Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.09.2017 în toate secţiunile

  1. Pt ca de obicei nu au norma 507.00 si uleiurile 5w40 sunt uleiuri medium/high saps, continut ridicat de cenusa/sulf care duc la colmatarea dpf-ului. PT dpf cauti 507.00 norma intalnita la 5w30 si 0w30 mai nou. spor.
    3 points
  2. Din cate stiu nici Golfix nu a facut masuratori pe dyno cu diverse setari si nici eu nu sunt prea interesat sa fac asta, mi se pare o risipa de bani. Masina mege in parametri, trage bine, asta conteaza cel mai mult pentru mine. Atat tunerul cat si dyno spun ca masina mea scoate fix puterea maxima declarata, adica pana la 350cp in conditii optime cu benzina buna. Pot sa alterez parametri, cum spuneam mai sus 6 2 9 pentru benzina de 95 conform tunerului, acestia insemnand Boost, Timing(avans), Fuel(cat de bogat/sarac e amestecul benzina/aer). As aprecia ca aceste setari ofera o putere de 280-290cp. Cu setari agresive precum 9 5 9/ 9 6 9 cu benzina de 100 puterea ar trebui sa fie in zona 340-350cp, iar daca as upgrada pompa de benzina din rezervor as putea pe viitor sa merg mai safe, cu amestec mai bogat si probabil sa sparg bariera de 350cp, sa urc spre 360-370cp precum Cuprele si S3. Oricum e destul de multa putere si acum, iar puterea maxina nu spune absolut nimic despre cum se simte si conduce o masina in viata de zi cu zi. Poate o sa razi, dar eu nu am fost interesat deloc cand am cumparat masina sa vad cum trage, chiar i-am spus lui Golfix ca nu asta e cel mai important pentru mine, ci cum e ca daily driver. Te obisnuiesti repede cu putere multa si iti adaptezi stilul de condus iar cand mai conduci ocazional ceva de putere normala ti se pare ca merge in 2 pistoane si cu frana de mana trasa si ramai socat cat de mult consuma raportat la cum trage o astfel de masina.
    2 points
  3. nu am mai scris de ceva timp si ma gandeam sa mai actualizez cu noutati Am revenit la suspensia stock care o aveam pe acasa(avea 2000km, adica ca noua) , masina acum este norisor pe setarea de confort , surprinzator avand in vedere talonul de 35 la cauciucuri A sosit si intercoolerul Wagner Nou care l-am montat deja pe masina, sunt pe softul stoc si singura diferenta care am observat-o pana acum a fost ca trage mult mai bine in turatii mai mari si ca nu mai pierd putere cand e f cald afara Am facut un upgrade si la frane pentru ca se pare ca idea mea sa pun discuri mai mici ca sa reduc greutatea si pretul total nu a fost una tocmai buna, placutele fiind pentru discuri de 390mm nu au franat pe toata suprafata si au creat un sant, de la care se incalzeau f rau discurile si au dus la nevoia de a schimba placutele, asa ca am ajuns la 390x36mm discuri de Audi Rs7 noi cu placute noi treaba cu softul la MRC a picat momentan pentru ca mi sa parut aberant de mare pretul pentru Romania, adica am gasit sa imi fac softul direct in Germania cu mai putini bani, nu voi pune pretul aici ca nu vreau sa fac reclama la nimeni, asa ca foarte curand o sa am un drum in Germania sa imi fac softul la masina
    2 points
  4. Ieri am reusit sa montez si intalatia xenon. Drosere CanbusPro, becuri 4300k. Multumit de rezultat. Astazi am dus si usa dreapta la vopsit si din nou prelungirea fata. Nu fac un drum mai lung, fara sa o zgarii pe undeva.
