Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2017 în toate secţiunile
-
Ce mod mai bun de a sarbatori prima cifra rotunda decat la intrarea pe Stelvio? Mi-am indeplinit visul numit Stelvio Pass in excursia asta, vis pe care il aveam inca de cand am vazut episodul celor de la Top Gear. Am incercat sa fac un traseu care sa cuprinda cat mai multe pasuri montane, iar numarul lor a ajuns la 7: Resia Pass (1504m - A+IT), Stelvio Pass (2757m - IT), Passo de Foscagno (2291m - IT), Ofen Pass (2149m - CH), Umbrail Pass (2501m - CH), Bernina Pass (2328m - CH) si Fluela Pass (2383m - CH). Unele mai spectaculoase, altele mai putin, folosite doar pentru tranzit. Desi Stelvio e campion datorita promovarii de care se bucura, e cel mult pe locul 2 in topul meu dupa fantasticul Fluela Pass, premiant la capitolul peisaje, calitatea asfaltului si completat perfect de lacul turcoaz din varf incadrat de 500m de versanti. Era promitator si Umbrail Pass, dar nu ma pot pronunta pentru ca m-a prins seara la urcarea pe el si nu pot spune ca am vazut mare lucru. Mai multe despre obiective voi scrie in topicul de calatorii. In total am facut 4400km, am ajuns la 12800km deja in 3 luni si jumatate de la achizitie. As zice ca e mult, dar cu siguranta ritmul acesta nu va continua. Incep deja sa ma gandesc la primul schimb de ulei, in functie si de cifra din bord la inceputul iernii voi lua o decizie. Sigur nu o sa stau asa pana la 30k, dar avand in vedere ca 80% sunt facuti extraurban, cred ca pot depasi si 15k cu uleiul asta. Apropo de ulei, am plecat cu 8200km si nu consumase deloc, iar cand m-am intors nivelul a scazut de la 80% pe joja la putin peste jumatatea ei. Nimic de speriat, pun acest consum pe seama faptului ca am urcat munti cu rampe de 14-16% si am mers sute/mii de km la viteze ridicate, cu varfuri de 230kmh+.10 points
-
Grijă mare cu asta: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GnSCC.html Nu de alta, dar: https://www.autodna.ro/lp/WVWZZZAUZDW150791/auto/ef81b09808a70e26485e69dce998cebea89ae3da3 points
-
3 points
-
@Tudor.r am incercat sa conving proprietarul anterior sa puna niste arcuri oem -15 de coborare ... dar el nimic .. batman batman2 points
-
@andrei0241 a fost un singur discount aplicat la total Astazi am trecut si la bocancii de iarna, capacele Seat s-au potrivit perfect pe jantele Skoda. Din pacate una din jante a fost lovita la transport, este zdrelita marginea pe o portiune de 5-6 cm, arata destul de rau... asta este - it will have to do for now.2 points
-
2 points
-
Dupa 720 de zile petrecute impreuna si 82.500 de km memorabili, azi m-am despartit de masina mea. A luat drumul Bucurestiului, unde, dupa spusele noului proprietar, va suferi niste modificari radicale si se va alinia in curand, la nivelul masinilor lui @C Z R si @Pitocu . Cum "noua" masina este una second hand, low cost si non VAG, rog un moderator sa inchida acest topic . Promit sa revin pe forum, pana in 01.01.2020 . Drumuri bune si sanatate tuturor !!!2 points
-
O suta de mii de kilometrii in 2 ani jumate'ish. Am schimbat un set de cauciucuri de vara si am facut un reglaj de directie in iunie. Tot in iunie am facut un drum pana la Oslo, 1300km dus-intors. Am planificat ruta si urma sa incarc de 7 ori in fiecare directie, cate 15-20 min in medie. Prima jumatate de drum a fost exact cum am planificat, locuri de incarcare libere, vreme buna, trafic lejer, alea alea. Doar ca ultimele 3 incarcari au durat din ce in ce mai mult, ultima fiind o ora. Asta din cauza ca afara erau 25°C si accelerari/decelerari frecvente, bateria s-a incalzit iar viteza de incarcare a scazut pana la 18kwh. La intoarcere am limitat accelerarile bruste, am mentinut viteza constanta iar drumul a durat la fel de mult, a fost mai plictisitor si am economisit cam 10% fata de ziua precedenta. #nusemerita Concluzia ii ca bateirile racite si incalzite pasiv nu sunt o idee buna pentru drumuri lungi.2 points
