Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.09.2017 în toate secţiunile

  1. @aureliandan - Daca toata lumea ar cumpara anvelope doar pe baza testelor publicate de diferite organizatii (in special germane), atunci toti producatorii in afara de Continental ar fi in faliment.
    2 points
  2. Golful 5 are pe fata suspensie Mac Pherson si pe spate independenta. Multilink gasesti la vw doar pe fata la passat b5 si b5.5.
    2 points
  3. Avand in vedere ca de vreo 3 saptmani am devenit tatic a venit vreamea sa trec si la o masina de familie....m-am decis sa pastrez in continuare Audi TT MK1 quattro asa ca nu am vrut ca a doua masina sa fie f scumpa....am vrut benzina ca ulterior sa ii pun gpl...si de ieri sunt proprietar de Bora...pretul a fost 2200....mai sunt ceva banuti de investit in ea dar faptul ca nu am dat f mult si ca piesele vor fi schimbate de mine...si nu pe incredere cum zic multi samsari....ca si probleme....flanse amortizoare fata, un burduf planetara, trebuie revizia cu ulei si filtre..disributia e schimbata...am desfacut capacul si se vedea ca e noua..contitech..made in germany....pe tester a dat clasicele erori de lambda si egr...scaunul soferului nu merge incalzirea Mi-a placut ca are clima, pachet aluminiu, ceasuri pacific....si e ff curata avand in vedere ca are 15 ani..are doar minidot si acela pe jumatate mort uneori...cred ca o sa trec pe maxidot si vreau neaparat functia needle sweep...am mai avut un golf 4 1,4 de care cu greu m-am despartit....si ma bucur ca am am redevenit "parinte" de vw golf 4..alias bora :).. pe masura ce ii fac cate ceva mai postez...din cate am vazut motoarele AZD au destule hibe..sper sa ii dau de cap...sta cam turata la relanti..si nu are vlaga deloc in ea..APP...ce ulei folositi? dupa lungi cautari am vazut ca vw cam asta recomanda....5w30... uitasem sa va zic..azi prima problema...bateria...am cumparat deja un rombat...acum pleaca la sfert
    1 point
  4. E prima data cred cand citesc din topicul asta si vazand tot felul de mituri (aia e foarte proasta, aia e minunata, cu aia nu trage masina, cu cealalta prinde suta in 3 secunde..), am zis sa scriu si eu 2 randuri, poate vor folosi cuiva pt a intelege treaba cu locul de unde alimentati in mod obiectiv, nu subiectiv. Eu la 1.4tsi nu am pus pana acum decat Petrom 95, Petrom Extra 99 (nu se mai numeste 98 de foarte multi ani), OMV 95 si OMV 100. La 1.9tdi am pus MOL ieftina, MOL scumpa, Petrom ieftina, Petrom scumpa, OMV ieftina, OMV scumpa. Concluziile mele personale si subiective au fost cam asa: la benzina, nu am simtit nicio diferenta indiferent cu ce am alimentat dintre cele 4 - motorul merge la fel cu toate; la diesel mi s-a parut ca merge foarte putin mai frumos motorul cu OMV scumpa, iar cu toate celelalte e fix acelasi lucru. Si nu, niciuna dintre masini nu imi trage mai bine sau mai prost, indiferent de unde am alimentat. Inca ceva, doar asa fyi - OMV 100 e aceeasi benzina cu Petrom 99 (da, amandoua au CO 100+, iar denumirile sunt pur pentru marketing - in special pentru cei care nu se informeaza si doar citesc "cifrele" de pe tabelele de la intrarea in peco-uri). Stiu, multi au impresia ca OMV 100 zboara, Petrom 99 e clar sub - poate dupa ce afla treaba asta nu vor mai simti diferenta - evident, ea nu a existat niciodata, dar la noi toti efectul placebo e foarte accentuat, cu atat mai mult cu cat punem suflet in masinile pe care le conducem. Acum probabil multi o sa incepeti sa spuneti ca nu stiu ce vorbesc, dar daca nu ma credeti, luati intr-o sticla