Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2017 în toate secţiunile
-
oho, sa o stapanesti sanatos! voi astia cu baterii in podea, dupa ce incarcati masina mai scuturati stecherul ala in "rezervor" cum fac unii la pompa? ca de mirosul de benzina de pe mana ati scapat13 points
-
5 points
-
Bine v-am regasit! Dupa o scurta aventura, in afara VAG, cu o masina de oras, venise momentul sa renunt la sh-uri si sa iau o masina noua. O sa va scutesc de toata polologhia referitoare la cum am ajuns la aceasta alegere si trec direct la subiect. Noua jucarie de oras este(drum roll...): Avem aici una bucata e-Up! gata sa bazaie pe strazile minunatului nostru oras. Masina a fost luata din stoc si din dotari ies in evidenta (mai ales pe chichineata asta ): - scaune incalzite (standard) - parbriz incalzit electric (standard) - senzor lumina/ploaie (standard) - climatronic (standard) - city brake (standard) - rear view camera (optional) - senzori de parcare spate (optional) - volan multifunctional (optional) si cel mai important: - priza combinata AC/DC (nu formatia ) care permite incarcarea rapida la statiile care au asa ceva (optional) Pe langa astea, din lista de optionale, au mai fost bifate si praguri metalice cu logo, covorase si (parca dar s-ar putea sa confund cu alta masina din stoc pe care voiam sa o iau) Volkswagen e-sound (adica sunet de motor). Asa ca prime impresii (masina am ridicat-o ieri )... este absolut genial motorul electric si cum se misca masina cu el. Si cel si cel mai tare imi place ca in B - masina are P, R, N, D si B (in loc de S) care este modul de regenerare maxima a puterii la franare - in B masina se conduce cu o singura pedala! Franeaza singura atat de tare incat la mers normal nu am nevoie sa apas frana si pot sa o controlez doar apasand sau nu acceleratia. Am nevoie de frana doar cand vreau sa opresc masina. Este absolut genial sa mergi asa! Ca dezavantaje pot sa enumer doar cele strict ale masinii, caracteristice si celor pe benzina, lipsa iluninarii butoanelor de la geamuri, care nu au nici functia auto, lipsa unei cotiere din lista de optionale... d-astea.3 points
-
Dupa 720 de zile petrecute impreuna si 82.500 de km memorabili, azi m-am despartit de masina mea. A luat drumul Bucurestiului, unde, dupa spusele noului proprietar, va suferi niste modificari radicale si se va alinia in curand, la nivelul masinilor lui @C Z R si @Pitocu . Cum "noua" masina este una second hand, low cost si non VAG, rog un moderator sa inchida acest topic . Promit sa revin pe forum, pana in 01.01.2020 . Drumuri bune si sanatate tuturor !!!3 points
-
Grijă mare cu asta: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GnSCC.html Nu de alta, dar: https://www.autodna.ro/lp/WVWZZZAUZDW150791/auto/ef81b09808a70e26485e69dce998cebea89ae3da3 points
-
O suta de mii de kilometrii in 2 ani jumate'ish. Am schimbat un set de cauciucuri de vara si am facut un reglaj de directie in iunie. Tot in iunie am facut un drum pana la Oslo, 1300km dus-intors. Am planificat ruta si urma sa incarc de 7 ori in fiecare directie, cate 15-20 min in medie. Prima jumatate de drum a fost exact cum am planificat, locuri de incarcare libere, vreme buna, trafic lejer, alea alea. Doar ca ultimele 3 incarcari au durat din ce in ce mai mult, ultima fiind o ora. Asta din cauza ca afara erau 25°C si accelerari/decelerari frecvente, bateria s-a incalzit iar viteza de incarcare a scazut pana la 18kwh. La intoarcere am limitat accelerarile bruste, am mentinut viteza constanta iar drumul a durat la fel de mult, a fost mai plictisitor si am economisit cam 10% fata de ziua precedenta. #nusemerita Concluzia ii ca bateirile racite si incalzite pasiv nu sunt o idee buna pentru drumuri lungi.3 points
-
