Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.10.2017 în toate secţiunile

  1. Printre reprizele de ploaie am reusit si un retrofit pe car mi-l doream de mult - jaluzea spate OEM. am luat-o impreuna cu capitonajele stalpilor C - cu carligele de agatare a perdelei in pozitia extins. Nu a fost tocmai plug and play - pentru ca aceste capitonaje, venind dupa o bora mexicana au usor alta forma la partea de sus, de a trebuit sa tai din capitonajul tavanului oleaca. Pana la urma a iesit.
    2 points
  2. Salutare... de la băi ! Ne-a dus Macaroana la Tușnad pentru un weekend de relaxare. Ne-am întâlnit cu familia, o Jetta, ocazie cu care am făcut un comparativ back to back. A reieșit că șasiul vechi este mai permisiv cu imperfecțiunile asfaltului, dar are un comportament subvirator pronunțat. Antifonarea e mai buna la golf, spațiul pt cei de pe bancheta mai bun la genunchi pt Jetta și la cap pt golf. Cam atât cu offtopicul. Și acum poze
    2 points
  3. Foarte reusit Leonul 5F la exterior, dc implementau si materialele deosebit de calitative de la Golf la interior era best buy. Chiar @NarciusZ, avand in vedere ca la exterior ai modificat ceva, nu te a tentat sa pui si un interior mai ok, de Golf R de ex?
    2 points
  4. Astazi am dedicat vreo 2 ore masinii. Am spalat masina (self car wash), curatat interiorul, aplicat o ceara (Collinite 476) si dat cu rain repellent (Rain-X) pe geamuri. Rotile le-am curatat cu Sonax Full Effect. Ca si prosoape am folosit 1 + 2 + 3. Am atins 2100mile (~3300km) si am verificat uleiul si prin metoda recomandata in manual (la cateva minute dupa oprire cu motorul la temperatura optima) si e undeva aproape de maxim in zona B pe joja. S-au cam dus cele 5 luni de vara pe care le-am avut si de acum urmeaza ploaie pana in luna mai 2018 Bineinteles ca la scurt timp dupa ce am terminat cu ceara, a venit un nor si a plouat 5 minute. Cam asa arata dupa ploaia scurta: Si in parcare la Ikea dupa ce s-a uscat putin.
    2 points
  5. Problema rezolvata. Dupa o discutie amicala cu proprietarul service-ului, a decis ca e o eroare a vopsitorului si s a vopsit toata partea dreapta, cred ca in pierdere spre aripi, ca acum nu se mai vede nicio diferenta. A iesit exact cum voiam.
    2 points
  6. Ieri am vandut leonul ( din dorinta de a achizitiona o masina mai puternica ) si am cumparat acest golf 5 azi ; initial eram setat pe passat B6, insa cum piata e plina de toroape, speram la o masina cat de cat corecta si cu mai putin de 3-400.000 km. Se pare ca astrele mi s-au aliniat si am gasit aici pe acest golf, de la colegul RUF, pe care l-a vandut pt ca isi achizitionase un golf 7 nou ; se pare ca a avut grija de masina f bine, proprietar de 12 ani, 128.000 km reali ( i-am si verificat ) ; masina merge impecabil..motor ( injectoare in parametrii, turbina noua - schimbata anul trecut cu una noua OEM / nu reconditionata ), frane noi fata + spate, bucsaraie in stare foarte buna ( probabil amortizoarele le voi schimba pe viitor ), interior intretinit ( exceptand unele plastice pe care le voi schimba )..cum si pretul a fost unul f bun, am lasat deoparte gandurile pt passat, avand in vedere ca f rar gasesti un diesel cu asa putini km si intretinut. Acum dupa poveste, incep prezentarea Golf 5 2.0 TDI BKD 140 cp 6trepte ( resoftat la TCM turbo / ~ 165-170 cp ) / 12.2005 / Sportline / 128.000 km - dublu clima, oglinzi electrice incalzite, 10boxe, airbaguri, ASR ( parca , sau TCS, nu mai retin exact), jante aliaj 16, torpedo + cotiera refrigerate, nimic deosebit pe langa echiparea sportline, exceptand