benzina Petrom 99, in alta benzina OMV 100, mergeti la un laborator si veti vedea ca e aceeasi. Ideea e simpla: OMV are denumirea de 100 iar Petrom de 99 doar din motive de marketing, pentru ca OMV 'trebuie' sa vanda mai scump, iar daca o numeau la fel ca pe cea de la Petrom isi furau clientii de la una la alta, iar interesul austriecilor este sa intre cat mai multi bani direct in firma mama, nu sa mai lase din bani si pe la statul roman, deci cumva trebuiau sa faca sa para superioara cea a lor (a lor, impropriu spus, ca tot a noastra e). La diesel in schimb motorina Extra Petrom este identica cu cea ieftina OMV - iar aici merita sa cumparati din cea ieftina de la OMV pentru ca e mai ieftina decat Extra Petrom. Pe final, vreau sa va spun doar atat: singura diferenta notabila o poate face doar peco-ul de unde alimentati, indiferent care este brand-ul sub care vinde combustibilii. Stiti vorba aia: omul sfinteste locul. E foarte adevarata si se aplica 100% si aici. La fel cum la baie intr-un peco Rompetrol de pe strada X este extrem de curat, iar in altul din strada Y este oribil, exact asa este si cu pompele, cu aditivii ce se pun cand se alimenteaza pompele, etc. Exista peco-uri si bune si proaste, din fiecare brand. P.S. Stiu ce vorbesc, iar cine lucreaza in domeniu sau in vreun peco (indiferent de brand) poate confirma.
    1 point
  5. Salut, nu se topeste nimic, tinand cont ca este din plastic ABT. eu unul nu am vazut asa ceva la nici o masina care are evacuarea + bara facute cum trebuie ( nu lipite una de alta)
    1 point
  6. Poate sunt eu prostul care intreaba, dar tare curios sunt si ma tin sa intreb lucrul asta de cand era masina la Golfix. Nu ma intereseaza ce inseamna fiecare cifra din setarile respective, dar ni le poti traduce si noua, astora mai mici, ce inseamna in cai putere?
    1 point
  7. Cum ai verificat bobinele? Muta injectorul cu pricina pe alt cilindru si vezi ce se intampla. ce motor , ce masina ?
    1 point
  8. Cand vreau sa opresc motorul tot timpul sunt atent. Si sotia mi-am instruit-o....dar, Dumnezeu cu mila
    1 point
  9. Salut. Am observat ca iti caut un CC de ceva timp si doresc sa fac o mica observatie. In urma cu putin timp (anul acesta) un coleg de aici de pe forum foarte cunoscut, mecanic de altfel, a mers si si-a luat un passat CC de afara (Franta) 2009 spre final, 170 CP 2.0 TDI euro 5. Masina a luat-o cu 10500E si avea pe bord 270.000km. Daca tu ai impresia ca gasesti R-line cu 11.000euro si cu 130-140.000km cred ca nu stii in ce te bagi, sau urmaresti o teapa mai exact. Cu 11.000 euro de abia iei passat variant 2011-2012 cu 150.000km, d'apoi passat CC care are pretul de lista mult mai mare. Este decizia fiecaruia ce face cu banii lui, insa intr-un asa buget, eu nu m-as uita la passat CC, este prea mic bugetul.
    1 point
  10. Regiunea de lacuri de langa Salzburg - de vizitat, neaparat. Recomand bicicleta Colmar (langa Strasbourg) - ca-n povesti Amsterdam- TAXI-uri Tesla la tot pasul + alte jucarii de bagat in priza si muuuuulte biciclete. Peste tot. Karlovy Vary - un fel de Baile Tusnad upupupmarket
    1 point
  11. Multumesc mult pt. urari! Chiar eram curios cine va scrie pe topic. Colegi vechi de forum si care intr-adevar as putea sa spun ca formam o comunitate... Multumesc! O foto asa de seara cu interiorul... e diferenta mare de la golf la octavia ...
    1 point
  12. Toata operatiunea max. 1 ora cu tot cu cafea si tigara aferenta. Pret manopera 1.75 lei -manusile chirurgicale folosite (doar 2). Pret piese 208 lei.
