Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
WAUZZZ4F15N034858.pdf WVWZZZ3CZ7E183446.pdf WVGZZZ7PZBD032451.pdf TMBAJ73T8C9023459.pdf VIN Gresit WVWZZZ1KZBW302608.pdf WVWZZZ3CZAE034019.pdf vin gresit WVWZZZ1JZ2B011236.pdf VSSZZZ5FZJ6521447.pdf WVWZZZ1KZ8M022463.pdf TMBHE61Z0D2013779.pdf2 points
-
Sufera baba la frumusete La inceput a fost deranjant. Acum nu mi se pare altfel decat ar trebui. Dar fata mea s'a uitat de cateva ori urat la mine. La inceput mi'a ordonat chiar sa le pun la loc pe cele OEM. Ca sa evit treaba asta am devenit un adevarat gentleman si cobor de cate ori este nevoie ca ea sa puna ceva in portbagaj. Simplu, ca orice toana de copil mare.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Foarte faina masina ai acum domnule. Cred ca fac si eu la fel cu poza de profil cand schimb distribuția1 point
-
Daca acum doi ani rupea aderenta intr-a doua sunt curios cum e acum Legat de vanzare, grea poveste...nu suntem noi oamenii care sa ne despartim usor de fiare, eu daca as putea le-as pastra pe toate Ca si o estimare de pret: ai lua prea putin pentru cat ai bagat in ea si pentru cum arata. Fie te opresti din upgradeuri si o vinzi cand incepe sa ceara bani, fie o dai acum cat inca nu sunt pline drumurile si poti lua mai mult. Oricum ar fi nu te uita in urma ca te doare bugetul1 point
-
1 point
-
1 point
-
Momentan functioneaza asemanator mecanismului de pornire de la BMW-urile mai noi, ca tot vorbeam aseara de lumini de BMW abia astept sa vad rezultatul final, tot respectul pentru masina!1 point
-
Daca ai reusi sa faci in acelasi timp si Webasto si ceasurile digitale, un drum de Buc intr'un weekend probabil ca ar merita Eu am fost la Buc ptr montare/programare ceasuri cu CB cu Fiesta (e'adevarat ca distanta e aceeasi, dar in macar 2 ore sunt la Buc), iar cu Forester'ul am fost la service la Brasov, in Cta e greu sa gasesti meseriasi pe chichite sau chestii importante1 point
-
Da..sincer da, mai ales ca am auzit de distribuție rupta chiar in jurul a 150.000. Si eu am luat-o cu istoric in reprezentanta, apare cu un recall facut din cauza pompei de apa la 90.000km acum vreo 3 ani. Dar daca au schimbat doar curea ➕ pompa? Mai bine stau liniștit.1 point
-
Sa schimbi si poza de la profil sa apara cu ochelarii noi Felicitari !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe butuc sunt cam universale, poti sa pui orice volan, chiar si de skoda Problema e ca nu se potriveste airbag-ul, si calculatorul de coloana. Poti sa il iei linistit, dar o sa-ti trebuiasca calculator de coloana Highline, cablu de airbag si parca era vorba si de o spira, nu stiu exact.1 point
-
1 point
-
Functia coming home leaving home este prezenta de asemenea pe pozitia Auto. Programabil din buton pentru functiile de Tunnel, Leaving/Coming, etc.1 point
-
1 point
-
Probabil cel mai (sau top 3) dotat si intretinut B7 din tara... felicitari.. asteptam rezultatul final1 point
-
1 point
-
Am modelul din semnătura de aproape un an, am făcut doua schimburi de consumabile, atât. Într-adevăr mi s-a aprins martorul engine de trei ori, am fost la service și verdictul a fost valva EGR dar mi sa spus ca nu are rost sa fac acum o investiție de 1900 RON. De când mi s-a aprins prima data martorul am mai făcut aproape 9000km și încă n-are nici-o treaba. In rest n-am avut nici-o problema...încă :-) In momentul de fata am ~222000 km1 point
-
Daca ai grija de unde o iei si este intretinuta corect nu o sa ai probleme deosebite. Pica pompa de apa de obicei inainte de a atinge "varsta" de inlocuire dar cam asta este singura problema care nu se incadreaza la cele cauzate de folosinta normala a masinii.1 point
-
Eu am avut 177 cp manuala si se comporta exemplar.... Sa fie cat mai dotata.....1 point
-
1 point
-
Părerea mea despre ei este subiectiva, din cauza ca nu am fost clientul lor. Nu mi-a plăcut locația, oamenii care făceau lucrarea, faptul ca totul trebuia urgentat și trebuia sa dai un avans pentru programare,pe sistemul "luați acum ca mâine nu mai gasiti". De asemenea, iar subiectiv, erau mașini în locație făcute și nu era nimic deosebit, sticlele cu nanolex erau cam pline pe acolo pentru cât spunea ownerul ca se folosește la fiecare masina. Pe mine asta ma duce cu gândul la cost cutting romanesc. Eu nu cred ca merita sa strici lacul original al unei mașini într-un service obscur cu o procedura în care nu ai încredere. Daca o speli singur și aplici ceara ajungi tot acolo. De zgârieturi oricum nu te salvează decât revopsirea.1 point
