pe langa astea, din lista de optionale, au mai fost bifate si praguri metalice cu logo, covorase si (parca dar s-ar putea sa confund cu alta masina din stoc pe care voiam sa o iau) Volkswagen e-sound (adica sunet de motor). Asa ca prime impresii (masina am ridicat-o ieri )... este absolut genial motorul electric si cum se misca masina cu el. Si cel si cel mai tare imi place ca in B - masina are P, R, N, D si B (in loc de S) care este modul de regenerare maxima a puterii la franare - in B masina se conduce cu o singura pedala! Franeaza singura atat de tare incat la mers normal nu am nevoie sa apas frana si pot sa o controlez doar apasand sau nu acceleratia. Am nevoie de frana doar cand vreau sa opresc masina. Este absolut genial sa mergi asa! Ca dezavantaje pot sa enumer doar cele strict ale masinii, caracteristice si celor pe benzina, lipsa iluninarii butoanelor de la geamuri, care nu au nici functia auto, lipsa unei cotiere din lista de optionale... d-astea.1 point
-
Am facut eu niste teste mai complexe, ca timp liber am suficient. Mai am un coleg de munca care a luat si el kleber.1 point
-
Da ,chiar asta o să fac.daca gasesc pe cineva in stare sa l refacă macar,ca de identificat nu au fost in stare... revin cu detalii,sper si cu rezolvarea problemei. Am măsurat si tensiunea de la mufa senzorului g 28 si am 3 valori identice in jur de 2.33 volți pe fiecare pin asta cand pornește si este uscat afara ...cred că sunt bune valorile. O sa măsor si cand nu pornește sau mai bine zis cand ploua afara sau e umiditate pentru ca atunci am probleme. Oricum un lucru cred e cert bruiaza/intrerupe semnalul la' senzorul turatie motor ' g28 cand e vremea urâtă. Multumesc pentru idei si ajutor !1 point
-
1 point
-
Dar uite idee de afacere: duba cu generator de mare putere pentru a scoate din "pana prostului" pe cei cu masini electrice. Sa o stapanesti sanatos si sa-ti ofere mii de km de zambete si lipsiti de range axiety!! M-am tot uitat la e-Up pentru a inlocui Smart-ul dar, fiind in aceeasi situatie ca si tine (locuind la bloc si neavand garaj, dar am loc de parcare) nu reusesc sa ma conving sa fac pasul bazandu-ma doar pe statiile de incarcare publice. Apreciez decizia curajoasa! De curiozitate, in majoritatea fotografiilor din exterior masina nu pare a fi rosul standard, ci mai mult spre roz. este doar un efect al camerei sau chiar asa e culoarea?1 point
-
1 point
-
Back to life, in ultimul an masina a primit un set de arcuri H&R si amortizoare sachs noi ca urmare s-a mai asezat cu vreo 3,5cm mai aproape de pamant. Am schimbat nuca de la schimbator cu ceva model de audi s3 si pedale de aluminiu care se pastreaza excelent dupa vreo 30000km(traiasca chinezii), in rest mai multe piese pe partea de intretinere mecanica, in toamna acum a primit o ceara pentru perioada de iarna si cam atat. Asteapta la montat niste aeratoare iluminate tot de audi si o maneta de tempomat as mai dori sa ii montez plus 2 usi de rezolvat cu problema cu switch-urile. Km 230.000 and counting. O trecere a anilor peste masina de cand este la mine mai exact 8 ani si 190.000km.1 point
-
Nu face reverente ca partea eco nu a fost un factor decisiv... A fost unul dintre plusuri, da, dar din pacate nu am ajuns inca acolo unde sa devina chiar un factor decisiv... Cu ornamentele nu am ce face ca eu am nevoie de ornamente pentru DSG. Poate doar cea de la acceleratie sa o probez sa nu dau comanda si sa descopar ca nu se potriveste... Acum sper doar sa nu tratez masina ca pe restul lucrurilor electronice pe care constant uit sa le incarc Deocamdata stau bine la capitolul incarcat, inca nu am ajuns in pana prostului1 point
-
