Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2017 în toate secţiunile
-
15 points
-
ok scuze dar nici eu nu stiu exact ce a fost am dat butoanele jos din fata de la usa de la sofer am scos mufa de la butoane si am incercat geamurile din spate de la butoanele din spate si am vazut ca merg si sus si jos am bagat mufa inapoi la butoanele din fata si tot mergeau fara sa fac nimic dar totusi am desfacut dupa butoanele din fata si acolo are o guma asa lata care apasa pe contactori aia si iam dat un pic de spray de contact si am pus inapoi numai ca dupa au luato razna toate dadeam in sus mergeau in jos si invers unele nu mergeau am mai scos mufa am mai bagato inapoi si dupa am scanat cu vcds am sters erorile ce mai erau si acuma merge3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Am schimbat sâmbata uleiul din cutia de viteze, la masina din semnatura, mai precis motor AXR, cutie de viteze EUH. Dopurile de golire sunt asa cum se vede in poza pusa de mine câteva posturi mai sus. Cel de jos, de golire, s-a desfacut fara pic de efort, insa la cel de umplere a trebuit sa trag destul de tare. Oricum ca sfat, este bine ca sa desfaceti conducta de servodirectie din cele 2 cleme de sustinere, pentru a avea loc sa introduceti cheia pentru surubul de umplere. Au iesit maxim 1,6 litri de ulei, cu tot cu ce a mai curs pe lânga bidonul de recuperare a uleiului vechi si au intrat cca. 1,8 litri de ulei, fata de cei 1,9 litri pe care ii indica ETKA. Dupa ce am umplut pâna la buza gurii de umplere, am pus dopul, am fixat conducta de servodirectie si am facut un drum de cca. 5 km., dupa care am revenit si am mai putut completa inca aproximativ 100 ml., dupa care am pus definitiv dopul gaurii de umplere. Pentru umplere am folosit o pâlnie si un furtun destul de gros pe care l-am introdus in gaura de umplere. Am turnat usor, usor, ca sa nu dea pe dinafara. Eu am avut inca o persoana care m-a ajutat si a mers foarte repede. E mai bine asa, fiindca unul toarna si celalalt tine furtunul in gaura. Operatiunea am facut-o pe un sant de apa pluviala, la o curte, cu masina in plan orizontal, apreciere ochiometrica. Drumul de cca. 5 Km., l-am facut pentru a schimba in mers toate vitezele si pentru ca uleiul sa umple toate spatiile din cutie, ca ulterior sa mai pot completa ulei. Acest trick l-a gasit pe un forum VW german. Ca feed-back, deocamdata nu pot spune nici ca e mai bine nici ca e mai rau ca inainte, insa eu sunt linistit, fiindca am ulei nou in cutia de viteze. Uleiul folosit G 070 726 A2 Sculele folosite pentru desfacerea dopurilor de golire si umplere. Cheia hexagonala 17 mm., tip imbus, este profesionala si a intrat corect in locasul hexagonal al dopurilor, fara a exista riscul de a le strica. Am putut sa trag de cheie fara teama, acolo unde am avut nevoie, respectiv la dopul de umplere.2 points
-
Eu nu inteleg cum ai suportat admisia OEM atat timp Admisia de GTI 5 este cel mai mare fail ingineresc de la inventarea cazanului cu abur2 points
-
2 points
-
Nu vreau sa fiu carcotas dar se cunoaste ca doar ai aplicat si clatit. Jantele sunt murdare la baza spitelor.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Drumul de pamant nu este pe traseul Petrosani - Obrasia Lotrului, de la unul din podete se face acest drum forestier pe care m-am incumetat cateva sute de metri dupa care m-am intors. Aceasta portiune nu este deloc relaxanta, drumul in general este destul de prost, poza pe care am atasat-o nu este reprezentativa. On top of it este si foarte ingust (cel putin o mare parte din el), aproximativ 1 banda si jumatate maxim, in dreptul podetelor de obicei ramane doar 1 banda.... ceea ce face "dificila" orice intalnire cu o masina ce vine pe contrasens.1 point
-
1 point
-
