Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2017 în toate secţiunile
-
A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:9 points
-
3 points
-
Am spalat ieri masina la un self car wash. Cateva poze cu masina fix inainte de apus.3 points
-
Salut. Am observat ca iti caut un CC de ceva timp si doresc sa fac o mica observatie. In urma cu putin timp (anul acesta) un coleg de aici de pe forum foarte cunoscut, mecanic de altfel, a mers si si-a luat un passat CC de afara (Franta) 2009 spre final, 170 CP 2.0 TDI euro 5. Masina a luat-o cu 10500E si avea pe bord 270.000km. Daca tu ai impresia ca gasesti R-line cu 11.000euro si cu 130-140.000km cred ca nu stii in ce te bagi, sau urmaresti o teapa mai exact. Cu 11.000 euro de abia iei passat variant 2011-2012 cu 150.000km, d'apoi passat CC care are pretul de lista mult mai mare. Este decizia fiecaruia ce face cu banii lui, insa intr-un asa buget, eu nu m-as uita la passat CC, este prea mic bugetul.2 points
-
Regiunea de lacuri de langa Salzburg - de vizitat, neaparat. Recomand bicicleta Colmar (langa Strasbourg) - ca-n povesti Amsterdam- TAXI-uri Tesla la tot pasul + alte jucarii de bagat in priza si muuuuulte biciclete. Peste tot. Karlovy Vary - un fel de Baile Tusnad upupupmarket2 points
-
OT: nu inteleg de ce se insista in a stopa discutia asta intre motorizari, mai ales ca topicul este de "sfaturi achizitie" unde principala alegere este chiar motorizarea masinii in sine, urmata apoi de caroserie probabil si de dotari in sine. Daca prin aceasta discutie cumparatorul este indrumat spre o motorizare sau alta mi se pare ca este OT toata "argumentatia". Este un pic exagerat aceast anunt de a incheia TDI vs TSI. end OT pt mine ON: eu as face tot posibilul sa iau o baza solida -> motorizare + cutie +tractiune si te indrum sa iei 184cp+4x4 si sa renunti putin la dotari astfel incat sa te incadrezi in buget. Clever pack-ul de stile iti aduce o reducere in sine de -1450E fata de configuratia ta de pe site-ul skoda.2 points
-
A se citi "am dat bani in plus sa imi iau ceva nou si performant si care ma va ajuta dar totusi nu prea imi place si abia astept sa se strice sa pot sa ma intorc la ceva "foarte prost si subtire"? WTF man2 points
-
1 point
-
Eu am adus in discutie 4x4 doar pentru a putea beneficia de dsg6 in combinatie cu un motor pe benzina. Poti merge pe tdi-ul de 184 de cai si fara 4x4 fara nicio problema.1 point
-
Golful rosu a fost primul si a reprezentat ceva special in relatia cu tatal meu care nu mai e printre noi. De asta nici nu voi schimba avatarul. Tot din acest motiv am pastrat si numarul care e acum pe golful bleumarin.1 point
-
1 point
-
Exista loc de eroare, stai linistit.... ca am vazut suficiente la viata mea... cand zici ca ceva nu se poate, apare cineva care a reusit,...1 point
-
le iei degeaba la mana, pe cele din masina.... este in Ebox, una de 15A - albastra, nr 7... sau nu mai stiu cat, in functie de tipul de Ebox. da, cred ca stiu ce mufa are unitatea, merci ca m-ai informat..... scanul nu ajuta, din pacate... zice ca nu vede unitatea - posibil nu are alimentare - cu aparatul de masura verifici direct in mufa unitatii.... dar intai verifica siguranta din Ebox1 point
-
@Stefan.DFS Grila frontala NU trebuie sa aiba emblema R-Line1 point
-
Dupa ce curati, daca nu ai posibilitatea sa extragi umezeala cu un aspirator umed/uscat, tamponeaza bine cu una sau chiar mai multe lavete MF uscate. Si inca o idee: orice ai folosi, foloseste cu masura. Ideal e sa folosesti minimum necesar. Aplici putin si doar daca nu ai rezultatul dorit mai adaugi si tot asa. Succes!1 point
-
1 point
-
Multumesc @loghy ... motorul e ceeace trebuie, cum am spus are amandoua recall-uri in service, pt. saiba si lant+intinzator ... cu privire la @Aerofan , cine crezi ca a fost "lupul" in toata povestea asta!? ... Deja mi-a facut devizu` la upgrade-uri in privat .... Multumesc, intr-adevar este altceva ... Spune-i sotiei ca ea a pierdut ... apropo de vanzarea golfului ... dupa vreo saptamana dupa ce l-am dat m-a sunat omu sa ne intalnim .. sa ii explic cum am intretinut-o in asa fel ... si la un moment dat ... imi zice: "Cristi, mie imi plac femeile dar da-mi voie sa te imbratisez pentru modul in care ai avut grija de masina asta " ,imagineaza-ti un om de 2.05 m inaltime si vreo 100 kg (solid, cred ca a facut volei la viata lui )sa ma ia in brate :)))))))))))))) ... deci nu-mi venea sa cred! @florin_gti , @mad_kat... multumesc de urari @teologul ... in privat ok!? .. De ieri dupa-masa e hunedoreanca cu acte in regula ...1 point
