Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2017 în toate secţiunile
-
Salutare, din nou, tot cu un leon (desi imi doream un g6, dar deeh, bugetul meu nu era pe masura ). Cea albastra n-a vrut sa stea deloc la mine, so... am gasit negritura asta de care sunt si mai indragostit ( probabil ca e neagra ) Este vorba de un Leon FR facelift 2.0 TDI 170 cp din 06/2010. Ca dotari, are scaune cu alcantara de culoare rosie( nu cred ca e alcantara, ci mai degraba un velur ) care este greu de intretinut..., rns 310, bixenon si alte maruntisuri. Masina a venit cu stopurile fumurii, cu grila si cu stemele deja neagre care, din pacate, se exfoliaza. Va trebui sa le duc din nou la vopsit. Pana acum, folie LLumar, un set de arcuri sport H&R, cauciucuri Syron 235/40/18 si distributie. La partea tehnica, am avut probleme cu motorasul de la galerie ( P2015 ), dar s-a rezolvat cu ajutorul lui EEXCALADE. Masina nu prea a fost ingrijita la capitolul vopsea, nici la interior. Mirosea a de toate, fostul propietar nu a avut presuri, statea direct pe mocheta si a fost "lustruita" la auto wash( cea mai mare prostie ). Drept urmare, a urmat un full detailing "corectie + nano glaze SiO2" ( am atasat niste poze dupa detailing ). Cam atat cu ea, o sa urmeze upgrade-uri cat mai curand, sper. Va salut !4 points
-
3 points
-
@mad_kat Nu am de ales .Imi place sa calatoresc, mi-e frica cu/de avion , si asta mi-e singura masina. . O ador! Zi de zi!3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
Deci eu nu pot sa te inteleg! In primul drum pe care il faci cu masina esti nemultumit de motorizare. Nu ai facut inainte un test-drive sa vezi cum se comporta masina? Adica un bec, un arc, o optionala le mai bricolezi pe parcurs, dar cu motorul ramai cat timp tii masina!2 points
-
Regiunea de lacuri de langa Salzburg - de vizitat, neaparat. Recomand bicicleta Colmar (langa Strasbourg) - ca-n povesti Amsterdam- TAXI-uri Tesla la tot pasul + alte jucarii de bagat in priza si muuuuulte biciclete. Peste tot. Karlovy Vary - un fel de Baile Tusnad upupupmarket2 points
-
A trecut ceva timp de cand nu am mai scris... Fix dupa ce am luat-o am facut revizia la DSG ca sa imi iau de o grija. Am facut aproximativ 4000km si ma declar mutumit deocamdata. Ieri am facut si revizia la aprox 8k km si am decis sa incerc ca si ulei Elf Evolution Full-Tech TDI 5w30. La prima impresie motorul se incalzeste mult mai repede, restul ramane de vazut. Am primit un cadou mai consistent cu produse de la Meguairs si Chemical Boys, acum ramane sa caut timp liber sa le incerc. Cheers1 point
-
@Retzius. Vremurile se schimba, acum 2 ani era ceva, acum este altceva ?... Nu imi mai permit rata lunara de 3200 ron, oricat de adorabila ar fi masina...1 point
-
Am revenit. Masina mea anterioara e un Opel Astra H, 1.7cdti, cu 100cp, pe care l-am luat cu 65.000 km si am facut 160.000 de kilometri in 8 ani, deci toate raportarile le fac la el. Per ansamblu, evident sunt incantat de masina, am facut 1500 de kilometri, si incerc sa o menajez primii 5000 de km. Este foarte spatioasa, confortabila, eleganta. Nu este o masina foarte rapida, nu vreau sa zis ca e inceata, dar e sa zicem o limuzina fara vreo pretentie sportiva, dar oricum stiam asta de la inceput, nu am vreun regret. Ideea e ca prin comparatie intre Opel, cu 1450kg gol, 100 cp si 5 trepte, la 1520kg gol, 150cp si 6 trepte nu simt un plus imens, dar masina compenseaza cu multe altele. Inainte de a o cumpara, am incercat sa ma gandesc la motorul de 190 de cai, si la diferenta de pret de circa 1500 de euro. Acum nu imi pare rau de alegere, sunt foarte multumit. Ca si consum pana acum, de la prima pornire am un consum mediu de 6.0 litri, la o viteza medie de 30 km pe ora, jumatate prin oras, jumatate prin afara. Are multe gadgeturi pe ea(carlige, umbrele, suporturi, etc, pe care le stiti foarte bine). Culoarea imi place foarte mult, se vede praful pe ea evident, dar asta e. Poate ar fi fost ok sa fie o nuanta mai deschisa culoarea, sunt momente cand e aproape neagra(in umbra). E doar o constatare, nu un repros.1 point