Goana dupa piese continua. Am gasit niste faruri OEM cu sticla impecabila la un pret foarte bun asa ca nu m-am putut abtine. Sticla de la ale mele e cam moarta si nici polishul nu o mai salveaza.. asa ca le-am luat si pe astea. Mai pe scurt am un bot de Superb facelift in living Mai raman doua chestii sa iau: bandourile cromate, si ornamentele din interior de pe usi de pe un Elegance facelift (aceeasi nuanta ca si grilele) Cu astea va fi mai greu deoarece noi nu gasesc si la dezmembrat, majoritatea Superb-urilor sunt cu volan pe dreapta. Am mai luat si niste presuri noi, si stopul dreapta.. la cel actual, era desprinsa sticla si a intrat praf in el.. arata urat. Acum ambele arata bine, nu se vad diferente intre ele. Am facut si pasul mult dorit. Adica alt daily car. Este vorba despre un Polo 6n. Cat se poate de stock, 1.0 benzina. Ii voi face un topic separat curand Pana una alta.. tot astept dupa cei de la AFS sa imi zica, ca au sosit pernele.. parca trece asa greu timpul..3 points
-
Ma apropii de 3000 km (am 2990 km ca sa fiu foarte exact), astazi m-am intors dintr-o mica excursie la Sibiu si daca tot am gasit niste timp a venit momentul sa deschid si eu topicul de prezentare. Asa cum scrie si in topic, masina este Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI DSG 4Drive achitionata de la PBV2 - comanda data la inceputul lunii februarie, a sosit la sfarsitul lui septembrie. A fost o conjunctura buna si am prins un super pret, cel putin asa mi se pare mie, discountul total a fost de aproape 11%. Dotari optionale: Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist si sistem navigatie), Adaptive Cruise Control, Connectivity Box, Full Link, Parbriz incalzit, roata de rezerva de dimensiuni reduse si tapiserie alcantara de culoare neagra. Culoarea este cea default Mediterraneo Blue, am avut o disputa cu sotia - ea isi dorea Lava Blue, eu am zis ca nu dau 650 EUR pe acea vopsea si am vrut alb... asa ca in final a ramas albastru default. In zilele urmatoare trec si la bocancii de iarna, am achizionat jantele Scudo (http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/rims/alloy-wheel-–-scudo-70j-x-17”-5l0071497m-8z8x/0/1/24/43/1001) si 4x BFGoodrich G-Force Winter 2 XL 225/55 R17 101H. Masina este senzationala, folosesc din plin Android Auto (pe un Google Pixel ce ruleaza Android 8.0) cu Google Maps si Google Music, singurul lucru pe care-l regret este ca nu am luat Lane Assist + Traffic Jam Assist. Adaptiv Cruise Controlul ajuta in aglomeratie, dar de fiecare data dupa ce masina se opreste trebuie tras de maneta de Cruise Control pentru a reporni... asta este, next time o sa-mi fac temele mai bine.2 points
-
Foaie verde, frunza-n dunga Hai si eu cu o lunga.... 25.xyzkm... Sa incepem cu "neplacutul", poate ii ajuta pe cei cu Tiguan/Passat cu motorizare la fel.... Tin sa confirm si eu defectul semnalat in aria Passat, este o rola intinzatoare de la accesorii, a fost schimbata pe garantie, las un video cum facea inainte masina. In rest am mai schimbat stergatoarele, cea de la sofer nu mai era "top of the line" dupa noroiul adunat prin aventura mea din Parcul national Apuseni, asa ca le-am schimbat pe ambele din fata. Nu zgaria, scartaia, insa ii lua ceva timp pana sa stearga "curat", si ma zgaria pe ochi sa trebuiasca sa dau cu jet sa fie "bine" daca nu ploaa destul de tare. Ah, gasisem ceva dragut, +5hp desigur, poate ii ajuta pe colegii cu Ateca , eu ma asteptam sa o gasesc doar pe verde, cu logo-ul Skoda, insa se poate si cu Seat, locasul pe usita ar trebuie sa fie "by default" Cifra rotunda..."prinsa" Lasand la o parte partea de "simply-clever" de la Skoda, sunt multumit de masinuta, nu imi lipsesc prea multe. (tot timpul capra vecinului face cu ociul) La prastie s-a