Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2017 în toate secţiunile

  1. Mane, sa-i pui catalizatoarele alea inapoi. Vad ca moderatorii p-aici, incurajeaza activitati ilegale, asa ca au sters posturile.
    12 points
  2. Sa ai patru labute de ajutor la retrofituri...priceless! Rezultatul final, dupa ore de munca:
    6 points
  3. Sincer, fara suparare, mie nu imi place cum dau jantele de genul pe G6. Se gasesc mai frumoase.
    4 points
  4. Masina o tin doar pe modul sport. Am venit din Gr in iunie cu viteza medie, de 85km/h si consum de 5.8 % cu jante pe 18. Cu jante pe 16 imi scade consumul pana la 0.8 %. Daca mergi nepasator, ilegal, accelerari fara sa tii cont de nimic, talpa continuu cu patinat de roti, cu 160-170km/h pe autostrada, atunci scoti 7.3% consumul mediu exterior. Insa daca mergi normal (putin mai tare decat 90% din utilizatori) scoti consumuri bune. Dimineata merg la munca la ora 6:15 pe ruta Romexpo- Herastrau- Banu Manta- Basarab- Razoare- Drumul Sarii- Antiaeriana- Magurele IF, la ora respectiva totul este liber, se poate merge bine, prind si cu a 5a/a6a portiuni scurte insa ele exista, ajung la munca cu un consum de 5.5% si o viteza medie de 35km/h. La intoarcere la ora 16 pornesc din Magurele si revin spre Romexpo pe acealasi traseu, insa fac mici modificari in functie de trafic, uneori revin pe Grivitei, alteori pe Grant- Ion Mihalache- Parcului- Expozitiei- ma intorc cu 20km/h si 7-7.5% consum. Nu totul se rezuma la consum, sunt de acord, nu conduci o masina doar pentru consum, petru ca e plictisitor, si monoton, ii mai dau talpa, mai fac scarturi, insa rar. Totusi vorbesc de consum deoarece sunt de parere ca se situeaza in top 3 cele mai mici consumuri la un motor benzina turbo. Cand am trecut de la diesel la benzina, am avut o usoara frica ca o sa consume dublu fata de vechea masina, insa nu e asa. Consumurile diferita in functie de sofer, de trafic, folosesc doar benzina omv 100 sau petrom 99 (cica sunt la fel), circul mereu singur, fara bagaje, AC on mereu. Nu folosesc start-stop e dezactivat de tot, nu mai exista, si nu am ACT pe masina, am invatat sa fiu calm, respectuos si rabdator. Va dati seama cum eram acum 1 an? cand 99% din km ii faceam doar exterior in delegatii? dupa care am inceput sa fac 90% din km doar Bucuresti? eram plin de nervi.
    2 points
  5. Astazi am platit avansul pentru perne. Deci 'static days are numbered' Am optat pana la urma pe ceva de la Air Lift Performance. Momentan astept sa vina air managementul din America. Undeva la 2-3 saptamani tre sa astept dupa el.
    2 points
  6. COD - cylinder on demand care iti permite sa mergi in 4 cil la o viteza constanta de pana pe la 140kmh. Un prieten cu un S8 D4 scotea cca 9l/100 mergand cu 130kmh constant pe autobahn dar in 4 cilindri cu COD activ...
    2 points
  7. 1. Modelul TDI din 2012 este intr-adevar printre modelele afectate dar nu este singurul model. Softul a fost manarit intr-un interval de mai multi ani. 2. La fel, la modelul din 2012 nu cade nimic din ce ai spus tu la 100.000Km reali. Nici macar pompa de apa. Ma abtin de la polemica cu calitatea mai buna pentru vest. 3. Modelul din 2012 ca tot vad ca bati moneda pe el are DSG6 cu ambreiaje umede. O cutie DSG6 intretinuta si exploatata corect duce fara probleme peste 300.000 Km(sunt exemple aici pe forum). Acuma, fiecare dintre cei interesati de pe aces topic sa ia informatia pe care o considera relevanta.
