Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2017 în toate secţiunile

  1. Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .
    13 points
  2. WARNING ! Urmeaza un post extrem de lung plin de poze,filme si aventura Abea acum am si eu timp sa va impartasesc aventura din Grecia de aproape 2900 km in 10 zile cu vreme superba petrecute in Lefkada , Grecia. Sa incepem: - Am plecat intr-o vineri seara la ora 9:00 PM in speranta ca nu voi sta la cozi in punctele vamale , dar m-am inselat , la noi am stat o ora iar la Kulata tot cam o ora din cauza aglomeratiei . In rest drumul de dus a fost foarte OK , parcurs toata Bulgaria doar pe noapte , fara incidente si cu un consum mediu de 6,5% . Un total de 16 ore de condus lejer fara sa alerg prea tare Exploratorul , pentru ca oricum stiam ca il voi calari tot concediul Alimentat pe drum doar Shell V-Power diesel , sa simta si el ca nu mai e in Romanica - Ajuns la cazare pe o vreme superba si cu un peisaj de care nu m-as mai desparti : - Venind deja cu temele facute , stiam deja ce locuri si ce plaje as vrea sa le vizitez in acest concediu , asa ca am pornit in aventura chiar de a doua zi : - Am gasit niste zone cu acces la mare ( asa zise plaje ascunse) de care te indragosteai instant , depinde cat de mult erai dispus sa iti fortezi masina pe drumurile rupte , la mine a fost "fara numar" , am testat si limitele Golfului a anvelopelor si a noului ambreiaj. Am reusit chiar sa ajung pe o plaja pustie unde am fost singur toata ziua impreuna cu viitoarea sotie - Intr-una din zile , dimineata devreme in drum spre plaja, am fost martor la un accident : un cuplu de sarbi pe scuter au derapat intr-o curba si s-au ranit destul de grav , dar din fericire se pare ca fara fracturi . Am folosit si eu pentru prima data trusele de prim ajutor din golf , care vreau sa spun ca sunt 3 la numar , incercand sa ii ajut cum pot si macar sa nu mai sangereze pana la sosirea salvarii , acestia fiind foarte juliti pe umar si picioare. Vreau sa spun ca in cele 50 minute de asteptare a salvarii nu a oprit nici o alta masina , macar sa intrebe ce se intampla , singurii opriti au fost o masina de politie si niste cunostinte ale celor 2 nefericiti. Mare lene si sictir ce am vazut pe acesti 2 politisti opriti la scena accidentului (fiind sesizati odata cu sunatul salvarii) ......interogatoriul victimelor si a matorilor a fost ceva de genul " You fell of bike? Nobody hit you ? OK , no need to file report , Have a nice day! " Odata ce au fost urcati in salvare noi ne-am continuat drumul spre plaja, sperand ca a fost singurul incident neplacut din acest concediu....... am sperat doar ca nu a fost sa fie.... - Am incercat cat de mult posibil sa ajung la toate zonele pe care vroiam sa le vizitez , am dat de peisaje superbe..... : Nu stiam ce se ascunde dupa urmatoarea curba , stiam doar in directia carui punct cardinal ma indrept . - Cu vedere la mare in fata si speranta ca drumul pe care esti te va duce catre apa frumos colorata.......