Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.09.2017 în toate secţiunile

  1. Salut. Prezint si eu masina personala, dupa o lunga perioada de inactivitate pe forum. Masina in cauza, un Seat Leon ST, model pre-FL, performance pack. Momentan 33.000km si satisfacatoare ca masina de familie.
    5 points
  2. Acum 2 zile s-au schimbat: - amortizoare fata Koni + flanse si rulmenti Sachs - capete de bara stanga/dreapta TRW - pivot stanga TRW - rulment roata stanga SKF + butuc - bucsele de la dogbone Powerflex ( imi plac la nebunie, cutia este muuult mai ferma/directa cand schimb, ca un - minus ar fi o usoara vibratie la relanti, nu ma deranjeaza absolut deloc, este aproape infirma...posibil sa dispara cand se mai lasa ) - ulei Valvoline Extreme Power 5w40 ( prima oara cand il bag, daca totul e ok raman la el ) + toate filtrele Mann - refacut geometria Acum totul e ok nu bate nu troncane
    5 points
  3. Asa este - Cupra ST, a punctat foarte bine colegul. D'aia am o apreciere deosebita pt vw forum - membrii cunoscatori si bine documentati.
    3 points
  4. Închiderea din telecomanda/buton done. Cornering nu am reușit sa activam. Nu știu de ce am primit down vote pentru postul de mai sus. Elegant.
    2 points
  5. Salutare, din nou, tot cu un leon (desi imi doream un g6, dar deeh, bugetul meu nu era pe masura ). Cea albastra n-a vrut sa stea deloc la mine, so... am gasit negritura asta de care sunt si mai indragostit ( probabil ca e neagra ) Este vorba de un Leon FR facelift 2.0 TDI 170 cp din 06/2010. Ca dotari, are scaune cu alcantara de culoare rosie( nu cred ca e alcantara, ci mai degraba un velur ) care este greu de intretinut..., rns 310, bixenon si alte maruntisuri. Masina a venit cu stopurile fumurii, cu grila si cu stemele deja neagre care, din pacate, se exfoliaza. Va trebui sa le duc din nou la vopsit. Pana acum, folie LLumar, un set de arcuri sport H&R, cauciucuri Syron 235/40/18 si distributie. La partea tehnica, am avut probleme cu motorasul de la galerie ( P2015 ), dar s-a rezolvat cu ajutorul lui EEXCALADE. Masina nu prea a fost ingrijita la capitolul vopsea, nici la interior. Mirosea a de toate, fostul propietar nu a avut presuri, statea direct pe mocheta si a fost "lustruita" la auto wash( cea mai mare prostie ). Drept urmare, a urmat un full detailing "corectie + nano glaze SiO2" ( am atasat niste poze dupa detailing ). Cam atat cu ea, o sa urmeze upgrade-uri cat mai curand, sper. Va salut !
    1 point
  6. Din cate stiu, are legatura cu viteza de deplasare. Daca plec in forta, dispare repede mesajul/imaginea. Sub 10 km/h parca se activeaza senzorii. Si daca stau in coloana sunt destule momente cand apare imaginea daca ma apropii mult de ala din fata (crede ca-i obstacol) si daca se merge incet ramane activ mesajul (pana il inchid din buton). Acum, sper sa nu ma insel si sa zic prostii, eu am senzori fata/spate, vad ca tu ai doar spate. Poate au folosit aceleasi setari, deh, cost-cutting.
    1 point
  7. Felicitari si aici! Vorba lui ShadoWzZ, baga mai multe poze, Bruxelles, Mendig, Nurbugring. Si cate ceva de despre masina, ca nu e doar un ''Leon ST 2016''
    1 point
  8. 1 point
  9. Stii cum vad eu ce vrei sa faci tu? Ca si cum pe un passat ai pune grila de audi. E decizia ta
    1 point
  10. 1 point
  11. M-as incumenta sa iti fac eu o recomandare... Ia legatura cu colegul nostru @Florin@Caractere. Nu il cunosc personal dar am citit in intregime acest topic si pe baza feedback-ului pe care l-a primit personal as merge si la el ola o constatare inainte sa ma apuc sa cumpar/schimb piese. Nu il cunosc personal dar eu asa as face. Mult succes!
    1 point
  12. Mersi fain! Chiar dacă am machiat-o mai tare, a mea are ceva mai multa "experienta". Ce e important e ca le sta bine împreună. Și legat de photoshoot-ul cu golfurile, you're on!
