Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2017 în toate secţiunile
-
Dupa lupte seculare pentru informatii despre codarile pentru bixenon am dat peste ceva ce mi-am dat repede seama ca ar fi codarea pentru xenon simplu. Hop .. stop joc cu bixenonul. Dupa ce am cautat sa fiu sigur ca exista si la mine posibilitatea de a face codarea respectiva am trecut la treaba cu re-montarea farurilor. Long story short codarea a fost ce trebuia si totul merge perfect acum si avem xenon. Next phase ... stopurile led fl.4 points
-
O informație tehnică pentru toți colegii. Uleiul Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 SAE 5W-30 nu se mai fabrică și a fost înlocuit/fuzionat de Valvoline SynPower XL III C3 SAE 5W-30. Sursa: http://www.valvolineeurope.com/english/products/expired_products2 points
-
Avantajul la 184 sta si in suspensia independenta spate si frane mai mari, nu numai in 34cp Pe de alta parte dc te interseaza mai mult optiuni ca sound, navigatie sau full link.....ia tot 1842 points
-
Salut tuturor ! Desi am facut achizitia de ceva timp, am decis ca ar fi cazul sa imi prezint si eu masina. O detin din luna mai anul acesta. Ca an de fabricatie este 2007 luna 10. Motor: 2.0 tdi 140hp + manuala in 6 trepte Ca specificatii mai "interesante" de mentionat ar avea urmatoarele: -senzori ploaie+lumini -scaune sport -sistemul audio cu 10 difuzoare -geamuri ionizate -clima 2 zone -priza portbagaj -jante 17 VW Zandvoort + anvelope Nexen Npriz XL 225/45/17 (DOT 2015) -10 airbag-uri De cand a ajuns la mine, masina a primit urmatoarele: -cablu auxiliar: cablaj facut de mine+activat cu Vagcom-ul functia de aux -curatare EGR -toate filtrele Mann+ ulei Motul specific 5w40 -distributie Ina+ pompa apa SKF -placute spate Brembo, discuri+ placute fata Bosch -fulie alternator Ina -un furtun de antigel - original VW -suporti antibalans Lemforder (ambii) -bucse brat stanga Meyle -bielete antiruliu Meyle Heavy-Duty -flansa+rulment amortizor dreapta Sachs -rulment spate stanga Mapco -garniturile de pe traseul de la intercooler/turbina -furtun aerisire capac Febi -rola intindere curea accesorii Majoritatea pieselor au fost schimbate preventiv, singurele surprize neplacute fiind cu fulie de la alternator si furtunul de antigel, ambele au picat in prima saptamana de la achizitia masinii. Urmatoarele achizitii/reparatii probabil o sa fie: -scut motor metalic -garnituri EGR -carcasa termostat (pierde antigel din acea zona) -pilot automat -retapitare plafon (inainte sa ajunga la mine masina a fost la detailing la niste "destepti" care au folosit aparat cu aburi pe plafon => de cateva zile mi s-a dezlipit pe centru tot materialul textil de pe plafon) Link-uri poze suplimentare, nu am reusit sa urc mai multe: https://ibb.co/gYXW95 https://ibb.co/m4NW95 https://ibb.co/iPttNQ https://ibb.co/d1M2Gk https://ibb.co/kswmbk1 point
-
Cred ca ar fi ok ca si performanta dar sunt convins ca as primi o eroare frumoasa de bec ars. Oricum nu planuiesc sa mai umblu acolo prea curand1 point
-
Ia in considerare si Ventus k117 S1Evo 2 - sunt o clasa mai sus decat cele afisate de tine si f bune pe ud,uscat,zgomot si rezistenta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu o dam in nimic, nu stiu de ce interpretezi tu @cristi511 altceva. Nu m-am referit la avelopa x de la Nokian, am pus o intrebare generica valabila pentru ORICE anvelopa, fie ca e iarna sau vara chiar, de la ORICE producator. Ma refer la un principiu, cred eu important pentru o avelopa. Pentru mine de exemplu este CEL MAI important. Calitatea cauciucului (ca