ajuns la un numar "rotund", am bifat acu 2 saptamani parca si prima revizie, ~800ron parca, nu mi se pare deloc putin pentru motoras.... Am trecut si la bocancii de iarna, am schimbat si capacelele de la BBS-uri cu logo-ul de Seat, fiecare cu piticii lui pe creier. Trecut si la Bruni la "celelalte" jante....design complet diferit desigur ^^ Saptamana asta vreau sa ajung cu cele de vara la reconditionat, sunt curios de pretul palariei, habar nu am daca se poate face doar "lacul", tind sa cred ca doar acesta este zgarit, astept verdictul desigur, oricum dupa reconditionare ajung ambele seturi de jante de 18 (la alegere pentru eventualul cumparator) cu pneurile de vara la vanzare, daca se vor vinde pana in primavara trec la 19, daca nu le mai pastrez inca un sezon estival...dauna "totala" mai jos Mai vroaim sa zic ceva minciuni insa nu mai prea tin minte....ah da.... Elementele cromate, care tot mai tare se matuiesc (nu toate, insa tringhiul din fata cat si din jurul usilor din spate) devin tot mai de groaza. Voi vedea daca la detailing redevin cromate, daca nu voi incerca acasa singur. Daca reusesc sa le redau cromul initial, le voi infolia cu folie de protectie, daca nu, cred ca le voi infolia in negru, timpul va avea ceva de spus aici.. Si sa termin epopeea fara rost: friendly advice - 2 botezuri intr-o luna dauneaza grav bugetului pentru detailing al masinii Saptamana usoara, winter is coming LE & PS: am uitat o poza de invazie cu portocale xD2 points
-
New upgrade Am montat o alta camera de filmat in trafic. VIOFO A119 V2 GPS DVR 2K. Am schimbat vechea camera intrucat dadea rateuri la inregistrari, acest lucru facandu-l datorita unui presupus scurt in acumulator. VIOFO A119 este in top budget auto cameras, prin urmare a fost o alegere relativ usora dupa ce am privit mai multe review-uri. Pe langa faptul ca filmeaza mai bine are un mare plus prin inlocuirea acumulatorului cu capacitori de putere care sunt mai rezistenti la caldura. Montajul este asemantor cu cel al vechii camere, prin panoul de sigurante, totul clean, firul de alimentare coborand prin piciorul oglinzii retrovizoare. O poza rapida dupa montaj: Review:2 points
-
Revin cu noutati. Intre timp am dat comanda de la chinezi de o navigatie cu Andoid care mi-a ajuns in 48 de ore, ceea ce s-a potrivit la fix cu momentul montarii subwoofer-ului si a statiei. Timp de 5 ore am mesterit, am desfacut si tot desfacut ca sa iasa treaba perfect. In afara de firul rosu + de la motor care chiar nu am putut sa-l maschez, la interior si in portbagaj nu mi se vede nici un fir. Nu suport sa vad si sa ma incurc aiurea de ele. Sunetul este fabulos, clar si grav. Sunt foarte multumit de sunet. Legat de navigatie, sunt la fel de multumit, este foarte rapida, are Andoid 7.1 cu 2GB RAM si procesor Quad Core 1.6Ghz si un display de 8". A preluat automat comenzile volanului, senzorii de parcare, clima, absolut tot. Ce imi place cel mai mult acum, este ca pot folosi Waze fara sa mai pun telefonul pe parbriz. Asta a fost dorinta mea demult, sa am Waze la navigatie. Acum ma rog sa-l fi montat cum trebuie si sa n-am probleme sa-mi descarce bateria. Doamne ajuta! Am sa las un scurt filmulet cu poze din timpul interventiei. Si tot astazi m-am ocupat si de grila frontala de GLI care mi-a ajuns saptamana trecuta. Din nou, nimic de reproasat. S-a potrivit fara probleme. Va urma...2 points
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc frumos, si tie la fel! Da, pai albastru era standard si mi-a placut1 point
-