    1 point
  13. Acum na, in cele 67 pagini chiar nu ai gasit o schema ?
    1 point
  14. Hai sa va mai dau niste poze de la ultima spalare :)))
    1 point
  15. Buna ziua. Sunt nou pe aici si am hotarat sa va prezint pasiunea mea de fiecare zi. Am cumparat masina in Germania la inceputul anului 2015 , VW GOLF 4 Coupe 1.4 16v 1998 132xxx km de la primul proprietar. https://imgur.com/rkf6O6g https://imgur.com/MASwz5Z Dupa un scurt timp au urmat si modificarile , prima data mam bazat pe aspect find in stare buna masina. https://imgur.com/yZLhzzd https://imgur.com/YQXM9An https://imgur.com/C6Ar444 https://imgur.com/7dcsssg Pot sa zic ca deja prindea forma, anul 2015 nu sa termina si a urmat o suspensie reglabila , cauciucuri noi si ce imi doream un vopsit https://imgur.com/x3q8EAF https://imgur.com/0PyThdF https://imgur.com/DrsdtOH https://imgur.com/qSMuZkq https://imgur.com/xPQofda https://imgur.com/HvTbO3p https://imgur.com/J8AaqoT Atat am reusit sa ii fac in 2015 , urma sa ii fac si alte modificari dupa ce a ramas asa un an aprope. Am avut un mic accident cu el si atunci am hotarat sa ii schimb aspectul de tot. Iar in prezent arata asa. https://imgur.com/R3A19VF https://imgur.com/EdguQnU https://imgur.com/FX1Rj4U https://imgur.com/qXcf4WY https://imgur.com/EzMCgkQ https://imgur.com/LVaB7jD https://imgur.com/r0VuXy5 Urmeaza sa ii modific interiorul iar sa fie schimbat motorul si daca totul merge bine un air ride pe viitor Am sa adaug mai multe poze in curand
    1 point
  16. Eu am simtit serios diferenta la O3 atunci cand am trecut de la jante pe 16 cu PDG la jante pe 17. Iar daca mai esti si cu suspensie de tip caruta pe spate, este si mai rau. Insa imi place si stabilitatea masinii cu jante late. Daca ai probleme cu spatele / coloana mergi pe jante de 16.
    1 point
  17. Exact asta spun. Am 3 cunostinte cu O3, doi dintre ei au suspensii clasice, unul are independenta si DCC pe spate. Diferenta este chiar mare intre ele. Cele clasice se comporta identic ca si la masina mea, feelingul este acelasi, tot. La cel cu independenta si DCC se simt mult mai estompate socurile transmise caroseriei, pe un drum cu astfalt peticit cu multe denivelari mici dar dese, de parca as sta in alta masina... De fapt ca sa inchei aceasta tema din partea mea, la cele cu suspensii clasice conteaza diferenta de marime la jante si roti, mai mult decat la cele cu DCC(amortizoare active) si pe deasupra independente care oricum nu transmit asa pronuntat socurile catre caroserie.
    1 point
  18. De rezistat rezista foarte bine chiar si pe denivelari cu o presiune corecta in ele, nu tu bolfe sau jante indointe. Dar confortabile nu sunt deloc!!! Doar aceia zic ca sunt confortabile care toata ziua o ard cu jante de 18-19 si au telescoape active. Da sunt diferente ca si confort dar nu chiar asa de mari... In schimb arata bine, si sunt foarte OK in curbe si cazuri de frane de urgenta. Cel putin pe Octavia si Leon nu sunt confortabile mai ales pana la puteri de 150CP unde si trenul de rulare spate sunt unele arhaice din vremea lui Mihai Viteazu adica semiindependente in H.
    1 point
  19. Esti din Bucuresti, apeleaza la unul din colegii Florin/Al Bundy sau cauta in aria prestari servicii!!
    1 point
  20. Bataie de joc crasa. Adica tu inchei un contract cu ei, iti zic o perioada de asteptare ca pentru un Ferrari si intre timp maresc dur pretul masinii respective. Sincer sunt din aur si arama aceste masini? In acel moment renuntam la masina, asa ceva nu se face, orice explicatii ati da si ar da si ei !!! OK maresc pretul la un model, nu este nimic nemaintalnit, dar sa te oblige pe tine sa platesti mai mult ca ei nu sunt in stare sa livreze ceva corelat la un pret conform caruia ti-ai configurat masina si ai facut niste calcule materiale. conform unei oferte de pret oficiale..este o gluma de prost gust fata de client. La clientii noi OK, dar sa-i fentezi si pe aia care deja au incheiat un contract de cumparare si ... stiu, probabil este stipulat si posibila schimbare de pret in contract....si totusi... Scuze de offtopic, dar cand citesc asemenea batai de joc, imi ies spume la gura...
    1 point
  21. Gandeste-te la o parcare in loc mic, faci 3,4 manevre inainte -inapoi. Nu ar fi mai enervant sa se activeze senzorii / radio /senzorii / radio / etc ?
