Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2017 în toate secţiunile

  1. @alex_passat Niciuna din teoriile emise de tine nu are acoperire in realitate. Sau, poate ai tu argumente despre care nu s-a discutat aici.
    2 points
  2. Da, sa insisti in zona lantului sa dezamorsezi intinzatorul.
    1 point
  3. Dupa cum spuneam in posturile anterioare, sunt in lucru cu doua retrofituri destul de mari, B&O si MMI 3G+( am renuntat la Basic, trec direct la +). Am cumparat din dezmembrari pachetul B&O si MMI, adica tot ce inseamna hardware si cablajul complet al masinii. In lucru sunt la capitolul separarii firelor, treaba destul de grea pentru un noob. Dar, trebuie sa iasa.
    1 point
  4. Jante check Anvelopele de pe fata sunt 215 35 19 iar cele de pe spate 225 35. Sunt foarte trase Legat de interior, am vorbit azi. Va mai dura pana se apuca de el deoarece baiatul la care il fac este foarte prins cu altele. Dar vestea buna e ca va fi facut. Cel tarziu pana in primavara, inainte sa inceapa sezonul de expo-uri, va fi gata. Dar eu sper mult mai repede. Mi-am cam facut o idee cum il vreau, sper sa si iasa cum mi-l imaginez eu.. ideal ar fi sa il fac atunci cand vopsesc masina. Cu putin noroc as face si pasul asta.. si atunci ar mai ramane pernele Momentan, voi merge zilele astea sa schimb o planetara (cea actuala are joc cam mare), termostat (blocat pe inchis), si placute fata iar pe finalul saptamanii merg sa pun alta tija mai scurte la senzorul de xenon (cu ocazia asta scap de eroarea de lights failure ce o primesc de fiecare data cand pun contactul iar autolevelul va fi functional again. Sper sa activez si staging la cluster. Si cam aia e.
    1 point
  5. Este un frig dement în zona. A inghetat uleiul în motor și trebuie încălzit ca să pot porni Poolak'ul, așa că am pus doi bușteni pe foc, pe care, după ce se vor aprinde, am să îi vâr sub motor.
    1 point
  6. Proiect "Boost Gauge" finalizat...cu succes zic eu Asa lucreaza... Calitatea nu este extraordinara dar se vede ce ma interesa...nu ar trebui sa sar mai mult de 1.5 bar...totusi... D p m d v...merita jucaria
    1 point
  7. Buna asta, @B_U_T. Buna! Nu vand masina. Aia a fost asa, o chestie de a mai omori timpul si sa vad ce spune lumea vis-a-vis de cat ar face dansa. Ea ramane la mine. Am facut-o cum am vrut eu si inca mai am de lucru. Si apoi, ocupandu-ma si cu lucruri care ma fac sa vad masini zilnic, nu prea cred ca imi voi mai lua SH vreodata. Si cum bani de nou nu am, Zdenka ramane la mine. Facem casa buna impreuna. Cand va fi sa plece de la mine, va pleca doar la cineva pe care il simt ca va avea la fel de multa grija de ea ca si mine. Altfel, o tin. Sau , in cel mai rau caz, o dezmembrez. Barem ii curm cu mana mea suferinta.
    1 point
  8. Salutare dragi colegi si la mine se apropie schimbul vroiam sa va intreb ce imi recomandati?Am avut pana acum 10 w 40 magnatec. Golf 5 - 1.4 benzina+Gpl(2008) cod motor : Bud Mersi
    1 point
  9. Ia in considerare ca exista foarte multe masini aduse din afara cu motoare similare (TDI-uri), an tot 2012 care deja au 250-300k km, mai ales variantele break. Sansele sa gasesti una sub 200k km sunt destul de mici atata timp cat o iei de-abia adusa in tara. Daca te duci tu sa o iei gasesti fara probleme una cu km reali, dar te va costa considerabil mai mult decat una din tara.
    1 point
  10. Închiderea din telecomanda/buton done. Cornering nu am reușit sa activam. Nu știu de ce am primit down vote pentru postul de mai sus. Elegant.
