Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2017 în toate secţiunile

  1. Azi am mai avut putin timp liber si am adaugat difuzoare spate... Bine...inca nu le-am montat ca nu am avut acces la pistolul de nituit..dar 90% din treaba a fost facuta... Pozele vorbesc de la sine
    5 points
  2. 1400 mile (~2200km) si azi am facut primul kickdown la intrarea pe o autostrada. Masina se duce bine si motorul suna foarte frumos. Am si un greier undeva in portiera din stanga ce se aude mai mult cand masina se torsioneaza si e undeva in partea superioara. Eu cred ca e ceva legat de cheder si azi mi-a venit o solutie ce e destul de folosita pe aici pentru chedere. Am aplicat pe chedere si in seara asta parca n-am mai auzit greierul dar mai urmaresc. O poza cu un spate de Golf si un truck pus la treaba. DSG-ul e ok dar am avut asteptari mai mari de la cutie dupa cate review-uri si pareri ale altor utilizatori am citit. Parca tot o cutie manuala m-ar fi incantat mai mult. N-am precizat ce m-a determinat foarte mult sa schimb Civic-u pentru ca totusi a fost o decizie la impuls. Cu cateva zile inainte de a cumpara masina, am fost cu un coleg sa-si ia un Audi RS4 din 2007, manual. L-am condus in ziua respectiva si decizia in mintea mea s-a facut spre un hot-hatch. (RS4 a fost 28.000$)
    3 points
  3. Va salut. Mi am facut timp sa intru pe forum si sa imi prezint Touran ul. Las pozele sa vorbeasca.
    2 points
  4. Am avut aceeași dilemă și am mers pe Fuchs. Aș fi ales Shell dacă l-aș fi găsit ușor.
    2 points
  5. Tocmai ca pentru Romania, mai ales daca se merge extraurban destul..masina folosita zilnic, Cross Climate nu sunt alegerea ideala. La noi sunt constant temperaturi de peste 30 vara, temperatura asfaltului fiind mult mai mare. Nu mai spun cum se incinge o anvelopa la rulare constanta cu 130kmh la acele temperaturi. Apoi iarna, sunt zile de -10 grade, nameti care mereu iau autoritatile prin surprindere. Oricat de bun e Cross Climate si e peste o anvelopa obisnuita all-season, in conditiile din Romania si pentru o masina de care ai nevoie zilnic, fara da fie alternativa..mult mai indicate sunt 2 seturi de anvelope. Eu consider ca sunt cu atat mai importante anvelopele sa fie de sezon la noi in tara cu cat te trezesti cu gheata pe carosabil, drum inzapezit, cu pieton care iti sare in fata, cu tot felul de pericole neasteptate care obliga la franare si in situatiile aceastea cati ar prefera cross climate in defavoarea unui pneu dedicat de iarna mid/high-end. Nu e ignorat faptul ca un set de anvelope se va uza considerabil mai repede decat 2 seturi, asa ca exista si aici un aspect.
    2 points
  6. Nu sunt dezamagit sau nemultumit de DSG; ma asteptam la mai mult din review-urile citite. Am incercat si modul manual si da, schimba foarte rapid. Ce nu-mi place e ca kickdown nu e dezactivat in modul manual. De exemplu eu sunt in treapta a 3a pe la 3500RPM si accelerez la podea: masina atunci va schimba in treapta a 2a. In modul manual, eu as fi preferat sa ramana in treapta a 3a pentru ca acolo am vrut eu sa fie. Apoi, in modul D, masina schimba prea jos in ture iar in S, prea sus. Cred ca ar fi fost mai placut ceva la mijloc. Eu folosesc acum cutia intr-un mix de D si manual: cand vad ca urmeaza o rampa sau panta, din padele schimb rapid si apoi e in treapta de viteze in care as fi eu ca si cand ar fi o cutie manuala. Ce m-ar fi incantat la cutia manuala? Faptul ca tot timpul eu am controlul. La DSG, modul manual e defapt partial manual. Reiau exemplul cu treapta a 3a: merg pe un drum in rampa si stiu ca dupa un timp acel drum va fi drept si accelerez mai tare in treapta a 3a (la podea): la cutie manuala ar fi ramas in treapta a 3a si apoi doar luam piciorul de pe acceleratie; la DSG, schimba intr-a 2a si daca ma opresc din accelerare inainte de a a ajunge la treapta a 3a, apoi trebuie sa schimb manual ca sa fie in treapta a 3a. Astea sunt chestii minore oricum, doar ca modul manual e partial manual. (face auto upshift si la kickdown, downshift) Dupa 1400mile, sunt la fel de incantat de masina ca la inceput.
