Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2017 în toate secţiunile
-
Vorba’ceea, dac-as fi avut un banutz pt fiecare caz cand mi-a zis cineva asta deapre una din masinile mele... si culmea, pe *toate* le-am vandut unor necunoscuti pe autovit6 points
-
Deschid si eu un thread in "Masina mea", inteleg ca nu sunt multe Ateca prezentate aici. Am avut inainte un Golf IV 2003 1.9 TDI 90 CP. Comanda pentru Ateca Style 1.4 EcoTSI 6M 4Drive 150CP/110 KW am dat-o in februarie 2017, iar masina a sosit la mijlocul lunii septembrie. Culoare: Samoa Orange, model MY2018, Euro 6. Optionale: Adaptive Cruise Control Anvelope all season 17 (am tinut neaparat sa am pneuri all season chiar daca astfel a fost nevoie sa optez pentru echiparea Style si nu Excellence - am fost foarte incantata de Goodyear Vector 4Seasons Gen-1 pe Golf si citisem pe forumuri ca Seat va alege tot Goodyear pentru Ateca, si intr-adevar asa a fost, de data asta varianta actualizata si imbunatatita Gen-2) Pachet iarna (scaune fata incalzite, spalare faruri, duze spalare parbriz incalzite) Parbriz incalzit Pachet crom Asistenta la parcare Faruri full LED Full link Pachet asistenta sofer I (Lane Assist si High Beam Assist) Pachet Comfort Drive (oglinda retrovizoare cu reglaj antiorbire, faruri cu functie Coming Home si Leaving Home) Pachet iluminare interioara LED SEAT Drive Profile cu Driving Experience SEAT Sound System cu 10 difuzoare (incl. boxa centrala si subwoofer in roata de rezerva) Sistem navigatie - touch screen cu diagonala de 8 inch Sunroof panoramic Primele impresii, dupa aprox. 2000 km: - e foarte confortabila, agila si silentioasa. - are un portbagaj super incapator, raportat la ce dimensiuni are (doar 4.3m lungime). In spate e loc arhisuficient la nivelul genunchilor chiar si pentru persoane de 1.80m inaltime. - nu are nicio trepidatie cand trece in modul 2 cilindri, si am pus benzina de toate felurile pana acum. - consumul este mult mai mic decat ma asteptam - 6-6.5% mixt, iar in oras in super trafic 9-10% (ma asteptam la minim 8% mixt si 11-12% in oras, tinand cont ca e 4x4 si mai are si pneuri all season). In afara orasului am scos si 5.5% consum in modul Normal, rulat si schimbat vitezele la max. 2500 rpm. - sunetul imi place foarte mult, basii se aud foarte bine, sistemul SEAT Sound System face toti banii. - sistemul de navigatie nu l-am vazut inca in actiune, nu a sosit cardul. Am testat Waze prin full link, se aude in boxe, nu se vede nimic pe ecran. Partea neplacuta e ca daca asculti radio sau muzica, se intrerupe muzica atunci cand Waze iti transmite o instructiune conform traseului ales, si dupa aceea trebuie de fiecare data sa revii manual la Radio sau la Media. - as fi vrut sa mai aiba centura reglabila pe inaltime si as fi vrut sa fi selectat la optionale si camera 360 grade. Am senzori fata si spate dar parca mai rau ma incurca cei de pe fata - nu ma prind exact unde este obstacolul si la ce distanta, mai ales pentru partile laterale.3 points
-
Vanzator din Arges, "EXTRA FULL CU TAPITERIE DE PIELE MARO INDIVIDUALA". Suficient pentru mine sa inchid anuntul. Parere personala: Unii chiar si-o cauta cu lumanarea. Si din pacate, la o astfel de achizitie(gama 10-15.000 Eur), nu este vorba de oameni care fac banii cheltuiti pe masina a doua zi ci in marea majoritate de oameni care au muncit-unii din greu-pentru suma respectiva. Si stau si ma intreb: Cum sa nu iti iei minime masuri pentru a fi cat mai sigur ca faci alegerea corecta? Si aici nu vorbesc doar de inspectia tehnica de dinaintea cumpararii. P.S. Am cochetat foarte mult cu CC-ul fiind prima ea dragoste de la VW dar, la momentul cand am achizitionat B7-le un CC 2012-2013 cu istoric exact de service si fara a fi "extra full" ajungea spre 17.000Eur.2 points
-