( in majoritatea cazurilor ajungi la destinatie ,insa poti si sa fii lasat cu buza umflata ..... drumul se va infunda sau vei gasi un bolovan imens in drum pe langa care nu poti sa treci , mai ia in calcul ca mergi si cu spatele pana ai ocazie sa intorci si uite asa ziua se poate irosi sau chiar strica , Deja am trecut prin asta ) - Cateodata drumul era din ce in ce mai prost dar Exploratorul a facut fata fara probleme ! A mancat pe paine drumurile din Lefkada ! Ca si sfat , in caz ca vreti sa va aventurati asa in mijlocul pustietatii,fara semnal la telefon si semnal GPS la mila norilor.... , macar sa fiti pregatiti cu un minim necesar la voi . In cazul meu aveam destula apa si mancare pentru 3 zile(2 persoane) in caz ca Exploratorul m-ar fi lasat balta sau as fi ramas impotmolit pe undeva. De asemenea am o lopata metalica pliabila si o chinga mecanica cu care ma pot trage daca as avea copaci apropiati De ramas ..., am ramas de cateva ori , dar din mai multe manevre si putin balans am reusit sa ies din bucluc. In filmuletul de mai jos sunt peisajele care consider ca merita vazute pentru amatori si nu numai: Portiunile cu asfalt nu prea se regasesc in poze si film , pentru ca sunt boooooringgggg, daca vreti sa le vedeti incercati google maps dar totusi unele din ele au meritat sa fie si ele vazute. - In zilele de "odihna" Exploratorul statea mai mult parcat , nerabdator sa stie care va fi urmatoarea lui destinatie ... Aventura aproape ca a luat sfarsit , a fost momentul sa plecam spre casa..... dar drumul nu se putea sa fie linistit sau lipsit de incidente , pe autostrada la intoarcere am fost martor la un alt accident prins pe camera de trafic din spate : Eu fiind un raton nevrotic care se uita permanent in toate oglinzile am vazut intregul incident cum Tir-ul a strans octavia de parapet , acesta continuandu-si drumul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Vazind ca octavia a reusit sa traga pe dreapta l-am fugarit pe tirist reusind sa ii semnalizez sa opreasca dupa iesirea din tunel. In scurt timp a venit si cel cu octavia ( amandoi fiind greci) au izbucnit certurile cu vinovatia , Grecul cu octavia mi-a multumit din tot sufletul ca l-am oprit pe Tirist primind de la acesta o sticla de vin, odata ce i-am spus ca ii voi trimite si inregistrarea, ca a fost filmat incidentul , a fost si mai fericit si mai mi-a dat inca o sticla de vin Intr-un final a fost stabilita amiabil vinovatia Tiristului ( avand in vedere sa sunt si semne la intrarea tunelului care indica interzicerea depasirii camioanelor) , pus si in fata inregistrarii acesta nu a mai comentat si a cedat . Acesta nici macar nu era constient de fapta sa .... la iesirea din tunel se si face trecerea de la intuneric la lumina si exact in acel moment a schimbat banda. 2 ore pierdute cu acest incident .... in rest ma bucur ca nu a fost ceva mai grav , pagubele Skodei au fost destul de mari : ambele roti fata strambe , ambele aribi , bara fata capota si oglinda dreapta.......practic ziceai ca a fost stransa la menghina partea din fata a masinii... 14 ore si 2900km mai tarziu am ajuns acasa , trist ca aventura s-a terminat ..... Sa nu uit , vreau totusi sa mentionez , ca specia aia de roman ,meltean , spargator de seminte , aruncator de gunoaie pe geamul masinii , 6 persoane in masina de 5 si alarma care a piuit tot drumul !!!!!! ( pe bune pot dovedi cu inregistrarea) ....au ajuns si in partea asta a greciei ......sa nu uit 3 jante de-un fel ......intr-o Solenza cu toba sparta...... lipseau manelele si era pachet cocalar complet 5+1. Nu am nimic cu masina omului , doar cu nesimtirea .........
    6 points
  3. Salutare, Suntem harnici, pregatim sezonul de vara 2018 Primul pas, mult doritele jante pe 17, model Dijon, sh, 2100 lei de la un nene f ok. Pasul urmator, arcuri sport OEM. Si anvelope, desigur
    5 points
  4. Intre timp masina a primit haine de s-line, si un upgrade la sistemul de frane. Am ales kitul de pe Q5 3.0 TDI cu etrieri brembo si discuri 345 fata, si etreri TRW si discuri ventilate de 330 spate.