    1 point
  7. Sigur, fiindca ai sistem cu Ad Blue care lucreaza altfel si mai putin observabil. Partea putin negativa cu costurile solutiei AdBlue , dar la o masina de 45 + K euro asta nu ar trebui sa fie o problema. In rest clar masina ta l-as alege dintre cele doua . Plus ca sunt sigur ca audi primeste cele mai reusite softuri pentru motorizari si cutiile dsg.
    1 point
  8. O sa scriu mai multe cand ajung acasa.
    1 point
  9. O poza si cu jantele vechi si kitul airride montat. Si una cu jantele noi si configuratia acutala
    1 point
  10. Iti multumesc frumos ! Multumesc frumos ! Multumesc frumos ! Masina este un Touran an 2005 Cand am achizitionat masina nu ma gandeam ca o sa ajung asa departe In prima faza m am gandit sa fac ceva cu farurile ( sa le fac negre im interior ) Daca tot am desfacut farurile... si masina nu beneficia de xenon din fabrica... m am gandit la ceva custom. Si m a apucat de treaba. Am montat 2 lupe pe fiecare far ( bixenon ) in total 4 lupe cu xenon pe faza scurta si lunga ( faza scurta 35 w 4300 k faza lunga 55 w 4300 k ) si am facut lumina cat sa nu pot merge cu faza lunga la drum lung ca e prea deranjanta . Am atasat si o poza cu rezultatul Cum nu imi placea cum arata masina cu jante pe 16 am trecut la ceva pe 18 . Dupa ce au fost montate am zis ca trebuie sa adaugam si ceva sa mai coboare . Am adaugat niste arcuri sport...care au mai coborato putin cat sa se vada ok cu noile roti. Am atasat si o poza. Grila cu semn..imi placea si nu prea.. am optat pentru ceva fara semn Simteam nevoia si de un eleron.. nu neaparat sa ma tina pe strada pe care l am pus. ( sper ca se vede in poza ) Dupa nopti neodormite... am zis ca masina trebuie sa fie unica. Si am zis sa fac primul Touran pe perne de aer din Romania Asa ca am montat si kitul airride
    1 point
  11. @AkaManah topul ar fi din punctul meu de vedere Fuchs, Valvoline, Shell.
    1 point
  12. Am impresia ca tu vrei sa dormi în masina?
    1 point
  13. Nu exista nici un GTI la drive test. La VW Romania nu se poate lucrul asta, ei saracii vand doar vreo 10 masini in total pe an, cum sa isi permita sa aduca unul la test drive ?!
    1 point
  14. Sarim peste mai si iunie (deh, nu mai am timp de forum) si trecem la IULIE 2017 Crestere vanzari: +17.2% incl.autohtone 14.9% de import (cele pe care le urmaresc eu aici) 1. Skoda Octavia 2666 la zi 439 in luna 2. Renault Clio 2231 la zi 464 in luna 3. Skoda Rapid 1800 la zi 247 in luna 4. Ford Focus 1686 la zi 343 in luna 5. Opel Astra 1649 la zi 329 in luna 6. VW Golf 1626 la zi 230 in luna Ar urma: VW Tiguan, Renault Megane, Suzuki Vitara, VW Passat Diesel: 1.Skoda Octavia 1983, 2.VW Tiguan 1211, 3.Renault Megane 1063, 4.VW Passat 888, 5.Renault Clio 812, 6.VW Golf 710 Benzina: 1.Renault Clio 1419, 2.Opel Astra 1314, 3.VW Polo 1190, 4.Skoda Rapid 1114, 5.Suzuki Vitara 1030, 6.Ford Focus 992, 7.VW Golf 912 Astra si Megane incep sa recastige cota de piata, Suzuki triumfa cu Vitara, Toyota si Hyundai dorm in papuci. Cote de piata: VW 10,7%, Skoda 9,0%, Renault 8,0%, Ford 6,6%, Opel 4,6%, Hyundai 3,6%, Toyota 3,2%, MB 3,0%, Suzuki 2,5% Electrice/hibride YTD 2017 1,8% adica 1273 masini din total de 70805 (autohtone + import)
    1 point
  15. ai auzit /vazut vre un passat B8 cu pompa cr dusa ? ca au si astea cca 4 ani decand sunt pe piata si cateva sute de mii km unele dintre ele..... sa nu exageram cu acest " musai" upgrade ??? la CP 3..... nici macar pe passat B7 nu au fost mari probleme cu pompa asta, doar cazuri izolate.....cel mai probabil datorata proastei intretineri, (eu nu stiu nici unul cu probleme la pompa motorina si am cel putin 10 cunostinte posesori de CR pe passat B7 cu ceva sute de mii km rulaj ).