    2 points
  5. Salutare Dragilor, Am revenit cu noi vesti referitoare la "Jucarie". Acum vreo saptamana am comandat una bucata kit original vopsea de retus (9 ml vopsea, creion corector si lac) si m-am pus pe fapte mari Am dat o tura pe la detailing auto cu urmatoarele actiuni in gand: - Intertinere exterior; - Corectat micile/marile zgarieturi cu kit-ul de retus. Daca mai tineti minte marea cheie pe care am luat-o pe aripa din spate si pe stop... DA, imi statea pe cap! - Aplicat folie pe faruri; - Indreptat infundatura aparuta deasupra rotii din fata dreapta (Era de dimensiunea unei mingi de ping pong, insa fara vopsea sarita). Toate aceste actiuni le-am facut la acelasi atelier de Detailing cu rezultate mai mult decat multumitoare. Astfel, dupa cum veti vedea in poze, acea zgarietura urata cu cheia a iesit in proportie de 50-60%, restul fiind retusat cu culoarea verde... Dungile sunt verzi si mult mai estompate. Efectiv arata ca noua... mi-a venit un text clasic din anunturile de vanzare masini... "Miroase a noua" Urmatoarea actiune pe care o voi face va fi schimbarea becurilor clasice cu led-uri si ma refer la: puddle lights (lumini oglinzi), foot lights, plafoniera, placuta inmatriculare, torpedou si portbagaj. In oferta am mai primit si pentru luminile de marsarier, insa ma gandesc daca sa le schimb si pe alea. Daca stau bine sa ma gandesc, m-ar tenta mai mult luminile de la proiectoare sa fie schimbate cu led-uri Ca o paranteza, mi se pare o blasfemie ce a facut skoda cu luminile astea... cred ca becuri mai ieftine n-au gasit pe piata. Efectiv am faruri bi-xenon cu banda led si "saraciile" alea de proiectoare au niste lumini extrem de chioare, ca sa nu mai pun la socoteala ca-s galbene... fix ca nuca-n perete. In masina becurile mi se par, de asemenea, foarte slabe... lumina este chioara. Noroc ca mai sunt cele 2 spot-uri cu led dar care nu pot compensa imaginea de ansamblu. Anyway, o sa le schimb pe toate si voi reveni cu ceva poze. Cei care mi le-au ofertat mi s-au parut foarte profi, de la modul cum au pus problema pana la faptul ca m-au sunat sa se asigure ca am primit oferta. Tot ei asigura si montajul si-n plus de asta, inainte sa le monteze pe masina, le voi testa si alege conform preferintelor mele. In rest.. las pozele sa vorbeasca de la sine. Toate bune, Noroc si sanatate!
    1 point
  6. Salut. Până la urmă am decis sa incerc Elf Evolution FULL-TECH TDI. Mâine îl schimb și revin cu impresii.
    1 point
  7. Se citesc cele vechi. Sau online la support-ul ross tech-ptr cei care detin interfete originale. Se poate genera insa codul de catre interfata. Cel mai simplu-citit cel anterior si rescris. LE: nu e cod de acces ci codarea modulului.
    1 point
  8. @abuwz: Turtlewax are o singura ceara cu durabilitate foarte buna, ICE paste wax, dar nu se gaseste in Europa. Restul de la ei sunt apa de ploaie. Luciul si efectul hidrofob dispar repede. Mai ales pentru iarna eu recomand Sonax Xtreme NPT. Nu e chiar o ceara, ci o forma de protectie sintetica si cu sigurante nu este solida, ci aerosol. Dar se aplica mul mai usor decat orice Turtlewax si tine mai mult. Pentru curatare bitum poti folosi Nextzett Acrysol sau Sonax Tar Remover. Solutii de curatare universale sunt multe, depinde ce cantitate vrei si cat de puternic sa fie. Ceva generic ar fi Sonax SX Multistar sau un degresant mai puternic, Bilt Hamber SurfexHD.
    1 point
  9. sunt brand uri ale GKN care, de obicei echipeaza pe original la VW. eu asta am pus la un B8 de la 5000km si acum am 19000 fara probleme la planetare. nu zic ca SKF nu sunt ok.
