Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2017 în toate secţiunile
-
A se citi "am dat bani in plus sa imi iau ceva nou si performant si care ma va ajuta dar totusi nu prea imi place si abia astept sa se strice sa pot sa ma intorc la ceva "foarte prost si subtire"? WTF man5 points
-
A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:5 points
-
personal mi-am spus parerea dupa experientele traite. am fost fan diesel din aceleasi motive pe care le enumeri tu (cuplu mare, depasiri din scurt, consum bun) , am luat diesel (1,6 tdi cr) si am ramas profund dezamagit pentru ca nu am regasit ceea ce avusesem la vechile diseluri (1.9 tdi pd) in schimb am avut turbolag la ture joase, consum maricel , filtru de particule care cand se regeneta imi taia din putere, nevoia de a tura motorul ca un benzinar ca sa trec de turbolag, lucru chinuitor in oras. la vreme foarte multi pe forumuri pledau anti 1,6 tdi..... nu am tinut cont decat de preconceptiile mele. dupa 5 ani stiind tot de pe forumuri ca noile tsi-uri consuma putin si mai important au performante fantastice am comandat acest motor. supriza a fost sa gasesc tot ceea ce cautasem la vechile dieseluri ... cuplu livrat la turatii joase, depasiri din scurt, consum excelent (8 in oras). ceea ce spui tu ca puterea o simti dupa ce treci de 3500 de ture contrazice chiar specificatiile masinii (cuplu maxim livrat intre aprox 1300-3500 ture). eu rareori trec de 3500 de ture in oras pentru ca , cuplul e livrat la turatii joase, se conduce efectiv ca un diesel...sigur daca vrei mai mult poti trece de 3500 si tot va urca in putere. deci...eu incerc sa iti expun din experientele mele cum am perceput eu aceste motoare pe pielea mea. 2.0 tdo cr nu am condus dar parerea generala este ca 1,4 tsi este in unele momente e chiar mai sprinten decat 2.0 cr. si atunci intrebarea fireasca vine nu cumva ai o idee preconceputa legat de diesel, cautand super cuplu care de fapt il regasesti si la 1.8 tsi si mai primesti in plus atat de multe. partea cu legislatia eruopeana nici nu main are rost sa o mentionez4 points
-
Debut pentru balena la etapa de drag race -Arad. A fost interesant, o experienta noua care mi-a placut si la care voi mai participa cu siguranta in viitor. Inainte de event, mi-am propus sa scot un timp de 15 maxim. Primul run am scos 14.8 2.3 60ft, si 152 km/h viteza de iesire si ala a ramas si best-ul. Am incercat diferite tipuri de plecari, diferite presiuni in roti etc sa gasesc cel mai bun setup. Cel mai slab timp scos a fost 15.1 (am uitat sa dezactivez esp ) si constant mergeam 14.9. Per total sunt multumit. La kilele masinii timpul este unu bun zic eu.. inafara de tub de bas nu am dat nimic jos. Anvelopele mi le-a dat un prieten. Niste federal 205 50 16 cam moarte. Dar si-au facut treaba ok.3 points
-
m-am uitat de curiozitate pe un configurator, daca tot e sa dai 25k pe o masina de ce sa nu-ti iei masina visurilor asa cum ai spus intr-un post anterior pleci de la Style si cum vad ca nu te dai in vand dupa optionale, te intereseaza mai mult motorul si cuplul, adaugi doar cateva optionale, de ex: 2.0 TDI, DSG, 4x4, 184 CP Style + pachet CleverPack Gri Quarz Tapiterie stofa ACC Driving Mode Selection Senzori parcare spate Volan multifunctional incalzit + padele Pret total: 25.263 Euro poate mai negociezi putin si iesi sub 25k Macar daca tot dai un ban pentru urmatorii 5-6 ani si principalul criteriu este cuplul dieselului ... poti lua versiunea de 184 CP + 4x4 Succes !3 points
