Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2017 în toate secţiunile

  1. Masinuta este gata:) Softul l-am facut la Powertech la Buzau, la Ginel ca sa fiu mai exact caruia ii multumesc pentru profesionlismul cu care a lucrat , a pierdut o zi intreaga cu mine dar rezultatul final a fost cel asteptat, masina se simte avion, nu mai am spikeuri de putere cum aveam cu softul cu care a venit masina din Germania, trage constant si se mentine cuplu pe toata plaja de turatii, masina la Buzau a scos 409 cai si 530nm pe un dyno 2x4 si cu benzina de 98, azi am masurat-o si la Exelixis pe un dyno 4x4 si am obtinut 440cai cu 512nm cu benzina de 100 de la omv Pe scurt rezultatul final este foarte bun , daca venea asa de fabrica era masina anului:)) urmatoarea investitie va fii in caucuciuri noi de iarna pe 19" ca mai mici nu intra din cauza franelor
    3 points
  2. Multumesc mult @cristi511 ! Despre mine: Va salut ! Desi sunt membru de ceva timp, este primul meu topic deschis/preluat, pe acest forum, iar cu aceasta ocazie doresc sa va salut pe toti, membrii , moderatorii si pe toti cei ce isi desfasoara activitatea pe acest forum ! Nu sunt deloc strain grupului VAG fiind fan "DIZAL" sunt fost posesor de : Passat b5.5 2003 - 1.9/131cp, A4B7 2006 2.0/140, A4B8 2010 2.0/143, Golf 4 2001 1.9/116 si din Mai 2017, actualul posesor al fostei Scutife Rosii a lui @Stefan.DFS. Povestea: Intentionam sa iau masina din Germania dar cu nebunia birocratica de la noi, am fost nevoit sa zic pas si sa incep sa filtrez pe site-urile de profil de la noi intre masini "recent aduse", si masini care au fost detinute minim 1 an de persoanele care doreau sa le vanda. Cum imi doream sa cumpar o masina mai mult decat ok, preferabil de la o persoana pasionata, am apelat la forum si am aruncat cateva intrebari pe aici pana s-a ingrosat gluma cu Stefan.DFS si l-am sunat ca vin ! Dar nu vin doar sa o vad, vin sa o cumpar ! Doresc pe aceasta cale, sa II MULTUMESC, din nou, pentru grija care a acordato masinii, pe langa mentenanta riguroasa, multe din retrofiturile care mi le-as fi dorit la acest model, sunt deja facute de el. Agregatul(ZaRedFury/Roscata): Masina probabil o cunoasteti multi de pe aici,Golf VI, ROSIE, 2.0CR TDI, CBDC 110cp resoft la TCM TURBO dusa pe la 150cp, Highline, Dynaudio, Xenon/Triple Red cherry OEM, lumini peste tot si toti km la ea(aprox 227.000). Nu am cumparat culoarea, nu am cumparat km, am cumparat masina ! De care m-am atasat foarte rapid si am vazut ca mi se potriveste ca o manusa pentru ce am eu nevoie. Pe ici pe colo se vad semnele varstei, va fi nevoie de o interventie la capota(o zona de lac sarit), si o cosmetizare profesionala la interior (Tot o aman de vreo 2 luni din lipsa de timp) De cand e la mine am intervenit la urmatoarele: Schimb ulei MOTUL+filtre MAN Schimb kit ambreiaj/volant LUK - la aprox 229000 KM Schimb placute/discuri fata Schimb lichid frana ATE Schimb distributie Contitech/pompa apa HEPU, Role si tot tacamul - aprox 232.000 km Schimb placute frana spate+pasaj contraaripa OEM stg fata(Se desprinsese in mers si era curbata) Loading set 17'' iarna.. Ca si idei de viitor sunt multe, banii sunt mereu problema Mi-ar placea : -Folie -Volan GTD/alt schimbator -DPF off total, resoft si dusa in maxim safe (170-175cp ar fi suficient) -fata GTI/GTD -coborata 15-25mm Eibach/oem/H&R in functie de cum se comporta iarna asta cu 17' -jante 18''- Austin sau ceva de GTD- nu sunt hotarat daca vreau sa renunt de tot la confort -posibil alt interior, nimic sigur... Practic reteta clasica pe care am abordat-o si la celelalte masini. Ca si gluma scurt dialog cu sotia cand am cumparat masina : "- La asta ce-i mai faci, ca are de toate ? - O VOPSESC ! - Cum sa o vopsesti ?! Uite-o cat de e frumoasa !" Scuzele de rigoare pentru romanul de mai sus, in speranta ca nu v-am plictisit, prea tare :)mai jos aveti si cateva poze facute pe ici pe colo. Toate bune !
    2 points
  3. Problema rezolvata. Dupa o discutie amicala cu proprietarul service-ului, a decis ca e o eroare a vopsitorului si s a vopsit toata partea dreapta, cred ca in pierdere spre aripi, ca acum nu se mai vede nicio diferenta. A iesit exact cum voiam.