N-am scapat ca inca mai alimentez Leon-ul... Dar abia astept sa-l schim si pe ala cu ceva de vreo 4-500 km autonomie (prin 2020, asa, cand o sa apara ceva ) Mersi, mersi! Zoe e ok, si ca autonomie (300km reali) si ca pret (35.000 fara prima), si e mai ok ca singura masina din familie. Cu ceva chinuiala poti atinge punctele comune (mare/munte). Ca masina de oras, sau ca a 2-a masina, prefer Up!-ul datorita pretului mai mic si interiorul mai... VW La exterior parca e mai interesant Zoe Mersi mult! Pretul, 16.400 de euro, nu e atat de mare daca iei in calcul si cei 1.000 - 1.500 (in carburant, revizie si diverse consumabile) de euro pe an cat costa intretinerea unei masini pe benzina, pe care ii economisesti aproape total... Masina are 82 CP si 210 Nm. Suta e in vreo 12-13 secunde dar 50 face instant (cu ghilimelele de rigoare ? ). Per total masina se misca extrem de bine in trafic Mersi, mersi! Nu aveam prize niciunde. Acasa inseamna la bloc, la etajul 5 si la munca am reusit (cu mici rugaminti pentru ca eu nu am loc de parcare in interior) sa ma leg la o priza de 220. Eu ma bazez in principiu pe prizele publice pe care sper sa le vad cam o data la vreo 4-5 zile, avand in vedere ca ar trebui sa fac cam 10-15 km/zi dupa ce-mi trece dorinta asta de a merge oriunde cu Up!-ul ?1 point
-
1 point
-
Nu stiu ce tip de vopsea e pe jantele tale, dar eu pe cele de 17" de la Octavia cand le-am luat, le-am polishat cu un cap de burete/carpa (luat din Dedeman sau Artsani parca) cu bormasina, polish mediu + apa (nu foarte rugos, dar nici pentru luciu, ceva de la Ma-fra, nu mai stiu exact ce tip), apoi straluceau toate ca si cum nici nu fusesera zgariate. Si toate aveau zgarieturi exact cam ca ale tale (in noroi sau zapada+jeg probabil). Si in ziua de azi arata bine, nu se mai vad zgarieturile deloc (decat 2-3 ciupituri pe care fostul proprietar le-a facut in borduri probabil). Poti incerca, scapi de revopsitul lor care e posibil sa nu te tina prea mult.1 point
-
switch e ok - pune o poza sa intelegem si noi ce mufa portocalie ai.... etc Nu ai nicio treaba cu nicun vacuum, la acest model - crede-ma, am montat destule....1 point
-
In sens invers la 6 am am avut o viteza medie putin mai mare si un consum de 5.2%. Se pot obtine si consumuri mai mici, insa nu am rabdarea necesara. Si btw, vezi ca zic de Cheia localitatea de jos, inainte sa incepi sa urci defapt, da e o coborare, insa nu este asa de mare, sunt de acord ca joaca si coborarea un rol la consum, insa nu de 2%, ci de 0.8%.1 point
-
Situatie similara cu a ta, prin prisma faptului ca cel vinovat avea sigurare tot la City Insurance... Eu am facut reparatia in reprezentanta dar cei de la City mi-au facut caluculul lor si astfel am iesit in pierdere cu aprox 300 RON la o factura de aprox. 3000RON. Legea permite intr-adevar reparatia in orice unitate service iar mai multe detalii gasesti pe site-ul ASF. Eu am preferat sa nu imi pierd timpul si nervii dar teoretic mi-as fi putut recupera de la ei intreaga dauna.1 point
-
1 point
-
Ibiza cupra ai dat-o ca faceai drumuri scurte de 2-3 km...leonu 1.6 l-ai dat ca nu tragea. Ai luat dupa tot tdi. Care e spiru ca nu inteleg?1 point
-
M-am uitat mult timp lung la Touareg-ul albastru pe care l-ai avut la vanzare,din pacate nu am avut suficienti bani. Mă bucur cand vad ca romanii ies tot mai des din tiparul diesel. Sa ai noroc cu ea,arata foarte bine!1 point
-
A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tare mi-as lua un E-Up! daca as sta la casa, sa-l pot incarca. Si daca s-ar vinde in Romania. Si daca mi l-as permite...1 point
-
Si eu folosesc castrol edge 5w40, il schimb la 15000 km, pe la 10000 km ii fac o intinerire, scot cu o seringa mare cu un furtunas, pe la joja 1 l ulei uzat si bag 1 l ulei nou. De consumat consuma numai cand ii dau forja peste 160, 170 km h. Masina are 320000 km.1 point
-
0 points
-
0 points
-
@Retzius. Vremurile se schimba, acum 2 ani era ceva, acum este altceva ?... Nu imi mai permit rata lunara de 3200 ron, oricat de adorabila ar fi masina...0 points
