Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2017 în toate secţiunile

  1. Va rog... din suflet, da si tu sfoara în tara dupa grupa leu (ron) pozitiv...Daca cineva e dispus sa doneze...pentru un baietel cu aplazie monetara ... Este internat la sectia dorinte de subansambluri si piese de masini, are 42 ani , se numeste Florin si pâna la operatia de transplant de piese dorite pe masina, face transfuzii zilnice de vise. Altfel moare (de dorinta, se poate umfla chiar si cucul de la pofta, zice o vorba din popor). Macar da mai departe!!! Nu-i greu!!! DOAMNE AJUTA!! (un simplu forward ajuta o viata de ingeras) PS: stiti si voi ca e un ingeras
    4 points
  2. Nu stiu ca de "curand" o sa fie si asta fosta ... Vreau sa incerc ceva benzinar mai puternic
    4 points
  3. Salut colegi, dupa 8 ani in care golfie m-a slujit cu incredere si destoinicie(nu m-a lasat niciodata in drum), dar am simtit din plin lipsa spatiului(mai ales dupa ce a venit fetita), lipsa dotarilor, etc ... am trecut la altceva! ... Noua achizitie se prezinta astfel: Octavia 2 FL - 1.2 TSI echipare business ... an 2010,90200 KM, luata de noua din Ro. M-a uimit motorul cat de bine trage! Are absolut toate reviziile si interventiile doar la dealer Skoda. M-a uimit spatiul din interior si portabgajul! Ca si dotari e echipare ELEGANCE cu ceva extra ... Sunt foarte incantat de ea si se aseaza foarte bine pe drum ... Multumesc lui @Emilut pt. sfaturi si pt. ca a fost persoana de legatura ... Multumesc lui @Aerofan pt. "microbul" dat ..... Deocamdata 2 foto la repezeala dupa un dus si o ceruire ...voi revenii cu fotografii de interior.
    2 points
  4. Multumesc pt cuvintele frumoase, ma bucur ca va place Si niste poze de azi. Din pacate nu reusesc deloc sa fac o poza in care sa arate ca-n realitate, e un negru foarte "profund" grila si se pierd foarte multe detalii in poze
    2 points
  5. Am impresia ca tu vrei sa dormi în masina?
    1 point
  6. daca tot ma gandesc sa fac retrofitul si cu ajutorul a cativa prieteni rusi/polonezi si un tip din Letonia am facut rost de cateva informatii ca sa ajutam un pic pe toti ce vor sa faca retrofit la Lane ASsist sau au nevoie de calibrare pun aici poza cu panoul cu buline necesar pentru calibrare: Distanta dintre panou si roata axei fata(la jumatate) trebuie sa fie de 1.5m. Acum inaltimea la care trebuie situat panoul cred ca este in functie de masina, stiu ca la Superb trebuie sa fie la 1,28m de la camera spre pamant.(pe mine nu ma ajuta cu nimic, dar in timp poate mai aflam cate ceva). De asemenea masina trebuie sa fie in boloboc, se poate ridica din cric daca este necesar. Panoul trebuie sa fie intr-o culoare mata, am inteles ca un verde inchis. De asemenea mai aveti nevoie de un laser care sa va centreze camera cu panoul de calibrare(chinezii au de toate) Calibrarea se face cu VAS 5054A, cu vcds nu merge Procedura din vas este urmatoarea, din pacate este in engleza, eu nu am vas, momentan nu am nici camera, dar o sa pun aici: launch of "Diagnostics" - select "Manually" - manufacturer of "VW Cars" - model "3G VW Passat" - model year: "2015" - modification: "sedan" - remove the "daw" from "Guided Fault Finding" and agree - "apply" - is loading the blocks - click on the lower left "Data bus topology" - select block A5 - right-click on A5, select "Identification" - block A5 becomes active - right-click on block A5, select "Guided functions " -" First sensors of auxiliary systems "-" Yes " - Select 00A5 -" Calibration "- Execute - Finish / Next, wait, the process proceeds - "The front camera calibration failed" - "Run" - "Yes" - "Do the correct encoding -?" - "No" - "What works were done on this car?" - select item 2 - replacement of the windscreen and the control unit - "Next" - "Measure the distance from the highest point of the edge of the arches" - make 4 measurements in mm - " Done " - the calibration process begins - after 5s the inscription:" there are no errors related to the calibration " Cam acestea sunt informatiile despre calibrare. Trec la compatibilitatea camerelor: Camera pentru a cunoaste sign assist trebuie sa fie cea cu 3q0980654x(poate sa fie orice terminatie din ce am inteles) sau cum are colegul Boditza cea de cu 3aa dar cu softul modificat. De asemenea pentru camerele cu 3Q0 trebuie un can cu terminatia 7n0.....Bx (cat mai nou cu atat mai bine). Se pot updata si anumite can-uri mai vechi dar nu toate merg. Pentru cine face retrofit aveti nevoie de cablaj(se gaseste cumparat google is our friend), MARE ATENTIE : Locul Pinilor