    2 points
  8. După ce m.am despărțit de CL cu MARE părere de rău...a venit o perioada de calm și liniste...si plictiseala, ne-am pus pe cautat și am rămas la asta: Porsche Cayenne Turbo 2013 Chrono Package ...dotări lipsa care le.as fi vrut sunt TV ul și trapa panoramica... Dar ce am găsit cu trapa panoramica nu avea ventilație în scaun care e un "must" și asa a rămas asta... Printul Negru...urmează un detailing interior exterior, folii faruri (acuma se montează), schimbat ulei transmisie/motor, filtre etc după care dacă mai rămân cu ceva după toate astea schimbat volan cu cel sport 2016... Vedem... Poze doar de la dealer deocamdată... https://imgur.com/gallery/AYg0S
    1 point
  9. O diagnoza mi-a confirmat temerea:g202 defect. Am fost sa vad cat costa nou:2300 ron. Am zis las ca merge si asa. Apoi avand programare sa schimb un rulment, mecanicul m-a amanat pe maine. Avand drum pe langa ofirma de dezmembrari situata aproape de mecanic, am intrat pe acolo. Am gasit senzorul la 100 ron. Peste o ora, cu ajutorul youtube, era si montat. Nu a mai necesitat nimic. Functioneaza ca nou ?. Bafta si voua!
    1 point
  10. @drw99In sfarsit un consum realist de la cineva care a si folosit calutii de sub capota si nu a scos consum (dormind in spatele volanului) cu condus la consum si bun de aratat pe forumuri. Cum in familie avem doua masini identice (Seat leon ST - FR) dar cu motorizari : 1. 2.0TDI 150CP . 2 1.4TSI 150CP ACT. Mers unul dupa altul, Cluj-Cascada Vallul Miresei- Ic Ponor si retur. Distanta 203 km Cosum TDI: 5.9% Consum TSI: 7.3% Stil de mers: mers sportiv(alert) pe DN 1 pana la Huedin si conform conditiilor de drum in continuare. Observatie: la mers legal si in stil "la consum" 1.4TSI este in stare sa scoata consum identic cu TDI(sau chiar mai mic). La mers sportiv sau/si masina incarcata, apar diferente considerabile cand sistemul ACT nu mai are sansa sa intre in functiune si sa coboare considerabil consumul unui motor de altfel foarte vivace la nevoie.
    1 point
  11. Poze de pe drum... Și o poza cu consumul...
    1 point
  12. roti pe 16, de la Cheia la Buc, duminica dupamasa, putin aglomerat, mers doar pe banda doi pe dn1:
    1 point
  13. nu vor fi probleme,poti scapa si de acea eroare prin montarea unei reductii intre sonda si catalizator/teava.
    1 point
  14. Dupa cum spuneam in posturile anterioare, sunt in lucru cu doua retrofituri destul de mari, B&O si MMI 3G+( am renuntat la Basic, trec direct la +). Am cumparat din dezmembrari pachetul B&O si MMI, adica tot ce inseamna hardware si cablajul complet al masinii. In lucru sunt la capitolul separarii firelor, treaba destul de grea pentru un noob. Dar, trebuie sa iasa.
    1 point
  15. Imi place muult culoarea asta si masina la fel de mult Sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  16. Prima intervenție majora: schimbat ambele "camshaft adjuster" pt ca deși aveam acele șuruburi notorii din aluminiu care aveau șanse mari sa se rupă și deși s.a făcut un recall pe aceasta baza cei de la PBN au spus ca mașina nu e inclusa in acest recall. Am hotărât sa le schimb preventiv, dacă tot am desfăcut motorul am schimbat garniturile de la capac, bujiile,toate filtrele, ulei motor (bine-nteles Redline 5w50), filtru/ulei cutie viteza Amsoil și schimbat ulei la cutia de transfer...și folie protecție pe faruri... urmează mâine un drum de Olanda și la întoarcere detailing interior /exterior
    1 point
  17. De rezistat rezista foarte bine chiar si pe denivelari cu o presiune corecta in ele, nu tu bolfe sau jante indointe. Dar confortabile nu sunt deloc!!! Doar aceia zic ca sunt confortabile care toata ziua o ard cu jante de 18-19 si au telescoape active. Da sunt diferente ca si confort dar nu chiar asa de mari... In schimb arata bine, si sunt foarte OK in curbe si cazuri de frane de urgenta. Cel putin pe Octavia si Leon nu sunt confortabile mai ales pana la puteri de 150CP unde si trenul de rulare spate sunt unele arhaice din vremea lui Mihai Viteazu adica semiindependente in H.