    1 point
  13. Azi avand timp la dispozitie am schimbat toate filtrele, mai putin cel de ulei-a fost schimbat acum apx. 5000 km. O sa revin cu poze in cursul zilei. Am optat pentru knecht pentru cel de aer si polen cu carbon activ, iar pentru cel de combustibil am mers pe original. Filtrele vechi erau murdare rau zic eu.
    1 point
  14. Eu am mai spus in urma cu ceva timp , si parca Victor a semnalat ca Motul nu e pentru PD, l-am dat jos dupa 3k. la vremea aia motorul avea 40k. si era f. zgomotos la cald, initial am zis ca e de la motorina, de atunci am trecut instant la Ravenol VMO care ii vine f. bine la BXE , acum am 76K. si suna corect.
    1 point
  15. Cum in weekend am achizitionat si jantele de iarna azi am reusit si le-am "incaltat". Am optat pentru o anvelopa cotata in segmentul mediu -kleber kristalp hp 3 - facuta de catre michelin, clasa B franare si C consum, 69 dB nivel zgomot rulare. Vedem in iarna ce rezultate concrete are anvelopa. Am folosit anterior tot o gama medie a celor de la michelin - bf goodrich si am fost super multumit.
    1 point
  16. Franele sunt gata. Am iesit in proba si totul e ok, insa n-am franat foarte tare ca sa fac un pic de rodaj. Deocamdata mai las un pic masina pe dreapta, sa se odihneasca. Sunt curios daca exista o garnitura/semering la turbo care tine sa nu ajunga ulei in intercooler. Incep sa ma documentez, cred ca la mine este dus.
    1 point
  17. Nu am mai facut mai nimic la masina. S-a activat posibilitatea activarii / dezactivarii din bc a PRL, precum si functia de replanish. Azi am schimbat si parbrizul in urma unui eveniment rutier-o mare piatra luata in parbriz de autostrada. Reparatia facuta imediat nu a tinut-nu mai comentez. Am mers pe saint gobain sekurit, ca si toate geamurile masinii. Am preferat sa nu apelez la casco intrucat pretul a fost unul rezonabil.
    1 point
  18. Dupa cum spune si @Aerofan, noul E-Golf are o baterie de 35.8 kWh, 136 cai putere si 290 Nm. La exterior masina are o pereche de faruri si stopuri noi si cool. Bumperul din spate si grila din fata sunt si ele noi dar diferenta e nesemnificativa. La interior diferentele sunt mai visible. Noul E-Golf vine standard cu computer de bord digital si navigatia Discover Pro de 9.2” cu ecran touch si control gestual. Dupa ce am luat masina vineri dupamasa m-am hotarat sa fac un road trip prin munti, intre Suedia si Norvegia. Prima statie de incarcare se afla la 175km de la punctul de pornire la 600m deasupra nivelului marii, la care am ajuns cu 1% baterie, adica 4km. Viteza medie a fost 95 km/h. Am incarcat pana la 98% timp de 53 de minute, iar viteza maxima de incarcare a fost 40 kWh. Aici nu este nici o schimbare fata de vechiul E-Golf, ma asteptam sa incarce ceva mai repede, mai aproape de 50 kWh. Eram sigur ca pot parcurge mai multi km cu ”un plin” si fara frica de a ramane in munti fara curent daca tineam viteza in jur de 80 km/h. Asa ca am re-setat ACC-ul si am pornit inspre casa cu gandul de a nu mai incarca pe drum. Am condus 220 km intruna ajungand casa cu o autonomie de 40km. Super impresionat! Am facut cateva depasiri si nu am simtit vreo diferenta la accelerare intre noul si vechiul E-Golf. Autonomia este cel mai mare plus pe care masina il ofera, asta pe langa intriorul care e eye candy. Noul computer de bord este superb, nu stiu cati ar plati 575€ pentru asa ceva dar il recomand. Navigatia Discover Pro e faina si scumpa, controlul gestual e in plus, mi s-a parut greu de folosit si nenecesar, iar AppleCarPlay intra si el in categoria eye candy. All in all o masina reusita parerea mea, nu vad cine ar mai alege un Golf GTE in fata noului E-Golf chiar si in Romania la mijlocul lui 2017. E-Golful poate satisface 90% din nevoile lui Icsulescu ce lucra de la 8:00 la 16:00. Restul, pentru alea 2-3 drumuri la Predeal sau la mare, nu cred ca cineva din familie nu ar face un schimb de masini pentru 2 saptamani in perioada concediilor. Asta asa pentru 2 ani pana statiile de fast charge cresc in numar, dupa care constrangerile sunt zero.
