Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2017 în toate secţiunile
-
Cu toate ca o sa sune cheesy, eu am urmarit sa caut si o masina economica dpdv al carburantului. In capul meu era doar leon cupra 1p sau golf 6 gti. Insa dupa ce am pus pe hartie rulajul anual care este de peste 22.000km, din care o buna parte (15.000km in Bucuresti) am zis ca ar fi o idee proasta sa conduc daily asa ceva, cativa colegi de forum @The_Ego mi-au sugerat ca ar fi o idee proasta sa conduc zilnic gti. Poate mi-as fi permis, insa cu ce costuri in plus? Per total, cu toate ca 1.8 tsi se apropie dinamic de 2.0 tsi, nu regret deloc alegerea inspirata de moment si nu regret deloc ca nu am luat un motor mai mare, pentru mine si pt traficul demential din capitala este arhisuficient. Nu doresc sa creez aluzia ca masina mea este cea mai buna dintre toate, pur si simplu promovez ideea ca noile motorizari benzina sunt de luat in calcul si ca nu consuma asa de mult cum s-ar crede. Lumea este speriata cand aud de benzina in Bucuresti, fiind un oras aglomerat, automat se gandesc la consumuri medii de peste 10%. Pe 3000km (atat am de la ultima revizie) am 80% oras/20% afara iar consumul mediu este 6.4%. Daca sunt intrebat daca merg rapid, nu merg deloc rapid, pur si simplu conduc fluent, fara accelerari violente si inutile, daca vad din timp ca urmeaza rosu sau pieton, o las moale. Conduc normal, am avut un mic accident chiar in primul an dupa ce m-am mutat in Bucuresti, iar de atunci sustin condusul preventiv.3 points
-
dupa care mergi la TCM sa rebobineze motorul pt un castig de putere. cotiera nu s-a putut trece la optionale?2 points
-
2 points
-
M-am intors si eu din micul meu eurotrip in care m-am bucurat sa revad Austria si Germania si sa vad pentru prima data Italia si, mai ales, Elvetia. Traseul a fost asa: Bucuresti - Munchen (2 nopti) - Bormio (1 noapte) - Lacul Como (1 noapte) - Elvetia - Munchen (3 nopti) - Viena (1 noapte) - Bucuresti. Despre drumurile dintre ele am scris aici. Desi nu eram eu cel mai mare prieten al italienilor, Lacul Como chiar m-a impresionat si il recomand tuturor, mai ales ca e destul de accesibil un zbor pana la Milano de unde poti lua trenul ca sa ajungi aici. Am vizitat Castello di Vezio din Varenna, de unde privelistea era splendida, am mancat o pizza pe malul apei si apoi am trecut cu ferry la Bellagio. Gradinile vilei Melzi sunt fantastice, merita cei 4EUR pe care i-am platit. Partea vestica a lacului nu a mai incaput in program, asa ca am lasat-o pentru data viitoare. Prima poza este Lago di Resia, urmatoarele sunt cu lacul Como: Ziua urmatoare am petrecut-o in Elvetia, unde am vizitat St. Moritz timp de vreo 2ore, destul cat sa ne dam seama de ce are renumele pe care il are. Foarte frumoasa statiunea, curata, totul la locul lui si un aer aparte, per total. Cred ca iarna cand e totul inzapezit este deosebit, dar nici acum cand padurile erau colorate si muntii din departare plini de zapada nu este de neglijat. Pe drumul spre Germania, am ramas impresionati de peisajele pe care le are tara asta de oferit. Si inca am vazut doar un coltisor al ei, dar este pe lista pentru un concediu mai amplu, vreau sa vad si orase mai mari si sa o colind mai detaliat. 