asta e materialul unei anvelope, ce sa facem) si proprietatile difera de la caz la caz. In general insa (bineinteles nu universal valabil, dar ati prins ideea), o avelopa "mai moale" inseamna un cauciuc mai moale, adica unul care "adera" mai bine la suprafata de contact. Acum, ca suprafata asta este asfalt (uscat sau ud), piatra, pamant, gheata, zapada, in teorie e la fel - ne vom dori mereu ca anvelopa sa adere cat mai bine pe suprafata, din motive evidente. Daca ne punem o roata din plastic nu vom avea o aderenta mai buna in vecii vecilor, iarasi - evident. Bineinteles ca o avelopa "mai moale" INTOTDEAUNA se va toci mai repede decat una "mai tare". Cu cat mai repede, asta e alta discutie (bineinteles ca nu ne dorim nici sa schimbam avelope in fiecare an, ca nu ne dau banii afara din casa pe niciunul banuiesc). Eu unul intotdeauna voi prefera o anvelopa mai moale care sa imi ofere o aderenta cat mai buna, chiar daca automat ma va tine mai putin decat nu stiu ce chinezism de ex, in detrimentul uneia poate foarte bune dar mai tare. Se poate ca diferenta sa fie la genul ca schimb anvelopele la 3 ani sa zicem in loc de 4-4.5 ani. Este foarte ok pentru mine unul de ex si chiar nu il consider nici macar compromis (pana la urma atat am sa ma tina de asfalt, doar cele 4 anvelope...)1 point
-
Eu am mers cu actele firmei(firma este a mea),delegatie si am scos si nr de Tva pentru Comunitatea Europeana de la finante.Practic neamtul intra aici http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do?locale=ro si verifica daca poti face tranzactii fara plata Tva in UE.Cand am fost eu,la sfarsitul lunii mai,2017,unii spuneau ca se plateste integral si deduci Tva in Romania.In cazul meu,neamtul care de fapt era turc mi-a dat factura fara Tva,si valoarea Tva a oprit-o ca o cautiune pentru care mi-a dat chitanta.Dupa inmatricularea masinii pe firma i-am trimis copii dupa actele masinii inmatriculate,carte si certificat si mi-a inapoiat cautiunea. Datorita aglomeratiei de la noi la RAR si Politie am reusit recuperarea sumei pe la sfarsitul lui august,deja turcul neamt ma contactase pe email sa ma intrebe daca mai am nevoie de acei bani. P.S. Cineva de la noi mi-a spus ca a platit in DE integral si la noi nu a primit Tva,acesta urmand sa se deduca in timp din firma .1 point
-
1 point
-
Dupa 8 luni de asteptare a sosit in sfarsit si a mea. 1.4 TSI 150 CP 4Drive DSG Xcellence, pe langa care am mai adaugat cateva optiuni: ACC, Conectivity Box, Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist, navigatie) si Full Link. Am luat-o ieri dupa amiaza si deja am 320 km facuti cu ea, este o jucarie superba si incerc sa ma bucur de fiecare moment cand sunt la volan. Revin imediat si cu o poza in topicul dedicat pentru consum.1 point
-
@Mihail.ro Uleiurile sunt ca parfumurile. Multe, diferite ca preț, compoziție etc. Așa cum un parfum îți vine mișto anul acesta și peste doi ani nu îl mai suporți, și un ulei îi vine mănușă motorului tău acum și peste ceva timp îi face greață. Și parfumurile și uleiurile de motor se reformulează, asta nu înseamnă că vor fi obligatoriu mai bune. Acum ai ales bine, mai târziu nu se știe....!1 point
-
da? Au zis ca e un nebun care tot vine cu problema asta? Baietii la Autoclub sunt bine intentionati, gandurile mele rele se indreapta catre cei din fabrica, ei ar trebui sa gaseasca o rezolvare ca de atata timp sigur au venut multi cu problema asta. Asa face cu bucsele schimbate, Lemforder, si cele mici si cele mari, sa stiu o treaba... Parca se aude si mai tare ca inainte... Filmare de astăzi! Asta e un zgomot normal pt renumitul specialist in garantii de la PBN.1 point