    4 points
  5. O poza din seara asta cu o lumina mai ciudata la apus ce scoate in evidenta culoarea; n-are niciun filtru poza.
    4 points
  6. Salutare , A venit momentul sa reintru in clubul celor cu GTI. Daca in trecut am avut un Golf 4 GTI , in Februarie anul acesta l-am vandut , acum am reusit sa gasesc o masina pe placul meu. Este vorba de un Golf 5 GTI 2007 DSG Masina am cumparat-o din Germania , cu motorul defect. Dupa ce am desfacut , se pare ca cineva a uitat sa faca distributia si cureaua s-a barberit. Oricum nu prea imi pasa de motor pentru ca aveam pregatit un motor de S3 cod CDL cu 11.000 km pentru masina. Asa ca motorul conta prea putin. Sa va zic cate ceva despre masina. Culoare: Deep Blue Purple - o culoare super deosebita as zice eu. Ca dotari: - Xenon - Trapa - DSG - Oglinzi rabatabile + puddle lights - Oglinda sofer electrocromata - HomeLink - acele 3 butoane de pe parasolar pentru portile de garaj - Navigatie MFD + Amplificator de fabrica VW Sound System - In cotiera de fabrica in locul magaziei de CD am USB . Am cartea cum ca ar fi o optiune VW Individual - Senzori presiune pneuri - Comenzi volan + padele - MaxiDot - Parbriz heliomat - care e spart si scump - Jante 18" BBS Polished Cam acestea ar fi mai importante si de care imi aduc aminte acum. Am terminat de schimbat motorul , masina merge impecabil cu noul motor , cutia schimba perfect. Odata cu motorul am schimbat intercoolerul original cu unul de S3 , deja am cumparata finala Miltek + downpipe , admisie aer EvoMS , am injectoarele de S3 , si turbina K04. Turbina si injectoarele vor fi montate pe masina in viitor , momentan mergand cu turbina ei originala. Inca e greu sa ma obisnuiesc cu ea stoc si cu consumul ei 12 - 13 la un mers relativ decent. Dar urmeaza resoftarea si se va mai normaliza si consumul. Va las cateva poze cu masina sa imi spuneti si voi o parere. Mda , maxim 4 mega total in 2017 Mai jos linkuri cu poze. https://ibb.co/mMCW3w https://ibb.co/kdppqb https://ibb.co/gVKpqb
    3 points
  7. @Dingo68 Multumesc. Ti-a venit ursu` pana la urma? Update la aproape 4 luni de cand am intrat in posesia masinii: Am ajuns la 4300 km, pana acum nicio problema tehnica. Extrem de multumit de masina. Am verificat si uleiul/antigelul pe la 3700 km - zero consum. N-am avut deloc timp sa ajung pentru montajul foliei de protectie pt. faruri, insa cu prima ocazie ma "insinuez" la atelier. Si pentru ca imi place sa tin masina cat mai curata, am mai comandat niste Skoda goodies, OEM binenteles : - 2 extra cosuri de gunoi - foarte practice, chiar ca simply clever. - solutie pentru curatarea suprafetelor din piele + tratament piele, pentru volan/schimbator/cotiera/spate scaune. - tava portbagaj dubla - aici am vrut neaparat sa am ceva cauciucat/plastic deoarece suprafata din material cu care e dotata din fabrica se murdareste repede. - Set jante depozitare & transport roti. Intre timp am comandat si rotile de iarna: jante Skoda Nanuq 17"(model dedicat Kodiaq) cu anvelope Nokian WR SUV 3 215/65R17 103H - astept livrarea. Mai practic decat sa schimb mereu cauciucurile si e oricum o investitie pe termen lung. Sunt curios cum vin pe masina, am observat ca in configuratorul din Romania inca n-au aparut. Am descoperit saptamana trecuta si optiunea "Electronic voice amplification" care venise dezactivata din fabrica. Interesant cum te intelegi cu pasagerii ( mai ales cu cei din spate) dupa activare Poze cu masina cand e mai curata