Am sarit de la Skoda Octavia II la VW Tiguan pentru ca masina veche trecuse de o virsta si sincer im trebuia o masina in care "sa ma urc" nu "sa ma cobor". Alegerea a fost intre Kia Sportage si Tiguan (evident SH), la final dupa chibzuinta am ramas cu Tiguan. Dupa mai multe incercari cu masini din Bucuresti (2 buc) si una din Germania am achizitionat un Tiguan de la Autoworld Cluj, cu dotari spre maxim: - motor 2.0 177CP cu cutie DSG7 - culoare neagra exterior, interiorul gri inchis (aproape negru), tapiterie cu Alcantara - toate sistemele de parcare (senzori fata spate, camera, park assist) - roti pe 17 Al (vara) si pe 16 cu jante de tabla (iarna) - led si xenon fata, senzori de ploaie si lumina. Mai sunt si altele, dar esentialul e mai sus. Anul de fabricatie este 2014 cu prima inmatriculare in ianuarie 2014, 120.000 km, sursa a fost VW leasing Germania. Masina a fost verificata in retea, nu a avut intrari decit pentru revizii si un update soft la cutie. Cartea de inspectii completa. Am facut mai mult de 1000km, merge bine, mai greu pentru mine sa ma adaptez la automata. Nu am de gind sa fac interventii la ea, singurul lucru pe care l-am avut in cap este update sa navigatie (RNS315) pe care l-am facut cu ajutorul unor binevoitori de pe forumuri. Si cred ca mai urmeaza activare inchidere/deschidere usi si poate CH pe automat, ca acum e manual cu flash. Primele doua clarificari de care am nevoie: - cutia tine motorul subturat (asa consider eu), la 1200-1300 rot/min. Stiu ca este BM cu start&stop, dar nu ma asteptam asa jos. Nu stiu daca e ok asa si mai ales daca nu afecteaza turbina. - am citit pe forum ca trebuie schimbat uleiul in cutie (cod DQ500), dar nu imi e clar la cit. La 120000 trebuia schimbat? Nu am apucat sa fac poze, revin cind o sa am timp sa le fac. Acum ma lupt cu inmatricularea.1 point
-
Multumesc frumos! Trapa mi se pare o gaselnita utila, desi cam intra praf in masina (cel putin in Bucuresti - poate la munte e altceva). Singura dotare pe care nu o inteleg in anul 2017 este mecanismul de sustinere a capotei motorului, care e doar o tija metalica, pe care trebuie sa o ridici si sa o fixezi intr-un orificiu in timp ce tii capota ridicata (e pozitionata destul de sus ca inaltime daca esti mai scund) - mi se parea normal sa fie cu telescop si sa stea singura capota, la cat de grea e Adica la Golf IV 2003 aveam telescop...1 point
-
Dacă ești în garanție o să joci cum îți cântă cei de la reprezentanta. S-a discutat și răsdiscutat despre cât de bun este ,,celebrul" Castrol. La fel, s-a dovedit că servisarea LL este o țeapă ordinară. Dacă îți vei schimba mașina la finalul garanției, atunci da, mergi pe servisare LL, le pui mașina în brațe și nu îți pasă ce se alege cu ea, dacă întinzi de bănuți ca majoritatea oamenilor, nu văd ce te împiedică să faci schimburi de ulei în service independente la intervale rezonabile și când se fac kilometrii să mergi să dai birul pentru completarea cărții service. Vezi că reprezentantele oferă și alternative la Castrol. Pe lângă Mobil mai ai Vapsoil (un Shell rebranduit), Valvoline și ce mai prind ei cu discount de la importatori, toate opțiuni mai bune.1 point
-
Am fost la reprezentanta ( Compexit -Dealer si Service Skoda-Seat Cluj) cu mai multe mici probleme din care una am putut sa rezolv... 1. Scartait la rece pe treceri peste denivelari mai mari ( de ex. incetinitoare de viteza), cand fata masinii face un tangaj mai proeminent. ne-am dus cu mecanicul pe teste...si afara fiind 19 grade C. abia dupa nu stiu cate drumuri pe coclauri am putut sa le reproduc, explicatia ca asa fac toate, si ca nu se schimba, material intarit la nu stiu ce bucsa, dar se poate merge asa mult si bine. 2. Scartait la volan foarte estompat la virare pana la maxim dreapta. Pana la urma am putut sa-i fac sa auda si ei zgomotul, dar nu au vrut sa faca nimic. 