Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2017 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, Pentru ca sunt posesor de Touareg din anul 2004, ( Touareg V6, 3.2 i an 2003- vandut, Touareg R5, 2.5 TDI an 2006- inca in familie) trebuia sa continui traditia cumparand inca un Touareg in anul 2017. Cu 3 luni in urma am comandat un Touareg 7P V6 3.0 TDI cu care am facut deja aproape 3000 km in ultimele 3 saptamani. Va prezint cu deosebita placere aceasta masina in versiunea care se vinde in Franta, detaliind dotarile optionale si accesoriile cu care a fost comandat, asteptand pareri si discutii in legatura cu expunerea mea: Touareg Carat Exclusiv 3.0 V6TDI SCR Terrain Tech BlueMotion Tiptronic 262 CP Dotari optionale: Culoare - reflex silver metallic Jante aliaj usor "Masafi" 9Jx20 Pachet Design"Chrome &Style" Pachet piele Vienna Plafon in culoare negru titan Decor interior aluminiu Volkswagen Exclusive Airbag-uri laterale spate Climatizare 4 zone Pachet "Memory Premium" Climatizare activa pentru scaunele fata Scaune fata-spate incalzite Adaptive Cruise Control - ACC Dynamic Light Assist Side Assist si Lane Assist Pachet asistenta sofer Suspensie pneumatica clasica Carlig de remorcare cu actionare electrica Keyless Access Actionare electrica hayon Senzor Easy Open Geamuri laterale din sticla laminata Jaluzele pentru geamurile laterale spate Area View -sistem de 4 camere video Sistem audio DYNAUDIO „Confidence" Interfata MEDIA-IN iPod/iPhone Interfata MEDIA-IN USB Telecomanda usa garaj Trapa panoramica din sticla Volan multifunctional piele incalzit si control al vitezelor Pachet Ambient Led Pachet Conect Accesorii: Praguri laterale Aparatori noroi Protectii aripi in culoarea masinii Protectii bara fata si bara spate in culoarea masinii Deflector geam (inca nu au sosit in momentul in care am facut pozele)3 points
-
2 points
-
Dupa ce am vandut Touareg-ul am hotarat sa luam o masina pentru oras. Cochetam de ceva timp cu ideea de masina electrica. Am avut de ales intre Bmw i3 si E-Golf datorita optiunilor avute fata de competitori(si aici nu ma refer la baterie ci la optiunile interioare si exterioare). Datorita faptului ca la aceeasi echipare Golf-ul a "iesit" mai bine la pret si la garantie si ca i3-ul venea tocmai in noiembrie Golf-ul a iesit castigator. Din pacate cota de E-Golf-uri se terminase pe anul asta, nu am inteles de ce si am avut de ales intre 2 masini aflate pe stoc una mai "cheala" si una destul de bine echipata dar prost configurata in sensul ca are vopsea de 900 si ceva de euro dar nu are mufa de incarcare rapida. Pentru mine n-a fost tocmai un incovenient avand in vedere ca masina va sta noaptea acasa in garaj la incarcat. Fata de dotarea de serie are : Active Info Display- afisaj digital Alarma antifurt "Plus" Camera video Rear View Dynamic Light Assist si Lane Assist Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Interfata telefonie Business Keyless Access Lampi spate cu LED rosu inchis Oglinzi exterioare rabatabile electric Park Pilot Aseara am mers 70 de km dintre care jumatate au fost pe autostrada la 120 km/h si restul pe DN1 si in oras si range-ul a scazut cu doar 80 km ceea ce mi se pare foarte tare.1 point
-
1 point
-
Se ia în considerare cea mai mare valoare de presiune din manometru afișată după 5-6 rotații de motor, aia e compresia pe cilindrul respectiv. Depinde, ideal ar fi minim 12 bar.1 point
-
1 point
-
