Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Buna ziua. Sunt nou pe aici si am hotarat sa va prezint pasiunea mea de fiecare zi. Am cumparat masina in Germania la inceputul anului 2015 , VW GOLF 4 Coupe 1.4 16v 1998 132xxx km de la primul proprietar. https://imgur.com/rkf6O6g https://imgur.com/MASwz5Z Dupa un scurt timp au urmat si modificarile , prima data mam bazat pe aspect find in stare buna masina. https://imgur.com/yZLhzzd https://imgur.com/YQXM9An https://imgur.com/C6Ar444 https://imgur.com/7dcsssg Pot sa zic ca deja prindea forma, anul 2015 nu sa termina si a urmat o suspensie reglabila , cauciucuri noi si ce imi doream un vopsit https://imgur.com/x3q8EAF https://imgur.com/0PyThdF https://imgur.com/DrsdtOH https://imgur.com/qSMuZkq https://imgur.com/xPQofda https://imgur.com/HvTbO3p https://imgur.com/J8AaqoT Atat am reusit sa ii fac in 2015 , urma sa ii fac si alte modificari dupa ce a ramas asa un an aprope. Am avut un mic accident cu el si atunci am hotarat sa ii schimb aspectul de tot. Iar in prezent arata asa. https://imgur.com/R3A19VF https://imgur.com/EdguQnU https://imgur.com/FX1Rj4U https://imgur.com/qXcf4WY https://imgur.com/EzMCgkQ https://imgur.com/LVaB7jD https://imgur.com/r0VuXy5 Urmeaza sa ii modific interiorul iar sa fie schimbat motorul si daca totul merge bine un air ride pe viitor Am sa adaug mai multe poze in curand2 points
-
1 point
-
Pe varianta noua de soft urla mai tare dar trage mai soft. Va iau, cum sa nu va iau.1 point
-
alex turbina nu iti face presiunea necesara ceruta de ECU,deci e imposibil de diagnosticat debitmetrul controleaza daca ai vaccum la turbina si capsula turbinei1 point
-
Dupa cum ti-am spus si aseara, trage foarte fain masina, mai ales comparand-o cu a mea, iar sunetul evacuarii e ce trebuie pt gusturile mele. Scaunele sunt geniale ca aspect si suprinzator de confortabile, mai confortabile decat cele de sportline. P.S: nu ne iei si in viitoarele probe?1 point
-
Aseara, am facut un test cu balena sa vedem ce poate noul soft. I-am avut pasageri si pe @neos si @Justin91 . Fuseram pe A2, pana la Fundulea si inapoi pe drumul vechi. A fost cel mai silent drum la dus, desi eram 3 in masina! Justin nu stiu daca din cauza scaunelor de skoda si neos daca din cauza banchetei care-i tot fugea de sub basau. Sau altceva. Aici sa spuna dansii. In concluzie, astazi l-am mai bibilit putin. Nu e mare diferenta, dar e o idee mai bine. O mai testez cateva zile si vad. Dar cred ca ramane asa.1 point
-
1 point
-
"The sisters" reunited . A ta e sora putin mai eleganta si sofisticata . Pana am facut noi setup-ul s-a si intunecat.. dar au iesit ok pozele. Anyway, felicitari pentru imbunatatiri si urmatorul photoshoot va fi cu golfurile.1 point
-
Difera latimea lantului, a pinionului de pe arbore, a patinelor de ghidare si a intizatorului. Deci este total diferit fata de A.1 point
-
Sigur este de la producator. Scrie si in limba producatorului. RAR-ul doar ia dimensiunile permise in COC ca sa le puna in CIV. COC-ul vine cu masina si are datele exacte pt acea serie de caroserie, inclusiv greutatea.1 point
-
Nu am fost niciodata fan Polo dar trebuie sa recunosc ca masina ta este una aparte care arata exceptional din orice unghi. Bara fata aduce un mare plus iar interiorul iti pune un zambet pe fata numai uitandu-te la el. Felicitari!1 point
-
Ăsta e kit-ul care ar trebui să se pună și primește încă actualizări la piese 03F198158B. Când l-ai pus și unde?1 point
-
Foarte faina masina ai acum domnule. Cred ca fac si eu la fel cu poza de profil cand schimb distribuția1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt convins ca nici mie nu mi-ar fi parut rau. Insa, Turbo-ul hibrid de 3.0 ma costa 500E. Si apoi, aveam nevoie de o turbina de 170(GT1749VB) de cai la baza. De care nu dispuneam. Mai presupunea si aia un cost, fie ea si moarta. Apoi, imi trebuia galerie custom. Alt downpipe. Alt traseu de evacuare complet pe diametru mai mare. Si fiind si 4motion, lucrurile se complica. Multi refuza sa se bage iar care se baga, ma rup cu manopera. Ar fi trebuit refacut si traseul de admisie, integral din aluminiu, alti 250E in medie. Iar in cele din urma, puterea ajungand usor peste 250 de cai, inevitabil nu