    1 point
  19. Daca da 10000 euro, parca m-as baga si eu
    1 point
  20. Nu se refera la bateria de la masina ci la cea de la telecomanda. Pleaca masina fara pb chiar daca e dusa acea baterie. Nu va merge inchiderea / deschiderea din telecomanda, dar o poti face din cheie. Baterie - CR 2025.
    1 point
  21. Pai tocmai asta e ideea, ca nu firma X are cea mai buna benzina/motorina, ci depinde de la statie la statie. Am mai auzit tot felul de mituri ca "cu benzina din Germania fuge masina de rupe" sau mai stiu eu ce alte povesti din astea. Am bagat la ambele masini benzina / motorina si de la mai multe peco-uri din mai multe tari, nu am simtit nicio diferenta in nicio alta tara, indiferent de la ce peco si ce benzina am bagat. Iar in tara, de la brandurile pe care le-am enumerat, am bagat din mai multe peco-uri, mai multe judete, etc, nu doar dintr-o statie anume, ca sa zic "am luat de la MOL numai de la o statie proasta, celelalte sunt mult mai bune", sau invers. Si nu e vorba ca le-am amestecat in rezervor, ca am bagat mai multe plinuri la rand aceeasi benzina, din fiecare. Nu am facut doar un plin de la statia X si apoi gata. Iar plinul de obicei il fac cand rezervorul se apropie de rosu, si nu bag cate 30 de lei in fiecare zi de unde apuc ca sa-mi ajunga pana poimaine. Oricum, nu ma intereseaza polemicile pe aceasta tema, dar fiind destul de bine informat in domeniu am zis sa scriu aici cateva vorbe pentru cine are ochi sa vada si urechi sa auda. Parere personala: treaba cu "baga de dincolo ca o sa meargă mai bine" a fost inventată de mecanici care cand nu stiu ce are un motor care nu functioneaza in parametri dau vina pe combustibil. Cunosc 2 mecanici (pe care nu ii las nici măcar să își dea cu parerea la mașinile mele, desi m-ar ajuta gratis) care mi-au spus că la multi clienti care au tot felul de trepidatii si mers neregulat al motorului le spun sa schimbe benzina/motorina chiar dacă ei stiu ca nu aia e problema, dar nici nu au alta idee despre ce ar mai putea investiga.
    -1 points
  22. Eu cam prin toate reviewurile citite am vazut ca TS860 de la Continental ocupa primul loc fara exceptii si asta bazat pe masuratori exacte, singurul loc unde nu exceleaza este acvaplanarea, cand treci prin apa mai adanca dar altfel pe suprafete doar umede, unde apa este mica au aceleasi performante de top. Desi am un haldex in dotare caut si eu sa-mi pun cele mai bune cauciucuri de iarna, am avut in trecut Michelin Alpin si am fost multumit insa acum vad ca aceste TS860 sunt peste Alpin aproape la toate categoriile asa ca o sa merg pe TS860
    -2 points
  23. @calin.g nu vorbim de motorina scumpă vs motorina ieftina la -15 grade. Acolo clar e diferenta intre ele, si e vorba de aditivii speciali pentru temperaturi joase. Dar nu e vorba de "calitate", ci de anumite proprietati ale motorinei la temperaturi joase (care apropo, la benzină nu se aplica). Vorbim de situații normale, nu extreme. La -20 de grade si eu le recomand celor cu diesel sa alimenteze cu motorina scumpă, acela e singurul moment din an cand pot simti diferenta intre cele 2.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!