Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2017 în toate secţiunile

  1. Da, deci nu am mai scris de mult pe aici! Noi nu am stat degeaba Desi am facut multe si oricat as incerca, tot nu reusesc sa o termin asa cum vreau eu, una fac, alta se strica Am schimbat capul de planetara, sincer nu stiu ce marca s-a pus. Softul a fost facut cu ajutorul TCM-turbo, deocamdata as putea spune ca e in teste, nu prea e ce vreau eu. Am schimbat si placutele ceramice de pe spate, tot cu Ate Ceramic. In continuare, sunt foarte multumit de aceste frane, discurile sunt ca noi, nu au pic de uzura vizibila si daca nu ma insel, placutele de pe fata la fel,au aproape 50mii km de cand le-am schimbat(trebuie de verificat ca sa fiu sigur). Am pus grila noua fara semn, grilele din bara au fost schimbate si acestea pentru ca erau matuite. M-am apucat si de interior, inainte sa montez Recaro din piele, am zis sa repar problema ce o aveam cu Dvd-ul si anume, uneori mi se auzea muzica doar in 2 boxe(pe radio mergea perfect, doar pe dvd facea problema asta) si anumite dungi ce apareau la video cand porneam motorul. Concluzia a fost ca o mufa era stricata, s-a schimbat mufa si acum am imagine si sunet la fel cum a fost la inceput. Daca tot am umblat la consola, am zis sa montez si frana de mana din piele perforata de Vrs, care arata mult mult mult mai bine fata de ce aveam eu. Pe langa asta, am montat si trimurile de la consola, cele de aluminiu de fabrica. Din pacate, incalzirea din scaune n-am reusit s-o fac, incerc sa-i dau de cap. De la butoanele mele ies 3 fire, iar in mufa din scaun sunt 4 fire. Incerc sa caut ajutor pe forum sa vad cum reusesc sa leg firele intre ele ca sa am incalzire functionala. Fetele de portiera inca nu le-am montat, caut sa cumpar cleme noi si atunci cand montez fetele din piele, am sa pun si manerele din aluminiu de fabrica. Am schimbat si presurile ce le-am luat noi, sincer nu ma asteptam sa vina asa bine si imi plac mult cum arata Si cred ca am facut mult mai multe, doar atat imi amintesc acum. Ramane pe viitor, sa ma ocup de faruri, am luat de la colegul Rudi de pe forum, farurile lui de bora si am sa incerc sa pun lupe bi xenon de 2,5 ca sa nu mai am probleme sa imi tot cada lupa. Si daca tot fac farurile, am sa dau bara jos sa pun sidemarker-ele cum trebuie si sa fie functionale. Ah, si oglinda de la sofer, nu mai merge semnalizarea, mai mult ca sigur firele de china s-au rupt atunci cand pliez oglinda in parcari, o sa remediez si asta.
    6 points
  2. Orice-ar fi, dar sa te bazezi pe un spray amarat, in locul unei roti de rezerva, doar ca sa ai un subwoofer "elegant"... mi se pare usor, hmmm, sa zic inconstient? sa curga minusurileeee
    5 points
  3. ...de cu seara un shot asa pe fuga ....
    2 points
  4. Intre timp masina a primit haine de s-line, si un upgrade la sistemul de frane. Am ales kitul de pe Q5 3.0 TDI cu etrieri brembo si discuri 345 fata, si etreri TRW si discuri ventilate de 330 spate.
