Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare, din nou, tot cu un leon (desi imi doream un g6, dar deeh, bugetul meu nu era pe masura ). Cea albastra n-a vrut sa stea deloc la mine, so... am gasit negritura asta de care sunt si mai indragostit ( probabil ca e neagra ) Este vorba de un Leon FR facelift 2.0 TDI 170 cp din 06/2010. Ca dotari, are scaune cu alcantara de culoare rosie( nu cred ca e alcantara, ci mai degraba un velur ) care este greu de intretinut..., rns 310, bixenon si alte maruntisuri. Masina a venit cu stopurile fumurii, cu grila si cu stemele deja neagre care, din pacate, se exfoliaza. Va trebui sa le duc din nou la vopsit. Pana acum, folie LLumar, un set de arcuri sport H&R, cauciucuri Syron 235/40/18 si distributie. La partea tehnica, am avut probleme cu motorasul de la galerie ( P2015 ), dar s-a rezolvat cu ajutorul lui EEXCALADE. Masina nu prea a fost ingrijita la capitolul vopsea, nici la interior. Mirosea a de toate, fostul propietar nu a avut presuri, statea direct pe mocheta si a fost "lustruita" la auto wash( cea mai mare prostie ). Drept urmare, a urmat un full detailing "corectie + nano glaze SiO2" ( am atasat niste poze dupa detailing ). Cam atat cu ea, o sa urmeze upgrade-uri cat mai curand, sper. Va salut !
    2 points
  2. Multumesc pt sfaturi, am luat asa: ulei pt iarna asta si nu numai, sa vad cum se comporta - shell helix ultra ect c2/c3 0w30 ulei pt vara/toamna viitoare - Liqui moly top tec 4200 longlife III 5w30 filtre mahle/knecht. O sa vad pe viitor carei marci (de uleiuri) ii raman fidel. Am in plan sa incerc si Valvoline.
    2 points
  3. Dupa 8 luni de asteptare a sosit in sfarsit si a mea. 1.4 TSI 150 CP 4Drive DSG Xcellence, pe langa care am mai adaugat cateva optiuni: ACC, Conectivity Box, Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist, navigatie) si Full Link. Am luat-o ieri dupa amiaza si deja am 320 km facuti cu ea, este o jucarie superba si incerc sa ma bucur de fiecare moment cand sunt la volan. Revin imediat si cu o poza in topicul dedicat pentru consum.
    1 point
  4. Nimic nou sub soare, decat apa, paie si bataie. Am reusit sa montez si ultimele piese. Toate merg struna si sunt f multumit. @mihai.onu94 99% tot gama VAG va fi.
    1 point
  5. nu e vb de denigrare ci de informare. poate ajuta pe altii care au fost sau vor sa mearga. frumoasa culoarea in razele soarelui
    1 point
  6. Buna ziua colegi, Aceasta este prima scriere pe acest forum! Skoda Superb, style, 1.8 tsi, M6, duze parbriz incalzite, parbriz incalzit, trapa, jante 18 pegasus cu aceleasi cauciucuri ca si corbu33 (parca), canton, columbus, camera spate, travel assistant
    1 point
  7. Am spuso si la mine in topic, ma repet si aici, masina arata mult mai bine in realitate decat in poze Cat despre winter, sincere felicitari pentru achizitie, o zi faina
    1 point
  8. Winter is coming...eventually
    1 point
  9. Da. Eu eram cu G6 negru. O zi faina sa ai.
    1 point
  10. Consum Octavia 3 1.0 TSI ,Nei Pori - Cluj-Napoca 3 persoane,portbagaj plin. Consum autostrada. Traseu:
    1 point
  11. cand opresti sa coboare cineva, ca sa eviti tragerea violenta, apesi si tu butonul de descuiere
    1 point
  12. Asa functiomeaza normal.Dezactiveaza incuierea automata a usilor daca nu-ti place functia.
    1 point
  13. in primul rand, nu ne apucam de treaba, inainte sa ne salvam codarile originale - asa cum te-am sfatuit si pe tine
    1 point
  14. Era inevitabil... folie Llumar ATR. Am fost foarte nehotarat in aceasta privinta dar acum nu regret deloc. In acelasi timp ma bucur ca nu m-am grabit. Mi-am dorit mult o aplicare la un inalt standard calitativ si spre satisfactia mea am obtinut asta. Si... dupa lucrare masina a fost spalata si adapata.
