Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.09.2017 în toate secţiunile

  1. Multumesc pt cuvintele frumoase, ma bucur ca va place Si niste poze de azi. Din pacate nu reusesc deloc sa fac o poza in care sa arate ca-n realitate, e un negru foarte "profund" grila si se pierd foarte multe detalii in poze
    17 points
  2. Daca tot se discuta pe jurnale de "capabilitati off-road" am reusit si descarcat pozele de acum 3 sapt, fost la o pensiune in Piatra Craiului, sat Magura, adica pe la cuca macaii, tinand cont de capabilitatile Octaviei mele. Citisem ca e destul de "remote", asta cautam - copil plecat la bunici, am zis sa avem si noi ceva R&R Logic ca n-am putut pleca mai repede de 18.30 din Buc, am zis ca nu conteaza, aveam in fata weekendul... Conform site-ului, la pensiune puteam ajunge prin satul Pestera, din Bran, sau pe la Zarnesti, urcand spre chei. Am zis s-o luam pe Targoviste-Bran-Pestera ca poate nu e aglomeratie... mers linistit, muzica, pac s-a facut noapte si au inceput semafoarele in zona Bran. Plus vreo 4 nebuni pe care efectiv i-am gasit pe banda mea dupa curbe... minunatie... Ajungem la Branpe la 22.00, fac stanga spre Pestera, un drum comunal de 1 banda, asfaltat... wow zic. Case mai ioc, iluminat public ioc, mergem cu faza lunga... gps mia zicea 3,5 km cand s-a terminat asfaltul... o iau incet, sun si la pensiune, nu raspundea nimeni... inca 2 curbe si drumul de pamant a inceput sa fie devastat, sapat pe marginea versantului, nu stiu ce naiba bagau pe acolo, dar se ingustase si mai mult.. nevasta era deja cu ochii la haul din dreapta, mult prea aproape de usa ei , deja incepusera sleauri si eram cu rotile intre ele, cred ca daca intram, ramanea masina pe burta... si suna telefonul: a, ati luat-o gresit, daca nu aveti masina inalta nu puteti trece pe la Pestera, veniti pe Zarnesti nici n-aveam unde sa intorc, drum in panta, deci ar fi trebuit sa dau cu spatele in rampa ... insa inca o curba si o casa cu ceva tapsan in fata, in panta bineinteles si aia, ma bag acolo cu gandul ca daca raman acolo om sunt... Reusesc, gata, inca 1 ora arata gps... Trec de Bran cand ma baga waze prin Predelus... zic gata, acusi ajungem, pac, pancarta cucartier Zarnesti si.... drumul se transforma iar in drum cu piatra concasata Se termina in final, incepe asfaltul din Zarnesti, taiat din 10 in 10 m transversal - probabil tevi noi ceva - si intram in final pe?... pe?... pe drumul forestier pietruit catre cheile Zarnestilor . Juma' de ora mai incolo, timp in care se invtase si cutia sa ramana in D1 chiar si la turatie de 3k, vad o panta si mai naspa, iar cateva patinari mai incolo ajung in parcare. Bezna e putin spus, insa cerul era de vis! Ei, dupa asta totul a fost minunat, de la mancarea excelenta home-made (si muulta) la peisajele minunate si calatoria la cab. Curmatura de a doua zi. Inutil sa zic ca am iesit pe marginea frumului, stateam si ne uitam tampiti la stele, conform dictonului "priveste cerul" - adica la cum arata cerul, cu Calea Lactee in toata splendoarea, de ziceai ca ne-am intors in timp, in copilarie, cand aveai mult mai multe sanse sa vezi cerul asa - si deodata simt un suflat la ureche si imediat o limba.. si era la urechea din partea opusa sotiei , n-apuc sa ma intoc, nici n-am avut timp sa reactionez, ca se baga intre noi