Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2017 în toate secţiunile

  1. Salut. Am observat ca iti caut un CC de ceva timp si doresc sa fac o mica observatie. In urma cu putin timp (anul acesta) un coleg de aici de pe forum foarte cunoscut, mecanic de altfel, a mers si si-a luat un passat CC de afara (Franta) 2009 spre final, 170 CP 2.0 TDI euro 5. Masina a luat-o cu 10500E si avea pe bord 270.000km. Daca tu ai impresia ca gasesti R-line cu 11.000euro si cu 130-140.000km cred ca nu stii in ce te bagi, sau urmaresti o teapa mai exact. Cu 11.000 euro de abia iei passat variant 2011-2012 cu 150.000km, d'apoi passat CC care are pretul de lista mult mai mare. Este decizia fiecaruia ce face cu banii lui, insa intr-un asa buget, eu nu m-as uita la passat CC, este prea mic bugetul.
    4 points
  2. A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:
    4 points
  3. Am mai auzit povestea asta, pui ulei 2t, injectoarele lucrează în parametrii, corecțiile sunt ideale și când ți-e lumea mai dragă se duc.
    2 points
  4. Olanda (sau Netherlands mai bine spus) are zone mult mai frumoase decat ce vezi prin Amsterdam (chiar daca este locul cel mai frecventat de turisti). Adica sper ca ai apucat sa te plimbi si prin alte parti prin Olanda. Confirm si eu ca zona Salzkammergut are un farmec aparte, desi auzisem ca tara frumoasa ca a noastra nu mai are nimeni. In zona Strasbourg am si eu in plan sa ajung cat de curand. Una peste alta, foarte frumoase pozele si un road-trip de invidiat.
    2 points
  5. Salutare, In primul rand sper ca am deschis topicul unde trebuie, daca nu, rog un moderator sa-l mute in aria corecta. Totul a inceput cand am vazut acest produs: E-MFA ADDON . Acest device se conecteaza in spatele head unit-ului si trimite catre instrument cluster diferiti parametrii: presiune turbo, cantitatea de motorina din rezervor, temp. ulei etc. Din pacate pretul este cam mare din punctul meu de vedere. Drept urmare mi-am propus sa incerc sa fac un device asemanator. Pentru inceput o sa incerc sa explic putin cum comunica “calculatoarele" din masina intre ele. Protocolul folosit se numeste CAN BUS(Cotroller Area Network). Sunt folosite 2 fire: CAN_HI si CAN_LOW. Intr-o masina VW in care se foloseste protocolul CAN BUS exista mai multe retele CAN: Drivetrain CAN data bus (high speed) with 500 kBit/s. Aici avem de exemplu: Engine ECU, ABS, Airbag, Calculator Coloana Volan, Instrument Cluster Convenience CAN data bus (low speed) with 100 kBit/s Aici avem de exemplu: BCM, Central Convinience Infotainment CAN data bus (low speed) with 100 kBit/s Aici avem de exemplu: Navi, Radio, Modul Bluetooth, Telematics Comunicarea intre toate retelele CAN dintr-o masina se face folosing un CAN GATEWAY. Toate mesajele trimise de catre "calculatoarele" din retea trec prin CAN Gateway. Cred ca il putem compara cu un network switch. De exemplu: Head unit-ul trimite catre Instrument Cluster numele melodiei. Head unit-ul este in Infotainment CAN iar Instrument Cluster-ul este in Drivetrain CAN. Acest mesaj trimis de Head Unit ajunge in CAN Gateway si de acolo este trimis mai departe catre Instrument Cluster. Daca tot am ajuns la "mesaje". Asa arata un mesaj trimis intr-o retea CAN: Exemplu general: CanSend(ID, byte 1, byte 2, byte 3, byte 4, byte 5, byte 6, byte 7, byte 8) Mesajul contine ID-ul "Calculatorului" care trimite mesajul + 8 bytes de informatie. In reteaua CAN ID-urile "calculatoarelor" sunt alocate in functie de importanta lor. De exemplu