-
Salut, am ajuns acasa azi dupa un weekend fain pe Transalpina si imprejurimi: Vineri dimineata la ora 6 spre Novaci/Pestera Muierii, unde ne-am si cazat pt 1 noapte la pensiunea Casa Motata. Recomand, gazdele sunt primitoare, curatenie, preturi mici, ai ce sa faci 1 seara pe acolo, am facut si o plimbare pe dig si am vazut caprioare, am dat si o tura prin padure. Sambata pe la ora 7 am pornit hotarati sa urcam transalpina, toata, am mai fost pe ea, deci stiam la ce sa ne asteptam. De la Novaci pana la Obarsia Lotrului, drumul este foarte bun, mai bun decat oriunde in Romania ( de 50 de ori mai bun decat pe Transfagarasan) drum marcat, cu parapeti, se merge foarte bine. Am pornit asa devreme ca sa nu prindem multe masini sus, voiam sa merg in stilul meu, nu sa stau dupa toti care merg cu 20 km/h. Am ajuns pe la ora 11 la Hanul Haiducilor, unde am mai fost cazati, si am mancat un mic dejun copios, recomand placinta cu mere si clatitele cu afine ca desert. Preturile sunt maricele, mai mari fata de acum 1-2 ani, insa sa zicem ca am prins finalul sezonului, din septembrie incolo preturile scad mult, inclusiv la cazare, locatia este de vis, mancarea la fel. Am oprit mult pe traseu intre Novaci si Obarsie, pt ca am mers sa cautam si ciuperci. Dupa mic dejun, am pornit spre a 2a parte a Transalpinei - intre Obrasia Lotrului si Sugag. Partea asta este mai proasta comparativ cu prima, insa asfaltul este ok, am luat o singura groapa in rest am mers bine. Eu recomand sa o faceti toata, insa daca nu puteti urcati macar pana la barajul Oasa (eu nu opresc acolo, pt ca mereu e plin si nu suport genul de oameni care opresc acolo). Dupamasa am ajuns la Dobra, langa Sugag si ne-am cazat la pensiunea Casa David care este detinuta de acelasi proprietar care are si Casa Silvra Dobra, care a fost recomandata si aici. Intradevar, gazdele sunt foarte amabile, ne-au dat zacusca proaspata de vinete, am luat si masa la ei, placut. Problema a fost, idiotul de peste drum, care a scos 3 mese afara, a inceput sa puna manele pe niste boxe de 1 m inaltime, sa auda tot satul, si a tinut-o asa pana la ora 3 dimineata, iar din cand in cand mai vorbea si la microfon sa dea dedicatii. Niste manelari cocalari cu x6. Prima impresie conteaza mult, chiar daca a fost deranj indirect, nu ne-am simtit bine la cazare. O sa alegem alta data o cazare mai sus, catre Jina, Poiana Sibiului, deoarece peisajele acolo sunt de 10 ori mai faine. Duminica la ora 7 am pornit spre Bucuresti, Dobra- A1 Sibiu- Valea Oltului - Bucuresti. Peisajele, casele, drumul, oamenii sunt de top intre Dobra si Saliste, asa bun drum nu gasesti nici pe drumurile europene de la noi, paduri de brad si pin, case vechi sasesti, renovate, de departe cel mai fain drum care merita vizitat! Am ajuns la Talmaciu unde oprim de fiecare data tot la o recomandare de aici de pe forum- Pensiunea Ela, e un loc unde opresc traseistii, si mancarea e proaspata mereu, preturile foarte mici, servirea cea mai rapid. Problema a fost ca am prins un convoi militar pe valea Oltului, care mergea spre Buc, si am mers 35 de km in spatele lui, deoarece masina politiei care insotea convoiul nu lasa pe nimeni sa devanseze pe portiunile cu doua benzi, pe motiv ca atunci cand se termina banda, s-ar fi bagat cativa intre autoutilitarele convoiului. Una peste alta, un weekend reusit, cu bune si putine rele. Ca o mica observatie, data trecuta am facut transalpina cu un diesel cu roti de iarna pe 15, acu l-am facut cu o benzina turbo cu roti pe 18, incomparabil mai bine, stabil, fara greturi pasagerilor, nu s-a plans nimeni si am luat curbele mai tare. Temperatura minima pe transalpina a fost 10 grade. Atentie la motociclisti, ii auziti daca nu aveti data muzica tare. Fosta:3 points