organizatorul de portbagaj care pare foarte util. Am cauciucuri bune de vara Michelin pilot exalto ps2, si de iarna sunt noi ( au 2000 km ), Continental T860. Saptamana viitoare sunt in concediu asa ca sper sa rezolv repede ce mi-am propus : - schimbat kit distributie complet, ulei + filtre, furtun epurator, antigel, lichid frana + aerisit amreiaj, ulei cutie ; cam astea ar fi pe tehnic. Estetic, as vrea sa ii pun alt RCD cu AUX / usb / bluetooth, sa ii schimb setul complet de butoane ( comutator faruri+ geamuri ), pedalier aluminiu, husa schimbator, montat incalzire in scaune, folii spate, si probabil jantele astea vor ramane set complet pt iarna si iau altele in primavara, tot pe 16. Ca si impresii, o masina f ok, suspensia este confortabila si ferma fiind echipare sportline, motorul neasteptat de silentios, nu tremura la plecarea de pe loc, nici daca rulez cu 1300-1500 rpm, nu are greierasi sau orice altceva. Astazi am reusit doar sa o fac curatica ( spalat personal interior + exterior si curatat tapiteria ).
    1 point
  7. Mersi ! Fata de leon este mai " urata " din exterior si mai frumoasa in interior :))) ca si suspensie este la fel, poate umpic mai confortabila asta, dar nu sesizabil ; cred ca este mai bine antifonata dar din nou nu e relevant pt ca leonul era benzinar, deci era f silentios..scaunele sunt o idee mai placute, pozitia la volan putin mai jos sau pe acolo, directia mai greoaie ( am inteles ca se poate seta asta cu vag com ) ; ambele masini sunt f bine inchegate, niciuna nu era troaca asa ca diferentele sunt mici..exceptand motorul, normal ; ambele impart aceeasi platforma, deci as putea spune ca diferenta tine de gusturi si motorizari. P.s : pe leon aveam pilot automat, caruia ii simt lipsa ( dar ii pun saptamana asta si golfului ) si bixenon. Pe golf am climatronic, asta e cel mai important pt mine, restul le voi pune cat de curand.
    1 point
  8. Targu Mures - Bucuresti, drumul a fost extrem de aglomerat si cateva accidente. Consumul pe tot ce am rulat pana acum, aproximativ 2350 km.
    1 point
  9. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Brake_Electronics#Basic_Setting
    1 point
  10. Daca e pe numele tau, doar in localitatea de domiciliu. O varianta ar fi sa te duci sa scoti numere rosii inainte, daca e deja pe numele tau si dupa ce le iei te duci sa iei masina din judetul unde se afla fizic masina
    1 point
  11. Nu mai vad copii din spate in fata daca pui scaune scoica, e totusi o masina de familie.
    1 point
  12. Nu m-am zgarcit, am comandat piesele de pe un site, iar in loc de rulmenti de sarcina, baietii mi-au trimis capete de bara si a ramas asa pentru ca nici nu prezentau grad mare de uzura (vizibil). Pana la urma am rezolvat problema cu pocnitul. Masina a fost izbita pe partea dreapta, a avut bratul strambat, bieleta de directie strambata si cadrul motor putin tras spre inapoi, iar dupa montaj bratul dreapta a ramas putin in spate, pocnitura cred ca era de bieleta antiruliu care era mult inclinata spre spate. Am schimbat cadrul motor si acum nu mai pocneste.
    1 point
  13. ca idee te sfatuiesc sa cauti tubulare in 12 laturi,dinti....sper ca m am exprimat corect...alea 2 truse de sus sunt in 6 laturi in 12 laturi sau dinti te ajuta la schimbarea distributiei si vrei sa invarti de vilbrochen...de ex
    1 point
  14. Câteva zile....Dacă istoricul este atât de incert ! Sau, caută un mecanic bun care sa verifice cureaua si întinderea rolei întinzătoare. Personal, eu as schimba tot kitul cât mai repede ..... intr-o situație ca asta.