    1 point
  18. mie mi-a fost de ajuns sa ma uit in semnaturi... (TSI) o sa pastrez motorul de barca pe benzina (Honda pur sange aspirat)
    1 point
  19. Cluj-Mamaia via valea Prahovei- Autostrada Soarelui 728 km incarcat la refuz( portbagaj plin printre altele cu cort polonez de 4 persoane de circa 50 kg, mancare etc. pe bancehta din sparte incarcat pana la inaltimea unde se termina tetierele scaunelor fata) , pornit la 5:20 dimineata, sosit la Mamaia la 13:28 minute , consum: 5.8% Mamaia- Cluj-Napoca drum identic, mers dupa un prieten cu rulota, dar prins trei ambuteiaje la centura Bucurestiului: 1 ora, Valea Prahovei, Sinaia-Busteni-Predeal . 1 ora si 40 minute, accident dupa Sighisoara pe DN1 30 minute... 5.2% la fel de incarcat, temperaturi intre 28 si 37 grade C, AC on tot timpul !!! Masina din semnatura Motorina : la dus : Rompetrol Efix S55 Alto la intoarcere: OMW Maxx Motion diesel
    1 point
  20. Bucuresti- Hunedoara Hunedoara-Cluj- Baia Mare - cateva plimbari prin Maramures. Baia Mare- Bucuresti. Am prins ceva aglomeratie, sa spun ca am pierdut in total 1 ora jumate stand bara la bara. Per total 1500km cu viteza medie de 70 km/h si un consum de 5.5% calculat si la pompa. Masina merge bine, doar OMV MaxxMotion 100.
    1 point
  21. Revenim la serialul “Optionale, dar sa stim si noi” cu episodul 5 “Sistemele de asistenta sofer”. Pentru inceput sa nominalizam asistentii. Daca la Park Assist il aveam pe sfantul Eustatiu, acum la siguranta activa ii avem pe Lolek si Bolek. Sa raspundem intai la intrebarea fundamentala "Te poate omori o masina cu sistemele de asistenta semi-autonome active ?". Dupa 2500 km cu barca albastra va pot raspunde afirmativ. DA, masina te poate omori chiar de la primul drum. De altfel, poti muri si in Tesla fara probleme. Dar pentru asta trebuie sa fie indeplinite cateva conditii, cea mai importanta fiind ca soferul sa fie complet idiot sau complet neinformat. Sa facem putin si teoria chibritului. ACC & FA Amplasati in bara de protecție frontala, senzorii monitorizează zona din fata masinii și evalueaza continuu distanta, directia si viteza obiectelor din apropiere. Acest radar ofera date pentru doi asistenți care se pot achizitiona separat: Front Assist și Adaptive Cruise Control (ACC include FA). Cand distanța devine prea mica si covrigarul nu reacționeaza sistemul intervine automat: - In cazul ACC, sistemul reduce treptat si foarte lin viteza pentru a pastra o distanta de siguranta fata de masina din fata. Aceasta distanta se poate regla in 5 trepte. - In cazul Front Assist, sistemul actioneaza doar în cazul unei coliziuni iminente cu una dintre cele patru actiuni: a. alerta vizuală care anunță că distanța de siguranță a fost depășită. b. un semnal acustic și visual. c. scurtă apăsare automată a frânelor. d. frânare automată pentru a evita coliziunea sau pentru a reduce severitatea accidentului. Lane Assist Este un sistem care functioneaza in baza imaginilor furnizate de o camera video dedicata. Asadar, sistemul depinde in totalitate de calitatea marcajelor drumurilor pe care se circula. Blind Spot Detection Doi senzori radar situati in bare spate monitorizeaza o zona de pana la 20 metri în spatele masinii. Atunci cand sistemul detecteaza obiecte in miscare aflate in spate un LED amplasat pe oglinzile laterale alertează covrigarul. Daca soferul porneste semnalul pe partea cu vehiculul detectat, LED-ul începe să clipeasca, indicand pericolul. Directia de intareste opunandu-se miscarii spre obiectul in cauza. Cum se comporta in viata reala Lolek si Bolek ? Trebuie sa intelegi inainte de a te pune in miscare alaturi de aceste masinarii