ABS are ID-ul 0x1A0, Airbag controller are ID-ul 0x050 Exemplu mesaj real: CanSend(0x531, 0x0c, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0) Acest mesaj este trimis catre Instrument Cluster sa aprinda martorul pentru faza lunga. Exista si mesaje mai mari de 8 bytes. De exemplu cand se trimite numele unei melodii sau numele postului radio. Pentru a trimite mesaje mai mari de 8 bytes VW foloseste un protocol proprietar numit VW Transport Protocol 2.0. Mesageria CAN nu este disponibila pe internet iar VW nu va face publica niciodata mesageria CAN a masinii din motive de securitate. Acum revenind la proiect. Ca si hardware voi folosi o placa de dezvoltare Arduino si un shield CAN BUS: Ce vreau eu este sa ma leg in reteaua CAN in locul modulului Bluetooth(oricum nu il am instalat pe masina), sa trimit catre Instrument Cluster mesaje folosind ID-ul modului Bluetooth. Asta in teorie. Pana acum am lucrat pe birou, cu un instrument cluster fara maxi-dot. L-am folosit sa imi dau seama cat de cat cum stau lucrurile. Am reusit sa trimit mesaje folosind diferite ID-uri. De exemplu am reusit sa sting martorii de ABS, Airbag si sa aprind martorul de faza lunga. De asemenea am reusit sa controlez si vitezometrul. Atasez un link cu un filmulet postat de mine pe youtube: Urmatorul pas este sa ma mut in masina, unde am Instrument Cluster cu Maxi-dot si sa incerc sa adaug un meniu pe langa cele existente: MFD, Audio, Navigation. Setup si sa afisez text. Pe masura ce voi avansa cu testele voi posta pe forum.
    1 point
  6. Poate sunt eu prostul care intreaba, dar tare curios sunt si ma tin sa intreb lucrul asta de cand era masina la Golfix. Nu ma intereseaza ce inseamna fiecare cifra din setarile respective, dar ni le poti traduce si noua, astora mai mici, ce inseamna in cai putere?
    1 point
  7. Da,se arde de la motoras (asa am patit eu) si DA,trebuie rescrise codurile,calibrati senzorii...
    1 point
  8. De ceva timp am schimbat arcurile Eibach Sportline cu Eibach ProKit. Pot sa spun ca pe drumurile unde aveam probleme cu confortul, dpmdv diferenta este de la cer la pamant, nu am cuvinte. Garda la sol a crescut cu pana la 15mm in fata si ~10mm spate, ochiometric. Viteza medie pe acel traseu a crescut semnificativ iar confortul e infinit mai ok, iar ruliul a crescut putin. Per total am alta masina dpdv al confortului, iar stabilitatea si precizia pentru strada au fost penalizate extrem de putin, inca e mai joasa si mai rigida decat un GTI stock de exemplu. Pentru mine e fix ce cautam momentan. Cat despre carburant, in ultima vreme am mers cu Petrom 99 si am lasat aceleasi setari(6 2 9), iar stilul de condus s-a schimbat un pic, am inceput sa conduc ceva mai sprinten probabil din cauza arcurilor, iar turatia la care schimb a crescut un pic, cu toate ca nu eram melc nici inainte. Masina inca se comporta foarte bine si probabil in viitorul apropiat o sa aiba parte de detailing interior-exterior. P.S. Pozele sunt facute dupa ce am montat arcurile, parca s-au mai asezat un pic de atunci. Daca e cineva interesat de arcurile Sportline, o sa le scot la vanzare.
    1 point
  9. Trebuie vazut ce inseamna "a picat un injector ". Daca sa stricat partea electrica nu are nici o legatura cu 2T-ul
    1 point
  10. Salut, Cand a venit masina mea am verificat nivelul de ulei. Pe joja era fix la jumatate intre max si min. Acum, dupa 4500 km, nivelul este identic. Eu fac verificarea cu motorul rece. Este bine sa ai la tine o rezerva de 1L, just in case.
