Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2017 în toate secţiunile

  1. Salut. Prezint si eu masina personala, dupa o lunga perioada de inactivitate pe forum. Masina in cauza, un Seat Leon ST, model pre-FL, performance pack. Momentan 33.000km si satisfacatoare ca masina de familie.
    3 points
  2. Bun. Am ajuns la Cheile Grădiștei, prin Rucăr. O singura portiune, pe undeva înainte de Podul Dâmboviței, a fost mai nasola - în sensul că era asfaltul extrem de boțit. În rest e acceptabil doar că , pe lângă cele 8-10 porțiuni cu semafor, sunt multe zone proaspăt asfaltate, așa că asta înseamnă mult bitum pe masina. Fiind prima ieșire după soft și frane nu pot sa spun decât că mă declar mulțumit de 10.4 pe BC până aici. A fost fain de tot. Imi place mult cum face Poolak'ul acum. Trage binisor - treapta a treia este exceptionala - frânează senzațional. "E forta, omu'":)) ! Sunt tot numai un zambet. @Nordstrom : Doar azi, pt că am plecat imediat după munca. Acum, ca vin doar cu RATB'ul, Poolak'ul hiberneaza aproape tot timpul în parcarea subterană de la Auchan
    1 point
  3. 1 point
  4. Un nou upgrade, franele. Candva o sa aiba si soft, am inceput cu franele si investighez pentru partea de admisie si evacuare.
    1 point
  5. În 2017 editezi pozele mai mișto! Glumesc,imi place mult masina ta,sper sa nu o vinzi.
    1 point
  6. Salut, verifica electromotorul, la mine la 120 000 la cald pornea cu smuncitura, la rece nu avea nimic. Avea carbunii destul de dusi si un rulment.
    1 point
  7. Hello....se reconditioneaza si la noi...o sa ma duc la total diesel service peste 2 sapt sa incerc sa resuscitez injectorul cu problema...hope for the best! revin aici cu detalii dupa
    1 point
  8. Dupa o pauza de la modificari/retrofit-uri, e timpul sa ne punem la treaba Deci: Zilele astea ma pun sa caut grila de facelift, si ornamentele interioare de pe usi de facelift (de aceeasi culoare cu grilele de ventilatie ce le-am pus). Pentru 2018, jantele de pe masina vor fi BBS RS. Maine merg sa vad un set pe 19, de data asta 9.5j toate 4. Sunt foarte usoare, 10 kg janta din ce spunea proprietarul. Jantele sunt ca noi, au o luna de cand au fost cumparate si au fost puse pe o masina de expo. Plus ca proprietarul mi-e si prieten, deci nu am nici cea mai mica indoiala de starea lor. Tot maine, merg sa vorbesc de interior. Vreau sa retapitez scaunele bancheta, fetele de usi si plafonul sa il fac in alcantara neagra. La scaune, am in cap cateva idei, vedem la ce pret imi iese si pe cand ma poate programa. O sa revin cu noutati zilele astea
    1 point
  9. in sfarsit, mi-am luat inima-n dinti si mana de pe portofel si i-am facut si casco, la allianz. 2230 lei/an, full casco, platibili in 10 rate. destul de rentabil, zic eu.
    1 point
  10. Cum ti-am mai zis ....bestiala masina , se aude intr-un mare fel (apropo esti foarte zgarcit cu detaliile , zi si de insonorizare printre altele) !! Hai sa te mai ajut cu o poza
    1 point
  11. Asa este - Cupra ST, a punctat foarte bine colegul. D'aia am o apreciere deosebita pt vw forum - membrii cunoscatori si bine documentati.
    1 point
  12. Eu la masina noua cu baterie noua desigur, nu am niciodata mai mult de 12,35V dupa oprirea masinii. ( la masina veche fara AGM, am 12,8). La anul cand are 2 ani si ma duc la prima revizie o sa-i intreb de starea bateriei. Din ce am vazut la altii, cu 2 ani inainte de a te lasa bateriile AGM, incepe sa nu mai functioneze start-stopul. De incarcat stiu ca se incarca dupa o logica stiuta doar de masina, probabil si starea lor nu se apreciaza ca si la bateriile clasice.