-
Auzisem și eu ca au apărut folii care se pot monta legal și pe față dar oferă protecție IR destul de modesta. Se numește Llumar Air 90 dacă țin bine minte. Totuși ca sa fie legala trebuie montata intr-un atelier autorizat RAR pentru montaj pe geamurile fata și sunt destul de puține, cel puțin în București. Eu nu am pus nimic pe fata deocamdată. Pe viitor as fi interesat de folia antementionata, mai mult pentru protecția UV, care este destul de ok. Macar evit bronzul de tractoristși protejez interiorul de decolorare.1 point
-
Era inevitabil... folie Llumar ATR. Am fost foarte nehotarat in aceasta privinta dar acum nu regret deloc. In acelasi timp ma bucur ca nu m-am grabit. Mi-am dorit mult o aplicare la un inalt standard calitativ si spre satisfactia mea am obtinut asta. Si... dupa lucrare masina a fost spalata si adapata.1 point
-
http://www.frecious-plus.com/ro Stiu, e doar un filtru de polen pe care abia acum l-am "descoperit " si cum am ceva probleme cu praful nu am mai stat pe ganduri. Chiar am vazut la un coleg aici pe forum. e doar un filtru , dar destul de important.1 point
-
Desi au trecut cateva luni, as trece in revista a treia interventie pe partea de mecanica. Ca urmare a "scandalului" facut de volant la apasarea ambreiajului, a fost programata o "mica" interventie. Remedierea a constat in: inlocuirea volantului si a kitului de ambreiaj (disc; placa de presiune; rulment de presiune), toate Sachs. Cu aceasta ocazie am considerat oportuna si schimbarea uleiului din cutia de viteze. In cazul uleiului am mers pe OE:1 point
-
Nu iei prea mult pe el și va necesita și o revopsire, deci ajungi spre 2000 EUR. Eu aș lua un 3BG dacă aș fi în locul tău. Și eu care credeam că forumiștii își întrețin mașinile...1 point
-
1 point
-
Printeaza documentatia si....spor la treaba Renewing crankshaft sealing flange - flywheel end.docx1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, e o masina foarte misto, culoarea da foarte bine iar jantele sunt superbe. Si uaauuu....59k un Passat ...ametitor...1 point
-
Naspa masina... Vezi ca la motorizarea si transmisia asta detectorul este inutil - fara statie sau waze nu te vad bine Multi km fara probleme iti doresc!1 point
-
Consumul , depinde , de la 12 in sus in oras dar cel mai des sta in jurul lui 14 , iar afara la cel mai economic stil de mers ia 7.7 iar la un mers mai sportiv in jur de 9 A venit si eleronul , de la Maxton Design dar care seamana foarte mult cu cel Aero.Acum caut si niste praguri Aero iar la primavara vreau sa ii schimb culoarea. Totodata am trecut si la rotile de iarna , cele originale de Cupra insa cu cauciucuri noi1 point
-
Sal., Din păcate NU . Electricianul care mi-a făcut instalația electrica la Webasto pus pe B6 a zis să vin la REPREZENTANTĂ SĂ FACĂ LUCRAREA că cică la B8 codările se fac cu ODIS că trebuie făcute ONLINE . Acum chiar nu știu ce să mai zic că tot din cauza acestui ODIS am renunțat și la montarea BORDULUI ACTIVE INFO, el zicea că piesele au nu știu ce COMPONENT PROTECTION și că dacă ar proveni de pe mașini furate și dezmembrate sistemul apelează automat politia . KKT-uri de astea . NU ȘTIU CE SĂ ZIC .0 points
-
dap. pai e tot un turbo de 2.5. tot pe cam 1.75bari e tot ce poate la limita safe.0 points
-
0 points
-
Nu tin secret. Adevarul este ca habar nu am. Nu am putut sa pun masina pe dyno pentru ca era prea joasa si spargeam scutul.. Probabil vreo 220-230 la cum se simte. E mai liniara oricum. pleaca cumintel si sus trage bine bine.0 points
-
O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.-1 points
-
And we.re back in biznis. New turbo. Prime impresii. Incarca mai repede. Suna demential. Baga demential. Evacuare mult mai guturala. Concluzie: Blanes! Urmeaza update soft caci acum sunt pe 1.55-1.6 bar. Urcam spre 1.8.-1 points
-
Eu zic ca daca iei Michelin, Good Year, Continental sau Pirelli, nu vei avea probleme macar 4-5 sezoane. Acum sa ma ierti doar nu o sa pui nexen, matador sau hankook la o masina noua de aprox 35k euro....pe zapada anvelopa e totul, degeaba ai tractiune daca ai pneuri slabe.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00