Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2017 în toate secţiunile

  1. 4 points
  2. 1.6 hdi este mult mai fiabil (indiferent pe ce marca de masini este pus, vorbim de motor, nu de anexele de pe el, bujii, relee, dpf-uri, egr) decat orice motorizare din intreaga galaxie VAG TDI, poti sa pui ce motor vrei tu, si apoi eu iti spun ce interventii ai asupra unui motor vag intr-un anumit nr de km, cu toate punctele lui slabe. Exista ulei 5w40 cu continut mic de sulf care nu afecteaza dpf-ul, se incadreaza in normele unui ulei cu norma 507, chiar exista uleiuri 5w40 si 0w30 cu norma 507.00 LL ceruta de VW. Exista si oameni care nu respecta norma dar aleg un ulei de la o firma cu renume, gen Redline, Amsoil sau Eneos, unele dintre uleiurile lor nu respecta normele cerute de Vw , cu toate astea inca nu a cazut nici un motor din cauza ca uleiul se incadreaza in indicele de vascozitate la 40/100grade si la hhtc/tbn. Fiecare pune ce vrea in masina lui, nu te obliga nimeni sa faci nimic. Total sunt niste uleiuri ok pt pretul cerut, este si asta o varianta. Nu exista cel mai bun ulei, exista uleiul potrivit in functie de necesitati (temperatura de lucru, distanta parcursa, orele de functionare, rpm-urile la care functioneaza motorul). Cat despre testele de uzura intre diferite uleiuri, eu nu sunt neaparat interesat de acest aspect, si nu cred ca ar trebui luat in considerare, deoarece, astea sunt elocvente pt masini ce fac multi km pe an, si pt masinile care le lasi copiilor, cine tine o masina mai mult de 200.000km? ca sa te intereseze uzura?nimeni. Apoi, de ce m-ar interesa neaparat uzura? ma intereseaza cat de fluid este uleiul la rece, deoarece pana ajunge ulei la toate componentele din motor dureaza putin, iar pana ajunge ulei sa unga bine turbina iar dureaza, cu alte cuvinte, pt cei care circula in oras, si nu incalzesc bine uleiul ca sa -si atinga potentialul maxim de lubrifiere, un ulei mai fluid (eu de ex folosesc pt oras 0w30 Shell) asigura o protectie mai mare per total, decat un ulei gros care scoate uzuri mai mici longterm la mers pe autostrada, sau la mers tare, cu uleiul incalzit. Cumparati ulei in functie de nevoi, de stilul de condus si de locul unde conduceti (afara/oras), nu cumparati uleiul doar pentru ca respecta norma impusa de producator.
    3 points
  3. Am fender screw mod + aripile rolluite si umflate cam 10-15mm si carenajele modificate. Deci eu zic ca va fi ok cu distantiere Iti trimit detalii in PM putin mai tarziu
    3 points
  4. Daca tot e de sezon am zis sa povestesc despre jantele de iarna. Inițial eram in cautarea unor anvelope noi si jante din aliaj AM noi ca prima varianta sau niște table OEM sh ca varianta de buget. Căutând, am dat peste un set de jante OEM San Diego cu lacul în stare deplorabilă. Partea bună: erau încălțate cu Anvelope Continental Cross Contact Winter cu uzură minimă, fiind exact modelul pe care il preferam. Dupa verificarea, la o vulcanizare, le-am luat: Pasul doi a fost să le aduc la un nivel ok si din punct de vedere estetic. Asa ca jantele au fost sablate si vopsite electrostatic, având în vedere rolul lor de roți de iarna. Am considerat că le-ar sta mai bine intr-o culoare închisă dar negru era prea pretențios pentru condițiie de iarna si am ales RAL 7016 Anthracite grey. Rezultat:
    3 points
  5. Nu stiu ce fac exact cei de la Total dar in materie de teste de uzura ies extrem de bine in toate testele. Si acel Total INEO ECS C2 special pentru Peugeot/Citroen cu vascozitate redusa in toate testele e foarte ok. Bun o sa ziceti teste ca teste dar... in viata reala ? Sa o luam simplu... motoarele Peugeot HDI sunt considerate ca fiind foarte fiabile spre deosebire de Ford si Mazda care foloseste aceleasi motoare si de care toata lumea iti zice sa te feresti... Ma refer la motoarele 1.4 si 1.6 HDI . Diferenta de fiabilitate o face fix uleiul ... La noi TOTAL/ELF nu sunt prea bine vazute pentru ca sunt fabricate in Romania si sunt legate de marci auto Frantuzesti.