Nu am mai trecut de mult pe aici asa ca mai sterg praful... Am ajuns la 60k km cu masina in 2.5 ani in continuare sunt extrem de multumit de ea. Din primavara cand am schimbat volant, amortiozare si restul, in ultima vreme masina a suferit alte lucrari de intretinere. 1. Upgrade CP3 - multumesc inca odata @EEXCALADE 2. Am inlocuit axul la pompa de ulei - in primavara urmeaza conversia la 100mm. Axul avea uzura minima, dar daca tot am umblat l-am schimbat. 3. Am inlocuit radiator interior (calorifer, schimbator de caldura) 4. Am inlocuit senzor presiune diferetiala (G450) 5. Am inlocuit senzor impulsuri arbore cotit (G28) 6. Ulei (Valvoline SynPower 5w30 XLIII), filtre Mahle Am un zambet tamp de fiecare data cand sunt la volan. Pe viitor imi propun sa: 1. montez buton TPMS 2. retrofit panou climatronic model 2013. Drumuri bune!1 point
-
@andrei0241 o mica intarziere la montajul rotilor din cauza faptului ca anvelopele au venit cu DOT 2016. Le-am refuzat si astept sa vina cele cu DOT 2017, undeva la inceputul saptamanii viitoare. Sper sa nu dea vreo ninsoare pana atunci, la ce vreme e afara1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu as mai avea incredere sa merg cu alea doua nici sudate. Și îmi sună tare dubios ce ai patit. Nu am auzit nici la marci si modele low cost de întâmplări din astea....bizare. Ceva nu e ok în povestea roților tale. Ori la ultimul schimb de anvelope te-au tepuit si ți-au pus pe diagonala două jante uzate/crăpate si sudate deja o data, ori...esti un mare...ghinionist. Repet, nu am auzit de jante originale crăpate pana acum. (Nu vorbesc de accidente în care a fost făcută zob jumatate de masina)1 point
-
1 point
-
Vreau să vă spun că uleiul 5w40 nu aduce cu sine o protecție mai mare la uzură. Pe oil-club.de sunt două analize făcute de un BMW 135 cu Total Quartz Ineo LL care are și norma 507 și Motul 300V 5w40 ambele la același număr de kilometri. Uzura obținută cu Total este mai mică decât cea obținută cu Motul. La prima vedere nu ai fi dat nici o șansă unui 507 în fața unui ulei sport full saps blindat cu aditivi dar cifrele spun altceva. Deci cei care cred că o vâscozitate mai mare protejează de uzură mai bine ar trebui să își reconsidere părerea. Același lucru trebuie să îl facă și cei care cred că un 507 nu oferă suficientă protecție. V-aș pune linkurile dar trebuie să fii înregistrat ca să ai acces la atașamentele cu rezultatele analizelor.1 point
-
Uite ce am folosit eu iarna trecuta : https://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa fiu carcotas dar se cunoaste ca doar ai aplicat si clatit. Jantele sunt murdare la baza spitelor.1 point
-
Suspensia asta nu are 190k , nu e suspensia originala, fostul proprietar a montat o suspensie sport reglabila, am fost la un service si au costatat ca "bataia" se aude din partea de sus a amortizorului , cel mai probabil poate fii flansa rupta, dar trebuie sa desfaca suspensia pentru a fi sigur1 point
-
1 point
-
Am configurat cu ajutorul lui Google translate ceva semanator Atecai comandate (Skoda are un plus automata, ca doar asa vine benzinarul) dat ceva peste 31500. Dac'ar fi pretul la noi cu 15% mai mic ar insemna un 27 000, ceea ce e f bine Daca ar oferi si ceva pachete de dotari optionale, ar fi si mai misto, dar pe Kodiak nu vad acest lucru, putin probabil sa apara ptr Karoq1 point
-
Evident ca decat de tabla sunt mai ok. Daca tot cauti, merita sa te uiti la unele mai arataoase, chiar daca poate trebuie sa mai pui un pic la pret. Succes . PS: Colegul @GabiB77 are jante cum ai gasit tu . Poti arunca o privire pe topicul lui. Nu arata rau dar se poate mai bine. Parerea mea. La el iti fura privirea farurile si uiti de jante .1 point
-
1 point
-