ca sistemele pe bază de radar oferite de Skoda sunt un surogat de level 2 autonomous car https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Classification. Asadar, mintea si bunul simt al soferului sunt in continuare la fel de necesare pentru a ajunge intregi acasa. Si asta nu se va schimba prea mult in urmatorii ani. Toate sistemele de asistenta se pot activa sau dezactiva foate usor. Skoda ofera inclusiv buton dedicat pe volanul multifunctional. Nici macar nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru asta. Impresii despre ACC Singura comparatie care imi vine in minte acum pentru a descrie confortul oferit de ACC este suspensia hidraulica de la Citroen. Chiar pe cutie manuala, sistemul functioneaza fin si franeaza delicat pentru a tine masina in siguranta fata de obiectele in miscare din fata. Este extrem de confortabil ca masina sa franeze si accelereze singura, fara a depasi viteza de tempomat Am constatat ca distantele prestabilite sunt chiar sigure, merg fara probleme pe nivelul 2 de la minim la viteze de extraurban. Fara probleme functionarea ACC pana acum, chiar si pe ploaie torentiala. Il folosesc intensiv, inclusiv in oras. Impresii despre FA FA-ul are o functionare in general brutala si am observat doar doua actiuni in tot acest timp: a. un semnal acustic și visual. b. frânare automată pentru a evita coliziunea. Mi se pare ca intra in actiune foarte corect si doar atunci cand este strict necesar. Si cam asta este si scopul lui in viata. Impresii despre LA Acesta este singurul sistem care este mai ciudat in functionare. Odata activ, el scaneaza in permanenta benzile de demarcare si odata gasita o banda, sistemul va directiona volanul pentru a “tine banda”. Asta inseamna ca volanul de LA cu tinta pornita va avea viata lui separata si se va misca in permanenta in mainile tale. Tu tii de volan si il simti cum trage stanga-dreapta singur. Spooky dar nimic brutal. Actiunea este iarasi finuta si nu iti da emotii daca intelegi ca sistemul este atat de bun pe cat sunt si marcajele benzilor. Iarasi, actiunea soferulul este esentiala si pentru acest sistem pentru ca odata ce nu mai recunoaste banda LA-ul se dezactiveaza singur fara sa iti comunice explicit, ma rog ai un indicator de status pe CB. Daca lasi mai mult de 15 secunde mainile de pe volan vei primi un frumos semnal acustic pentru a te trezi in reverie. Era prea frumos sa mearga singura pana acasa, nu ? Din pacate la LA am gasit un mic bug. La Honda, cand depasesti fara semnal benzile, primesti o ditai alarma audio in care iti reaminteste sa te trezesti si bine face. La Skoda poti sa treci printre benzi fara semnal si nu te injura masina. Doar volanul se va lupta putin cu tine si se va opune actiunii. Mi se pare util sa ai o alarma sonora aici pentru cazul nefericit cand adormi la volan si orice secunda este esentiala atunci. Impresii despre BSD Aceiasi problema de la LA o am si cu BSD-ul. Nu ai alarma sonora cand sistemul detecteaza un pericol. Te vei lupta cu volanul cand BSD-ul vede obstacol si LED-ul din oglinzi se va aprinde. Mi se pare normal sa am o alarma audio foarte explicita pentru BSD. Sunt situatii in care esti cu ochii pe o laterala a masinii si iti vine obstacol in unghiul mort din cealalta laterala. O alarma audio este extrem de utila in aceste situatii pentru ca iti ofera informatia imediat fara a lua ochii de la actiunea curenta. Apropo, senzorii de BSD furnizeaza front de lucru si pentru Park Assist. Sunt extrem de utili pentru manevrele de iesire cu spatele in zone fara vizibilitate. Cum traim in pace cu masinile autonome de nivel 2 ? - Trebuie sa ne obisnuim foarte rapid cu