Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2017 în toate secţiunile

  1. Apă, paie, bătaie si...un apus mișto
    5 points
  2. Scrumiera este nefolosita, si nici eu nu o folosesc - asa ca i-am gasit o noua intrebuintare. Un mic voltmetru - voiam de mult sa pun asa ceva, fara sa sara in ochi si sa strice interiorul. Interesant de urmarit - bateria se vede ca e slabuta, si la pornire, ajunge la 8.5V... Incarcarea sta la 14.2 - 14.3V, deci nu asta e problema. Candidata buna pentru baterie leisure pentru T4 In alta ordine de idei - prima data de cand o am, imi pun problema sa verific consumul 100% autostrada (sau 4 benzi) - Campina - Bucuresti pe A3 - pe CB 10,5 l/100km. Viteze, bineinteles, legale. Statistic vorbind, cel putin decent pentru utilajul asta. Absolt superb de condus, dar cred ca am mai zis asta
    3 points
  3. Inspirat de colegul @~LauR~ am zis sa imi incerc si eu indemanarea sa imi fac un suport de ceas de boost... Cam asta va iesi...dar asta e varianta bruta...urmeaza sa iau alta cutie si sa o lucrez mult mai ok pe parte de detalii/finisaje... Firele si furtunul vor iesi pe gaura mare ca si cum masina ar bea RedBull cu paiul iar suportul va fi lipit cu bizon de parbriz... Suportul imi permite sa il misc atat sus/jos cat si stanga/dreapta... Urmeaza sa vad unde/cum ma leg la admisie...avand 2 variante sa vad care e mai simpla...
    2 points
  4. Arata si mai agresiv fara proiectoare. Big like! Cat despre DSG ... Ma vor injura multi, insa cat ar fi avansat automatele (deja la G5 performantele erau impresionante, pana se ducea naibii mecatronicul) tot o manuala iti ofera libertate 100%, mai ales pe un GTI... Posibil softul pentru State sa fie diferit de softul pentru EU - diferit profilul soferului tipic, totusi...
    2 points
  5. Va salut. Mi am facut timp sa intru pe forum si sa imi prezint Touran ul. Las pozele sa vorbeasca.
    1 point
  6. @Valeriu26 de ce te enervează oglinzile heliomate? Mie se par cea mai tare chestie, noaptea sa nu fii deranjat de "csenoanele" celor din spate!
    1 point
  7. Am rezolvat-o cu ventilatoarele. Mi-am facut mufa adaptoare de la 36 la 32 pini. Am facut si un test in mers. Din pacate ABS-ul face urat. In plus dupa ce trec de 35-40 km/h cade vitezometrul la 0. Mai cercetam:
    1 point
  8. Eu, cel putin pana acum, ma felicit pt DCC si cred ca este singura optiune care creste cu adevarat confortul la drum...Confort: la drumuri cu denivelari, drumuri cu piatra si in amenajare, pe autostrada (regim in care nu mai ajunge nici un zgomot in habitaclu), Normal: pe drumuri judetene cu asfalt peticit si la viteze ceva mai ridicate, Sport: pe drumuri cu asfalt bun, pe drumurile cu serpentine ( unde ruliu scade semnificativ) si la viteze ridicate. Chiar daca in fata nu sunt atat de bine simtite modificarile ( exceptand zgomotele suspensiei), pasagerii din spate for fi cei mai multumiti...:) Cel mai mult eu folosesc modul Sport si Confort, sarind din unul in altul si doar pentru a trece peste liniile de cale ferata ....Daca ar exista o setare ca suspensia sa lucreze in functie de viteza ar fi excelent...
    1 point
  9. S-a rezolvat . Era un contact imperfect in mufa de la stop.
    1 point
  10. @mihai.onu94 ... Multumesc de urari , da tot benzina am avut 1.6 fsi/115 cp... acesta de la skoda este muullttt mai fasnet, cuplu mai mare ... la turatii mici nu ai treaba cu el ... Are toate reviziile la reprez. Skoda, si inclusiv cele 2 recall-uri: saiba si lantul ... Motorul nu este pretentios deloc ca si cel de la FSI . Eu n-am avut treaba nici cu golful, dar am auzit colegi ca se mai plangeau de el ... FSI-ul, de la 3.000 de rot\min incepea sa se intinda ... Daca ma credeti ca e mai usoara decat golful ... cu vreo 70 kg ...
    1 point
  11. Mulțumesc pentru sfaturile utile, problema rezolvata, păcătosul de termostat numai deschidea bine.Drumuri bune sa aveți!!!
    1 point
  12. Azi am mai avut putin timp liber si am adaugat difuzoare spate... Bine...inca nu le-am montat ca nu am avut acces la pistolul de nituit..dar 90% din treaba a fost facuta... Pozele vorbesc de la sine
    1 point
  13. @75NOR: faina iesirea! si masina, of course Da. confirm si eu ca pana la Nobilis e boierie, dupa aia e de @ToniM BTW, era cat pe ce sa fi tras atunci in miez de noapte la Nobilis, macar sa intrebam de camere.. ma apucasera nervii cu drumul ala si ziceam ca gata, nu mai merg nicaieri... dar era parcarea full si am zis ca totusi, aveam rezervare in alta parte Pe de alta parte, si pana la Nobilis e destul de complicat cu latimea drumului...