    1 point
  16. Va multumesc! Azi dimineata am facut cateva poze, dupa care ne-am pus in miscare pe doua roti inchiriate. Sunt incredibile pistele pentru biciclete, de aici, din zona lacurilor.
    1 point
  17. Daca mi-e lene sa car DSLR-ul cu mine.... doar atat pot face cu telefonul Cu DSLR-ul ar fi iesit asa:
    1 point
  18. Camera cred ca ar putea fi si de la Adaptive Front Light System (AFS).
    1 point
  19. Nu mai pun dash-cam de lene. Pe Civic nu l-am legat permanent si de multe ori uitam sa pun camera cand ma urcam in masina sau o uitam pe bord cand opream masina. @75NOR, Toyota cu noul Camry cam vrea sa schimbe asta. Nu mai arata atat de boring in varianta de echipare mai sport. Masina a venit cu anvelope all season. In zona mea, temperaturile iarna nu prea scad sub 0 grade. Sunt inconjurat de munti unde ninge dar poti ajunge la partiile de ski si cu anvelopele all season. (plus ca e ieftin de inchiriat un SUV daca am neaparat nevoie) Examenul de carnet l-am dat la scurt timp dupa ce m-am relocat aici si e in felul urmator: iti faci un cont online pe site-ul astora de la permise cu datele si adresa ta si iti da un cod. cu acel cod te duci la oricare scoala de soferi sa dai examenul scris ce costa 30$ si poti sa-l dai de 3 ori in aceiasi zi. (te primesc oricand si n-ai nevoie de programare) iti da rezultatele pe loc si atunci trebuie sa te programezi pentru examenul practic la care poti alege cateva variante: cu masina ta, cu masina lor sau cu masina lor cu warm-up 40 minute pe aici trebuie sa demonstrezi fie ca ai permis international sau ai "learner permit" care e ceva spefic pe aici prin US si e un fel de permis de incepator ce il poti avea de pe la 16 ani eu am ales varianta cu masina lor cu warm-up 40 minute care e undeva la 90$ pe partea de warm-up, instructorul e in dreapta si vreo 10 minute m-a lasat sa conduc cum vreau eu si apoi am repetat cele 3-4 manevre pe care voi fi evaluat (parcare laterala, dat cu spatele dintr-o strada secundara in una principala; schimbare de banda si pus frana brusca). Instructorul n-are pedale in dreapta si cand te sui in masina incepi cu frana brusca la care practic cand esti pe loc, iti zice sa tii piciorul pe acceleratie si apoi zice el cand sa apesi frana si se uita la cum o actionezi. dupa cele 40 minute, revin cu masina de unde am plecat si instructorul practic devine examinator si mai dau o tura de vreo 30 minute in care trebuie sa fac aceleasi manevre pe un traseu asemanator toate rezultatele ei le updateaza instant pe baza acelui cod de la punctul 1. Dupa examenul practic, m-am dus direct la permise unde mi-au facut poza si mi-au dat un permis temporar, timp in care cel final o sa-mi ajunga prin posta (si l-am primit dupa vreo 2 saptamani) realizezi ca acel cod de la punctul 1 a devenit numarul permisului tau.