    2 points
  8. Pai da , stiam de motor , si asta cautam oarecum , una cu motorul cu probleme
    2 points
  9. Multumesc, la fel! Sa ai grija de negresa! Am profitat de cateva ore libere si am ingrijit-o un pic.
    2 points
  10. De 3 luni sunt fericitul posesor al acestei masini. Un A4 2011 3.0 TDI 4x4 S-tronic Ibis White. Masina am cumparat-o la 164.000 km din Bucuresti de la o persoana ce mi-a inspirat incredere, am si verificat-o la reprezentanta bineinteles, totul fiind ok. Asta dupa ce am fost si am vazut/verificat vreo 4 A4/A4 Allroad, fiecare cu probleme. Printre dotari MMI 3G+, pilot automat, xenon, scaune sport stofa cu reglaj lombar, suspensie s-line, jante s-line. Ca si upgrade-uri masina a primit recent o resoftare la powertech buzau, undeva pe la 300 de caluti, se misca foarte bine. Deja am pregatit de vara niste jante BBS CH 18" 8.5J ET 35 care vor fi echipate cu anvelopele Michelin Pilot Sport 245/40R18 ce le-am primit cu masina: Si sper sa-mi iasa planul cu un interior s-line piele/alcantara si sa montez sistemul Audi Drive Select dar e greu sa gasesc pe cineva sa-l monteze si codeze in Cluj.
    1 point
  11. ...de cu seara un shot asa pe fuga ....
    1 point
  12. Foarte frumos, bravo! Aștept cu mare interes AID.
    1 point
  13. Am mai spus, si asa este si in elsa, serubul din spate se desface doar maxim 1 tura, se scoate motorasul vechi prin ruperea urechii, apoi se scoate restul de ureche de pe surub. LA motorasul nou se face o crestatura prin care intra surubul.
    1 point
  14. Din lateral arata a A6, iar din fata e mai fioroasa putin. Multi km fara incidente si abia astept sa o vad live :).
    1 point
  15. @The_Ego Le-am montat acum dupa amiaza si nu era soare afara. Sunt mai luminoase asta este cert iar lumina e imprastiata mai uniform (adica si in capatul semnalizarii dinspre aripa) Uite difereta intre led si becul normal : Pentru preturi vezi mai jos : Urmeaza sa comand luna asta si pe spate led-urile cum a facut si czr (e acelasi pret ca cele de pe fata) @Stefan.DFS am sters prafu, am scos si folia si abtibildele de pe ea
    1 point
  16. Fara CoC sa nu cumva sa ii treaca decat ce gasesc in brieful mic adica 205*50*17 si de iarna...si de vara. Nu ca nu ar stii ca sunt omologate si 235*40*18, dar unii "ingineri" RAR...sunt mai lenes. (Aici vorbesc din patania unui prieten al meu)
    1 point
  17. Mers la consum prin Ungaria :
    1 point
  18. Da, chiar sunt calitative si interesante dpdv estetic fata de multitudinea de table negre de pe piata. Am vazut testele acelea dar in celasi timp sunt si cateva mai noi care le dau foarte sus. Adica la bataie mare cu liderii consacrati. Si sunt facute de GTU: https://best-tyres.uk/tests/gtu/2016/winter-205-55-r16 Anyway, Dunlop este sus cam la toate testele recente si la ADAC a si castigat la categoria 225/17/45 in primavara.
