Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2017 în toate secţiunile

  1. fix la asta ma gandeam ca am vazut filmul ala cu bateriile. nu au greutati diferite, poate densitati. se intareste gelul din ele. chiar, ce fel de baterii au masinile electrice? acum, ca sa mentin glumele, cand ai bateria descarcata si treci peste o groapa sau linie de tramvai masina sare mai mult?
    3 points
  2. Salut, Dupa cum ziceam pe topicul Superb-ului, de putin timp mi-am luat un POLOnic de daily Este vorba de un Polo 6n, an 1997, 1.0 benzina 50 cp (trage grav ! ). 197 000 km. Daca sunt reali sau nu, naiba stie... dar dupa uzura din interior, as tinde sa cred ca sunt reali Masina este intr-o stare destul de buna, are bratele schimbate recent, electromotorul este nou, nu papa ulei. Vopseaua arata bine. Am fost la o verificare mai amanuntita si masina e intr-o stare tehnica buna. Trebuie doar sa schimb fisele. Si abs-ul nu imi functioneaza. Ca dotari.. absolut nimic special inafara de trapa, cd player cu aux (Doamne ajuta) si boxs fata (oem) + spate (AM), servo foarte foarte usor. Pretul de achizitie a fost 1300 RON. Aceasta masina va ramane stock, nu voi investi nici un ban in upgrades. Doar mentenanta si aia e
    2 points
  3. Nu stiu ca eu merg pe linia de tramvai, sa pot sa tin legatura la curent Bateriile sunt cu ioni de litiu, da.
    2 points
  4. Multumesc (probabil era pe Oltenitei, dupa big berceni) Am intrat prima oara si pe MotorPark, o experienta placuta.
    2 points
  5. dupa care mergi la TCM sa rebobineze motorul pt un castig de putere. cotiera nu s-a putut trece la optionale?
    2 points
  6. Bine v-am regasit! Dupa o scurta aventura, in afara VAG, cu o masina de oras, venise momentul sa renunt la sh-uri si sa iau o masina noua. O sa va scutesc de toata polologhia referitoare la cum am ajuns la aceasta alegere si trec direct la subiect. Noua jucarie de oras este(drum roll...): Avem aici una bucata e-Up! gata sa bazaie pe strazile minunatului nostru oras. Masina a fost luata din stoc si din dotari ies in evidenta (mai ales pe chichineata asta ): - scaune incalzite (standard) - parbriz incalzit electric (standard) - senzor lumina/ploaie (standard) - climatronic (standard) - city brake (standard) - rear view camera (optional) - senzori de parcare spate (optional) - volan multifunctional (optional) si cel mai important: - priza combinata AC/DC (nu formatia ) care permite incarcarea rapida la statiile care au asa ceva (optional) Pe langa astea, din lista de optionale, au mai fost bifate si praguri metalice cu logo, covorase si (parca dar s-ar putea sa confund cu alta masina din stoc pe care voiam sa o iau) Volkswagen e-sound (adica sunet de motor). Asa ca prime impresii (masina am ridicat-o ieri )... este absolut genial motorul electric si cum se misca masina cu el. Si cel si cel mai tare imi place ca in B - masina are P, R, N, D si B (in loc de S) care este modul de regenerare maxima a puterii la franare - in B masina se conduce cu o singura pedala! Franeaza singura atat de tare incat la mers normal nu am nevoie sa apas frana si pot sa o controlez doar apasand sau nu acceleratia. Am nevoie de frana doar cand vreau sa opresc masina. Este absolut genial sa mergi asa! Ca dezavantaje pot sa enumer doar cele strict ale masinii, caracteristice si celor pe benzina, lipsa iluninarii butoanelor de la geamuri, care nu au nici functia auto, lipsa unei cotiere din lista de optionale... d-astea.
    1 point
  7. Azi am folosit pentru prima data smartlink. Mai încercasem în trecut cu un alt cablu, dar nu recunoștea telefonul. Android auto funcționează perfect, am Google maps, waze, play music si contacts puse frumos pe display. O singura mențiune, aplicația trebuie cautata pe net pentru ca pe play store nu este disponibila în România.