-
Salut, mașinuța are 56600 km după excursia din Grecia, Halkidiki de data asta, consum mediu 7,83/100 pe Spritmonitor, no problems in afara de zgomotul A/C de mai sus, nerezolvat in garanție pentru ca "așa face toate":) luat un cui, fără panica, oricum anvelopele originale trebuie schimbate și ele au trecut de 4 ani, in rest mașina merge super, așteptam Karoq-ul și poate la anul facem un buy-back. Am cochetat cu ideea e-Golf (pentru ca feeling) insa nu e cazul încă, dar in 2020 sigur, nu m-am hotărât dacă hibrid sau full electric. Recunosc ca pana atunci vreau un SUV diesel, ca nu am avut Una peste alta, după 4 ani fff mulțumit de alegere, O3 TDI 1.9 BJB a avut farmecul ei, long cruiser, m-a dus 87000 km, însă asta prin DSG și noul TSI are avantajul confortului și fâșneții prin oras și feelingul in modul Sport plus un interior cu semi piele mult mai elegant, pe care nu l-as da pentru nici o alta marca unde ergonomia este cel puțin ciudata (gen Sportage, Kuga, Tucson). A, sa nu uit, "check right rear light" apare câteodată și becul alb de mers înapoi ba merge ba nu merge, sa iau un bec nou, sa dau cu ceva pe contacte sau de la ce sa fie?2 points
-
Am trecut si de a doua revizie (la 15200km de la prima, mai exact din februarie), schimbat la fel ca la prima toate consumabilele. Am mers pe acelasi ulei, cu cod OEM. Cum peste 8500km au fost extraurban, n-am considerat sa schimb mai repede. Cu atat mai mult cu cat nici nu consuma ulei. Per total 30.400km in 15 luni, insa cu un trend care nu se va pastra. Apogeul roadtrip-urilor deja fiind atins :)).2 points
-
deci nu e IF e WHEN nu stiu, dupa mine strica aspectul o doza de suc pe bord. cere neoane la picioare, sticker-bomb, masca anonymus pe tetiere si animal de plus atarnat undeva in exterior. (da, aici am exagerat cu unele)2 points
-
da' ma gandesc eu nu ar trebui reglata o data si bine si gata? si in caz ca e overboost intra in limp2 points
-
Dupa multa nebunie, cautari aproape interminabile si extrem de multa rabdare, am reusit in sfarsit sa iau jante. M-am uitat la zeci de modele, zeci de anunturi si parca nu se mai termina cautarea. Desi poate aveati dreptate ca 18" ar fi fost mai ok, am mers pana la urma pe niste R-Line pe 19" care arata chiar ok. Plec din nou o perioada si nici nu m-am hotarat inca cu cauciucurile, dar in maxim doua saptamani, dupa ce ma intorc, o sa iau si cauciucuri ca sa termin odata cu nebunia. Initial ziceam Pirelli sau Michelin, dar Pirelli aparent nu mai sunt atat de ok ca acum 2-3 ani, Michelin imi depasesc putin bugetul si un compromis bun ar fi niste Goodyear Eagle F1 Asymmetric (ceva de genul parca se numeau). Nu am hotarat inca nimic, acum incepe cautarea de cauciucuri si poate prind totusi si ceva reducere pe undeva. Daca aveti alte recomandari, sunt numai urechi Astea sunt jantele:2 points
-
