Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2017 în toate secţiunile

  1. oribil! ... sigur ai postat tu? sau ti-a spart careva contul?
    4 points
  2. Si weekendul ce a trecut mi-am raspuns la intrebarea - "poate T4 cu 5 oameni si 5 rucsaci pt trei zile, cu corturi etc sa urce transul?" Raspunsul este da, chiar neasteptat de vioi pe serpentine si ace de par - fara supraincalzire sau mai stiu eu ce. Ocazia a fost o tura pe Negoiu, cu corturile in spate - si decat sa mergem cu mai multe masini, ne-am adunat toti in duba. Si cateva poze.
    3 points
  3. 2 points
  4. A pune led-uri in blocuri optice gandite pt halogen este acelasi lucru cu a pune celebrul xenon pe oglinda. Apoi proiectoarele se folosesc doar in conditii de ceata,luminozitatea lor atunci conteaza. In rest nu au de ce sa fie aprinse. La fel tendinta de a se renunta la ele. De la Golf 6R incoace nu mai sunt pe R-uri, mai nou pe multe modele R-line nu mai sunt proiectoare. La fel si la Audi.
    2 points
  5. Salutare Dragilor, Am revenit cu noi vesti referitoare la "Jucarie". Acum vreo saptamana am comandat una bucata kit original vopsea de retus (9 ml vopsea, creion corector si lac) si m-am pus pe fapte mari Am dat o tura pe la detailing auto cu urmatoarele actiuni in gand: - Intertinere exterior; - Corectat micile/marile zgarieturi cu kit-ul de retus. Daca mai tineti minte marea cheie pe care am luat-o pe aripa din spate si pe stop... DA, imi statea pe cap! - Aplicat folie pe faruri; - Indreptat infundatura aparuta deasupra rotii din fata dreapta (Era de dimensiunea unei mingi de ping pong, insa fara vopsea sarita). Toate aceste actiuni le-am facut la acelasi atelier de Detailing cu rezultate mai mult decat multumitoare. Astfel, dupa cum veti vedea in poze, acea zgarietura urata cu cheia a iesit in proportie de 50-60%, restul fiind retusat cu culoarea verde... Dungile sunt verzi si mult mai estompate. Efectiv arata ca noua... mi-a venit un text clasic din anunturile de vanzare masini... "Miroase a noua" Urmatoarea actiune pe care o voi face va fi schimbarea becurilor clasice cu led-uri si ma refer la: puddle lights (lumini oglinzi), foot lights, plafoniera, placuta inmatriculare, torpedou si portbagaj. In oferta am mai primit si pentru luminile de marsarier, insa ma gandesc daca sa le schimb si pe alea. Daca stau bine sa ma gandesc, m-ar tenta mai mult luminile de la proiectoare sa fie schimbate cu led-uri Ca o paranteza, mi se pare o blasfemie ce a facut skoda cu luminile astea... cred ca becuri mai ieftine n-au gasit pe piata. Efectiv am faruri bi-xenon cu banda led si "saraciile" alea de proiectoare au niste lumini extrem de chioare, ca sa nu mai pun la socoteala ca-s galbene... fix ca nuca-n perete. In masina becurile mi se par, de asemenea, foarte slabe... lumina este chioara. Noroc ca mai sunt cele 2 spot-uri cu led dar care nu pot compensa imaginea de ansamblu. Anyway, o sa le schimb pe toate si voi reveni cu ceva poze. Cei care mi le-au ofertat mi s-au parut foarte profi, de la modul cum au pus problema pana la faptul ca m-au sunat sa se asigure ca am primit oferta. Tot ei asigura si montajul si-n plus de asta, inainte sa le monteze pe masina, le voi testa si alege conform preferintelor mele. In rest.. las pozele sa vorbeasca de la sine. Toate bune, Noroc si sanatate!
    2 points
  6. Stii ca sâmbătă am venit de la turda pas la pas? Eu eram cu passat rosu break hehe. Chiar ii spuneam la sotie ca ce masina faina ai si ca suntem colegii pe forum????