-
Bine v-am regasit! Dupa o scurta aventura, in afara VAG, cu o masina de oras, venise momentul sa renunt la sh-uri si sa iau o masina noua. O sa va scutesc de toata polologhia referitoare la cum am ajuns la aceasta alegere si trec direct la subiect. Noua jucarie de oras este(drum roll...): Avem aici una bucata e-Up! gata sa bazaie pe strazile minunatului nostru oras. Masina a fost luata din stoc si din dotari ies in evidenta (mai ales pe chichineata asta ): - scaune incalzite (standard) - parbriz incalzit electric (standard) - senzor lumina/ploaie (standard) - climatronic (standard) - city brake (standard) - rear view camera (optional) - senzori de parcare spate (optional) - volan multifunctional (optional) si cel mai important: - priza combinata AC/DC (nu formatia ) care permite incarcarea rapida la statiile care au asa ceva (optional) Pe langa astea, din lista de optionale, au mai fost bifate si praguri metalice cu logo, covorase si (parca dar s-ar putea sa confund cu alta masina din stoc pe care voiam sa o iau) Volkswagen e-sound (adica sunet de motor). Asa ca prime impresii (masina am ridicat-o ieri )... este absolut genial motorul electric si cum se misca masina cu el. Si cel si cel mai tare imi place ca in B - masina are P, R, N, D si B (in loc de S) care este modul de regenerare maxima a puterii la franare - in B masina se conduce cu o singura pedala! Franeaza singura atat de tare incat la mers normal nu am nevoie sa apas frana si pot sa o controlez doar apasand sau nu acceleratia. Am nevoie de frana doar cand vreau sa opresc masina. Este absolut genial sa mergi asa! Ca dezavantaje pot sa enumer doar cele strict ale masinii, caracteristice si celor pe benzina, lipsa iluninarii butoanelor de la geamuri, care nu au nici functia auto, lipsa unei cotiere din lista de optionale... d-astea.1 point
-
Ah.. si va rog seria sub forma de text daca se poate ca sa imi fie si mie mai usor cu copy paste, nu din poze sucite...1 point
-
WVWZZZ6EZ2W008297.pdf wvwzzz1kz9p431274.pdf WVWZZZ3CZBE337172.pdf WVWZZZ3CZAE046015.pdf WVWZZZ1KZDW046957.pdf WVWZZZ3CZFE505433.pdf WVWZZZ3CZDE050287.pdf WVWZZZ3CZCE079155.pdf WVGZZZ1TZ4W147294.pdf WVWZZZ1KZBW145119.pdf WVWZZZ3CZFE001100.pdf WVWZZZ3CZCE049645.pdf WVWZZZ1KZBP185064.pdf WV1ZZZ70ZYH024637.pdf WVWZZZ16ZCM021982.pdf WVWZZZ3CZBP343913.pdf WVWZZZAUZDP078068.pdf WVWZZZ1KZDW046957.pdf TMBAC7NE1E0099881.pdf TMBJG7NE3J0031533.pdf Pentru restu o sa incarc dupa ce posteaza careva ca nu ma mai lasa sa incarc..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se rezolva cu limitatorul dieselgeek . https://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/ Nu poti merge mult cu eroarea prezenta ,afecteaza dpf-ul1 point
-
BA da, se poate, cum sa nu. depinde ce codari ai facut dupa ce ai pus stopurile led.1 point
-
Astept cu interes ziua cand o sa o vinzi. O sa o rascumpar cu placere.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa cand vezi cum a fost masina si cum este acuma, parca si din poze poti observa unele aspecte mai dubioase. Spoilerul fata nu culca bine pe aripa din dreapta iar chederul de sus de la usa stanga spate e super valurit.1 point
-