    1 point
  10. Am luat si eu intr-un final masina Doar ca s-a transformat un pic, dintr-un Style 1.4 2WD Manuala Billa White a devenit un Excellence 1.4 4Drive DSG Samoa Orange Multumesc lui Toni pentru sfaturi! Masina e un pic cam murdara, a parcurs aproximativ 1300 km Cluj-Bucuresti-Pt.Neamt-Bucuresti si a omorat cateva muste. Promit sa revin cu poze cand e mai curata
    1 point
  11. Macar poti spune tunerul din Germania la care vei merge pentru soft? De MRC ce sa spun..i-am dat mail acum niste luni bune, au fost si colegi care i-au "reamintit" sa imi raspunda si tot nimic. Nu ma intereseaza cat de bun e softul lui, n-am de gand sa ma milogesc la nimeni. Deci si eu voi apela la altcineva cand va veni timpul. Si apropos, te-am vazut azi in West Gate
    1 point
  12. Dupa traducerea din engleza in romana facuta de un ungur pare a fi switchul de frana.
    1 point
  13. Am primit si eu Ateca (dupa 7 luni de asteptare) 1.4 TSI 4Drive 6M cu pneuri all-season Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 Consum mediu 6.1 l/100km dupa 950km de mers in stil de "rodaj", adica schimbat vitezele la 2500rpm si tinut sub 2500rpm tot timpul. Viteza medie a iesit 78km/h - cca 350km pe dn-uri - restul de 600 km pe A2 si A3, cu tempomat pornit, la viteza de cca 107-110km/h 2 pasageri, fara bagaje, cu a/c pornit. Fara a/c am vazut 5.5-5.6 l/100km. Modul selectat a fost Normal, dar vedeam in bord cum trecea si in mod eco 2 cilindri. Mi se pare foarte tare ca la stilul asta de condus ai autonomie de cca 850km! Separat, in oras la ora de varf (centura bara la bara plus aglomeratie Bucuresti), pe distanta de 9km am avut consum 10% (viteza medie 17km/h).
    1 point
  14. Mergem inainte cu bune si cu rele Zilele trecute am trecut de la halogen la LED pentru lampile din portbagaj si torpedou. A fost nevoie de C5W de 43mm in portbagaj si W5W in torpedou. Acum am lumina alba in toata masina. La capitolul rele, nu am fost atent la o parcare si am reusit sa zgarii o janta intr-o bordura din Otopeni: Si in urma spalarii de ieri, am descoperit 3 zgarieturi, greu de observat totusi daca nu stii unde sa te uiti, dar pe mine unul m-au suparat maxim. Cea mai pronuntata este pe bara fata, chiar langa numar am o dunga paralela cu suportul de numar, banuiala mea este ca am fost atins intr-o parcare. Frustrant, pentru ca mereu caut sa parchez cat mai risk-free, dar aparent in Bucuresti oricat ai fi de grijuliu, se intampla si lucruri de genul. In rest, ~7800km la bord, ne pregatim din nou pentru un drum mai lung la sfarsitul lunii, quality-time pentru mine si GUN la sfarsitul caruia el isi va revedea patria mama, iar eu ma voi bucura de asfalt impecabil si serpentine alpine.
    1 point
  15. faci un log in mers si ne uitam la valorile obtinute
    1 point
  16. treci capacitatea, marca, dupa care 1111111.... iti scrie in coding, la helper.
    1 point
  17. And we.re back in biznis. New turbo. Prime impresii. Incarca mai repede. Suna demential. Baga demential. Evacuare mult mai guturala. Concluzie: Blanes! Urmeaza update soft caci acum sunt pe 1.55-1.6 bar. Urcam spre 1.8.