as mai fi putut fenta treaba cu franele. Si cu ambreiajul, care este stock. Plus alte chichite care apar cand te duci in stage 3 la o masina. In concluzie, oricat de misto ar fi fost rezultatul, nu am considerat ca mai merita investiti(cheltuiti) inca 2000E in medie pe tanculet. Deja a primit imbunatatiri anul asta de cam tot atatia bani. Am preferat sa raman pe configuratia veche la motor, scapand totodata de cateva lucruri care ma deranjau: lag, fum, lag.. si lag. Am aflat ulterior ca turbina de 2.5 chiar nu este capabila de mai mult. Probabil acum, cu varianta actuala de soft, scoate un peak power apropiat de valoarea de 230 de cai. Insa, am urmatoarele downside-uri. Lag apropiat de ce aveam cu vechea turbina, fum la fel sau mai mult si o senzatie mult mai liniara. Avantajul ar fi, sau avantajele: lag redus foarte sensibil, sunet mai placut la turbo si putere mai mare ca niciodata dupa 3500RPM. Practic, in mom de fata, am rezolvat din "probleme" si nu prea. Si ce nu-mi place este ca evacuarea nu mai rage ca inainte. Ca alaltaieri de ex, pana sa modific softul. Dar, dupa discutiile cu Eric, m-am convins ca asta e cam tot ce pot sa fac cu o turbina de genul. Practic 2 variante: 1. Sa deschida geometria mai repede, sa reducem astfel lagul si evacuarea sa rapaie din nou ca acum cateva zile dar sa pierdem peak power. (cat de bine se poate actualmente pt oras, mai putin distractiv pentru mers in exterior) 2. Sa ramana ca acum. Sa am lag si raspuns intarziat la pedala pana in 2500 rpm dar sa imi traga "de toti caii" dupa 3000rpm. (frumos pt afara dar de kko pt oras) Asta este, nu-mi pare rau. Sunt multumit si cu puterea asta. Masina este o balena, cu tot cu suspensia ei si alte cele. Si este un Passat B6 cu toata "bucataria" specifica. Termin cu interiorul si trebuie sa ma reapuc de exterior. Deja l-a luat rugina iar pe unde l-am vopsit acum 2 ani. De elementele ramase cu vopsea originala nici nu mai are rost sa mentionez. Tin extrem de mult la masina asta dar realizez pe zi ce trece ca lucrurile nu se vor termina niciodata. E un ciclu continuu. Pentru ca este veche. Si pentru ca nu este o baza sanatoasa de pornire to begin with. Nu as vrea sa ma despart de ea vreodata, desi am mai avut tentative. Insa, sunt constient ca m-am plictisit. Si ca mi-as dori si eu altceva. In viitorul relativ apropiat. Cand mi-oi si permite. Apoi, the sad part, habar n-am cat as lua pe masina asta si de ar fi sa o pun maine la vanzare. Asa cum este, fara sa dau nimic jos. Facem un sondaj? Cat credeti ca face? Realistic vbind. 2008, 163.000km, stare tehnica perfecta. Estetic, cu putina rugina. Sa va vad! (Chiar si tu, datatorule de minusuri! ) Game on! Rog samsarii sa se abtina si nu negociez la telefon!1 point
-
1 point
-
Baieti,daca aveti cumva ameteli, stari de rau, auziti voci, sa stiti ca o sa ne fie dor de voi...o sa va ducem lipsa...1 point
-
inseamna ca ti-au pus kit-ul 03F198158A, iti rezista +-90000 km... eu stiu pe cineva care zice ca nu l-a schimbat deloc si are 170000 km mai e un rus care se lauda pe net ca are 130000 km cu el si e silent si mai e un italian care si-a pus singur kit-ul 03F198158B prin 2015 si ca sa vada cat de uzat e dupa 40000 si-a schimbat iar distributia acum cateva zile(totodata vrand sa isi puna intinzatorul si lantul cu codurile actualizate), diferenta dintre lantul vechi si cel nou era sub 1mm1 point
-
nu am mai scris de ceva timp si ma gandeam sa mai actualizez cu noutati Am revenit la suspensia stock care o aveam pe acasa(avea 2000km, adica ca noua) , masina acum este norisor pe setarea de confort , surprinzator avand in vedere talonul de 35 la cauciucuri A sosit si intercoolerul Wagner Nou care l-am montat deja pe masina, sunt pe softul stoc si singura diferenta care am observat-o pana acum a fost ca trage mult mai bine in turatii mai mari si ca nu mai pierd putere cand e f cald afara Am facut un upgrade si la frane pentru ca se pare ca idea mea sa pun discuri mai mici ca sa reduc greutatea si pretul total nu a fost una tocmai buna, placutele fiind pentru discuri de 390mm nu au franat pe toata suprafata si au creat un sant, de la care se incalzeau f rau discurile si au dus la nevoia de a schimba placutele, asa ca am ajuns la 390x36mm discuri de Audi Rs7 noi cu placute noi treaba cu softul la MRC a picat momentan pentru ca mi sa parut aberant de mare pretul pentru Romania, adica am gasit sa imi fac softul direct in Germania cu mai putini bani, nu voi pune pretul aici ca nu vreau sa fac reclama la nimeni, asa ca foarte curand o sa am un drum in Germania sa imi fac softul la masina1 point
