Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.10.2017 în toate secţiunile

  1. Zilele acestea am facut un mic calcul legat de costurile cu carburantul de la achizitia masinii. Pana in prezent am cheltuit aproape 11.000 lei pe benzina. Asta pentru aprox 18500 Km cat am in prezent si aproape 1.5 ani de folosinta a masinii. De mentionat ca de aproximativ 4 luni de zile merg exclusiv cu benzina de 98/100 (95% de la Mol), deci costurile ar putea fi ceva mai mici cu benzina de 95 daca as dori. Voi ramane insa in continuare la benzina de 98, pentru cativa zeci de lei in plus prefer sa folosesc benzina mai buna. Acum..considerand cati litri de benzina am consumat (aprox 2050) pana in prezent, rezulta un consum mediu aprox de 11L / 100 Km in conditiile mele de mers (oras 75-80% din timp). Estimand ca in conditiile in care as fi avut motorul de 184CP diesel as fi avut probabil un consum mediu cu maxim 2-2.5 L / 100 Km mai mic, rezulta ca as fi economisit undeva la aprox 450 L motorina, adica undeva la aprox 500 EUR pentru aproape 1.5 ani de zile (pentru varianta maxima de -2.5L). Motorizarea diesel m-ar fi costat +1500 EUR din start. Facand o aproximare rapida, as fi recuperat diferenta de bani in min 4 ani de zile (in conditiile mele). Inca o data ma felicit pentru alegerea facuta vis-a-vis de motorizare, care nu numai ca vine sa completeze mult mai bine caracterul masinii (zic eu) in combinatie si cu DSG-ul aferent, ci vine evident si cu avantajele unei benzinare: incalizire rapida, adecvata distantelor scurte/dese, absenta FAP si regenerari, silentiozitate, rafinament. Bineinteles ca putem vorbi si de cateva avantaje teoretice ale diesel-ului, dar nu are rost in cazul meu (de ex daca cineva are nevoie sa tracteze o rulota, sau daca se fac min 20.000 Km / an). Exista bineinteles si un potential dezavantaj la revanzare, dar la ce se intampla pe piata in acesti ani mi se pare greu sa prevad cum va arata piata SH si in urmatorii 2 ani de zile, nu mai zic de 5-6-7 cat inentionez eu sa tin masina. Viitorul oricum pare a fi al electricelor / hybridelor... Poate aceasta analiza este utila celor care sunt in dubii in ce priveste raportul financiar benzina/motorina pentru acest tip de masina.
    7 points
  2. Momentul ala cand treci in forta pe langa un grup de adolescenti
    4 points
  3. 3 points
  4. Vezi ca tu ai pistonase blocate ...dupa culoarea lor au fost incinse bine.
    3 points
  5. Update: A mers! Cand am ajuns la masina era cald! E drept, ma asteptam la asta pentru ca atunci cand am setat asta eram in masina, telefonul era conectat prin bluetooth si mi-am imaginat ca odata data comanda nu ar avea de ce sa nu mearga. Testul important l-am facut, insa, mai tarziu. In timp ce stateam linistit in casa, si masina statea inchisa si parcata, am pornit climatizarea si... a mers!! Am coborat sa plimb cainele si am verificat. Becul ala aprins, desi nu se vede prea bine e in dreapta volanului, e cel de AC si in masina incepuse sa se faca caldut. Problema era ca nu intelegeam cum merge... pentru ca din tot ce am citit si din ce mi-a fost zis, masina nu avea niciun fel de conexiune la internet. Intelegeam cum functioneaza la masinile dotate cu slot de SIM pentru acces la internet, dar eu nu avea asa ceva si Stick-ul de Car Net e compatibil doar cu Discovery Media (parca). Deci... dece merge?? Ei bine, raspunsul a venit ceva mai tarziu cand am gasit, intr-un final, asta: Am mai avut dubii pana acum... poate era mai bine sa mai dau putin pe Zoe pentru autonomie... poate trebuia sa mai astept pentru Smart... Dar asta e momentul in care masina asta primeste un avantaj... foarte mare din punctul meu de vedere. Sa poti sa stai in casa si sa comanzi climatizarea masinii mi se pare absolut genial si foarte normal in 2017 Si stiu ca asta este o optiune disponibila pe modelele superioare pe undeva pe la 1.000-1.500 de euro adunate toate cele necesare. Mai exista si Webasto tot pe acolo ca pret... Dar sa poti sa faci asta gratis (bine, timp de un an de zile...), si mai ales fara sa fi fost informat despre asta, mi se pare genial! Imi place din ce in ce mai mult masina asta!