Imi primul rand, imi cer scuze pentru greseala pe care am facut'o la postarea in care am prezentat lucrarea cu franele (si pe care am vazut'o, ca or mai fi si alte care mi'au scapat ) : "si atunci (i-au) iau o suspensie direct pentru motorul ala" Bun ... si acum sa trecem la subiect: la inceputul lui iunie, dupa ce m'am vazut cu franele montate pe masina, mi'am luat inima in dinti si l'am imbaiat pe Poolak. Planul era sa termin sambata, dar situatia a fost mai maronie decat ma asteptam, in sensul in care am gasit toata masina plina de smoala. Nu mi'a dat prin cap sa fac poze decat cand am ajuns la coada, asa ca ... Prin urmare ... sambata de dimineata, la ora 8, am deschis spalatoria :)), si pentru ca in ziua aia a plouat, am avut noroc si am putut sa ma desfasor fara sa ma deranjeze nimeni. Ma rog ... nu m'a deranjat, dar am avut asistenta maxima, pen' ca daca nu au venit masini, toti baietii de la spalatorie, care nu aveau ce face, m'au acompaniat o vreme, pana au cedat nervos :). Am spalat masina, ca de obicei: de doua ori sapun si jet, apoi inca o data la manusa. Dupa treaba asta, am scos bitumul de pe caroserie (trei ore si ceva. Ma cam luase cu caputul si cu dureri de "sele"). A fost multa smoala depusa pe praguri si pe marginile interioare ale spoilerelor, dar si restul masinii era plin de punctulete de smoala. Dar la final am scos'o argintie ca zapada : ) ) ) Dupa treaba asta m'am luat de jante. Le'am dat jos, cate doua si le'am dat cu Sonax Full Effect Wheel Cleaner. O data, dupa care, pentru ca aveam multe puncte negre ramase intre spite, am incercat cu Tar Remover-ul de la Nigrim (pe care l'am terminat cu ocazia asta). Si apoi cu cel de la LiquiMoly. Dar degeaba. N'am cedat si am mai dat o data cu Sonax. Si inca o data. Pfaa ... simteam ca innebunesc. Nu ieseau deloc. Si cu jantele din spate aceeasi poveste. Ba alea erau si mai impestritate cu depunerile astea. Faza este ca stiam din toamna de ele, dar abia acum avut timp sa ma ocup de chestia asta. Pana la urma am cedat nervos si am renuntat. Am decis sa inchei ziua. Se facuse trei, in puii mei. Cand sa plec, a venit unul dintre baietasii de la spalatorie si mi'a dat sfatul cel bun: detartrant Nufarul ca sa o scot la capat cu jantele. Hm ... m'am dus si l'am cumparat si am incheiat ziua de sambata. Duminica de dimineata, am luat'o de la capat. Primul lucru ... jantele. Am dat una jos si am incercat cu nenorocirea aia de substanta (diluata cu 20% apa !!!) pe interiorul jantei, catre muchia interiora. Si... surpriza, nu am vazut nici o reactie negativa. Asa ca am continuat si pe zonele vizibile dinspre exterior. Am pulverizat detartrantul si am frecat usurel cu peria printre spite si ... s'a dus totul. Absolut totul !!! Dupa asta restul a mers struna: inca o spalare, sters caroseria, decontaminat cu argila, apoi ceara (doar lichida - Sonax HighSpeedWax) si la urma ultima stergere cu prosopul special pentru dupa ceara. Delir, in puii mei: alta jumatate de zi petrecuta cu Maurul. Si astea sunt o parte din unelte Doar ca la final ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa cum am scris deja, la mijlocul lunii mai am facut pasul urmator, din punct de vedere tehnic, si Maurul a primit sistemul de franare pe care mi'l doream de foarte multa vreme. Intentia mea a fost sa obtin o diminuare a fenomenului de fading care intervenea in momentul in care franam zdravan de doua-trei ori (frana lunga, consistenta, de la viteze de peste 80km/h). Plus ...o frana mai sanatoasa la viteze mari, pentru ca pe autostrada, de cate ori eram pus in postura de a frana de la viteza de 130-140 km/h, nu mai zic de situatiile cand aveam viteze mai mari, spre 90-80 km/h aveam senzatia ca frana este ineficienta - pedala era tare, dar decelerarea era anemica. Proiectul a demarat in 2015 cand am achizitionat un set de etrieri de Golf IV GTI si un set de fuzete de Skoda Fabia RS generatia similara lui Polo 6R. Din pacate nu am avut determinarea si nici timpul necesar sa ma ocup de treaba asta atunci, asa ca lucrurile au fost amanate pana anul asta. Cand ... hai la lupta :). Am optat pentru discuri ATE POWER DISC si placute ATE ceramic. In luarea deciziei mi'au fost de mare ajutor Rave si Treishu pe care ii salut si carora le multumesc. Daca intereseaza pe cineva, in link-ul catre subiectul din aria tehnica