    1 point
  20. Revenim la serialul “Optionale, dar sa stim si noi” cu episodul 5 “Sistemele de asistenta sofer”. Pentru inceput sa nominalizam asistentii. Daca la Park Assist il aveam pe sfantul Eustatiu, acum la siguranta activa ii avem pe Lolek si Bolek. Sa raspundem intai la intrebarea fundamentala "Te poate omori o masina cu sistemele de asistenta semi-autonome active ?". Dupa 2500 km cu barca albastra va pot raspunde afirmativ. DA, masina te poate omori chiar de la primul drum. De altfel, poti muri si in Tesla fara probleme. Dar pentru asta trebuie sa fie indeplinite cateva conditii, cea mai importanta fiind ca soferul sa fie complet idiot sau complet neinformat. Sa facem putin si teoria chibritului. ACC & FA Amplasati in bara de protecție frontala, senzorii monitorizează zona din fata masinii și evalueaza continuu distanta, directia si viteza obiectelor din apropiere. Acest radar ofera date pentru doi asistenți care se pot achizitiona separat: Front Assist și Adaptive Cruise Control (ACC include FA). Cand distanța devine prea mica si covrigarul nu reacționeaza sistemul intervine automat: - In cazul ACC, sistemul reduce treptat si foarte lin viteza pentru a pastra o distanta de siguranta fata de masina din fata. Aceasta distanta se poate regla in 5 trepte. - In cazul Front Assist, sistemul actioneaza doar în cazul unei coliziuni iminente cu una dintre cele patru actiuni: a. alerta vizuală care anunță că distanța de siguranță a fost depășită. b. un semnal acustic și visual. c. scurtă apăsare automată a frânelor. d. frânare automată pentru a evita coliziunea sau pentru a reduce severitatea accidentului. Lane Assist Este un sistem care functioneaza in baza imaginilor furnizate de o camera video dedicata. Asadar, sistemul depinde in totalitate de calitatea marcajelor drumurilor pe care se circula. Blind Spot Detection Doi senzori radar situati in bare spate monitorizeaza o zona de pana la 20 metri în spatele masinii. Atunci cand sistemul detecteaza obiecte in miscare aflate in spate un LED amplasat pe oglinzile laterale alertează covrigarul. Daca soferul porneste semnalul pe partea cu vehiculul detectat, LED-ul începe să clipeasca, indicand pericolul. Directia de intareste opunandu-se miscarii spre obiectul in cauza. Cum se comporta in viata reala Lolek si Bolek ? Trebuie sa intelegi inainte de a te pune in miscare alaturi de aceste masinarii ca sistemele pe bază de radar oferite de Skoda sunt un surogat de level 2 autonomous car https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Classification. Asadar, mintea si bunul simt al soferului sunt in continuare la fel de necesare pentru a ajunge intregi acasa. Si asta nu se va schimba prea mult in urmatorii ani. Toate sistemele de asistenta se pot activa sau dezactiva foate usor. Skoda ofera inclusiv buton dedicat pe volanul multifunctional. Nici macar nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru asta. Impresii despre ACC Singura comparatie care imi vine in minte acum pentru a descrie confortul oferit de ACC este suspensia hidraulica de la Citroen. Chiar pe cutie manuala, sistemul functioneaza fin si franeaza delicat pentru a tine masina in siguranta fata de obiectele in miscare din fata. Este extrem de confortabil ca masina sa franeze si accelereze singura, fara a depasi viteza de tempomat Am constatat ca distantele prestabilite sunt chiar sigure, merg fara probleme pe nivelul 2 de la minim la viteze de extraurban. Fara probleme functionarea ACC pana acum, chiar si pe ploaie torentiala. Il folosesc intensiv, inclusiv in oras. Impresii despre FA FA-ul are o functionare in general brutala si am observat doar doua actiuni in tot acest timp: a. un semnal acustic și visual. b. frânare automată pentru a evita coliziunea. Mi se pare ca intra in actiune foarte corect si doar atunci cand este strict necesar. Si cam asta este si scopul lui in viata. Impresii despre LA Acesta este singurul sistem care este mai ciudat in functionare. Odata activ, el scaneaza in permanenta benzile de demarcare si odata gasita o banda, sistemul va directiona volanul pentru a “tine banda”. Asta inseamna ca volanul de LA cu tinta pornita va avea viata lui separata si se va misca in permanenta in mainile tale. Tu tii de volan si il simti cum trage stanga-dreapta singur. Spooky dar nimic brutal. Actiunea este iarasi finuta si nu iti da emotii daca intelegi ca sistemul este atat de bun pe cat sunt si marcajele benzilor. Iarasi, actiunea soferulul este esentiala si pentru acest sistem pentru ca odata ce nu mai recunoaste banda LA-ul se dezactiveaza singur fara sa iti comunice explicit, ma rog ai un indicator de status pe CB. Daca lasi mai mult de 15 secunde mainile de pe volan vei primi un frumos semnal acustic