    2 points
  5. WARNING ! Urmeaza un post extrem de lung plin de poze,filme si aventura Abea acum am si eu timp sa va impartasesc aventura din Grecia de aproape 2900 km in 10 zile cu vreme superba petrecute in Lefkada , Grecia. Sa incepem: - Am plecat intr-o vineri seara la ora 9:00 PM in speranta ca nu voi sta la cozi in punctele vamale , dar m-am inselat , la noi am stat o ora iar la Kulata tot cam o ora din cauza aglomeratiei . In rest drumul de dus a fost foarte OK , parcurs toata Bulgaria doar pe noapte , fara incidente si cu un consum mediu de 6,5% . Un total de 16 ore de condus lejer fara sa alerg prea tare Exploratorul , pentru ca oricum stiam ca il voi calari tot concediul Alimentat pe drum doar Shell V-Power diesel , sa simta si el ca nu mai e in Romanica - Ajuns la cazare pe o vreme superba si cu un peisaj de care nu m-as mai desparti : - Venind deja cu temele facute , stiam deja ce locuri si ce plaje as vrea sa le vizitez in acest concediu , asa ca am pornit in aventura chiar de a doua zi : - Am gasit niste zone cu acces la mare ( asa zise plaje ascunse) de care te indragosteai instant , depinde cat de mult erai dispus sa iti fortezi masina pe drumurile rupte , la mine a fost "fara numar" , am testat si limitele Golfului a anvelopelor si a noului ambreiaj. Am reusit chiar sa ajung pe o plaja pustie unde am fost singur toata ziua impreuna cu viitoarea sotie - Intr-una din zile , dimineata devreme in drum spre plaja, am fost martor la un accident : un cuplu de sarbi pe scuter au derapat intr-o curba si s-au ranit destul de grav , dar din fericire se pare ca fara fracturi . Am folosit si eu pentru prima data trusele de prim ajutor din golf , care vreau sa spun ca sunt 3 la numar , incercand sa ii ajut cum pot si macar sa nu mai sangereze pana la sosirea salvarii , acestia fiind foarte juliti pe umar si picioare. Vreau sa spun ca in cele 50 minute de asteptare a salvarii nu a oprit nici o alta masina , macar sa intrebe ce se intampla , singurii opriti au fost o masina de politie si niste cunostinte ale celor 2 nefericiti. Mare lene si sictir ce am vazut pe acesti 2 politisti opriti la scena accidentului (fiind sesizati odata cu sunatul salvarii) ......interogatoriul victimelor si a matorilor a fost ceva de genul " You fell of bike? Nobody hit you ? OK , no need to file report , Have a nice day! " Odata ce au fost urcati in salvare noi ne-am continuat drumul spre plaja, sperand ca a fost singurul incident neplacut din acest concediu....... am sperat doar ca nu a fost sa fie.... - Am incercat cat de mult posibil sa ajung la toate zonele pe care vroiam sa le vizitez , am dat de peisaje superbe..... : Nu stiam ce se ascunde dupa urmatoarea curba , stiam doar in directia carui punct cardinal ma indrept . - Cu vedere la mare in fata si speranta ca drumul pe care esti te va duce catre apa frumos colorata.......( in majoritatea cazurilor ajungi la destinatie ,insa poti si sa fii lasat cu buza umflata ..... drumul se va infunda sau vei gasi un bolovan imens in drum pe langa care nu poti sa treci , mai ia in calcul ca mergi si cu spatele pana ai ocazie sa intorci si uite asa ziua se poate irosi sau chiar strica , Deja am trecut prin asta ) - Cateodata drumul era din ce in ce mai prost dar Exploratorul a facut fata fara probleme ! A mancat pe paine drumurile din Lefkada ! Ca si sfat , in caz ca vreti sa va aventurati asa in mijlocul pustietatii,fara semnal la telefon si semnal GPS la mila norilor.... , macar sa fiti pregatiti cu un minim necesar la voi . In cazul meu aveam destula apa si mancare pentru 3 zile(2 persoane) in caz ca Exploratorul m-ar fi lasat balta sau as fi ramas impotmolit pe undeva. De asemenea am o lopata metalica pliabila si o chinga mecanica cu care ma pot trage daca as avea copaci apropiati De ramas ..., am ramas de cateva ori , dar din mai multe manevre si putin balans am reusit sa ies din bucluc. In filmuletul de mai jos sunt peisajele care consider ca merita vazute pentru amatori si nu numai: Portiunile cu asfalt nu prea se regasesc in poze si film , pentru ca sunt boooooringgggg, daca vreti sa le vedeti incercati google maps dar totusi unele din ele au meritat sa fie si ele vazute. - In zilele de "odihna" Exploratorul statea mai mult parcat , nerabdator sa stie care va fi urmatoarea lui destinatie ... Aventura aproape ca a luat sfarsit , a fost momentul sa plecam spre casa..... dar drumul nu se putea sa fie linistit sau lipsit de incidente , pe autostrada la intoarcere am fost martor la un alt accident prins pe camera de trafic din spate : Eu fiind un raton nevrotic care se uita permanent in toate oglinzile am vazut intregul incident cum Tir-ul a strans octavia de parapet , acesta continuandu-si drumul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Vazind ca octavia a reusit sa traga pe dreapta l-am fugarit pe tirist reusind sa ii semnalizez sa opreasca dupa iesirea din tunel. In scurt timp a venit si cel cu octavia ( amandoi fiind greci) au izbucnit certurile cu vinovatia , Grecul cu octavia mi-a multumit din tot sufletul ca l-am oprit pe Tirist primind de la acesta o sticla de vin, odata ce i-am spus ca ii voi trimite si inregistrarea, ca a fost filmat incidentul , a fost si mai fericit si mai mi-a dat inca o sticla de vin Intr-un final a fost stabilita amiabil vinovatia Tiristului ( avand in vedere sa sunt si semne la intrarea tunelului care indica interzicerea depasirii camioanelor) , pus si in fata inregistrarii acesta nu a mai comentat si a cedat . Acesta nici macar nu era constient de fapta sa .... la iesirea din tunel se si face trecerea de la intuneric la lumina si exact in acel moment a schimbat banda. 2 ore pierdute cu acest incident .... in rest ma bucur ca nu a fost ceva mai grav , pagubele Skodei au fost destul de mari : ambele roti fata strambe , ambele aribi , bara fata capota si oglinda dreapta.......practic ziceai ca a fost stransa la menghina partea din fata a masinii... 14 ore si 2900km mai tarziu am ajuns acasa , trist ca aventura s-a terminat ..... Sa nu uit , vreau totusi sa mentionez , ca specia aia de roman ,meltean , spargator de seminte , aruncator de gunoaie pe geamul masinii , 6 persoane in masina de 5 si alarma care a piuit tot drumul !!!!!! ( pe bune pot dovedi cu inregistrarea) ....au ajuns si in partea asta a greciei ......sa nu uit 3 jante de-un fel ......intr-o Solenza cu toba sparta...... lipseau manelele si era pachet cocalar complet 5+1. Nu am nimic cu masina omului , doar cu nesimtirea .........