-
Schimba motorina, corecțiile se rotesc. Am mai văzut asta când nimerești motorina proasta. Poate ai noroc și asta e cauza.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa 3 ani si jumatate, si 80.000 de km cat are masina (avand zgomote din prima zi cand am plecat de la dealer), maine probabil voi schimba si eu bucsele, desi verificate "cu levier" cum face orice meserias adevarat, mi s-a spus de toata lumea ca sunt perfecte... Totusi ele bat de imi vine sa vand masina. Consider ca ar fi mai bine sa le schimb cu unele aftermarket, problema fiind la cele originale presupun... nu stiu ce firma sa iau... Lemforder? Sau o fi ceva mai calitativ?1 point
-
1 point
-
ti-am scris mai sus - nu, nu mai ai ce salva. ce cod are pompa ta, de ABS ?1 point
-
Felicitari @grp pentru curaj si nebunia financiara de a face toate modificarile astea. Capota se rezolva usor si bara e inlocuibila usor. Bine ca nu e mai grav. O galusca greu de inghitit dar na , asta e situatia .. mergem inainte1 point
-
1 point
-
Eram la desfundat si regenerare. ???? Se vede frumos Seat . Și chiar ma uitam in curbe ce bine stă1 point
-
si nu iti schimba doar partea de sus , ci tot panoul caci bucatile care il alcatuiesc sunt lipite cu ultrasunete. Daca iti schimba toata fata de usa nu au cum sa apara greieri Si in plus te sezi langa ei si vezi daca lasa vreun greieras pe acolo.1 point
-
Salut, Am o skoda 1.6 tdi cayc și are 260.000 km reali, acum folosesc shell 5w30 ect c3, la motorul acesta pot pune un 5w40 cu norma c3? Este prea gros?.1 point
-
@The_Ego Sunt partial de acord cu tine, nu sunt adeptul sa fie folosite proiectoarele doar de "look", ci doar la nevoie. Insa, in conditii de vreme normala, ele au rolul sa ajute si atunci cand iei curbele si se aprind pentru a-ti lumina o zona moarta pentru faruri. Eu merg tot timpul la faruri pe Auto, deci nu vor fi aprinse decat de functia cornering. Sincer, cand se aprind la viraje, intensitatea luminii mi se pare slaba. De aceea ma gandesc sa la schimb. Cum spuneam si intr-un post anterior, in general, in afara de faruri/stopuri, mai toate becurile de pe O3 mi se pare foarte slabe calitativ. Intensitatea luminii e foarte scazuta, zici ca sunt pe duca. Ca o paranteza, nu pot spune acelasi lucru pe varianta cu FL, unde au facut o treaba cam pe jumatate: Au schimbat puddle lights si becurile de la placuta inmatriculare cu led-uri si le-au lasat la interior neschimbate! Cu siguranta la O4 vor fi toate pe Led-uri Tehnologia ne este dozata!1 point
-
Lume lume, am doua vesti, una buna si una proasta... Aia buna e ca am xenon functional pe faza scurta, lunga, flashuri, leduri functionale si ca DRL si ca pozitii (diminuate in intensitate), totul merge bine. Aia mai putin buna este ca modulul AFS nu s-a potrivit desi era cu F si nici cel cu C. Drept urmare AFS-ul - urmarirea in curbe, nu functioneaza si da eroare in bord. Trebuie sa caut un modul de pe un Tiguan, pt ca se pare ca la VW acelasi cod nu e de "serie", ci individualizat pentru fiecare tip. Unul din farurile SH cumparate de mine, nu avea becul de semnalizare asa ca l-am cumparat azi, constatand cu stupoare ca becul