o namila de vreo 70 kile de ciobanesc... noroc ca a fost pe "repede-inainte" si n-am apucat sa ma gandesc la un Mos-Martin.. Dupa socul intial, tinand cont ca s-a tolanit namila langa noi, am mai stat vreo juma de ora la scarmanat animalu'. Poze cu masina nu prea am facut, a doua zi pe lumina cand am vazut-o, culoarea era "putin" schimbata si am zis ca nu merita neaparat sa ramana imortalizata asa. Cam asta a fost "aventura off-road" la nici 6k km, i-am facut si noi "botezul". N-am atins nimic, la intoarcere incepuse insa sa zbarnaie ceva in masina, am zis ca aia e, primul greiere, insa urechea fina a consoartei a detectat sticla de apa din usa mea - ea era vinovata! Bucurie la loc, nici nu a mai contat ca am stat pe Valea Prahovei 1 ora intre Predeal si Busteni https://imghost.io/image/T3nuT https://imghost.io/image/T3YQo https://imghost.io/image/T3NXI https://imghost.io/image/T3xb5
    4 points
  3. Astazi mi-am testat noul aparat de polishat: Torqx Dual Action. Am polishat intreaga masina cu Menzerna Heavy Cut Compound 400. Dupa am ceruit-o. A iesit ok tinand cont ca nu am experienta in domeniul asta, pasta folosita e un 3 in 1, iar vopseaua are 17 ani. Rezultate mai vizibile sunt la portbagaj care era f zgariat si la aripile spate. Stopurile si-au recapatat stralucirea. M-ar tenta niste stopuri cum are @C o s m i n. Capota ar trebui vopsita, are multe ciobituri.
    3 points
  4. Sfarsit de poveste ... golfie si-a gasit un alt proprietar la fel de meticulos ca si mine ... de fapt cred ca mai meticulos, ceeace ma bucura! A fost prima mea masina pe care am indragit-o enorm! ... Privim la viitor ... pasul a fost facut spre ceva mai spatios, mai nou, mai dotat mai frumos ... THE END ...
    2 points
  5. NU orice can are can extended, vezi posturile de mai sus. Inclusiv xenonul este pe extended.
    2 points
  6. Va multumesc! ☺ Timpul zboara. Dupa 4 zile de Strasbourg suntem in Amsterdam. La "inchisoare". Subterana ☺.
    2 points
  7. Valeriu daca poti scoate scaunele sport, si eu am renuntat la ele din pricina vizibilitatii. Cei mici nu mai vad nimic in fata. Mai ales daca zici ca e un pic claustrofob. Nu o sa fi dezamagit de 2.0TDI DSG6. Eu zic ca e alegerea perfecta pentru o Octavia 3. Cuplul te va ajuta in depasiri, cutia automata e painea lui Dumnezeu in oras. Sincer pe mine ma intereseaza mult si consumul. Adica la stilul meu de mers cu masina din profil 2.0TDI DSG 6 am consum de 5.6.-5.8%, daca merg identic cu o masina pe benzina sare de 7%. Ceea ce se simte pe durata lunga. La fel, in oras a mea ia 7.5-7.8% iar o benzina ajunge la 10% in oras. E o diferenta mare.
    2 points
  8. Am reusit sa inchei inca un retrofit, cel la comenzi volan. Spira mea a trebuit sa o inlocuiesc, nu stia MFSW. Am cumparat alta cu terminatia Q, montat, codat si acum pot butona. Am cumparat bujii originale NGK Platinum si le-am schimbat, simteam o mica intrerupere la plecare care a disparut dupa ce le-am pus pe cele noi. Una dintre ele s-a lasat mai greu, reusind sa stric capul surubului.
    2 points
  9. Astazi am luat la teste noul E-Golf. Interior fancy, IC digital, consola centrala touch, appleCarPlay si o baterie cu 50% mai mare. Toate astea se insumeaza la un, ahem (clears throat), Road Trip . Revin cu un review, o comparatie intre cele doua in weekend.