de la Polo, pe care l'am postat zilele trecute, am trecut chiar si greutatile componentelor cumparate si montate, pe masina. M'am frecat mult cu alegerea culorii pentru etrieri. As fi vrut altceva decat rosu (la inceput mi s'a parut banala si comuna culoarea). Si vedeam ca variante albastru sau galben, ca sa "rimeze" fie cu culoarea arcurilor suspensiei Eibach, fie cu culoarea amortizoarelor. Dar de unde pe hartie parea ca ambele sunt optiuni valide, pana la urma, cand mi'am imaginat in cap cum ar arata, am renuntat la ambele variante. Apoi m'am gandit ca ar da bine un argintiu deschis sau un negru lucios, dar pana intr'un final, n'am avut curaj, asa ca am preferat sa merg pe clasicul rosu. Si va spun sincer ca nu'mi pare rau. Arata foarte bine. Dupa ce am avut toate piesele pe masa, am stabilit cu cei de la service'ul unde am facut lucrarea data cand sa merg la ei si ... hai la lupta. Pentru service trebuie sa ii multumesc tot lui Treishu. El m'a trimis la baietii astia. Este un service cu trei elevatoare, mic, cochet, undeva in zona Barbu Vacarescu, langa liceul Traian. Omul care s'a ocupat de Poolack, Marius, este un tanar cu o vasta experienta mecanica, pasionat de masini, cu multe proiecte personale sau pentru alti clienti duse la bun sfarsit (eu am gasit la final o lucrare cu o Dacie 1300 adusa de la stadiul de masina de remat la stadiul de bijuterie, jucarie de oameni mari), care a lucrat exceptional de atent si care a inteles perfect ce vreau de la lucrarea asta. Am dus masina intr-o vinere, am facut necesarul, am dat etrierii jos si i'am dus la vopsit. Am mers cu ei la SRZ unde lucrurile s'au facut romaneste, dar imi asum faptul pentru ca am mers la pret (300 lei pentru cei patru etrieri). Mai vorbisem la PAC Racing unde pretul era dublu. Ambii mi'au spus ca desfac ce este de desfacut, ca izoleaza, ca reasambleaza "pentru ca asta facem, cu asta lucram, stim ce este de facut". In schimb la SRZ s'a desfacut o laie, s'a protejat cate ceva (filetele unde nu era nimic nu au necesitat nici o actiune ulterioara), dar toti etrierii au avut nisip la greu in ei. Etrierii spate au fost bagati cu tot cu garnituri in cuptor (desi nu ma asteptam si asta m'a fortat sa cumpar chit de reparatie si pentru ei, desi nu era in plan) si alte rahaturi neasteptate. Dar nu a fost panica, vorba lui Marius. S'a rezolvat. So ... luni am luat etrierii de la SRZ, i'am dus la service, am facut planul de bataie, si oamenii s'au apucat de treaba: au inspectat etrierii, au verificat necesarul, au curatat si pregatit fuzetele (le-au si vopsit nitel), etrierii fata (ca aveam deja chiturile de reparatie cumparate). Marti, pe la 11, am constatat ca furtunele spate pareau sa nu fie de acolo :)). Aoleu zic, f...'i mama ei de treaba, pai ce facuram bre?, care'i treaba? Pai uite, ne trebuie o cupla din asta, Bonjo, in capatul dinspre etrier si in capatul celalalt ... aolica maica, cum puii mei cuplam acolo furtunul, ca asta de pe masina este ambutisat pe coloana ... Bai, ma lesi ... Doar ca ... la o privire mai atenta ne'am lamurit cum sta treaba: furtunele care au venit in pachetul de la Goodridge nu erau de acolo. Ci ceva mai din spate. Traseul pentru rotile spate este asa, plecand dinspre etrier: furtun de cauciuc, cu cupla bonjo catre etrier si ambutisat pe o teava metalica care trece peste punte, apoi furtun de cauciuc prins cu fiting spre etrier si spre pompa de frana (asta este cel pentru care a venit furtunul din pachetul Goodridge), dupa care o conducta metalica catre pompa de frana. Pai si ... cand am vazut ca nu am decat flintiricul ala mic si frumos, iar catre etrier voi ramane tot cu furtunul de cauciuc am dat'o pe direct: Si p'asta cu ce il inlocuim ? Eh ... mi'a facut Marius o listuta cu ce am nevoie sa cumpar si am plecat catre doua locatii, una dintre ele fiind RacingNick. Am avut ceva discutii p'acolo, am schimbat poze pe Whatsapp