    1 point
  8. Pacat, deoarece merita din plin un ESP pe masina.
    1 point
  9. merg pe mana ta, avem acelasi motor. Am sa caut Vapsoil 0w30, e mai ieftin decat Shell.
    1 point
  10. am avut pe acelasi motor ca al tau si 5w-40, 5w-30, si acum 0w-30 si a fost din ce in ce mai bine. 5w-30 am avut tot vapsoil(shell). cel mai mare impact a fost de la 5w-40 la 5w-30, se incalzeste mai repede motorul(la pornire), mai putin infranat pana se incalzeste, se simte mai elastic/dinamic in general, sunet mai rotund, alt motor. 0w nu inseamna ca e mai subtire, doar circula mai bine(protejeaza) pana se incalzeste motorul, dupa tot "30" este.
    1 point
  11. ledurile de la ambientala sunt asimetrice din fabrica. stiu ca am la ambele mk4 plafoniere w8, una luata de mine de noua de pe ahw si sunt la fel.
    1 point
  12. Prea curand nu. Odata ca nu prea ies din oras (ca sa fiu legal ) si, mai ales, pentru ca cele vreo 13 secunde pana la 100 trec greeeeuuuu Masina are 1.230 kg sau pe acolo pe undeva, aproape cat Leon-ul care are 1.250 kg. Comparativ cu Up! 1.0 TSI care are 990 si putin, parca... Bateriile stiu ca au 230 kg. Nu stiu daca valorile astea sunt date cu ele goale sau incarcate Daca poza asta ar avea un nume acela ar fi “Cum sa mergi 3 km si sa nu scada autonomia deloc!” Am plecat cu 82km si, 5 km mai tarziu, cand am ajuns aveam 80 km autonomie. La consumul asta as face 180 km cu un plin al bateriilor ceea ce ar fi mai mult decat autonomia declarata a masinii, de 160 km. Si nici nu am mers “la consum”, am mers normal cu stat la semafoare si tot... Ca fapt divers, consumul in carte e de 11 si ceva
    1 point
  13. Multumesc identitate78 pentru datele d-lui Lucian. Am fost seara trecuta, confirm celor spuse de colegi, operatiunea a durat aprox. jumatate de ora. Dupa downgrade merge la fel de frumos ca inainte. In poza atasata se vede ca a fost instalat 9970, ar fi ultimul SW pana-n diselgate ( cel putin asa am inteles eu, corectati-ma daca gresesc). Update-ul diselgate l-am facut constient de problemele care or sa apara, insa vazand pe forum ca se poate reveni am zis sa fiu "regulamentar" in sistem si sa am hartia respectiva. Nu se stie ce idee le-or mai venii eurepenilor astora. Ce am observat dupa update diselgate au fost regenerarile dese, cam la 300km, un motor mai zgomotos si cam atat. Chestii observate si simtite de un amator. Cei ce vor sa-si faca update-ul pentru vouchere mai bine sa-l faca la anu', sunt cu valabilitate pana la 31 dec 2017 ... cam greu sa ma pot folosi de ele, chiar imposibil, mai ales ca abia mi-am facut revizia.
