Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2017 în toate secţiunile

  1. Ibiza cupra ai dat-o ca faceai drumuri scurte de 2-3 km...leonu 1.6 l-ai dat ca nu tragea. Ai luat dupa tot tdi. Care e spiru ca nu inteleg?
    3 points
  2. 9000 km, dupa 2200 km cu un concediu la Viena. Masina a mers exemplar, am prins niste cozi pe Valea Oltului care au fost mult mai suportabile de depasit pe Sport . Medie orara 100 km/h atat la dus, cat si la intors, cu mers pe autostrazi legal (130 afara, 140 ro) si cum s-a putut in rest... Consum 5,7 pe tronsonul Viena-Nadlac (poza atasata) si 6,2 dupa ce am ajuns la Buc. (la dus n-am contorizat, dar crd ca tot 6,x a fost). Multumit pe deplin. On a side note, prima data de cand am masina si sunt multumit de faruri. Am mai zis ca acum cca 1 luna jumate fusesem la Avia au zis ca au reglat dar nemergand asa mult noaptea nu pot zice ca am avut timp de teste, dar mi se parea totusi ca ceva nu era cum ar fi trebuit, vedeam cum pe stanga lumina era destul de "taiata". Dar na, ziceam ca poate mi se pare, ca doar fusesem in service M-am dus totusi din nou, just to be sure, am cerut expres sa fiu si eu prezent si dupa ce s-au uitat aia 10 min cum se regleaza (?) cu calculatorl legat la masina au concluzionat ca tot la cele 2 suruburi de reglaj trebuie sa umble. Bineinteles ca fasciculul era cam juma de cm in jos si spre dreapta. Iar acum e cum ar trebui sa fie. (cu ocazia asta nu mi-au mai luat bani pe reglaj din nou) Am luat si 1 l de ulei sa am pe drum, pe joja era mai mult de jumate nivelul - habar n-am cum a fost la livrarea masinii, n-am verificat (am completat cu 200 ml sa fie pana sub maxim, sper ca pana la revizie sa nu mai fie nevoie de umblat pe aici) In rest masina merge ok, astept sezonul rece sa fac si schimbul de roti, n-am mai avut parte de glitch-uri de electronica, all is good
    2 points
  3. Stai linistit ca primesti tu factura de la VW in curand pentru +15 CP si +17Nm. Sau iti dau un storno si iti scad din putere la urmatoare masina VW.
    2 points
  4. Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!
    2 points
  5. Nu imi vine sa cred ca publicul nu a inteles cat de importanta este optiunea de Front Assist (nu vb de ACC, este subiectiv cat este de util) care costa 257 euro si da mai multe sute de euro pe optiuni discutabile de confort sau design. Front Assist franeaza masina automat si poate preveni majoritatea coliziunilor frontale la viteze de pana la 50 km/h, mai ales cele cauzate de neatentia soferului. Mai are si alte functii precum detectia pietonilor, senzitivitatea este reglabila pe O3 FL, iar in viitor s-ar putea sa va scoateti banii pe reduceri de CASCO daca aveti optiunea asta.
    2 points
  6. Printre reprizele de ploaie am reusit si un retrofit pe car mi-l doream de mult - jaluzea spate OEM. am luat-o impreuna cu capitonajele stalpilor C - cu carligele de agatare a perdelei in pozitia extins. Nu a fost tocmai plug and play - pentru ca aceste capitonaje, venind dupa o bora mexicana au usor alta forma la partea de sus, de a trebuit sa tai din capitonajul tavanului oleaca. Pana la urma a iesit.
    2 points
  7. Astazi am dedicat vreo 2 ore masinii. Am spalat masina (self car wash), curatat interiorul, aplicat o ceara (Collinite 476) si dat cu rain repellent (Rain-X) pe geamuri. Rotile le-am curatat cu Sonax Full Effect. Ca si prosoape am folosit 1 + 2 + 3. Am atins 2100mile (~3300km) si am verificat uleiul si prin metoda recomandata in manual (la cateva minute dupa oprire cu motorul la temperatura optima) si e undeva aproape de maxim in zona B pe joja. S-au cam dus cele 5 luni de vara pe care le-am avut si de acum urmeaza ploaie pana in luna mai 2018 Bineinteles ca la scurt timp dupa ce am terminat cu ceara, a venit un nor si a plouat 5 minute. Cam asa arata dupa ploaia scurta: Si in parcare la Ikea dupa ce s-a uscat putin.