    1 point
  18. WVWZZZ3CZ9E038486.pdf WVGZZZ5NZ9W534581.pdf WVWZZZAUZJW021142.pdf WVWZZZ1JZ1W583290.pdf WVWZZZ3CZ8E138346.pdf WVGZZZ7LZ5D025530.pdf WVWZZZ3CZ6P204625.pdf WVWZZZ3CZFE032486.pdf WVWZZZ3CZ9E102026.pdf WVWZZZ1KZCP132203.pdf WVGZZZ5NZHW883612.pdf VSSZZZ7MZWV506340.pdf WVWZZZ3CZCE119158.pdf
    1 point
  19. Multumesc, urmatoarea achizitie vor fi cu siguranta farurile cu xenon (facelift sper ).
    1 point
  20. Cred ca a pus ochii pe masina lui Ddoc
    1 point
  21. Te referi la caruta din dreapta? :))))))
    1 point
  22. Si am ajuns la 200 000km ?
    1 point
  23. Am ajuns in bord la 6500 km, am facut un drum Romania - Italia cu bine. Masina s-a comportat foarte bine, pana in Italia am pus motorina cam de 100- 120 euro daca tin eu minte. (Pana la Roma). Eu zic ca este foarte bun consumul, pe autostrazi am mers 100-140 in functie de frafic. Prin traficul din Roma este ok, cutia de viteze raspunde prompt, masina este impecabila, comfortul de asemenea, nu m-a durut spatele deloc la drum lung. Mi-e putin frica de cate scutere trec pe langa mine , in rest totul ok. Am gasit si un garaj cu plata lunara chiar langa bloc 100 coco/lunar . De tinut in fata blocului in niciun caz, risc sa o gasesc zgariata imediat + ca nu gasesc loc de parcare seara.
    1 point
  24. N-am laudat-o bine ca mi-am dat seama ca s-ar putea sa necesite o reparatie. Se aude un huruit fin de tot in timp ce fac jocul de pedale acceleratie/ambreiaj la treapta 1. Nu se aude mereu si e f scurt. Am încercat sa-l reproduc dar nu iese mereu. Observasem chiar zilele trecute dar nu am băgat in seama dupa eveniment, atât de fin si scurt e acel sunet UUU. Ca de rulment. Pesupun ca e de la ambreiaj, placa de presiune, dar mai sigur o sa aflu zilele astea ca o duc la service mâine. La km care ii are masina mă asteptam sa pice una-alta. Mai ales ca nu a fost schimbata niciodata nicio piesa importantă. Încă sper sa nu fie mare lucru fiindca dupa cum spuneam, este insesizabil acel sunet. Orice ar fi se rezolva.
    1 point
  25. Salut, am ajuns acasa azi dupa un weekend fain pe Transalpina si imprejurimi: Vineri dimineata la ora 6 spre Novaci/Pestera Muierii, unde ne-am si cazat pt 1 noapte la pensiunea Casa Motata. Recomand, gazdele sunt primitoare, curatenie, preturi mici, ai ce sa faci 1 seara pe acolo, am facut si o plimbare pe dig si am vazut caprioare, am dat si o tura prin padure. Sambata pe la ora 7 am pornit hotarati sa urcam transalpina, toata, am mai fost pe ea, deci stiam la ce sa ne asteptam. De la Novaci pana la Obarsia Lotrului, drumul este foarte bun, mai bun decat oriunde in Romania ( de 50 de ori mai bun decat pe Transfagarasan) drum marcat, cu parapeti, se merge foarte bine. Am pornit asa devreme ca sa nu prindem multe masini sus, voiam sa merg in stilul meu, nu sa stau dupa toti care merg cu 20 km/h. Am ajuns pe la ora 11 la Hanul Haiducilor, unde am mai fost cazati, si am mancat un mic dejun copios, recomand placinta cu mere si clatitele cu afine ca desert. Preturile sunt maricele, mai mari fata de acum 1-2 ani, insa sa zicem ca am prins finalul sezonului, din septembrie incolo preturile scad mult, inclusiv la cazare, locatia este de vis, mancarea la fel. Am oprit mult pe traseu intre Novaci si Obarsie, pt ca am mers sa cautam si ciuperci. Dupa mic dejun, am pornit spre a 2a parte a Transalpinei - intre Obrasia Lotrului si Sugag. Partea asta este mai proasta comparativ cu prima, insa