Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
Buna seara! Am terminat astazi cu farurile, sunt multumit de rezultat, Nu e ceva wow, fata de ce aveam eu, insa sunt mai bine construite farurile, in sensul ca nu mai cade lupa Ca diferenta de lumina, nu e foarte mare,e mai uniforma, mai intensa, e ce trebuie. Inca mai trebuie reglate. Lupele sunt de 2,5' H1 luate de la colegul Jaf( nu stiu sigur daca e si pe forum) si odata cu lupele, am montat si kit nou de xenon. Atasez o poza si cu intercoolerul Iar cu farurile o sa pun mai multe poze maine.3 points
-
Dupa lungi cautari... am gasit si grila de facelift . Mai raman ornamentele din interior de pe usi de facelift, bandourile cromate din exterior de pe usi si bara fata/spate.2 points
-
1 point
-
Daca iti tacane tachetii la rece 5min. nu e in regula de aceea se foloseste 5w30 ai sa distrugi motorul, trebuie sa ai ungere instanta mai ales la pornirile sub 0 grade, cea mai mare uzura este la rece eu as merge pe 0w30, 5w30 asta e compatibil cu motorul tau. Nu inseamna ca daca pui ulei mai gros e mai benefic pentru motor, pe termen lung e dezastru.1 point
-
1 point
-
Gata, am luat masina ; altceva acum, ambreiajul nu mai face nicio figura, cutia schimba mai ok, se comporta impecabil. Un mic rezumat cu ce am schimbat tehnic la ea saptamana asta. Ulei 5w40 Liquy moly high tec ( 5l ) + filtre Mann Lichid frana ( schimbat + aerisit ) Ulei cutie OEM VW Furtune combusitibil ( erau crapate ) Kit complet distrubutie ( contitech ) + pompa de apa Hepu + antigel Hepu + nu stiu ce surub schimbat care ar fi problematic la 2.0 Kit complet ambreiaj + volant LUK Pompa ambreiaj Ca si costuri, au fost destul de rezonabile zic eu : ulei+filtre+lichid frana +kit distributie+pompa apa+ulei cutie= 1300 lei + 550 manopera Kit ambreiaj+volant=1530 lei + 450 manopera Pompa ambreiaj= 200 lei + 100 manopera Si restul acaretelor ( un spray, furunele si surubul ~ 100 lei ). Am comandat tot azi setul de butoane + comutator lumini cromate, maneta pilot automat, protectii metalice pt inchizatorile usilor din interior, set pedale de aluminiu + footrest si o nuca schimbator completa din piele de Audi A3 S-line ( sper sa se potriveasca perfecr ) ; din pacate timpul de livrare o sa fie putin cam mare. Am cumparat si un vcds cu un prieten si am activat usa style, am pus si becuri portocalii pe pozitii ca sa fie in ton cu semnalele si voi incerca sa activez si cornering pe proiectoare daca suporta centrala. Cam asa a decurs saptamana mea de concediu :))) ma bucur insa ca am rezolvat si ca masina va fi asa cum as dori.1 point
-
http://www.laborator-terraverde.ro/teste Vedeți dacă vă ajută. Cică ar fi 132 lei analiza dar nu am avut încă curiozitatea să aflu detalii.1 point
-
1 point
-
Sau se pot face analize din x in x km ca sa vezi degradarea uleiului sa ti dai seama cand e la final de viata. In mare iti da toate componentele ce se afla in ulei inclusiv metalele care provin de la uzura motorului, iti da continutul de cenusa sa vezi daca ai un motor curat, si datele referitoare la starea uleiului vasvozitati la 40/100 grade, punct de fierbere, etc.1 point
-
Intri pe site la ei (Blackstone Laboratories), ceri kit-ul de ambalare pe care ți-l trimit gratis, urmezi instrucțiunile lor și pui uleiul uzat la poștă. Am plătit 72 de lei pentru a trimite uleiul, iar analiza în sine costă 28$ (pentru TBN mai pui 10$, astfel afli dacă poți mări intervalul de service cu acel ulei, eu n-am fost interesat de asta). Analiza am plătit-o în avans, însă ei retrag banii de pe card abia când au intrat în posesia uleiului (și, implicit, l-au analizat). Mai poți să le oferi datele cardului pe formularul atașat mostrei de ulei uzat dacă nu vrei să plătești înainte. În aceeași zi în care îl analizează vei primi raportul pe mail, iar la poștă îți mai pun ei alte trei kituri pentru următoarele analize. Se presupune că faci analize la fiecare schimb de ulei. Ai o bifă pe formular dacă vrei mai mult de 3. Sper că am înțeles bine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma bucur ca ai putut rezolva asa usor si ieftin.Eu am dat atunci cam 1400 lei dar na nu stiam de acest pont.Drumuri bune1 point