    1 point
  7. http://www.frecious-plus.com/ro Stiu, e doar un filtru de polen pe care abia acum l-am "descoperit " si cum am ceva probleme cu praful nu am mai stat pe ganduri. Chiar am vazut la un coleg aici pe forum. e doar un filtru , dar destul de important.
    1 point
  8. @shiretzicu @ToniM @Cristian @a17Multumesc pentru urari, la fel va doresc si voua! Ok, deci cautam rubrica "Masina mea" si postam acolo.
    1 point
  9. un kit nou de distributie tine spre 100 000km. Daca a facut 20 000km in 9 ani, sa fim anuntat cand masina a ajuns la 45 ani de la schimbarea ultimului lant de distibutie. Atunci intr-adevar se va cere scimbarea distributiei.
    1 point
  10. Eu cred ca nimeni nu a auzit de asa ceva pana acum. SI eu ti-am citit postarea ieri la 4 minute dupa ce ai postat , dar nu aveam ce sa comentez, in viata mea nu am auzit asa ceva. Oare nu s-a blocat supapa care lasa afara aerul din rezervor si s-a format o bula de aer ceva pe furtun? Poate ca am zis o prostie dar am intrebat si eu.
    1 point
  11. Anvelope extraordinare, atat am de spus.
    1 point
  12. A4 am pe actuala masina iar D4 am avut pe fosta masina. Ambele 205 latime. Ca si comparatie, A4 mai aderente pe zapada proaspata sau usor batatorita iar D4 mai aderente pe gheata. In rest pe umed, n-am observat diferente. In plus A4 sunt extrem de silentioase. Nu stiu ce indice au cele D4...
    1 point
  13. Mulțumesc. Mă străduiesc. Jos pălăria și pentru tine. Passatu-ul tau e ceva cu adevărat special, si merită menținut.
    1 point
  14. https://vwforum.ro/topic/46068-ce-ulei-de-motor-recomandati/?page=103
    1 point
  15. Salutare Dupa 4 luni de asteptare ieri mi-am ridicat si eu "jucaria" S3 1.4 TSI manual, nivel echipare Ambition, Laser withe + ceva dotari ( fara ACC sau DCC ) Prima impresie dupa un drum de Cluj - Zalau ( fara drive test prealabil cu aceasta motorizare ) 120 km Pozitv: Aspect - Foarte frumos Spatiu - "Unlimited" Zgomot in habitaclu - liniste Suspensie - comfortabila, nu simt gropile/denivelarile Dierectie - mult mai buna dacat la O3. Volanul se invarte mult mai usor decat la O3 Negativ: Putere - pot sa spun ca nu sunt prea inchitat de aceasta motorizare, si am sa explic de ce: fac comparatie cu O3 1.2 TSI si anume reactia / sprintenitatea ( daca pot sa ma exprim asa) era mult mai buna la O3 vs. S3 dar aci poate este doar feeling-ul meu. Roata de rezerva - 16" iar rotile de pe masina sunt de 17" Tot ce am spus eu mai sus se refera la o comparatie intre vechea O3 si actualul S3
    1 point
  16. 1 point
  17. dupa codarea modulului, trebuie sa faci setarile de baza la modul, la pompa abs, etc. inainte sa te apuci de schimbarea modulului, sa faci o scanare completa la masina, sa o salvezi - ca sa ai codarile initiale ale masinii
    1 point
  18. Va salut, Am reusit sa schimb acel tampon fara sa umblu la tragger. Cel vechi era terminat, l-am dat jos printr-o simpla tragere cu doua degete. Operatiunea a constat in: -desfacerea celor doua piulite de la tampoanele laterale ale motorului; -desfacerea celor 3 suruburi ale suportului frontal; -ridicarea motorului cu ajutorul unui cric, pana cand suruburile de la tampoane ajungeau la "M" cu placa de la suport; ATENTIE!-VERIFICATI MEREU SA NU LOVEASCA POMPA TANDEM IN CAROSERIE SAU SA PRINDETI VREUN FIR PE ACOLO; -eliminarea suportului frontal; -introducerea tamponului nou, urmat de lubrifierea acestuia; (am folosit tampon SWAG-40 ron, din acelasi material ca cel OEM) -introducerea suportului frontal, cu foarte putin ajutor din partea unei surubelnite mai late, daca nu aveti un ciocan de cauciuc la indemana; -coborarea motorului cu verificarea tampoanelor si a suruburilor aferente, astfel incat sa nu se deterioreze filetul. Eventual mai puteti misca putin de tampoane sa se ghideze pe gaura suportului; -strangerea piulitelor de la suportii laterali ai motorului; -reglarea suportului frontal si strangerea suruburilor aferente; Ca si sfat, parere proprie, cred ca motorul ar trebui sa fie pornit in timp ce reglati suportul frontal. La relanti, tamponul de cauciuc nu trebuie sa loveasca in oala suportului. Ca si feeling, nu pot spune ca sunt multumit deoarece vibratiile nu au disparut, deoarece volant mea da semne de muuult ca necesita inlocuire. DAR, plecarea de pe loc s-a imbunatatit foarte mult, iar frana de motor este frana de motor, nu mai smuceste deloc Sper ca v-am fost de ajutor!
