Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.10.2017 în toate secţiunile

  1. Uite ca asta cu revizia chiar nu stiu cum e. Tineam minte ca primele doua revizii sunt doar verificari dar nu mai stiu daca la asta sau alte modele ca m-am uitat la mai multe marci. O sa ma uit candva prin carte sa vad daca scrie ceva... Altceva nu e de schimbat, doar filtrul de polen... Pana si placutele de frana se schimba mai rar, pentru ca masina foloseste foarte mult frana de motor. Si pe spate are tambure de care practic nu ar trebui sa se atinga nimeni pe durata de viata a masinii. Aproape... Jucaria asta nu e vreun dream car dar e foarte, foarte buna la ceea ce e gandita sa faca. Am avut dubii daca e ok sau nu sa iau electrica in Romania (si inca mai am ) dar... so far so good! Imi place ca intoarce multe capete, oamenii stiu ce e, si primesc multe intrebari despre ea. Am primit chiar si unele felicitari nu ca ar fi vreo super masina, cred ca mai mult pentru tupeul de a cumpara electrica in Romania. Zilele trecute s-a oprit un om langa mine cand parcam si a asteptat sa-mi strang toate hartiile si ce mai aveam de luat din masina ca sa ma intrebe daca e hybrid sau full electric, dupa ce i-am zis ca e full electric si range si restul mi-a zis de vreo 3 ori bravo M-am simtit cu atat mai bine cand am realizat ca avea o vesta cu Autoklass pe el
    5 points
  2. 4 points
  3. Analiza colegului nostru m-a făcut să iau legătura cu cei de la Terra Verde din Ploiești și săptămâna viitoare o să le trimit și eu o mostră de ulei uzat. Analizele la ei pornesc de la 132 lei și vor pe lângă ulei uzat și ulei proaspăt pentru comparație.Tot ei îți trimit kitul pentru ulei. Erau la curent cu ce fac cei de pe oil-cluburi și asta cred că este foarte bine.
    4 points
  4. Rave, mi-ai dar de lucru! Sunt in parcare la PBN de la 8.30 si astept sa deschida sa ma duc sa vorbesc si eu pentru una. Poate-poate
    4 points
  5. Din punctul meu de vedere intrebarea importanta nu este cine si de ce ar face asa ceva mai degraba ma uimeste ca mai exista persoane in 2017 care inca mai cumpara bunuri uzate dupa ureche lasandu-se prada sentimentelor de moment si in cele mai multe cazuri a tepelor. Cum sa bati atata drum fara sa verifici intai seria de sasiu de la Constanta si mai ales cum sa nu o duci la un service chiar de cartier sa verifici eventuale pierderi de lichide/urme de accident ?!
    3 points
  6. Uleiul se scoate cu o seringa de capacitate mare (100ml) conectata la un tub de perfuzie. Se gasesc la farmacii. Sper ca ati citit si recomandarile americanilor cu privire la momentul cand se face recoltarea si eventual "cum".
    2 points
  7. Sa invete cu batul, automata mai incolo
    2 points
  8. De toamna (The Black Pearl with GT Power)
    2 points
  9. Astazi am reusit sa schimb si toate piesele pe care le cumparasem anterior, plus doua capete de bara, un pivot si uleiul. Ca prima impresie, dupa schimbarea flanselor la amortizoare suspensia e mult mai dura, probabil pana se mai inmoaie putin cauciucul. A fost o alegere buna sa schimb tampoanele motorului, inainte la fiecare schimbare de viteza avea o smucitura care acum a disparut. Am inlocuit mare parte din clipsurile care nu mai erau bune si am pus suruburi noi. In afara de ulei nu as mai vrea sa fac alte investitii pana la vanzarea ei.