asfaltul este ok, am luat o singura groapa in rest am mers bine. Eu recomand sa o faceti toata, insa daca nu puteti urcati macar pana la barajul Oasa (eu nu opresc acolo, pt ca mereu e plin si nu suport genul de oameni care opresc acolo). Dupamasa am ajuns la Dobra, langa Sugag si ne-am cazat la pensiunea Casa David care este detinuta de acelasi proprietar care are si Casa Silvra Dobra, care a fost recomandata si aici. Intradevar, gazdele sunt foarte amabile, ne-au dat zacusca proaspata de vinete, am luat si masa la ei, placut. Problema a fost, idiotul de peste drum, care a scos 3 mese afara, a inceput sa puna manele pe niste boxe de 1 m inaltime, sa auda tot satul, si a tinut-o asa pana la ora 3 dimineata, iar din cand in cand mai vorbea si la microfon sa dea dedicatii. Niste manelari cocalari cu x6. Prima impresie conteaza mult, chiar daca a fost deranj indirect, nu ne-am simtit bine la cazare. O sa alegem alta data o cazare mai sus, catre Jina, Poiana Sibiului, deoarece peisajele acolo sunt de 10 ori mai faine. Duminica la ora 7 am pornit spre Bucuresti, Dobra- A1 Sibiu- Valea Oltului - Bucuresti. Peisajele, casele, drumul, oamenii sunt de top intre Dobra si Saliste, asa bun drum nu gasesti nici pe drumurile europene de la noi, paduri de brad si pin, case vechi sasesti, renovate, de departe cel mai fain drum care merita vizitat! Am ajuns la Talmaciu unde oprim de fiecare data tot la o recomandare de aici de pe forum- Pensiunea Ela, e un loc unde opresc traseistii, si mancarea e proaspata mereu, preturile foarte mici, servirea cea mai rapid. Problema a fost ca am prins un convoi militar pe valea Oltului, care mergea spre Buc, si am mers 35 de km in spatele lui, deoarece masina politiei care insotea convoiul nu lasa pe nimeni sa devanseze pe portiunile cu doua benzi, pe motiv ca atunci cand se termina banda, s-ar fi bagat cativa intre autoutilitarele convoiului. Una peste alta, un weekend reusit, cu bune si putine rele. Ca o mica observatie, data trecuta am facut transalpina cu un diesel cu roti de iarna pe 15, acu l-am facut cu o benzina turbo cu roti pe 18, incomparabil mai bine, stabil, fara greturi pasagerilor, nu s-a plans nimeni si am luat curbele mai tare. Temperatura minima pe transalpina a fost 10 grade. Atentie la motociclisti, ii auziti daca nu aveti data muzica tare. Fosta:
    1 point
  26. Caseta generația a doua ai poți să pui generație 3 cu 3 prinderi dar cu cablaj cu tot...daca pui gen 3 îți trebuie vcds sa oprești senzorul după ea ...dar mai întâi incearca sa o gresezi și să o mai strangi pe a ta...se gresează și se mai strange pe la cei doi călăreți sau tacheți pe la pinionul motorului electric (este unu singur calaret sau tachet)și pe la axul central al casetei unde ai și un rulment
    1 point
  27. Multumesc pt cuvintele frumoase, ma bucur ca va place Si niste poze de azi. Din pacate nu reusesc deloc sa fac o poza in care sa arate ca-n realitate, e un negru foarte "profund" grila si se pierd foarte multe detalii in poze
    1 point
  28. Clasicul gri quart... ala sobolan... eu am vrut albastra, sotia neagra... si am mai adaugat: Afisaj Maxi-DOT color Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection si functie Offroad Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS (Adaptive Frontlight System) si instalatie de spalare a farurilor cu verificarea nivelului de lichid pentru spalare Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Pregatire telefon cu Bluetooth comanda vocala Scaune fata / spate incalzite cu reglaj termic separat Sistem de navigatie Amundsen MIB2 touch-screen color, AUX-IN, USB, cititor card SD si harti Europa inclus inclusiv Smartlink+ SKODA Connect Infotainment online (1 an) Trapa portbagaj electrica
