Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2017 în toate secţiunile

  1. te contrazic - pe loc, cand accelerezi scurt, o sa vezi care bate campii. A tot asa, injectorul 3 nu are valoare mare. Da, este mai mare decat celelalte, dar nu e mare
    3 points
  2. Un mic update: Am primit un pont legat de o suspensie KW V2. Sa vedem daca se concretizeaa ceva
    3 points
  3. Solutia de la Mafra pentru jante: foarte tare ( fara sa folosesc carpa etc, doar aplicat si clatit) Am mai bagat si weekend ul asta 600 km...o placere pentru mine sa conduc
    2 points
  4. Am ajuns si la 24000km weekendul asta si am mai facut cateva poze dupa o spalare si niste ceara aplicata apoi de mine. Astazi s-a facut un an de cand am trecut la numerele definitive, am fost la un pas sa uit de rovinieta. Mi-am amintit printr-un miracol, fara sa ies cu masina din oras astazi
    2 points
  5. O zi de toamna cu ceva ploaie
    2 points
  6. Retromobil - Parada toamnei. Ma bucur ca se schimba un pic mentalitatea si tot mai multi incep sa aprecieze masinile originale. Cea mai mare prezenta de când ma duc la evenimentele organizate de Retromobil. 7 masini marca Porsche, broscute, Golfuri si multe altele....
    1 point
  7. Pornind clima nu faci altceva decat sa maresti"consumatorii"=cresterea cantitatii injectate/explica de ce ar fi o varianta buna ca"sa prinzi"injectorul!!
    1 point
  8. Abia astept sa o vad peste un an.
    1 point
  9. Azi a fost zi de curatat, aranjat, bibilit. Mult din jeg s-a dus, masina arata mai omeneste acum. Maine soseste noul interior, voi schimba consola centrala, in prima faza, urmand a curata scaunele si a le pune pe masina.
    1 point
  10. Am ajuns la ~4000 km, astazi am facut Obarsia Lotrului - (Transalpina partea de jos) - Novaci - Craiova - Caracal - Alexandria - Bucuresti. Am ales traseul acesta ca sa scap de aglomeratia de pe Valea Prahovei si Valea Oltului, ghinion... dupa Alexandria drumul a fost ingrozitor.
    1 point
  11. Pentru mine cel mai important lucru care ma intereseaza la ea este sa nu am probleme, sa nu apara defecte care sa necesite service si implicit timp pierdut. Cat timp masina merge cu minimum de servisare, adica o data pe an ulei / filtre si in rest benzina, este masina ideala pentru mine. Pana acum din fericire nu am intampinat probleme si sper ca macar inca vreo 4-5 ani de acum incolo sa nu fie nevoie de altceva decat ulei, filtre si benzina. Prefer ca in timpul liber sa ma plimb, sa ma bucur de viata si de condus, nu sa stau prin service-uri.
    1 point
  12. Nu stiu cat ajuta..dar o postez.
    1 point
  13. tu nu ai gresit cu nimic.... normal ca masina trebuia sa plece full functionala. Functie apelabila - ca au intrat online sa o codeze L.E. - cine stie ce au facut ei... atat au putut, din pacate. Dar pana la urma, banuiesc ca au rezolvat problema, nu ?
    1 point
  14. verifica intai injectoarele - chiar daca la acest nr de km, nu trebuie sa fie o problema - da, se vad la diagnoza, in blocurile de masura
    1 point
  15. schimba butonul franei de mana - da, deconectarea bateriei mai deblocheaza cateodata frana de mana, atunci cand ramane blocata, din cauza unui buton defect
    1 point
  16. nu ai codare de facut, doar o recalibrare ceasuri, sa fie acele pozitionate corect.
    1 point
  17. Daca ai deja ceasurile Premium=color, atunci trebuie acele albastre, de R si ledurile aferente iluminarii acestora.
    1 point
  18. Valvoline de câteva zile..Este de vis..super silențios!
    1 point
  19. Nu. A facut resoftarea direct prin mufa OBD.
    1 point
  20. Instalat ieri carlig BOSAL cu scopul de a pune pe el suportul de biciclete. Thule 925. Sunt f mulțumit că nu vibrează si e stabil. La viteze mari (130) cu biciclete pe el nu face zgomot.