Sfatul meu e sa le modifici doar timpul de delay, s-ar putea ca la un moment dat sa ai nevoie de ele. Nu sunt puse degeaba. Eu asa am facut, si acum intra doar daca tin apasat de maneta circa 3-4 secunde.1 point
-
1 point
-
Grila oem am vandut-o din pacate, si imi pare rau acum. Ma gandesc in fiecare luna sa o cobor, dar m-a salvat de multe ori faptul ca este asa inalta.Dar o sa o cobor la un moment dat, macar sa experimentez, dar daca o cobor, o sa imi trebuiasca si niste distantiere, pe spate cel putin.Oricum masina nu se va vinde vreodata si am timp sa ii fac toate modificarile pe care le-as vrea. In doua luni am schimbat 2 seturi de capace, cei drept nu originale. Ori le scoate cineva, ori sar in mers.1 point
-
M-am intors si eu din micul meu eurotrip in care m-am bucurat sa revad Austria si Germania si sa vad pentru prima data Italia si, mai ales, Elvetia. Traseul a fost asa: Bucuresti - Munchen (2 nopti) - Bormio (1 noapte) - Lacul Como (1 noapte) - Elvetia - Munchen (3 nopti) - Viena (1 noapte) - Bucuresti. Despre drumurile dintre ele am scris aici. Desi nu eram eu cel mai mare prieten al italienilor, Lacul Como chiar m-a impresionat si il recomand tuturor, mai ales ca e destul de accesibil un zbor pana la Milano de unde poti lua trenul ca sa ajungi aici. Am vizitat Castello di Vezio din Varenna, de unde privelistea era splendida, am mancat o pizza pe malul apei si apoi am trecut cu ferry la Bellagio. Gradinile vilei Melzi sunt fantastice, merita cei 4EUR pe care i-am platit. Partea vestica a lacului nu a mai incaput in program, asa ca am lasat-o pentru data viitoare. Prima poza este Lago di Resia, urmatoarele sunt cu lacul Como: Ziua urmatoare am petrecut-o in Elvetia, unde am vizitat St. Moritz timp de vreo 2ore, destul cat sa ne dam seama de ce are renumele pe care il are. Foarte frumoasa statiunea, curata, totul la locul lui si un aer aparte, per total. Cred ca iarna cand e totul inzapezit este deosebit, dar nici acum cand padurile erau colorate si muntii din departare plini de zapada nu este de neglijat. Pe drumul spre Germania, am ramas impresionati de peisajele pe care le are tara asta de oferit. Si inca am vazut doar un coltisor al ei, dar este pe lista pentru un concediu mai amplu, vreau sa vad si orase mai mari si sa o colind mai detaliat. 2 dintre pasurile montane din Elvetia (Bernina si Fluela Pass): St. Moritz: Seara am ajuns in Liechtenstein, la Vaduz, dupa ce am trecut de cea mai ciudata zona de granita ever. La iesirea din Elvetia e o unitate militara care parea a fi fost candva o cetate medievala, si dupa ce intri practic in curtea ei, ajungi la o poarta lata de o singura masina, te intrebi de 3 ori daca nu cumva ai gresit drumul in timp ce te uiti la soldati cu armele la gat care stau de vorba linistiti, si pana la urma treci incet prin acea poarta, unde ti se deschide o pajiste verde si lata de ambele parti ale drumului, cu un castel care troneaza in departare in varful unui deal - Gutenberg Castle. Liechtenstein este o tara mica, dar care mi-a placut foarte mult. Prima comparatie care mi-a venit in minte este ca seamana cu Cartierul Francez din Bucuresti, doar ca asa e toata tara. Case frumoase si aranjate, gradini cu iarba verde si flori colorate, si deasupra lor, Vaduz Castle. Am mers pana sus la castel doar ca sa aflam ca de fapt nu se viziteaza, fiind resedinta printului tarii, apoi am coborat din nou in oras unde am vazut primele 6 obiective de pe tripadvisor in 5 min Ne-am mai plimbat putin, ne-am mai minunat de linistea care era pe strada la ora 20 (in 