    1 point
  13. 1 point
  14. Acum 2 zile s-au schimbat: - amortizoare fata Koni + flanse si rulmenti Sachs - capete de bara stanga/dreapta TRW - pivot stanga TRW - rulment roata stanga SKF + butuc - bucsele de la dogbone Powerflex ( imi plac la nebunie, cutia este muuult mai ferma/directa cand schimb, ca un - minus ar fi o usoara vibratie la relanti, nu ma deranjeaza absolut deloc, este aproape infirma...posibil sa dispara cand se mai lasa ) - ulei Valvoline Extreme Power 5w40 ( prima oara cand il bag, daca totul e ok raman la el ) + toate filtrele Mann - refacut geometria Acum totul e ok nu bate nu troncane
    1 point
  15. @mad_kat Nu am de ales .Imi place sa calatoresc, mi-e frica cu/de avion , si asta mi-e singura masina. . O ador! Zi de zi!
    1 point
  16. Debut pentru balena la etapa de drag race -Arad. A fost interesant, o experienta noua care mi-a placut si la care voi mai participa cu siguranta in viitor. Inainte de event, mi-am propus sa scot un timp de 15 maxim. Primul run am scos 14.8 2.3 60ft, si 152 km/h viteza de iesire si ala a ramas si best-ul. Am incercat diferite tipuri de plecari, diferite presiuni in roti etc sa gasesc cel mai bun setup. Cel mai slab timp scos a fost 15.1 (am uitat sa dezactivez esp ) si constant mergeam 14.9. Per total sunt multumit. La kilele masinii timpul este unu bun zic eu.. inafara de tub de bas nu am dat nimic jos. Anvelopele mi le-a dat un prieten. Niste federal 205 50 16 cam moarte. Dar si-au facut treaba ok.
    1 point
  17. 38- ET sau offset ( distanta in mm intre planul imaginar al jumatatii jantei si planul de aplicatie al butucului jantei. Parametru IMPORTANT! Sunt sigur ca exista si imagini si link-uri in acest topic ca sa intelegi! Sau google: tyre bible... de citit toate paginile ,.....sunt explicite pentru americani care se incalta cu fesul...
    1 point
  18. Ia de colea : DEMONTARE GEAM OGLINDA.pdf DEMONTAREA CARCASEI DE OGLINDA.pdf DEMONTARE CAPAC OGLINDA.pdf DEMONTAREA LAMPII DE SEMNALIZARE.pdf DEMONTAREA OGLINZII DE PE USA.pdf
    1 point
  19. Semnalizarea este pe LED>
    1 point
  20. Andrei a cautat pe site-ul oficial LM. Atata recunostinta pentru un gest frumos numai pe acest superforum se poate intalni...
    1 point
  21. Iata si poveste romantata a achizitionarii masinii. Dupa amanari de ani de zile, anul trecut viata m-a ajutat sa iau decizia finala si sa-mi cumpar masina. Configuram de vreo cinci ani Golf-ul si de vreo doi Scirocco-ul, dar anul trecut … pentru ca la Golf-ul in doua usi nu se mai dadea reducere si iesea cu o mie si ceva mai scump decat ala in patru usi, iar Scirocco-ul era la randul lui mai scump cu vreo mie si ceva decat Golf-ul, iar configuratia pe care o voiam eu iesea undeva pe la vreo 20.000 E – dupa ce scadeam tichetele Remat si reducerea dealer-ului – am cedat nervos – ca sa iau Scirocco-ul sau Golf-ul trebuia sa mai strang inca un si jumatate la bani – si am dat comanda de un Polo in configuratia de mai sus. Am vrut neaparat Alcantara si RCD 510 si am spus nu DSG-ului din convingerea ca o masina nu este masina daca nu are cutie manuala si ca nu pot conduce o masina la care nu am cum sa mestec in rezervor cu facaletul de viteze. Sincer … nu imi pare rau pentru alegerea facuta pentru ca inca nu am condus nici o masina cu DSG si intentionez sa nici nu o fac prea curand pentru ca nu vreau sa imi para rau ca nu am si eu pe masina asa ceva. Si asa … sunt o gramada de chestii dupa care plang ca nu le am. Compenseaza in schimb scaunele cu Alcantara … cand deschizi usa, daca esti putin visator, ai