Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.09.2017 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, Pentru ca sunt posesor de Touareg din anul 2004, ( Touareg V6, 3.2 i an 2003- vandut, Touareg R5, 2.5 TDI an 2006- inca in familie) trebuia sa continui traditia cumparand inca un Touareg in anul 2017. Cu 3 luni in urma am comandat un Touareg 7P V6 3.0 TDI cu care am facut deja aproape 3000 km in ultimele 3 saptamani. Va prezint cu deosebita placere aceasta masina in versiunea care se vinde in Franta, detaliind dotarile optionale si accesoriile cu care a fost comandat, asteptand pareri si discutii in legatura cu expunerea mea: Touareg Carat Exclusiv 3.0 V6TDI SCR Terrain Tech BlueMotion Tiptronic 262 CP Dotari optionale: Culoare - reflex silver metallic Jante aliaj usor "Masafi" 9Jx20 Pachet Design"Chrome &Style" Pachet piele Vienna Plafon in culoare negru titan Decor interior aluminiu Volkswagen Exclusive Airbag-uri laterale spate Climatizare 4 zone Pachet "Memory Premium" Climatizare activa pentru scaunele fata Scaune fata-spate incalzite Adaptive Cruise Control - ACC Dynamic Light Assist Side Assist si Lane Assist Pachet asistenta sofer Suspensie pneumatica clasica Carlig de remorcare cu actionare electrica Keyless Access Actionare electrica hayon Senzor Easy Open Geamuri laterale din sticla laminata Jaluzele pentru geamurile laterale spate Area View -sistem de 4 camere video Sistem audio DYNAUDIO „Confidence" Interfata MEDIA-IN iPod/iPhone Interfata MEDIA-IN USB Telecomanda usa garaj Trapa panoramica din sticla Volan multifunctional piele incalzit si control al vitezelor Pachet Ambient Led Pachet Conect Accesorii: Praguri laterale Aparatori noroi Protectii aripi in culoarea masinii Protectii bara fata si bara spate in culoarea masinii Deflector geam (inca nu au sosit in momentul in care am facut pozele)8 points
-
Dupa ce am vandut Touareg-ul am hotarat sa luam o masina pentru oras. Cochetam de ceva timp cu ideea de masina electrica. Am avut de ales intre Bmw i3 si E-Golf datorita optiunilor avute fata de competitori(si aici nu ma refer la baterie ci la optiunile interioare si exterioare). Datorita faptului ca la aceeasi echipare Golf-ul a "iesit" mai bine la pret si la garantie si ca i3-ul venea tocmai in noiembrie Golf-ul a iesit castigator. Din pacate cota de E-Golf-uri se terminase pe anul asta, nu am inteles de ce si am avut de ales intre 2 masini aflate pe stoc una mai "cheala" si una destul de bine echipata dar prost configurata in sensul ca are vopsea de 900 si ceva de euro dar nu are mufa de incarcare rapida. Pentru mine n-a fost tocmai un incovenient avand in vedere ca masina va sta noaptea acasa in garaj la incarcat. Fata de dotarea de serie are : Active Info Display- afisaj digital Alarma antifurt "Plus" Camera video Rear View Dynamic Light Assist si Lane Assist Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Interfata telefonie Business Keyless Access Lampi spate cu LED rosu inchis Oglinzi exterioare rabatabile electric Park Pilot Aseara am mers 70 de km dintre care jumatate au fost pe autostrada la 120 km/h si restul pe DN1 si in oras si range-ul a scazut cu doar 80 km ceea ce mi se pare foarte tare.3 points
-