distantele la care masina reactioneaza. Nu este asa de greu pe cat pare, sistemele sunt calibrate foarte fin si un sofer prudent se va simti ca acasa cu deciziile de distanta ale masinii. - Trebuie sa te obisnuiesti cu viata dubla pe care o are volanul si cu faptul ca asculta acum si de LA nu numai de manuta ta. - Trebuie sa fim si mai prudenti cu depasirile. Incepand cu pregatirea si in special cu revenirea pe banda. O revenire din scurt si in mare viteza relativa fata de masina din fata se va solda inevitabil cu o frana de FA sau de ACC. Asadar: - depasim intotdeauna in siguranta avand asigurate distantele sigure de repliere. Groaznic, nu ? - depasim intotdeauna cu tempomatul dezactivat. Ori de la maneta de cruising, ori piscand frana putin in pregatirea depasirii. Sau mai bine dezactivezi temporar sistemele de asistenta. Este foarte usor, ai buton dedicat pe volan pentru asta. Asta si pentru ca sunt si situatii cand aglomeratia impune un ritm de depasiri mai sustinut, de acord. Ti se pare complicat sa faci asta ? Daca Da, eu cred ca ti se poate parea la fel de complicat sa pornesti luminile de intalnire cand pornesti masina, sa semnalizezi parasirea benzii din manetuta aia din stanga, sa dai jos zapada de pe capota cand iesi pe drum, etc. Acestea sunt sistemele cu care trebuie sa ne obisnuim, acesta este viitorul masinilor personale. Par example, Honda are Sensing standard pentru orice masina de generatie noua incepand cu 2017. Civicul de la noi nu il poti comanda fara Sensing. Si vor urma toti producatorii acest trend. Testele EuroNCAP au inceput deja sa puncteze functionalitatea acestor sisteme fara de care nu se mai pot lua 5 stele. Ca si nota, ACC 10+++++, BSD si LA 8 pentru lipsa alarmei acustice. Ma impac foarte bine cu tehnologia asta si se potriveste manusa cu stilul meu de condus. Valar Skodulis !
    1 point
  22. romexpo herastrau basarab drumul sarii antiaeriana- magurele if, pornit la 8:35 ajuns la 9:10.
    1 point
  23. Azi prin Buc intre 9 si 10, Romexpo -Magurele.
    1 point
  24. Ok, dupa 7000km in 3 luni cu masina, cred ca mi-am facut o parere despre aceasta motorizare/masina (este vorba despre 122 CP cod motor CMBA- 1.4 tsi 2013- am scris sa vada si cei cu telefon): - consumul in oras pe un traseu zilnic de 40 km- Bucuresti + foarte putin soseaua Alexandriei-Magurele, dar majoritar mers in Buc- in functie de aglomeratie, consumul fluctueaza intre 6.7 si 8% calculat si la pompa, la mers normal fac 35-42 minute pana la munca (20km) cu o viteza medie de 20-25km/h. In zilele aglomerate, am consum de 8% cu o viteza medie sub 20km/h ceea ce e putin, tineti cont ca am portiuni de pe Basarab/Sarii/ Alexandriei unde pot merge cu a5a, deci imi urca si viteza medie. Jantele-s pe 18, aerul conditionat pe automat mereu. - consumul afara mers normal, spre tare se situeaza intre 5 si 6%, cam 5.2.-5.5 % cu 2 persoane, si cam 5.8-6% incarcat maxim cu 4 persoane si bagaje full. De asemenea, AC on mereu, eu nu opresc Ac-ul decat inainte sa ajung la destinatie sa se usuce vaporizatorul. Per total, sunt mai mult decat multumit, de masina, de motorizare, de motor, de cutie, de frane, are si neajunsuri, insa sunt foarte putine. Si colac peste pupaza, cu jante pe 18, si 61.000km acumulati, nu am nici un greieras, nicaieri, nu zornaie nimic in gropi, e o masina inchegata. Evident, ca se pot scoate si consumuri mari (mers peste 135km/h) sau consumuri mici (mers subturat- 1200-1400rpm, sau resetarea consumului inainte sa iesi din aglomeratie) insa eu nu fac asa ceva, fiindca am decont de benzina lunar -nelimitat, deci puteti sa ma credeti pe cuvant ca astea sunt consumurile.