3. De fapt motivul principal pentru care m-am programat la ei: blocuri optice spate cu posibile fisuri in material, prezentat si aici pe forum cu poze pe pagina anterioara din 27 septembrie. rezolvare, zero: Au TPI exact pentru aceste tipuri de fisuri, am fost chemat la calculator si aratate poze identice cu ce am fotografiat eu pe masina mea, unde se scria negru pe alb atat in limba romana cat si in limba engleza, ca sunt urmari normale a nu stiu ce procedeu tehnic, ca sunt numai de ordin estetic, ca nu afecteaza in niciun fel blocul optic si ca nu se efectueaza nici un fel de actiune asupra sa. Nu aveam ce sa comentez, am vazut TPI-ul cu ochii mei... asta e... 4. Buton cromat frana de mana, care sare la fiecare actiune asupra levierului . Singura problema rezolvata, au vazut, au comandat piesa noua si reprogramat pentru schimb. Deci, am putut sa rezolv cea mai nesemnificativa problema si in rest... Dumnezeu cu mila... Nu sunt probleme mari, dar nici bine nu dau marcii Seat si concernului VAG. Cel putin in ochii mei !!!1 point
-
Ordered https://www.ecstuning.com/b-034motorsport-parts/silicone-supercharger-inlet-hose/034-112-6005/1 point
-
Salut ! Scuze daca s-a discutat, dar eu nu am gasit in paginile antrerioare : se poate modifica accesarea meniului de setari din bord, in sensul sa fie activa fereastra care da acces la diverse functii chiar daca masina se afla in mers, la viteze mai mari ? Ma intereseaza pentru activarea/dezactivarea functiei coasting, pe care mi se pare mai util sa o accesez pentru on/off si in timpul mersului, nu numai cand masina sta pe loc sau merge cu viteza f f mica. Banuiesc ca trebuie sa fie o smecherie, ceva in genul activarii functiei video in motion pentru vizionat filme pe dvd. Merci anticipat !1 point
-
1 point
-
Situatie similara cu a ta, prin prisma faptului ca cel vinovat avea sigurare tot la City Insurance... Eu am facut reparatia in reprezentanta dar cei de la City mi-au facut caluculul lor si astfel am iesit in pierdere cu aprox 300 RON la o factura de aprox. 3000RON. Legea permite intr-adevar reparatia in orice unitate service iar mai multe detalii gasesti pe site-ul ASF. Eu am preferat sa nu imi pierd timpul si nervii dar teoretic mi-as fi putut recupera de la ei intreaga dauna.1 point
-
Se poate repara exact unde vrei tu fara nicio conditionare, dar este posibil sa nu plateasca toti banii, ulterior poti solicita arbitrajul ASF. O alta varianta: poti merge la reprezentanta si poti solicita un deviz estimativ al reparatiei prin care sa soliciti de la City Insurance acceptul de plata pentru acesta valoare. Daca ai CASCO ii poti speria putin, stiind ca se poate deconta in regres cu plata unei fransize. De regula, regresul se face impotriva proprietarului vinovat, prin executare silita inclusiv poprire pe bunurile impozabile, mobile sau imobile, dupa caz. Urmand ca acesta sa isi recupereze paguba de la asigurator, daca mai poate.1 point
-
Comparand pozele cu grila fara rama si cele finale, dupa gustul meu, ar fi fost ok daca innegreai rama, dar nu e timpul pierdut, in primavara ce'ai mai face?1 point
-
1 point
-
Erai ironic sper, nu? E clar ca la noi e spuma.. si cand vezi si pretul.. te intrebi cum altii prind "ponturi" asa bune afara, de le aduc si in Romania, pun si capac si ies mai ieftine decat altele din Germania, care s mai slabe in optiuni. Trecand peste asta, numai cine nu vrea sa creada, nu crede ca masinile au anumite probleme.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos. Daca cartea de inspectii e completa, are facuta revizia la DSG la 60.000 km, si la pragul de 120.000 KM ai urmatoarea revizie la cutie. R-Line? Trapa? Carlig electric? Dynaudio?1 point
-