    1 point
  29. @razvan.ac nu numai masinii ii trebuie aceste drumuri, dar si soferului din mine Ms mult! @75NOR Ms frumos! Desi fac ceva km anual, eu tot TSI as fi preferat, dar nemtii nu prea aveau nimic in oferta. Totusi nu ma plang nici de motorasul asta, pana acum si-a facut treaba mereu. Am observat ca am ajuns sa schimb vitezele pe la 3000 rpm in localitate dar si in exterior (uneori chiar mai mult in exterior), schimb dupa ureche, imi place foarte mult cum toarce motorul la 3000 rpm si cade si intr-o turatie buna in treapta superioara. Cu riscul de a-mi pune sotia in cap, o sa-i accord putin timp masinutei in concediu si o sa-i fac niste poze cum trebuie. Nu e EA deosebita (a se citi "masina", nu "sotia" ) ca design, dar sper ca peisajele din Muntenegru de pe fundal sa faca pozele deosebite si sa scot in evidenta formele masinii O sa-l fac sa fie "micul meu proiect din concediu". Voi ati inceput moda asta cu poze artistice cu masina si e o idee foarte buna. Ati ridicat mult stacheta. Ca tot veni vorba de poze, trebuie sa fac poze si cu Golful 4. Nu l-am mai pus la vanzare cand am vazut ce preturi sunt, am preferat sa-i fac cateva imbunatatiri si sa-l pastrez. O sa-i fac un topic si lui si o sa detaliez acolo ce modificari a suferit.
    1 point
  30. Am mai facut ceva kilometri, un drum la Bacau, unul la Targu Mures, unul la Brasov, acum pe la Constanta. Am depasit saptamana trecuta borna de 200.000 km fara sa-mi dau seama si absolut fara nicio problema pana in prezent in aproximativ 18.500 de km de cand am luat-o. Peste 2 saptamani urmeaza inca un concediu in Muntenegru iar apoi urmeaza sa fac schimbul de ulei si filtre (dupa doar 6 luni de zile de la schimbul anterior). O sa-i fac si o sesiune foto speciala, timp sa am
    1 point
  31. Am pus cam de ... 1000 de km Titan Fuchs 5w30 Pro C3 XTL si sunt foarte multumit. Sunetul motorului a scazut semnificativ fata de Valvoline, se tureaza mai usor. Pare foarte OK pana acum. Daca rezista cat Valvoline ar fi grozav. Consumul nu a scazut semnificativ. E undeva la 0.2-0.3 l /100 km.
    1 point
  32. What? In Romania schimbi uleiul la 30000 km? NU mai da QUOTE la postul anterior! La urmatorul vei fi sanctionat conform regulamentului. Multumesc anticipat pentru intelegere. Marian
    1 point
  33. Masina ta merge cu un ulei care trebuie sa intruneasca norma specifica VAG vw 50400. De ce? Simplu: -masina are turbina si necesita un ulei extrem de mic in viscozitate. -unele modele au filtru de particule, deci cerinte specifice la ulei. Ce trebuie sa folosesti? doar ce scrie in cartea masini si nimic altceva. Ca acel ulei este long life si in Ro nu este indicat, in parte este adevarat, dar la tine este vorba de lubrefiere a motorului si turbinei, deci cit timp se exploateaza acest ulei este alta poveste.Tu trebuie sa asiguri cerinta de lubrefiere printr-un ulei specific.Practic ai sa constati ca atit la interval regulat cit si la interval long life de service vei gasi aceasi tip de ulei din clasa 5W 30, full sintetic, iar un 5W 40 este un ulei viscos care la rece nu asigura o buna lubrefiere iar daca mai ai filtru de particule apar probleme si acolo.