    2 points
  10. Salut, Dupa cum ziceam pe topicul Superb-ului, de putin timp mi-am luat un POLOnic de daily Este vorba de un Polo 6n, an 1997, 1.0 benzina 50 cp (trage grav ! ). 197 000 km. Daca sunt reali sau nu, naiba stie... dar dupa uzura din interior, as tinde sa cred ca sunt reali Masina este intr-o stare destul de buna, are bratele schimbate recent, electromotorul este nou, nu papa ulei. Vopseaua arata bine. Am fost la o verificare mai amanuntita si masina e intr-o stare tehnica buna. Trebuie doar sa schimb fisele. Si abs-ul nu imi functioneaza. Ca dotari.. absolut nimic special inafara de trapa, cd player cu aux (Doamne ajuta) si boxs fata (oem) + spate (AM), servo foarte foarte usor. Pretul de achizitie a fost 1300 RON. Aceasta masina va ramane stock, nu voi investi nici un ban in upgrades. Doar mentenanta si aia e
    1 point
  11. * ~173.000 km - inlocuit cutie viteze DSG (ambreiaje noi, mechatronik nou, inca o treaba care are legatura cu 4x4, noua)
    1 point
  12. Cu adaptoarele din postul de mai sus
    1 point
  13. nice is an understatement. unul din cele mai faine golfuri IV de pe aici!
    1 point
  14. Asa e cand apar alternative, oamenii sunt circumspecti in ceea ce priveste fiabilitatea, costurile si in general daca merita sau nu achizitia. Parerea mea e ca nu trebuie asteptat ca masinile electrice sa ajunga la acelasi pret cu cele conventionale, pentru ca nu vor ajunge atata timp cat cererea este inca scazuta. Cineva trebuie sa faca pasul "curajos" si sincer din acest motiv meriti sincere felicitari, ca te-ai documentat si ai inteles ca o masina electrica poate fi o achizitie macar la fel de buna ca una conventionala atata timp cat este folosita in oras. Consider ca in conditiile actuale - reducere 10k euro de la guvern, statii de incarcare gratuite, impozit 0 - o masina electrica pentru uz in oras este mai convenabila decat una conventionala. Daca ar mai fi si taxe de circulat in orase cum sunt prin vest (gratuit pentru electric), chiar ca s-ar misca lucrurile
    1 point
  15. E mai bine ca nu e FSI oricum.. FSI vine cu consum mai mic dar e mai pretentios si costisitor de reparat.
    1 point
  16. L-am schimbat deja când am făcut mostra pentru analiză ăstora. Am pus la fel. Şi o să pun la fel de acum încolo, cu intervale de schimb la fel de mici şi de dese. Ca fapt divers, din ce am văzut în istoricul maşinii, uleiul s-a schimbat în medie la 6700 Km (şi nu întotdeauna fiindcă a făcut anul). Am zis să păstrez "ritualul".
    1 point
  17. Salutare - inauntru se strange pamant destul de mult in zona aia (in 3 ani erau deja vreo 10 cm de pamant si deasupra frunze). Acum ca nu am mai curatat de vreo 8 ani acolo cred ca pot sa scot cadastru pe portiunea aia de pamant E posibil sa fi fost si o ciobitura acolo de la pietricele de a aparut rugina. Nu e un capat de tara - in 2 saptamani imi termin garajul si o sa ma ocup un pic de Seat ca prea l-am neglijat de multa vreme. Am postat si pe topicul utilajului - merge si porneste fara cusur acum Maine se vede cu suratele lui si ieșim la o plimbare in afara Bucurestiului după.
    1 point
  18. Proaspat spalata si pregatita pentru retroparada de maine (sambata) din Bucuresti. Revin cu poze dupa eveniment.
    1 point
  19. Motoarele folosite pe masinile electrice moderne nu folosesc carbuni sau perii, controlul lor se face in camp electromagnetic. Rulmentii sunt destul de rezistenti incat sa nu trebuiasca sa-ti faci griji cativa ani buni si chiar daca cedeaza nu costa o avere.