Philps este 50 de lei!!! So, dupa 6 ore de codari, teste, nervi, munca, genuflexiuni, etc colegul @Al Bundy a reusit sa faca farurile si stopurile functionale complet, fara a schimba centrala electrica (BCM 5K0 937 086 M), desi toti spuneau ca trebuie neaparat sa o inlocuiesc cu modelul BCM 5K0 937 087. Nu ma intrebati pe mine cum a facut, ci pe el. Un moment amuzant a fost cand a terminat de codat tot si mergea tot mai putin led-urile. Ca sa constatam ca erau oprite din bord (se poate selecta DRL OFF sau ON) . Alt moment mai putin amuzant a fost, ca dupa ce am inchis toata lucrarea si ne-am luat la revedere, cand am pornit motorul sa plec dupa 5 secunde au inceput sa palpaie led-urile . Asa ca a mai desfacut o data, a schimbat si centrala electrica si a obtinut acelasi rezultat. Dupa ce a mai sapat ceva, a constat ca era o setare . Asa ca a schimbat din nou BCM-ul (ca sa nu mai recodez si cheile, mai ales ca nu aveam decat una la mine) si am verificat inca o data ca totul e in regula si am plecat linistit spre... Asigurare Generali! Acum vine vestea proasta. Dimineata aglomeratie in Bucuresti, ora 9, 200m in 10 minute bara la bara, mai aveam 2km pana in Giulesti si la un moment dat, fiind pe banda doi, observ ca banda era blocata de unii care voiau sa vireze la stanga, in timp ce pe banda unu se circula. Aveam cam 25-30km/h, semnalizez, ma asigur si intru pe banda1, la aproximativ 2-3m, de un Hyundai Santa Fe, care avea cam 5-6 m pana la urmatoarea masina. In fata lui din coloana de pe banda doi, un alt cetatean semnalizeaza si o data cu semnalizarea si vireaza dreapta iesind imediat dupa masina din dreapta lui. Cetateanul din Santa Fe, nefiind obisnuit probabil cu traficul de genul asta, in loc sa franeze usor si sa incetineasca, permitandu-i intrarea respectivului in fata sa, se panicheaza si franeaza brusc, oprind masina. Eu apuc sa calc frana si sa trag foarte putin stanga dupa care masina mea se lipeste de a lui. Ma dau jos si il intreb de ce naiba a oprit masina, daca avea 5-6 m pana la urmatoarea? Isi cere scuze si imi spune ca s-a speriat sa nu intre in el ?!?. Ce sa mai fac, ii dau asigurarea, ii scriu pe spate nr de telefon, datele din CI si cu inima indoita plec sa fac upgrade-ul de faruri pe care voiam sa-l fac. Daune la mine: capota indoita, bara gaurita si zfaraiata, far stanga spart, aripa stanga indoita, suport far de pe trager rupt, cateva cleme de la proiectorul stanga rupte. Legea zice ca eu sunt vinovat ca nu am pastrat distanta, nu zice nimic de franarea brusca fara motiv... asa ca reparatia la mine e pe barba mea, iar reparatia lui o va face pe RCA-ul meu. Este primul meu accident pe care il am de 21 de ani de cand am permis. Si uite asa am facut un upgrade dorit si unul pe care nu mi-l doream... Ii multumesc inca o data colegului @Al Bundy pentru retrofitul facut si ii promit ca dupa ce voi gasi un calculator AFS corespunzator am sa ii fac inca o vizita . Si acum pozele. PS: Farurile nefiind reglate cred ca bat cam sus, intrucat aproape toti soferii de tir m-au flashuit1 point
-
Trepidatia aia se mai simte din cand in cand, dar nu asa puternic ca la inceput (pana in 10k km). Acum se simte rareori, in anumite conditii cand intr-adevar masina e undeva sub 1500rpm (inainte se simtea pana aproape de 2000rpm). Chestia e ca acum comuta repede inapoi in 4cyl, in perioada cand ma plangeam de asta comuta mult mai tarziu si de aia era mai accentuata problema. Nu stiu ce a influentat aparitia/disparitia fenomenului, dar ma bucur ca nu a continuat in ritmul ala si ca nu e ceva care sa se agraveze. Cand m-am dus la revizie