    2 points
  6. Neata buna, is silent follower la topic de cand am intrat pe forum....degeaba, ED35 are ceva aparte, care pe mine personal, ma atrage maxim! Sincere felicitari pentru masinuta
    2 points
  7. Update: A mers! Cand am ajuns la masina era cald! E drept, ma asteptam la asta pentru ca atunci cand am setat asta eram in masina, telefonul era conectat prin bluetooth si mi-am imaginat ca odata data comanda nu ar avea de ce sa nu mearga. Testul important l-am facut, insa, mai tarziu. In timp ce stateam linistit in casa, si masina statea inchisa si parcata, am pornit climatizarea si... a mers!! Am coborat sa plimb cainele si am verificat. Becul ala aprins, desi nu se vede prea bine e in dreapta volanului, e cel de AC si in masina incepuse sa se faca caldut. Problema era ca nu intelegeam cum merge... pentru ca din tot ce am citit si din ce mi-a fost zis, masina nu avea niciun fel de conexiune la internet. Intelegeam cum functioneaza la masinile dotate cu slot de SIM pentru acces la internet, dar eu nu avea asa ceva si Stick-ul de Car Net e compatibil doar cu Discovery Media (parca). Deci... dece merge?? Ei bine, raspunsul a venit ceva mai tarziu cand am gasit, intr-un final, asta: Am mai avut dubii pana acum... poate era mai bine sa mai dau putin pe Zoe pentru autonomie... poate trebuia sa mai astept pentru Smart... Dar asta e momentul in care masina asta primeste un avantaj... foarte mare din punctul meu de vedere. Sa poti sa stai in casa si sa comanzi climatizarea masinii mi se pare absolut genial si foarte normal in 2017 Si stiu ca asta este o optiune disponibila pe modelele superioare pe undeva pe la 1.000-1.500 de euro adunate toate cele necesare. Mai exista si Webasto tot pe acolo ca pret... Dar sa poti sa faci asta gratis (bine, timp de un an de zile...), si mai ales fara sa fi fost informat despre asta, mi se pare genial! Imi place din ce in ce mai mult masina asta!
    2 points
  8. Stiu variantele, insa nu stiu care e bifata pe masinile cu parbriz heliomat din fabrica, la asta ma refeream Am lasat cum era din fabrica, mi-a fost lene sa ma documentez In other news, astazi am primit niste bunatati Extensii de padele din aluminiu, asemanatoare cu cele pt MK7 care se gasesc pe net. Am scapat de panaramele alea din plastic Poza cu padelele pe volanul unui prieten, eu n-am reusit sa le pun azi Ne-am innoit si pe parte de jante. Cele OEM raman de iarna Si o poza in care m-a chinuit putin talentul In 2000 km urmeaza revizia si schimbul de ulei la cutie deci voi pune in sfarsit carcasele din aluminiu pt filtre de la CTS
    2 points
  9. A devenit gelos Golful de atentia primita de Rapid asa ca i-am luat si lui ceva frumos (dar la fel de subtil ca si la Rapid).
    2 points
  10. Si cu astea toate becurile sunt noi,inafara de xenoane.Pentru DRL am ales Philips Crystal Vision Ultra
    2 points
  11. Dis de dimineata am inceput operatiunea ceruirea. Cred ca am dat cam gros ca am frecat ceva timp .Efortul a meritat.
    2 points
  12. 1 point
  13. WVWZZZ3CZFE029687.pdf WVWZZZ1KZDM627401.pdf WAUZZZ8K6BA093656.pdf WAUZZZ8K3AN022955.pdf WVWZZZ3CZJE045883.pdf Nu stiu exact despre ce e vorba. Uite aici din pdf... W02 R-Line "Exterior", Volkswagen R W1B H:"R-Line Exterior" HL forces W02/W09,WLL,9S8 W65 Hungary: Business package forces A8C,ZCA,WD4,4KF,KH7 forces A8F,ZCA,WD4,4KF,El3 WD4 Anti-theft alarm system WLL LED headlamps Codurile alea sunt.. dar descrierea ..nu se potriveste cu ce am eu in pdf.
