Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Dpf-ul tine atata timp cat motorul merge ok si nu-l infunda . Exemplu : BLS ,2006 ,in jur de 400 mii km ,masa cenusa 190 g ,masina merge fara probleme . Conform producatorului trebuia pus dpf nou dupa fiecare 60g2 points
-
Cum era de asteptat...presiunile care se vad pe ceas au avut si urmari negative...celebrul furtun "S" a pleznit... Eram hotarat sa iau nou....costa numai 700ron...dar la fel s-au incurcat borcanele si nu l-am mai gasit pe stock... Am vrut sa modific putin teava de aluminiu astfel incat sa pot pune un furtun universal la 90grade...dar nu am avut cu cine...cel care se ocupa de asa ceva...mi-a explicat ca este foarte greu ce vreau eu..si mi-a oferit un furtun sh...de pe o masina cu km putini... Turbo a fost refacut din nou...si sper sa nu mai vad presiuni anormale pe ceas Am reusit in final sa mearga tot afisajul maxidot-ului... Mi-am facut cablajul...l-am pus pe masina..si surpriza...nu mergea...:( L-am sunat imediat pe @F l o r i n (MULTUMESC) si mi-a explicat ca pe langa asta mai trebuie si codare...foarte usoara ce-i drept dar nah...daca nu stii.... App de cablaj...unele mufe de la ceasuri au pini in mufa...altele(al e mele) nu au si trebuie cumparati pini sau o mufa din dezmembrari... Mufa care am cumparat-o avea pini in ea...nu inteleg de pe ce criteriu au sau nu au pini... Drumuri bune2 points
-
Ai intrat in randul BKD-istilor Felicitari de achizitie si spor la modificari !2 points
-
2 points
-
Am sarit de la Skoda Octavia II la VW Tiguan pentru ca masina veche trecuse de o virsta si sincer im trebuia o masina in care "sa ma urc" nu "sa ma cobor". Alegerea a fost intre Kia Sportage si Tiguan (evident SH), la final dupa chibzuinta am ramas cu Tiguan. Dupa mai multe incercari cu masini din Bucuresti (2 buc) si una din Germania am achizitionat un Tiguan de la Autoworld Cluj, cu dotari spre maxim: - motor 2.0 177CP cu cutie DSG7 - culoare neagra exterior, interiorul gri inchis (aproape negru), tapiterie cu Alcantara - toate sistemele de parcare (senzori fata spate, camera, park assist) - roti pe 17 Al (vara) si pe 16 cu jante de tabla (iarna) - led si xenon fata, senzori de ploaie si lumina. Mai sunt si altele, dar esentialul e mai sus. Anul de fabricatie este 2014 cu prima inmatriculare in ianuarie 2014, 120.000 km, sursa a fost VW leasing Germania. Masina a fost verificata in retea, nu a avut intrari decit pentru revizii si un update soft la cutie. Cartea de inspectii completa. Am facut mai mult de 1000km, merge bine, mai greu pentru mine sa ma adaptez la automata. Nu am de gind sa fac interventii la ea, singurul lucru pe care l-am avut in cap este update sa navigatie (RNS315) pe care l-am facut cu ajutorul unor binevoitori de pe forumuri. Si cred ca mai urmeaza activare inchidere/deschidere usi si poate CH pe automat, ca acum e manual cu flash. Primele doua clarificari de care am nevoie: - cutia tine motorul subturat (asa consider eu), la 1200-1300 rot/min. Stiu ca este BM cu start&stop, dar nu ma asteptam asa jos. Nu stiu daca e ok asa si mai ales daca nu afecteaza turbina. - am citit pe forum ca trebuie schimbat uleiul in cutie (cod DQ500), dar nu imi e clar la cit. La 120000 trebuia schimbat? Nu am apucat sa fac poze, revin cind o sa am timp sa le fac. Acum ma lupt cu inmatricularea.1 point
-