    2 points
  6. Exista asta, de G5, dar banuiesc ca se poate adapta, si nu scrie nimic pe el
    1 point
  7. Stiu variantele, insa nu stiu care e bifata pe masinile cu parbriz heliomat din fabrica, la asta ma refeream Am lasat cum era din fabrica, mi-a fost lene sa ma documentez In other news, astazi am primit niste bunatati Extensii de padele din aluminiu, asemanatoare cu cele pt MK7 care se gasesc pe net. Am scapat de panaramele alea din plastic Poza cu padelele pe volanul unui prieten, eu n-am reusit sa le pun azi Ne-am innoit si pe parte de jante. Cele OEM raman de iarna Si o poza in care m-a chinuit putin talentul In 2000 km urmeaza revizia si schimbul de ulei la cutie deci voi pune in sfarsit carcasele din aluminiu pt filtre de la CTS
    1 point
  8. A devenit gelos Golful de atentia primita de Rapid asa ca i-am luat si lui ceva frumos (dar la fel de subtil ca si la Rapid).
    1 point
  9. nu senzorul de ploaie ci oglinda.
    1 point
  10. A umblat la capacul pompei si nu l a pus unde trebuie!! Cand nu ti apare martorul de bujii verifica releul 109(sub bord/deasupra pedalierului).
    1 point
  11. Nu mai cumpar nimic, promit! ( fingers crossed) Pe langa scaune, am luat si un set de stopuri facelift led originale, astept sa vina doua mufe comandate de la reprezentanta pentru a face inca un adaptor si le voi "urca" pe masina. Dupa codare, vor arata ca in poza.
    1 point
  12. Salut! am sa-ti raspund aici la cateva intrebari de pe alt topic: - ABS-ul nu iti va merge in veci cu aceste ceasuri alb/negru sau color (din aceasta cauza iti bipaie clusterul). iti trebuie pompa cu indice minim Q, sau retrofit la mk60ec1. (trebuie si 2 conducte schimbate + fire refacute in mufa) - PCB-ul clusterului de passat difera fata de cel de golf/tiguan/scirocco. Nu ai immo in ceasuri, martorul de frana de mana diferit, posibil si altele. Pentru ce vrei tu sa faci - presupun CAN sniffer si trimiterea de comenzi la cluster ar trebui sa fie ok. Presupun ca te-ai prins deja ca poti porni masina cu clusterul original, apoi il pui pe cel nou si timp de ~10 minute te poti juca cu el (fara sa opresti masina). - Daca vrei sa faci retrofit la ceasuri alb/negre sau color, NU folosi cluster de passat - sunt diferente prea mari la PCB si efectiv nu merita deranjul. Poti lua scirocco / eos / tiguan - carcasa intra direct unde vrei - Chiar zilele astea ma uitam pe un proiect asemanator cu ce faci tu. Iti las link-ul poate te ajuta: https://hackaday.io/project/6288-volkswagen-can-bus-gaming
    1 point
  13. andrei0241 multumesc pentru exprimarea parerii. Speedline-urile sunt OEM - A5 Cabrio S_line 2016-2017 Pe dimesiunea de 20: acelasi model echipeaza S6 si RS6. ShadoWzZ asa este, doar ca in unele cazuri este nevoie si de o tusa personala/distinctiva. andrey2003 daca ai sti de cand ma codesc... intr-adevar e grea decizia. Momentan trage BBS cu o proportie mai mare \ Multumesc pentru urare!