    1 point
  11. nu, nu are legatura.... cand se schimba calculatorul, se recodeaza, de fac setarile de baza, etc - nu ai de ce sa transferi memoria
    1 point
  12. pare inca buna bateria - posibil probleme contact/elv
    1 point
  13. Cand vreau sa opresc motorul tot timpul sunt atent. Si sotia mi-am instruit-o....dar, Dumnezeu cu mila
    1 point
  14. Azi am montat distanțiere spate de 2cm fiecare.
    1 point
  15. E o pompa de inalte nu un polizor . Face span in timp ,NU peste noapte. Uite pompa cu span detectat la timp ,am pus cp3 si sa rezolvat problema
    1 point
  16. Am mai scotocit un pic prin arhiva. Am gasit poza de dinaintea celei de la avatar si ceva cu cele doua golfuri
    1 point
  17. Regiunea de lacuri de langa Salzburg - de vizitat, neaparat. Recomand bicicleta Colmar (langa Strasbourg) - ca-n povesti Amsterdam- TAXI-uri Tesla la tot pasul + alte jucarii de bagat in priza si muuuuulte biciclete. Peste tot. Karlovy Vary - un fel de Baile Tusnad upupupmarket
    1 point
  18. Golful rosu a fost primul si a reprezentat ceva special in relatia cu tatal meu care nu mai e printre noi. De asta nici nu voi schimba avatarul. Tot din acest motiv am pastrat si numarul care e acum pe golful bleumarin.
    1 point
  19. din start e de evitat. motorul e buclucas (injectoare, egr), si dsg7 nu e foarte fiabil. Te sfatuiesc sa cumperi un benzinar pt oras...dar daca vrei automata din grupul vag iti recomand dsg6
    1 point
  20. Tocmai ca pentru Romania, mai ales daca se merge extraurban destul..masina folosita zilnic, Cross Climate nu sunt alegerea ideala. La noi sunt constant temperaturi de peste 30 vara, temperatura asfaltului fiind mult mai mare. Nu mai spun cum se incinge o anvelopa la rulare constanta cu 130kmh la acele temperaturi. Apoi iarna, sunt zile de -10 grade, nameti care mereu iau autoritatile prin surprindere. Oricat de bun e Cross Climate si e peste o anvelopa obisnuita all-season, in conditiile din Romania si pentru o masina de care ai nevoie zilnic, fara da fie alternativa..mult mai indicate sunt 2 seturi de anvelope. Eu consider ca sunt cu atat mai importante anvelopele sa fie de sezon la noi in tara cu cat te trezesti cu gheata pe carosabil, drum inzapezit, cu pieton care iti sare in fata, cu tot felul de pericole neasteptate care obliga la franare si in situatiile aceastea cati ar prefera cross climate in defavoarea unui pneu dedicat de iarna mid/high-end. Nu e ignorat faptul ca un set de anvelope se va uza considerabil mai repede decat 2 seturi, asa ca exista si aici un aspect.