Din pacate ma vad nevoit sa va semnalez o situatie neplacuta legata de userul Electronic. In iunie 2016 cand am cumparat mk2 Fire & Ice-ul de la el, am agreat cu el sa imi dea si un set de semnale fata alb-galbui OEM, banii au fost platiti in Iunie 2016. La scurt timp, nu si-a mai adus aminte ce a promis (noroc ca am salvat mesajele), apoi de cate ori ii reaminteam telefonic de datorie imi spunea ca 'nu le gaseste, mai cauta' si devenea iritat ca si cum era vina mea ca ii cer ce imi promisese&platisem&nu primisem. De o luna nu mai raspunde la telefon/mesaje, semnalele inca nu le-am primit. Desi am mai cumparat de la el in trecut si a fost ok si il credeam un tip serios, de data asta a considerat ca un set de semnale e mai important decat cuvantul lui. Nu mai zic ca m-a pus aiurea pe drum 400km cand am stabilit prima oara ca vin sa cumpar masina si s-a razgandit cand am ajuns in Craiova, motivand ca 'trebuie sa o intrebe pe sotie daca este de acord sa o vanda' (wtf?!). Am evitat indelung sa postez acest mesaj, in toata comunicarea de 1 an cu Ionut am ramas politicos si cu bun simt pentru ca dincolo de 1 set de semnale, amandoi impartasim aceeasi pasiune pentru VW, ca toti cei de aici si asta ne face o 'comunitate' (nu-i port pica, din partea mea oricand l-as intalni la Nationala sau pe strada mi-ar face placere sa discutam despre masini). Insa e de tot kktul cand intre noi se intampla faze din astea, si scopul mesajului e sa mai incerc o tentativa de rezolvare a problemei, posibil si cu ajutorul/sugestiile voastre. Ionut, eu am acelasi nr de telefon oricand vrei sa ma suni.1 point
-
Mai sunt colegi care folosesc uleiuri de la Polytron ? Din ce am citit este un ulei de luat in seama.1 point
-
1 point
-
In cele din urma mi-am raspuns singur In weekend mi-am schimbat radiatorul, am pus Hella Behr 8MK 376 765-124 (cod OE 3C0 121 253 Ak). E frumos finisat, totul s-a potrivit perfect si pare de calitate. Schimbul se face destul de usor: -se ridica masina de fata, se da scutul jos, se scoate furtunul care intra in intercooler prin dreapta jos(masina privita din fata) si se desface mufa ventilatoarelor -se scoate tubulatura filtrului de aer si carcasa filtrului -se scot furtunere din radiator, unul in dreapta sus si unul in stanga jos. Au sigurante similare cu cele de la furtunele de turbo. Vor iesi destul de greu asa ca trebuie insistat. Motorul e de preferat sa fie rece pentru a evita accidentele. Daca se doreste ca instalatia sa fie golita mai mult se poate sufla in borcanul cu antigel, eu am scos asa 4.5l de lichid. -se desfac cele 4 suruburi care tin suportul de ventilatoare si se scoate prin rasucire(se ridica suportul din partea dreapta) fie pe sus fie pe jos -se desfac cele 4 suruburi care fixeaza radiatorul (e nevoie de acelasi torx ca la suportul ventilatoarelor) si se scoate la fel ca ventilatoarele. Se ridica din dreapta si se scoate pe sus sau jos. -montajul se face in ordine inversa. Recomand ungerea oringurilor cu antigel pentru un montaj mai usor -se umple borcanul cu antigel diluat 50%(G12 sau G12+). In cazul meu au intrat 3l in primele 5-10 minute. Am pornit motorul si l-am lasat la relanti aprox 10 min asigurandu-ma ca nu sunt pierderi. Am completat pana la maxim, iar dupa 100km a fost nevoie sa complez cu aprox 100ml sa ajunga la maxim. Acum dupa 250km nivelul a ramas neschimbat. Radiatorul vechi era spart undeva in partea de jos, nu era lovit sau frecat.1 point
-
"EEXCALADE mi-a smuls firele din mufa....". Bai, dar rau este Excaladele asta. Smulge tot. Sau daca nu el a facut asta, poate mai pui vreo virgula macar.1 point
-
Bun e ok ca ai rezolvat..dar vrem sa știm și noi cum. Acest topic nu e numai pt cerut pareri..dar și sa se spună rezolvarea lor cum a fost făcută. .. Adica nu după ce te vezi cu varza în căruță zici pa și pleci...??1 point
-