    1 point
  11. Felicitari. Timp bun pt 1,5 tone
    1 point
  12. Am reusit sa inchei inca un retrofit, cel la comenzi volan. Spira mea a trebuit sa o inlocuiesc, nu stia MFSW. Am cumparat alta cu terminatia Q, montat, codat si acum pot butona. Am cumparat bujii originale NGK Platinum si le-am schimbat, simteam o mica intrerupere la plecare care a disparut dupa ce le-am pus pe cele noi. Una dintre ele s-a lasat mai greu, reusind sa stric capul surubului.
    1 point
  13. Risti ca la prima spalare la jet sa se ia vopseaua de la margini iar intr-un an reiei ce ai facut.Corect se face asa: 1.degresare si curatare 2.frecate cu 600 umed.Curatat cu o carpa cu diluant 3.daca necesita mici retusuri cu chit se rezolva.Lasat sa se usuce.Se curata cu o carpa cu diluant. 4.primer(de culoare gri daca le vopsiti in culoarea apropiata de originala).Se foloseste primer dat strat gros dar fara sa curga mai ales daca ati chituit jantele pentru uniformizare.Lasat sa se usuce 5.Frecat iar cu 600 umed dar fara sa strapungeti stratul de primer.Se curata cu o carpa cu diluant. 6.Vopsea data atent adica fara sa se scurga.Recomand 3 straturi cu o pauza de 10 min la fiecare strat. 7.Lac dupa cele 10 min de la ultimul strat de vopsea.La fel ca la primer cu cat e mai gros stratul de lac cu cat e mai bine dar sa nu curga.Se da gros ca sa puteti corecta greselile din lac sau mizeria depusa pe lac dupa ce se usuca.La corectare se foloseste abraziune 2000 urmat de polish si ceara.Am facut niste jante asa si dupa 3 ani sunt ca noi.
    1 point
  14. baietii astia de la passat plus sunt "supertare frate"... gasesti la ei tot ce vrei in materie de modificari Passat Plus daca mi se crapa, cu incalzire imi iau...
    1 point
  15. Direct-Wire Instructions The Black ground wire is fitted with a lug to allow it to be installed under any grounded screw. The red striped wire for +12 volts is fitted with an insulated 1/4" male spade lug. We also have supplied a special 3M connector that allows you to tap into an existing wire in your vehicle. This connector can be used only with wire gauges 14 through 18. La mufa de telefon(RJ11) de la alimentatorul de bricheta firele sunt ordonate astfel(tinand de fir cu mufa in fata si tamburusul in jos), galben ,verde ,rosu ,negru
    1 point
  16. Reglabila, Ta-Tehnix. Am fost reticent cu arcurile. Am coborat-o aproape 5cm si in ciuda tuturor asteptarilor, cu jante pe 18 si lasata pe burta este mult mai comfortabila ca inainte.. Suspnsia in sine este ok pentru banii care i-am dat pe ea. Se vede ca este ceva low budget, dar pentru ce ma interesa pe mine, sa fie mai joasa, e perfecta. Iar faptul ca e si mai comfortabila, pentru mine a fost o surpriza tare placuta.
    -1 points
  17. Scuze, nu am văzut ca sunt mai multe commenturi. Mulțumesc
    -1 points
  18. 170 CP e OK, eu am avut 140 si la peste 150 km/h se simtea lipsa cailor.... 1. Daca nu ma insel modelul TDI din 2012 este cel cu softul marlanit.....din start nu as lua ceva dovedit minciuna. 2. Diesel din 2012 ...tb sa fii foarte atent. Un diesel rulat in oras, 5 ani inseamana cca100.000 km. Cam aici cade turbina, EGR-ul, etc. la cele rulate in oras....pe de alta parte daca e adus de afara in 5 ani poti avea peste 150.000. Dar oricum cele din Germania au alta calitate decat in Est. Mergi pe Germania clar. 3. DSG....cred ca DSG la TDI este cu ambreiaj uscat cu 6 viteze....eu am cu 7 si da in nas la schimbare 1>2. Simptom la multe TSI cu DSG7. Das auto nu mai e cea fost . Bafta.
    -1 points
  19. Motul sau Liqui Moly 5w40 cu norma VW.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!