    1 point
  14. depinde ,ce an e masina ?ok ,mi aduc aminte ai scapat ieftin ,comanda valeo
    1 point
  15. Schimb anvelopele bianual. In martie cand am pus anvelopele de vara nu erau crapate. Circul in marea majoritate a timpului in Bucuresti. Repet, nu-mi aduc aminte de vreo groapa/damb luat la viteza mare. N-am nici timp si nici chef sa ma cert cu generali/avia. La 36 mii km, oricand se poate aduce ca argument folosirea necorespunzatoare. Faptul ca sunt 2 si opuse ma duce cu gandul la lot/design cu probleme. Prin comparatie, S2-ul vechi l-am dat la 120k km cu jante in regula (nici macar roluite/indreptate). Erau pe 16, dar am luat niste gropi.....3 galme am facut cu ele. Oricum, se aduna in lunga lista a micilor probleme care ma determina sa schimb producatorul la urmatoarea. Vb aia, cand nu merge stabilimentul, nu dai cu vopsea. Schimbi.....doamnele. Si ca sa raman cat de cat on topic, 360 lei sudura in argon. Montate pe spate.
    1 point
  16. @GabiB77 multumesc frumos de raspunsul rapid , de asemenea si de informatii !
    1 point
  17. @vdragos Mersi fain! Am avut ceva presiuni sa le fac negre dar...cred am făcut o alegere mai bună și ma bucur ca mai sunt si altii de părere.
    1 point
  18. Uu Specs + detalii despre jante, te rugam!
    1 point
  19. Foarte misto jantele cat si extensiile de padele. Sa le folosesti cu placere! Niste specificatii la jante?
    1 point
  20. Salut. Va scriu si eu experienta mea poate ajuta pe cineva. Am un Audi A4 2005 cod BKE 1.9 TDI 116cp (cu stage 2 150cp facut de un baiat cunoscut, nu vreau sa fac reclama) cu km reali 250.000km si revizii facute la timp cu ulei Castrol TD si fara interventii la motor pana acum doar revizie si distributie (am masina de noua).Vineri dupa ce am schimbat uleiul am inceput sa aud acel zgomot specific (bataie) in admisie foarte rau concluzia ax cu came si tacheti. Ieri am mers la un service foarte bun (daca vrea cineva sa il recomand in pm) si am schimbat Ax cu came KOLBENSCHMIDT, tacheti Inna, cuzineti, semering arbore, pastile injectoare, distributie si pompa apa(daca tot sa desfacut si mai avea 10.000 km pana la schimb) si cureaua de accesorii.Toata investitia cu manopera si piesele mele(mentionez ca am magazin de piese auto) ~2400lei Mentionez ca dupa ce am desfacut capacul aveam 2 tacheti distrusi (sparti) iar camele celor 2 tacheti erau "batute rau" dar in lagare totul a fost ok asta inseamna ca ungere a fost buna dar totusi inevitabilul sa produs Intervenția a durat 5-6 ore si a facut inclusiv reglajul la injectoare. Inainte masina pierduse din putere si peste 2000ture nu puteai sa o accelerzi ca se auzea foarte rau si incepuse sa dea fum iar acum merge impecabil (consumul a scazut,zgomot la motor diminuat, vibratii motor diminuate, nu mai scoate fum deloc, puterea a crescut etc)
    1 point
  21. in niciun caz, doar sa ai dimensiunea corecta la anvelope (f important) si sa nu fie uzate peste limita
    1 point
  22. Revin cu problema rezolvata. Am montat motorasul reconditionat de tipul din BV, sters eroarea si facut proba de drum. Toate bune.
    1 point
  23. schimba service ul si uleiul,5w40 ul nu este pt motorul tau,care are dpf
    1 point
  24. Faine rau noile jante
    1 point
  25. De ieri am trecut la setul de iarna, oem 17" + Continental Wintercontact TS860. Sa mai rulez si anvelopele de iarna, mai ales ca incepe sa se strice vremea si nu am vrut sa prind cozi la schimb. Directia a devenit mai usoara si masina mai urata. De asemenea capacele pt prezoane nu arata asa bine pe jantele Dijon. E prima data cand vad configuratia jante 17 si arcuri.
    1 point
  26. Activarea de Sign, Side si Lane Assist nu cred ca este posibila daca nu este masina dotata cu camerele radar respective. Sau ma insel eu? Posibil ca un Supreme 2017 sa aiba camerele si doar sa necesite activarea?
    1 point
  27. Ca fost posesor de golf 5 si actual posesor de altceva mai nou, recomand sa nu vinzi masina. La inceput o sa fii multumit de noua achizitie, dar treptat o sa-ti dai seama ca totul e mai slab facut, mai prost antifonat, tabla mai subtire, totul arata bine pana pipai sau asculti. Singura problema cu masinile vechi sunt probleme care apar si trebuie rezolvate. Acu tu stii ce pretentii ai, ca daca vrei sa treci de la golf la seria 3/5 atunci da, trecerea e buna, insa daca vrei sa treci de la golf la golf, nu recomand.