Salutare, In primul rand sper ca am deschis topicul unde trebuie, daca nu, rog un moderator sa-l mute in aria corecta. Totul a inceput cand am vazut acest produs: E-MFA ADDON . Acest device se conecteaza in spatele head unit-ului si trimite catre instrument cluster diferiti parametrii: presiune turbo, cantitatea de motorina din rezervor, temp. ulei etc. Din pacate pretul este cam mare din punctul meu de vedere. Drept urmare mi-am propus sa incerc sa fac un device asemanator. Pentru inceput o sa incerc sa explic putin cum comunica “calculatoarele" din masina intre ele. Protocolul folosit se numeste CAN BUS(Cotroller Area Network). Sunt folosite 2 fire: CAN_HI si CAN_LOW. Intr-o masina VW in care se foloseste protocolul CAN BUS exista mai multe retele CAN: Drivetrain CAN data bus (high speed) with 500 kBit/s. Aici avem de exemplu: Engine ECU, ABS, Airbag, Calculator Coloana Volan, Instrument Cluster Convenience CAN data bus (low speed) with 100 kBit/s Aici avem de exemplu: BCM, Central Convinience Infotainment CAN data bus (low speed) with 100 kBit/s Aici avem de exemplu: Navi, Radio, Modul Bluetooth, Telematics Comunicarea intre toate retelele CAN dintr-o masina se face folosing un CAN GATEWAY. Toate mesajele trimise de catre "calculatoarele" din retea trec prin CAN Gateway. Cred ca il putem compara cu un network switch. De exemplu: Head unit-ul trimite catre Instrument Cluster numele melodiei. Head unit-ul este in Infotainment CAN iar Instrument Cluster-ul este in Drivetrain CAN. Acest mesaj trimis de Head Unit ajunge in CAN Gateway si de acolo este trimis mai departe catre Instrument Cluster. Daca tot am ajuns la "mesaje". Asa arata un mesaj trimis intr-o retea CAN: Exemplu general: CanSend(ID, byte 1, byte 2, byte 3, byte 4, byte 5, byte 6, byte 7, byte 8) Mesajul contine ID-ul "Calculatorului" care trimite mesajul + 8 bytes de informatie. In reteaua CAN ID-urile "calculatoarelor" sunt alocate in functie de importanta lor. De exemplu ABS are ID-ul 0x1A0, Airbag controller are ID-ul 0x050 Exemplu mesaj real: CanSend(0x531, 0x0c, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0) Acest mesaj este trimis catre Instrument Cluster sa aprinda martorul pentru faza lunga. Exista si mesaje mai mari de 8 bytes. De exemplu cand se trimite numele unei melodii sau numele postului radio. Pentru a trimite mesaje mai mari de 8 bytes VW foloseste un protocol proprietar numit VW Transport Protocol 2.0. Mesageria CAN nu este disponibila pe internet iar VW nu va face publica niciodata mesageria CAN a masinii din motive de securitate. Acum revenind la proiect. Ca si hardware voi folosi o placa de dezvoltare Arduino si un shield CAN BUS: Ce vreau eu este sa ma leg in reteaua CAN in locul modulului Bluetooth(oricum nu il am instalat pe masina), sa trimit catre Instrument Cluster mesaje folosind ID-ul modului Bluetooth. Asta in teorie. Pana acum am lucrat pe birou, cu un instrument cluster fara maxi-dot. L-am folosit sa imi dau seama cat de cat cum stau lucrurile. Am reusit sa trimit mesaje folosind diferite ID-uri. De exemplu am reusit sa sting martorii de ABS, Airbag si sa aprind martorul de faza lunga. De asemenea am reusit sa controlez si vitezometrul. Atasez un link cu un filmulet postat de mine pe youtube: Urmatorul pas este sa ma mut in masina, unde am Instrument Cluster cu Maxi-dot si sa incerc sa adaug un meniu pe langa cele existente: MFD, Audio, Navigation. Setup si sa afisez text. Pe masura ce voi avansa cu testele voi posta pe forum.1 point
-
M-am uitat mult timp lung la Touareg-ul albastru pe care l-ai avut la vanzare,din pacate nu am avut suficienti bani. Mă bucur cand vad ca romanii ies tot mai des din tiparul diesel. Sa ai noroc cu ea,arata foarte bine!1 point
-
1 point
-
Felicitari! O masina superba, intr-adevar echipata full (nu cred ca a ramas ceva nebifat pe configurator ☺). Sa va duca mii si mii si mii de km fara probleme. Sute de mii ☺. Pretul este partea mai...greu de mestecat si digerat, dar asta-i Franta asa-s preturile. .. Macar la partea asta la noi in Romania este mult mai bine decat acolo la voi ☺...1 point
-