    1 point
  15. Da,se scoate airbagul,se demonteaza comenzile din locasurile lor si pe spate au cateva suruburi micute..-se scot...apoi iese capacul,placa cu circuite si butoanele..se curata si se monteaza in ordine inversa.
    1 point
  16. A apărut și noul manual de accesorii pentru Seat. Puteți să vedeți și acolo câteva variante de jante și cauciucuri.
    1 point
  17. Multumesc mult @cristi511 ! Despre mine: Va salut ! Desi sunt membru de ceva timp, este primul meu topic deschis/preluat, pe acest forum, iar cu aceasta ocazie doresc sa va salut pe toti, membrii , moderatorii si pe toti cei ce isi desfasoara activitatea pe acest forum ! Nu sunt deloc strain grupului VAG fiind fan "DIZAL" sunt fost posesor de : Passat b5.5 2003 - 1.9/131cp, A4B7 2006 2.0/140, A4B8 2010 2.0/143, Golf 4 2001 1.9/116 si din Mai 2017, actualul posesor al fostei Scutife Rosii a lui @Stefan.DFS. Povestea: Intentionam sa iau masina din Germania dar cu nebunia birocratica de la noi, am fost nevoit sa zic pas si sa incep sa filtrez pe site-urile de profil de la noi intre masini "recent aduse", si masini care au fost detinute minim 1 an de persoanele care doreau sa le vanda. Cum imi doream sa cumpar o masina mai mult decat ok, preferabil de la o persoana pasionata, am apelat la forum si am aruncat cateva intrebari pe aici pana s-a ingrosat gluma cu Stefan.DFS si l-am sunat ca vin ! Dar nu vin doar sa o vad, vin sa o cumpar ! Doresc pe aceasta cale, sa II MULTUMESC, din nou, pentru grija care a acordato masinii, pe langa mentenanta riguroasa, multe din retrofiturile care mi le-as fi dorit la acest model, sunt deja facute de el. Agregatul(ZaRedFury/Roscata): Masina probabil o cunoasteti multi de pe aici,Golf VI, ROSIE, 2.0CR TDI, CBDC 110cp resoft la TCM TURBO dusa pe la 150cp, Highline, Dynaudio, Xenon/Triple Red cherry OEM, lumini peste tot si toti km la ea(aprox 227.000). Nu am cumparat culoarea, nu am cumparat km, am cumparat masina ! De care m-am atasat foarte rapid si am vazut ca mi se potriveste ca o manusa pentru ce am eu nevoie. Pe ici pe colo se vad semnele varstei, va fi nevoie de o interventie la capota(o zona de lac sarit), si o cosmetizare profesionala la interior (Tot o aman de vreo 2 luni din lipsa de timp) De cand e la mine am intervenit la urmatoarele: Schimb ulei MOTUL+filtre MAN Schimb kit ambreiaj/volant LUK - la aprox 229000 KM Schimb placute/discuri fata Schimb lichid frana ATE Schimb distributie Contitech/pompa apa HEPU, Role si tot tacamul - aprox 232.000 km Schimb placute frana spate+pasaj contraaripa OEM stg fata(Se desprinsese in mers si era curbata) Loading set 17'' iarna.. Ca si idei de viitor sunt multe, banii sunt mereu problema Mi-ar placea : -Folie -Volan GTD/alt schimbator -DPF off total, resoft si dusa in maxim safe (170-175cp ar fi suficient) -fata GTI/GTD -coborata 15-25mm Eibach/oem/H&R in functie de cum se comporta iarna asta cu 17' -jante 18''- Austin sau ceva de GTD- nu sunt hotarat daca vreau sa renunt de tot la confort -posibil alt interior, nimic sigur... Practic reteta clasica pe care am abordat-o si la celelalte masini. Ca si gluma scurt dialog cu sotia cand am cumparat masina : "- La asta ce-i mai faci, ca are de toate ? - O VOPSESC ! - Cum sa o vopsesti ?! Uite-o cat de e frumoasa !" Scuzele de rigoare pentru romanul de mai sus, in speranta ca nu v-am plictisit, prea tare :)mai jos aveti si cateva poze facute pe ici pe colo. Toate bune !