difera de la 3aa la 3Q0. Daca se doreste confectionarea cablajului aveti nevoie de: -conector camera 8z0 972 112 sau 8E0 972 112 -conector incalzire 8w0 971 832 -Pini N907 647 01 De asemenea camera 3Q0 este mai mica deci trebuie confectionate suporturi, momentan nu stiu dimensiunea din pacate, dar incerc sa o aflu si poate se fac la o imprimanta 3d. Locasul pinilor exact si legaturiele lor nu il stiu , pe parcurs o sa il aflu si o sa il zic. Problema cea mai mare la acest retrofit este parbrizul sau costul parbrizului(pentru cei ce aveti parbriz fisurat eu zic ca merita sa faceti retrofitul), cativa rusi au reusit sa puna suportul pe parbrizul existent. Am reusit sa cumpar o camera 3q0 cu un suport de tiguan si o sa studiez un pic problema daca merge lipit suportul pe parbrizulmeu in pozitia exacta, daca nu camera va sta mult si bine prin cutie. Acum costurile acestui retrofit: -camera am gasit-o la 70 euro cu transport(cu suportul din imagine), majoritatea se vand in jurul sumei de 100-150 euro, dar si mai jos, daca folositi ebay sau alt site de vanzare, dati un follow la cautarea dorita si din cand in cand mai apare un "chilipir" -cablajul cred ca este undeva la 20-30 euro(Colegul Boditza ne poate spune exact) -parbrizul am inteles undeva la 1200-1300 ron -suportul de acopera camera, nu stiu pret si nici cod. -can-ul care nu stiu daca intra neaparat la acest retrofit : 200-300 ron -calibrarea si manopera ???!!! Daca cineva mai are alte informatii este binevenit sa ni le impartaseasca. Spor la retrofituri!!!! Ps. Mai avem nevoie de grupul de manete, costul lor intre 150-450 ron.
    1 point
  7. Tatal meu are un Caddy care are probabil acelasi motor ca cel amintit de tine 1.6 102cp( sper sa nu gresesc) si GPL. Motorul este ok ,pana in momentul de fata , aproximativ 100.000km nu a avut nici o problema , sa nu ai pretentii la nici umpic de sportivitate masina e destul de mare, grea, cu ac pornit si GPL , eventual si cv incarcatura la un drum lung vei trage din greu de ea. Insonorizarea este de asemenea deficitara mai ales in partea din spate. Si confortul in spate este deficitar , ai loc la picioare/cap din belsug insa suspensia nu te ajuta de loc. Daca masina este luata pt ceea ce a fost ea proiectata, munca, carat lucruri etc este ok . Era sa uit consumul mediu este in jur de 11-12 in oras, si ceva mai mic in afara, sa zicem undeva la 10-11 , valorile sunt pe GPL.
    1 point
  8. Prin schimbarea rotilor de 18 cu cele de 17 sau de 16 nu se modifica in niciun fel garda la sol.
    1 point
  9. Masina a venit, este in curtea Avia Pantelimon. Saptamana viitoare o ridic pentru ca maine plec in luna de miere Prima poza.
    1 point
  10. ? bravo, o iesire frumoasa. O iarba bine tunsa e mai prietenoasa decat multe drumuri din RO
    1 point
  11. Alta viata.. plafon negru.. scaune sport E de curse boss? Nice !
    1 point
  12. 1 point
  13. Am găsit ceva informații de la Sebastian @ Ross-Tech.com despre motivele pentru care ar trebui mașina să știe seria bateriei, cât și codul de producator pentru acumulatorii BOSCH. De aici trag concluzia că faza cu 1111111111 nu merge decât o singură dată, mai bine incremental la fiecare schimbare.
    1 point
  14. Nu ai cod BEM ca nu e originala. Dar poti sa codezi 070 TU3 1111111111 si e ok.
    1 point
  15. Ceva mi se pare ca nu e in regula cu pretul la ulei, trecand peste faptul ca 436 / 5 = 87.20, Castrol-ul 504/507 5W30 (presupun ca despre asta e vorba) ar trebui sa fie la ~75 ron / litru, in timp ce uleiul OEM ajunge la 95 ron / litru, bidon de 1 litru in ambele cazuri. Sincer eu nu inteleg ambitia asta de a nu schimba filtrele pe ideea ca "vrea doar sa-mi ia banii". In special ala de polen se imbacseste foarte puternic pentru ca e foarte granular. Nu mai zic ca ar trebui facuta curatarea instalatiei de a/c. Daca ti se pare scump la reprezentanta, macar ia-l din alta parte si schimbati-l singur, si ia si un spray de curatare pentru instalatie. Si sa ne spui dup-aia ce diferenta simti, asa de curiozitate. Altfel la iarna o sa scrii ca ti se aburesc geamurile sau ca nu baga caldura. Nu mi-o lua in nume de rau, e un sfat, fiecare face ce vrea cu banii si masina proprie. Pe de alta parte, sa iei masina noua si sa te zgarcesti la un amarat de filtru, o data la 20k km, mi se pare... :scratch:
    1 point
  16. E dusa rau,schimb-o.Evident bateria.
    -1 points
  17. Nu e, nu e.. n-am avut bani de tipsuri Akrapovic.. Glumesc. Multumesc frumos pt aprecieri, Bubu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!