si in final am luat ce era nevoie. De fapt locul lui era acilea Acolo, in spate, catre etrier fiind asa In final, sectiunea respectiva arata asa si in locul ei am pus Furtun pe care l'am produs din Asa ca in final, acolo in spate, lucrurile arata asa: Suplimentar a fost nevoie sa inlocuiesc si protectiile amortizoarelor pe spate, ca unul era rupt si celalalt era si el pe cale sa se rupa. Pe fata lucrurile au fost ceva mai simple, in sensul in care totul s-a potrivit din prima. Mi'am cumparat flansele amortizoarelor (cand am umblat ultima data p'acolo imi pusese Florin Feby'uri, acum al luat Lemforder) si bieletele din prima, iar vineri am stabilit ca nu mai este nevoie de nimic altceva, totul fiind in stare prefecta. Cand am desfacut sus, sa schimbam flansele am constatat efectele unei mari gropane pe care am luat'o anul trecut, in vara, cand am circulat dinspre Dr Taberei catre podul Basarb, la intersectia de la Leu/Apaca dintre Iuliu Maniu si Vasile Milea (aici este o gropana pe sensul catre podul Basarb care zace acolo inca de atunci si pe care inca nu s'a indurat nimeni sa o "astupe"). Fuzetele au fost curatate si vopsite la spray, cu negru. Ca sa nu am grija dinspre treaba asta am schimbat ambii rulmenti (am pus SKF la recomandarea lu' Marius). Au fost montati etrierii, discurile, placutele, protectiile discurilor, furtunele. Si la final ... tadaaam: Apoi a fost inlocuit lichidul de frana (au intrat doua bidoane si ceva), au aerisit oamenii instalatia si ... gata treaba: am iesit la plimbarica. Imediat ce am iesit insa, am auzit o cloncaneala urata. Hai zic ... nu putea sa fie asa simplu, fir'ar sa fie. Verific prezoanele ... totul in regula. Ma urc, trec prin cateva gropane, fac niste volte si imi pica fisa: arcul spate de pe dreapta. Nu e prima data cand o patesc cu el. Am mai avut surpriza neplacuta sa faca figuri si dupa revizia de anul trecut, cand, dupa ce masina a fost ridicata pe elevator, tot asa am patit si m'a chinuit cateva saptamani pana s'a asezat la locul lui. Asa ca m'am intors la service, am urcat masina pe elevator si pentru ca Marius nu a reusit sa'i gaseasca o pozitie care sa'i placa, a pus un mason de cauciuc pe spira de jos, care a rezolvat problema definitiv. Eh ... si ca sa fiu 100% impacat, m'am dus joi la Autosoft Militari sa fac si o geometrie. Si cand sa dau si eu o petrecere ... ce sa vezi?! Vine baietasul ala si cu o moaca de inmormantare si imi spune: aveti joc in amortizoare. Bah, da'ma naibii !!! Ce bafta am. Asa ca ... minunata suspensie Bilstein, luata de la Zeno, pare sa'si fi dat obstescul duh, dupa doar 35.000 km rulati cu ea (ma rog ... inca nu e moarta definitiv, dar nici mult nu mai are). Acuma ... ce sa zic? Ramane cum am stabilit cand am pus'o ultima data: merg cu ea pana moare si pe urma iau alta. Ma cam freaca la ficat, dar n'am ce face. Is cam trei variante: - inlocuiesc doar amortizoarele fata, costul fiind cam pe la valoarea intregii suspensii (ma refer la banii pe care i'am dat eu lui Zeno pe ea); - iau tot B14 de noua. De data asta la alti bani, de la cineva care sa mi'o si monteze si care sa imi asigure garantia doi ani, fara costuri legate de eventuala demontare/trimitere la garantie/remontare pe masina - trec la KW Dar deocamdata nu ma grabesc cu treaba asta, ca poate se mai intampla si alte lucruri intre timp, recte, poate pana la anu' gasesc masina de transplant si atunci i-au o suspensie direct pentru motorul ala ... Vedem ce'o mai fi.1 point
-
In configuratorul de la vecinii maghiari, un Style cu 1.0 tsi si DSG e pe la 23.000 EUR... Daca ar aduce configuratia asta si la noi ce bine ar fi...0 points
-
Te cred Andrei. Cum suparare sa nu te cred ? Problema este ca nu stiu ce sa-mi cumpar. Cind am schimbat telescoapele si arcurile acum 2 ani, am specificat ca am PDG si pe astea le-am primit. Se pare ca am patit la fel ca si atunci cind am comandat tempomatul si oglinda pe dreapta si am primit cu totul altceva. A trebuit sa-mi caut singur coduri pe net, sa aflu ce coduri au diversi producatori si sa cer un anumit produs, ca sa fiu sigur ca mi se potriveste.0 points