-
P-asta o stiati? http://magazine.volkswagen.com/tech-check-air-care-climatronic.html1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa muuuuuultaaaaa migaleala, am facut micile modificari necesare la grila, scurtarea suportului pe care scria RS5 ca sa pot pune doar S5 (locul zgariat de pe suport l-am facut eu asa cu freza ca sa prinda bine adezivul si sa am risc minim de a iesi adezivul prin lateral cand voi pune S5-ul pe suportul asta), aici a fost de munca rau de tot, in primul rand taiatul fara sa se vada ca e taiat mi-a dat batai multe de cap si apoi a trebuit sa mut prinderea care era in extremitatea dreapta si care s-a dus odata cu bucata taiata. Also, am vopsit legaturile dintre literele de jos.1 point
-
1 point
-
discurile spate sunt Rottinger Nu am simtit nevoie de mai mult, cu placute ferodo ds2500 Gata si distantierele, le-am montat noaptea trecuta, bucurie mare, nu imi atinge in aripi sau in contra aripi , se pare ca e suspensia e destul de rigida pe setarea 5 incat nu am probleme, azi urmeaza sa instalez franele, revin cu poze dupa instalare1 point
-
1 point
-
dupa vreo 3 ore de munca am reusit sa montez trimurile , ceasurile albe, butonul de avarie fara ceva experienta este ff greu la butonul de avarie a trebuit sa tai din plasticul de sub trimul de la rcd ceasurile au fost ok nu a trebuit nici un fel de codare a mers ca uns si nu mai apare eroarea de la clima probl;ema este cu ceasul analog , .............am reusit sa il fac sa se aprinda la aprinderea farurilor, dar nu merge sa il programez, mai ma documentez la el merita toti banii. mai ales ca sunt si aluminiu atasez ceva poze dupa lucrare1 point
-
In general toate modulele din usa suporta ,,scaune cu memorie,, deci e OK (nu am intilnit modul sa nu suporte codarea) Principala conditie pt. activarea Mirror Down este NUMAI existenta motorasului 3D0 959 578 C (se scoate oglinda din dreapta si pe motoras e codul. daca e cu B adio, nu va merge niciodata, trebuie cumparat motoras cu C la final). Daca exista motorasul (in cazul in care il punem ulterior este nevoie si de 2 cabluri intre oglinda si ECU din usa pasager) se face codarea in ECU pasager pt. ,,scaune cu memorie,, (Mirror Down) si gata. Banuiesc ca acum totul e f. clar si discutiile nu-si mai au rostul. Oricine poate sti intr-un minut daca are oglinda cu Mirror Down sau nu (si poate sa-si puna oricand daca vrea, si are banii necesari).1 point
-
m-am interesat la un coleg forumist priceput :vaidecapulmeu: si a spus ca duce pana la 90 fara probleme. chiar si 110. dar aia e de 4x4 deja. cu cat mai grea cu atat mai bine, se lasa mai mult fata :blink: (are aceeasi greutate ca precedentele)1 point
-
Azi mergem la Al Bundy sa activam cornering și închiderea portbagajului electric din telecomanda.0 points
-
0 points
-
La banii ăștia spun pas. Dacă este să am probleme, iau din dezmembrări și apoi vând mașina. Și mă lecuiesc de masinile grupului VAG!0 points
-
-1 points
-
Analiza pentru VMO Un ulei foarte echilibrat cu performante bune. Pentru Alh merge bine. La Alh merge bine și un full saps care rezistă mai bine în traficul urban. Nu am avut timp sa caut pentru VPD.-1 points
-
-1 points
-
Nu-l cunosc? L-am avut 5 ani sub capota , chiar daca nu varianta mai noua, e pana la urma acelasi motor. Daca te-ai uita prin topicurile mele de pe forumuri vei vedea dece am fost asa nemultumit, si nu doar eu. Te invit pe tine sa renunti la motorul din semnatura ta pentru 1.6 tdi. Si nu , cu distributia nu am avut probleme si daca nu era turbolag-ul inacceptabil pentru un motor conceptie 2010 as ma fi trecut cu vederea schimbarea egr, pompa apa, updaturi soft, sunete injectoare si hotia secolului dieselgate care odata rechemat pentru corectare in service poate iti va mai si taia din putinul suflu pe care il are.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00