Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
Mai scriem una alta: Am schimbat placutele spate - ATE Am luat si bucse pentru brate fata, pareau cam imbatranite, urmeaza sa le schimbam candva(stau de 2 saptamani prin portbagaj) Ne apropiem de incheierea unui retrofit, am adaugat un nou buton, cu modulul de pornire si am facut si legaturile. Se pare ca masina porneste din buton, dar cheia trebuie sa fie pe prima treapta, dupa pornire pot sa scot cheia fara probleme. Asteptam cheile noi si modulul confort.. Dupa instalare, cum am promis, voi pune lista pieselor necesare pentru acest retrofit2 points
-
2 points
-
Salutare, Azi am făcut o ieșire frumoasă la munte, în zona Cheia. Primul din convoiul de 2, @deenman. Drumul e bunișor, ar putea fi mai bine. Nu e chiar un vis pe serpentine. Zona însă foarte frumoasă și tinta noastra mai departe de șosea O zi superba, companie foarte plăcută și o pizza neașteptat de buna in Văleni2 points
-
Am cam 1600mile cu masina si parca si-a mai dat drumul motorul. Masina se simte foarte usoara si e o placere sa accelerezi. Eu am destul de multe rampe prin oras si Civic-ul parea ca se chinuie la o apasare normala a pedalei de acceleratie; GTI-ul accelereaza fara probleme si DSG-ul schimba super rapid si e chiar placut sa auzi schimbarile de trepte (pana si nevasta-mea a observat asta). Am facut putin pe instructorul si acum are si sotia permis de US. (nu-i place ca DSG-ul schimba prea jos in ture) Mi-au ajuns intre timp si numerele de inmatriculare. Am facut upgrade la iOS 11 si acum afiseaza si limitele de viteza pe Apple CarPlay dar tot nu se ridica la nivelul Google Maps. Astept pe 4 octombrie sa vad Pixel 2 cum e si poate schimb pe Android. (mai am un Moto G5 Plus cu care m-am jucat pe Android Auto si e mult mai fain decat Apple CarPlay). Nu am mai apucat sa dau cu ceara pe masina si nici nu stiu daca o sa mai fac treaba asta. Toate masinile pe care am dat cu ceara le-am vandut in mai putin de 2 ani Mi-am vazut si fostul Civic in parcare la VW. Au mai scazut din pretul afisat initial; chiar sunt curios cand il vand. Golf-ul meu cu noile numere: Aici cred ca e Tiguan-ul american si Touareg Am fost si prin Los Angeles si as cam vrea sa ma mut in orasul ala in viitorul apropiat (ar fi multe de zis despre orasul asta). Ceva poze cu masini europene vazute prin LA:2 points
-
Si tu cica vrei sa dai golful ca vrei ceva mai puternic, benzina... aiureli, tu te-ai indragostit de rapid si nu vrei sa recunosti2 points
-
Imi pare rau sa citesc ca nu a iesit bine revopsirea. Sper sa o rezolvi rapid! In schimb si mai rau imi pare cand citesc ca ai planuri sa o vinzi. E trist cand vezi un exemplar super bine intretinut ca dispare. Intradevar este in urma cu tehnologia, si nu este cea mai spatioasa masina, dar este simplu si ieftin de intretinut si nu exista problema la ea care sa nu aiba rezolvare gasita pe forum si nu numai. Eu am sa imi pastrez golfuletul pana nu imi mai dau voie sa circul cu el. Am de gand sa il aduc la o stare tehnica cat de buna posibil, sa il upgradez cu tot ce se poate si dupa doar sa ma bucur de el, poate ca masina de weekend. Imi cer scuze ca ti-am bombardat thread-ul cu revarsarea asta emotionala dar sper ca golful asta sa ramana la tine.2 points
-
Dupa lupte seculare pentru informatii despre codarile pentru bixenon am dat peste ceva ce mi-am dat repede seama ca ar fi codarea pentru xenon simplu. Hop .. stop joc cu bixenonul. Dupa ce am cautat sa fiu sigur ca exista si la mine posibilitatea de a face codarea respectiva am trecut la treaba cu re-montarea farurilor. Long story short codarea a fost ce trebuia si totul merge perfect acum si avem xenon. Next phase ... stopurile led fl.2 points
-
exista vro firma de apa distilata mai apreciata ?1 point
-
Oh well cred ca asta e subiectiv, pe mine chiar ma deranjeaza noaptea si as vrea sa fie stinse, doar ca trebuie sa termin de citit manualul.1 point
-
Sincron treapta 5 .....când ești in a 4 și bagi in a 5 daca o lași să scadă turația (uitate la turometru sa ajungă în 800 de ture) intra mai bine?? Daca da atunci sincron.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am un prieten care are asa ceva pe o pisica, un 325, sunt puse pe fata si e foarte multumit de ele. El are 225 45 R17. L-am intrebat cum sunt si mi-a spus ca sunt ok, am mers si eu cu masina (Buc-Bv-Buc, pe Cheia) si mi s-au parut mai bune la aderenta pe ud/uscat, fata de Michelin Primacy 3. Initial nu am avut incredere in ele, dar pana la urma ne-a convins. Ti le recomand fara niciun regret.1 point
-