-
Intrebasem de DSG pentru ca spuneai ca'ti este greu sa te obisnuiesti cu ea, dar vad ca fusese primul criteriu, de fapt. Eu fug de DSG si negru, posibil sa nu mai scap prea mult timp de cutia automata, insa ... De curiozitate, ce pret a avut masina?1 point
-
Momentan problema se pare sa se fi rezolvat prin adaugarea acelui distantier la rulemntul din stanga cutiei.Cost piese 58Lei,manopera 0Lei.Pana acuma a iesit mereu din treapta 1 si R.Multumesc pentru ajutor.1 point
-
Eu sunt curios cand cineva o pune liknku de la autovit cu a mea. Mereu cand vad link de autovit pe aici...tresar. Dar banui ca e prea scumpa sau nu se incadreaza in bugetul pietei Reveritor la CC-ul negru de mai sus, am experiente neplacute cu locatia Pitesti si niciodata nu ma mai duc sa vizualizez masini acolo. In general crema "cazanelor" manarite, acolo se gaseste, am vazut 10 masini la Pitesti intr-o singura zi....una mai bomba ca alta. Am cautat pe mobile.de una ca aia...de la 16mii in sus si putin mai dotata. De aici se trag multe concluzii. Imi este mila de putinii vanzatori corecti de acolo, imediat sunt catalogati "samsari" si saracii nu au vreo vina. Pacat.1 point
-
Ca idee, jante oem seat, vin in configurator pe leon, merg si pe ateca: https://www.olx.ro/oferta/jante-seat-leon-fr-cupra-model-2016-pe-18-ID96ed1.html#edbc73a6001 point
-
Ieri am făcut al doilea schimb cu Fuchs Titan GT1 Pro-C3, după aproape 6500 Km. N-am avut motive să nu fiu mulţumit de el. Cu toate astea, curios din fire, am trimis un recipient din vechiul ulei la Blackstone. N-am cerut şi TBN şi parcă îmi pare rău acum.1 point
-
Holy shit, thx guys. Eu am văzut prețul de pe superskoda și m-am oripilat, mai ales ca e vorba doar de o singura bucata, nu de doua cum vad ca se vând la mama lor. Voi apela cu încredere la dealerii noștri. Thx again. Si o poza cu masina proaspăt spălată personal aseară. Funny story, niste băieți isi spalasera mașinile și au crezut ca e înțelept sa fumezi lângă pompa de benzina.1 point
-
Am cunsocuti cu Nankang de vara, si nu se vaita de ele - pentru tractiune te mai ajuta haldexul, si oricum nu alergi ca vara1 point
-
am desfacut cu unchiul meu un motor R5 TDI pe un T5 n-am umblat in viata mea la vreun motor, dar ne-am descurcat impreuna, mai cautari pe youtube, mai facut poze.. etc el avea problema cu ulei in apa.. chiuluasa era dusa... am schimbat chiuluasa impreuna, munca de 6 zile, dar facuta calumea cost total cam 8000 lei in piese, chiuluasa goala a fost cam 5000 lei + garnitura noua + supape noi + oringuri noi la pompele duse + termostat (era blocat de la ulei) + pompa de apa noua + cateva furtune umflate de la ulei + ulei si antigel noi + reconditionare alternator + cupla alternator cel mai nasol a fost ca n-am stiut cum sa scoatem mufa de alimentare pt pompele duse, si am stricat pinii, a trebuit sa cositoresc alte fire si sa refac toata mufa... am reconditionat si alternatorul cu ocazia asta... dupa aproape 500.000km colectorul si rulmentii erau dusi... deci rulmenti noi, releu nou, colector nou, cupla cauciuc noua, am taiat si recositorit si puntile din bobina deci daca aveti probleme cu ulei in apa.. nu scapati de schimbarea chiuluasei, in functie de manopera se duce pe la 10.000 