2 dintre pasurile montane din Elvetia (Bernina si Fluela Pass): St. Moritz: Seara am ajuns in Liechtenstein, la Vaduz, dupa ce am trecut de cea mai ciudata zona de granita ever. La iesirea din Elvetia e o unitate militara care parea a fi fost candva o cetate medievala, si dupa ce intri practic in curtea ei, ajungi la o poarta lata de o singura masina, te intrebi de 3 ori daca nu cumva ai gresit drumul in timp ce te uiti la soldati cu armele la gat care stau de vorba linistiti, si pana la urma treci incet prin acea poarta, unde ti se deschide o pajiste verde si lata de ambele parti ale drumului, cu un castel care troneaza in departare in varful unui deal - Gutenberg Castle. Liechtenstein este o tara mica, dar care mi-a placut foarte mult. Prima comparatie care mi-a venit in minte este ca seamana cu Cartierul Francez din Bucuresti, doar ca asa e toata tara. Case frumoase si aranjate, gradini cu iarba verde si flori colorate, si deasupra lor, Vaduz Castle. Am mers pana sus la castel doar ca sa aflam ca de fapt nu se viziteaza, fiind resedinta printului tarii, apoi am coborat din nou in oras unde am vazut primele 6 obiective de pe tripadvisor in 5 min Ne-am mai plimbat putin, ne-am mai minunat de linistea care era pe strada la ora 20 (in 60 min petrecute in centrul orasului, am numarat 9 oameni pe strada) si apoi am plecat catre Munchen. Vaduz Castle: In rest, ne-am petrecut zilele in Munchen si imprejurimi: am facut un tur al Allianz Arena, am vizitat Memorialul de la Dachau, am profitat de ocazie si am baut o bere la Oktoberfest, de care am fost placut surprins, cumva galagia si haosul de acolo m-au atras si mi-au placut, acum inteleg de ce lumea face din asta un obiectiv in sine. In ultima zi am luat (pret de 22km ) la picior orasul in cautarea suvenirurilor, bifand (din exterior) mare parte din obiectivele din centru si bucurandu-ma sa revad Marienplatz si primaria cea noua. O mentiune speciala pentru Palatul Nymphenburg - un rival la o scara mai mica pentru mult mai cunoscutul Schonbrunn - si pentru Park Cafe unde am gasit o atmosfera deosebita, de mult nu m-am mai simtit asa bine intr-o cafenea. Oktoberfest, Schloss Nymphenburg si un magazin random de pe strada :: Next stop: sa speram ca va fi Scandinavia, pe acelasi tipar.2 points
-
N-am scapat ca inca mai alimentez Leon-ul... Dar abia astept sa-l schim si pe ala cu ceva de vreo 4-500 km autonomie (prin 2020, asa, cand o sa apara ceva ) Mersi, mersi! Zoe e ok, si ca autonomie (300km reali) si ca pret (35.000 fara prima), si e mai ok ca singura masina din familie. Cu ceva chinuiala poti atinge punctele comune (mare/munte). Ca masina de oras, sau ca a 2-a masina, prefer Up!-ul datorita pretului mai mic si interiorul mai... VW La exterior parca e mai interesant Zoe Mersi mult! Pretul, 16.400 de euro, nu e atat de mare daca iei in calcul si cei 1.000 - 1.500 (in carburant, revizie si diverse consumabile) de euro pe an cat costa intretinerea unei masini pe benzina, pe care ii economisesti aproape total... Masina are 82 CP si 210 Nm. Suta e in vreo 12-13 secunde dar 50 face instant (cu ghilimelele de rigoare ? ). Per total masina se misca extrem de bine in trafic Mersi, mersi! Nu aveam prize niciunde. Acasa inseamna la bloc, la etajul 5 si la munca am reusit (cu mici rugaminti pentru ca eu nu am loc de parcare in interior) sa ma leg la o priza de 220. Eu ma bazez in principiu pe prizele publice pe care sper sa le vad cam o data la vreo 4-5 zile, avand in vedere ca ar trebui sa fac cam 10-15 km/zi dupa ce-mi trece dorinta asta de a merge oriunde cu Up!-ul ?2 points
-