Da, stiu, se numeste "indice de viteza", insa in lege spune clar... Potrivit art.100, aliniatul 6 din Noul Cod Rutier, pentru conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă, şoferii riscă o amendă din clasa a IV-a de sancțiuni (de la 9 la 20 de puncte-amendă). In plus, in cazul unui accident, aia de la casco abia asteapta o astfel de chichita... Ai si tu dreptate in felul tau. In manualul masinii, la anvelope (pagina 149) scrie asa: Simbolul de viteză Se pot utiliza anvelope pentru toate anotimpurile sau de „iarnă“ (marcate cu M+S şi un simbol de vârf de munte/fulg de zăpadă ) dintr-o categorie de viteză inferioară decât cea menţionată în documentaţia tehnică a autovehiculului, cu condiţia ca limita de viteză maxim admisă pentru aceste anvelope să nu fie depăşită, dacă viteza maximă posibilă a autovehiculului este mai ridicată. La autovehiculele cu sistem Infotainment se poate seta de la tasta CAR limitarea de viteză pentru anvelopele pentru toate anotimpurile sau cele „de iarnă “ La alte autovehicule există posibilitatea să dispuneţi setarea limitării vitezei într-o unitate specializată. Dacă autovehiculul este echipat cu anvelope pentru toate anotimpurile sau de „iarnă“ dintr-o categorie mai mică de viteză decât viteza maximă indicată a autovehiculului (nu se aplică la anvelopele cu care a fost livrat din fabrică), se va aplica în habitaclu, în loc vizibil, în câmpul vizual al şoferului, o etichetă de avertizare cu valoarea maximă a vitezei pentru categoria de viteză a anvelopelor montate. Eticheta de avertizare (autocolant) poate fi înlocuită, valoarea maximă a vitezei pentru categoria de viteză a anvelopelor montate se poate seta în Infotainment (Valabil pentru anumite ţări.). Această etichetă stabileşte viteza maximă admisă a autovehiculului cu anvelopele pentru toate anotimpurile sau de „iarnă“, care nu trebuie să fie depăşită. Cu toate acestea art.100, alineatul 6 reprezinta legea...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai hui prin Europa am ajuns si in Tenerife M-a impresionat foarte mult soseaua care duce catre farul din Punta de Teno, nu stiu cat de mult poate arata un film dar la fata locului peisajul este fabulos ... nu m-am putut abtine sa nu filmez o parte din traseu ...1 point
-
M-am uitat mult timp lung la Touareg-ul albastru pe care l-ai avut la vanzare,din pacate nu am avut suficienti bani. Mă bucur cand vad ca romanii ies tot mai des din tiparul diesel. Sa ai noroc cu ea,arata foarte bine!1 point
-
Felicitari pentru alegerea culorii de exterior, poate cea mai potrivita din paleta VAG care poate face, cel putin vizual, ca masina sa para cu adevarat premium. Sa ai parte de itinerarii relaxante si rute fara evenimente neplacute!1 point
-
1 point
-
@aureliandan - Daca toata lumea ar cumpara anvelope doar pe baza testelor publicate de diferite organizatii (in special germane), atunci toti producatorii in afara de Continental ar fi in faliment.1 point
-
1 point
-
Trebuie vazut ce inseamna "a picat un injector ". Daca sa stricat partea electrica nu are nici o legatura cu 2T-ul1 point
-
nu este nici o coincidenta ,uleiul se foloseste in motor [in general vorbind] NU in motorina !! pentru imbunatatire calitate motorina etc sunt altele ! [dar nu ulei ]1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu cateva impresii dupa weekendul la munte M-am abtinut sa nu depasesc indicatiile din manual privind rodajul - pana in primii 1k km sa nu accelerez la maxim, sa nu turez mai mult de 2/3 din turatia maxima (eu mi-am impus sa nu trec de 3000 rpm deci sper ca totul o sa fie ok. O duc cat de curand sa vada si marea pentru ca de abia am 700 km parcursi. Drumul parcurs a fost exact ce imi trebuia sa ma bucur de masina iar serpentinele de pe Transbucegi si spre Padina au fost un deliciu. Motorul a tors foarte placut, urcarile mai abrupte facute cu treapta a 