    1 point
  20. Arata foarte bine masina.Felicitari pentru achizitie, are ceva ce te atrage masinuta asta, cred ca pretul de achizitie.Dar mai mult de 4 luni stock nu o vad.Pana iesi din iarna, dupa sigur urmeaza jante schimbate.
    1 point
  21. Da,dar cel mai important este siguranta(dotari,comfort,aspect sunt irelevante in caz de accident).Eu personal as fi cumparat din start un Duster nou dar pentru asta trebuie sa aibe o siguranta egala sau mai mare ca Golf 6 macar pentru pasagerii adulti si copii,sa zicem ca trecem peste procenajul pt pietoni. Legat de grupul VAG,nu imi place de loc cum se comporta.Lasand deoparte diverse maruntisuri,este scandalul dieselgate care pe langa lovitura initiala,mai crapa si majoritatea EGR-urilor a masiniilor "reparate".Chiar daca acopera VAG cheltuieliile sau nu tot este o situatie incomoda si jenanta. DPF pe benzinar...dupa zeci de ani sau chiar ani daca e vorba de injectie directa abea acuma si-au da seama ca trebuie DPF?Ma indoiesc!
    1 point
  22. Si cu astea toate becurile sunt noi,inafara de xenoane.Pentru DRL am ales Philips Crystal Vision Ultra
    1 point
  23. dupa care mergi la TCM sa rebobineze motorul pt un castig de putere. cotiera nu s-a putut trece la optionale?
    1 point
  24. Max total size 4MB... Cam inalta totusi... @B_U_T Le-am gasit pe olx la un search "presuri cauciuc". Sper sa nu se considere reclama.. Userul se numeste Bogdan, am vazut ca are presuri pentru diferite masini. E din Bucuresti. M-au costat 137 lei+20 transp pana in Iasi.
    1 point
  25. Siiiii.... Avem LED-uri!!! Happy, happy, Joy, Joy Am fost ieri la atelier si mi-am schimbat urmatoarele becuri cu led-uri: - Pozitii (Vedeti poza 2) - Orice O3 cu bi-xenon are becuri de pozitii GALBENE Se vedea urat si-mi tot stateau pe cap chestiile astea. Acum se vede bine (Sunt "gherutele" acelea din poza 2, care pana ieri erau galbene); - Placuta inmatriculare - Lampa LED dedicata cu rezistenta incorporata pentru a nu da eroare de bec ars; - Tot ce inseamna becuri pe interior - Plafoniera fata/spate, footlights, torpedou si portbagaj. Vreau sa va spun ca este senzational (Vedeti poza 3). Este o lumina incredibila inauntru si totodata placuta. Am mers pe mana baietilor de la atelier iar intensitatea este exact ce trebuie! To do List - Luminile de la oglinzi (Puddle lights). Baietii au fost cinstiti si mi-au pus ca n-au mai schimbat becurile de la oglnizi la vreo O3 pana acum si le-a fost teama sa nu sparga oglinda. Apreciez onestitatea si o sa ma duc la un service ca se le schimb si la oglinzi. BTW, ceva recomandari? La luminile de marsarier nu aveau o solutie sigura si am zis sa nu ma bag. Cand vorbesc de solutie sigura ma refer la faza de a nu da eroare de bec ars Mai aveau o oferta pentru semnalizare faruri, insa din ce am inteles, daca s-ar arde semnalizarea de pe far la O3, pentru a fi schimbat acel bec, ar trebui DECUPAT farul! WTF?! Mi-au spus ca pur si simplu nu ai cum sa scoti acel bec. Asa ca am zis "pass". In alta ordine de idei... las link-ul de mai jos ( fara a face reclama), doar pentru a vedea ce sunet as cauta eu la evacuarea mea. Bineinteles, acest sunet as vrea sa-l pot regla dupa bunul plac, pentru ca nu vrei sau nu poti tot timpul sa te joci Primele 12 secunde Ceva recomandari de service-uri care sa faca asa chestii ok? Toate bune dragilor! Cheers,
    1 point
  26. Am doua pisici ca doar stau la curte. Montez una la motor, una o păstrez de mângâiat... ?
    1 point
  27. Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .
    1 point
  28. Inca 1000 km ,comportament ireprosabil .
    1 point
  29. Dis de dimineata am inceput operatiunea ceruirea. Cred ca am dat cam gros ca am frecat ceva timp .Efortul a meritat.
    1 point
  30. Buna Robert, Revin si eu cu o perspectiva din afara mecanicii traditionale: 1. De ce nu putem pune inainte de intercooler o plasa de sarma astfel incat bucatile din turbina sa nu ajunga in motor? (cred ca daca se alege bine plasa filtranta se pot elimina fragmentele periculoase si pastra performanta ) 2. De ce nu putem da o gaura mica (1-1,5 mm) jos in intercooler astfel incat uleiul adunat acolo sa se scurga sau sa fie aruncat in urma presiunii afara? 3. De ce nu sunt alte solutii care sa opreasca uleiul sa ajunga in motor? Scuze de insitente si de idei care poate nu au nimic cu mecanica, dar cum multi dintre noi mergem cu turbouri destul de vechi o solutie care sa minimizeze dezastrul ar fi binevenita... Curatarea preventiva a IC e binevenita pentru un turbo care scapa putintel ulei, dar daca turboul incepe sa scape binisor poate nu mai apuci urmatoarea curatire a IC... Stima, Florin
    1 point
  31. I3-ul a fost gandit sa vina asa, asta al meu a fost gandit cu dimensiune mica a rotilor. 17” exista pe Up! din fabrica, problema e ca vine cu cauciucuri 195/40 ceea ce, ca talon, echivaleaza cam cu jante de 19” pe un Golf (225/35). E putin exagerat Un 16” pe Up!, cu 185/50, e ceva intre 17si 18 pe Golf, ceea ce e mai decent. Arata ok si mai ramane si ceva cauciuc acolo sa amortizeze Bucurestiul Mersi! Trebuie sa ai la tine 2 cabluri, cel de 220 si cel Typ2. Statiile de incarcare rapida, CCS, au cablul lor care e legat de statie. Problema e de mentalitate mai mult. O electrica poate fi folosita si ca singura masina daca trecem peste gandirea noastra ca vrem o masina in care sa te urci si sa ajungi oriunde oricand. Pentru mare sunt trenurile particulare, care sunt foarte ok, si acolo te descurci si fara masina. Pentru munte la fel. Pentru drumuri in afara tarii exista avioane si masini inchiriate. Acelasi lucru se poate spune si despre drumurile lungi daca sunt facute rar. Costurile cu masina inchiriata pot fi acoperite de economia facuta in restul timpului. Plus ca poti sa inchiriezi o masina pentru ce ai nevoie... 2 persoane - iei ceva mic si ieftin; mai multe - iei un MPV etc Asta nu se aplica oricui, clar, dar sunt multi oameni care ies o data la 3 luni din oras, si atunci doar pana la mare sau munte, si totusi au masina diesel...
    0 points
  32. Salut, Sunt Lucian, din Constanta, posesor de Touran 2004, cod motor BMM, 103Kw, HIghline, proaspat inmatriculata. (ex Ibiza 2007 6L, BNM). Nu pot da mai multe detalii despre el, deoarece nu am nici un istoric la el...de fapt sa va zic cum a fost: L-am vazut pe net, mi-a placut, am plecat la Reghin (din Cta), l-am luat si cam asta a fost, fara nici o verificare nimic, dragoste la prima vedere:))...intre timp am aflat ca dupa seria ei de sasiu masina este de fapt manuala, nu automata, pe tester imi vede alta masina , adica AZV cu alta serie de sasiu (imobilizatorul fiind schimbat), (am ajuns si la politie din aceasta cauza - cei de la VW au crezut ca este furata...poveste lunga). Inca ma intreb de ce sau cine ar face asa modificare, sa schimbe cutia manuala cu automata.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!