-
Pai in stilul VW, poti face upgrade incremental la masina ta si ii pui un motor electric: Golf GTE. Incearca sa schimbi becul si vezi atunci si starea contactelor.1 point
-
1 point
-
CFHC este gen I . Am avut pe golf 2010 . s.a mai pus si pe caddy .1 point
-
personal mi-am spus parerea dupa experientele traite. am fost fan diesel din aceleasi motive pe care le enumeri tu (cuplu mare, depasiri din scurt, consum bun) , am luat diesel (1,6 tdi cr) si am ramas profund dezamagit pentru ca nu am regasit ceea ce avusesem la vechile diseluri (1.9 tdi pd) in schimb am avut turbolag la ture joase, consum maricel , filtru de particule care cand se regeneta imi taia din putere, nevoia de a tura motorul ca un benzinar ca sa trec de turbolag, lucru chinuitor in oras. la vreme foarte multi pe forumuri pledau anti 1,6 tdi..... nu am tinut cont decat de preconceptiile mele. dupa 5 ani stiind tot de pe forumuri ca noile tsi-uri consuma putin si mai important au performante fantastice am comandat acest motor. supriza a fost sa gasesc tot ceea ce cautasem la vechile dieseluri ... cuplu livrat la turatii joase, depasiri din scurt, consum excelent (8 in oras). ceea ce spui tu ca puterea o simti dupa ce treci de 3500 de ture contrazice chiar specificatiile masinii (cuplu maxim livrat intre aprox 1300-3500 ture). eu rareori trec de 3500 de ture in oras pentru ca , cuplul e livrat la turatii joase, se conduce efectiv ca un diesel...sigur daca vrei mai mult poti trece de 3500 si tot va urca in putere. deci...eu incerc sa iti expun din experientele mele cum am perceput eu aceste motoare pe pielea mea. 2.0 tdo cr nu am condus dar parerea generala este ca 1,4 tsi este in unele momente e chiar mai sprinten decat 2.0 cr. si atunci intrebarea fireasca vine nu cumva ai o idee preconceputa legat de diesel, cautand super cuplu care de fapt il regasesti si la 1.8 tsi si mai primesti in plus atat de multe. partea cu legislatia eruopeana nici nu main are rost sa o mentionez1 point
-
Ca fost posesor de golf 5 iti spun sa nu-ti iei golf 5. Un exemplar foarte intretinut este foarte greu de gasit. In general, au probleme mari la : rugina pe la praguri (am schimbat un prag, neos a schimbat si el un prag, si mai sunt o gramada), rugina pe la aripile fata, am schimbat o aripa, rugina pe la haion sub emblema pt ca acolo e un canal si nu exista canal de scurgere, daca nu cureti periodic acolo balteste apa. nu exista golf sa nu fi fost pe masa de operatie in legatura cu buzzerul de la alarma defect/ars, unitatea PTC/incalzirea auxiliara pe diesel cu contacte imperfecte, necesita demontaj si recositorit. toti care au avut golfuri au cumparat masinile si au schimbat pe la suspensie diverse, unii mai mult, altii mai putin, o sa fie foarte greu sa gasesti golf V cu putini km, poate benzina, altfel nu. Intre seat/skoda si golf este o diferenta destul de mare, condu seat si apoi urca-te in golf si vezi ca o diferenta sesizabila. La fel si octavia, mie nu-mi place de fel octavia, nici ca e berlina si nici cum arata la interior, scaune, volan, bord, culoarea verde imi aminteste de casetofoanele vechi de prin 1995. Daca iti permiti 2.0 benzina cauta mazda 3, mai ales daca faci foarte putini km pe an ca ai si masina de servici- daca faci max 10.000km. Eu la 5000euro m-as uita la audi a3 1.6 : https://www.autoscout24.ro/offers/audi-a3-16-sportback-5-türig-1-hand-alufelgen-sportpaket-benzină-roşu-3125584621 point
-