    1 point
  28. 1 point
  29. Deschid si eu un thread in "Masina mea", inteleg ca nu sunt multe Ateca prezentate aici. Am avut inainte un Golf IV 2003 1.9 TDI 90 CP. Comanda pentru Ateca Style 1.4 EcoTSI 6M 4Drive 150CP/110 KW am dat-o in februarie 2017, iar masina a sosit la mijlocul lunii septembrie. Culoare: Samoa Orange, model MY2018, Euro 6. Optionale: Adaptive Cruise Control Anvelope all season 17 (am tinut neaparat sa am pneuri all season chiar daca astfel a fost nevoie sa optez pentru echiparea Style si nu Excellence - am fost foarte incantata de Goodyear Vector 4Seasons Gen-1 pe Golf si citisem pe forumuri ca Seat va alege tot Goodyear pentru Ateca, si intr-adevar asa a fost, de data asta varianta actualizata si imbunatatita Gen-2) Pachet iarna (scaune fata incalzite, spalare faruri, duze spalare parbriz incalzite) Parbriz incalzit Pachet crom Asistenta la parcare Faruri full LED Full link Pachet asistenta sofer I (Lane Assist si High Beam Assist) Pachet Comfort Drive (oglinda retrovizoare cu reglaj antiorbire, faruri cu functie Coming Home si Leaving Home) Pachet iluminare interioara LED SEAT Drive Profile cu Driving Experience SEAT Sound System cu 10 difuzoare (incl. boxa centrala si subwoofer in roata de rezerva) Sistem navigatie - touch screen cu diagonala de 8 inch Sunroof panoramic Primele impresii, dupa aprox. 2000 km: - e foarte confortabila, agila si silentioasa. - are un portbagaj super incapator, raportat la ce dimensiuni are (doar 4.3m lungime). In spate e loc arhisuficient la nivelul genunchilor chiar si pentru persoane de 1.80m inaltime. - nu are nicio trepidatie cand trece in modul 2 cilindri, si am pus benzina de toate felurile pana acum. - consumul este mult mai mic decat ma asteptam - 6-6.5% mixt, iar in oras in super trafic 9-10% (ma asteptam la minim 8% mixt si 11-12% in oras, tinand cont ca e 4x4 si mai are si pneuri all season). In afara orasului am scos si 5.5% consum in modul Normal, rulat si schimbat vitezele la max. 2500 rpm. - sunetul imi place foarte mult, basii se aud foarte bine, sistemul SEAT Sound System face toti banii. - sistemul de navigatie nu l-am vazut inca in actiune, nu a sosit cardul. Am testat Waze prin full link, se aude in boxe, nu se vede nimic pe ecran. Partea neplacuta e ca daca asculti radio sau muzica, se intrerupe muzica atunci cand Waze iti transmite o instructiune conform traseului ales, si dupa aceea trebuie de fiecare data sa revii manual la Radio sau la Media. - as fi vrut sa mai aiba centura reglabila pe inaltime si as fi vrut sa fi selectat la optionale si camera 360 grade. Am senzori fata si spate dar parca mai rau ma incurca cei de pe fata - nu ma prind exact unde este obstacolul si la ce distanta, mai ales pentru partile laterale.
    1 point
  30. Multumesc, la fel! Sa ai grija de negresa! Am profitat de cateva ore libere si am ingrijit-o un pic.
    1 point
  31. Ca idee, timpul de livrare se respecta, cel putin asa a fost cazul meu. Masina am luat-o tot de la dealerul din Bacau si a venit cu vreo 2-3 saptamani mai devreme daca nu ma insel.
    1 point
  32. Cum ziceam in ultimul post, O spalare cu degresare...bonus o ceara , plus un tratament pentru chedere ca tot vine sezonul rece Am curatat si deflectorul de aer si sinele de la panoramic. Ca bonus , am redus greutatea pe fiecare roata cu 2kg , BBS usor ca fulgu...au nevoie de ceva atentie pe partea de finsaj dar sunt super usoare ..in schimb sunt total dezamagit de Continental Sport Contact , nu au nici o legatura cu Michelinurile Pilot sport 3 pe care le-am avut....Michelin e peste la absolut orice!
    1 point
  33. Sau mai arunca ceva maruntis si ia o Cupra 300 4x4 DSG noua...zic si eu
    1 point
  34. Salut, Pe 1 septembrie mi-am comandat si eu noul Golf Variant, motorizare 1.4 TSI, black rubin. S-a confirmat comanda, iar termenul estimativ este "sfarsitul lunii noiembrie". Eu sunt din Iasi, dar am comandat la dealer-ul din Bacau - daca a mai comandat cineva de la acest dealer, poate sa-mi spuna care a fost timpul de livrare? Multumesc.