ron cel mai interesant este ca am gasit acel ventil prin care circula uleiul din baie catre rampa.. era blocat arcul, si deci uleiul trecea in sus, dar la fel de usor se scurgea, pentru ca era mereu deschis... l-am desfacut si am inlocuit acea mica clapeta cu o bila de la un rulment, uleiul urca sus, dar apoi coboara bila si uleiul mai ramane prin rampa traiasca youtube-ul, e plin de videoclipuri cum se desface si asambleaza motoarele R5 TDI daca va apucati de schimbat chiuluasa, schimbati si oringurile la pompele duse (pierd presiunea si nu mai porneste la sfert), schimbati si pompa de apa, reconditionati si alternatorul, si uitati-va bine la furtunele de motorina dintre rampa si filtru, se cam imbratranesc si crapa daca aveti intrebari, bagati aici.. am devenit expert in motorul asta.. mai ceva ca la golful meu1 point
-
1 point
-
Alternatoarele nu pot încărca bine o baterie cu acid (indiferent că acidul e în forma lichidă, gel sau AGM) prea slabă, degradată sau sulfatată. Un alternator poate genera un amperaj mare pentru scurt timp și 70% din amperajul nominal pentru intervale mai lungi de timp (cam 84 A din 120 A nominal). Dar nu e proiectat să facă așa ceva și nici nu e eficient. Și sistemul electric al unei mașini moderne are mulți consumatori - la turație maximă, numai cele 4 bobine de inducție pot consuma 30 A. Mai pune pompa de benzină (3-4 A minim), ventilatoarele de pe radiator (2 x 5 A, dar pe treapta a doua 2 x 17 A!), ventilatoarele din Climatronic, și realizezi că mai rămâne foarte puțin. Astfel încât un alternator în stare tehnică perfectă poate reîncărca bateria cu ceea ce se consumă la acționarea electromotorului și după aceea poate doar menține bateria încărcată. De multe ori alternatorul nu e în stare tehnică perfectă, iar noi facem multe drumuri scurte și mers bară la bară. De multe ori, oamenii pornesc prin tractare sau cu cablurile o mașină cu bateria moartă, și văd că după 300 m de mers bateria poate acționa o dată electromotorul. Dar asta nu înseamnă decât că s-a încărcat parțial. Dacă bateria e slabă din diverse motive, trebuie scoasă de pe mașină și încărcată cu redresorul. Preferabil în etape: conectată la redresor până când indicatorul arată că e încărcată, deconectată, lăsată câtva timp neatinsă, cuplată din nou, încărcată până când indicatorul arată iarăși. Astfel o baterie slabă mai poate fi făcută să funcționeze bine încă un sezon rece. Și după aceea e posibil să mai ducă un sezon dacă e încărcată iar.1 point
-
Mersi frumos Catalin! Daca zici ca e si scump, atunci chiar nu merita, fiindca oricum am 2 x SD card-uri de unde pot asculta, plus Juke Box, Bluetooth, DVD. Ieri a prins curaj sotia dupa multa vreme si s-a urcat la volan, era tarziu, autostrada A2 aproape libera. Am invatat-o sa conduca pe autostrada cu Cruise control, fara sa apese acceleratia sau frana. E prima oara cand conduce masina asta si nu stia comenzile de pe volan, dar le-a prins repede. Sunt foarte mandru de ea ca a prins in sfarsit curaj1 point
-
Salutare tuturor Detin un Passat B6 BlueTDI din 2009 echipat cu Webasto din fabrica. Toate bune si frumoase pana zilele trecute cand s-a mai racit afara, pornesc Webasto, da sa porneasca cu sunetele specifice iar dupa vreo 30-40 sec. face un clik-clonk si se opreste. Am reincercat operatiunea de mai multe ori si acelasi rezultat. Stie cineva un service sau un meserias in asemenea probleme - parca mnu m-as duce la jepcarii din service-urile de marca Mentionez ca Webasto este stationar, cu baterie suplimentara in portbagaj (buna-testata) si telecomanda specifica Astept pe PM sau la 0746184600 Multumesc0 points
-