-
Da trimurile jos si pune vasilina transparenta pe toate suprafetele de contact . Am rezolvat asa la B6 si la CC1 point
-
Te cam stiu "meseriasii" pe la Autoclub Eu am discul dreapta spate probabil ovalizat, huruie ca o caruta la viteze mici, le-am sesizat problema de 2 ori in ultimul an, dar degeaba, pentru ca e "in parametrii", cica e normal sa faca asa din cauza frecarii si ca compozitiei/duritatii materialelor N-ai cu cine. O sa incerc si la altii, ca deja a devenit deranjant zgomotul.1 point
-
Părerea mea despre ei este subiectiva, din cauza ca nu am fost clientul lor. Nu mi-a plăcut locația, oamenii care făceau lucrarea, faptul ca totul trebuia urgentat și trebuia sa dai un avans pentru programare,pe sistemul "luați acum ca mâine nu mai gasiti". De asemenea, iar subiectiv, erau mașini în locație făcute și nu era nimic deosebit, sticlele cu nanolex erau cam pline pe acolo pentru cât spunea ownerul ca se folosește la fiecare masina. Pe mine asta ma duce cu gândul la cost cutting romanesc. Eu nu cred ca merita sa strici lacul original al unei mașini într-un service obscur cu o procedura în care nu ai încredere. Daca o speli singur și aplici ceara ajungi tot acolo. De zgârieturi oricum nu te salvează decât revopsirea.1 point
-
nu e vb de denigrare ci de informare. poate ajuta pe altii care au fost sau vor sa mearga. frumoasa culoarea in razele soarelui1 point
-
pe usile exterioare nu sunt benzi led? coatingul ceramic tocmai la masina noua este mai indicat, cat ai vopseaua in stare buna. doar nu o sa aplici peste o vopsea de 10 ani, plina de defecte zi zgarieturi. de dubiosii care fura materiale nu pot sa ma pronunt, face referire la dyc garage?1 point
-
Consum Octavia 3 1.0 TSI ,Nei Pori - Cluj-Napoca 3 persoane,portbagaj plin. Consum autostrada. Traseu:1 point
-
1 point
-
cand opresti sa coboare cineva, ca sa eviti tragerea violenta, apesi si tu butonul de descuiere1 point
-
@Retzius. Vremurile se schimba, acum 2 ani era ceva, acum este altceva ?... Nu imi mai permit rata lunara de 3200 ron, oricat de adorabila ar fi masina...1 point
-
Felicitari pentru alegerea culorii de exterior, poate cea mai potrivita din paleta VAG care poate face, cel putin vizual, ca masina sa para cu adevarat premium. Sa ai parte de itinerarii relaxante si rute fara evenimente neplacute!1 point
-
Din ce stiu eu, da. Coduri piesa: 5M0 955 986 C/A 5M0 955 986 9B9 1T0 955 986 9B9 2KD 955 9861 point
-
1 point
-
Mulțumesc! Prima chestie "enervanta". La schimbarea în marșarier apare imediat pe ecran poza cu masina și se da radioul mai încet, insa după ce termini manevra și bagi în D sau P durează cca. 10 secunde pana ca ecranul și sunetul sa revină la imaginea /sunetul anterior. E vreo setare chestia asta? Pe superb se întâmplă aproape instant.0 points
-
0 points
-
La banii ăștia spun pas. Dacă este să am probleme, iau din dezmembrări și apoi vând mașina. Și mă lecuiesc de masinile grupului VAG!0 points
-
xw-30 nu e doar pt economie de combustibil si noxe mai putine. e si pentru protectie mai buna. cine nu crede, sa intrebe la vw. desi cel mai simplu e sa te joci aici cu normele: https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html in cataloage iti poate recomanda si 0w-30 si 10w-40, evident in ordinea corecta. la fel cum poti sa cumperi parizer oricand fiindca nu te omoara pe loc. si exista manuale mai noi care recomanda la motoare 507 dupa ce initial le recomandase 505 01.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00