Da tacheții jos și baga vaselina se blochează tacheții se usucă vaselina....desfă șurubul central de la axul casetei ai să dai de un rulment greseazal și pe ăla strângel mai bine ...pe motor mai ai un tachet strângel și pe ăla puțin dar foarte puțin jocul admis 1mm desfă capacul de la motor din plastic are doua șuruburi greseaza și acolo de jur împrejur pe melc ( nu da pe curea ) (ai să vezi și tachetul care apasă când desfaci capacul) gresarea pe la burdufuri e cam frecție la picior de lemn scuze expresia Uitasem toată operațiunea se face cu cadrul jos (scut ...burta cum vreți să îi spuneți)1 point
-
Am ajuns in bord la 6500 km, am facut un drum Romania - Italia cu bine. Masina s-a comportat foarte bine, pana in Italia am pus motorina cam de 100- 120 euro daca tin eu minte. (Pana la Roma). Eu zic ca este foarte bun consumul, pe autostrazi am mers 100-140 in functie de frafic. Prin traficul din Roma este ok, cutia de viteze raspunde prompt, masina este impecabila, comfortul de asemenea, nu m-a durut spatele deloc la drum lung. Mi-e putin frica de cate scutere trec pe langa mine , in rest totul ok. Am gasit si un garaj cu plata lunara chiar langa bloc 100 coco/lunar . De tinut in fata blocului in niciun caz, risc sa o gasesc zgariata imediat + ca nu gasesc loc de parcare seara.1 point
-
ok , nu mai spun Da dar motorul de 140 de cai are 250 nm cuplu este la limita, oare tot uscat e?1 point
-
1 point
-
Vad ca exista inclusiv cu grafice pe MFD+ aici http://www.fis-control.de/index_en.html Firmware aici : 2017-07-15_-_fis_control.fw Este si un configurator http://www.fis-control.de/config_en.html1 point
-
Nu stiu daca la Galati/Braila gasesti masina cu km reali..... Un cunoscut, saptamana trecuta, desi i-am spus ca nu are ce sa caute la Galati, s-a dus sa-si ia un Audi A4 (2015)....in bord avea 135 000 km, reali avea 202 000 km Pozele erau facute in acelasi loc in care este acest CC1 point
-
Pentru curatare si efect mat va recomand Sonax Profiline Plastic Cleaner. Cine vrea mai mult luciu si revigorarea culorilor poate incerca Poorboys Natural Look Dressing. Ambele sunt foarte bune.1 point
-
Masina a fost programata la un coating ceramic la dyc garage. Revin cu poze saptamana urmatoare.1 point
-
Se pot schimba pe pozitie.e spatiu suficient.Se castiga spatiu mai mult daca se desface aparatoarea de tabla.are 3 suruburi torx. Dar e suficient pentru inceput sa desfaci burdufurile si sa gresezi axul, dupa care virezi. Repeti de cateva ori.apoi strangi foarte putin tachetul.foloseste un marker sa pui semne.Mai mult iti dai seama la fata locului. Mai exista un surub langa cel al puntii, in dreapta, de acolo se strange melcul actionat de servo-motor.dar in prima faza nu umbla la el.Acela e responsabil cu sunetul la virajul pe loc st-dr repede.1 point
-
Duminica trecuta am pus vaselina(castrol-litiu etc..) la nuca bieletei si am gresat cat am putut axul cu cremaliera(vaselina siliconica).Dupa care am strans 1-2grade tachetul de pe dreapta, cam putin.elsa zice 5-10grade Am mai gasit un cablu care miscat lovea in tabla prin zona aia.I-am bagat niste banda dublu adeziva si am indoit putin tablele pe dedesubt. Pare ca s-a ameliorat.sa vedem cat tine. Am sa reiau sambata operatia pe dreapta si apoi trec pe partea stanga.Sa vedem ce improvizatie fac sa bag vaselina si la servo-motor fara sa surubaresc prea mult. Pe stanga nu reglez deloc, doar pun vaselina. Daca nu as avea urechea formata si ceva tigle lipsa nu mi-as da seama ca exista uzura.1 point
-
@calin.g nu vorbim de motorina scumpă vs motorina ieftina la -15 grade. Acolo clar e diferenta intre ele, si e vorba de aditivii speciali pentru temperaturi joase. Dar nu e vorba de "calitate", ci de anumite proprietati ale motorinei la temperaturi joase (care apropo, la benzină nu se aplica). Vorbim de situații normale, nu extreme. La -20 de grade si eu le recomand celor cu diesel sa alimenteze cu motorina scumpă, acela e singurul moment din an cand pot simti diferenta intre cele 2.1 point