    1 point
  25. Pai da...cu mers in 2 cilindri 80-90% din drum, pana la o anumita viteza si putere folosita bate dieselul acest motor.
    1 point
  26. Cred ca e stricata masina.... 1.4 tsi 122 CP, plimbare, nu se aude motorul, nu tremura nimic, nu trebuie sa schimb des, ci din a 3a schimb a 6a, e un fel de semiautomata, nu mi se regenereaza filtru de particule, avantaje, avantaje.
    1 point
  27. Nu am spus ca nu are bube, mai mult ca sigur sunt, insa vad ca sunt cativa colegi care mereu sar "are 400.000 km sau 500 sau 600" parca au comanda rapida la tastatura. A mea in dec 2013 a intrat ultima data in reprezentanta, fabricata 05.2009, cu 84.xxx km. Mai sunt si masini care nu fac 100.000 km pe an
    1 point
  28. Am rasfoit cam toate paginile topicului insa tot nu am gasit nimic concret despre durata regenerarii. Mai exact cate minute dureaza regenerarea pasiva cate cea activa etc. Cei care ati observat lucrul asta il puteti impartasi? Intreb pentru ca la motorul de 1.6 tdi cayc am obsevat ca in momentul in care oprisem masina regenerarea inca era in lucru, insa din inertie am oprit motorul si abia apoi am constientizat. Deci cam cat dureaza regenerarea din momentul inceperii pana cand aceasta se termina? Multumesc.
    1 point
  29. Si cum setezi bre calculatorul pentru reteaua electrica, tu stii ce vorbesti? Carligul original de fabrica vine cu controller separat (daca masina nu are pregatire de carlig) care raspunde de iluminare atunci cand cuplezi remorca. Si nu numai de iluminare. Comunica prin reteaua CAN inclusiv cu controlllerul ESP care se va comporta diferit, atunci cand trebuie sa intervina, functie de cuplarea sau nu a remorcii. Adica daca masina derapeaza ESP intervine intr-un fel daca e doar masina si in altfel daca ai masina+remorca.
    1 point
  30. Salutare tuturor, As vrea sa va scriu cateva randuri in urma carora se pot trage foarte usor concluziile referitoarea la calitatea service-ului auto Porsche Bucuresti Nord (PBN): cu 3 saptamani in urma am verificat nivelul de ulei. Dupa ce masina a stat cateva ore oprita, am scos joja de ulei si am constatat ca nivelul acestuia este cu 5 mm pentru nivelul maxim al jojei. Am sunat consilierul de la PBN care s-a ocupat de ultimul service. Dumnealui m-a primit in aceeasi zi pentru a remedia problema. Am ajuns in incinta service-ului. Dupa ce am oprit motorul am asteptat aproximativ 3 minute. Consilierul a verificat nivelul de ulei. Acesta era cu 3 mm pentru maximul de pe joja. S-a dus in service sa discute cu colegii lui. Dupa 5 minute s-a intors si mi-a comunicat ca ar fi necesar sa-mi faca un test de motor pe motivul ca, citez: "nivelul de ulei a crescut datorita benzinei care a intrat in carterul de ulei". Poate gresesc cu ceva, dar aceste probleme apareau la daciile 1310 unde pompa de alimentare cu benzina era mecanica si membrana acestei se putea perfora permitand ca benzina sa ajunga in carter. Bineinteles ca nu am "inghit" asa ceva. L-am indemnat pe consilier sa-mi scoata 250 ml de ulei. Si inca ceva, pentru cei care au anvelopele depozitate la PBN: nu stiu daca v-au spus adevarul sau daca va intereseaza aceste aspect, insa am constatat ca depozitarea anvelopelor nu se face intr-un depozit acoperit. Acestea nu sunt ferite nici de caldura excesiva, nici de umiditate. Ele sunt depozitate in containere metalice aflate in incinta acestui service. Containerele sunt tinute afara si nu sunt nici macar bagate intr-o hala acoperita. Conditiile de depozitare nu sunt deloc adecvate. Apare o intrebare: Care este diferenta dintre cel mai scump service pentru marca VW, Audi, Skoda, Seat si un service obisnuit de cartier? Ramane la latitudinea dumneavoastra sa trageti concluziile referitoare la calitatea serviciilor oferite de PBN. Toate cele bune va doresc !