    1 point
  21. Pentru dpf ar trebui un ulei 2t low ash . 2t-ul clasic lasa cenusa in urma arderii
    1 point
  22. Salut _IONUT Am citit postul tau si vreau sa iti comunic ca eu sunt cel cu profesionalism 0 si tupeu 10. As dori, pentru obiectivitatea povestirii, sa detaliem si cateva aspecte pe care ai uitat sa le mentionezi - asta pentru a crea o imagine cat mai clara a intalnirii noastre. 1. Tin minte ca am petrecut cu tine, in total, undeva la o ora si jumatate - asta insemnand test drive, explicare dotari si detalii despre Superb, prezentare in tarc masina fara piele etc. Consider ca discutia a fost profesionista, ca ti-am explicat tot ce doreai sa afli si poate chiar mai mult. Asta a insemnat la tine profesionalism ZERO . Mi-e frica sa intreb ce nota a primit celalalt dealer / vanzator la care ai fost si nu ai facut test drive ( ca nu avea masina sau ca poate nu a avut chef sa isi riste viata sa stea in dreapta ta ) si care nu ti-a explicat mai nimic. Si apropo de timp, probabil nu ai observat ca ma astepta de aproximativ o jumatate de ora un alt client care dorea sa vorbeasca cu mine - era firesc sa nu mergem IAR in tarc sa iti arat IAR aceeasi masina pe care ti-am aratat-o cu 15 minute mai devreme - si asta din respect si pentru celalalt client. Dar asa suntem noi in general - daca ii dai sa manance de luni pana sambata si nu ii dai si duminica esti cel mai mare dusman al lui. Ce usor este sa arunci cu noroi. 2. Discutia despre pret a fost cat se poate de clara si de fair play. ACEL PRET puteam sa iti dau si nimic mai mult. Si crede-ma, chiar daca te mai duceam de 8 ori in spate sa revezi masina si mai faceam inca 5 drive-testuri tot la pretul mai mic cu 200 EUR ( sau cat erau, ca nu mai stiu ) te duceai. Ca asa-i in tenis ( a se citi vanzari / cumparari ). Ti s-a parut vreodata ca sunt arogant? Ca ti-am vorbit urat ? Ai avut vreo intrebare la care nu am stiut sa raspund? Ti-am dat vreo informatie gresita? Singura ta nemultumire a fost pretul, In rest nu cred ca poti sa imi reporsezi ceva in cele aproximativ 1 ora si 30 minute petrecute impreuna. Si la final, partea cu falimentul companiei mele... Eu nu-ti doresc sa iti falimenteze firma la care lucrezi. Iti doresc sa fie prospera, sa ai un salariu din ce in ce mai mare si sa iti permiti sa traiesti bine. Ca poate scapam si noi de mentalitatea asta pagubiasa cu "sa moara si capra vecinului". Si aici inchei..ca probabil si timpul tau este pretios si nu vreau sa ti-l rapesc. Pentru orice detalii sau lamuriri iti stau la dispozitie - in cazul in care nu mai ai cartea mea de vizita poti sa ma gasesti si pe aici. Saptamana excelenta sa ai.
    1 point
  23. Din păcate, la trei luni după ce am început să adaug ulei 2T în motorină, mi-a "picat" un injector. Sper să fie doar o coincidență.
    0 points
  24. Eu am avut pe Scirocco (marimea 235/40/R18 pe un FWD de 280 CP si 400 Nm) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 timp de 70.000 km, iar acuma am Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 de circa 3.000-4.000 km. Am fost foarte multumit de cum rula masina cu setul precent si de cum ruleaza cu setul actual. Nu sunt o persoana exagerat de pretentioasa si nu am ajuns niciodata cu masina pe vreun circuit.
    0 points
  25. Cel mai simplu dezmembrare,rabla...dupa mine nu prea merita ...si ca si o idee cu 3500E si daca zici ca esti dispus sa mai pui ceva mai ca te apropii de un LOGAN NOU 0 KM eu asa as face...acuma depinde de fiecare gusturi pareri etc...dar ii de luat in considerare cred eu . O zi buna si sper sa iei decizia corecta
    0 points
  26. Dragos1974. 507.00 este si pe 5W30 si pe 5W40. Cred ca ar fi si pe 0W30 si 0W40. Cel mai simplu exemplu pe 5W30 este Castrol EDGE 5W30. Altele care imi vin acuma in minte ar fi Mobil 1 ESP Formula 5W30, Liqui Moly Top Tec 4200 5W30, Repsol Elite Long Life 504/507, Titan Fuchs GT1 LONGLIFE III 5W30.
    -1 points
  27. Uleiul 2t lubrifiază pompa de injecție și injectoarele astfel că nivelul de zgomot va scădea. Cu timpul vei sesiza ameliorarea corecției injectoarelor. Uleiul arde mai bine și ajută motorina să ardă un pic mai bine. Cam așa se explică faptul că unele mașini vor consuma mai puțin. Dacă nu observi nici o ameliorare, schimba sortimentul de motorină. Din tot ce am testat, mai puțin omv, EfixS se împacă cel mai bine cu uleiul 2t. Acum testează și tu, nu te aștepta să îți iasă din prima.