60 min petrecute in centrul orasului, am numarat 9 oameni pe strada) si apoi am plecat catre Munchen. Vaduz Castle: In rest, ne-am petrecut zilele in Munchen si imprejurimi: am facut un tur al Allianz Arena, am vizitat Memorialul de la Dachau, am profitat de ocazie si am baut o bere la Oktoberfest, de care am fost placut surprins, cumva galagia si haosul de acolo m-au atras si mi-au placut, acum inteleg de ce lumea face din asta un obiectiv in sine. In ultima zi am luat (pret de 22km ) la picior orasul in cautarea suvenirurilor, bifand (din exterior) mare parte din obiectivele din centru si bucurandu-ma sa revad Marienplatz si primaria cea noua. O mentiune speciala pentru Palatul Nymphenburg - un rival la o scara mai mica pentru mult mai cunoscutul Schonbrunn - si pentru Park Cafe unde am gasit o atmosfera deosebita, de mult nu m-am mai simtit asa bine intr-o cafenea. Oktoberfest, Schloss Nymphenburg si un magazin random de pe strada :: Next stop: sa speram ca va fi Scandinavia, pe acelasi tipar.1 point
-
Mersi de info Adrian. o sa revin si eu cu niste loguri in mers si poate un filmulet 0-1xx km/h . Din experienta mea cu masinile resoftate, pot sa iti spun sigur ca banutii ( <1000 lei ) pe care ii dai la Tcm turbo cu reducerea de membru vwforum merita. ce nu stiu sa iti spun sigur, este cum merge un BKD stock vs unul resfoftat ; din filmuletul tau se vede clar ca tu faci un ~ 6,2 secunde pe 80-120 in treapta 4 si eu 5-5.1 ; ceea ce este sesizabil ; daca ai drum prin Bucuresti intr-un weekend te astept sa dam o tura impreuna sa te convingi daca merita pentru tine sau nu ; eu unul nu concep ca masina mea personala sa aiba turbo si sa nu aiba stage 11 point
-
Daca te intereseaza ce problema ai la motor fa o diagnoza cu vcds ,cat despre lipsa calibrarii geamului....chiar imi pierd timpul degeaba . Ca sa interpretezi o eroare e nevoie de toate detaliile nu doar un cod1 point
-
Scuze ca revin dupa asa perioada lunga de timp dar doar acum am reusit sa rezolv problema. Dupa ce am schimbat discuri si placute fata-spate, reconditionat etrieri fata, inlocuiti etrieri fata, inlocuit pompa de frana, a mai ramas modulul abs care l-am schimbat astazi (sh) si pot spune fericit ca nu mai ramane masina infranata. Mi-a scos peri albi masina asta. Din cauza ca ramanea infranata masina doar putin nu prea iti dadeai seama si cred ca a adus pe parcurs mai multe probleme la masina(pe care le-am rezolvat) din cauza ca motorul mergea fortat tot timpul. Daca mai este cineva cu aceasta problema ma puteti contacta daca aveti nevoie de ceva sfaturi si o sa va ajut cu placere.1 point
-
Senzorul de lumina de pe placa ceasurilor modifica luminozitatea doar la display. Eu as verifica mufele de la ceas sau lipiturile, eventual reostatul daca toate luminile din masina fac la fel.1 point
-
Eu am fost chiar azi in service cu aceasta problema - diagnostic - suporti motor uzati si cutie la fel. Astept devizul ??1 point
-
O dată cu introducerea ultimei generații Passat, Volkswagen a lansat și o versiune de motorizare foarte atractivă, 2.0 BiTDI. Aceasta este cea mai puternă variantă a noii game de motorizări diesel Euro 6 EA288. Această familie nu mai are legătură cu vechiul EA189 ce a fost vedeta scandalului Dieselgate, ci este completă nouă. Cu numele de cod CUAA, agregatul biturbo diesel pune la bătaie 240 cai putere și 500 Nm, fiind cel mai puternic motor diesel sub 2000 cmc la ora actuală, la egalitate cu noul Ingenium biturbo diesel al concernului Jaguar Land Rover. El poate fi comandat doar pe modele construite