Bine v-am regasit! Dupa o scurta aventura, in afara VAG, cu o masina de oras, venise momentul sa renunt la sh-uri si sa iau o masina noua. O sa va scutesc de toata polologhia referitoare la cum am ajuns la aceasta alegere si trec direct la subiect. Noua jucarie de oras este(drum roll...): Avem aici una bucata e-Up! gata sa bazaie pe strazile minunatului nostru oras. Masina a fost luata din stoc si din dotari ies in evidenta (mai ales pe chichineata asta ): - scaune incalzite (standard) - parbriz incalzit electric (standard) - senzor lumina/ploaie (standard) - climatronic (standard) - city brake (standard) - rear view camera (optional) - senzori de parcare spate (optional) - volan multifunctional (optional) si cel mai important: - priza combinata AC/DC (nu formatia ) care permite incarcarea rapida la statiile care au asa ceva (optional) Pe langa astea, din lista de optionale, au mai fost bifate si praguri metalice cu logo, covorase si (parca dar s-ar putea sa confund cu alta masina din stoc pe care voiam sa o iau) Volkswagen e-sound (adica sunet de motor). Asa ca prime impresii (masina am ridicat-o ieri )... este absolut genial motorul electric si cum se misca masina cu el. Si cel si cel mai tare imi place ca in B - masina are P, R, N, D si B (in loc de S) care este modul de regenerare maxima a puterii la franare - in B masina se conduce cu o singura pedala! Franeaza singura atat de tare incat la mers normal nu am nevoie sa apas frana si pot sa o controlez doar apasand sau nu acceleratia. Am nevoie de frana doar cand vreau sa opresc masina. Este absolut genial sa mergi asa! Ca dezavantaje pot sa enumer doar cele strict ale masinii, caracteristice si celor pe benzina, lipsa iluninarii butoanelor de la geamuri, care nu au nici functia auto, lipsa unei cotiere din lista de optionale... d-astea.1 point
-
Am observat si eu....masina este fără accident în istorie iar oglinzile au carcasele schimbate ori revopsite ( n-a știut sa-mi spună ). Mulțumesc de atenționare. Dacă nu e ok măcar fac o plimbare pana în Germania. ?1 point
-
Este foarte grea masina? Cat o Octavie? Si daca am vazut ca ati inceput cu glumele, cu cat este mai grea masina cu bateria plina, fata de cand este cu bateria goala?1 point
-
1 point
-
Nu renunt la look, mai ales ca pe golful 4 ( benzina) am.mers iarna cu aliaj pe 16"1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-a pus rugina pe topicul meu de când nu am mai scris 11 ani si peste 130.000 km. Azi am descoperit primul punct de rugina pe aripa dreapta fata (pentru o masina de 11 ani eu zic ca este foarte bine). Scaunele arata impecabil (fara semne de uzura), volanul la fel. Staim ca daca nu scot noroiul si frunzele macar la 4 ani asta o sa se intample la aripa. O sa scot din nou frunzele si noroiul de acolo (stiu ca am facut la un moment dat al vietii un DIY) - tratez suprafata cu inhibitor de rugina si revopsesc negru. Se prefigureaza schimbul flanselor de la amortizoare si distributia la urmatoarea revizie. 2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula.1 point
-
Eu o sa il fac cel mai probabil la Tess Audi, tocmai am primit o oferta de pret, iar preturile fără TVA ar fi: 90 lei manopera schimb ulei CV 70 lei manopera schimb filtru ulei 50 lei diagnoza (probabil pentru readaptare) 6 x 123 lei ulei CV 12 lei O-ring 89 lei filtru ulei CV Probabil mai poti scoate un 10-20% discount pentru varsta masinii.1 point
-
nu te poti loga cu acele coduri - acelea sund codari, nu login-uri. pt setari de baza, etc - este 40168. parerea mea - daca tot nu reusesti, de atata timp.... de ce nu mergi la cineva care se pricepe si in 30 min ai rezolvat problema ?1 point
-
Si eu am trecut de la table de 16 la aliaje pe 17 si diferenta in minus la confort este minima (si a mea e tot sportline). chiar am ramas surprins, ma asteptam sa fie mult mai dura. ale mele-s de A4 Directia insa.. merge mai greu dar pentru look..feeling.. merita.1 point
-