impresia ca te urci intr-un Scirocco. :lol: Am vrut neaparat interfata cu port USB pentru ca am vrut sa ascult muzica mea de pe stick. Stiu ca am si CD-changer cu 6 sloturi pe masina, dar va muri nefolosit saracul. Am luat Park Pilot pentru ca eu … am nevoie de asa ceva si am fost super incantat ca era un pachet care oferea in plus si tempomatul. Oricum … a fost o palida consolare pentru pierderea posibilitatii de a avea Park Pilot si Park Assist cu camera spate pe care le-as fi luat pe Golf. M-am consolat cu gandul ca voi lua RCD510 si ca daca ma va tine, vreodata voi putea sa pun si eu camera pe a mea, dar … de la a zice si pana la a face e cale lunga desi imi cam arde buza dupa posibilitatea de a vedea efectiv ce si unde este in spatele meu atunci cand parchez. Am avut noroc ca anul asta financiar a existat suplimentar promotiei Attractive si pachetul promotional Confort Plus – inca se mai poate comanda o masina cu aceasta reducere, cred ca pana prin mai, pentru ca pe urma termenul de executie va depasi data de 1 iulie, cand se va intra in urmatorul an financiar si se vor schimba atat echiparea cat si ofertele de vanzare. As fi luat oricum Climatronic, dar prin aceasta promotie, pentru ca am luat echiparea HL, am primit moca pe langa Climatronicul si scaunele fata incalzite si farurile de ceata si indicatorul pentru golirea vasului cu lichidul de spalarea a geamului impreuna cu instalatia de spalare a farurilor si duzele incalzite. Super combinatie zic eu. :icon_thumleft: Am mai luat suspensia sport pentru ca nu stiu cand voi ajunge sa fac modificarile pe care mi le doresc si pana atunci … imi place sa stiu ca teoretic am suspensia mai tare si masina un pic mai jos decat celelalte Polo-uri. As fi vrut jante de 17, dar … nu m-a tinut buzunarul si oricum nu prea imi placeau alea Boavista si nici cele Rivazza. Asa ca am mers pe varianta de compromis Mistral si m-am gandit ca pana la urma alte roti sunt cel mai usor de facut in viitor – nu si ieftin, dar usor de inlocuit. Motorul … am fost chitit pe genul asta de motor de cum a aparut 1.4 TSI-ul. Nu stiu sa spun ce anume, dar ceva in mine a deschis ochii atunci cand a aparut motorul asta pe piata. Ceva m-a facut sa fiu subjugat emotional lui. Mi-am dorit cu ardoare sa imi iau o masina cu TSI-ul de 170 de cai – transformat ulterior in cel de 160 de cai – si cand am fost pus in ipostaza de a lege motorizarea pentru Maur – asa ii spun eu in gand masinii mele – am ales fara ezitare 1.2 TSI-ul. Isi luase deja un coleg de serviciu un Polo in 4 usi cu motorul asta si mi-a placut cum se misca. Nu este ce am visat eu, dar … aduce asa … pe departe. Culoarea am ales-o cu cantec. Voiam de fapt Pepper Grey, dar o persoana draga mie m-a tot batut la cap sa iau Argintiu. Am oscilat mult intre alb, gri si argintiu si pana la urma m-am agatat de poza aia cu masina din showroom-ul din UK, am strans din dinti si am luat-o argintie. Nu sunt inca convins ca am ales corect, dar sunt oarecum linistit avand in vedere micile ciobituri care deja au aparut pe masina si care ar fi fost mult mai vizibile pe griul inchis. Banii - lucrul de care depinde existenta noastra intr-o masura cu mult mai mare si mai tragica decat vrem sa recunoastem: aveam disponibili undeva in jur de 13-14 mii de euro din care trebuia sa acopar masina si cheltuielile initiale – taxa de prima inmatriculare, Casco, RCA, talon, rovigneta - pe care le-am socotit undeva in jur de 700 E si am reusit sa ma incadrez in suma. Iar masina facea pe hartie 16.416,36 Euro. Pus 1% din cursul la care calculeaza