    1 point
  14. Se regeneraza des datorita softului si isi rateaza regenerarile datorita distantelor scurte pe care le parcurgi
    1 point
  15. Orice-ar fi, dar sa te bazezi pe un spray amarat, in locul unei roti de rezerva, doar ca sa ai un subwoofer "elegant"... mi se pare usor, hmmm, sa zic inconstient? sa curga minusurileeee
    1 point
  16. Sa va povestesc ce am mai facut Urmeaza un post lung, cu multe poze, so sit back and relax Bun! Ieri am inceput ziua in Innsbruck cu un cer noros, care a tot amanat ploaia. Am gasit pe website'ul orasului idei de un tur de o zi, plus ce idei am mai furat de aici si am ajuns la urmatorul itinerariu: Dupa ce ne'am luat Innsbruck card de 24 de ore (o foarte buna afacere cu acest card), am luat funicularul, apoi telecabinele si am ajuns in varful HafelekarSpitze, la aprox 2-3 grade. Dupa pozele de rigoare, ne'am incalzit cu un gulas si un strudel la cabana din varf si am coborat spre temperaturi mai normale Dupa, am coborat la Alpen Zoo. Mi s'a parut o plimbare reusita, intr'un zoo organizat foarte bine. Ce mi'a placut foarte mult este ca toate animalele aveau niste habitate generoase ca spatiu si cat mai apropiate de realitate. De asemenea, toate animalele erau in perechi, iar ceva de apreciat Dupa, am coborat in centrul vechi si am facut o binemeritata pauza in care am savurat un germknodel De aici incolo, deja norii erau foarte amenintatori si am mai avut putin timp la dispozitie pana sa inceapa furtuna. Am mai reusit sa mai vedem Golden Roof si sa urcam in Turnul Orasului, apoi a inceput vijelia. Pe o ploaie torentiala am plecat din Innsbruck spre Hintertux. Ajunsi acolo, ne'am cazat la o pensiune de langa gondola principala, cu niste gazde de toata isprava (de exemplu, azi ne'a lasat sa stam pana la ora 3, fara nicio suprataxa) - Pension Christina. Mare ne'a fost mirarea cand am incercat sa gasim ceva decent de mnacare, ca statiunea era pustie. In afara de un hotel la care un snitzel era 19 euro, altceva nu era nimic deschis Am ajuns intr'un final la o cafenea de benzinarie, unde doamna de la tejghea s'a oferit sa ia o pizza congelata din magazinul benzinariei si sa ne'o faca in cuptor (ospitalitate ca la tirolezi rar mai gasesti). Dupa ce pe perioada noptii, temperaturile au fost cu minus (da, stiu, in Bucuresti va cam topiti ), dimineata la 7 m'am trezit si am avut privelistea asta Asa cum am lasat sa se inteleaga si in postarile anterioare, noaptea in Hintertux a avut un scop precis, si anume o sesiune de ski pe ghetar. Asta era un vis mai vechi de al meu, si daca tot stiam ca trec prin zona, mi'am luat echipamentul (mai putin placa) si am zis ca trebuie sa incerc. Ca fapt divers, la baza telegondolei e un rent store foarte bine echipat, cu de toate, de practic poti sa ajungi in blugi acolo si te echipeaza ei cu de toate. Pentru orice detalii legate de ski in Hintertux, puteti sa imi scrieti in privat si o sa incerc sa va raspund, bineinteles din ceea ce stiu si m'am documentat Si acum si niste poze Am bagat coborari pana la pranz si dupa un gulas si inca un germknodel, am coborat in statiune, sa iau consoarta si sa plecam spre Viena. Din Zell am Ziller, in loc sa merg pe drumul clasic, inapoi in autostrada, bucatica aia prin Germania, Salzburg si de acolo spre Viena, am preferat sa intru printre munti si am facut dreapta spre Gerlos. De aici, am trecut fara sa vrem si pe langa cea mai mare cascada din Austria - Krimmler Wasserfalle si apoi spre Kaprun si Bischofshofen, unde am intrat pe A10 si am revenit pe traseul normal. Am ajuns in Viena cam rupt de oboseala si cu un inceput de raceala, dar au fost 2 zile pline care au meritat efortul
    1 point
  17. Istoria cu primul piston a fost cam asa: Cu vreo luna inainte sa iasa masina din garantie, am dus'o la dealer, pentru ca simteam un tremurat fin in volan si in schimbator, la relanti. I'au facut ei testele lu peste, si mi'au dat'o inapoi, spunand ca "asa face toate". La vreo luna dupa garantie, fac revizia in alta parte, tot ulei castrol slx long life 5w30 din ala. La vreo 2 luni dupa ce iese din garantie, la iesire din rm sarat incepe sa mearga in 3 pistoane, ajung pe platforma pana la focsani. Toata tarasenia s'a intamplat la fix 52121 km Pentru revizia aia nenoricita, nu mi'a mai acordat importatorul kulanz, desi daca ar fi luat proba de ulei, ar fi vazut ca era fix acelasi ulei pe care il puneau si ei. P.S.: De ce v'am povestit toata treaba cu tremuratul fin. Pe la 100k km am inceput sa simt iar tremuratul ala fin. Am dus'o urmatoarea zi la un mecanic bun din focsani.... Ce sa vezi, o supapa si un piston fisurate (altul). Totusi, de data asta, restul stricaciunilor au fost minime, fara zgarieturi in bloc si alte nebunii. Deci eu sunt convins, ca daca cei de la reprezentanta verificau cum trebuie problema atunci, gaseau pistonul respectiv fisurat. P.P.S: Pistoanele ca pistoanele, ca se stia motorul cu probleme.... Dar cu turbina ce'au avut?? Am schimbat'o si pe aia pe la 90k. Explicatia mecanicilor: Am mers subturat si nu si'a mai facut cum trebuie ungerea. Pai normal ca am mers mai usurel cu masina, sa nu imi sara iar pistoanele prin capota!