nici macar putin nu se mai simtea si daca le mai ziceam si asta, ziceau ca sunt nebun. Si asa mecanicul a zis ca el nu aude nimic la suspensie (am facut proba de drum, tehnician + mecanic + eu). Tehnicianul a zis ca da, si el aude ceva si imi vor face treaba cu gresatul din informarea gasita. Au verificat bielete, toate bucsele...intr-adevar aratau bine, am vazut cu ochii mei. Daca nu insistam nu faceau nici asta. Oricum urmaresc treaba in continuare, daca reapare si ma deranjeaza o sa ma plang de asta ca sa apara in istoric si sa nu o poata da la intors in caz de ceva. Pana atunci, pot sa zic ca motorul se comporta mai frumos de cand am mai tot adunat km - nu mai e asa rigid ca in primii 10-15k km. Ieri am facut vreo 600km, cu o medie de 90km/h, peste 150km de autostrada mers..tare, si in rest dn cu mers tare si depasiri multe, consum 6,4%. Sunt foarte multumit de masina pana acum.1 point
-
Masinuta tocmai a trecut pe la prima revizie, 21500+ km la bord. S-au schimbat urmatoarele: filtru aer, filtru ulei, filtru polen, ulei VW OE, verificat baterie, faruri, facut update soft frana de mana electrica (actiune de service). Nu era niciun update soft aparut pentru motor si nici pentru unitatea media - mai bine, merg bine asa cum sunt acum ambele. Pe langa toate cele de mai sus, am reclamat suspensia zgomotoasa la denivelari scurte si faptul ca atunci cand aprind farurile oscileaza turatia o clipa (asta nu cred ca e neaparat o problema, dar am zis sa o pun - sa ramana consemnat, in caz de probleme pe viitor, sa nu spuna ca nu am reclamat). Rezolutiile au fost cam asa: - gresat bucse cu vaselina speciala conform informarii de service pe care o aveau pentru acest tip de reclamatii (initial au zis ca nu s-a mai plans nimeni la Superb, decat la Octavia/Golf, dar pana la urma au gasit si pentru Superb informarea). Dupa ce am plecat cu masina din service, sunetele scoase de suspensie la denivelarile respective erau mult mai scazute in intensitate, deci ma declar multumit de rezultat. - treaba cu turatia a ramas in pom, au verificat clapete, chestii, nimicuri, ideea e ca ei spun ca e normal ca atunci cand e o sarcina mare care apare brusc in circuit sa fluctueze o clipa turatia la ralanti (e drept, la cam toate masinile pe benzina am sesizat treaba asta, dar la diesel nu). Oricum nu e ceva deranjant, nu se simte nicio trepidatie sau ceva cand se intampla asta, doar daca ma uit la turometru vad ca se misca putin acul cand aprind faza scurta. Uleiul era destul de negru, insa arata mult mai bine ca uleiul dupa 10-15k km la un diesel. Costul reviziei: 950 lei, din care 440 lei au fost doar cei 5 litri de VW OE. Daca faceam schimbul cu Castrol la butoi asa cum am sfatuiau ei, costul total era ~800 lei. Destul de mult in plus pentru uleiul OE, insa am zis ca 100+ lei / an in plus nu e mare lucru pentru linistea mea si siguranta functionarii corecte a motorului in timp. Totusi, acelasi ulei VW OE luat de oriunde din alta parte decat reprezentantele Skoda/VW este ~55 lei litrul, nu 88 lei cu cat il vand ei. Dar asta e, masina e in garantie si nu accepta sa aduc piesele mele. Pe toata durata operatiunilor efectuate am stat langa masina si am inspectat atent orice detaliu. Masina se comporta bine in continuare, am mai adaugat ceva km si am trecut si pragul de 22k km weekend-ul acesta. La finalul saptamanii vom face petrecerea de 1 an de cand am intrat in posesia ei.1 point
-