    2 points
  6. Mai jos gasiti recomandarea VW. Cuvantul "cheie" este "Every". In ceea ce priveste garantia de 2 ani la piese si x luni la manopera aceasta nu are nicio legatura cu cat "duce" distributia schimbata. Este diferenta intre garantia acordata unui produs si durata de viata/exploatare. Cel putin asta este parerea mea si avand in vedere ca este confirmata de recomandare oficiala VW eu personal o iau de buna. L.E. Romania nu face parte conform listei publicate de VW din tarile cu "high level of dust".
    1 point
  7. Din profil pare ok. Cred ca e problema de perspectiva si cum se reflecta lumina diferit din elemente..
    1 point
  8. Superba! Fara a fi rautacios...
    1 point
  9. Mers la consum prin Ungaria :
    1 point
  10. Salutare, Suntem harnici, pregatim sezonul de vara 2018 Primul pas, mult doritele jante pe 17, model Dijon, sh, 2100 lei de la un nene f ok. Pasul urmator, arcuri sport OEM. Si anvelope, desigur
    1 point
  11. Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .
    1 point
  12. Mane, sa-i pui catalizatoarele alea inapoi. Vad ca moderatorii p-aici, incurajeaza activitati ilegale, asa ca au sters posturile.
    1 point
  13. Da, schimba senzorul 4 de temperatura, de pe evacuare
    1 point
  14. Dupa cum spuneam in posturile anterioare, sunt in lucru cu doua retrofituri destul de mari, B&O si MMI 3G+( am renuntat la Basic, trec direct la +). Am cumparat din dezmembrari pachetul B&O si MMI, adica tot ce inseamna hardware si cablajul complet al masinii. In lucru sunt la capitolul separarii firelor, treaba destul de grea pentru un noob. Dar, trebuie sa iasa.
    1 point
  15. Buna ziua, Astazi vreau sa va impartasesc din experienta pe care am trait-o. De o bucata buna de timp am observat ca randamentul aerului conditionat la masina din semnatura s-a redus puternic. Practic aveam ceva "rece" dupa cca. 15 minute de mers si acela era furnizat cu intermitente, alternand cateodata si aer cald prin duzele de habitaclu. Ca urmare m-am deplasat la un service de marca din zona "targului de masini" din apropierea Sucevei, pentru a face o verificare. Aici au concluzionat ca instalatia nu are pierderi, dar este "obosit" compresorul si necesita inlocuire, toata operatiunea avand un cost de cca. 2000 de lei!!! Am ramas stupefiat stiind ca masina nu are nici un zgomot suspect si cu cateva luni inainte AC-ul functiona foarte bine. In momentul in care erau cuplate furtunele aparatului de umplere si verificare AC la masina am observat in schimb ca presiunea pe racordul albastru Low Pressure este prea mare si am hotarat sa studiez acest lucru. Mai mult service-ul mi-a comunicat ca ei nu repara compresoare ci doar le inlocuiesc....cu alte cuvinte o cheltuiala mai mica pentru client nu este avantajos pentru ei si in consecinta nici nu-si bat capul cu reparatii. Intors acasa am citit si studiat tot ce se poate pe internet si am descoperit urmatorul link care mi-a dat o mare speranta ca as putea rezolva mult mai ieftin problema. Vinovata de problema era conform filmuletului electrovalva (supapa regulatoare) de pe compresor. Dupa aceasta cu o oglinjoara mica lipita cu adeziv pe o bucata de sarma mai groasa am putut identifica tipul compresorului ca fiind Sanden 5N0820803C - PXE14 si am gasit la un magazin de piese auto din zona supapa corespunzatoare ca fiind Thermotec KTT060037, pe care am cumparat-o la pretul de 161 de lei, asumandu-mi riscul sa dau banii degeaba, dar existand si posibilitatea sa repar problema cu bani foarte putini. Problema a aparut dupa asta, de fapt, in gasirea unui service care sa faca operatiunea, doarece nu o poti face singur acasa pentru ca nu poti scoate freonul din instalatie in conditii de siguranta. Majoritatea service-urilor ma refuzau pe motiv ca ei nu repara compresoare, fapt ce mi-a indus banuiala ca exista o intelegere intre acestia sau intre acestia si furnizorii de piese tocmai in ideea de a stoarce cat mai multi bani de la clienti. In fine dupa indelungi cautari am gasit un service care pe raspunderea mea u facut operatiunea, care a durat maxim o ora cu tot cu golire si reumplere freon si dupa care aveam un "frig" in masina de-ti clantaneau dintii. Toata operatiunea a costat 180 de lei. Vreau sa va spun ca fata de filmulet la compresorul meu nu a fost nevoie de scoaterea si a aparatorii de noroi de la roata si a demontarii curelei de accesorii. S- a scos doar scutul de plastic, siguranta elastica de la supapa si supapa cu pricina. Sper ca postarea mea sa fie de ajutor la cei cu aer conditionat fara randament. O zi buna.