-
Pe spate golful 5 are independenta, ca si Golful 4 4motion. Diferenta e la stabilitate pe viraje, nu la confort. Problemele nu sunt de la puntea rigida spate ci de la arcuri/amortizoare sau ceva bucse aiurea. In plus - conteaza mult cauciucurile - diametru/talon dar si modelul in sine. Unele sunt pur si simplu foarte rigide...1 point
-
1 point
-
Salut. Am observat ca iti caut un CC de ceva timp si doresc sa fac o mica observatie. In urma cu putin timp (anul acesta) un coleg de aici de pe forum foarte cunoscut, mecanic de altfel, a mers si si-a luat un passat CC de afara (Franta) 2009 spre final, 170 CP 2.0 TDI euro 5. Masina a luat-o cu 10500E si avea pe bord 270.000km. Daca tu ai impresia ca gasesti R-line cu 11.000euro si cu 130-140.000km cred ca nu stii in ce te bagi, sau urmaresti o teapa mai exact. Cu 11.000 euro de abia iei passat variant 2011-2012 cu 150.000km, d'apoi passat CC care are pretul de lista mult mai mare. Este decizia fiecaruia ce face cu banii lui, insa intr-un asa buget, eu nu m-as uita la passat CC, este prea mic bugetul.1 point
-
Am spalat ieri masina la un self car wash. Cateva poze cu masina fix inainte de apus.1 point
-
A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:1 point
-
Inspirat de colegul @~LauR~ am zis sa imi incerc si eu indemanarea sa imi fac un suport de ceas de boost... Cam asta va iesi...dar asta e varianta bruta...urmeaza sa iau alta cutie si sa o lucrez mult mai ok pe parte de detalii/finisaje... Firele si furtunul vor iesi pe gaura mare ca si cum masina ar bea RedBull cu paiul iar suportul va fi lipit cu bizon de parbriz... Suportul imi permite sa il misc atat sus/jos cat si stanga/dreapta... Urmeaza sa vad unde/cum ma leg la admisie...avand 2 variante sa vad care e mai simpla...1 point
-
1 point
-
Am ajuns si in Grecia dupa 757km door to door. Cu plecare la 4 dimineata,totul s-a derulat fara probleme. Adunat nu am stat mai mult de 15 minute in vami si inca o oprire pt realimentare. Mers legal in BG si destul de legal in Grecia.1 point
-
Frumos din partea acestor injectoare sa cada asa fara nici un avertisment ... la PD cu injector blocat am facut vreo 5000 km :(, acolo robustete la failure . Eu cred ca ma orientez spre benzina la urmatoarea masina .1 point
-
Eu nu am putut face niciodata 30.000 km asa cum ar trebui sa pot pentru ca imi scade intervalul pe la 26-27. Deci suma adunata nu da 30.000 ca da 27.000 de mii. Nu e cum spui tu. La un a6 3.0 bitdi, cu interval variabil am schimbat la 15.500 ca asa ma anuntat si a considerat el, masina mergand mult in oras. Conditiile de trafic din Romania sunt foarte bune, spre exemplu uleiul se distruge la temperaturi mari, spre exemplu pe autostrada in Germania cand merg unii cu 190 cand viteza maxima a masini e 180 in talon, masina mergand turata si fiind in sarcina. In romania folosesti toata plaja de turatie, si e putin probabil sa stai aproape de rosu timp indelungat. 2 Romania face parte din tarile in care intervalu e 30.000 km, dupa ce sa analizat situatia de fond. In dubai sau kazakstan, intervalul nu e 30.000 km din diferite motive. Sunt camioane care fac peste 100.000 km cu un schimb, si utilitare care fac 50.000-60.000 de km cu un schimb. Nu vad care ar fi problema sincer sa faci 30.000 cu un autoturism. Eu am mers pe circuit si nu am nici o problema, merge absolut perfect masina. Si sunt sigur ca merge mult si bine fara probleme, mergand pe circuit, avand soft si schimband uleiul la cat spune computeru!1 point
-