E bine, mai ales la asemenea oci nu ai ce probleme sa-ti faci. Pe viitor poti incerca tot de la ei un 5w30 mai dopat: http://www.opieoils.co.uk/p-60169-silkolene-pro-s-5w-30-ester-synthetic-oil-for-high-performance-engines.aspx0 points
-
Si daca tot ne-am hotarat, hai sa nu mai pierdem vremea ! PS. Dis-de-dimineata eram la service-ul Best-Tires 3 Octavii FL care asteptau la schimbat incaltarile. Doua dintre ele au schimbat cu Hankook Icept RS2. Coreenii de la HK cred ca au scos pe piata un produs competitiv si vor sta bine pe vanzari in acest sezon. Inainte Dupa0 points
-
Revin si eu dupa cateva schimburi si experimente (sper sa nu fi agravat ceva). 1) Initial am cumparat masina cu ulei castrol 5w30 professional bidonul galben cu verde mergand cu el pana la ~ 11.000 km...a venit schimbul.. 2) am mers tot pe acelasi ulei luat de la autocenter si schimbat pe la 7500 de aici a inceput distractia 3) caut...caut si iau norma 502 ca na norma 504 nu era cea corecta(din mai multe cautari) si pun vw original plus 5w40 luat de la materom, toate bune l-am schimbat pe la vreo 8500 km speriat de un consum marisor de 400 grame...dar ulterior s-a dovedit ca fiind ok 4) revin la castrol edge dar de aceasta data 5w30 longlife 3 de la materom cu sigla vw pe el si cod de bare de Germania, zic ca mai bun avand in vedere ca luand iar cartea service la verificat masina a mers pe long service. Toate bune si nu prea l-am tinut decat 5300 km adica vreo 4 luni si am mers vara. Motorul zgomotos iar consum de 400 grame(un pic mai mult). Sunet placut in afara si in oras dar la temperaturi scazute afara (10 grade). Motor zgomotos a fost de la prima cheie. 5) L-am schimbat cu LM 5w40 toptec 4100 luat de la autocenter. La prima impresie un pic mai dens inca de la turnarea in motor. Dupa 50 km o diferenta majora, motorul mult mai silentios peste 3000 rpm si chiar si in situatiile de subturat. M-am intors la acel sunet placut care l-am avut si cu vw original plus 5w40. Doar ca, cu un usor zgomot de tacheti la rece ~ 5 min la sub 10 grade afara. Sunt curios la consumul de ulei, totodata am discutat si cu vechiul propietar care el completa cu 600 grame la 10.000 km, luand iar cartea vazusem la fel completari la un anumit interval ceea ce ma face sa cred ca are un consum normal. In concluzie din tot ce am citit si experientele avute voi merge pe 5w40 si deocamdata cred ca fara castrol. Vad dupa acest schimb cu LM care oricum cred ca nu-l tin mai mult de 6000km avand in vedere ca nu merg prea des cu ea iar cand merg, merg in oras. De pus la schimb pun doar 3.2-3.3 litri nu pun 3.5 si asa trece de marcajul hasurat.-1 points
-
Salutare tuturor. Sunt nou pe acest forum si as avea nevoie si eu de ceva informații. În primul rând de 4 zile am cumpărat un vw passat breck , an noiembrie 2010, 2.0 , 110 cp bluemotion. Ce vreau să vă întreb este dacă consumul pe o distanta de 7 km ( cât am de acasă pana la serviciu și motorul rece relativ) în oraș Brasov este normal să fie între 8 si 10l ( cel puțin așa arată calculatorul). În exterior Cluj - Brasov consum 6l. Mi se pare un pic cam mult fata de ce citesc pe forum. Menționez că nu am apucat sa ii fac nimic momentan ( schimb de ulei, distribuție, filtre etc). Am luat mașina cu jante de 235 45 r17 si ma gândesc că poate să fie si de la jante. Câteva sugestii va rog daca se poate. 2. Între timp am făcut o scanare cu testerul si am următoarele erori ( la verificare când am luat nu le avea erori cel puțin așa au zis de la service unde am verificat-o): Pe motor cod eroare 008213 Pe can cod eroare 01044 Pe imobilizator 01176 Pe radio doua erori 00874 si 00468 Si pe microfon A6 mesajul : cannot Be reached Orice informație îmi este de folos. Mulțumesc.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00