cred ca se ajunge din nou la un razboi diesel vs benzina si vreau sa evit asta. am mai adaugat ceva dotari, complet inutile dupa parerea mea, ca majoritatea dotarilor optionale care ne "invata" sa fim extrem de "blonzi" la volan. mare parte din ele sunt marketing, dar... nah. ma bucur totusi ca am ramas cu scaunele sport, desi le tot gaseam defecte. am ales si parbrizul incalzit, prin care se cam vad firele alea... sper sa nu deranjeze chiar tare !! nu stiu cum e pe timp de zi / noapte... dar rezistentele electrice se vad in el, oricat ai vrea sa NU le vezi. daca se sparge, sper sa il pot inlocui cu unul normal. (oricum sunt foarte proaste si subtiri parbrizele in ultima vreme ) nu stiu de ce tot criticati dieselul, nu cred ca s-a inventat motorul perfect, probabil ca e tot chestie de preferinte. eu mereu am ales diesel ca prima preferinta. e strict chestie de stil. una e sa dai un argument pertinent diesel vs benzina, alta e sa fii benzinar convins si sa arati cu degetu pe fanul diesel ca e prost. normal ca tu ai fost destept cand ti-ai ales benzina. sper doar sa nu fie vorba de o disonanta cognitiva la voi. eu sunt foarte impacat cu masina asta.1 point
-
1 point
-
m-am uitat de curiozitate pe un configurator, daca tot e sa dai 25k pe o masina de ce sa nu-ti iei masina visurilor asa cum ai spus intr-un post anterior pleci de la Style si cum vad ca nu te dai in vand dupa optionale, te intereseaza mai mult motorul si cuplul, adaugi doar cateva optionale, de ex: 2.0 TDI, DSG, 4x4, 184 CP Style + pachet CleverPack Gri Quarz Tapiterie stofa ACC Driving Mode Selection Senzori parcare spate Volan multifunctional incalzit + padele Pret total: 25.263 Euro poate mai negociezi putin si iesi sub 25k Macar daca tot dai un ban pentru urmatorii 5-6 ani si principalul criteriu este cuplul dieselului ... poti lua versiunea de 184 CP + 4x4 Succes !1 point
-
Eu consider ca e o chestiune de obisnuinta. Daca ai dat de "mai bine" cu puntea independenta, nu mai vrei sa te intorci la cea standard cu toate minusurile ei.1 point
-
Valeriu daca poti scoate scaunele sport, si eu am renuntat la ele din pricina vizibilitatii. Cei mici nu mai vad nimic in fata. Mai ales daca zici ca e un pic claustrofob. Nu o sa fi dezamagit de 2.0TDI DSG6. Eu zic ca e alegerea perfecta pentru o Octavia 3. Cuplul te va ajuta in depasiri, cutia automata e painea lui Dumnezeu in oras. Sincer pe mine ma intereseaza mult si consumul. Adica la stilul meu de mers cu masina din profil 2.0TDI DSG 6 am consum de 5.6.-5.8%, daca merg identic cu o masina pe benzina sare de 7%. Ceea ce se simte pe durata lunga. La fel, in oras a mea ia 7.5-7.8% iar o benzina ajunge la 10% in oras. E o diferenta mare.1 point
-
@Valeriu26 Poti mai multe pe topicul masinii mele. Am acolo un mini-serial, "Optionale, dar sa stim si noi". La episodul 4 am scris despre scaunele sport. Nu recomand daca stii ca ai copii cu probleme de rau de masina. Sincer, e cam sinistru in spate cu scaunele sport, mai ales ca ai tapiteria neagra si masina nu e vesela la interior.1 point
-
Fara a face un versus, diesel-ul o sa revina in forta, deja trend-ul este inversat, Continental extinde gama de motoare diesel de la avioane mici, prin asta face posibil ca un combustibil larg utilizat in aviatie, kerosen (care se aprinde doar prin compresie/explozie) sa fie accesibil si avioanelor mici (in loc de benzina), astfel creste fiabilitatea motoarelor, nr. de ore de exploatare precum si raza de actiune. Revenind la O3, cred ca trebuie renuntat la scaunele sport in favoarea pasagerilor din spate, pentru un copil este important sa vada in fata, mai ales daca este sensibil la mersul cu masina. O alta intrebare, la 1,4TSI este pasla de antifonare pe capota, are si scut?1 point
-