    1 point
  15. Nu neaparat. Exista si alte variante: online ross tech, scanari alte altor vehicule, calculatoare disponibile pe diferite forumuri...trebuie citit si cautat insa ?.
    1 point
  16. Scriu și la vw România, și la vw Europa și la Nurvil ca sunt celular aproape. De ce nu as rezolva, istoricul de revizii e la zi la dealeri atât în Germania cât și de când e la mine, și e rugina de la interior spre exterior, la o mașină care acum face 6 ani, nelovita, care a primit aceasta garanție anticoroziune de noua, indiferent de proprietar. Chiar, cât este, 8, 10 sau 12 ani? Cred ca nici loganul nu ruginește asa repede. Dacă nu rezolvam cu binisorul exista Opc și omologul acestuia la nivel UE. Mersi de sfaturi.
    1 point
  17. @Retzius. Vremurile se schimba, acum 2 ani era ceva, acum este altceva ?... Nu imi mai permit rata lunara de 3200 ron, oricat de adorabila ar fi masina...
    1 point
  18. Din cate stiu nici Golfix nu a facut masuratori pe dyno cu diverse setari si nici eu nu sunt prea interesat sa fac asta, mi se pare o risipa de bani. Masina mege in parametri, trage bine, asta conteaza cel mai mult pentru mine. Atat tunerul cat si dyno spun ca masina mea scoate fix puterea maxima declarata, adica pana la 350cp in conditii optime cu benzina buna. Pot sa alterez parametri, cum spuneam mai sus 6 2 9 pentru benzina de 95 conform tunerului, acestia insemnand Boost, Timing(avans), Fuel(cat de bogat/sarac e amestecul benzina/aer). As aprecia ca aceste setari ofera o putere de 280-290cp. Cu setari agresive precum 9 5 9/ 9 6 9 cu benzina de 100 puterea ar trebui sa fie in zona 340-350cp, iar daca as upgrada pompa de benzina din rezervor as putea pe viitor sa merg mai safe, cu amestec mai bogat si probabil sa sparg bariera de 350cp, sa urc spre 360-370cp precum Cuprele si S3. Oricum e destul de multa putere si acum, iar puterea maxina nu spune absolut nimic despre cum se simte si conduce o masina in viata de zi cu zi. Poate o sa razi, dar eu nu am fost interesat deloc cand am cumparat masina sa vad cum trage, chiar i-am spus lui Golfix ca nu asta e cel mai important pentru mine, ci cum e ca daily driver. Te obisnuiesti repede cu putere multa si iti adaptezi stilul de condus iar cand mai conduci ocazional ceva de putere normala ti se pare ca merge in 2 pistoane si cu frana de mana trasa si ramai socat cat de mult consuma raportat la cum trage o astfel de masina.
    1 point
  19. Sa o stapanesti sanatos! Cum adica cum a ajuns la pretul de 30k? Nu e evident?, 10k ii suporta Statul, restul a fost discount.
    1 point
  20. Si masinile electrice/hybrid au răcire cu "apa". De exemplu, la hybrid, ai un un rezervor cu circuit pt motorul termic si inca un rezervor si circuit pt motorul electric. :-)
    1 point
  21. După episodul "Macaroana la mare", revenim cu "Macaroana la munte"
    1 point
  22. @aureliandan - Daca toata lumea ar cumpara anvelope doar pe baza testelor publicate de diferite organizatii (in special germane), atunci toti producatorii in afara de Continental ar fi in faliment.