    1 point
  21. PAi avertizarea asta , sa ai bateria in parametri, o vezi cand ai conectat VCDS pe EPB. De unde sa stim noi ca tu ai ignorat avertismetul ? buton frana de mana.
    1 point
  22. Ca fost posesor de golf 5 si actual posesor de altceva mai nou, recomand sa nu vinzi masina. La inceput o sa fii multumit de noua achizitie, dar treptat o sa-ti dai seama ca totul e mai slab facut, mai prost antifonat, tabla mai subtire, totul arata bine pana pipai sau asculti. Singura problema cu masinile vechi sunt probleme care apar si trebuie rezolvate. Acu tu stii ce pretentii ai, ca daca vrei sa treci de la golf la seria 3/5 atunci da, trecerea e buna, insa daca vrei sa treci de la golf la golf, nu recomand.
    1 point
  23. 1 point
  24. Îți mai aduci aminte când lăudai diesel și nu vroiai sa auzi de benzina? te mai intorci la diesel?
    1 point
  25. Sa nu iti rupa si diferentialul pe langa aderenta
    1 point
  26. Prea multa aglomeratie Eu as renunta la V6 si quattro.
    1 point
  27. Personal, mi se pare inoportuna inlocuirea unei grile OEM de S5 cu una AM, a se citi replica de RS5 ( chiar replica de RS6; rs5 b8.5 nu are Quattro scris) doar pt ca are acei faguri. Fata de cea oem inteleg ca e mai ieftina, dar sunt totusi peste 200euro pentru o grila la care nu ai garantie ca vine perfect sau doamne fereste, e foarte fragila.
    1 point
  28. Cred ca e primul uprgrade pe care vrei sa il faci care nu ma incanta. Mereu am considerat ca grila de RS e prea "violenta" si prea sporty-tuning ca design, masina per ansamblu fiind predominant eleganta. Poate te mai gandesti
    1 point
  29. daca ii pui si wc, nu mai ai nevoie sa te duci acasa.
    1 point
  30. Nuu, e prea multa "sigla" pe spate. Las-o doar cu S5. In plus, prea multa reclama la MRC asta...
    1 point
  31. Catalin ...eu chiar am o instalatie permanenta de injectie cu apa de cativa ani pe masina (benzina ce e drept) iar motorul si catalizatorul sunt intacte ... si "decarbonizari" agresive (nu doar cu apa, consumand pana la 5L de lichid odata) am facut pe multe masini TD (pe nici una cu dpf) chiar cu demontari de piese dupa proces pentru a evalua eficienta si reclamatii inca nu am .
    1 point
  32. -1 points
  33. Tocma' am dat comanda de grila RS5, glossy black
    -1 points
  34. quattro probabil va disparea, mai ales ca va veni grila cu quattro jos. V6 + SC mie sincer imi place, cred ca-l las asa.
    -1 points
  35. Am cumparat astazi un set de jante de Audi s-line pe 17, cu anvelope aproape noi hankook 225 45 17 pt la primavara ; jantele si anvelopele sunt in stare foarte buna ; nu vroiam sa trec la 17 din motive de confort, dar avand in vedere ca le-am luat de la o cunostinta la un pret foarte bun nu m-am putut abtine A mai ramas sa vopsesc luna viitoare 3 elemente, si la primavara poate iau o bara fata de GTI ; in cazul asta nu o sa o mai fac candy red.
    -1 points
  36. Si pe mine ma bate gandul sa renunt la Valvoline cu care motorul este cam zgomotos si sa schimb cu Ravenol VMO sau Fuchs Titan Gt1.
    -1 points
  37. Eu dupa 5 schimburi de fuchs gt1 5w40 am bagat valvoline x-treme 5w40 si l-am dat jos dupa 3000km+ pt ca motorul este mult prea zgomotos pt mine. Ravenol nu am incercat, fuchs este mult mai silentios decat Valvoline.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!