-
Sincer in primul an cand am mers la mare pe autostradă ăsta era consumul. O fi fost in rodaj aveam vreo 5000 km. La viteza aia sincer aia era. Apoi l.am si maritat. Mai avea un viciu recunoscut ulterior Asta e-1 points
-
Mersi ! Fata de leon este mai " urata " din exterior si mai frumoasa in interior :))) ca si suspensie este la fel, poate umpic mai confortabila asta, dar nu sesizabil ; cred ca este mai bine antifonata dar din nou nu e relevant pt ca leonul era benzinar, deci era f silentios..scaunele sunt o idee mai placute, pozitia la volan putin mai jos sau pe acolo, directia mai greoaie ( am inteles ca se poate seta asta cu vag com ) ; ambele masini sunt f bine inchegate, niciuna nu era troaca asa ca diferentele sunt mici..exceptand motorul, normal ; ambele impart aceeasi platforma, deci as putea spune ca diferenta tine de gusturi si motorizari. P.s : pe leon aveam pilot automat, caruia ii simt lipsa ( dar ii pun saptamana asta si golfului ) si bixenon. Pe golf am climatronic, asta e cel mai important pt mine, restul le voi pune cat de curand.-1 points
-
Mersi la fel mihai ; hmm, maine tocmai vroiam sa ma duc sa iau o maneta cu pilot, dar nu stiu nimic despre calculatorul de coloana ; ma poti ajuta ci mai multe info te rog?-1 points
-
Mersi Marius! Mihai, am vorbit deja cu Al bundy si ma duc joi la el sa imi monteze pilot. Vzl, cupra era si rigida si mica, vroiam ceva mai spatios si confortabil ; nu prea reuseam sa o vand cu un pret corect asa ca am acceptat schimbul cu leonul, care a fost o masina foarte ok, chiar mi-a placut aproape tot la ea ( confort / spatiu / tinuta de drum ), mai putin motorul, cu care nu m-am putut obisnui ; masina nu a avut nici cea mai mica problema cand am vandut-o, a fost verificata de cumparator. Am vandut-o cash ; cautam passat B6 sau tot leon, dar TDI pt putere. Avand in vedere ca golful e pe platforma de leon, m-a atras aceasta masina pt ca este una corecta si are tot ce vroiam ( confort, motor decent, resoftata la ~ 160cp, dublu clima, interior sport, restul dotarilor le voi pune eu ). Pana la ora asta am reusit sa ii schimb playerul cu rcn 210, husa schimbator cu rama cromata, am dat comanda pt setul complet de butoane cromate si bloc lumini ( vin peste 2 sapt), am cumparat un set de covorase tip tavita antiaderente dedicate, iar acum se monteaza pe spate folii Llumar AT15S. Maine sper sa o las la mecanic pt schimb complet de consumabile. Mersi saibot !-1 points
-
Mersi ! Asta voi face pe viitor, il voi imbraca ; da, chiar ca e foarte ok, a fost 260 lei nou, 300 cu montaj ; mi se pare un pret destul de modic ; carburant am folosit si voi folosi mereu de la petrom ; avand in vedere ca sunt PD-uri, nu voi pune cea extra pt ca nu are niciun rost ulei bun, clar ! multi km fara probleme si tie !-1 points
-
Astazi am programare pt consumabile ( ulei 5w40 liqui moly, filtre mann, ulei cutie OEM vw, kit distributie complet contitech si pompa apa hepu, antigel ; am schimbat si lichidul de frana si am aerisit ambreiajul, la fel si pompa de ambreiaj, dar degeaba ; va trebui sa schimb kitul complet cu volant si sa vopsesc 2 elemnte, dar mai astept oleaca ; apoi la primavara ii voi face si detailing exterior cum am facut leonului si voi reconditiona jantele la SRZ. toata dimineata mi-am petrecut-o curatand tapiteria..care era putin horror, dar dupa multa munca a iesit cum trebuie ; la fel si exteriorul, l-am spalat cu produsele mele si am aplicat quick detailerul. Maine montez si pilot automat la Al Bundy si cam aia a fost cu modificarile majore. Inainte Dupa-1 points
-