Comparand pozele cu grila fara rama si cele finale, dupa gustul meu, ar fi fost ok daca innegreai rama, dar nu e timpul pierdut, in primavara ce'ai mai face?1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru urari. M-am uitat in extrasul din reteaua VW, , are schimbul in cutie la 65000, asa ca sa ma pregatesc de urmatorul. Masina este Sport&Style, are cirlig electric si fara Dynaudio. Trapa nu as fi vrut, am vazut ca sunt oarece probleme. O sa ma stapinesc sa mai postez probleme tehnice, m-a luat valul. Am pozele originale de pe weltauto, pina fac eu ceva poze.1 point
-
Holy shit, thx guys. Eu am văzut prețul de pe superskoda și m-am oripilat, mai ales ca e vorba doar de o singura bucata, nu de doua cum vad ca se vând la mama lor. Voi apela cu încredere la dealerii noștri. Thx again. Si o poza cu masina proaspăt spălată personal aseară. Funny story, niste băieți isi spalasera mașinile și au crezut ca e înțelept sa fumezi lângă pompa de benzina.1 point
-
1 point
-
In caz ca nu ai mers cu geamul coborat prin parcari, iti pot confirma eu ca se aude foarte bine evacuarea, mai ales in accelerari mai in forta, cum ai testat azi in multi level la west gate1 point
-
Erai ironic sper, nu? E clar ca la noi e spuma.. si cand vezi si pretul.. te intrebi cum altii prind "ponturi" asa bune afara, de le aduc si in Romania, pun si capac si ies mai ieftine decat altele din Germania, care s mai slabe in optiuni. Trecand peste asta, numai cine nu vrea sa creada, nu crede ca masinile au anumite probleme.1 point
-
Eu o sa obtin CIV-ul de unul singur, am programare la RAR pe 8 noiembrie. Cardul de navigatie a fost primit pe loc (ma gandesc ca are legatura cu faptul ca masina a fost de showroom). A fost desigilat in fata mea, montat pe masina si primita eroarea "Navigation database not available". Am asteptat cateva ore dupa care problema a fost rezolvata. Ce nu mi s-a spus insa este ca pe cardul venit cu masina s-a pus o baza de date mai veche pentru a merge navigatia (730 in loc de 820). Am aflat recent de acest lucru, l-am comunicat dealer-ului si voi primi un nou card sigilat cu versiunea 820. Daca primesc aceeasi eroare ma voi duce cu masina la PBN. Masina fiind cu navigatie fara optiunea MAPCARE nu pot accepta o versiune mult mai veche a bazei de date. Aveti grija ce scrie pe cardul si cutia cardului de navigatie. Nu ar trebui sa acceptati ceva mai vechi de litera R (820). Sper ca v-am fost de ajutor1 point
-
1 point
-
1 point
-
@a17 5F0601171 CBX este codul pentru capacele centrale, costa in jur de 35-40 lei/buc Ieri au ajuns in sfarsit si jantele Scudo pe care le-am comandat de la Skoda Eshop (http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/alloy-wheel-–-scudo-70j-x-17”-5l0071497m-8z8x). Pretul este foarte greu de batut, 2350 lei/set - 587.5 lei/buc, la care se adauga 275 lei transport, grand total 2625 lei/set - 656 lei/buc. In ceea ce priveste cauciucurile sunt in asentimentul lui Cristian, am luat de la dealer 4x BFGoodrich G-Force Winter 2 XL 225/55 R17 101H si 4x capace centrale de Seat, total 2296 lei/set - 574 lei/bucata. Grand total jante + anvelope 4921 lei/set - 1230 lei/bucata, destul de ok in conditiile in care o anvelopa premium pe 225/50 R18 se invarte in jur de 1000 lei/buc.1 point
-
Pentru cei interesati de cum arata cu jante de Tiguan model Los Angeles R17 ET 43 7J si cauciucuri 225/55 atasez o poza. Sper sa va ajute sa va faceti o idee. Si mai e si o poza mai veche pentru before-after. Nu arata wow, dar e decent din punctul meu de vedere. Trebuie sa fac rost si de capacele centrale pentru jante.1 point
-
ia de bune rezultatele pe dyno-ul maha, ce ai obtinut de la exelixis parerea mea este ca sunt fabule, mereu infloresc cifrele:)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@nemtzalau Ms ! @Laurentiu_LWR sigur, acum nu il mai am @mihai.onu94 Ms ! Fum da putin este mai mult pe limitari, NU de speriat, e normal asa...dar oricum nu prea vede limitari.1 point