    1 point
  23. Regiunea de lacuri de langa Salzburg - de vizitat, neaparat. Recomand bicicleta Colmar (langa Strasbourg) - ca-n povesti Amsterdam- TAXI-uri Tesla la tot pasul + alte jucarii de bagat in priza si muuuuulte biciclete. Peste tot. Karlovy Vary - un fel de Baile Tusnad upupupmarket
    1 point
  24. Salut, am ajuns acasa azi dupa un weekend fain pe Transalpina si imprejurimi: Vineri dimineata la ora 6 spre Novaci/Pestera Muierii, unde ne-am si cazat pt 1 noapte la pensiunea Casa Motata. Recomand, gazdele sunt primitoare, curatenie, preturi mici, ai ce sa faci 1 seara pe acolo, am facut si o plimbare pe dig si am vazut caprioare, am dat si o tura prin padure. Sambata pe la ora 7 am pornit hotarati sa urcam transalpina, toata, am mai fost pe ea, deci stiam la ce sa ne asteptam. De la Novaci pana la Obarsia Lotrului, drumul este foarte bun, mai bun decat oriunde in Romania ( de 50 de ori mai bun decat pe Transfagarasan) drum marcat, cu parapeti, se merge foarte bine. Am pornit asa devreme ca sa nu prindem multe masini sus, voiam sa merg in stilul meu, nu sa stau dupa toti care merg cu 20 km/h. Am ajuns pe la ora 11 la Hanul Haiducilor, unde am mai fost cazati, si am mancat un mic dejun copios, recomand placinta cu mere si clatitele cu afine ca desert. Preturile sunt maricele, mai mari fata de acum 1-2 ani, insa sa zicem ca am prins finalul sezonului, din septembrie incolo preturile scad mult, inclusiv la cazare, locatia este de vis, mancarea la fel. Am oprit mult pe traseu intre Novaci si Obarsie, pt ca am mers sa cautam si ciuperci. Dupa mic dejun, am pornit spre a 2a parte a Transalpinei - intre Obrasia Lotrului si Sugag. Partea asta este mai proasta comparativ cu prima, insa asfaltul este ok, am luat o singura groapa in rest am mers bine. Eu recomand sa o faceti toata, insa daca nu puteti urcati macar pana la barajul Oasa (eu nu opresc acolo, pt ca mereu e plin si nu suport genul de oameni care opresc acolo). Dupamasa am ajuns la Dobra, langa Sugag si ne-am cazat la pensiunea Casa David care este detinuta de acelasi proprietar care are si Casa Silvra Dobra, care a fost recomandata si aici. Intradevar, gazdele sunt foarte amabile, ne-au dat zacusca proaspata de vinete, am luat si masa la ei, placut. Problema a fost, idiotul de peste drum, care a scos 3 mese afara, a inceput sa puna manele pe niste boxe de 1 m inaltime, sa auda tot satul, si a tinut-o asa pana la ora 3 dimineata, iar din cand in cand mai vorbea si la microfon sa dea dedicatii. Niste manelari cocalari cu x6. Prima impresie conteaza mult, chiar daca a fost deranj indirect, nu ne-am simtit bine la cazare. O sa alegem alta data o cazare mai sus, catre Jina, Poiana Sibiului, deoarece peisajele acolo sunt de 10 ori mai faine. Duminica la ora 7 am pornit spre Bucuresti, Dobra- A1 Sibiu- Valea Oltului - Bucuresti. Peisajele, casele, drumul, oamenii sunt de top intre Dobra si Saliste, asa bun drum nu gasesti nici pe drumurile europene de la noi, paduri de brad si pin, case vechi sasesti, renovate, de departe cel mai fain drum care merita vizitat! Am ajuns la Talmaciu unde oprim de fiecare data tot la o recomandare de aici de pe forum- Pensiunea Ela, e un loc unde opresc traseistii, si mancarea e proaspata mereu, preturile foarte mici, servirea cea mai rapid. Problema a fost ca am prins un convoi militar pe valea Oltului, care mergea spre Buc, si am mers 35 de km in spatele lui, deoarece masina politiei care insotea convoiul nu lasa pe nimeni sa devanseze pe portiunile cu doua benzi, pe motiv ca atunci cand se termina banda, s-ar fi bagat cativa intre autoutilitarele convoiului. Una peste alta, un weekend reusit, cu bune si putine rele. Ca o mica observatie, data trecuta am facut transalpina cu un diesel cu roti de iarna pe 15, acu l-am facut cu o benzina turbo cu roti pe 18, incomparabil mai bine, stabil, fara greturi pasagerilor, nu s-a plans nimeni si am luat curbele mai tare. Temperatura minima pe transalpina a fost 10 grade. Atentie la motociclisti, ii auziti daca nu aveti data muzica tare. Fosta:
    1 point
  25. Raspunsul scurt, conteaza orice metru in minus la franare. Un pieton evitat, un gard, un pom. Mai mult decat asta e vorba de cat de rapid poate decelera, concret daca impactul este inevitabil conteaza daca se intra cu 50kmh sau cu 20kmh..nu mai spun daca e diferenta mai mare. Masina indiferent de putere, de frane, comunica cu soseaua doar prin anvelope. Nu as face vreodata rabat la ele. Mult din timp, iarna se face franare pe ud. Insa eticheta asta cu franarea pt mine e doar o parte din alegerea unei anvelope. Nu as lua strict pe acest criteriu.