Gata, am luat masina ; altceva acum, ambreiajul nu mai face nicio figura, cutia schimba mai ok, se comporta impecabil. Un mic rezumat cu ce am schimbat tehnic la ea saptamana asta. Ulei 5w40 Liquy moly high tec ( 5l ) + filtre Mann Lichid frana ( schimbat + aerisit ) Ulei cutie OEM VW Furtune combusitibil ( erau crapate ) Kit complet distrubutie ( contitech ) + pompa de apa Hepu + antigel Hepu + nu stiu ce surub schimbat care ar fi problematic la 2.0 Kit complet ambreiaj + volant LUK Pompa ambreiaj Ca si costuri, au fost destul de rezonabile zic eu : ulei+filtre+lichid frana +kit distributie+pompa apa+ulei cutie= 1300 lei + 550 manopera Kit ambreiaj+volant=1530 lei + 450 manopera Pompa ambreiaj= 200 lei + 100 manopera Si restul acaretelor ( un spray, furunele si surubul ~ 100 lei ). Am comandat tot azi setul de butoane + comutator lumini cromate, maneta pilot automat, protectii metalice pt inchizatorile usilor din interior, set pedale de aluminiu + footrest si o nuca schimbator completa din piele de Audi A3 S-line ( sper sa se potriveasca perfecr ) ; din pacate timpul de livrare o sa fie putin cam mare. Am cumparat si un vcds cu un prieten si am activat usa style, am pus si becuri portocalii pe pozitii ca sa fie in ton cu semnalele si voi incerca sa activez si cornering pe proiectoare daca suporta centrala. Cam asa a decurs saptamana mea de concediu :))) ma bucur insa ca am rezolvat si ca masina va fi asa cum as dori.-1 points
-
Ieri am vandut leonul ( din dorinta de a achizitiona o masina mai puternica ) si am cumparat acest golf 5 azi ; initial eram setat pe passat B6, insa cum piata e plina de toroape, speram la o masina cat de cat corecta si cu mai putin de 3-400.000 km. Se pare ca astrele mi s-au aliniat si am gasit aici pe acest golf, de la colegul RUF, pe care l-a vandut pt ca isi achizitionase un golf 7 nou ; se pare ca a avut grija de masina f bine, proprietar de 12 ani, 128.000 km reali ( i-am si verificat ) ; masina merge impecabil..motor ( injectoare in parametrii, turbina noua - schimbata anul trecut cu una noua OEM / nu reconditionata ), frane noi fata + spate, bucsaraie in stare foarte buna ( probabil amortizoarele le voi schimba pe viitor ), interior intretinit ( exceptand unele plastice pe care le voi schimba )..cum si pretul a fost unul f bun, am lasat deoparte gandurile pt passat, avand in vedere ca f rar gasesti un diesel cu asa putini km si intretinut. Acum dupa poveste, incep prezentarea Golf 5 2.0 TDI BKD 140 cp 6trepte ( resoftat la TCM turbo / ~ 165-170 cp ) / 12.2005 / Sportline / 128.000 km - dublu clima, oglinzi electrice incalzite, 10boxe, airbaguri, ASR ( parca , sau TCS, nu mai retin exact), jante aliaj 16, torpedo + cotiera refrigerate, nimic deosebit pe langa echiparea sportline, exceptand organizatorul de portbagaj care pare foarte util. Am cauciucuri bune de vara Michelin pilot exalto ps2, si de iarna sunt noi ( au 2000 km ), Continental T860. Saptamana viitoare sunt in concediu asa ca sper sa rezolv repede ce mi-am propus : - schimbat kit distributie complet, ulei + filtre, furtun epurator, antigel, lichid frana + aerisit amreiaj, ulei cutie ; cam astea ar fi pe tehnic. Estetic, as vrea sa ii pun alt RCD cu AUX / usb / bluetooth, sa ii schimb setul complet de butoane ( comutator faruri+ geamuri ), pedalier aluminiu, husa schimbator, montat incalzire in scaune, folii spate, si probabil jantele astea vor ramane set complet pt iarna si iau altele in primavara, tot pe 16. Ca si impresii, o masina f ok, suspensia este confortabila si ferma fiind echipare sportline, motorul neasteptat de silentios, nu tremura la plecarea de pe loc, nici daca rulez cu 1300-1500 rpm, nu are greierasi sau orice altceva. Astazi am reusit doar sa o fac curatica ( spalat personal interior + exterior si curatat tapiteria ).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00