Datorita interesului mare pentru astfel de "cercetari"\"modificari" rog un moderator sa inchida\stearga topic-ul. Cercetarea continua in particular. Multumesc.1 point
-
@X@by Uite aici camera de ardere : http://www.ebay.ie/itm/Burner-for-Webasto-Thermo-Top-V-diesel-with-solenoid-valve-and-round-squar-conn-/253110687372?hash=item3aee92968c:g:qDYAAOSwCQNWb8n3 http://www.ebay.ie/itm/Burner-for-Webasto-Thermo-Top-Evo-12-V-diesel-new-/272832183906?hash=item3f8610be62:g:FfUAAOSwKkhZrCr1 Am pus atât pentru Thermo Top V cât și pentru Thermo Top Evo deoarece nu știu ce model ai tu .1 point
-
Felicitari pentru alegere, nu-ti ramane decat sa astepti sa vina masina. Dupa ce o primesti, sa stii ca trebuie condusa turat. In mod paradoxal, mai turat decat un benzinar daca nu vrei sa se imbacseasca turbina, filtrul de particule, galeriile, EGR-ul. TSI-urile au aproape cuplul maxim la 2000 ture, nu ca aspiratele la 3500-4500. Poti schimba vitezele la TSI toata viata la 2000 ture si nu are nimic ca benzina nu face funingine.1 point
-
As contribui si eu la dicutie, sper, intr-un mod constructiv, adaugand cateva date extrase din rapoartele anuale TUV. Nu sunt avocatul unei anume variante (Golf Skoda Leon). Consider ca toate sunt alegeri inspirate. Insa ideea de diferente uriase de fiabilitate intre cele trei, constatate pe baza unor esantioane de cateva zeci de exemplare nu o gasesc deloc realista:1 point
-
Eu am argumentat in post-ul meu de ce cred ca e o masina ok. Am si spus ca nu fac lobby. Nu am venit cu statistici si procente ca tine (care sincer nu cred ca au vreo relevanta). I-am prezentat omului un caz concret si l-am sfatuit sa nu plece cu idei preconcepute. Nu mi-am permis sa vorbesc despre Skoda sau Leon pentru ca am mers prea putin cu ele ca sa imi fac o opinie. Eu zic ca am fost chiar foarte obiectiv. Vis-a-vis de BKD (unele au avut probleme cu chiulasa), e exact aceeasi preconceptie ca si la motoarele N47 de la BMW (ca tot ziceai ca esti familiar cu marca asta) si anume ca la toate se rupe lantul. De fapt, problema apare izolat si tine de intretinerea necorespuzatoare a motorului. Dar pentru ca un numar mic de oameni intra pe forum si se plang de problema asta se generalizeaza, asa cum faci si tu. Marea majoritate care nu au avut probleme, se plimba fericiti. Eu nu tin sa intru in polemici, dar e bine sa iti exprimi un punct de vedere concret, argumentat si fara sa creezi discutii care nu folosesc nimanui.1 point
-
bre, fara atacuri la persoana...in stilul asta raman fara masina...:) daca gasiti anunturi de interes, nu ezitati sa le postati1 point
-
Ok, nu are rost sa poluam topicul omului...let's agree to disagree. @silver mare grija cu cutia DSG la o masina de varsta aia, cum zice si @deenman sunt foarte sensibile si foarte costisitoare de reparat. citeste topicul cu probleme DSG6 si o sa vezi. Mergi pe manuala ca e mai sigura.1 point
-
Ce legatura are motorizarea cu rugina de pe caroserie? De ce ar avea Octavia 2 caroseria mai buna decat Golf-ul? Cred ca faci generalizari dupa ce ai vazut 1 Golf cu rugina si 1 Octavia in stare perfecta. OT: @silver nu trebuie sa pleci cu idei preconcepute, mergi la test drive cu masinile care iti plac, citeste mult pe forum despre modelele alese si vei face o alegere in cunostiinta de cauza.1 point
-