    2 points
  8. Ieri am vandut leonul ( din dorinta de a achizitiona o masina mai puternica ) si am cumparat acest golf 5 azi ; initial eram setat pe passat B6, insa cum piata e plina de toroape, speram la o masina cat de cat corecta si cu mai putin de 3-400.000 km. Se pare ca astrele mi s-au aliniat si am gasit aici pe acest golf, de la colegul RUF, pe care l-a vandut pt ca isi achizitionase un golf 7 nou ; se pare ca a avut grija de masina f bine, proprietar de 12 ani, 128.000 km reali ( i-am si verificat ) ; masina merge impecabil..motor ( injectoare in parametrii, turbina noua - schimbata anul trecut cu una noua OEM / nu reconditionata ), frane noi fata + spate, bucsaraie in stare foarte buna ( probabil amortizoarele le voi schimba pe viitor ), interior intretinit ( exceptand unele plastice pe care le voi schimba )..cum si pretul a fost unul f bun, am lasat deoparte gandurile pt passat, avand in vedere ca f rar gasesti un diesel cu asa putini km si intretinut. Acum dupa poveste, incep prezentarea Golf 5 2.0 TDI BKD 140 cp 6trepte ( resoftat la TCM turbo / ~ 165-170 cp ) / 12.2005 / Sportline / 128.000 km - dublu clima, oglinzi electrice incalzite, 10boxe, airbaguri, ASR ( parca , sau TCS, nu mai retin exact), jante aliaj 16, torpedo + cotiera refrigerate, nimic deosebit pe langa echiparea sportline, exceptand organizatorul de portbagaj care pare foarte util. Am cauciucuri bune de vara Michelin pilot exalto ps2, si de iarna sunt noi ( au 2000 km ), Continental T860. Saptamana viitoare sunt in concediu asa ca sper sa rezolv repede ce mi-am propus : - schimbat kit distributie complet, ulei + filtre, furtun epurator, antigel, lichid frana + aerisit amreiaj, ulei cutie ; cam astea ar fi pe tehnic. Estetic, as vrea sa ii pun alt RCD cu AUX / usb / bluetooth, sa ii schimb setul complet de butoane ( comutator faruri+ geamuri ), pedalier aluminiu, husa schimbator, montat incalzire in scaune, folii spate, si probabil jantele astea vor ramane set complet pt iarna si iau altele in primavara, tot pe 16. Ca si impresii, o masina f ok, suspensia este confortabila si ferma fiind echipare sportline, motorul neasteptat de silentios, nu tremura la plecarea de pe loc, nici daca rulez cu 1300-1500 rpm, nu are greierasi sau orice altceva. Astazi am reusit doar sa o fac curatica ( spalat personal interior + exterior si curatat tapiteria ).
    1 point
  9. Janta e cu exteriorul in jos, woofer-ul sta in scobitura, ca intr-un castron; nu credeam ca o sa creeze atatea confuzii poza.. E intr-adevar pneu de 145 pentru ca e roata de rezerva de dimensiuni reduse, dar woofer-ul e conceput sa incapa in scobitura jantelor de la 14" in sus oricum.
    1 point
  10. Cand am vazut poza am zis ca te-ai dus sa faci "pasul" sau asta e doar testul "before"?
    1 point
  11. In prima faza as incerca repararea lui, in functie de rezultat, inlocuirea lui. Eu am ceva asemanator si nu ma jeneaza atat de tare.
    1 point
  12. Se mai strica si ele, cat sa le tina... S o stapanesti sanatos Bagdbac92.
    1 point
  13. Ai furat privirile la west săptămâna trecută ?? O bijuterie
    1 point
  14. Curatat masina, ceruit vopseaua acum cateva zile. Montat azi rotile de iarna. Masina se comporta bine, nu are greierasi,probleme. Toate bune si frumoase.