-
Se mai strica si ele, cat sa le tina... S o stapanesti sanatos Bagdbac92.1 point
-
Ibiza cupra ai dat-o ca faceai drumuri scurte de 2-3 km...leonu 1.6 l-ai dat ca nu tragea. Ai luat dupa tot tdi. Care e spiru ca nu inteleg?1 point
-
1 point
-
Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .1 point
-
Acum 2 zile s-au schimbat: - amortizoare fata Koni + flanse si rulmenti Sachs - capete de bara stanga/dreapta TRW - pivot stanga TRW - rulment roata stanga SKF + butuc - bucsele de la dogbone Powerflex ( imi plac la nebunie, cutia este muuult mai ferma/directa cand schimb, ca un - minus ar fi o usoara vibratie la relanti, nu ma deranjeaza absolut deloc, este aproape infirma...posibil sa dispara cand se mai lasa ) - ulei Valvoline Extreme Power 5w40 ( prima oara cand il bag, daca totul e ok raman la el ) + toate filtrele Mann - refacut geometria Acum totul e ok nu bate nu troncane1 point
-
Daca tot se discuta pe jurnale de "capabilitati off-road" am reusit si descarcat pozele de acum 3 sapt, fost la o pensiune in Piatra Craiului, sat Magura, adica pe la cuca macaii, tinand cont de capabilitatile Octaviei mele. Citisem ca e destul de "remote", asta cautam - copil plecat la bunici, am zis sa avem si noi ceva R&R Logic ca n-am putut pleca mai repede de 18.30 din Buc, am zis ca nu conteaza, aveam in fata weekendul... Conform site-ului, la pensiune puteam ajunge prin satul Pestera, din Bran, sau pe la Zarnesti, urcand spre chei. Am zis s-o luam pe Targoviste-Bran-Pestera ca poate nu e aglomeratie... mers linistit, muzica, pac s-a facut noapte si au inceput semafoarele in zona Bran. Plus vreo 4 nebuni pe care efectiv i-am gasit pe banda mea dupa curbe... minunatie... Ajungem la Branpe la 22.00, fac stanga spre Pestera, un drum comunal de 1 banda, asfaltat... wow zic. Case mai ioc, iluminat public ioc, mergem cu faza lunga... gps mia zicea 3,5 km cand s-a terminat asfaltul... o iau incet, sun si la pensiune, nu raspundea nimeni... inca 2 curbe si drumul de pamant a inceput sa fie devastat, sapat pe marginea versantului, nu stiu ce naiba bagau pe acolo, dar se ingustase si mai mult.. nevasta era deja cu ochii la haul din dreapta, mult prea aproape de usa ei , deja incepusera sleauri si eram cu rotile intre ele, cred ca daca intram, ramanea masina pe burta... si suna telefonul: a, ati luat-o gresit, daca nu aveti masina inalta nu puteti trece pe la Pestera, veniti pe Zarnesti nici n-aveam unde sa intorc, drum in panta, deci ar fi trebuit sa dau cu spatele in rampa ... insa inca o curba si o casa cu ceva tapsan in fata, in panta bineinteles si aia, ma bag acolo cu gandul ca daca raman acolo om sunt... Reusesc, gata, inca 1 ora arata gps... Trec de Bran cand ma baga waze prin Predelus... zic gata, acusi ajungem, pac, pancarta cucartier Zarnesti si.... drumul se transforma iar in drum cu piatra concasata Se termina in final, incepe asfaltul din Zarnesti, taiat din 10 in 10 m transversal - probabil tevi noi ceva - si intram in final pe?... pe?... pe drumul forestier pietruit catre cheile Zarnestilor . Juma' de ora mai incolo, timp in care se invtase si cutia sa ramana in D1 chiar si la turatie de 3k, vad o panta si mai naspa, iar cateva patinari mai incolo ajung in parcare. Bezna e putin spus, insa cerul era de vis! Ei, dupa asta totul a fost minunat, de la mancarea excelenta home-made (si muulta) la peisajele minunate si calatoria la cab. Curmatura de a doua zi. Inutil sa zic ca am