Zilele astea mi-am facut timp sa montez jantele BBS, imi era dor de ele, plus ca m-am gandit ca as putea face o comparatie mai buna avand in vedere ride controlul/conforulul celor doua modele, Speedline vs BBS, dat fiind faptul ca am trecut de pe unele pe celelalte fara sa mai fiu nevoit sa le compar dupa ce mergem pe cele de iarna. De curiozitate am cantarit cele doua jante, ambele au in jur de 23kg, bineinteles echipate cu amvelope. So, si Speedline sunt niste roti cu o greutate foarte buna! ✌️ Sincer, parca BBS-urile “dau” mai bine pe masina. Sau imi era mie prea dor de acestea?1 point
-
Salut! Ma bucur ca ai rezolvat, dar inteleg ca ai schimbat doar placa de presiune? La cata manopera presupune asta era bine sa schimbi tot kit-ul, eventual si volant.1 point
-
1 point
-
Pentru mine cel mai important lucru care ma intereseaza la ea este sa nu am probleme, sa nu apara defecte care sa necesite service si implicit timp pierdut. Cat timp masina merge cu minimum de servisare, adica o data pe an ulei / filtre si in rest benzina, este masina ideala pentru mine. Pana acum din fericire nu am intampinat probleme si sper ca macar inca vreo 4-5 ani de acum incolo sa nu fie nevoie de altceva decat ulei, filtre si benzina. Prefer ca in timpul liber sa ma plimb, sa ma bucur de viata si de condus, nu sa stau prin service-uri.1 point
-
Multumesc baieti. Cred ca a intervenit si monotonia, si faptul ca vreau ceva mai puternic si mai comfortabil. Inca ma documentez si in ograda altor peoducatori germani. Una peste alta chiar daca flansele vechi aveau in jur de doi ani si 22000 km, odata cu montarea celor noi e diferenta semnificativa la amortizarea gropilor, se aude mai infundat.1 point
-
Hartile V11 si firmware k821 sunt aici: http://www.touareg-club.net/forum/showthread.php?t=99643 Nu cred ca iti trebuie prea mare indemanare decat daca vrei sa scapi de erorile pe navi, mie unul nu mi s-a parut prea greu. Am instalat intai noul firmware ca nu il aveam tot din linkul de mai sus pentru prima data si totul a mers fara probleme. Pentru instalare firmware: -copiezi continutul pe un card SD de 32GB cat mai rapid posibil (clasa 10) formatat fat32 -pornesti masina si astepti 2 minute dupa care introduci cardul in slotul 1 -apesi pe "PHONE"+"SETUP" pentru 3 secunde si apare engineering menu iar acolo se apasa pe update: - selectezi slotul SD 1 si urmaresti instructiunile Motorul ramane pornit pe toata durata update-ului, sau puteti un redresor pe masina ca dureaza in jur de 2 ore tot procesul. Pentru harti e acelasi proces de mai sus si aici mai dureaza inca 2 ore. Pentru activare se foloseste activatorul din primul link iar cele 3 erori se rezolva asa: 03623 - Invalid Secruity/Release Code https://mega.nz/#!2gxA2SjQ!B4MlAXb9w4jBMm7Hos-9vv87-fYETK9WXOiQr5S5lE4 03276 - Please Check Software Version Management http://www.audienthusiasts.com/Application_SVMError.html Pentru 03175 se urmaresc pasii de mai jos 1 Activeaza [5F - Information Electr.] [Adaptation - 10] -> Channel 6 -> Change 0 to 1 meniul ascuns. (După actualizarea firmware-ului, meniul trebuie reactivat). 2 intra in mebiul ascuns in car apoi in / carmenuoperation 3 Adauga la fiecare modul de acolo + 1. chiar si la cele care au 0 pui 1 faci asta pe toate Trei "pagini" (înainte de a face acest lucru, faceți o fotografie). 4 Restart la MMI. Nu acordăm atenție imaginii care apare pe ecranul MMI. 5 Ștergeți eroarea 03175. 6 Deschideți din nou meniul "Ascuns". 7 mergem in car apoi in / carmenuoperation 8 Si Fiecare valoare de acolo scadem -1 pentru a reveni la setarile (valori originale). 9 Repornirea MMI 10 Verificați eroarea.1 point
-