Eu pe astea le am pe un Passat 3B6 (205 55 R16, non XL), mi-am petrecut o iarna intreaga cu ele si mi s-au parut ok. Pe zapada afanata sunt ok, pe gheata sunt ok, nu sunt zgomotoase, compozitie moale, la atingere parca erau de silicon/matase in comparatie cu alte marci mai scumpe (nu spun marcile sa nu pornesc vreo discutie inutila) care pareau a fi de plastic. Umflate la 2.5 bar (la dimensiunea mea, pe masina mea) sunt ok, sub 2.4 se simte ca masina danseaza, peste 2.6 tropaie, deci 2.5 e ok. Atentie la gropi si borduri, avand compozitia moale pot aparea galme sau se poate taia usor. Deci le recomand fara niciun regret, ieftine si bune. ~205 lei/buc.1 point
-
1 point
-
Vibratia a fost vinovata, rugina n-a fost cazul, papucul respectiv e din cupru si destul de gros , 100% s-a rupt din cauza vibratiilor ca de prins a fost bine prins pe caroserie. Oricum dupa ce am desfacut juma' de masina , m-am bucurat cand l-am gasit intr-o pauza de tigara ?.1 point
-
salutare, urmaresc de ceva vreme cu cata pasiune ai grija de masina ta si cati bani investesti in ea.. sa ai noroc de ea. si o intrebare: ti -a dat ceva eroare de ai schimbat senzorul de viteza? ai cumva vibratii la relanti? Multumesc,1 point
-
Datorita firmelor fantoma care au tot cumparat fara TVA, dar vehiculele nu au fost inmatriculate pe respectivele societati s-a ajuns la situatia actuala. Acum o luna se plangea un händler ca i-a venit de plata TVA pentru masinile vandute in Ro.Nici una nu fusese inmatriculata pe societatea cumparatoare.1 point
-
De curand sunt si eu posesor de Skoda Fabia 2 si bineinteles am aceeasi problema cu mirosul urat in habitaclu. Cand selectam aerul pe rece nu se simtea mare lucru, doar un miros putin urat dar cand opream Ac-ul...ma lua cu ameteala Dupa o cautare mai aprofundata am gasit in filtrul de polen VIERMI, deci ceva a intrat in aeroterma si a putrezit acolo, nu va ganditi ca nu am schimbat niciodata filtrul, era schimbat de maxim o luna. Nu stiu daca este bine sau nu, mie mi se pare cea mai proasta pozitionare a filtrului de polen, de ce nu l-au pus inainte de aeroterma ?!?! Mai protejau si aeroterma si habitaclul de musafiri nedoriti. Pana una alta am bricolat eu pe la gura de aer si i-am montat o sita de protectie1 point
-
ca sa functioneze ok, trebuie sa ai gelul - se gaseste si separat, de cumparat. alte conditii - alte cerinte - alt timp de raspuns.1 point
-
@ svg gabriel si 10, imi place ca ai folosit cuvantul cioban, chiar pot sa spun ca se integreaza foarte bine in context, revenind insa la prima parte a nelamuririi tale, atunci cand masina este in mers, este normal ca senzorul sa reactioneze mai bine deoarece detecteaza o cantiate mai mare de apa, o fi logic ? la fel si cand masina stationeaza, este necesar sa torni apa ca ciobanul pentru a detecta o cantitate mai mare de apa si a reactiona mai prompt. Acum eu vorbesc in calitate de necunoscator, dar sunt convins ca daca ne folosim cu totii capul de pe umeri putem intelege niste chestii evidente.-1 points
-
@Gabriel deci vad ca se poate sa fii si mai concret in ceea ce vrei sa spui, nu am avut sau am intentia sa jignesc, doar ca multe intrebari sunt puse ca sa ne aflam in treaba, cred ca era logic ca acel gel este necesar pentru functionarea corespunzatoare a senzorului, raspunsul la intrebarea ta il gaseai si in topicul legat de parbrize "calitate parbriz", si acolo aflai ca atunci cand schimbi parbrizul la mesteri, sa ai grija sa le spui si despre gel. ce inseamna "cand stropesc din abundenta" si "cand torn cu sticla" aceeasi cantitate de apa? apa din cer nu pica cu sticla sau cu stropi din abundenta, pica o cantitate mai mare sau mai mica,( mai densa sau mai putin densa, dar nu pica cascade din cer), sub aceeasi forma(de stropi), nu este clar atunci ca este vorba de viteza sub care este perceputa cantitatea de apa de catre senzor ? ori stropii din cer cateodata pica cu viteza mai mare, cateodata cu viteza mai mica, o fi si asta posibil(aici ma refer la faptul ca ploua torential si masina sta pe loc si cu motorul pornit) cat despre fizica, nu pot sa spun ca am fost olimpic, dar oare cand este detectata o cantitate mai mare de apa pe o suprafata, atunci cand este in deplasare sau cand stationeaza ?-1 points
-
Nu cred ca este cazul sa vorbim despre capabilitate ci mai degraba despre comoditate, nu-mi sta in fire sa-mi dau cu parerea despre capabilitatea unui om pe care nu-l cunosc, toate cele bune.-1 points
-
xw-30 nu e doar pt economie de combustibil si noxe mai putine. e si pentru protectie mai buna. cine nu crede, sa intrebe la vw. desi cel mai simplu e sa te joci aici cu normele: https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html in cataloage iti poate recomanda si 0w-30 si 10w-40, evident in ordinea corecta. la fel cum poti sa cumperi parizer oricand fiindca nu te omoara pe loc. si exista manuale mai noi care recomanda la motoare 507 dupa ce initial le recomandase 505 01.-1 points
-
La banii ăștia spun pas. Dacă este să am probleme, iau din dezmembrări și apoi vând mașina. Și mă lecuiesc de masinile grupului VAG!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00