pe platforma modulară MQB, exclusiv cu transmisia automată cu dublu ambreiaj DSG cu șapte rapoarte și cu tracțiunea integrală 4MOTION. Aceste modele sunt Passat, Passat Variant, Passat Alltrack, Arteon, Tiguan și noul Tiguan Allspace. Acestea sunt punctele comune, dar acum hai să descoperim diferențele. Să începem cu performanțele: Passat – 0-100 km/h în 6.1 secunde și 240 km/h viteză maximă Passat Variant – 0-100 km/h în 6.3 secunde și 238 km/h viteză maximă Passat Alltrack – 0-100 km/h în 6.4 secunde și 234 km/h viteză maximă Arteon – 0-100 km/h 6.5 în secunde și 245 km/h viteză maximă Tiguan – 0-100 km/h în 6.5 secunde și 228 km/h viteză maximă Tiguan Allspace – 0-100 km/h în 6.7 secunde și 228 km/h viteză maximă La fel ca performanțele, și consumurile sunt destul de apropiate: Passat – 5.3 l/100 km Passat Variant – 5.4 l/100 km Passat Alltrack – 5.5 l/100 km Arteon – 5.9 l/100 km Tiguan – 6.4 l/100 km Tiguan Allspace – 6.5 l/100 km Acum că știți ce modele primesc această motorizare diesel de top, să vedem puțin și prețurile. Trebuie menționat că 2.0 BiTDI vine doar pe echipări de top și la pachet cu transimisa automată și cu ambele punți motoare. Passat Highline – 41.276 euro cu TVA Passat Variant Highline – 42.544 euro cu TVA Passat Alltrack – 43.875 euro cu TVA Arteon Elegance – 43.809 euro cu TVA Tiguan Highline – 37.646 euro cu TVA Tiguan Allspace Highline – 40.655 euro cu TVA http://superspeed.tv/analiza-2-0-bitdi-240-cp-si-modelele-pe-care-poate-fi-comandat/1 point
-
1K9 898 870 incearca la reprezentanta si comanda pe o serie de golf 5 cu trapa panoramica si iti da cu discount (sant aceeleasi cabluri1 point
-
1 point
-
New upgrade Am montat o alta camera de filmat in trafic. VIOFO A119 V2 GPS DVR 2K. Am schimbat vechea camera intrucat dadea rateuri la inregistrari, acest lucru facandu-l datorita unui presupus scurt in acumulator. VIOFO A119 este in top budget auto cameras, prin urmare a fost o alegere relativ usora dupa ce am privit mai multe review-uri. Pe langa faptul ca filmeaza mai bine are un mare plus prin inlocuirea acumulatorului cu capacitori de putere care sunt mai rezistenti la caldura. Montajul este asemantor cu cel al vechii camere, prin panoul de sigurante, totul clean, firul de alimentare coborand prin piciorul oglinzii retrovizoare. O poza rapida dupa montaj: Review:1 point
-
oho, sa o stapanesti sanatos! voi astia cu baterii in podea, dupa ce incarcati masina mai scuturati stecherul ala in "rezervor" cum fac unii la pompa? ca de mirosul de benzina de pe mana ati scapat1 point
-
Astazi am fost pe un drum de coasta destul de interesant si m-am jucat cu DSG-ul in modul manual. Dupa 3500km, tot mi se pare overrated cutia DSG. Punctul forte e ca schimba foarte repede treptele la acceleratie maxima. Am convertit in sistemul metric si asa arata istoricul dupa aproape 3500km: Cateva poze de astazi: A filmat sotia vreo 2 minute din drum si cam asa e: Si nu in ultimul rand, am facut si o accelerare de la 0 - 100km/h (ESC ON, fara launch control). Mi-a iesit undeva la 7.1s. Am pus un overlay cu filmarea de pe Octavia 1.8 TSI si pot sa zic ca Octavia nu sta deloc rau (mai ales ca am schimbat putin sub 6000RPM vs 6500RPM pe GTI):1 point
-