    1 point
  19. Si daca tot ne-am hotarat, hai sa nu mai pierdem vremea ! PS. Dis-de-dimineata eram la service-ul Best-Tires 3 Octavii FL care asteptau la schimbat incaltarile. Doua dintre ele au schimbat cu Hankook Icept RS2. Coreenii de la HK cred ca au scos pe piata un produs competitiv si vor sta bine pe vanzari in acest sezon. Inainte Dupa
    1 point
  20. Pana la urma m-am hotarat la Dunlop Winter Sport 5. Au stat foarte bine la testele din 2016-2017 si daca tot a venit barca cu Dunloape de vara, am zis sa nu schimb echipa castigatoare. Altfel as fi luat Kankook ICEPT RS2. Au cateva review-uri foarte bune, inclusiv la ADAC si la GTU. Daca sunteti interesati gasiti mai jos cateva linkuri utile: https://best-tyres.uk/dunlop/winter_sport_5 https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2016_winterreifen_225_45_r17.aspx?ComponentId=273690&SourcePageId=31821 https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2017_winterreifen_215_65_r16.aspx?ComponentId=301822&SourcePageId=31821 http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/93111/winter-tyre-reviews-20162017-results-by-category
    1 point
  21. Atentie: motorul de 1.4 tsi 122 de cai nu are nicio legatura cel de 1.4 tsi 150 in ceea ce priveste performantele dinamice...de aici si diferenta de consum. Consumul de 7.3 % realizat extraurban s-a obtinul in urma unui regim de mers corect, in limite legale, dar nu "dormit la volan" tinand cont si de relieful drumului. Multumesc,
    1 point
  22. Vineri, dupa fix 6 luni de cind am facut comanda, o sa fac si eu cunostina cu "ursul" meu. O sa revin cu impresii probabil sambata.
    1 point
  23. Am primit si eu Kodiaq-ul 1.4 tsi dsg 4x4 style sambata trecuta in 30 septembrie. Am facut cu ea 300 km si consumul este de 7 lt/100 km. Multumitor pana acum. Masina este superba din punct de vedere confort si tinuta de drum pana acum. Masina "veche" octavia 3 1.4 tsi dsg elegance cu ceva optionale, cu doar 37500 km la bord am scos-o la vanzare. Sper sa obtin banii corecti pentru ea. Revenind la Kodiaq eu sunt deocamdata multumit. Are spatiu cat cuprinde , copilul, din scaunelul lui din spate nu ajunge cu picioarele la spatarul banchetei din fata lui Culoarea bej cappucino sper sa nu ceara spalari dese fiind aproape de culoarea prafului.
    1 point
  24. Masina o tin doar pe modul sport. Am venit din Gr in iunie cu viteza medie, de 85km/h si consum de 5.8 % cu jante pe 18. Cu jante pe 16 imi scade consumul pana la 0.8 %. Daca mergi nepasator, ilegal, accelerari fara sa tii cont de nimic, talpa continuu cu patinat de roti, cu 160-170km/h pe autostrada, atunci scoti 7.3% consumul mediu exterior. Insa daca mergi normal (putin mai tare decat 90% din utilizatori) scoti consumuri bune. Dimineata merg la munca la ora 6:15 pe ruta Romexpo- Herastrau- Banu Manta- Basarab- Razoare- Drumul Sarii- Antiaeriana- Magurele IF, la ora respectiva totul este liber, se poate merge bine, prind si cu a 5a/a6a portiuni scurte insa ele exista, ajung la munca cu un consum de 5.5% si o viteza medie de 35km/h. La intoarcere la ora 16 pornesc din Magurele si revin spre Romexpo pe acealasi traseu, insa fac mici modificari in functie de trafic, uneori revin pe Grivitei, alteori pe Grant- Ion Mihalache- Parcului- Expozitiei- ma intorc cu 20km/h si 7-7.5% consum. Nu totul se rezuma la consum, sunt de acord, nu conduci o masina doar pentru consum, petru ca e plictisitor, si monoton, ii mai dau talpa, mai fac scarturi, insa rar. Totusi vorbesc de consum deoarece sunt de parere ca se situeaza in top 3 cele mai mici consumuri la un motor benzina turbo. Cand am trecut de la diesel la benzina, am avut o usoara frica ca o sa consume dublu fata de vechea masina, insa nu e asa. Consumurile diferita in functie de sofer, de trafic, folosesc doar benzina omv 100 sau petrom 99 (cica sunt la fel), circul mereu singur, fara bagaje, AC on mereu. Nu folosesc start-stop e dezactivat de tot, nu mai exista, si nu am ACT pe masina, am invatat sa fiu calm, respectuos si rabdator. Va dati seama cum eram acum 1 an? cand 99% din km ii faceam doar exterior in delegatii? dupa care am inceput sa fac 90% din km doar Bucuresti? eram plin de nervi.