    1 point
  19. Lasa becurile halogen pe proiectoare, pe ceate te vor ajuta mult mai mult culoarea lor galbena decat albul ledurilor.
    1 point
  20. Din cate stiu nici Golfix nu a facut masuratori pe dyno cu diverse setari si nici eu nu sunt prea interesat sa fac asta, mi se pare o risipa de bani. Masina mege in parametri, trage bine, asta conteaza cel mai mult pentru mine. Atat tunerul cat si dyno spun ca masina mea scoate fix puterea maxima declarata, adica pana la 350cp in conditii optime cu benzina buna. Pot sa alterez parametri, cum spuneam mai sus 6 2 9 pentru benzina de 95 conform tunerului, acestia insemnand Boost, Timing(avans), Fuel(cat de bogat/sarac e amestecul benzina/aer). As aprecia ca aceste setari ofera o putere de 280-290cp. Cu setari agresive precum 9 5 9/ 9 6 9 cu benzina de 100 puterea ar trebui sa fie in zona 340-350cp, iar daca as upgrada pompa de benzina din rezervor as putea pe viitor sa merg mai safe, cu amestec mai bogat si probabil sa sparg bariera de 350cp, sa urc spre 360-370cp precum Cuprele si S3. Oricum e destul de multa putere si acum, iar puterea maxina nu spune absolut nimic despre cum se simte si conduce o masina in viata de zi cu zi. Poate o sa razi, dar eu nu am fost interesat deloc cand am cumparat masina sa vad cum trage, chiar i-am spus lui Golfix ca nu asta e cel mai important pentru mine, ci cum e ca daily driver. Te obisnuiesti repede cu putere multa si iti adaptezi stilul de condus iar cand mai conduci ocazional ceva de putere normala ti se pare ca merge in 2 pistoane si cu frana de mana trasa si ramai socat cat de mult consuma raportat la cum trage o astfel de masina.
    1 point
  21. Dupa traducerea din engleza in romana facuta de un ungur pare a fi switchul de frana.
    1 point
  22. @davides, te felicit ptr achizitie, insa trebuie sa stii un lucru: motoarele 1.2 TSI montate pana in 28.06.2011 au avut probleme la intinzatorul lantului de distributie. A ta, fiind din 2010 sigur este printre loturile cu probleme. De atunci pana acum distributia si intinzatorul au fost schimbate cel putin o data (pentru ca altfel nu tinea pana azi), dar de unde stii ca nu necesita a doua schimbare?. stii cand a fost facuta ultima schimbare de distributie? Cati km ai acum si cati a avut masina atunci? La 1,2 TSI e necesara masurarea alungirii lantului de distributie. Daca alungirea masurata la rece este de sub 74mm, inseamna ca lantul este in parametri. Daca alungirea e de 74mm sau mai mult, atunci e musai sa faci schimbarea kitului de distributie.
    1 point
  23. Leonul este o alternativa buna dar imi e frica de calitatea interiorului mai slaba si ca nu in mult timp o sa inceapa sa scartaie chestii prin masina lucru care ma dispera. In afara de asta, nu vreau ST. Colegul @Luciosu m-a cam nimerit :))) dar mai e drum pana acolo se pare. Lumea apreciaza, se uita la nr de telefon si pune la favorite dar cam atat. Nu ma grabesc, ce o fi o fi.