Eu unul pot sa iti recomand cu cea mai mare caldura Golf 5. Daca gasesti unul cat de cat dotat vei fi mai mult decat multumit. In materie de motoare pot sa recomand doar 2.0 TDI BKD, care m-a impresionat inca de la test drive de dinainte sa imi cumpar masina si am tinut neaparat sa imi iau o masina cu motorul asta. Acceleratia iti va pune un zambet pe buze si consumul mic e bonus. Daca e intretinuta ca la carte, masina nu iti va crea probleme. Problema cu aripa umflata si ruginita apare de la o scurgere care daca nu e curatata, se blocheaza, iar iarna apa colectata acolo ingheata si creste in volum. (eu nu am avut problema asta) In rest apare rugina doar pe elementele de caroserie care au fost lovite. Nu fac lobby pentru masina asta, doar iti expun parerea mea ca posesor de Golf 5 de cativa ani. Succes in cautari! BTW @Andrei_Tdi stii ca toate recomandarile facute de tine din grupul VAG sunt pe platforma de golf 5, nu?1 point
-
eu voi ramane in continuare cu dilema....la ce trebuie ceasul ala? cand te uiti la presiunea turbinei si de ce? ok, pe o masina "de curse" inteleg sa ai cat mai multe date (presiune, temp ulei, benzina, aer, lichid spalat parbriz).1 point
-
1 point
-
deci o curatare cu apc este complicata si local nu scoate pata. cu spray cu spuma ce se face? pulverizezi doar pe pata si apoi? freci, stergi ( fiind curatare uscata, cum zici - nu ai ce sa stergi. nu? ), aspiri? am vazut multe pareri bune pe emag dar si moduri diferite de utilizare. intreb si eu ca nu am folosit asa ceva si nu ma pricep.1 point
-
1 point
-
Pe un tsi sau într-un Bmw . Aveam și una cu Ineo LL, dacă o găsesc ți-o trimit.1 point
-
ACC e genial in ambuteiaje in combinatie cu automata. Volan încălzit nu am auzit pe cineva din grupul VAG sa se plângă si sunt de ceva timp pe masini. Eu personal iarna cand sunt gerurile alea trebuie sa conduc cu manusi altfel am degetele inghetate chiar daca in masina e temperatura placuta. Doar la drum pun nu o sa ai nevoie de el, dar in oras o sa fie pâinea lui Dumnezeu. La fel si parbrizul încălzit. Stii prea bine cat de usor se zgaraie parbrizul daca folosesti jucăriile alea de plastic sa raschetezi gheata de pe parbriz. Nu stiu daca la Octavia vine si cu reflexie radiatii. Daca da, e un Must have vara. Iar fire in parbriz nu o sa vezi: Clima Coat parca ii spune la VW, presupun ca e acelasi lucru si la Skoda. DMS nu mi-am facut o părere despre el încă, nu am avut ocazia sa-l testez. Ai plecat de la SH si ai ajuns la 25. Eu zic sa mergi direct pe Superb Ambition DSG ? Oricum, nu o sa-ti para rau de toate aceste optionale. Cresc pretul dar si sporesc confortul si o sa te bucuri de toate. Mult noroc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Faci cum crezi, dar masina o cumperi o data la cativa ani si costa o caruta de bani, fapt care pe mine ma face sa iau in calcul toate variantele. Eu doar ti-am dat o varianta pe benzina, mai puternica, cu dsg6 care il voiai, plus 4x4 si suspensie independenta, cam in aceeasi bani, varianta viabila doar in cazul in care faci putini km pe an si nu consumul nu e un factor primordial.1 point
-
@sebip ... cu dormitul in masina .. sa nu zici de 2 ori @laduncaag ... Multumesc de aprecieri, intr-adevar culoarea intoarce capuri pe strada ... @bibi1411 ... Multumesc .. va avea o intretinere normala zic eu ... dar pt. altii va fi poate exigenta ... @Aerofan ... o sa urmeze si ceva mici upgrade-uri ... clar piele pe volan ... si niste leduri pe interior .. eventual sa imi dai in privat ce ti-ai pus tu, te rog frumos ... Dupa prima spalare ce am observat .... vopseaua in zona pragurilor si pe usi jos e contaminata cu puncte mici de bitum ... voi incerca sa le scot cu solutii dedicate ... Zona motorului imi va ocupa foarte mult timp cu privire la curatarea lui! .... Momentan inca o foto de cu seara Maine e programata sa se faca hunedoreanca ...1 point