WVWZZZ6EZ2W008297.pdf wvwzzz1kz9p431274.pdf WVWZZZ3CZBE337172.pdf WVWZZZ3CZAE046015.pdf WVWZZZ1KZDW046957.pdf WVWZZZ3CZFE505433.pdf WVWZZZ3CZDE050287.pdf WVWZZZ3CZCE079155.pdf WVGZZZ1TZ4W147294.pdf WVWZZZ1KZBW145119.pdf WVWZZZ3CZFE001100.pdf WVWZZZ3CZCE049645.pdf WVWZZZ1KZBP185064.pdf WV1ZZZ70ZYH024637.pdf WVWZZZ16ZCM021982.pdf WVWZZZ3CZBP343913.pdf WVWZZZAUZDP078068.pdf WVWZZZ1KZDW046957.pdf TMBAC7NE1E0099881.pdf TMBJG7NE3J0031533.pdf Pentru restu o sa incarc dupa ce posteaza careva ca nu ma mai lasa sa incarc..1 point
-
@Tudor.r am incercat sa conving proprietarul anterior sa puna niste arcuri oem -15 de coborare ... dar el nimic .. batman batman1 point
-
@andrei0241 a fost un singur discount aplicat la total Astazi am trecut si la bocancii de iarna, capacele Seat s-au potrivit perfect pe jantele Skoda. Din pacate una din jante a fost lovita la transport, este zdrelita marginea pe o portiune de 5-6 cm, arata destul de rau... asta este - it will have to do for now.1 point
-
1 point
-
Ce mod mai bun de a sarbatori prima cifra rotunda decat la intrarea pe Stelvio? Mi-am indeplinit visul numit Stelvio Pass in excursia asta, vis pe care il aveam inca de cand am vazut episodul celor de la Top Gear. Am incercat sa fac un traseu care sa cuprinda cat mai multe pasuri montane, iar numarul lor a ajuns la 7: Resia Pass (1504m - A+IT), Stelvio Pass (2757m - IT), Passo de Foscagno (2291m - IT), Ofen Pass (2149m - CH), Umbrail Pass (2501m - CH), Bernina Pass (2328m - CH) si Fluela Pass (2383m - CH). Unele mai spectaculoase, altele mai putin, folosite doar pentru tranzit. Desi Stelvio e campion datorita promovarii de care se bucura, e cel mult pe locul 2 in topul meu dupa fantasticul Fluela Pass, premiant la capitolul peisaje, calitatea asfaltului si completat perfect de lacul turcoaz din varf incadrat de 500m de versanti. Era promitator si Umbrail Pass, dar nu ma pot pronunta pentru ca m-a prins seara la urcarea pe el si nu pot spune ca am vazut mare lucru. Mai multe despre obiective voi scrie in topicul de calatorii. In total am facut 4400km, am ajuns la 12800km deja in 3 luni si jumatate de la achizitie. As zice ca e mult, dar cu siguranta ritmul acesta nu va continua. Incep deja sa ma gandesc la primul schimb de ulei, in functie si de cifra din bord la inceputul iernii voi lua o decizie. Sigur nu o sa stau asa pana la 30k, dar avand in vedere ca 80% sunt facuti extraurban, cred ca pot depasi si 15k cu uleiul asta. Apropo de ulei, am plecat cu 8200km si nu consumase deloc, iar cand m-am intors nivelul a scazut de la 80% pe joja la putin peste jumatatea ei. Nimic de speriat, pun acest consum pe seama faptului ca am urcat munti cu rampe de 14-16% si am mers sute/mii de km la viteze ridicate, cu varfuri de 230kmh+.1 point
-
Grijă mare cu asta: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GnSCC.html Nu de alta, dar: https://www.autodna.ro/lp/WVWZZZAUZDW150791/auto/ef81b09808a70e26485e69dce998cebea89ae3da1 point
-
O suta de mii de kilometrii in 2 ani jumate'ish. Am schimbat un set de cauciucuri de vara si am facut un reglaj de directie in iunie. Tot in iunie am facut un drum pana la Oslo, 1300km dus-intors. Am planificat ruta si urma sa incarc de 7 ori in fiecare directie, cate 15-20 min in medie. Prima jumatate de drum a fost exact cum am planificat, locuri de incarcare libere, vreme buna, trafic lejer, alea alea. Doar ca ultimele 3 incarcari au durat din ce in ce mai mult, ultima fiind o ora. Asta din cauza ca afara erau 25°C si accelerari/decelerari frecvente, bateria s-a incalzit iar viteza de incarcare a scazut pana la 18kwh. La intoarcere am limitat accelerarile bruste, am mentinut viteza constanta iar drumul a durat la fel de mult, a fost mai plictisitor si am economisit cam 10% fata de ziua precedenta. #nusemerita Concluzia ii ca bateirile racite si incalzite pasiv nu sunt o idee buna pentru drumuri lungi.1 point