Eu spun ca nu are rost sa schimbi uleiul numai daca nu ai ce face cu bani si vrei sa ii arunci la gunoi. Tehnologia se schimba iar uleiurile devin tot mai bune si mai performante. Daca ai facut 14000 km si iti mai arata 16000 inseamna ca conduci exemplar. Esti in grafic din punctu meu de vedere. Poti sa schimbi filtru de aer, cel mai bine ar fi sa il comanzi tu la un service vw si sa il schimbi cu mana ta, e vorba de 4 suruburi doar. Nu e mare lucru absolut deloc. Masina poate sa faca mai mult de 30.000 km cu un schimb de ulei, dar e pus asa ca sa fie cat de sigur posibil. Crezi ca daca ar fi necesar la 15.000 km sa faci schimbu, nu te-ar obliga fabricantu sa o faci? Pentru ei ar fi foarte avatajos sa schimbe mai repede ca din service castiga nu din vanzarea masinii.1 point
-
DA, la unele modele nu s-au pus. Sau poate a fost demontata. Vezi sub scaun, in podea, acolo unde intra mufa de la airbag , langa ea, trebuie sa ai o mufa mica neagra. daca nu este, atunci nu a avut din fabrica.1 point
-
Referitor la prima revizie cum arata uleiul dupa 2 ani ?Cati km ai facut in acest timp?Oricum, la prima vedere, pare cam mult 30k...Sau 2 ani...Multi colegi au ales sa faca revizia la 15K.Cand am ridicat masina, acum 2 luni, seful de service mi-a zis: daca neamtul iti da garanie pentru 30K sau 2 ani de ce iti bati capul?0 points
-
@mitza91, lasa-ma sa te contrazic, asa cum te-au mai contrazis si colegii cu alte ocazii, pe tine sau pe altii care indeamna sa tinem uleiul in motor timp de 30k km. Pentru binele masinii si al proprietarului, fiecare isi schimba uleiul si filtrele dupa propria constiinta. 4L de ulei cat intra intr-un 1.2 nu cred ca e nicio paguba sau risipa de bani pentru cineva ce detine aceasta masina. Cat despre afisajul ce contorizeaza vizitele la service/inspectie, te asigur ca e setat asa incat ca suma km parcursi + km ramasi sa dea intervalul ales de proprietar. Inca o observatie importanta zic eu e stilul si conditiile de mers din RO, incomparabile cu tarile civilizate, conditii care afecteaza mai mult sau mai putin atat uleiul din motor, cat si motorul daca nu facem schimburile la momentele potrivite.-1 points
-
Nu vreau sa intru un polemica cu nimeni, pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui, dar eu as pune doua intrebari: ati verificat cum arata uleiul dupa 15k Km? Si daca da, vi s-a parut ca e ca si scos din bidon? Dar filtrul de aer dupa vreo ...7000 Km in Romania ?-1 points
-
Am verificat bateria cumpland in paralel alta baterie. Nu este de la baterie. Acum am dus-o la un service sa vedem ce raspuns primim, masina este a unui coleg de servici, Multumesc!-1 points
-
trimite un prieten sa le spuna ca are o octavia 3 cu motor ca al tau cu 110000 de km luata din Germania, iesita din garantie si ii curge pompa de apa. Vezi ce ii spune. Teoretic exista teoria ca ce se demonteaza la distributie nu se mai remonteaza, dar acum depinde unde e pompa de apa si de cine este antrenata.-1 points
-
Dupa carte dupa primii 2 ani sau 30.000 Km se schimba doar uleiul si filtrul de ulei. Nu de aer, nu de polen, nu de combustibil. Dar fiind in Romania, cum este formula "shaurma cu de toate", asa este si formula "uleiul si toate filtrele". (daca vrei sa arunci cu banii).-1 points
-
Mie mi-au lasat in masina filtrul de AC si era plin de praf si frunze - trebuia schimbat Nu am fost la reprezentanta in ziua cand au facut revizia ( am dus-o dimineata si am luat-o dupa-amiaza ) mi-au lasat in masina o jumatate de litru de Castrol Oricum dupa prima revizie la 30.000 km sau 2 ani , urmatoarele revizii se fac la 1 an sau 30.000 km , si nu se schimba cum zicea colegul ""shaurma cu de toate" !!! Schimburile se fac dupa " Plan de service ".-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00