2-a dar eram obisnuit de cand am mers cu Toledo 1.2 deci nu il pot cataloga ca un minus plus de asta nu am vrut sa merg subturat. Am fost 3 adulti in masina plus foarte putin bagaje iar consumul la intoarcere la intrarea in Bucuresti a fost de 5 aproximativ (4,6 am vazut cel mai putin pe A3) super multumitor tinand cont ca in ambele zile am urcat pana sus pe Transbucegi respectiv Padina. Am uitat sa fac poza la bord si cand am pus din nou contactul consumul a disparut si am ramas cu cel long-term care a ajuns pe la 7 dar revine incet incet la consumul clasic de Bucuresti (8-9)...masina oricum inca este tanara deci despre consum cand mai aduna km sa fie ceva relevant, momentan sunt 40 extra-60 urban. Pe langa poze mai am 2 probleme pe care le voi spune vineri cand ma duc inapoi la PBN legat de far, si anume: Cand am ajuns acasa, dupa 20 minute aprox cand mi-am dat seama ca nu am facut si eu poza la tot drumul retur am zis sa pun contactul sa o pornesc poate poate imi afiseaza si se intampla asta: https://goo.gl/photos/3AsMZLsHRUBcocoj8 Am zis sa mai incerc inca o data si sa incerc sa o pornesc: https://goo.gl/photos/WbUbEkhoe6vGZJ1W9 Dupa cateva secunde primesc pe ecran mesajul asta legat de baterie (macar m-am lamurit de ce nu intra s/s) Masina la urmatoare pornire pana astazi nu a mai facut asa, nu a mai avut probleme la pornire sau altceva. Ce ar putea fi? intreb pentru ca vreau sa vad ce explicatie primesc de la PBN si cum nu ma pricep asa bine la partea mecanica/electrica sa nu ma abureasca cu ceva. Daca este considerat off-topic postez intr-un thread dedicat. Vin si cu cateva poze sa inchei intr-o nota mai frumoasa1 point
-
Slovenia este o minunăție de tara.ff curata și are un aer f proaspăt. . O frumusețe.1 point
-
Prima chestie cumparata: plasa pentru portbagaj ce trebuie sa ajuna maine Urmeaza scutul metalic si neaparat padelele pentru volan, din pacate a venit fara si nici nu aveam posibilitatea de a le pune de la bun inceput pe masina. Si inca o poza, dintr-un unghi care o avantajeaza1 point
-
Aproape 5000 Km cu masina in 10 zile nu se poate numi vacanta. Este rupere de oase, munca grea, oboseala si nervi, nu te poti bucura de nimic. Eu personal nu m-as inhama la asa ceva.1 point
-
1 point
-
Nu stiu ca de "curand" o sa fie si asta fosta ... Vreau sa incerc ceva benzinar mai puternic0 points
-
eu am 170k fara probleme pe 2.0 si 3.0 cu 190k reali cu pompa dusa, varza. Nici un upgrade nu e musai. Exista destule modele noi cu pompele varza. cauta-le pe forumurile din afara. La noi passatul B8 e cam rar ..nu am vazut prea multe, implicit sanse mai mici sa vezi plangeri pe forum. modelul 2016 biturbo de 326 cai are aceeasi pompa ca 3.0 meu din 2011 , e chestiune de timp-probabilitate. Considera ca multe din astea mai sunt si in garantie inca, deci daca apare ceva se rezolva la dealer.-1 points
-
Eu cam prin toate reviewurile citite am vazut ca TS860 de la Continental ocupa primul loc fara exceptii si asta bazat pe masuratori exacte, singurul loc unde nu exceleaza este acvaplanarea, cand treci prin apa mai adanca dar altfel pe suprafete doar umede, unde apa este mica au aceleasi performante de top. Desi am un haldex in dotare caut si eu sa-mi pun cele mai bune cauciucuri de iarna, am avut in trecut Michelin Alpin si am fost multumit insa acum vad ca aceste TS860 sunt peste Alpin aproape la toate categoriile asa ca o sa merg pe TS860-1 points
-
Uleiul e praf si cred ca mai bune erau filtrele de la mann sau mahle, in rest e bine.O sa iti consume Castrol”ul, plus ca trebuia sa pui 5w, in special ca vine iarna acum.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00