    1 point
  22. Expres Diesel- de pe șoseaua Alexandriei.
    1 point
  23. Mai repede ii pui o evacuare cu tipsuri frumoase decat ornamentul ala "wannabe evacuare fake" ..
    1 point
  24. Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...asadar va invit la o coluta Nu l-am mai pus in grila din mijloc ca trebuie sa decupez foarte mult din rama pe inauntru ( pe langa grila propiu-zisa ) o stricam prea tare si nu m-am indurat. Un prieten a venit cu ideea asta asa ca am pus-o in aplicare, chinuiala mare cu adaptatu ca trebuia sa avem grija sa nu turtim doza...ceasul l-am fixat in doza pe interior cu un pistol de topit plastic, prinderea este pe gaura de ventilatie, tot pe acolo am scos si furtunu de vacuum si firele...mie imi place ce a iesit, chiar sunt incantat
    1 point
  25. Incearca la Express Diesel. E un baiat talentat acolo, poate da de cap problemei.
    1 point
  26. O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.
    1 point
  27. Un experiment pe care l-am facut de Craciun: o baterie hibrida, AGM pentru rezerva de curent + supercondensatori pentru pornire. Materiale folosite: condensatori de 700 F de pe eBay, in serie pentru un maxim de 15 V (alternatorul da 14,2 V), baterie AGM ieftina din Carrefour, 10 Ah (cu 175 CCA), circuite de incarcare si echilibrare CSDWell tot de pe eBay, conexiunile cu papuci de cupru si suruburi de alama pentru conductivitate foarte buna. Am folosit cablu de sudura fiindca are o constructie foarte solida si flexibila a izolatiei, peste orice fel de cablu de pornire. Cutia de lemn am facut-o eu din scandura de molid. Circuitul de echilibrare activ e montat in paralel cu fiecare condensator. E cam inutil, fiindca scopul lui e sa limiteze voltajul fiecarui condensator la 2,5 V, care nu se ating in practica. Dupa incarcare la maxim cu redresorul, ei au intre 2,40 si 2,44 V fiecare. Astfel avem un set de condensatori capabili de 116 F la 2,5 V in total, ceea ce ar duce, coborand de la 12,6 V la 9 V, la vreo 1775 A-sec. Electromotorul de 1.8 T post-2001 e oficial de 1,1 kW. Stiind ca motoarele electrice cu perii au o eficienta doar de vreo 60%, are nevoie de >1800 W ca sa actioneze, adica de >145 A. Setul de condensatori poate da 150 A timp de cca 12 secunde inainte ca voltajul lor sa scada pana cand nu mai fac vreo treaba. Lasati de capul lor, fara a fi conectati la baterie, se descarca, scad de la 14,8 V la 9,45 V in 48 de ore. Sistemul 6 condensatori + baterie AGM de 10 Ah poate porni motorul, montat in locul bateriei, mai bine ca Varta B36 (44 Ah) care acum e in a treia iarna din viata ei, si isi mentine voltajul mai bine. Varta are 12,48-12,53 V imediat dupa oprirea motorului, in timp ce sistemul baterie-condensatori isi mentine 12,69 V si dupa mai multe porniri. Nu e un test foarte concludent la >0°C, fiindca a fost montat cand motorul era incalzit. In mers, motorul se comporta la fel ca atunci cand avea bateria Varta, poate cu o foarte vaga senzatie ca urca mai usor in ture (alternatorul e solicitat foarte putin, fiindca setul de condensatori se incarca in cateva secunde dupa pornire). Avantajul sta in greutatea foarte mica. Varta D24 avea 15 kg, Varta B36 are 10 kg, iar hibridul cu condensatori doar 5,5 kg. Pe masura ce se elimina masa din afara ampatamentului, comportamentul in viraje devine mai bun. Masa din interiorul ampatamentului influenteaza foarte putin sau deloc tinuta de drum.
    1 point
  28. revin la exemplul cu oferta de la dealer - jante 6,5 x 16" 5/112/41 dupa cum se vede, nu se potrivesc cu ETKA. astea de la dealer au latime 6.5 fata de 6 in ETKA si offset 41 fata de 43 in ETKA ce sa inteleg de aici? ori dealerul habar n-are ce propune ori exista o plaja mai larga de jante care se pot pune, dar unde gasim optiunile valabile?
    0 points
  29. GTE-ul variant nu are roata de rezerva. Au renuntat la ea din cauza spatiului alocat in portbagaj pentru bateria motorului electric deci au renuntat si la subwoofer din cauza spatiului. Sunetul nu este complet fara subwoofer
    0 points
  30. Mulțumesc! Prima chestie "enervanta". La schimbarea în marșarier apare imediat pe ecran poza cu masina și se da radioul mai încet, insa după ce termini manevra și bagi în D sau P durează cca. 10 secunde pana ca ecranul și sunetul sa revină la imaginea /sunetul anterior. E vreo setare chestia asta? Pe superb se întâmplă aproape instant.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!