iesit pe marginea frumului, stateam si ne uitam tampiti la stele, conform dictonului "priveste cerul" - adica la cum arata cerul, cu Calea Lactee in toata splendoarea, de ziceai ca ne-am intors in timp, in copilarie, cand aveai mult mai multe sanse sa vezi cerul asa - si deodata simt un suflat la ureche si imediat o limba.. si era la urechea din partea opusa sotiei , n-apuc sa ma intoc, nici n-am avut timp sa reactionez, ca se baga intre noi o namila de vreo 70 kile de ciobanesc... noroc ca a fost pe "repede-inainte" si n-am apucat sa ma gandesc la un Mos-Martin.. Dupa socul intial, tinand cont ca s-a tolanit namila langa noi, am mai stat vreo juma de ora la scarmanat animalu'. Poze cu masina nu prea am facut, a doua zi pe lumina cand am vazut-o, culoarea era "putin" schimbata si am zis ca nu merita neaparat sa ramana imortalizata asa. Cam asta a fost "aventura off-road" la nici 6k km, i-am facut si noi "botezul". N-am atins nimic, la intoarcere incepuse insa sa zbarnaie ceva in masina, am zis ca aia e, primul greiere, insa urechea fina a consoartei a detectat sticla de apa din usa mea - ea era vinovata! Bucurie la loc, nici nu a mai contat ca am stat pe Valea Prahovei 1 ora intre Predeal si Busteni https://imghost.io/image/T3nuT https://imghost.io/image/T3YQo https://imghost.io/image/T3NXI https://imghost.io/image/T3xb51 point
-
Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...asadar va invit la o coluta Nu l-am mai pus in grila din mijloc ca trebuie sa decupez foarte mult din rama pe inauntru ( pe langa grila propiu-zisa ) o stricam prea tare si nu m-am indurat. Un prieten a venit cu ideea asta asa ca am pus-o in aplicare, chinuiala mare cu adaptatu ca trebuia sa avem grija sa nu turtim doza...ceasul l-am fixat in doza pe interior cu un pistol de topit plastic, prinderea este pe gaura de ventilatie, tot pe acolo am scos si furtunu de vacuum si firele...mie imi place ce a iesit, chiar sunt incantat1 point
-
eu auzisem ca trebuie sa adaugi numarul pe care il porti la pantofi la numarul de litri si sa imparti la vechimea masinii exprimata in ani.. de aia arata - la prima vedere - gresit.1 point
-
Salut, vad ca nu s-a mai postat pe acest topic de ceva vreme, dar sper sa citeasca totusi cineva, ca alt topic mai potrivit n-am gasit. problema mea cu contactul este ca deconectarea accesoriile ( rcd si ce o mai fi conectat la ignition ) se intampla in momentul in care opresc motorul ( rasucesc cheia, fara sa scot din contact ) si nu doar cand scot cheia din contact. de asemenea am observat ca la mine cheia iese foarte usor din contact si nu se aude un click in momentul in care scot cheia, la altii am vazut ca iese cheia putin mai greu ca si cum ar apasa ceva pe cheie si se aude un click la scoatere. Am incercat sa inlocuiesc partea de ignition switch din poza alaturata, dar acelasi comportament. Intrebarea mea ar fi, daca schimb partea de "imobilizer antenna and lock cylinder" trebuie sa schimb si cipul de la cheie? ma gandeam sa iau piesa respectiva de la dezmembrari si sa mut lamela de la cheia lui la cheia mea, si cred ca ar trebui sa schimb si butucul de la portiera sofer. Sau daca aveti alte sugestii sa schimb cat mai putine piese posibile :).1 point
-
sincer nu ma interesat cat scoate pe dyno, ma interesa sa se miste cum trebuie masina pe strada, sa fie o putere cu crestere cursiva, azi mi-au sosit si gumele de iarna, am ales Nankang SV55 , ca au fost singurele cauciucuri de iarna pe 19" 235/35/19 cu dot 2017 care le-am gasit pe stoc sub 1200ron/bucata:) O sa revin cu pareri despre ele dupa ce se mai raceste afara0 points