    1 point
  34. 0 points
  35. Orice Audi ai cumpara, sa fie Quattro neaparat, nu vei regreta nici o clipa. Quattro este tot ce face un Audi special.
    0 points
  36. Salut, Vin si eu cu o nou problema , ca si masina de altfel (5 zile ) .Dupa cum vedeti din poze , dupa 2 zile plasticul care acopera manerul usii nu se mai poate pune la loc , in lacasul lui ,nu mai sta la locul lui .Am fost la garantie , vor comanda piesa noua , asta veche nu se mai pupa , neam !!! In plus , le-am arata si o taietura(crapatura) in pielea de protectie de pe volan, abia ce am descoperit ... nu m-au crezut , dar eu chiar nu avem cum sa o fac
    0 points
  37. Uleiul pe care il ai tu satisface API SL, deci e ok pentru un motor pe benzina. Poti sa-l folosesti linistit, cu toate ca este mai scump decat SLX Professional 5W40. Daca nu alegi regimul longlife (si nici nu e recomandat in RO), foloseste in continuare 5W40.
    -1 points
  38. Intre 5W40 si 5W30 nu exista diferenta la rece! Diferentele sunt la cald, si acolo in favoarea W40-ului. La o temperatura a mediului ambiant de peste 30 grade celsius, W30-ul isi arata limitele. DAR, cu cat cele doua cifre sunt mai departate, uleiul asigura o protectie mai buna. Ideal este 0W60.. dar ramane la stadiul de... ideal. Pe de alta parte, cu cat cele doua cifrea sunt mai indepartate, uleiul este mai instabil in timp... se uzeaza mai repede. Asa ca: - un 5W40, pe fereastra de 15k km cat este un interval de service normal va fi superior unui 5W30. - un 5W40 este mai instabil in timp, deci la intervale de service extins nu il poti folosi. Folosind un limbaj deloc stiintific dar ca sa ma fac inteles treaba ar fi in felul urmator. Pe o scara de la 1 la 5, - primii 15k km - 5W40 ofera protectie 4. 5W30 ofera protectie 3. - dupa 15-20k km - 5W40 ofera protectie 1. iar 5W30 ofera protectie 3 Asa ca, folostiti ulei long-life DOAR daca faceti service long life(in Romania nu este posibil). Altfel, un 5W40 va proteja mai bine motorul vostru pe interval normal de service. Mai este si partea cu consumul redus de carburant. Un ulei subtire, chiar daca nu protejeaza motorul cum ar trebui, asigura un consum redus de carburant. Tu nu ai sa-l simti pentru ca este de ordinul sutelor de grame la mii de km.... dar la cate masini circula in Europa, se poate obtine o economie semnificativa. Si cum masinile oricum se schimba des, este normal sa se promoveze uleiurile subtiri. Dar strict pentru motor, nu aduc nici un avantaj.