    1 point
  16. E luat din autodata care nu este program oficial vw!!
    -1 points
  17. Nu are rost sa continuam cu off topic. Nici un service nu ti va da garantie pe un anumit nr.de km.ci doar conf.legii 24 luni la piese OEM, 18 luni la AM si garantie la manopera(difera de service la service).
    -1 points
  18. Egal elsa/autodata/vivid/cartea tehnica a masinii/etc. Noi vorbim despre garantia/nr.de km ACORDATI de un service DUPA schimbarea distributiei OE, sau CAND/LA CATI KM o schimbam pe urmatoarea indif. ca e OEM/AM pt.ca OE iasa doar pe poarta fabricii. Pe a mea OE am schimbat o la 100k(doar cureaua, conf.planului service)chiar daca trebuia la 120 k, si tot kitul la 195 k. Fiecare face cum vrea!!
    -1 points
  19. Teoretic OE/OEM ar trebui sa fie la fel si atunci..DE CE nimeni nu da garantie/scrie pe factura ca, XXX KM kitul de distributie este garantat?? Asta e dilema multora/despre asta vorbim!! Articole le de pe net nu"ne incalzesc"cand avem probleme privind piesele/garantiile/etc. NU sustin nimic(e parerea doar a ta), dar din pacate stiu cum functioneaza sistemul pt.ca fac parte din el. Sa ti dau un ex, audi A4, schimb distributie OEM in service(24 luni garantie la piese/3 luni manopera), la 34 k si 28 luni se blocheaza pompa apa, acum vine si intrebarea CARE CREZI ca a fost raspunsul servicelui/OPC(pt.ca a fost reclamatie ulterioara), vizavi de cauza?? Astept parerea ta, si eu ma opresc aici!!
    -1 points
  20. Simplu, conf.legii...art..pc..servisul NU este raspunzator de daunele produse autovehicolui marca..serie sasiu..etc, deoarece termenul de 24 luni ACORDATE PIESELOR DE ORIGINE a trecut(clar plus alte motivatii). De aceea cel mai bine este sa nu avem probleme pt.ca teoria e una si practica alta!! Dilema noastra este LA CATI KM schimbam distributia!!
    -1 points
  21. Off topic. Ai putea argumenta colegule de ce nu ti au placut posturile mele?? Cu siguranta ca nu poti si asta pt.ca ti ai divulga identitatea in primul rand, si pt.ca in rest... Crede ma ca stiu bine ce vorbesc!! Si ca sa ti mai dau un pont vizavi de motivarea OPC ului, inca una din motivari a fost ca, piesele au fost montate intr un servis autorizat RAR dar nu in servis marca(vw cazul nostru). Km multi fara probleme tuturor!!
    -1 points
  22. Acu m-am uitat in lista de optionale si nu e specificat ca are App-connect, desi pe Golf 7 facelift e inclus daca ai sistemul de navigatie (se bifeaza optiunea automat la configurare). La Golf daca nu are optiunea activa, nu apare pe sistemul multimedia butonul "APP". Am crezut ca si la Tiguan e la fel, mai ales pe Highline. Faina filosofie! Daca iei masina mai scumpa, iti scot din optionalele ce vin default pe alte modele mai ieftine. Ma oftica putin situatia, dar asta e! Analizez cat de util mi-ar fi App-Connect in perioada urmatoare (cat hartile navigatiei sunt inca up to date) si ma gandesc daca activez sau nu.
    -1 points
  23. Salut! Pe capucul de la rezervor ar trebuie sa gasesti mai multe informatii. Eu in carte am 2 dimensiuni , iar pe capac am 4 dimensiuni, implicit pot pune oricare din variantele de pe capac fara nici o problema
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!