    1 point
  14. Pana una alta mai mesterim si la balena ceva. Am luat emblema fata de Skoda Rapid de data asta. E o idee mai mare ca cea de Citigo si se potriveste perfect Legat de vopsea m-am hotarat. Am decis sa 'readuc' prima meu Superb la viata. Asa ca voi merge pe exact aceeasi culoare (Deep pearl black era denumirea parca). Asta la primavara. Pana atunci ramane sa iau bandourile cromate. Btw, ma uitam peste topic si ma amuza maxim piticii ce ii aveam in cap la varsta aia
    1 point
  15. Multumesc. Din pacate eu m-am fost bazat pe prieteni si am stat aproape un an jumate in asteptare. Intr-un final s-a terminat totul cu bine Video https://www.youtube.com/watch?v=djmrHc2oOF0&feature=youtu.be
    1 point
  16. Atasez si ceva poze cu drumul Petrosani - Obarsia Lotrului.
    1 point
  17. Zilele astea mi-am facut timp sa montez jantele BBS, imi era dor de ele, plus ca m-am gandit ca as putea face o comparatie mai buna avand in vedere ride controlul/conforulul celor doua modele, Speedline vs BBS, dat fiind faptul ca am trecut de pe unele pe celelalte fara sa mai fiu nevoit sa le compar dupa ce mergem pe cele de iarna. De curiozitate am cantarit cele doua jante, ambele au in jur de 23kg, bineinteles echipate cu amvelope. So, si Speedline sunt niste roti cu o greutate foarte buna! ✌️ Sincer, parca BBS-urile “dau” mai bine pe masina. Sau imi era mie prea dor de acestea?
    1 point
  18. Abia astept sa o vad peste un an.
    1 point
  19. Azi a fost zi de curatat, aranjat, bibilit. Mult din jeg s-a dus, masina arata mai omeneste acum. Maine soseste noul interior, voi schimba consola centrala, in prima faza, urmand a curata scaunele si a le pune pe masina.
    1 point
  20. Am ajuns si la 24000km weekendul asta si am mai facut cateva poze dupa o spalare si niste ceara aplicata apoi de mine. Astazi s-a facut un an de cand am trecut la numerele definitive, am fost la un pas sa uit de rovinieta. Mi-am amintit printr-un miracol, fara sa ies cu masina din oras astazi
    1 point
  21. Eu dupa 5 schimburi de fuchs gt1 5w40 am bagat valvoline x-treme 5w40 si l-am dat jos dupa 3000km+ pt ca motorul este mult prea zgomotos pt mine. Ravenol nu am incercat, fuchs este mult mai silentios decat Valvoline.
    1 point
  22. Si pe mine ma bate gandul sa renunt la Valvoline cu care motorul este cam zgomotos si sa schimb cu Ravenol VMO sau Fuchs Titan Gt1.
    1 point
  23. Discurile nu se ovalizeaza din cauza geometriei cu probleme...ci din cauza materialelor de slaba calitate si din cauza diferentelor de temperatura.Discuri incinse......dat printr-o balta...schimbare brusca de temperatura=ovalizare. ATE este torusi un producator ok...dar....s-au mai vazut cazuri
    1 point
  24. Verificare bataie butuc cu ceas comparator, kit culise vaselina siliconica la ele si cu cupru pe suprafetele de contact suruburi noi strans la cuplu tot, verificat bucse/brate tija telescop etc
    1 point
  25. Sa le invarti sanatos! Dubioasa lovitura jantei, eu as zice mai degraba ca e o bordura ceva..
    1 point
  26. Volanul retapitat.
    1 point
  27. Au fost descinderi la mai multe firme fantoma, a dat si la tv, s-a scris si aici pe forum, baietii destepti le cumparau pe firma,fara tva,apoi le vindeau in targ si nu mai achita nimeni tva-ul.Doar la inmatriculare se pomenea saracul cumparator ca trebuie sa achite tva...
    1 point
  28. NOKIAN WR D4 205/55R16 91H am si eu pe masina, tot asa le-am luat, ca sunt printre cele mai bune, dar sincer sa iti zic, nu sunt asa de multumit. Masina e o O3 1.2Tsi. Mi se pare ca sunt foarte moi. Pe asfalt uscat daca franezi mai tare vi cu ele cu scart (lucru care nu se intampla cu Dunlop wintersport M3). Pe zapada sunt intr-adevar bune, dar nu am observat sa fi fost mai bune cu ceva fata de altele din acelasi segment de pret. Alt plus ar fi ca sunt silentioase si ai un consum foarte bun cu ele. Sunt anvelope de iarna dar macar 50% din timp mergi cu ele pe asfalt uscat. Din nou asta ca sunt moi, mi se pare un aspect negativ, fata de alte anvelope din acelasi segment, care au o compozitie mai tare (am mai avut Michelin Alpin A3 parca, GoodYear Ug9, Dunlop Wintersport M3 si altele low budget). Probabil din cauza asta si in review-urile din UK zice lumea ca se tocesc repede. Daca ar fi acum sa aleg as lua altceva.