pentru a te trezi in reverie. Era prea frumos sa mearga singura pana acasa, nu ? Din pacate la LA am gasit un mic bug. La Honda, cand depasesti fara semnal benzile, primesti o ditai alarma audio in care iti reaminteste sa te trezesti si bine face. La Skoda poti sa treci printre benzi fara semnal si nu te injura masina. Doar volanul se va lupta putin cu tine si se va opune actiunii. Mi se pare util sa ai o alarma sonora aici pentru cazul nefericit cand adormi la volan si orice secunda este esentiala atunci. Impresii despre BSD Aceiasi problema de la LA o am si cu BSD-ul. Nu ai alarma sonora cand sistemul detecteaza un pericol. Te vei lupta cu volanul cand BSD-ul vede obstacol si LED-ul din oglinzi se va aprinde. Mi se pare normal sa am o alarma audio foarte explicita pentru BSD. Sunt situatii in care esti cu ochii pe o laterala a masinii si iti vine obstacol in unghiul mort din cealalta laterala. O alarma audio este extrem de utila in aceste situatii pentru ca iti ofera informatia imediat fara a lua ochii de la actiunea curenta. Apropo, senzorii de BSD furnizeaza front de lucru si pentru Park Assist. Sunt extrem de utili pentru manevrele de iesire cu spatele in zone fara vizibilitate. Cum traim in pace cu masinile autonome de nivel 2 ? - Trebuie sa ne obisnuim foarte rapid cu distantele la care masina reactioneaza. Nu este asa de greu pe cat pare, sistemele sunt calibrate foarte fin si un sofer prudent se va simti ca acasa cu deciziile de distanta ale masinii. - Trebuie sa te obisnuiesti cu viata dubla pe care o are volanul si cu faptul ca asculta acum si de LA nu numai de manuta ta. - Trebuie sa fim si mai prudenti cu depasirile. Incepand cu pregatirea si in special cu revenirea pe banda. O revenire din scurt si in mare viteza relativa fata de masina din fata se va solda inevitabil cu o frana de FA sau de ACC. Asadar: - depasim intotdeauna in siguranta avand asigurate distantele sigure de repliere. Groaznic, nu ? - depasim intotdeauna cu tempomatul dezactivat. Ori de la maneta de cruising, ori piscand frana putin in pregatirea depasirii. Sau mai bine dezactivezi temporar sistemele de asistenta. Este foarte usor, ai buton dedicat pe volan pentru asta. Asta si pentru ca sunt si situatii cand aglomeratia impune un ritm de depasiri mai sustinut, de acord. Ti se pare complicat sa faci asta ? Daca Da, eu cred ca ti se poate parea la fel de complicat sa pornesti luminile de intalnire cand pornesti masina, sa semnalizezi parasirea benzii din manetuta aia din stanga, sa dai jos zapada de pe capota cand iesi pe drum, etc. Acestea sunt sistemele cu care trebuie sa ne obisnuim, acesta este viitorul masinilor personale. Par example, Honda are Sensing standard pentru orice masina de generatie noua incepand cu 2017. Civicul de la noi nu il poti comanda fara Sensing. Si vor urma toti producatorii acest trend. Testele EuroNCAP au inceput deja sa puncteze functionalitatea acestor sisteme fara de care nu se mai pot lua 5 stele. Ca si nota, ACC 10+++++, BSD si LA 8 pentru lipsa alarmei acustice. Ma impac foarte bine cu tehnologia asta si se potriveste manusa cu stilul meu de condus. Valar Skodulis !
    1 point
  21. In mod normal Vali nu demonteaza nimic cand face interiorul..dar eu am insistat si mi le-am demontat singur... Am demontat deoarece era cam jale dupa episodul cu vopsitul...acum parca e alta viata... Intre timp mi-am luat si o action camera si am tras cateva poze sa vad daca e ceva de capul ei... In alta ordine de idei...pana la proba contrarie sunt multumit de treaba facuta de Voinea si baietii de la AVD... Azi am dat comanda de amontizoare si flanse spate...Kayaba gas a just + Sachs la care se vor adauga arcurile koni... Drumuri bune
    1 point
  22. Ai incercat si modul manual al cutiei ? Practic poti sa o lasi in manual si sa ii dai kickdown, ar trebui sa schimba singura la turatia maxima setata de producator pentru protejarea cutiei/motorului, probabil pe la 7k rpm, daca nu, poti sa schimbi cand doresti de la padele, oricum timpul de schimbare in modul manual este relativ infinit mai scurt fata de o manuala clasica ... de aici nedumerirea mea de ce te-ar fi incantat mai mult o manuala
    0 points
  23. eu am 170k fara probleme pe 2.0 si 3.0 cu 190k reali cu pompa dusa, varza. Nici un upgrade nu e musai. Exista destule modele noi cu pompele varza. cauta-le pe forumurile din afara. La noi passatul B8 e cam rar ..nu am vazut prea multe, implicit sanse mai mici sa vezi plangeri pe forum. modelul 2016 biturbo de 326 cai are aceeasi pompa ca 3.0 meu din 2011 , e chestiune de timp-probabilitate. Considera ca multe din astea mai sunt si in garantie inca, deci daca apare ceva se rezolva la dealer.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!