Porsche contravalaoarea in lei. Modelul inca beneficiaza de promotia Attractive care ofera o reducere de vreo mie de euro. Plus 740 E pachetul confort … pe hartie masina ar valora in jur de 18.150 E. Palida consolare pentru ca reducerea asta nu imi inmultea mie banii din buzunar. Totusi … mai puteam sa fac ceva cu tichetele Remat. Dadeam Dacia 1300 din ’73 pe care am cumparat-o acum trei ani – baiat prevazator – ca sa imi iau loc de parcare la bloc, mai puneam vreo 25 de milioane – care pana la urma au fost 28 – contravaloarea a doua vochere cumparate cine stie de unde si puteam sa mai scad 2700 de euro din pret. Hm … bun, am zis eu, dar tot trebuie sa mai scadem ceva. Am nevoie de o reducere de la dealer. Eh pai … eu as vrea asa … undeva in jur de 5% ca doar … vorba ‘ceea … e vorba despre mine, vin cu banii jos … ar trebui sa imi dea. In acest momet m-am bagat in seama cu Bogdan – userul BWWLAN. Si omul mi-a spus ca a obtinut o reducere barosana – nu mai stiu daca a scris pe undeva ce si cat a obtinut asa ca am sa ma abtin sa spun sume sau procente. Eu … am zis sa fiu realist: nu vreau sa sar calul. Daca obtin 5%, adica vreo 800 E, reducere ma declar super multumit si bat palma cu vanzatorul – Bogdan obtinuse mult mai mult in valoare absoluta. Si prin urmare, chitit fiind sa nu iau din Bucuresti masina sub nici o forma, m-am apucat si am dat mail cu configuratia masinii mele luata de pe configuratorul Volkswagen.ro catre toti dealer-ii din tara. Unii mi-au raspuns, altii nu. Dintre cei care mi-au raspuns unii mi-au oferit reducere din prima, altii mi-au trimis o oferta cu configuratia pe care le-o dadusem si eu, fara nici o reducere. Unora dintre ei le-am scris inapoi si i-am luat peste picior: le cerusem o oferta de pret plecand de la pretul oficial nu o transcriere a pretului publicat de importator. Asa ca atunci cand astia care nu au oferit nici o reducere mi-au spus ca nu mai pot sa ofere nimic pentru ca masina este deja supusa unei oferte le-am ars-o peste bot cu o sageta inveninata: “nesimtitilor, raspunsul vostru ma jigneste. Promotia Attractive si pachetul Cofort Plus sunt sustinute de producator si de importator, reducerea rezultata nu are nici o legatura cu voi vanzatorii, tiganilor bisnitari ce sunteti” :angry: . Cu unii discutia a continuat, cu altii nu si cel mai comic a fost cel de la Craiova care dupa vreo doua zile de tiganeli a zis ca pentru ca ma vede in tema si indarjit imi da reducere de 2%. Dar i-am zis ca nu ma intereseaza si cu gandul la cei 800 E de euro am continuat discutiile pe mail cu diversi in final cernandu-se doua variante - o oferta interesanta am mai primit si de la Bucuresti care imi oferea 3.5%, dar jurasem sa nu cumpar din Bucuresti. Maximul obtinut a fost o reducere de 4.5% dupa indelungi parlamentari. Desi eram relativ aproapre de tinta mea … eram departe rau de ce obtinuse Bogdan si eram suparat rau de tot pe tema asta si nu voiam deloc sa cedez asa ca nu am acceptat din prima atunci cand am ajuns la aceasta ultima oferta. Doar ca … intr-o noapte mi-am amintit de un amanunt din discutiile cu Bogdan: el luase masina in leasing, iar in toate ofertele pe care le primisem vazusem ca pentru leasing prin Porsche Bank primeai un 3.5% suplimentar. Uau! Atunci m-am linisiti si am zis ca … ok, este in regula ce am obtinut eu. Cei doi dealeri ajunsi in finala imi ofereau aceeasi reducere si i-am cerut celui care era cel mai apropape de Bucuresti sa imi trimita contractul. Suplimentar fata de reducerea in bani mai cerusem presurile de cauciuc gratuit si