    1 point
  29. @aureliandan - Daca toata lumea ar cumpara anvelope doar pe baza testelor publicate de diferite organizatii (in special germane), atunci toti producatorii in afara de Continental ar fi in faliment.
    1 point
  30. consumurile reale nu cele declarate de producator pe 1.4 tsi si 2.0 tdi sunt similare in oras, eu in Bucuresti am consumuri de 6.5-7.5 la 1.4 tsi. Condu cele doua motorizari sa vezi care iti place mai mult, iar daca cutia automata este obligatorie atunci ai deja raspunsul.
    1 point
  31. Um mic refreshment la capitolul lacului Multumesc pe acesta cale lui Alex! S-au lucrat 13h, desi unii ar crede ca pe gri treaba e mai simpla
    1 point
  32. Butucul crapa deoarece este subtire si are doar 3 cacaturi se spite, daca in loc de spite era parte intreaga nu mai crapa.
    1 point
  33. @htctunat Pe abtibildul din portbagaj, unde ai scrise codurile cu optiuni, uita-te dupa urmatoarele coduri: 1B*, 0J* si 0Y*, unde * e o litera. Ex. 1BA, 0JJ si 0YE. Astea reprezinta greutatea de pe axele masinii. Dupa codurile astea se aleg arcurile OEM ce se potrivesc masinii tale. http://www.dotamatic.com/1BE/ Asta e site-ul cu codurile OEM ale amortizoarelor si arcurilor. Nu am reusit sa gasesc codurile OEM ale amortizoarelor sport spate pentru 4motion. nu cred ca sunt.
    1 point
  34. Tocmai ce am vazut o reclama pe facebook la covorase auto de piele facute in germania. Cica ar fi rezistente la apa si foarte durabile. Cica le fac in functie de masina, adica au masuratorile pentru toate modelele si le fac in functie de model. A cumparat cineva? cum se comporta? cum se potrivesc in masina? Vreau sa imi cumpar in a6 dar inainte as vrea sa stiu daca isi merita banii. site-ul e www.diamondcarmats.com
    0 points
  35. Deci sa concluzionez: 1. e samsar 2. L-ai prins cu minciuna la Km 3.Nu prea te pricepi...nu pare busita.... Dar.totusi vrei sa cumperi....
    -1 points
  36. Tot BXE am si eu, foloseste cu toata increderea 5w40. asta e uleiul pentru PD recomandat,(fara filtru de particule).
    -1 points
  37. -1 points
  38. Daca nu ai dpf mergi cu incredere pe 5w40, ai sa vezi diferenta.
    -1 points
  39. Polytron chiar nu vreti sa incercati nu ?
    -1 points
  40. Ebi,îmi cer scuze că te-a deranjat comment-ul meu....dar ai omis că aici forum vw și oamenii ce postează pe acest forum,chiar au nevoie de sfaturi ...Receptorul,a înțeles mesajul. Acum eu ăla răul: Dacă eram în căutare de virgule și punctulețe,scriam pe un forum de gramatică! La mine paguba e de 1000€(doar piesele)...chiar nu am chef de gramatică sau mai știu eu ce prostii...sunt doar curios sa aflu cauza cedării acestui motor,așa evit pe viitor cheltuieli inutile și mai învață și alții să-și întrețină cu mare atenție motoarele BMP. Oricum intervenția ta nu mă ajută cu nimic 1000€ i-am dat deja,pe când sfatul colegului nostru e benefic. Și eu... în loc să fac treabă stau de vrăjală pe forum...
    -1 points
  41. Apar noutati, uleiuri 0w20 cu noile norme VW 508/509. Si Fuchs vine tare din spate, 5w30 care respecta norma 229.6 MB, una din cele mai stricte norme: https://wwwfuchscom-94ba.kxcdn.com/fileadmin/schmierstoffe/Unternehmen/News/Press_releases/New_engine_oil_from_FUCHS_for_MB_229.6__02-2017.pdf
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!