    2 points
  4. Dupa ce am vandut Touareg-ul am hotarat sa luam o masina pentru oras. Cochetam de ceva timp cu ideea de masina electrica. Am avut de ales intre Bmw i3 si E-Golf datorita optiunilor avute fata de competitori(si aici nu ma refer la baterie ci la optiunile interioare si exterioare). Datorita faptului ca la aceeasi echipare Golf-ul a "iesit" mai bine la pret si la garantie si ca i3-ul venea tocmai in noiembrie Golf-ul a iesit castigator. Din pacate cota de E-Golf-uri se terminase pe anul asta, nu am inteles de ce si am avut de ales intre 2 masini aflate pe stoc una mai "cheala" si una destul de bine echipata dar prost configurata in sensul ca are vopsea de 900 si ceva de euro dar nu are mufa de incarcare rapida. Pentru mine n-a fost tocmai un incovenient avand in vedere ca masina va sta noaptea acasa in garaj la incarcat. Fata de dotarea de serie are : Active Info Display- afisaj digital Alarma antifurt "Plus" Camera video Rear View Dynamic Light Assist si Lane Assist Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Interfata telefonie Business Keyless Access Lampi spate cu LED rosu inchis Oglinzi exterioare rabatabile electric Park Pilot Aseara am mers 70 de km dintre care jumatate au fost pe autostrada la 120 km/h si restul pe DN1 si in oras si range-ul a scazut cu doar 80 km ceea ce mi se pare foarte tare.
    1 point
  5. Salutare tuturor Am intrat in randul posesorilor de golf, de altfel este si prima mea masina de provenienta straina pana acum am avut diverse modele de la Dacia Masina este adusa din Germania cu 182000 de km si este inmatriculata in decembrie 2013 avand echpare highline cu urmatoarele dotari: - motor 2.0 tdi de 150 cai cu DSG6 - jante originale pe 17, climatronic, bixenon cu functia AFS, cornering - line asist, distronic, webasto pe telecomanda - incalzire in scaune fata, semi piele, masaj scaun sofer, navigatie - pachet lumini interior In principiu cam acestea sunt dotarile si o am de aproximativ o luna in care am facut schimbul de ulei si filtre Momentan asteapta cuminte in garaj sa ii vina numerele rosi si apoi sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze
    1 point
  6. Da, se cheama "smoothness" optiunea O setezi cand dai export la grafic.
    1 point
  7. Volanul retapitat.
    1 point
  8. Verifica cu atentie cablajul de sub scaun.Rezistentele sezut si spatar sunt alimentate de modulul de sub scaun....nu direct din mufa din podea.
    1 point
  9. Masina are incalzire din fabrica? S-au facut modificari de cablaje? Sa nu fi inversat firele termistor/rezistenta.Rezistenta din scaun e comandata de modulul de sub scaun...nu legata direct la conectorul din podea.
    1 point
  10. Avion pe roti! Felicitari si succes in pastrarea carnetului! Cum ai putut sa faci dyno doar pe tractiune fata?
    1 point
  11. Orasul se numeste Leavenworth. A fost facut asa comercial. S-au luat dupa un oras cu origini daneze din California. (Solvang pe nume) E la 2.5h de Seattle. Michigan e putin mai departe. (3500km distanta )
    1 point
  12. Da, din cauza acestui senzor, nu a putut face regenerarea. Bine ca s-a rezolvat
    1 point
  13. Multumesc! Valoarea asigurata e de 54000 lei. Chiar am iesit bine! Si m-am hotarat dupa ce am vazut ce poate face o adiere de vant.....
    1 point
  14. Un nou upgrade, franele. Candva o sa aiba si soft, am inceput cu franele si investighez pentru partea de admisie si evacuare.
    1 point
  15. Am reusit sa inchei inca un retrofit, cel la comenzi volan. Spira mea a trebuit sa o inlocuiesc, nu stia MFSW. Am cumparat alta cu terminatia Q, montat, codat si acum pot butona. Am cumparat bujii originale NGK Platinum si le-am schimbat, simteam o mica intrerupere la plecare care a disparut dupa ce le-am pus pe cele noi. Una dintre ele s-a lasat mai greu, reusind sa stric capul surubului.
    1 point
  16. Imi plac problemele cu care te confrunti tu
    1 point
  17. Si daca tot ne-am hotarat, hai sa nu mai pierdem vremea ! PS. Dis-de-dimineata eram la service-ul Best-Tires 3 Octavii FL care asteptau la schimbat incaltarile. Doua dintre ele au schimbat cu Hankook Icept RS2. Coreenii de la HK cred ca au scos pe piata un produs competitiv si vor sta bine pe vanzari in acest sezon. Inainte Dupa
    0 points
  18. Salutare! Sa va spun cum a fost la mine. Motorul porneste, faruruile isi fac levelingul, pornesc la drum si in momentul in care virez la stanga apare pe computerul de bord <<Cornering light (AFS) failure Log book>> insotita de martorul de bec ars care ramane aprins pana la oprirea motorului. Ziua nu-mi da nici o eroare. Am inlocuit becurile de cornering (H7), dupa ce am citit raspunsurile la aceasta postare, si s-a resolvat problema! Deci, este in fond o eroare de bec ars. O zi minunata!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!