-
Arata si mai agresiv fara proiectoare. Big like! Cat despre DSG ... Ma vor injura multi, insa cat ar fi avansat automatele (deja la G5 performantele erau impresionante, pana se ducea naibii mecatronicul) tot o manuala iti ofera libertate 100%, mai ales pe un GTI... Posibil softul pentru State sa fie diferit de softul pentru EU - diferit profilul soferului tipic, totusi...1 point
-
Da, este. P.S: Pentru o retrogradare mai rapida, trebuie sa fii pe franare. Acelasi principiu si pentru superioara (sa accelerezi). Cutia preselecteaza treapta inferioara sau superioara in functie de ceea ce faci in acel moment. Diferenta de timp este destul de mare.1 point
-
1 point
-
Am revenit și din aceasta plimbare, înapoi la mare. Am făcut cam 1000-1100 de km in total. Am mers ușor, liniștit pe autostrada, 110-120 km/h. Am vizitat Peștera Ialomitei in a 2-a zi. Am mers pe drumul asfaltat, dar nu am rămas plăcut surprins. Mai ales când urcam, era loc cam de o mașina... mai ales in curbe, foarte nasol... era sa o patim cu un domn care cobora foarte tare cu un Vito, fix in curba. Asta nu mi a plăcut deloc la drum. Însă cel de dinainte, pe serpentine, foarte, foarte frumos. Am dat și suspensia pe Sport, masina este mult mai stabilă așa. Urmatoarea zi am fost la Castelul Cantacuzino, o splendoare. Mi-a plăcut tare mult. Dupa am ajuns la telegondola din Sinaia și am urcat până la cota 2000. Am rămas cu o impresie urâta despre telegondola din Bușteni (care urca la Babele)... cred ca trebuie sa aștepți 4-5 ore sa intri... in fine. In ultima zi am fost la Mănăstirea Caraiman (care era fix lângă noi, la 300-400m). Foarte frumos și acolo. Per total, mi a plăcut excursia și as repeta o. Ne am întors cu un consum de 5.6, 4 persoane, portbagaj full si voie buna.1 point
-
Brasov- Gheorgheni e bun. Gheorgheni-Sovata nu stiu cum e. Sighisoara-Brasov acceptabil. Fagaras-Sighisoara cateodata asfalt cateodata drum piatra cubica. Parerea mea intoarcete la Bv si pleci de acolo la Fagaras.1 point
-
Prin schimbarea rotilor de 18 cu cele de 17 sau de 16 nu se modifica in niciun fel garda la sol.1 point
-
Apoi mari borduri ai prin zona. Adică in ideea ca eu inca nu am avut astfel de probleme...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tocmai ca pentru Romania, mai ales daca se merge extraurban destul..masina folosita zilnic, Cross Climate nu sunt alegerea ideala. La noi sunt constant temperaturi de peste 30 vara, temperatura asfaltului fiind mult mai mare. Nu mai spun cum se incinge o anvelopa la rulare constanta cu 130kmh la acele temperaturi. Apoi iarna, sunt zile de -10 grade, nameti care mereu iau autoritatile prin surprindere. Oricat de bun e Cross Climate si e peste o anvelopa obisnuita all-season, in conditiile din Romania si pentru o masina de care ai nevoie zilnic, fara da fie alternativa..mult mai indicate sunt 2 seturi de anvelope. Eu consider ca sunt cu atat mai importante anvelopele sa fie de sezon la noi in tara cu cat te trezesti cu gheata pe carosabil, drum inzapezit, cu pieton care iti sare in fata, cu tot felul de pericole neasteptate care obliga la franare si in situatiile aceastea cati ar prefera cross climate in defavoarea unui pneu dedicat de iarna mid/high-end. Nu e ignorat faptul ca un set de anvelope se va uza considerabil mai repede decat 2 seturi, asa ca exista si aici un aspect.1 point
