Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2017 în toate secţiunile

  1. Pentru ca nu este incoronat miss uleiul anului 2018 de "astia" .Nu are nici o revolutie la activ nu este panaceu universal ca altele nu vindeca consumul de ulei, lipsa de compresie ,cancerul, pistoanele blege si altele. In plus nu se marketeaza in niste threaduri ratacite pe forumuri ? poate poate mai cumpara cineva un bidon . Iar revenind la intrebarea ta, ai avut ceva bun in motor inainte ramai pe ce a dat rezultate pt tine.
    2 points
  2. eu mă uit după astea. am găsit în state, noi dar să văd cum fac cu transportul.....
    2 points
  3. Greutate in plus, cutie automata, motor mai puternic, tractiune integrala si totusi consuma mai putin... ori leon-ul avea ceva defect ori ti-ai schimbat stilul de condus Daca mergi pe drumuri bune si nu crezi ca o sa ai probleme, incearca si un set pe 19 inch. Mie personal imi plac astea: Audi sport 8.5jx19inch design 10.
    2 points
  4. Scoti scaunul din masina si daca il intorci invers o sa vezi in partea din fata a scaunului un bolt. Ca sa scoti partea mobila de pe sina trebuie sa tai boltul ala. In locul lui pui un surub M8 si cu o piulita. Din cate mi-am dat seama nu are vreun rol de siguranta si doar limiteaza cursa scaunului. Codurile pentru ghidaje: 1J0881203A si 1J0881204A. Si un diy din Rusia: https://www.drive2.ru/b/1266649/
    2 points
  5. Ce spala omul cu mana lui...
    2 points
  6. Urmeaza sa iau anvelope de iarna, daca reușesc sa iau si jante....sa zicem ca m-am hotărât
    2 points
  7. Dupa cum spuneam in posturile anterioare, sunt in lucru cu doua retrofituri destul de mari, B&O si MMI 3G+( am renuntat la Basic, trec direct la +). Am cumparat din dezmembrari pachetul B&O si MMI, adica tot ce inseamna hardware si cablajul complet al masinii. In lucru sunt la capitolul separarii firelor, treaba destul de grea pentru un noob. Dar, trebuie sa iasa.
    2 points
  8. Cum pasiunea moare greu, nu am putut sa parasesc grupul VAG dupa cei 10 ani de convietuire cu golful 4, drept urmare am achizitionat urmatoarea masina dupa multe cautari si nervi. VW GOLF VII 1.6 TDI 105 BlueMotion Technology Confortline ( sunt sufficient de multumit de acest motor), nivel de echipare confortline. Masina este din punctul meu de vedere net superioara fata de fosta. Ca si dotari va pot spune ca sunt mai mult decit suficiente , avind in vedere trecerea de la golf 4 la golf 7. Distronic franeaza singura (pastreaza distanta fata de masina din fata) Volan multifunctional piele Computer bord Pilot automat Auto hold ABS,ESP Bluetooth Computer Bord Pilot Automat Dublu Climatronic Proiectoare Ceata cu Functia Cornering se aprind la viraje Cotiera centrala fata - spate, Mod Eco (Start/Stop) - se opreste motorul la semafor Interfaţă USB, handsfree cu bluetooth Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Oglinzi reglabile electric si incalzite Oglingi retractabile elecric Geamuri electrice fata-spate Inchidere centralizata Indicator schimbare treapta de viteza Jante originale 16`` Sistem de monitorizare presiune anvelope Torpedou frigorific. In continuare voi lasa pozele sa vorbeasca in locul meu.
    1 point
  9. Salutare tuturor Am intrat in randul posesorilor de golf, de altfel este si prima mea masina de provenienta straina pana acum am avut diverse modele de la Dacia Masina este adusa din Germania cu 182000 de km si este inmatriculata in decembrie 2013 avand echpare highline cu urmatoarele dotari: - motor 2.0 tdi de 150 cai cu DSG6 - jante originale pe 17, climatronic, bixenon cu functia AFS, cornering - line asist, distronic, webasto pe telecomanda - incalzire in scaune fata, semi piele, masaj scaun sofer, navigatie - pachet lumini interior In principiu cam acestea sunt dotarile si o am de aproximativ o luna in care am facut schimbul de ulei si filtre Momentan asteapta cuminte in garaj sa ii vina numerele rosi si apoi sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze
    1 point
  10. Salut. Prezint si eu masina personala, dupa o lunga perioada de inactivitate pe forum. Masina in cauza, un Seat Leon ST, model pre-FL, performance pack. Momentan 33.000km si satisfacatoare ca masina de familie.
    1 point
  11. La modelul lui nu trebuie codata.
    1 point
  12. Sa nu trebuiasca ceva saibe si suruburi noi la acel cadru de aluminiu de sub motor. Era un topic pe undeva pe aici.
    1 point
  13. Cand am testat eu mobil 1 mi s-a parut ca era foarte asemanator cu uleiul de la mol, dar am folosit doar 1 bidon, deci relativ putin timp. Acum am facut un plin cu motorina curata si de acum urmeaza sa incep sa folosesc Liqui Moly, asa pot observa mult mai bine efectele acestuia. E un ulei extrem de folosit si laudat pe forumurile externe iar fisa tehnica arata valori foarte bune. Plus ca are proprietati de curatat, extrem de important pentru mine.