    1 point
  15. de aceea ti-am zis sa verifici alimentarea, etc
    1 point
  16. se poate incerca un update la 44. Daca nu merge, necesita inlocuire
    1 point
  17. ti-am incercuit suruburile de fixare, in poza
    1 point
  18. Alex265

    DRL

    De la 2 septembrie DRL-urile pot fi folosite in loc de luminile de intalnire pe categoriile de drumuri prevazute in Codul Rutier. Art. 44 alin.2) se completează în sensul că „În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulația diurnă”. Sursa: http://www.bihon.ro/codul-rutier-noile-modificari-aplicabile-din-02-09-2017-si-modificari-aplicabile-din-20-05-2018/1889822
    1 point
  19. vezi pe ebay - unde esti tu acum poti face mai usor rost de oem+ uri eu nu am gasit decat la bore (de fapt jetta) de america - prin vortex, asa mi-a si venit ideea - si alea toate sunt mexicane. pe bore de europa nu am vazut optiunea. ca idee stalpii mei C erau made in germany astia inclusiv policioara sunt made in mexico. lipsea o antifonare pe dos pe care am luat-o de la cele vechi.
    1 point
  20. WoLvA se folosesc 3 terminale de forta deoarece s-a impartit in stopuri stanga, stopuri dreapta si alimentarea permanenta pt rulote. Daca apare un scurt pe partea stanga de ex, se arde siguranta doar pt partea stanga. Astfel iti ramane stopul de pe dreapta functional. Te referi la adresa 19 ca este incorect codat? Ce modul ai montat?
    1 point
  21. Fun fact ... volanul tau din acest moment ... e de pe fostul meu golf
    1 point
  22. Eu nu as taia plafonul masinii ca sa montez o trapa AM nici sa ma pici cu ceara. Si asa sunt destule probleme cu inflitrari si chestii la sistemele de trapa oem, d'apai cu trape AM. Am vazut la o masina mai veche un retrofit de genul asta dar a fost facut la modul in care a fost decapsat plafonul complet si a fost luat plafonul donor cu structura de rezistenta and stuff. Nu credeam ca trebuie sa subliniez dar ... nu am sa pun trapa Subiect inchis.
    1 point
  23. Problema rezolvata. Dupa o discutie amicala cu proprietarul service-ului, a decis ca e o eroare a vopsitorului si s a vopsit toata partea dreapta, cred ca in pierdere spre aripi, ca acum nu se mai vede nicio diferenta. A iesit exact cum voiam.
    1 point
  24. Da, se cheama "smoothness" optiunea O setezi cand dai export la grafic.
    1 point
  25. Masinuta este gata:) Softul l-am facut la Powertech la Buzau, la Ginel ca sa fiu mai exact caruia ii multumesc pentru profesionlismul cu care a lucrat , a pierdut o zi intreaga cu mine dar rezultatul final a fost cel asteptat, masina se simte avion, nu mai am spikeuri de putere cum aveam cu softul cu care a venit masina din Germania, trage constant si se mentine cuplu pe toata plaja de turatii, masina la Buzau a scos 409 cai si 530nm pe un dyno 2x4 si cu benzina de 98, azi am masurat-o si la Exelixis pe un dyno 4x4 si am obtinut 440cai cu 512nm cu benzina de 100 de la omv Pe scurt rezultatul final este foarte bun , daca venea asa de fabrica era masina anului:)) urmatoarea investitie va fii in caucuciuri noi de iarna pe 19" ca mai mici nu intra din cauza franelor
    1 point
  26. Vibratia a fost vinovata, rugina n-a fost cazul, papucul respectiv e din cupru si destul de gros , 100% s-a rupt din cauza vibratiilor ca de prins a fost bine prins pe caroserie. Oricum dupa ce am desfacut juma' de masina , m-am bucurat cand l-am gasit intr-o pauza de tigara ?.
    1 point
  27. Pretul de achizitie a fost de 29000euro, plus drumul si ce am mai bagat acum ambreiaj 1200euro cu tot cu pompa noua, cauciucuri 3000ron, cred ca vineri rezolv cu numerele deci foarte posibil sa o vezi prin west gate:) , mai gasisem cateva cu km mai putini dar ori erau actele dubioase(gen e una in Italia care dupa vin apare in sistem 1.2 benzina) mai e una in polonia din 2016 cu 5000km care a fost dauna totala in SUA, deci atentie mare cand va decideti sa luati de afara masini, nu doar in romania se dau tepe
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!