    1 point
  26. Mic update. Masina face km fara probleme. Becul de la scrumiera rezista. Am montat volanul multifunctional . Alta viata Am facut o igienizare a instalatiei de AC . Cu ocazia asta am inlocuit si filtrul de polen cu FreciousPlus de la Mann. Nu stiu daca este placebo dar mie mi se pare ca e mai bun ca filtrele obisnuite cu carbon activ. Dat fiind ca a sosit juniorul am pus si folie LLumar ATR20 pe gemurile spate si luneta. Poze cu masina curata : PS: Ma tot uit cu jind la farurile Osram Xenarc ce le au doi colegi de forum. Faine dar destul de scumpe .
    1 point
  27. Sunt pe aliexpres la 1$ toate. Nu va lasati pacaliti de cei de pe olx sau mai stiu eu de unde.
    1 point
  28. @Mihail.ro Uleiurile sunt ca parfumurile. Multe, diferite ca preț, compoziție etc. Așa cum un parfum îți vine mișto anul acesta și peste doi ani nu îl mai suporți, și un ulei îi vine mănușă motorului tău acum și peste ceva timp îi face greață. Și parfumurile și uleiurile de motor se reformulează, asta nu înseamnă că vor fi obligatoriu mai bune. Acum ai ales bine, mai târziu nu se știe....!
    0 points
  29. Sincer nu cred ca kit.ul pe producator si pompa de apa mai tine 90,000km. Deci parerea mea verifica acum asa ca idee si la 60,000km schimb.o
    -1 points
  30. Foarte mișto masina. Poti detalia putin cum ai ajuns de la 43k la 30k cu prețul (sau chiar sub putin)? La 30k mi se pare interesant un E-golf. Mulți km fără probleme. O vei folosi în mare parte în oras bănuiesc, nu?
    -1 points
  31. da stefz, parerea mea la aspect exterior...ar fi golf 5 <a3 < leon, dar invers la interior frumoasa masina, mai ales ca e neagra trapa daca mai avea era parfum
    -1 points
  32. Desi sunt pornit pe TS860, am dat de o anvelopa cu A la franarea pe ud, C la consum si 69db zgomot rulare. NOKIAN WR D4 205/55R16 91H ... interesant http://www.anvelodrom.ro/nokian-wr-d4-205-55r16-91h.html
    -1 points
  33. xw-30 nu e doar pt economie de combustibil si noxe mai putine. e si pentru protectie mai buna. cine nu crede, sa intrebe la vw. desi cel mai simplu e sa te joci aici cu normele: https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html in cataloage iti poate recomanda si 0w-30 si 10w-40, evident in ordinea corecta. la fel cum poti sa cumperi parizer oricand fiindca nu te omoara pe loc. si exista manuale mai noi care recomanda la motoare 507 dupa ce initial le recomandase 505 01.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!