    1 point
  14. @drw99In sfarsit un consum realist de la cineva care a si folosit calutii de sub capota si nu a scos consum (dormind in spatele volanului) cu condus la consum si bun de aratat pe forumuri. Cum in familie avem doua masini identice (Seat leon ST - FR) dar cu motorizari : 1. 2.0TDI 150CP . 2 1.4TSI 150CP ACT. Mers unul dupa altul, Cluj-Cascada Vallul Miresei- Ic Ponor si retur. Distanta 203 km Cosum TDI: 5.9% Consum TSI: 7.3% Stil de mers: mers sportiv(alert) pe DN 1 pana la Huedin si conform conditiilor de drum in continuare. Observatie: la mers legal si in stil "la consum" 1.4TSI este in stare sa scoata consum identic cu TDI(sau chiar mai mic). La mers sportiv sau/si masina incarcata, apar diferente considerabile cand sistemul ACT nu mai are sansa sa intre in functiune si sa coboare considerabil consumul unui motor de altfel foarte vivace la nevoie.
    1 point
  15. Au dat astia de la Ministerul Mediului un comunicat privind programele Rabla si Rabla Plus si mi'a atras atentia ceva interesant acolo. Cica de la 1 ianuarie 2018, va fi inclusa o noua categorie si anume cvadriciclurile electrice, pentru care valoarea unui ecotichet nu va putea depasi 50% din pretul de achizitie. Nu suna rau deloc un Renault Twizy la 4000 de euro
    1 point
  16. Seat Leon St 1.4 150 cai Act - Valcea -Bucuresti 7.3 %
    1 point
  17. A folosit cineva uleiul ăsta 2T? Eventual un feedback dacă se poate.
    1 point
  18. da, aceea este numerotarea. il poti lasa acolo sau da jos si trebuie pus termistor
    1 point
  19. Ne apropiem de 5000 km de cind am intrat in posesia ei. Ma declar multumit de alegerea facuta cu acesta masina. Ca si lipsuri .... puterea si cuplul golfului 4 de 130 cp .
    1 point
  20. Foloseste un VCDS si fa calibrarea senzorilor g85, g200, g202 si presiune 1/2 procedura o gasesti tot pe rosstech
    1 point
  21. 19 19 19..clar Nu sunt atat de incomode, din ce imi aduc eu aminte, ca n-am mai avut-o de 2 saptamani :)))
    1 point
  22. Excelent consum! Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  23. Poze de pe drum... Și o poza cu consumul...
    1 point
  24. Alternatoarele nu pot încărca bine o baterie cu acid (indiferent că acidul e în forma lichidă, gel sau AGM) prea slabă, degradată sau sulfatată. Un alternator poate genera un amperaj mare pentru scurt timp și 70% din amperajul nominal pentru intervale mai lungi de timp (cam 84 A din 120 A nominal). Dar nu e proiectat să facă așa ceva și nici nu e eficient. Și sistemul electric al unei mașini moderne are mulți consumatori - la turație maximă, numai cele 4 bobine de inducție pot consuma 30 A. Mai pune pompa de benzină (3-4 A minim), ventilatoarele de pe radiator (2 x 5 A, dar pe treapta a doua 2 x 17 A!), ventilatoarele din Climatronic, și realizezi că mai rămâne foarte puțin. Astfel încât un alternator în stare tehnică perfectă poate reîncărca bateria cu ceea ce se consumă la acționarea electromotorului și după aceea poate doar menține bateria încărcată. De multe ori alternatorul nu e în stare tehnică perfectă, iar noi facem multe drumuri scurte și mers bară la bară. De multe ori, oamenii pornesc prin tractare sau cu cablurile o mașină cu bateria moartă, și văd că după 300 m de mers bateria poate acționa o dată electromotorul. Dar asta nu înseamnă decât că s-a încărcat parțial. Dacă bateria e slabă din diverse motive, trebuie scoasă de pe mașină și încărcată cu redresorul. Preferabil în etape: conectată la redresor până când indicatorul arată că e încărcată, deconectată, lăsată câtva timp neatinsă, cuplată din nou, încărcată până când indicatorul arată iarăși. Astfel o baterie slabă mai poate fi făcută să funcționeze bine încă un sezon rece. Și după aceea e posibil să mai ducă un sezon dacă e încărcată iar.