Citeste si pe aria touran ca este ceva rezolvare acolo. Eu cand am avut aceasta problema am inlocuit o bucsa la capac cutie din spate1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, deci nu am mai scris de mult pe aici! Noi nu am stat degeaba Desi am facut multe si oricat as incerca, tot nu reusesc sa o termin asa cum vreau eu, una fac, alta se strica Am schimbat capul de planetara, sincer nu stiu ce marca s-a pus. Softul a fost facut cu ajutorul TCM-turbo, deocamdata as putea spune ca e in teste, nu prea e ce vreau eu. Am schimbat si placutele ceramice de pe spate, tot cu Ate Ceramic. In continuare, sunt foarte multumit de aceste frane, discurile sunt ca noi, nu au pic de uzura vizibila si daca nu ma insel, placutele de pe fata la fel,au aproape 50mii km de cand le-am schimbat(trebuie de verificat ca sa fiu sigur). Am pus grila noua fara semn, grilele din bara au fost schimbate si acestea pentru ca erau matuite. M-am apucat si de interior, inainte sa montez Recaro din piele, am zis sa repar problema ce o aveam cu Dvd-ul si anume, uneori mi se auzea muzica doar in 2 boxe(pe radio mergea perfect, doar pe dvd facea problema asta) si anumite dungi ce apareau la video cand porneam motorul. Concluzia a fost ca o mufa era stricata, s-a schimbat mufa si acum am imagine si sunet la fel cum a fost la inceput. Daca tot am umblat la consola, am zis sa montez si frana de mana din piele perforata de Vrs, care arata mult mult mult mai bine fata de ce aveam eu. Pe langa asta, am montat si trimurile de la consola, cele de aluminiu de fabrica. Din pacate, incalzirea din scaune n-am reusit s-o fac, incerc sa-i dau de cap. De la butoanele mele ies 3 fire, iar in mufa din scaun sunt 4 fire. Incerc sa caut ajutor pe forum sa vad cum reusesc sa leg firele intre ele ca sa am incalzire functionala. Fetele de portiera inca nu le-am montat, caut sa cumpar cleme noi si atunci cand montez fetele din piele, am sa pun si manerele din aluminiu de fabrica. Am schimbat si presurile ce le-am luat noi, sincer nu ma asteptam sa vina asa bine si imi plac mult cum arata Si cred ca am facut mult mai multe, doar atat imi amintesc acum. Ramane pe viitor, sa ma ocup de faruri, am luat de la colegul Rudi de pe forum, farurile lui de bora si am sa incerc sa pun lupe bi xenon de 2,5 ca sa nu mai am probleme sa imi tot cada lupa. Si daca tot fac farurile, am sa dau bara jos sa pun sidemarker-ele cum trebuie si sa fie functionale. Ah, si oglinda de la sofer, nu mai merge semnalizarea, mai mult ca sigur firele de china s-au rupt atunci cand pliez oglinda in parcari, o sa remediez si asta.1 point
-
@The_Ego Le-am montat acum dupa amiaza si nu era soare afara. Sunt mai luminoase asta este cert iar lumina e imprastiata mai uniform (adica si in capatul semnalizarii dinspre aripa) Uite difereta intre led si becul normal : Pentru preturi vezi mai jos : Urmeaza sa comand luna asta si pe spate led-urile cum a facut si czr (e acelasi pret ca cele de pe fata) @Stefan.DFS am sters prafu, am scos si folia si abtibildele de pe ea1 point
-
Am rezolvat.. In prima instanta am schimbat saibele de foc la toate cele 6 injectoare, valorile s-au imbunatatit, dar problema n-a disparut. Ulterior am inlocuit injectorul 3 si acum totul e ok!1 point
-
1 point
-
Azi am mai avut putin timp liber si am adaugat difuzoare spate... Bine...inca nu le-am montat ca nu am avut acces la pistolul de nituit..dar 90% din treaba a fost facuta... Pozele vorbesc de la sine1 point
-
Va recomand sa schimbati uleiul din cutia de viteza si spun asta din propria experienta Imi intra destul de greu in viteza si am decis sa schimb uleiul Cand lam dat jos avea o culoare mai mult maro decat galbuie . Concluzii: Intra mult mai usor in viteza , parca am alta cutie de viteza De ce credeti ca uleiul din cutia de viteza nu se schimba? oare el nu isi pierde din proprietati? si cel care sta in bidon are un termen de valabilitate1 point
-