-
oho, sa o stapanesti sanatos! voi astia cu baterii in podea, dupa ce incarcati masina mai scuturati stecherul ala in "rezervor" cum fac unii la pompa? ca de mirosul de benzina de pe mana ati scapat1 point
-
1 point
-
Se mai strica si ele, cat sa le tina... S o stapanesti sanatos Bagdbac92.1 point
-
1 point
-
Intram in offtopic si flame. Trei lucruri vreau sa precizez dupa care ma retrag de pe acest topic (nu vreau sa plictisesc lumea cu propriile convingeri): Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si ia nimic, fiecare este stapan pe propriile dorinte si "inca" suntem liberi sa ne cheltuim banii asa cum credem de cuviinta. Acesta este un forum si eu mi-am formulat o opinie aducand argumentele de mai sus. Pot sa fiu de acord cu alta parere pe o discutie constructiva, sunt deschis sa mi se spuna ca gresesc atata timp cat sunt convins prin argumente, dar nu accept caterinca de 2 bani si refuz sa continui astfel de discutii. Nu e nici o problema sa detii masini de 75 CP (mai ales ca au in jur de 1000kg), am condus mult o Fabie 1.2TDI 75CP si nu a fost nevoie de mai mult, dar in Olanda, unde am mers doar in oras si pe autostrada, unde nu ai nevoie de mai multa putere sa ajungi la viteza de croaziera (max 120km/h ca acolo iti furi amenzi grase). Personal nu as lua masina asta pentru Romania decat daca as merge preponderent in oras, dar repet, fiecare e liber sa aibe o alta parere si sa faca ce doreste (suntem inca liberi si putem sa circulam in fiecare weekend chiar daca avem numar de inmatriculare impar). La acesti bani (27.200 euro) care nu sunt putini, gasesti foarte multe optiuni pentru masini suficient de spatioase, sigure si performante care sa te ajute sa termini o depasire intr-un timp cat mai scurt. Fiecare secunda petrecuta mergand in paralel cu masina pe care o depasesti se traduce in expunere suplimentara la incidente neprevazute (nu ma refer doar la masinile de pe contra sens, poate fi vorba de un pieton, o bicicleta, o groapa pe care nu ai vazut-o etc).1 point
-
http://www.ftc.gov/opa/1999/09/prolong.shtm http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm http://www.ftc.gov/opa/1999/04/motorup5.htm http://www.ftc.gov/opa/1996/07/slick.htm http://www.ftc.gov/opa/1997/07/slick.htm http://www.ftc.gov/os/caselist/d9292.shtm Eu cu alte argumente nu-mi mai "bat gura". Drumuri bune!1 point
-
Dupa 720 de zile petrecute impreuna si 82.500 de km memorabili, azi m-am despartit de masina mea. A luat drumul Bucurestiului, unde, dupa spusele noului proprietar, va suferi niste modificari radicale si se va alinia in curand, la nivelul masinilor lui @C Z R si @Pitocu . Cum "noua" masina este una second hand, low cost si non VAG, rog un moderator sa inchida acest topic . Promit sa revin pe forum, pana in 01.01.2020 . Drumuri bune si sanatate tuturor !!!0 points
-
Am cumparat astazi un set de jante de Audi s-line pe 17, cu anvelope aproape noi hankook 225 45 17 pt la primavara ; jantele si anvelopele sunt in stare foarte buna ; nu vroiam sa trec la 17 din motive de confort, dar avand in vedere ca le-am luat de la o cunostinta la un pret foarte bun nu m-am putut abtine A mai ramas sa vopsesc luna viitoare 3 elemente, si la primavara poate iau o bara fata de GTI ; in cazul asta nu o sa o mai fac candy red.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00