    1 point
  14. Gata si distributia, rulmentii spate + pivoti fata. Momentan nu fac geometria rotilor ca masina merge foarte bine si nu mai am timp. Volanul merge la fel, sta drept, se misca la fel, in mers nu trage stg/dr. Tutti bien. Si gata si de vacanta. SB--Ploiesti-B-traversat BG via Sofia - GR - Halkidiki- plimbat pe acolo si inapoi in B, apoi SB. ps: Distributia cealalta era pusa extrem de prost. Intinzatorul pus prost, fuliile puse prost... etc. Acum e ok. Distributia pusa cu cale, la 0. Motorul si-a schimbat zgomotul si au disparut vibratiile din habitaclu. Everything is looking good! Drumuri bune colegi!
    1 point
  15. Pentru cei care vor sa-si cumpere Karcher K2, K3, K4,...,K7 + FJ10C (pistolul pentru spuma).... NU-L cumparati! zic de pistolul FJ10C. E vai de capul lui. Nu trage detergentul din recipient nici sa-l bati. Am schimbat 3 bucati...si tot asa fac. Apoi am discutat cu un dealer KArcher si a zis ca astea sunt produse noi, din care daca gasesti unul bun din 10...e bine. Asa ca am trecut la FJ6 (mai mic, si merge mai bine). Sambata am schimbat radiatorul de racire si m-am apucat sa refac si rugina de la prag partea dreapta-fata. Radiatorul vechi...OEM Poza din operatie: Apoi am trecut la desfacut aripa. Pentru ca rugina. (vopsea sarita + rugina de suprafata). Intai am curatat bine cu peria de sarma, am spalat cu alcool tehnic apoi am dat cu grund. + dat cu terosol, dar am uitat sa fac poza. Apoi cu spray am vopsit zona unde am lucrat: In acelasi stil am reparat si aripa ca jos era putina rugina si am dat-o pe interior cu terosol. (sper ca am scris bine ) si gata... Am asamblat totul la loc si...voila! Arata mai bine Drumuri bune!
    1 point
  16. Guys, mie la Golf 5 1.9 TDI 2007 mi-a pus prima data un service 5w40. Chiar si la service de reprezentanta VW, cand am sunat pentru oferta mi-a zis ca o sa puna Castrol Edge 5w40. Dar ulterior am descoperit ca in cartea tehnica scrie clar ca ala e doar pentru modelele fara DPF (mi-au aratat la Coso Garaj in Iasi cand am intrebat de ce mi-au pus 5w30) Au mai zis ca o data au chemat pe un tip imediat inapoi sa-i schimbe din 5w40 in cel corect (5w30) pe cheltuiala lor, intrucat si-au dat sema ca mecanicul a pus 5w40 din obisnuinta. Mi-au aratat unde scrie clar in cartea tehnica a masinii ca pentru modelele cu DPF trebuie 507 5w30. Deci cred ca cel mai bine e sa mergi pe ce scrie in cartea tehnica a masinii. Acum mai peste tot pe unde am fost, serviceurile stiu de faza cu DPF-ul si 5w30... Eu schimb la 15.000 sau 1 an, orice ar fi. Schimb totul la 1 an, chiar si cand am facut doar 7000 km, din care maxim 1000 prin oras. Cum spunea tipul de la Coso: Masina se intretine, nu se repara.
    1 point
  17. Am revenit si cu raspunsul primit de la porsche bucuresti nord: "merg amandoua, dar noi va recomandam 507 00 pentru ca aveti filtru de particule". Adaugand acest raspuns la cele citite aici o sa merg pe Castrol Edge FST 5W30, sau alt ulei care cu norma 507 00 . Multumesc frumos de ajutor
    1 point
  18. @mihai.onu94, intr-adevar, costa o caruta de bani... am plecat de la 17mii si am ajuns la aproape 25 (sa nu mai socotim ca ma uitam dupa un second hand de 10mii) mie nu prea imi place benzina. vechiul ford focus era benzina aspirat 1.6 100cp, nici macar pe ala nu suportam sa-l ridic in turatie. masina aia n-a vazut niciodata mai mult de 4500 turatii, nici macar in depasiri - si crede-ma, stiu sa conduc o masina, mai ales ca m-am jucat putin si pe la scoala de pilotaj. Colegii de forum mi-au aratat cum se simte un motor din noile generatii pe benzina, DAR tot trebuie ridicat in turatii. iar eu, din 15 ani de condus, am condus diesel doar 5 ani, restul timpului am mers cu benzina. mi-a ramas dieselul in suflet, cuplul, senzatia de forta, depasirile in scurt, dealurile urcate in a 3-a la 50km/h cu masina plina, subturata, si culmea, cu raspuns prompt in acceleratie, consumul MIC la viteze mari pe autostrada, etc. acum, stii cum e, fiecare vorbeste si reactioneaza dupa experienta personala, dupa trairi, emotii, etc. masinile se conduc si se simt diferit. desi dieselul e CR, mie tot mi se pare ca are boost, acceleratia nu e liniara ca la benzina. despre suspensia independenta, sunt convins ca e un plus. dar am condus masini atat cu punte cat si cu suspensie independenta. se pune mare accent pe chestia asta, poate prea mare. e un plus, dar pana la urma e aceeasi masina. eu nu simt diferenta. chiar deloc. am condus renault, fiat, ford, skoda, vw, in general masini medii si modeste. atat cu suspensie independenta (ex: focus) cat si punte. ghici ce? nu am simtit NICI o diferenta. deci totul e relativ aici. ce e bun pentru mine nu e pentru tine si invers. mai bine da-mi te rog un sfat cu privire la optiunile pe care le-am afisat. (cele pe care nu le-am scris le am)
    0 points
  19. Merge si 5w30. Integreaza norma ta. O sa-l "manance" insa mai repede pe timp de vara sau la mers in turatii mari. Iarna e mai subtire si il "rupe" mai repede motorul.
    0 points
  20. depinde ce iti este mai drag, axa cu came sau dpf-ul...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!