Salutare. Iti dau si eu un raspuns pt ca am avut un passat din 82, 1.6D, acelasi motor - CR. Problema cu fisurile dintre supape am avut-o si eu. Acele fisuri vor afecta mersul motorului, puterea, pornirea, dar nu vor cauza aparitia si uleiului in antigel. Fisurile respective se pot suda. Eu le-am sudat. Dar acum nu mai exista atelierul acela . Se intampla acum 7 ani. La aparitia acelor fisuri vei putea observa un flux puternic de gaze in carter - recircularea gazelor de carter - acel furtun care iese din capacul chiulasei si intra in filtrul de aer si pe la busonul de ulei. Daca ai flux de gaze, vei avea si ulei in filtrul de aer. Buuun, sa trecem peste fisuri. Cea mai plauzibila chestie la tine cred ca este planeitatea chiulasei. Chiar daca ai schimbat garnitura, poate nu a fost planata chiulasa si atunci vei obtine si ulei si chiar gaze arse in circuitul de racire. Alta problema, si care nu este imposibila, sa ai o fisura in chiulasa, cauzata de o incalzire excesiva (si fisurile dintre supape apar tot din aceasta cauza) fie din inghetarea lichidului de racire in motor. Daca dai chiulasa jos cauta cu mare atentie pe garnitura unde exista ulei pe garnitura inspre circuitul de racire. Ca sa te mai linistesc. La passat cea mai grava problema a mea, a fost strangerea peste masura, de catre un mecanic al lui peste prajit, a injectorului in guler. Si a facut poc. Am schimbat chiulasa - din targ ca nu am gasit atunci altceva, supapele, semeringurile de supapa. Dupa 1000 km mi s-a gripat o supapa de evacuare, care s-a dovedit a fi fost fisurata. S-a si rupt in motor. Si s-a infipt in scaunul ei. Distrugere majora a chiulasei in acea zona. Pistonul, din fericire, a scapat intreg. Dar nu am disperat. Am gasit acel atelier, cu un batranel pe post de mester. Mi-a sudat fisurile dintre supape (ca eu am crezut cand am cumparat chiulasa ca asa e modelul - erau toate fisurate), mi-a scos scaunul vechi al supapei - acre era varza, a incarcat cu sudura scaunul supapei. Mi-a refacut scaunul dintr-unul de fonta de la un camion, l-a presat in chiulasa, am schimbat supapa cu una noua, si a mai mers inca ...... 200.000 km. Pana cand am vandut-o. Noul proprietar a tras de ea iinca 50.000 km si acum a suferit un transplant de motor. Daca mai ai intrebari te pot ajuta cu ce stiu si cat mai stiu. Poate ne putem intalni sa vedem despre ce e vorba.1 point
-
Depinde cu ce uleiuri lucreaza service-ul la care doresti tu sa mergi. Sau daca accepta sa vii tu uleiul tau (caz in care iti poti lua orice ulei care respecta norma aferenta). As alege oricare dintre uleiurile enumerate inaintea Castrol-ului (adica Mobil 1, Valvoline, Shell). 20k cu acelasi ulei mie imi pare la limita si asta doar in cazul in care mergi exclusiv extra-urban. Daca freci masina si prin oras acel interval este prea mare din punctul meu de vedere.0 points
-
sincer nu ma interesat cat scoate pe dyno, ma interesa sa se miste cum trebuie masina pe strada, sa fie o putere cu crestere cursiva, azi mi-au sosit si gumele de iarna, am ales Nankang SV55 , ca au fost singurele cauciucuri de iarna pe 19" 235/35/19 cu dot 2017 care le-am gasit pe stoc sub 1200ron/bucata:) O sa revin cu pareri despre ele dupa ce se mai raceste afara-1 points
-
As vrea sa incheiem discutiile tehnice, am fost deja avertizat. Pentru clarificare sunt doua topic-uri la tehnic in care se spune ca DSG6 are codul DQ250. Iar DSG7 sunt in doua variante, a mea este cu ampreiaje umede.-1 points
-
Deci 15.000.km zic si eu ca este suficient. Aici ma gandeam si eu,10-15 mii,functie de regimul de exploatare. Multumesc.-1 points
-
E bine, mai ales la asemenea oci nu ai ce probleme sa-ti faci. Pe viitor poti incerca tot de la ei un 5w30 mai dopat: http://www.opieoils.co.uk/p-60169-silkolene-pro-s-5w-30-ester-synthetic-oil-for-high-performance-engines.aspx-1 points
-
Am cunsocuti cu Nankang de vara, si nu se vaita de ele - pentru tractiune te mai ajuta haldexul, si oricum nu alergi ca vara-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00