Logica in linii mari este simpla: 1) Implementarea unei cutii de viteze, in orice fel de sistem, nu este dezirabila, datorita costurilor suplimentare, si a consumului suplimentar din cauza frecarilor. In concluzie, toti isi doresc "direct-drive" pentru simplitate si eficienta. Doar ca "direct-drive" iti conditioneaza viteza maxima posibila de turatia maxima a motorului electric, vezi top-speed-ul modelelor Tesla. 2) Multe motoare electrice au cuplu suficient de la 0RPM, si astfel nu mai este nevoie de o cutie de viteze ca sa pleci de pe loc. Motoarele electrice, AC sau DC sunt controlate de un controller AC sau DC, care are rolul de a "eficientiza" consumul in functie de sarcina, turatie, etc. 3) Un motor cu combustie interna are o eficienta intre 0% si 30%. Un motor electric are o eficienta intre 80 si 90% distribuita pe toata plaja de rotatie de la 0RPM pana la turatia maxima. Daca incerci sa tii un motor electric doar la turatia la care are o eficienta de 90%, adaugand o cutie de viteze, vei castiga maxim 90% - 80% - "pierderile cutiei de viteze", rezultatul fiind maxim 10% castig, cu o cutie de viteze ideala, avand 0% pierdere de eficienta prin frecare, care, evident, nu exista.1 point
-
Masina are cei 4 ani de garantie clasici VW (2 de fabrica si 2 de la importator). Bateria are 8 ani, cum a zis @kadettro Motorul e posibil sa fie mai mic, nu stiu. Puterea echivalenta e de 82 CP pe Up!, pe Golf e mai mare, si are 210 Nm disponibili practic instant (plecarea de pe loc tare e cu scartait de roti ). Masina are o “cutie de viteza (ca e doar una )” care practic cred ca e mai mult un reductor. Nu stiu de ce nu are mai multe viteze dar este genial sa treci de la 0 la 90 km/h (ca mai sus nu am ajuns inca) fara sa simti vreo viteza schimbata sau sa auzi ceva... Pe partea practica sunt mai putine lucruri care se pot strica asa ca e ok. Posibil ca si frana regenerativa sa aiba o legatura aici pentru ca ma gandesc ca ar trebui sa fie mai slaba in viteza 2/3 decat e in 1, nu stiu, si poate masina castiga mai mult din frana regenerativa decat din a avea o viteza in plus (care inseamna si greutate in plus)...1 point
-
Fun fact ... volanul tau din acest moment ... e de pe fostul meu golf1 point
-
Felicitari pentru achizitie! E super dotata si mai ales intretinuta cum trebuie! Daca vrei sa vezi cum arata cu arcuri sport, uita-te cateva pagini mai in spate1 point
-
Ma bucur ca nu s-a terminat povestea cu masina lui Stefan pe formul asta! Keep going, suntem cu ochii pe ea1 point
-
1 point
-
Daca tot a revenit aglomeratia in Bucuresti, pun ai eu cateva consumuri făcute strict la orele de vârf astfel: Luni dimineata - plecat la ora 8:30 Drumul Sării - Piata Unirii - Colentina - Pipera, consum 9,7% Marti dimineata - plecat la ora 7:45 Drumul Sării - Piata Unirii - Colentina - Pipera, consum 9,4% Retur: Luni seara - plecat la ora 19:00, Pipera - Pasaj Victoriei - Pasaj Basarab - Drumul Sării, consum 9,4% Marti seara - plecat la ora 18:10, Pipera - Pasaj Victoriei - Pasaj Basarab - Drumul Sării, consum 9,2% Media de viteza a fost intre 13-14 km/h mereu. PS: consumuri de Diesel 1.6 TDI stage 1. Concluzie (nu ca nu s-ar sti deja dar o mai spun odata): Diesel strict pentru oras sub 15.000 km anual nu e rentabil deloc.1 point
-
1 point
-
Dupa cei ~300km facuti doar in Bucuresti saptamana trecuta, am zis ca e bine sa facem si un drum mai lung. Drept urmare am dat o fuga pana la Predeal aseara, ca tot nu mancasem niciodata la faimosul restaurant din centru Drumul a fost relaxant, liber, am luat o portie de aer curat la 3 brazi, unde am facut si cateva poze:1 point
-
Da dragule, si am cautat acest specific code prin online. Un cod similar gasit pe un alt forum. Rugamintea mea era sa aflu o parere vis-a-vis de o interpretare a codului, nu sa aflu argumente pro vcds.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00