    1 point
  24. Te referi la caruta din dreapta? :))))))
    1 point
  25. Cred ca am sa mai pun 2000 de Euro si cu un tiket rabla si ma indrept spre o Toyota Yaris Hybrid noua pt oras, desi ma doare sa "tradez " marca Audi. O sa trag de masina din semnatura pt deplasarile in afara si asta e. Cred ca zicea bine cineva ca dupa 2008 au cam stricat caruta astia pe la VW. Am schimbat Mecatronic si la A6 S line 3.0 TFSI Quattro 2011 la 53000, masina de la munca, si aveau pe stoc la Porsche, iti dai seama cum pica astea, ca mustele.
    1 point
  26. ce nu e normal e sa ai becul de motor aprins....
    1 point
  27. Multumesc @loghy ... motorul e ceeace trebuie, cum am spus are amandoua recall-uri in service, pt. saiba si lant+intinzator ... cu privire la @Aerofan , cine crezi ca a fost "lupul" in toata povestea asta!? ... Deja mi-a facut devizu` la upgrade-uri in privat .... Multumesc, intr-adevar este altceva ... Spune-i sotiei ca ea a pierdut ... apropo de vanzarea golfului ... dupa vreo saptamana dupa ce l-am dat m-a sunat omu sa ne intalnim .. sa ii explic cum am intretinut-o in asa fel ... si la un moment dat ... imi zice: "Cristi, mie imi plac femeile dar da-mi voie sa te imbratisez pentru modul in care ai avut grija de masina asta " ,imagineaza-ti un om de 2.05 m inaltime si vreo 100 kg (solid, cred ca a facut volei la viata lui )sa ma ia in brate :)))))))))))))) ... deci nu-mi venea sa cred! @florin_gti , @mad_kat... multumesc de urari @teologul ... in privat ok!? .. De ieri dupa-masa e hunedoreanca cu acte in regula ...
    1 point
  28. 1 point
  29. Mie imi pare ca esti prea preocupat de consum, la o masina la care economia nu este scopul. In plus, din experienta, consum mai bun scoti cand nu mai esti atat de preocupat de asta, si mergi exact cum se simte bine masina, simtind turatiile optime de regim si schimbare a vitezelor, fara ochii pe CB... Incearca si o sa vezi.
    1 point
  30. Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!
    1 point
  31. DAca tu reusesti sa scoti partea de dedesupt fara pasii indicati de ELSA inseamna ca esti mai tare decat cei care au construit oglinda. Si daca o sa pui LED acolo nu o sa se aprinda si o sa ai eroare de bec ars.
    1 point
  32. avansu trebuie sa fie intre linia rosie si cea verde..... si daca va plictisiti sa fi pe linia albastra de fiecare data cand se umbla la distribuitie trebuie facut avansu.....
    1 point
  33. corectiile sunt la relanti ? daca da, este mult. Cand o accelerezi, sigur creste
    0 points
  34. Fabrica unde se ansambleaza Kodiak producea pana nu demult si Yeti (deci platforma diferita) si Ateca, iar acum produce si Karoq, toate cele 3 cu cereri mari (cu siguranta si noul SUV de la Skoda va genera cerere mare) si posibil ca cifrele de vanzari actuale sa nu fi fost prevazute de Vw, drept urmare rezulta timpi mari de asteptare pentru pietele secundare
    0 points
  35. 0 points
  36. Am precizat ca electromotorul invarte, nu stiu daca m-am exprimat tocmai corect din punct de vedere mecanic, dar in fine ,problema rezolvata.Va doresc drumuri însorite!
    -1 points
  37. Si totusi sa nu uitam ca exista si alte tiganii...OEM In alta ordine de idei, daca nu ai avea nimica, si sunt pe gustul tau, do it Insa daca pe langa alea, mai exista si alte "iluminatii"/puddle lights spre asfalt pe aceasi usa, eu unul, personal, nu le-as pune. De fapt si forumul tot mediu online este, nu le poti face la toti pe plac
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!