    -1 points
  39. Mesajul pe care l-am trimis lui Vlad (eu sint cel pomenit mai sus iar el vad ca vrea sa fie aici): ............................. Intr-adevar la noi nu este agreat uleiul cu service variabil (nici macar in garantii) - exista pe forum o serie de discutii din care concluzia a fost ca n-are rost sa folosesti asa ceva - mai mult este si periculos deoarece: - a fost conceput pentru regim de folosire tip autobahn - adica regim relativ lejer functionare motor fata de regimul de oras din care as face o subcategorie - regimul de Bucuresti. Adica daca in Germania pe autostrazi poti merge 30-50.000 pina se uzeaza, la noi distanta se micsoreaza mult din cauza regimului de utilizare, gen mai mult de oras decit de autostrada. - senzorul de uzura nu sesizeaza cantitatea de praf care la noi e mult peste normal (si aici iar as cita Bucurestiul - un imens santier ). De aceea pot apare uzuri la motor fara ca uleiul sa fie uzat. Numai din cauza prafului. - celalalt element important al circuitului de ungere - filtrul - nu s-a ajuns la o concluzie ferma - se schimba cind schimbam uleiul sau normal ca pentru ulei cu schimb fix ? Parerile au fost impartite. Si si eu zic ca daca uleiul se schimba la xx.000km, n-ar fi logic sa schimbi filtrul la fiecare 10-15.000km. Ar insemna sa te mozolesti cu uleiul ala, sa completezi de fiecare data, si ce-o mai fi. Dar ai curaj sa folosesti filtrul asa de mult? Cam astea sint ideile de care imi aduc aminte acum pe moment. Sper ca sint cele mai importante. Oricum stai linistit - si eu zic asta - pentru ca 504.00 si 505.01 sint compatibile. Diferentele majore dintre ele e ca 505.01 este o generatie mai veche si este cu service fix, pe cind 504.00 este norma mai noua si este cu service variabil. Dar 504.00 respecta (si) 505.01. Cit despre viscozitate, cel mai bun pentru clima noastra din ce in ce mai calda, este 5W40. E bun si iarna e bun si vara pe canicula. 5W30 este mai fluid la cald si asta inseamna ca vara poate crea probleme (ungere mai slaba chiar la turbina). Ca marci de ulei cel mai utilizat este Castrolul. Totusi eu am optat pina la urma pentru LiquiMoly din motiv de siguranta a originii. De asta am fost eu sigur acum un timp ca este original, ambalat in tara lui de origine. Dar si la asta la ultimul schimb am vazut un biletel cu un SRL pe-acolo asa ca nu mai bag mina in foc nici pentru el. Cel mai bine ar fi daca ai pe cineva care circula si pe afara si sa-ti aduca de dincolo. ................................. Mentionez ca la ora cind am trimis mesajul nu stiam ca exista o discutie deschisa.
    -1 points
  40. Daca iei Fuchs sa iei doar cu XTL altfel nu.
    -1 points
  41. Dupa schimb/revizie, am facut 13.000 de km si mi-a consumat cca 550 de ml de ulei. Deci se pare ca acel consum initial a fost mai mare pt ca motorul era nou. Daca o sa-mi consume 1 l de ulei la 20.000 de km, eu sunt f ok pe partea asta. Nu ma deranjeaza deloc avand in vedere ca fac schimbul la 30.000.
    -1 points
  42. La TBN: 6,52 e clar cat de bun e, sincer uleiurile de la nemti sunt mediocre in comparatie cu ce fac olandezii sau americanii. Nici macar nu specifica pe site-ul lor TBN-ul, trebuie sa stai sa cauti ca sa gasesti ceva. De curiozitate m-am uitat de ulei ca vad ca lumea il ridica in slavi, asta dupa ce pe cel vechi in schimba de la 10.000 in sus lol
    -1 points
  43. Salut colegi, dupa 8 ani in care golfie m-a slujit cu incredere si destoinicie(nu m-a lasat niciodata in drum), dar am simtit din plin lipsa spatiului(mai ales dupa ce a venit fetita), lipsa dotarilor, etc ... am trecut la altceva! ... Noua achizitie se prezinta astfel: Octavia 2 FL - 1.2 TSI echipare business ... an 2010,90200 KM, luata de noua din Ro. M-a uimit motorul cat de bine trage! Are absolut toate reviziile si interventiile doar la dealer Skoda. M-a uimit spatiul din interior si portabgajul! Ca si dotari e echipare ELEGANCE cu ceva extra ... Sunt foarte incantat de ea si se aseaza foarte bine pe drum ... Multumesc lui @Emilut pt. sfaturi si pt. ca a fost persoana de legatura ... Multumesc lui @Aerofan pt. "microbul" dat ..... Deocamdata 2 foto la repezeala dupa un dus si o ceruire ...voi revenii cu fotografii de interior.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!