    1 point
  18. Dupa ce te-ai ars cu un motor cu cilindree mica (faimosul 1.4TSI ), iei in considerare un alt motor mic(1.6 de data asta), despre care nu ai nicio idee cu ce surprize vine referitor la fiabilitate. Deci 1.6T (necunoscut) vs 2.0T (calul de bataie VAG), mda... greu de ales rational in cazul asta :))))
    1 point
  19. Metabond Megasel Plus - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megasel%20Plus%202015.pdf Metabond Meganele Plus - certificat TUV http://www.metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megalene%20Plus%202015.pdf Metabond Eco - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20ECO%202015.pdf Metabond LLX 5w30 nu este fabricat de Metabond ci de TOTAL LUBRIFIANTS. De fapt cam toate uleiurile lor sunt facute de TOTAL LUBRIFIANTS. Megasel, megalene si eco sunt produse de Metabond Magyarország Kft. 9030 GYŐR, Csonkaér út 5. Atat Amsoil cat si Redline folosesc 2-etilhexil-nitrat si 2-etilhexanol pentru cetan boost. Orice aditiv de calitate atat keropurul din Rompetrol cat si aditivii din Mol Evo sau OMW maxx motion contin cel putin unul din cei 2 compusi din megasel pentru cetan boost. Avem asa : 2-ETHYL HEXYL NITRATE SYNONYMS Nitric acid, 2-ethylhexyl ester (CAS Name) 3-Nitroxymethyl-heptane (IUPAC Name) USES Cetane improver (Fuel additive) ASPECT Colourless clear liquid. Pungent, fatty, fruity ester odour. Si mai avem 2 etilhexanol Almost all 2-ethylhexanol is converted into the diesters bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP), a plasticizer. Because it is a fatty alcohol, its esters tend to have emollient properties. For example, the sunscreen octocrylene contains a 2-ethylhexyl ester for this purpose. It is also commonly used as a low volatility solvent. 2-Ethylhexanol can also be used as an octane booster when reacted with nitric acid.
    1 point
  20. 1 point
  21. Acum in 2017 au baterii ca de telefon, Li-ion. Nu sunt pretentioase si suporta multe cicluri de incarcare-descarcare fara sa le scada capacitatea. In viitor, probabil va fi altceva: "Eric Nauman, profesor la Universitatea Purdue: „dezvoltăm un sistem de înmagazinare care va permite şoferilor să îşi alimenteze maşinile electrice cu electroliţi fluizi aşa cum şi-ar umple rezervorul cu benzină”. Electroliţii folosiţi vor fi colectaţi şi duşi la o instalaţie de energie regenerabilă pentru a fi reîncărcati". Numai ca daca se ajunge la asa ceva treaba va costa la fel ca si benzina. Asa cum este acest e-UP, este ideal pentru oras. Cu o baterie incarcata, nu ai cum sa o consumi intr-o zi prin oras cu treburile curente.(speram ca nu livrezi pizza). Daca o sa stai la casa sau cumperi un garaj sub bloc, sau iti tragi o priza in parcare te-ai scos.
    0 points
  22. Dupa 720 de zile petrecute impreuna si 82.500 de km memorabili, azi m-am despartit de masina mea. A luat drumul Bucurestiului, unde, dupa spusele noului proprietar, va suferi niste modificari radicale si se va alinia in curand, la nivelul masinilor lui @C Z R si @Pitocu . Cum "noua" masina este una second hand, low cost si non VAG, rog un moderator sa inchida acest topic . Promit sa revin pe forum, pana in 01.01.2020 . Drumuri bune si sanatate tuturor !!!
    0 points
  23. Sa le invarti sanatos! Dubioasa lovitura jantei, eu as zice mai degraba ca e o bordura ceva..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!