-
Urmaresc demult piata cc-uri in speranta ca o sa achizitionez unul in viitorul apropiat sau indepartat, dar vad ca-n tara la noi se aduc cele mai tari modele, mai rar vezi pe mobile sau alte site-uri asa tari masini. (nu am legatura cu vanzatorul, nu fac nici reclama, doar asa ca o paranteza!) https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GnP00.html#dea793e613 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GnP0f.html#dea793e6130 points
-
Mersi ! Fata de leon este mai " urata " din exterior si mai frumoasa in interior :))) ca si suspensie este la fel, poate umpic mai confortabila asta, dar nu sesizabil ; cred ca este mai bine antifonata dar din nou nu e relevant pt ca leonul era benzinar, deci era f silentios..scaunele sunt o idee mai placute, pozitia la volan putin mai jos sau pe acolo, directia mai greoaie ( am inteles ca se poate seta asta cu vag com ) ; ambele masini sunt f bine inchegate, niciuna nu era troaca asa ca diferentele sunt mici..exceptand motorul, normal ; ambele impart aceeasi platforma, deci as putea spune ca diferenta tine de gusturi si motorizari. P.s : pe leon aveam pilot automat, caruia ii simt lipsa ( dar ii pun saptamana asta si golfului ) si bixenon. Pe golf am climatronic, asta e cel mai important pt mine, restul le voi pune cat de curand.-1 points
-
Mersi la fel mihai ; hmm, maine tocmai vroiam sa ma duc sa iau o maneta cu pilot, dar nu stiu nimic despre calculatorul de coloana ; ma poti ajuta ci mai multe info te rog?-1 points
-
Mersi Marius! Mihai, am vorbit deja cu Al bundy si ma duc joi la el sa imi monteze pilot. Vzl, cupra era si rigida si mica, vroiam ceva mai spatios si confortabil ; nu prea reuseam sa o vand cu un pret corect asa ca am acceptat schimbul cu leonul, care a fost o masina foarte ok, chiar mi-a placut aproape tot la ea ( confort / spatiu / tinuta de drum ), mai putin motorul, cu care nu m-am putut obisnui ; masina nu a avut nici cea mai mica problema cand am vandut-o, a fost verificata de cumparator. Am vandut-o cash ; cautam passat B6 sau tot leon, dar TDI pt putere. Avand in vedere ca golful e pe platforma de leon, m-a atras aceasta masina pt ca este una corecta si are tot ce vroiam ( confort, motor decent, resoftata la ~ 160cp, dublu clima, interior sport, restul dotarilor le voi pune eu ). Pana la ora asta am reusit sa ii schimb playerul cu rcn 210, husa schimbator cu rama cromata, am dat comanda pt setul complet de butoane cromate si bloc lumini ( vin peste 2 sapt), am cumparat un set de covorase tip tavita antiaderente dedicate, iar acum se monteaza pe spate folii Llumar AT15S. Maine sper sa o las la mecanic pt schimb complet de consumabile. Mersi saibot !-1 points
-
In carte poti trece orice dimensiune pentru modelul Ateca indiferent de echipare, daca acea echipare exista lansata in Romania. Deci daca vrei poti adauga si dimensiunea de pe FR cand ca fi lansat, care din ce stiu e de 245 latime. 245/40 R19 mai precis, dar nu stiu cati si-ar dori-1 points
-
Foarte bune toate modificările deja mi se pare o varianta mai buna comparativ cu Octavia. Dacă pui și stopurile fumurii va fi princeless. Ps: ultima poza postata de tine este FOARTE dura. Dacă e in sensul in care cred-1 points
-
Daca nu cumva primesti bani ca faci reclama la Porsche Bucuresti Nord, poti sa dai jos si rama de la numere. Ele stau mai bine cu banda dublu adeziva.-2 points
-
Am cunsocuti cu Nankang de vara, si nu se vaita de ele - pentru tractiune te mai ajuta haldexul, si oricum nu alergi ca vara-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00