eu n-am obtinut cine stie ce, pana la urma tot banii aia ii dadeam, +/- 1000 eur. important e si DSG-ul 6 care pt mine, cel putin psihic, e mai sigur. am studiat foarte atent piata second hand in Ro. preturile se tin foarte sus pentru diesel. de fapt nici nu prea sunt multe diesel-uri comparativ cu benzina la vanzare (cu putini km) si asta pentru ca sunt foarte cautate la noi. peste 4 ani nu se va schimba conceptia asta prea mult. din pacate, am observat ca benzina se cam lasa asteptata de clienti (vorbesc de second hand)1 point
-
Impart parerea colegului @The_Ego. Si da este dur in unele cazuri de parca trenul de rulare ar fi sudat direct pe caroserie. Asta fara telescoape smechere active, contracost bineinteles...care bineinteles costa in plus binisor... Cel putin pe drumuri denivelate gen drumuri peticite cu multe mici denivelari, simti ca se misca fiecare piesa si ansamblu din interior si caroserie...si asta cu presiuni intre 2.2-2.4 bari...adica minimul ce este prescris cu jante de 17 de exemplu. Sincer am ajuns sa stiu toate drumurile putin mai proaste din Transilvania, efectiv nu imi merita sa ma duc pe drumuri proaste unde ma depasesc toti daca nu vreau sa simt cum se fac plasticele din interior sa sune a "greierasi".. Nu cred ca sta mult mai bine treaba nici la Octavia 3... desi, cine stie. Inainte am avut O2 FL cu multilink pe spate si nici acela nu era un Citroen C5 Hydractive, dar totusi absorbea mult mai omeneste denivelarile , cumva nu transmitea asa mult vibratiile trenului de rulare spate, caroseriei. Sunt foarte suparat pe concernul VAG pentru aceasta miscare de prost gust fata de clientii sai, macar de ar fi ieftinit ceva la masini, dar nu, au bagat electronica sa ia ochii "hipsteretului" si au taiat la costuri unde si cat puteau la productie si pret marit pe deasupra (cica entertainment costa).1 point
-
Nu am poze, nu sunt genul sa fac poze la mancare. Incarcare: pasageri cam 230 kg, bagaje cred ca vreo 50 kg (portbagaj plin) Distanta: 1100 km, opriri putine si relativ scurte, (cred ca 5-7), alimentare benzina, masa, vinieta, taxe, toaleta...etc. Viteza setata in bord 130, cu respectarea limitarilor in diferite zone (drum in lucru, tuneluri ...etc). Mai bine de jumate din drum am mers cu viteza setata pe bord. In cea mai mare parte a drumului viteza mxima legala a fost respectata, cu o exceptie de vreo 100-150 km cand am facut slalom cu 1xx/1xx km/h, accelerari, frane. Viteza medie afisata in bord 110km/h, consum mediu afisat in bord 5,6 Din cei 1100 km cam 1050 pe autostrada. Benzina OMV de 95, un plin in tara si unul la mama lui, nu am observat diferente de comportament, doar ca benzina de la mama ei este mai scumpa cu 50%. Intentinat am vrut sa fac un plin cu rezervorul cat mai gol cu omv de la mama ei, sa vad daca sunt diferente asa de mari cum circula vorba prin targ. Nu am sesizat diferente. Este vorba de motorul de 1.4, 150 cai. Am prins si portiuni cu vant puternic. Rotile umflate cu 2,5.1 point
-
@mihai.onu94, @bibi1411 Inainte ma gandeam ca vand farurile astea si mai scad din cheltuieli. Acum ma gandesc de unde mai acoper din cheltuieli :). @bibi1411: este costisitoor, iar eu ma bucuram ca strangand piesele separat am ajuns la un pret mai mult decat avantajos, din pacate acum diferenta o sa mearga la reparatii. Asa e viata uneori Nu e chiar asa tragic, am vorbit cu un prieten la care le vopsesc si mi-a confirmat. Week endul asta dam bara jos si vedem ce e de facut. Principala mea grija acum e sa pun la loc suportul farului de pe trager, ori cumparand alt trager ori refacandul cu fibra pe asta existent, dar rupt, pentru a putea regla farurile. In alta ordine de