    1 point
  18. Pare foarte ok din anunt si poze, cu mentiunea ca pozele cu scaunele lasate pe spate sunt specifice bisnitarilor. verifica: 1. Km, reprezentanta, sau macar cei din cutia DSG 2. TVA platit, prin cluj sunt celebre tepele astea, vezi daca pe brief era persoana fizica sau firma, daca era firma, iti trebuie factura obligatoriu. 3. Urme de accidente (grave) Succes!
    1 point
  19. Ce spala omul cu mana lui...
    1 point
  20. Asa este - Cupra ST, a punctat foarte bine colegul. D'aia am o apreciere deosebita pt vw forum - membrii cunoscatori si bine documentati.
    1 point
  21. Azi mergem la Al Bundy sa activam cornering și închiderea portbagajului electric din telecomanda.
    1 point
  22. A se citi "am dat bani in plus sa imi iau ceva nou si performant si care ma va ajuta dar totusi nu prea imi place si abia astept sa se strice sa pot sa ma intorc la ceva "foarte prost si subtire"? WTF man
    1 point
  23. Preconizasem ca in acest weekend sa schimb si clemele de pe dreapta, preventiv. Masina a simtit lucrul asta si sambata dimineata a decis sa pice geamul in usa Asa ca acum avem ambele usi ok. Imi mai comand un set sa fac treaba asta si la Golf cat de repede, sa nu am vreo surpriza... Apoi - incurajat de colegul @taz21 am facut pasul ce se vede in poze. Fara xenon insa, lumineaza mult, mult mai bine decat cele "normale" chiar cu becuri halogen. Mai am doar un pic de reglat - si cred ca o sa le aplic o folie, ca prea sunt noi si frumoase
    1 point
  24. Puteti sa-mi dati cate dislike-uri vreti, daca aveti ceva de spus concret veniti cu idei argumentate, nu dislike-uri, va ascundeti in spatele unor disklike-uri. Ei bine nici macar facebook nu am si nu folosesc, deci nu alerg dupa like-uri/dislike-uri. Studiati putin problema inainte sa inghititi orice pastila de marketing, e foarte normal sa ai mizerie pe jante, in fond acolo sunt 2 piese care se freaca intre ele, si provoaca reziduu.
    1 point
  25. Salutare, Am luat masina din semnatura de curand, are la bord 140.000 km dar la reprezentanta mi-a gasit ultima intrare in service in D pe la vreo 194.000. Deci presupun ca are in jur de 250.000 lejer. Motorul merge frumos, nu se aude niciun clantanit nici macar dimineata, la rece. Cat credeti ca mai pot merge cu ea pana sa-i schimb distributia+variatorul ?
    0 points
  26. sachs sux spec rulz
    -1 points
  27. Simplu, conf.legii...art..pc..servisul NU este raspunzator de daunele produse autovehicolui marca..serie sasiu..etc, deoarece termenul de 24 luni ACORDATE PIESELOR DE ORIGINE a trecut(clar plus alte motivatii). De aceea cel mai bine este sa nu avem probleme pt.ca teoria e una si practica alta!! Dilema noastra este LA CATI KM schimbam distributia!!
    -1 points
  28. Off topic. Ai putea argumenta colegule de ce nu ti au placut posturile mele?? Cu siguranta ca nu poti si asta pt.ca ti ai divulga identitatea in primul rand, si pt.ca in rest... Crede ma ca stiu bine ce vorbesc!! Si ca sa ti mai dau un pont vizavi de motivarea OPC ului, inca una din motivari a fost ca, piesele au fost montate intr un servis autorizat RAR dar nu in servis marca(vw cazul nostru). Km multi fara probleme tuturor!!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!