    1 point
  25. Mane, sa-i pui catalizatoarele alea inapoi. Vad ca moderatorii p-aici, incurajeaza activitati ilegale, asa ca au sters posturile.
    1 point
  26. 1. Modelul TDI din 2012 este intr-adevar printre modelele afectate dar nu este singurul model. Softul a fost manarit intr-un interval de mai multi ani. 2. La fel, la modelul din 2012 nu cade nimic din ce ai spus tu la 100.000Km reali. Nici macar pompa de apa. Ma abtin de la polemica cu calitatea mai buna pentru vest. 3. Modelul din 2012 ca tot vad ca bati moneda pe el are DSG6 cu ambreiaje umede. O cutie DSG6 intretinuta si exploatata corect duce fara probleme peste 300.000 Km(sunt exemple aici pe forum). Acuma, fiecare dintre cei interesati de pe aces topic sa ia informatia pe care o considera relevanta.
    1 point
  27. Ce spala omul cu mana lui...
    1 point
  28. La galati nu. Bati capitala ca nu e un capat de lume pana la urma.
    1 point
  29. Da, schimburile ar trebui sa se faca dupa planul de service. Si ala zice dupa primii 2 ani, doar uleiul si filtrul de ulei. Dar, oamenii cer de obicei "uleiul si toate filtrele", si atunci doar n'or fi fraieri cei de la service sa nu castige un ban usor. Despre imbacsirea filtrelor de aer si polen, este discutabil. Unii stau la Vatra Dornei la aer curat si nu folosesc ventilatia in interior nici AC pentru ca deschid geamul, iar unii stau in capitala. Poti schimba filtrele astea si ocolind reprezentanta daca vrei. Si nu este corect sa zicem 30.000 Km la schimbul de ulei, ci maxim 30.000 Km. Masina calculeaza pornirile la rece, mersul in coloana, orele de functionare, suprasarcina, turatie, etc, etc, si poatre sa te trimita la service si la 24.000 Km. De aia se numeste si interval variabil si foloseste ulei LL norma 507.00.
    1 point
  30. Multumesc tuturor! Am deja vestitul pamatuf , iar pe jante sunt protectiile de drum, nu le-am scos; nici folia de pe Bolero nu e scoasa . Culoarea a fost aleasa de copii (90%), restul era o dorinta mai veche de-a sotiei; arata bine rosu/negru, un plus ar fi fost ceva jante negre, dar mi-am zis ca 16" sunt ok pentru drumurile noastre. Am pornit la drum cu ideea de Combi, dar mi se pare indeajuns spatiul pe care il ofera Sedanul. DSG am condus, imi place, dar prefer manuala; 4X4 + DSG mai incolo, cand om mai "creste" si devenim mai lenesi.
    1 point
  31. Aseara mi sa aprins Check coolant, m-am uitat la motor umezeala in scut si imprejurimi pe unde a aruncat cureaua, concluzie Pompa de apa, deci saptamana asta ma pregatesc de tot ce tine de distributie, Motorizare CFFB, km. 183k. Autodata spune ca la 210k se schimba.
    1 point
  32. Si la mine se auzea ceva cam de 1 an (un cș - cș-cș) si nu am dat importanta . La ultima revizie in ianuarie l-am rugat pe mecanic sa se uite de la ce vine zgomotul . A banuit ca e de la transmisie dar cand a dat jos cureaua tot se auzea asa ca a zis ca e de la o rola de la distributie . A desfacut capacul a dat cu un spay lubrifiant ptr rulmenti pe rola cu rosu si pe inca una nu am vazut care si de atunci au trecut 4 luni si nu se mai aude nimic . Plus cureaua dupa aproape 6 ani (7/2011) arata ff bine . Am intrebat daca sa o schimb la 120k ca in vara ajung la km astia si face si 6 ani vechime . Recomandarea a fost sa nu o schimb acum ... poate la 150-180k .