    1 point
  31. Update 6100km. Din nou in Cristian, de data asta in TeamDrinkin' , 4 oameni si bagaje, mers alert..., consum ~5.8l/100km si la dus, si la intors. Sambata dimineata, prima bruma de munte: Si primul semn de intrebare, atentionare cu Completare lichid de racire la pornire (se vede din poza, masina nu a stat chiar dreapta peste noapte), bidonul arata asa atunci: Am completat cu ~150-200ml de apa distilata, am venit in Bucuresti si nivelul a ramas neschimbat acum. In plus: Ce ziceti, sunt doar vapori? Busonul are un mic joc, se mai poate strange putin, dar revine. Nivelul la joja e ca in prima zi . Si buba din usa dreapta de care am mai intrebat si pe care am anuntat-o la service, dar pe care, la cererea sotiei, o aman pentru la primavara (in plus, vibreza ceva pe-acolo cand e muzica mai tare ):
    0 points
  32. Sa fiu al naibii daca maine nu ma duc la politie sa declar furat un Mercedes. Găsesc eu un VIN pe net... Oare politia pune sechestru pe masina respectiva chiar daca eu nu am actele necesare sa dovedesc ca sunt sau nu proprietar?... E de rasul-plansului ce se întâmplă. O eroare clara din partea autoritatilor.
    -1 points
  33. Am uitat sa mentionez, reusesc sa fac atatia kilometri datorita faptului ca eu bag somn 12 ore inainte de un asfel de drum. Am simtit oboseala abia cand am intrat la noi in tara. Un energizant si-a facut treaba cu usurinta in ultimele 30 de minute. Restul drumului a fost parfum.
    -1 points
  34. personal mi-am spus parerea dupa experientele traite. am fost fan diesel din aceleasi motive pe care le enumeri tu (cuplu mare, depasiri din scurt, consum bun) , am luat diesel (1,6 tdi cr) si am ramas profund dezamagit pentru ca nu am regasit ceea ce avusesem la vechile diseluri (1.9 tdi pd) in schimb am avut turbolag la ture joase, consum maricel , filtru de particule care cand se regeneta imi taia din putere, nevoia de a tura motorul ca un benzinar ca sa trec de turbolag, lucru chinuitor in oras. la vreme foarte multi pe forumuri pledau anti 1,6 tdi..... nu am tinut cont decat de preconceptiile mele. dupa 5 ani stiind tot de pe forumuri ca noile tsi-uri consuma putin si mai important au performante fantastice am comandat acest motor. supriza a fost sa gasesc tot ceea ce cautasem la vechile dieseluri ... cuplu livrat la turatii joase, depasiri din scurt, consum excelent (8 in oras). ceea ce spui tu ca puterea o simti dupa ce treci de 3500 de ture contrazice chiar specificatiile masinii (cuplu maxim livrat intre aprox 1300-3500 ture). eu rareori trec de 3500 de ture in oras pentru ca , cuplul e livrat la turatii joase, se conduce efectiv ca un diesel...sigur daca vrei mai mult poti trece de 3500 si tot va urca in putere. deci...eu incerc sa iti expun din experientele mele cum am perceput eu aceste motoare pe pielea mea. 2.0 tdo cr nu am condus dar parerea generala este ca 1,4 tsi este in unele momente e chiar mai sprinten decat 2.0 cr. si atunci intrebarea fireasca vine nu cumva ai o idee preconceputa legat de diesel, cautand super cuplu care de fapt il regasesti si la 1.8 tsi si mai primesti in plus atat de multe. partea cu legislatia eruopeana nici nu main are rost sa o mentionez