cateva modificari pe computerul masinii (activarea functionarii claxonului fara cheie in contact, inchiderea/deschiderea separata a usilor, inchiderea/deschiderea usilor la depasirea vitezei de 15Km/ora respectiva la scoaterea cheii din contact, inca o tercere suplimentara a stergatoarelor dupa ciclul de trei treceri pe care il fac atunci cand speli geamul si un numar de 5 clipituri ale semnalizarii atunci cand dai semnal scurt – in mod normal semnalizarea cliepste de 3 ori). Initial cei cu care voiam sa bat palma au fost de acord sa le faca apoi au zis ca ei de fapt nu pot face modificarile astea asa ca am ramas doar cu presurile. INSA …rasturnare de situatie: in ziua cand trebuia sa semnez contractul si sa platesc avansul … am mai dat un mail, asa … intr-o doara. Si surpriza: de unde pana atunci acel vanzator caruia i-am dat acest mail nu imi spusese decat ca el imi va da cea mai buna oferta din tara numai sa vin la ei in showroom sa vorbim, iata ca in ziua aceea cand i-am zis ca eu m-am hotarat de unde iau masina si ca nu ma mai intereseaza in nici un fel de existenta lui mi-a spus ca … “pai hai sa discutam concret pe oferta pe care o aveti si eu am sa va fac una si mai buna”. Mai sa fie, zic, iai hai sa vedem. Ii spun eu toate celea si zice: “va sun eu inapoi”. Si in scurt timp revine: fata de 738 E cat facea reducerea celor doi dealer-i am primit o reducere de 870 E, plus presurile de cauciuc, plus toate modificarile pe calculator pe care le voiam eu. Si cu asta m-a convins. Am batut palma cu ei desi m-a mustrat rau constiinta pentru ca l-am lasat in ultima secunda pe cel caruia ii cerusem sa imi trimita deja contractul. L-am sunat si mi-am cerut scuze pentru situatia creata, iar el mi-a spus ca nu imi poate da o reducere mai mare decat cea pe care mi-o promisese deja – desi in mintea mea nici nu exista asa ceva. Din modificarile alea pe care le-am cerut eu, imi face impresia ca de fapt, inchiderea automata a usilor dupa depasirea vitesei de 15 Km/ora vine facuta din fabrica si la fel si deschiderea separata a usilor din cheia cu telecomanda – o apasare pentru usa soferului si mai multe, ca eu nu ma descurc deloc sa deshid din doua apasari, pentru usa din dreapta si parca si pentru haion. Modificarea legata de trecerea suplimentara a stergatorelor nu au facut-o pentru ca mi-au spus ca ar fi trebuit sa am si modulul pentru senzorul de ploaie ca sa faca asta, dar le-au facut pe celelalte doua: claxonul fara cheie in contact si cinci clipituri ale semnalizarii la actionarea scurta a manetei de semnalizare. In finalul tarasaniei legate de pretul de achizitie si de reducerea vanzatorului ii multumesc lui Bogdan pentru sfaturile pe care mi le-a dat. La livrare lucrurile au mers relativ bine. Au incercat ei sa nu imi mai dea presurile pe motiv ca nu isi mai amintesc de discutia asta, dar nu le-a tinut. :ceuameni: Nu mi-au lipit nici un fel de stickere pe masina – cerinta mea expresa – si afara de o zgarietura pe pragul din dreapta – insesizabila pentru marea majortate, dar extrem de enervanta pentru mine – totul a fost in regula. A … si a mai fost o treaba: la una dintre roti nu erau puse protectiile acelea negre de plastic peste prezoane. Dar am avut noroc ca mai era cu mine un prieten … Hai acum sa va spun si cateva lucruri despre masina: este in regula, merge binisor, dar in nici un caz atat de bine cat as fi vrut eu. Trage bine motorul, dar este limitat. Are cuplu foarte frumos, dar nu de la 1500 rpm. Cam de pe la 2100-2200 incepi sa il simti. Si se plafoneaza repede, ca la deasel, pe la