-
Salut. As dori sa achizițion un set se anvelope intrebuie Michelin Continental și Nokian. Csre sunt cele mai bune?0 points
-
Salutare la toata lumea. As dori sa achizitionez o masina ( SH ) dar sunt cam nehotarat. Majoritatea drumurilor( PE CARE LE VOI FACE) vor fi in Bucuresti facute. Daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi in vederea viitoarei achizitti? VA MULTUMESC.-1 points
-
Si daca tot ne-am hotarat, hai sa nu mai pierdem vremea ! PS. Dis-de-dimineata eram la service-ul Best-Tires 3 Octavii FL care asteptau la schimbat incaltarile. Doua dintre ele au schimbat cu Hankook Icept RS2. Coreenii de la HK cred ca au scos pe piata un produs competitiv si vor sta bine pe vanzari in acest sezon. Inainte Dupa-1 points
-
pentru ca in afara tarii,placutele se pot face la orice atelier mecanic mai rasarit...daca cineva isi face placute false si ia radare,sa vezi atunci distractie... un pic off topic...eu am facut o placuta pt masina pe internet si mi au trimis o prin posta,fara sa le dovedesc ca eu sunt proprietarul scuze ,abia acum am vazut ca anuntul e din romania.... oricum ai mai intrebat pe alt topic,de ce isi ascund placutele...daca anuntul e din afara tarii atunci poti lua i considerare ce am scris mai sus-1 points
-
Buna ziua ! Hartile 6.24.2 2017 +firmware 0821+ activator gasiti aici : http://www.touareg-club.net/forum/showthread.php?t=99643 Am instalat si merg .-1 points
-
1.6 hdi este mult mai fiabil (indiferent pe ce marca de masini este pus, vorbim de motor, nu de anexele de pe el, bujii, relee, dpf-uri, egr) decat orice motorizare din intreaga galaxie VAG TDI, poti sa pui ce motor vrei tu, si apoi eu iti spun ce interventii ai asupra unui motor vag intr-un anumit nr de km, cu toate punctele lui slabe. Exista ulei 5w40 cu continut mic de sulf care nu afecteaza dpf-ul, se incadreaza in normele unui ulei cu norma 507, chiar exista uleiuri 5w40 si 0w30 cu norma 507.00 LL ceruta de VW. Exista si oameni care nu respecta norma dar aleg un ulei de la o firma cu renume, gen Redline, Amsoil sau Eneos, unele dintre uleiurile lor nu respecta normele cerute de Vw , cu toate astea inca nu a cazut nici un motor din cauza ca uleiul se incadreaza in indicele de vascozitate la 40/100grade si la hhtc/tbn. Fiecare pune ce vrea in masina lui, nu te obliga nimeni sa faci nimic. Total sunt niste uleiuri ok pt pretul cerut, este si asta o varianta. Nu exista cel mai bun ulei, exista uleiul potrivit in functie de necesitati (temperatura de lucru, distanta parcursa, orele de functionare, rpm-urile la care functioneaza motorul). Cat despre testele de uzura intre diferite uleiuri, eu nu sunt neaparat interesat de acest aspect, si nu cred ca ar trebui luat in considerare, deoarece, astea sunt elocvente pt masini ce fac multi km pe an, si pt masinile care le lasi copiilor, cine tine o masina mai mult de 200.000km? ca sa te intereseze uzura?nimeni. Apoi, de ce m-ar interesa neaparat uzura? ma intereseaza cat de fluid este uleiul la rece, deoarece pana ajunge ulei la toate componentele din motor dureaza putin, iar pana ajunge ulei sa unga bine turbina iar dureaza, cu alte cuvinte, pt cei care circula in oras, si nu incalzesc bine uleiul ca sa -si atinga potentialul maxim de lubrifiere, un ulei mai fluid (eu de ex folosesc pt oras 0w30 Shell) asigura o protectie mai mare per total, decat un ulei gros care scoate uzuri mai mici longterm la mers pe autostrada, sau la mers tare, cu uleiul incalzit. Cumparati ulei in functie de nevoi, de stilul de condus si de locul unde conduceti (afara/oras), nu cumparati uleiul doar pentru ca respecta norma impusa de producator.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00