-
1 point
-
nu stiu de ce tot cautam tot felul de motive pentru a justifica calitatea din ce in ce mai proasta a autoturismelor vw grup . E clar ca multi dintre noi au masini cu f multi km la bord si cautam motive sa dam vina pe soft update . Am fost sapt trecuta la reprezentanta vw ,am dat tiguanul si omul a facut test la 2 service - reprez+service particular . La reprez am semnat ca nu sunt de acord cu update ptr tiguan ptr ca oricum urma in 2h sa nu mai fiu eu proprietarul si venisem ptr verificare nu ptr update . I-am spus ca exista un forum unde oamenii sunt nemultumiti de update si ingineru de acolo mi-a spus ca au facut mii de update dar pana acum nu au nici o reclamatie - chiar asa au spus - la cate mii de update au facut ar fi trebuit sa fie sute de oameni la reprez cu reclamatii - si omu chiar avea dreptte nu era nimeni in curte cu nici o reclamatie .1 point
-
1 point
-
Interesante afirmatii Andrei, cand eu recomandam Mazda sau Honda in loc de vag ai sarit ca ars0 points
-
Diesel nu recomand nici eu. Tot ce e diesel si vei intalni pe piata in materie de Golf 5 si suratele ce impart aceiasi platforma nu mai sunt la fel de fiabile ca ALH-ul pe care l-ai avut. Deci un succesor demn nu vei gasi. Golful 5 este izvor de rugina. 90%din ce vei gasi vor fi praf la capitolul caroserie. Recomand Octavia 2, Leon 1P sau A3 8P Sportback. Benzina. Ai 3 variante: 1.6mpi, 1.6 fsi sau 2.0 fsi. Fsi-urile sunt mai potente dar si extrem de pretentioase pe injectie. Asta daca vrei sa ramai in ograda VAG. Altfel, poti cauta o mazda 3. Daca gasesti si un 2.0 benzina, vei uita definitiv de VAG. Coreenele sunt bune ca an de fabricatie/an/dotari/km. Dar vei gasi din generatiile in care ei erau inca in proces de dezvoltare. Am avut ocazia sa vad destule ceed-uri si i30-uri 2009-2013 si sunt cam .. nasoale. Nu sunt masinile rele, insa nu ofera nici o placere. Sunt extrem de artificiale. Directia e zero, pedalele ciudate, cutia ciorba.. Cam ca la un logan.0 points
-
Adevarul este ca ajunge la pret de VW Golf, de la 24.3 este 2.0TDI DSG Highline. Sa-mi fie cu iertare, insa benzina asa se conduce cand se vrea performanta si daca se stie sa se conduca un asemenea motor. TSI-urile se pot conduce ca un diesel cand se merge usor, dar se tureaza si pana la 6000rpm fara probleme. Ideea ca nu vrei sa turezi peste 4500rpm o benzinara..inseamna ca motorul e folosit la 2/3 din potential din start. E un motor de turatie, asa e facut din constructie orice benzina.0 points
-
BTW @Edy_77, stii ca sunt constient de asta dar ca am facut recomandari de motoare pe benzina cred ca nu ai sesizat. Iar intre caroseria de G5 si Octavia 2, Octavia este ca si neatinsa de rugina, dupa 10 ani gen.. Pe cand golful, are deja gauri in aripi, praguri s.a.m.d. Ok, o masina de pasionat nu va avea. Dar cate masini de pasionat gasesti? Honestly.. Vad ca esti mereu pus pe hartza. E pacat. Eu fac afirmatii pe baza unor experiente, zilnice. Nu din forumuri sau lecturi. Si o spun fara pic de rautate.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00