idei, oricum cautam bara fata de R=line, dar se pare ca acum chiar se impune sa o gasesc :D. @Al Bundy: am inceput cautarea modului, am reusit sa pun becul ala de semnalizare, iar masinuta mea arata foarte fain cu led-urile alea DRL :). Mersi inca o data. PS: Desi am camera pe bord, momentul accidentului nu e inregistrat, pentru ca fisierul MOV s-a corupt, cel mai probabil pentru ca nu a finalizat si inchis fisierul. Are cineva idee cum sa-l repar? Am incercat metodele de reparare cu VLC, mov repair si stellar repair, dar nu reuseste niciunul.0 points
-
Si totusi sa nu uitam ca exista si alte tiganii...OEM In alta ordine de idei, daca nu ai avea nimica, si sunt pe gustul tau, do it Insa daca pe langa alea, mai exista si alte "iluminatii"/puddle lights spre asfalt pe aceasi usa, eu unul, personal, nu le-as pune. De fapt si forumul tot mediu online este, nu le poti face la toti pe plac0 points
-
@razvancc, daca ai condus diesel si esti fan cuplu, mergi pe diesel. daca asta nu conteaza pentru tine, performantele sunt similare. multumita colegilor de forum, am vazut 1.4 tsi, e foarte vioi (dupa 2500 ture). mie nu prea imi place sa ma urc in turatie, mai ales ca daca vrei performanta, creste consumul simtitor. vis a vis de punte, cred ca e prea putin importanta in fata multor alte aspecte. am condus si asa si invers, nu pot sa zic ca am simtit mare diferenta la confort, etc. 1.4 tsi e foarte elastic, a 3-a e surprinzatoare, iar cuplul se simte foarte fain. abia astept s-o vad pe a mea, cel mai greu o sa-mi fie sa o vad chinuita in parcare peste iarna. cred ca ma apuc de cautat garaj / parcare subterana de inchiriat.-1 points
-
@mihai.onu94, intr-adevar, costa o caruta de bani... am plecat de la 17mii si am ajuns la aproape 25 (sa nu mai socotim ca ma uitam dupa un second hand de 10mii) mie nu prea imi place benzina. vechiul ford focus era benzina aspirat 1.6 100cp, nici macar pe ala nu suportam sa-l ridic in turatie. masina aia n-a vazut niciodata mai mult de 4500 turatii, nici macar in depasiri - si crede-ma, stiu sa conduc o masina, mai ales ca m-am jucat putin si pe la scoala de pilotaj. Colegii de forum mi-au aratat cum se simte un motor din noile generatii pe benzina, DAR tot trebuie ridicat in turatii. iar eu, din 15 ani de condus, am condus diesel doar 5 ani, restul timpului am mers cu benzina. mi-a ramas dieselul in suflet, cuplul, senzatia de forta, depasirile in scurt, dealurile urcate in a 3-a la 50km/h cu masina plina, subturata, si culmea, cu raspuns prompt in acceleratie, consumul MIC la viteze mari pe autostrada, etc. acum, stii cum e, fiecare vorbeste si reactioneaza dupa experienta personala, dupa trairi, emotii, etc. masinile se conduc si se simt diferit. desi dieselul e CR, mie tot mi se pare ca are boost, acceleratia nu e liniara ca la benzina. despre suspensia independenta, sunt convins ca e un plus. dar am condus masini atat cu punte cat si cu suspensie independenta. se pune mare accent pe chestia asta, poate prea mare. e un plus, dar pana la urma e aceeasi masina. eu nu simt diferenta. chiar deloc. am condus renault, fiat, ford, skoda, vw, in general masini medii si modeste. atat cu suspensie independenta (ex: focus) cat si punte. ghici ce? nu am simtit NICI o diferenta. deci totul e relativ aici. ce e bun pentru mine nu e pentru tine si invers. mai bine da-mi te rog un sfat cu privire la optiunile pe care le-am afisat. (cele pe care nu le-am scris le am)-1 points
-
Stii ce imi place - ca ai asa masina, si te plimbi serios cu ea, nu doar o scoti in weekend de show!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00