vreo 4300. Masina are zvac in treptele doi si trei. Acolo face ceva senzatie. In rest … nu impresioneaza chiar asa de tare – eu inainte de Maur am condus patru ani un Polo 9N3 1.4 FSI de 80 de cai. Se infige si se aseaza bine la drum si daca te dai la ea e fasneata, dar … de fapt este o jucarie de masina. Nu are mari pretentii. Ii faci pe multi pe strada, dar cu masinile serioase, cu motorizari puternice, nu te poti pune. Fata de vechiul model sta mult mai bine pe strada, franeaza mult mai bine, este mult mai bine izolat fonic. Cand m-am urcat primele dati in ea am zis ca este foarte aproape de vechiul Golf V, dar nu e chiar asa. Iar fata de Golf VI nici nu mai vorbim. Pe franare … exact cum a spus si Bogan la un moment dat, sunt momente cand lasa de dorit. Pe Dealul Negru, cand m-am dat prima data cu ea, era sa intru in curul unui mare TIR si senzatia a fost ca degeaba franez, ca franele nu fac fata si masina se duce, se duce si … nu se mai opreste. Pe viraje … nu sta deloc pe strada. Nu ma refer la viteze mici. Ma refer la situatiile in care vrei sa te dai la ea. Ca sa ai ceva pretentii de la ea ar cam trebui facute niste modificari. Doar ca eu nu ma pricep deloc. Masina este in doua usi si are sistemul Easy-Entry. Dar scaunele nu culiseaza usor in fata atunci cand vrei sa le tragi pentru a permite accesul in spate asa cum o fac cele de pe Golf sau Scirocco. Trebuie sa te fortezi un pic in ele. In fine … nu ma deranjeaza pentru ca in masina asta nu va urca nimeni in spate vreodata, dar zic asa … ca fiabilitate si calitate. Usile se inchid mai greu. Nu este de ajuns sa le de dai drumul ca sa se inchida. Trebuie sa le imprimi si tu ceva forta. La service mi-au spus ca nu au ce sa le faca, ca cica ar fi chederele prea noi. Aiurea. Eu nu inchit asta. La nici una dintre masinile din showroom nu am constata asta, dar imediat mi s-a replicat ca cica alea din showroom sunt frecate des de clienti. Aasa cum au mai remarcat si altii, pozitia la volan este ceva mai inalta decat la vechiul model. Din cauza tetierelor, scaunul soferului nici nu are loc de volan sa culiseze in fata. Nu a fost bine gandita inaltimea si nici sistemul Easy-Entry nu este in regula pentru Polo 6R. In plus … dupa doar vreo 800 km geamul de la sofer a inceput sa scoata niste sunete straine atunci cand sasiul se contorsioneaza la denivelari. Am observat ca daca las un pic geamul jos aceste sunete par a disparea si senzatia mea este ca geamul se freaca de chederul usii atunci cand este in pozitia complet ridicat. Nu imi fac prea mari sperante sa o pot rezolva la service, dar voi insista. Cotiera … este de prost gust dupa parere mea. Am fost obligat sa o iau pentru ca era standard la HL, ca altfel as fi renuntat la ea. Mi-ar placea ceva ca la Golf, dar la Maur nu este cazul, nefiind loc pentru o cotiera mai lata.. Asta este si ingusta si este si pozitionata prost – cand este lasata nu ai acces corect la frana de mana. Scaunele sunt in regula. Nu sunt la fel de meseriase ca la Golf sau Scirocco, dar sunt peste medie. Ofera o buna sustinere laterala si sunt relativ comode. Desi eu m-am obijnuit foarte greu cu pozitia la volan – sunt micut de inaltime, am 1.70 si reglarea spatarului mi-a dat mari batai de cap. Este o diferita mare fata de pozitia de pe vechiul Polo. Tetierele nu mai pot fi miscate decat sus-jos – la vechiul model puteau fi miscate si in jurul punctului de fixare a tijelor in tetiere si practic le puteai roti catre spate. Astea, daca nu tii spatarul dat suficient de pe spate, iti stau in cap si te obliga sa stai cocosat