    1 point
  33. Naspa masina... Vezi ca la motorizarea si transmisia asta detectorul este inutil - fara statie sau waze nu te vad bine Multi km fara probleme iti doresc!
    1 point
  34. s/s activ, da. De vreo 2 sapt l-am lasat on pt. ca e diabolic cu el oprit ...m-am dus in 13-15% uneori
    0 points
  35. Eu am facut 145.000 km - din mai 2013 pana acum - (in general pe autostrada) si nu le-am schimbat niciodata. Am fost la service de 2 ori sa le controleze si au spus ca placutele si discurile sunt "ca noi" si nu trebuie schimbate. E adevarat ca pe autostrada folosesc foarte rar frana si o pisc un pic daca e nevoie. A mai experimentat cineva ceva similar?
    0 points
  36. @Boditza Daca ai firma și ești dispus sa dai banii corecți pe un B8 intra pe net și cauta dealerul ce apare pe suportul de numere din poze . @imads Sal., Mai sa fiu sincer nu am făcut cercetări în legătură cu acest upgrade . Singurul lucru pe care-l știu (din auzite) e ca ar trebui băgat nu știu ce cod de la mașina donatoare . Nu cred ca implica upgrade la HU deoarece la B8 pe consola centrala nu este decat display-ul de comanda .
    -1 points
  37. Salut, ne-am intersectat azi pe la ora 16:15 la intersectie Vasile Milea cu Iuliu M, erai pe banda 2 sa faci stanga spre Iuliu M si eu eram fix in dreapta ta pe banda 1 cu leonul alb de MM. Am dat putin din maini dar nu te-ai intors, te-am recunoscut dupa numere, masina si abia apoi am vazut si stickerul. Frumoasa masina, imi place si sper ca urmatoarea achizitie a mea sa fie break. In spate esti blindat cu anti uv, pt cel mic.
    -1 points
  38. Revin. In sfarsit am schimbat uleiul la cutie si megatronic. Nici unul din ele nu mai avea culoare celor din bidon. In conceptia mea 1 nu este rau ca le am schimbat 2 daca si au schimbat culoarea sigur si proprietatile s au schimbat Asa ca punctez...probabil cei de la vw prefera sa schimbe o cutie sau un megatronic la cate sute de mii d km decat sa schimbe uleiurile si sa le pastreze in cotele de lucru necesare. Acum fiecare cu parerea lui. Va salut.
    -1 points
  39. @grp Dacă o sa putem ne vedem LIVE la următoarea întâlnire VWFORUM GALAȚI . Oricum eu NICI NU-MI MAI ADUC AMINTE DE CÂND NU SA MAI ȚINUT ÎNTÂLNIREA !!!!!!
    -1 points
  40. Cum pasiunea moare greu, nu am putut sa parasesc grupul VAG dupa cei 10 ani de convietuire cu golful 4, drept urmare am achizitionat urmatoarea masina dupa multe cautari si nervi. VW GOLF VII 1.6 TDI 105 BlueMotion Technology Confortline ( sunt sufficient de multumit de acest motor), nivel de echipare confortline. Masina este din punctul meu de vedere net superioara fata de fosta. Ca si dotari va pot spune ca sunt mai mult decit suficiente , avind in vedere trecerea de la golf 4 la golf 7. Distronic franeaza singura (pastreaza distanta fata de masina din fata) Volan multifunctional piele Computer bord Pilot automat Auto hold ABS,ESP Bluetooth Computer Bord Pilot Automat Dublu Climatronic Proiectoare Ceata cu Functia Cornering se aprind la viraje Cotiera centrala fata - spate, Mod Eco (Start/Stop) - se opreste motorul la semafor Interfaţă USB, handsfree cu bluetooth Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Oglinzi reglabile electric si incalzite Oglingi retractabile elecric Geamuri electrice fata-spate Inchidere centralizata Indicator schimbare treapta de viteza Jante originale 16`` Sistem de monitorizare presiune anvelope Torpedou frigorific. In continuare voi lasa pozele sa vorbeasca in locul meu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!