Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.10.2017 în toate secţiunile

  1. In sfarsit a venit si a mea dupa lungi asteptari. Conract semnat pe 14/06/2017 , initial au zis 16 saptamini , dar a venit pana la urma . Astea sunt pozele trimise de dealer, eu momentan nu sunt in Romania. Highline 2.0 TDI 140KW 190 HP, automata, 4x4, offroad .....etc Cand am sa pun mana pe ea o sa mai scriu.
    5 points
  2. Hallo, Deutschland! Hello, Germany! Azi am ajuns pentru prima data impreuna in tara natala a lui GUN dupa un drum de 1565km incheiat in orasul lui...BMW (wishful thinking ) Premiile merg la scaunele sport care pentru mine sunt perfecte, la motorul care isi face treaba ireprosabil pe toate palierele de viteza si la ACC. Ah, si sa nu uit de autostrazile si DN-urile impecabile din vest. P.S.: Cu ocazia asta am testat si viteza de varf, indicatorul oprindu-se la 235kmh.
    3 points
  3. Ce spala omul cu mana lui...
    2 points
  4. Mai degraba iti iei o zi de concediu de la munca si dai o fuga pana la @EEXCALADE. Merita fiecare leu si e cel mai bun mecanic pe care il stiu.
    2 points
  5. Felicitari pentru modificarile de bun gust si grija care o ai pentru ''bondar'' eu asa ii zic la a mea(sper sa nu te superi).Am o intrebare legat de acea husa de pe capota si anume tine umezeala sub capota sau deranjeaza cu ceva deschiderea ei ca ma cam bate gandul sa mi ''trag'' si eu una din cauza pietricelelor.
    1 point
  6. Update 2: Ma gandesc sa incerc un polish + ceara dar nu prea ma ajuta vremea de afara,ramane de vazut Si pozele promise dupa spalare:
    1 point
  7. Noile clustere da, au CP si cel mai rau trebuie imperecheate cheile, avand IMMO in ele(aici nu sunt 100% sigur ca ar fi adevarat, dar tot ce se poate). Imperecherea si CP se face cu ODIS(implicit VW, lucru stiut deja de tine). Clustere eu zic ca gasesti destule second,chiar si cu factura(unde nu cred ca se mai pune problema de masina furata) mai ramane partea de adaptare(daca ar accepta VW ) Daca vrei mai multe info, iti trimit cateva linkuri cu cei care au facut retrofitul, sunt cativa prin Rusia de au reusit(tot cu ODIS), prin Anglia la fel si cine stie pe unde mai sunt, deci se poate, acum presupun ca si costul este pe masura, dar si impactul vizual este WAWW. In alta ordine de idei, foarte frumoasa masina si mai ales motorizarea.
    1 point
  8. @Lolisor tu ai egr valeo 700424 ca la mine ,cazuri fericite egr -ul pe original [valeo] e 580 lei + manopera . de aici si pretul pe care l ai platit acolo
    1 point
  9. Ma alatur si eu chiar daca mai am 14 sapt de asteptat... scout 1.8tsi dsg si ceva maruntaie.... vedem cum o fi...
    1 point
  10. 33000 km si inca nu sunt probleme pe partea mecanica.
    1 point
  11. Dupa cum spuneam in posturile anterioare, sunt in lucru cu doua retrofituri destul de mari, B&O si MMI 3G+( am renuntat la Basic, trec direct la +). Am cumparat din dezmembrari pachetul B&O si MMI, adica tot ce inseamna hardware si cablajul complet al masinii. In lucru sunt la capitolul separarii firelor, treaba destul de grea pentru un noob. Dar, trebuie sa iasa.
    1 point
  12. Sâmbăta cand nu ai ce face Era o mizerie....
    1 point
  13. Masina a ajuns la 150K si a primit amortizoare noi la haion si buton nou la coriera (celui vechi i s-a rupt o urechiusa)
    1 point
  14. Proiect "Boost Gauge" finalizat...cu succes zic eu Asa lucreaza... Calitatea nu este extraordinara dar se vede ce ma interesa...nu ar trebui sa sar mai mult de 1.5 bar...totusi... D p m d v...merita jucaria
    1 point
  15. Draguta masina. Ce model de Volvo e langa tine?
    1 point
  16. Hai sa va mai dau niste poze de la ultima spalare :)))
    1 point
  17. In seara asta am încercat, asa pe fuga împreună cu @hremus sa mai codam cate ceva. Am încercat sttaging dar se pare ca nu permit ceasurile, apoi rain closing si activare comenzi vocale. La comenzile vocale s-a schimbat faptul ca butonul ce "facea" mute... acum nu face nimic. Ce am aflat e ca nu suporta rcd510 si mai trebuie tras un fir de la Bluetooth?! Apoi cu rain closing am incercat acasa ( poate nu fac ceva bine) sa las geamurile si trapa deschise, maneta de ștergătoare pe auto, încuiat mașină, rezoltat = 0 :)())/+
    1 point
  18. Sal., Din păcate NU . Electricianul care mi-a făcut instalația electrica la Webasto pus pe B6 a zis să vin la REPREZENTANTĂ SĂ FACĂ LUCRAREA că cică la B8 codările se fac cu ODIS că trebuie făcute ONLINE . Acum chiar nu știu ce să mai zic că tot din cauza acestui ODIS am renunțat și la montarea BORDULUI ACTIVE INFO, el zicea că piesele au nu știu ce COMPONENT PROTECTION și că dacă ar proveni de pe mașini furate și dezmembrate sistemul apelează automat politia . KKT-uri de astea . NU ȘTIU CE SĂ ZIC .