Am incercat ambele variante (de la Petrom)... acelasi rezultat, martor aprins si motorul zgomotos. De la Rompetrol o folosesc pe cea standard iar din cand in cand mai pun si "aditivata", cu cea din urma parca e mai sprintena dar tot zgomotoasa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aveam 2 probleme de naura cosmetica cu spatele masinii. Prima era un retus cam nereusit in partea inferioara a hayonului. A doua erau tevile de esapament care aveau un aspect care mi se parea cam nefinisat. Defectul de la hayon era prea mic pentru a necesita revopsirea elementului asa ca l-am acoperit cu o insertie OE. Pentru esapament am studiat ceva mai mult. Aveam varianta tipsurilor OE dar montajul necesita taierea tevilor originale. Pana la urma am gasit o varianta de tips-uri OE de Audi care s-au potrivit perfect. Ce m-a incantat la ele pe langa design-ul mai reusit fata de cele VW (au diametrul putin mai mare, sunt drepte si acopera o portiune mai mare) e ca se monteaza prin presare peste tevile originale cu care se aliniaza atat de bine incat practic nu se obseva imbinarea.1 point
-
Metabond Megasel Plus - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megasel%20Plus%202015.pdf Metabond Meganele Plus - certificat TUV http://www.metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megalene%20Plus%202015.pdf Metabond Eco - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20ECO%202015.pdf Metabond LLX 5w30 nu este fabricat de Metabond ci de TOTAL LUBRIFIANTS. De fapt cam toate uleiurile lor sunt facute de TOTAL LUBRIFIANTS. Megasel, megalene si eco sunt produse de Metabond Magyarország Kft. 9030 GYŐR, Csonkaér út 5. Atat Amsoil cat si Redline folosesc 2-etilhexil-nitrat si 2-etilhexanol pentru cetan boost. Orice aditiv de calitate atat keropurul din Rompetrol cat si aditivii din Mol Evo sau OMW maxx motion contin cel putin unul din cei 2 compusi din megasel pentru cetan boost. Avem asa : 2-ETHYL HEXYL NITRATE SYNONYMS Nitric acid, 2-ethylhexyl ester (CAS Name) 3-Nitroxymethyl-heptane (IUPAC Name) USES Cetane improver (Fuel additive) ASPECT Colourless clear liquid. Pungent, fatty, fruity ester odour. Si mai avem 2 etilhexanol Almost all 2-ethylhexanol is converted into the diesters bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP), a plasticizer. Because it is a fatty alcohol, its esters tend to have emollient properties. For example, the sunscreen octocrylene contains a 2-ethylhexyl ester for this purpose. It is also commonly used as a low volatility solvent. 2-Ethylhexanol can also be used as an octane booster when reacted with nitric acid.1 point
-
Nu inteleg de ce nu iei problema in propriile maini. Sunt sigur ca poti gasi un canal sau o rampa pe undeva. Imposibil sa nu ai un coleg, prieten cu canal acasa. Clingherit gasesti, se taie usor, eventual faci doua garnituri. Putin curaj iti trebuie. Titulatura de mecanic nu inseamna ca omul chiar stie ce vorbeste sau ce face. Eu am intalnit mecanic care nu stia sa pozitioneze bucsele la bascula. Se stie ca daca le rotesti cu 90 de grade nu tin decat o mie de kilometri. Nu toate problemele se rezolva la mecanic. Imi pare rau ca e ceva distanta intre noi ca altffel te-as juta cu mare placere. Off-topic. I-as spanzura de ...... pe mecanicii astia care nu vor decat sa ia pielea de pe om cu lucrari de amploare si nu-s in stare sa stranga doua suruburi.1 point
-
cred ca a facut din clingherit, dar acesta la randul lui este de 2 feluri, cel verde(pt etanseitatea sistemelor cu apa) si cel negru (rezistent la temperaturi inalte) oricum pe original tot din clingherit este, dar e cel negru :)1 point
-
OT: motorizarea e importanta. DAR cei care deja au luat o decizie pentru o anumita motorizare, au gasit un echilibru bazat pe influentele altora, pe experienta anterioara, pe nevoile personale, suport financiar, asteptari, etc. uneori se cauta un reinforcement pentru alegerea facuta, si astfel se recomanda motorizarea considerata echilibrata. dar asta e pur subiectiv. cineva care iti recomanda benzina dupa ce ti-ai cumparat diesel, intr-o alta perspectiva, se erijeaza intr-un personaj mai destept decat tine argumentand decizia "corecta". repet, decizia corecta e legata de preferinte. fiecare decide ce face cu bugetul personal. ON: am luat in calcul si 184cp 4x4, dupa o analiza, ajung la o diferenta de cost anuala (combustibil, anvelope, intretinere overall) de aproximativ 1000 eur, fata de modelul de 150cp si FWD. doar diferenta de combustibil de 1.5 - 2 litri la 100km se traduce prin cost suplimentar de minim 500 eur pe an. apoi exista o diferenta la pretul de achizitie de aproximativ 2500 eur. In plus, nu cred ca voi avea nevoie de 4x4 decat iarna, dar in general pe vreme nasoala nu folosesc masina. Cred ca ma voi descurca decent si cu 150cp FWD. chiar nu am nici un handicap cu alegerea facuta. am echilibrat si optiunile astfel incat sa nu predau complet controlul unor computere. probabil e o dezamagire pentru multi care le-au bifat, experienta de pilot m-a facut totusi sa gandesc de 2 ori.0 points