    -1 points
  35. OT: motorizarea e importanta. DAR cei care deja au luat o decizie pentru o anumita motorizare, au gasit un echilibru bazat pe influentele altora, pe experienta anterioara, pe nevoile personale, suport financiar, asteptari, etc. uneori se cauta un reinforcement pentru alegerea facuta, si astfel se recomanda motorizarea considerata echilibrata. dar asta e pur subiectiv. cineva care iti recomanda benzina dupa ce ti-ai cumparat diesel, intr-o alta perspectiva, se erijeaza intr-un personaj mai destept decat tine argumentand decizia "corecta". repet, decizia corecta e legata de preferinte. fiecare decide ce face cu bugetul personal. ON: am luat in calcul si 184cp 4x4, dupa o analiza, ajung la o diferenta de cost anuala (combustibil, anvelope, intretinere overall) de aproximativ 1000 eur, fata de modelul de 150cp si FWD. doar diferenta de combustibil de 1.5 - 2 litri la 100km se traduce prin cost suplimentar de minim 500 eur pe an. apoi exista o diferenta la pretul de achizitie de aproximativ 2500 eur. In plus, nu cred ca voi avea nevoie de 4x4 decat iarna, dar in general pe vreme nasoala nu folosesc masina. Cred ca ma voi descurca decent si cu 150cp FWD. chiar nu am nici un handicap cu alegerea facuta. am echilibrat si optiunile astfel incat sa nu predau complet controlul unor computere. probabil e o dezamagire pentru multi care le-au bifat, experienta de pilot m-a facut totusi sa gandesc de 2 ori.
    -1 points
  36. Ai nevoie de 5w40, Liqui Moly sau Motul. Castrol 10w40 e cea mai proasta varianta pe care o puteai pune in motor... Nici 0w40 nu e ok pentru motorul ala.
    -1 points
  37. Multumesc! Valoarea asigurata e de 54000 lei. Chiar am iesit bine! Si m-am hotarat dupa ce am vazut ce poate face o adiere de vant.....
    -1 points
  38. Probabil este vorba de ajustarea periodica (de toamna) a preturilor.
    -1 points
  39. Eu stiam ca daca o masina se livreaza iarna, vine cu pneuri de iarna indiferent ca ce zici sau vrei tu.
    -1 points
  40. -1 points
  41. Pai pune-i la loc catalizatoarele si restul, nu e corect sa ne poluezi cu ea asa.
    -2 points
  42. 170 CP e OK, eu am avut 140 si la peste 150 km/h se simtea lipsa cailor.... 1. Daca nu ma insel modelul TDI din 2012 este cel cu softul marlanit.....din start nu as lua ceva dovedit minciuna. 2. Diesel din 2012 ...tb sa fii foarte atent. Un diesel rulat in oras, 5 ani inseamana cca100.000 km. Cam aici cade turbina, EGR-ul, etc. la cele rulate in oras....pe de alta parte daca e adus de afara in 5 ani poti avea peste 150.000. Dar oricum cele din Germania au alta calitate decat in Est. Mergi pe Germania clar. 3. DSG....cred ca DSG la TDI este cu ambreiaj uscat cu 6 viteze....eu am cu 7 si da in nas la schimbare 1>2. Simptom la multe TSI cu DSG7. Das auto nu mai e cea fost . Bafta.
    -2 points
  43. Nu sunt teorii, Este realitate. Softul VW de inselat sistemele de masura noxe nu e teorie....sau poate ai fost plecat si nu ai citit nimic in ultimii ani.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!