    1 point
  19. O sa dau si eu niste consumuri si in curand o revin si cu poze. In oras in cursul saptamani,i in varianta bara la bara dimineata si seara pe modul eco, 10-12 iar in cel normal 14-16 mers tot timpul cu A.C.. Au fost si varfuri de 21-22 (zic ce indica infotainment)dar am facut 12 km in doua ore si 32 de minute. Din pacate metoda completat la plin dupa 100 de km nu am timp sa o fac pentru moment. Sunt sigur ca masina nu depaseste un 11-12 in oras real deoarece dus zi de zi la servici (10 km dus plus 10 intors)ce pot sa dureze si 3ore ca timp de deplasare precum si celelalte drumuri de zi cu zi nu inseamna mai mult de un plin pe luna. Oricum pentru modul in care se misca si greutatea ei sunt multumit de ceea ce cred ca este real. In oras in weekend de exemplu zi de duminica traversat orasul de la sud la nord un onorabil 7.1 Pe ruta Bucuresti-Iasi-Pascani-Lacul Rosu-Piatra Neamt( E85)-Bucuresti masina a consumat aproape un plin, portbagaj full, 2 persoane si A.C. am ajuns acasa cu range 90 de km. E de mentionat ca Bucuresti-Iasi si inapoi am rulat pe modul normal si unde a permis drumul am mers constant cu a 6 a. Iar pe portiunea Pascani-Cheile Bicazului-Lacul Rosu-Piatra Neamt, joaca in modul sport cu accelerari scurte pana spre 4500rot/min. Bucuresti-Sinaia-Bucuresti 2 persoane, bagaje weekend A.C. pornit, alimentare de 100 ron si o medie de 6.6 cea mai mica inregistrata pe un DN. Bucuresti-Fetesti-Bucuresti 5 oameni, portbagaj full A.C. pornit, cu varfuri de a 6-a la 3000rot/min si depasiri dese am avut o medie de 7.7, la 2000 de km diferenta de rodaj,adica pe la 5000 de km rulati de la ridicarea masinii. Rezumand, cu consumuri zic eu reale de 7.1-11-13 in oras si 6.6-8.5 in exterior sunt foarte multumit de masina tinand cont de tinuta de drum, marimea jantelor(18 ) si puterea oferita de la o plaja inferioara de turatii plus avantajul ca se poate rula cu viteze XXXXXXXX, fara a depasii 3000-3400rot/min inafara localitatilor. De data asta am editat eu mesajul ca sa elimin referirile la incalcarea legii. Data viitoare aplicam sanctiuni.
    1 point
  20. Buna ziua colegi, Aceasta este prima scriere pe acest forum! Skoda Superb, style, 1.8 tsi, M6, duze parbriz incalzite, parbriz incalzit, trapa, jante 18 pegasus cu aceleasi cauciucuri ca si corbu33 (parca), canton, columbus, camera spate, travel assistant
    1 point
  21. Si weekendul ce a trecut mi-am raspuns la intrebarea - "poate T4 cu 5 oameni si 5 rucsaci pt trei zile, cu corturi etc sa urce transul?" Raspunsul este da, chiar neasteptat de vioi pe serpentine si ace de par - fara supraincalzire sau mai stiu eu ce. Ocazia a fost o tura pe Negoiu, cu corturile in spate - si decat sa mergem cu mai multe masini, ne-am adunat toti in duba. Si cateva poze.
    1 point
  22. Prin schimbarea rotilor de 18 cu cele de 17 sau de 16 nu se modifica in niciun fel garda la sol.
    1 point
  23. Blue_eyed, te inteleg ca esti fericit ca ti-a venit masina, insa la relanti parerea mea e ca motorul 2.0 tdi se aude (se aude si cel 1.6 tdi). Am mers si eu cu ele, (eu venind de pe benzina) si pot sa spun ca tacanitul de diesel de aude. Nu tare, dar e perceptibil. In mers, intr-adevar, nu prea auzi motorul. Fara suparare!
    1 point
  24. Este un consum absolut normal pentru un benzinar turbo in oras, zici ca nu mergi nici mosnegeste ... eu iti recomand sa te obisnuiesti.
    1 point
  25. jantele astea sunt din tabla sau aliaj? stie careva?
    -1 points
  26. Ba nu se aude. Zgomotul pe care il aud eu la al meu e fix ce aud de la Jetta 1.2 TSI. In mers se aude (la mine cel putin) un uruit de diesel d-ala vechi cand schimba treapta 3 si 4 cateodata. Nu stiu daca e normal sau nu dar e urat rau cum se aude. In rest e zgomot ca la motoarele pe benzina.
    -1 points
  27. Cred ca voi merge pe Laurel,arată mai binișor. Pe mine mă interesează ca sa ii mai ridic puțin garda la sol ca în momentul de față, ating cam toate bordurile pe care mă urc.
    -1 points
  28. Dati-mi va rog un tutorial despre cum se schimba acest buton si spuneti-mi daca trebuie sa tin cont de oglinzile incalzite, cand comand produsul sau toate sunt la fel? Sa nu iau ceva compatibil cu B7, dar incompatibil cu modelul meu... Multumesc!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!