indiferent la ce inaltime le pui. Eu la vechiul Polo tineam spatarul destul de vertical si stateam in scaun aproape drept. Nu imi place pozitia in care si le tin multi, pe spate, ca la dentist. Oricum, sub aspect vizual, scaunele cu Alcantara de pe Maur fac senzatie. RCD510 … frumos. Da un aspect frumos bordului. Dar … cam atat dupa mine. Nu mi-e frica sa recunosc ca l-am cam ales strict din punct de vedere emotional. Cred ca este putin exagerat pentru Polo. Pe un Golf era “mai de acolo” Pe Polo mergea si RCD310. Poate daca vreodata voi reusi sa pun si camera spate atunci da, va mai aduce si un plus functional masinii. Climatronicul … foarte bun. Parerea mea este ca nu merita masina fara. Dar afisajul de pe acest model … nu prea imi place. In primul rand ca nu mai ai afisata pe el temperatura exterioara. Si apoi … nu imi place ca raza colturilor de jos nu este aceeasi cu cea a colturilor RCD-ului. Este mult prea mare. Nu prea pare de acolo. Si nici nu imi place faptul ca este in alt plan decat cel al consolei de bord. Dar … ma rog … asta este. E oricum mult mai bine decat la alte modele. Bordul in sine imi place la nebunie. Chiar vorbeam cu niste colegi de serviciu de curand ca dintre toate designurile care exista pe piata masinilor cel adoptat de VW pe Golf, pe Polo, pe Passat, pe Jetta, pe Scirocco mi se pare cel mai aproape de ce imi doresc eu de la o masina la interior. Nu imi place nimic de la Opel, Renaul, Nisan, BMW, Toyota, Mazda … Strict legat de masina mea … nu imi convine deloc aspectul plasticului care inconjoara gurile centrale de aerisire, RCD-ul si climatronicul. Mi-ar fi placut plasticul negru-mat care vine pe Terndline si pe Confortline. Daca cineva care are climatronic pe Trendline sau Comfortline doreste ornamentele de pe masina mea cu draga inima sunt dispus sa mergem la un service si sa ni le schimbe intre ele. Volanul … frumusel, dar altfel fata de cel de pe vechiul Polo si parca nu in sensul bun – aveam si pe ala voaln in trei spite in piele. Eu oricum vreau sa il inlocuiesc cu cel care este pe Golf VI GTI, pe Scirocco, pe Polo GTI si pe echiparea R-Line care este disponibila de anul asta pe Polo. Schimbatorul de viteze … mi se pare aiurea sa fie cel de pe vechiul model, dar … asta este, nu am ce face. L-as schimba si pe asta, dar nu prea am cu ce. Mi-ar fi placut cel de pe Golf GTI editia aniversara cu cutie manuala, dar cei de la service-urile din Bucuresti ridica din umeri si sustin ca nu s-ar potrivi. Am sa mai insist insa, poate-poate. Cam asta ar fi deocamdata.
    1 point
  22. asta ar trebui sa te ajute polo.pdf
    1 point
  23. Ciudat...ca la cum arata masina si ce dotari are ii lipsesc farurile de ceata.
    0 points
  24. Din câte știu eu, în oglinzi sunt becuri, nu leduri. Desfă și verifică becul.
    -1 points
  25. Pai dacă e așa de bun acest filtru de ce nu ar fi pus cei de la vw..?nu știu. .întreb si eu nub dau cu parul...
    -1 points
  26. Pentru ca masinile noi nu vin cu span preinstalat. Filtrul asta este pentru cei care au avut span, au curatat doar rezervorul si conductele, nu au pus altele noi, si le este frica ca a mai ramas span pe traseu. De aia vor sa puna filtru suplimentar, mai marunt. Sau vor sa-l puna pe retur ca in cazut ipotetic ca vor avea span, acesta sa nu se duca in rezervor si pe conducte. Se stie ca pompa de inalte face span, dupa pompa sunt sute de atmosfere si nu exista filtru care sa se puna dupa pompa. Aia ar fi metoda de a feri injectoarele de span, dar nu se poate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!