    1 point
  25. Eu am luat acea husa din cauza ca a inceput sa "sara" lacul de pe capota in ideea de a nu ma grabi sa vopsesc capota.De retinut umezeala cam retine,nu recomand husa pe capota,nu neaparat e ceva rau dar ca si parere personala. Daca ai capota in stare buna mai bine o lasi asa.Dupa cum mentionasem mai sus,era in plan revopsire dar am amanat-o din diverse motive.M-am obisnuit asa cum e,husa e din piele si necesita doar o crema de piele sa isi pastreze culoarea si rezistenta. Ideea e ca acele "urechi" de la husa in mod normal joaca la viteze mai mari,in cazul meu a trebuit sa achizitionez ceva burete special ce contine magnet in interior si asa sta intinsa si nu joaca. "Bondar-ul" merge surprinzator de bine pt varsta lui,anul viitor va fi dedicat doar pt exterior,pana in ziua de azi m-am axat doar pe mecanica si interior (cam ce e mai important pt sofer) dar va urma si altele
    1 point
  26. Eu folosesc 0w30 insa am ales Shell pt ca Ravenol n-am gasit.
    1 point
  27. SALUT Am schimbat uleiul din cutia de viteze la 1,6 cayc, cutie lhw, am pus oe vw, din cutie am scos fix 1,5 litri și am pus 1,7 litri, ulei era maro închis aproape negru, pe fundul sticlei unde a curs ramas și ceva pilitura,
    1 point
  28. Nu am fost niciodata fan Polo dar trebuie sa recunosc ca masina ta este una aparte care arata exceptional din orice unghi. Bara fata aduce un mare plus iar interiorul iti pune un zambet pe fata numai uitandu-te la el. Felicitari!
    1 point
  29. Injectoarele siemens de la bkp,bmr ...nu se mai inlocuiesc gratuit ,si cele noi continental se strica la fel Mi-au trecut zeci de BKD-ri prin garaj ca sa pot spune ca e cel mai ok motor 2.0 PD
    1 point
  30. Cateva idei despre cum se intretine pielea auto, doar pentru cine este interesat.
    1 point
  31. In urma discuțiilor cu @Trofin Liviu și din experiența personală am ajuns la concluzia că uleiul din Kaufland (bidonul galben), folosit mai mult timp, peste 20.000km in cazul meu, ajunge să facă depuneri in motor și să reducă performantele destul de mult. E un ulei mai gros decât restul și din cauza asta reușește foarte bine să reducă nivelul de zgomot și vibrații al motorului, insa, cu marele dezavantaj menționat anterior. Proporția folosita de mina a fost de 1:200, deci nu se pune problema unei cantități prea mari de ulei. Eu personal va recomand sa evitați folosirea uleiului 2t Kaufland. Incercati producători consacrați in acest domeniu precum Liqui moly, shell,mobil 1.
    0 points
  32. @mihai.onu94 Nu cred că îți dorești să folosești Mobil 1 2t Cu 0,15% conținut de sulf și niște vâscozități mari cred că obții același efect ca și când ai folosi ulei de Kaufland. Mobil Extra 2t se poate folosi doar pentru proprietățile sale de lubrifiere fiind lipsit de proprietăți de curățare. Uleiul de Kaufland are un conținut de sulf de 0,28%. Asta înseamnă că aditivii înglobați sunt clasici și fac depuneri. E cam echivalentul unui ulei full saps de motor. Oare cât sulf trebuie să conțină un ulei 2t pentru a fi folosit în motor? În fapt, sulful nu este periculos ci cenușa de sulf. Dacă unii producători spun cât sulf conține produsul lor, cei mai mulți nici nu îl trec în fișa tehnică, nici unul nu trece cantitatea de cenușă de sulf ( ba există unul, Bardahl). Atunci încercăm să intuim prin cantitatea de sulf trecută în fișa pentru că ar trebui să facem analize complicate pentru a determina câtă cenușă produce uleiul respectiv. De aceea este bine să folosim ulei 2t testat îndelung de utilizatori. Acesta este un fragment tradus de pe motor-talk.de. @gabi_74 o să încerc să identific și eu unul, poți folosi cu încredere, are multe review-uri pozitive. Încerc un răspuns pentru fenomenul scăderii puterii. Un ulei poate să dea vigoare unui motor, pe altul îl ,, blegește". Pentru a nu avea surprize de genul acesta când alegi un ulei trebuie să te uiți la vâscozitatea la 40 grade. Un ulei trebuie să fie cât mai subțire. Apoi temperatura de aprindere trebuie să fie cât mai apropiată de cea a motorinei. Un punct de aprindere înalt cu siguranță va lua din putere. Mulți cred că dacă un ulei are o vâscozitate ridicată la cald va fi mai bun însă omit indicele de vâscozitate care arată cum unge uleiul de fapt la temperaturi ridicate. Un ulei cu vâscozitate mare va lua din putere. Luați ca referință datele din fișa tehnică a lui Liqui Moly 1052 cel mai folosit ulei 2 t in motorină. Doza optimă se stabilește prin încercări și trebuie urmărit un raport optim între efecte. Nu uitați că nici mașinile nu sunt la fel. Unele mașini pierd din putere indiferent de doză. Atunci se recomandă un cocktail de ulei 2t și Liqui Moly Diesel Speed Tec. Produsul final trebuie să respecte proporția de 1:200 pentru ulei și 1:400 pentru Diesel Speed Tec. Adică la un litru de Diesel Speed Tec se pun doi litri de ulei 2 t. (Eu personal lipsa de putere am rezolvat-o prin adaos de Adizol T6) Iar trebuie să menționez că cele prezentate mai sus sunt preluate de pe motor-talk.de
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!