Logica in linii mari este simpla: 1) Implementarea unei cutii de viteze, in orice fel de sistem, nu este dezirabila, datorita costurilor suplimentare, si a consumului suplimentar din cauza frecarilor. In concluzie, toti isi doresc "direct-drive" pentru simplitate si eficienta. Doar ca "direct-drive" iti conditioneaza viteza maxima posibila de turatia maxima a motorului electric, vezi top-speed-ul modelelor Tesla. 2) Multe motoare electrice au cuplu suficient de la 0RPM, si astfel nu mai este nevoie de o cutie de viteze ca sa pleci de pe loc. Motoarele electrice, AC sau DC sunt controlate de un controller AC sau DC, care are rolul de a "eficientiza" consumul in functie de sarcina, turatie, etc. 3) Un motor cu combustie interna are o eficienta intre 0% si 30%. Un motor electric are o eficienta intre 80 si 90% distribuita pe toata plaja de rotatie de la 0RPM pana la turatia maxima. Daca incerci sa tii un motor electric doar la turatia la care are o eficienta de 90%, adaugand o cutie de viteze, vei castiga maxim 90% - 80% - "pierderile cutiei de viteze", rezultatul fiind maxim 10% castig, cu o cutie de viteze ideala, avand 0% pierdere de eficienta prin frecare, care, evident, nu exista.1 point
-
1 point
-
Ideea este ca majoritatea persoanelor de fata au trecut printr-o experienta de genul acesta. Simti ca vrei ceva mai bun, gasesti o oferta cum este a ta, care la prima vedere pare in regula si chiar daca observi anumite detalii care te deranjeaza sau te pun pe ganduri, treci peste, si faci achizitia din cauza ca iti place ceea ce vezi si eventual ca nu mai ai rabdare sa cauti altceva ori sa te complici cu verificari suplimentare. Din pacate majoritatea masinilor aduse din afara sunt manarite ori sunt cumparate cu configuratia "arata cat mai bine, indiferent de problemele mecanice". De altfel, pe acest lucru se bazeaza samsarii: cumpera o masina cu cateva probleme mecanice mai mult sau mai putin importante (pe baza carora pot obtine un pret foarte bun pe masina), dar care neaparat sa arate bine pentru a impresiona pe client. Clientul, din dorinta de nestavilit, as spune , de a schimba rabla pe ceva mai bun, sare cativa pasi strict necesari in verificarea masinii si desigur, dupa ce o cumpara se trezeste ca are de bagat bani cu caruta ca sa mearga bine, masina devenind asa numitul "proiect personal" , cum se lauda unii pe forum Pe scurt, mergi la un service sau apeleaza la cineva de incredere, care stie sa verifice temeinic masina (sau verifica chiar tu temeinic, daca spui ca te pricepi). Nu e neaparat sa-i zici pas, doar ca o sa stii ce e in neregula cu ea si eventual poti scade din pretul de vanzare investitiile necesare. Succes!1 point
-
1 point
-
1 point
-
si noi ca niste colegi buni ce suntem te sustinem si iti spunem ca e o idee foarte buna1 point
-
1 point
-
La multi ani! Urmaresc discutia cu acest consum la motoarele PD TDI,cred ca nu au nimic daca se incadreaza in marja data de producator,nu ar trebui sa fie un disconfort faptul ca se completeaza de la un schimb la altul cu 500-1000 ml, este benefic se mai improspateaza uleiul prin adaugare.Mai mult rau pe termen lung se face daca se utilizeaza un ulei mai gros.Este gandit bine sa se foloseasca uleiuri full sintetice chiar daca se ard mai repede ,viteza de ungere si calitatea este net superioara celorlalte mai ales la rece unde uzurile sunt cele mai mari.Iar nu vad benefic schimbarea producatorului recomandat de fabricant de la un schimb la altul, este un test riscant in a cauta uleiul perfect care sigur nu-l va gasi nimeni asa ca respectati norma, producatorul si intervalul de schimb recomandat de constructor si nu o sa aveti probleme.Restul este pierdere de timp,bani.1 point
-
0 points
-
-1 points
-
De ce nu mergi pe varianta de eleron aftermarket la 300RON ? Design-ul mi se pare a fi identic, iar pentru o bucata de plastic, nu mi se pare ca merita diferenta de bani in plus.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00