-
E o chestie mai delicata, si din moment ce unii mi-au zis ca nu se baga.. e clar ca nu am ce sa caut si eu acolo :icon_thumright: Pana la urma am dus-o la un service aici in Ploiesti, (PEX, e destul de mare, dealer Seat). Tipul de acolo a fost amabil si a bagat-o direct cu toate ca era full. Se pare ca nu e pe sus, pentru ca e stransa foarte bine. Le-am zis sa ii faca ce i-o face sa o repare.. si asa ca s-au apucat sa dea jos turbina cu totul :) Au lasat-o cateva ore sa se raceasca galeriile si acum am vazut ca se apucase de ea. Mi-au spus ca in cel mai fericit caz e conducta fisurata, si in cel mai rau corpul turbinei fisurat :) Of, cate probleme.. Sunt curios, se tot vorbeste pe forum de turbine "noi" la 500-600 euro, eu am auzit ca astea sunt 100 % reconditionate si nicidecum noi. Ca sunt arse si bagate in apa rece, si arata exact ca cele noi :| Voi ce parere aveti? Ca am inteles ca astea pica la foarte putin timp si nu au garantie pentru ax si ce mai e in interior, exact ceea ce se strica de obicei..-1 points
-
am inteles, trebuia sa zici ceva si n-ai gasit nimic mai bun. nicio problema.-1 points
-
1. certificarea TUV la orice produs nu se refera la aplicabilitatea lui ( este certificare de fabricatie adica indeplineste caietul de sarcini a proiectantului , indeplineste cerinte de siguranta , cerinte de mediu , cerinte de prezentare etc ) certificarea de aplicabilitate o dau altii de ex. in cazul frecarii institute de tribologie care la randul lor sun certificate daca sunt germane de TUV . un mercedes clasa C daca are certificare TUV asta nu inseamna ca merge prin apa de un metru ( asta o arata cei care testeaza masina daca poate sau nu ) repet in dosar 221/119/2011 - covasna termen 20.03.2012 " raport expertiza tehnica " nr. 176/2012 la pag 8 specialit expertize tehnice Dumitrache Eugen se arata ca acesti aditivi pot fi numiti aditivi de inrautatire a arderii ( exista raportul e simplu de gasit ) am folosit aditivi metabond si mult dar acolo unde se pot folosii si constata efecul imediat ca in cazul sprayului folosit pe scule - caz particular pe burghie din otel rapid efectul a fost zero - masina unealta a fost masina de gaurit in coordonate ( aparate folosite - comparator si intrument de masurare a fortei de apasare ) factura emisa la livrare apoi factura emisa de retur la produse la cateva fabrici . Punct In fabrici pe masini de coordonate nu lucreaza ageamii !-1 points
-
cred ca se ajunge din nou la un razboi diesel vs benzina si vreau sa evit asta. am mai adaugat ceva dotari, complet inutile dupa parerea mea, ca majoritatea dotarilor optionale care ne "invata" sa fim extrem de "blonzi" la volan. mare parte din ele sunt marketing, dar... nah. ma bucur totusi ca am ramas cu scaunele sport, desi le tot gaseam defecte. am ales si parbrizul incalzit, prin care se cam vad firele alea... sper sa nu deranjeze chiar tare !! nu stiu cum e pe timp de zi / noapte... dar rezistentele electrice se vad in el, oricat ai vrea sa NU le vezi. daca se sparge, sper sa il pot inlocui cu unul normal. (oricum sunt foarte proaste si subtiri parbrizele in ultima vreme ) nu stiu de ce tot criticati dieselul, nu cred ca s-a inventat motorul perfect, probabil ca e tot chestie de preferinte. eu mereu am ales diesel ca prima preferinta. e strict chestie de stil. una e sa dai un argument pertinent diesel vs benzina, alta e sa fii benzinar convins si sa arati cu degetu pe fanul diesel ca e prost. normal ca tu ai fost destept cand ti-ai ales benzina. sper doar sa nu fie vorba de o disonanta cognitiva la voi. eu sunt foarte impacat cu masina asta.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00