    1 point
  35. Multumesc @valentinbirsan pentru raspuns. Ei insista sa cumperi una configurata deja pentru ca de pe urma acelor masini au un procent mai mare de castig, se comanda loturi mari cu aceleasi dotari, dpdv logistic fabrica isi reduce mult costurile. Din pacate asta se simte in buzunarele lor, deloc in buzunarul clientului. Daca te grabesti si te pliezi pe ce au configurat ei e ok, insa daca vrei sa iti iei ce iti place intampini rezistenta, cel putin asta e impresia pe care mie mi-a lasat-o PBV1. Timp de 8 saptamani nu mi-au confirmat comanda si tot insistau sa merg pe una deja configurata. In urma unui mail la importator, concidenta sau nu, ziua urmatoare mi-au confirmat comanda cu livrare in octombrie. Merg foarte greoi lucrurile cu PBV1, nu ii recomand deloc. Trebuie sa te milogesti sa afli ceva, se comporta mai urat decat vanzatorii de legume din piata, zici ca ii arzi cu fierul cand le dai un telefon, habar n-au niciodata care e stadiul comenzii tale, nu iti salveaza nici amaratul de numar de telefon, te prezinti ca idiotul de fiecare data. Nu stiu daca o sa prind rabla ca habar n-au de starea comenzii, e fabricata, e pe transport, e in Europa, e in Mexic, e pe fundul oceanului, nimic. M-am scarbit, imi e sila sa ii mai sun sa ii intreb ceva ca parca le omor familia. PS. Experienta este pur subiectiva, poate am avut eu noroc de un angajat nemultumit de marirea de salariu de anul asta, dar
    1 point
  36. Cateva poze de la intalnirea Seat din Mendig si Nurburgring:
    1 point
  37. Keep going Catalin.
    1 point
  38. Poze de la Nurburgring, de ieri.
    1 point
  39. Ne-am mai plimbat aprox. 3000 km, e o placere de condus la drum lung. ACC pe valea oltului, Lane assist pe autostrazi, mode-> Sport pe serpentine.. chiar e fun Intre timp am mai adaugat cateva mici detalii: - colantat grila fata + partea din spatele numarului - folie de protectie LLumar pentru faruri - ornamente pentru pedale + footrest - ornamente FR Poze in ordinea enumerarii de mai sus + o poza din interior La intoarcere din Cluj am reusit sa incasez si o piatra in parbriz deci a trebuit schimbat pentru ca vineri avem RAR-ul. Urmeaza numerele + revizie DSG Drumuri bune!
    1 point
  40. Ii sta tare bine pe rosu, iar jantele alea o scot in evidenta si mai mult! Drumuri bune!
    1 point
  41. Astazi "am scapat" de Dieselgate. Toata operatiunea a durat ~15 min, si s-a facut downgrade direct prin mufa de diagnoza a masinii fara demontarea ECU. Constatarile imediate: consum mai mic, cuplu/putere la fel ca inainte de Dieselgate in plaja pana in 2000rpm. Acum ramane sa monitorizez si regenerarile dar nu vad niciun motiv sa nu fie la fel de rare ca inainte. Versiunea pe care am avut-o inainte de Dieselgate era 2473 iar acum am versiunea 4010. Aceasta a fost ultima versiune oficiala, pre Dieselgate, pe care a gasit-o cel ce mi-a facut downgrade-ul. Dupa aprox. 150Km concluzia este ca mi-am recastigat masina.
    1 point
  42. Se rescrie softul anterior ,si daca nu se poate se inlocuieste ECU cu unul cu softul vechi.
    1 point
  43. Daca tot e liniste pe aici, sa povestesc si eu faptul ca am reusit sa activez aprinderea/stingerea rapida a stopurilor de frana la actionarea franei de urgenta precum si aprinderea avariilor tot la franarea de urgenta. Focusul mai mult pe sosea, dar se vede ceva :)
    1 point
  44. Si intr-o nota pozitiva, am reusit sa-mi activez dial staging: Am luat un adaptor bluetooth ieftin pentru OBD2 si pe telefon mi-am instalat Carista. 99 de RON varianta pro, dar e super ok, e singura aplicatie care a reusit sa citeasca pe OBD2 toate erorile din masina, nu doar cele din calculatorul principal.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!