    -1 points
  28. Felicitari, e superba masinuta. Un singur lucru vreau sa adaog: Ziceai ca te întorc in septembrie. Daca o tii in garaj e ok, dar daca e in parcare, ar fi de preferat sa ti-o mai scoată fratele/sotia sau cineva la o mica plimbarica o data la 2 săptămâni măcar. Si cum zicea si bubu182, mare grija cu franele pe ud dar si curbele in viteza pe ud. Sa te poarte sănătos si sa aveti grija unul de altul!
    -1 points
  29. Incepand cu 1 octombrie o sa-mi pun anvelopele si jantele de iarna pe masina, nu de alta, dar vreau sa vad cum e trecerea de la 18 la 16. Anvelopele sunt 2 pirelli snowcontrol 3 iar 2 sunt kleber krisalp hp3, dot 2016 la toate. O sa vin cu feedback dupa ce le probez pe umed/uscat si zapada cand o sa ninga. Inainte de asta din 2013 pana in 2017 am folosit nokian wr d3 luate de noi, au fost foarte bune, excelente primele 2 ierni dupa care s-a simtit ca nu mai sunt ca noi, dar tot isi faceau treaba. Cele mai bune anvelope de iarna folosite de mine nokian wr d3/ cele mai slabe anvelope de iarna: nokian w+ ambele pe 195/65/15.
    -1 points
  30. OT: motorizarea e importanta. DAR cei care deja au luat o decizie pentru o anumita motorizare, au gasit un echilibru bazat pe influentele altora, pe experienta anterioara, pe nevoile personale, suport financiar, asteptari, etc. uneori se cauta un reinforcement pentru alegerea facuta, si astfel se recomanda motorizarea considerata echilibrata. dar asta e pur subiectiv. cineva care iti recomanda benzina dupa ce ti-ai cumparat diesel, intr-o alta perspectiva, se erijeaza intr-un personaj mai destept decat tine argumentand decizia "corecta". repet, decizia corecta e legata de preferinte. fiecare decide ce face cu bugetul personal. ON: am luat in calcul si 184cp 4x4, dupa o analiza, ajung la o diferenta de cost anuala (combustibil, anvelope, intretinere overall) de aproximativ 1000 eur, fata de modelul de 150cp si FWD. doar diferenta de combustibil de 1.5 - 2 litri la 100km se traduce prin cost suplimentar de minim 500 eur pe an. apoi exista o diferenta la pretul de achizitie de aproximativ 2500 eur. In plus, nu cred ca voi avea nevoie de 4x4 decat iarna, dar in general pe vreme nasoala nu folosesc masina. Cred ca ma voi descurca decent si cu 150cp FWD. chiar nu am nici un handicap cu alegerea facuta. am echilibrat si optiunile astfel incat sa nu predau complet controlul unor computere. probabil e o dezamagire pentru multi care le-au bifat, experienta de pilot m-a facut totusi sa gandesc de 2 ori.
    -1 points
  31. Eu cam prin toate reviewurile citite am vazut ca TS860 de la Continental ocupa primul loc fara exceptii si asta bazat pe masuratori exacte, singurul loc unde nu exceleaza este acvaplanarea, cand treci prin apa mai adanca dar altfel pe suprafete doar umede, unde apa este mica au aceleasi performante de top. Desi am un haldex in dotare caut si eu sa-mi pun cele mai bune cauciucuri de iarna, am avut in trecut Michelin Alpin si am fost multumit insa acum vad ca aceste TS860 sunt peste Alpin aproape la toate categoriile asa ca o sa merg pe TS860
    -1 points
  32. nu este nici o coincidenta ,uleiul se foloseste in motor [in general vorbind] NU in motorina !! pentru imbunatatire calitate motorina etc sunt altele ! [dar nu ulei ]
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!