    1 point
  10. Nu stiu ca de "curand" o sa fie si asta fosta ... Vreau sa incerc ceva benzinar mai puternic
    1 point
  11. Skoda Octavia 3 1.0Tsi Cluj-Napoca-Oravita-Star Dojran(MK)
    1 point
  12. Nu va merge daca il conectezi direct. dar va merge daca e acelasi hardware prin rescriere soft. (Daca al tau nu e corupt) cel mai bine desfa-i suruburie si verifica vizual foarte atent procesorul si restul pieselor . Vezi daca e vreuna "trosnita" . am gasit asa ceva in 70% din calculatoarele cu defective. 30% s-au rezolvat software. spor si "Atentie la maini"
    1 point
  13. La tine poate fi soft corupt sau defect fizic in calculator airbag.
    1 point
  14. Mersi mult! Stiam de chemical guys. Ai facut o super-afacere.
    1 point
  15. eu am 170k fara probleme pe 2.0 si 3.0 cu 190k reali cu pompa dusa, varza. Nici un upgrade nu e musai. Exista destule modele noi cu pompele varza. cauta-le pe forumurile din afara. La noi passatul B8 e cam rar ..nu am vazut prea multe, implicit sanse mai mici sa vezi plangeri pe forum. modelul 2016 biturbo de 326 cai are aceeasi pompa ca 3.0 meu din 2011 , e chestiune de timp-probabilitate. Considera ca multe din astea mai sunt si in garantie inca, deci daca apare ceva se rezolva la dealer.
    1 point
  16. Astazi am condus 1.4TFSI 125CP (220Nm) M6 pe un Q3 2016 (ne-a facut o surpriza Sixt in aeroportul din Atena, ne asteptam la Golf Variant sau 308SW): 3 adulti, 2 copii si 2 trollere, ca al treilea nu a mai incaput (noroc ca mai sunt doua Transporters TDI in grup -> 13 adulti si 7 copii in total ). Atena-Kyllini, cu punct final Zakynthos maine: consum maricel (~7l/100km - mers doar legal) si "puturoasa", mult zgomot pentru nimic... 1.4TSI 150CP pe Octavia (1255kg) chiar e asa mai cu "zvac" decat 1.4TFSI 125CP de pe Q3 (1460kg)? In rest, tinuta de drum e impresionanta, nu simti nici o denivelare.
    1 point
  17. ai auzit /vazut vre un passat B8 cu pompa cr dusa ? ca au si astea cca 4 ani decand sunt pe piata si cateva sute de mii km unele dintre ele..... sa nu exageram cu acest " musai" upgrade ??? la CP 3..... nici macar pe passat B7 nu au fost mari probleme cu pompa asta, doar cazuri izolate.....cel mai probabil datorata proastei intretineri, (eu nu stiu nici unul cu probleme la pompa motorina si am cel putin 10 cunostinte posesori de CR pe passat B7 cu ceva sute de mii km rulaj ).
    1 point
  18. Pompele sunt aceleasi si pe motoarele 2014 15 16, e doar chestiune de timp pana cand dau fail si astea mai noi. E valabil la toti producatorii, si bmw are failuri la greu de cand au trecut la pompele mai ieftine cp4 1 piston. Pompa mea de pe 3.0 e aceeasi cu cea de pe passat biturbo 2016 17 ..am sistemul de injectie varza. Daca aveti rabdare o sa desfac pompa cand am putin timp.
    1 point
  19. Salut, Apropo de ce spunea colegul intr-un post anterior, confirm. Unui Passat B7 MY2012 2.0 TDI CFGB, astazi i-am schimbat bateria originala (veche de 6 ani Banner 68 Ah) cu o Varta Silver AGM 70 Ah. La service-ul magazinului de unde am luat bateria nu mi-au acordat garantie pt. ca dupa schimb, aparatul de masura le arata o incarcare de numai 12.8 V. Moment in care mi-au recomandat o diagnosticare la alternator si sa revin cand rezolv problema. Nicidecum . Un prieten cu VAG-COM mi-a spus ca trebuie re-codat un modul. Astfel, in VCDS --- 61-Battery Regul. --- Long Adaptation --- ch. 04, codul stocat (aferent bateriei vechi Banner 68 Ah) era: 068 JCB 1111111111. L-am schimbat cu 070 VA0 1111111111. Dupa aceasta operatiune m-am intors la service si bateria se incarca bine ~ 13.9 V si mi-au acordat garantia si toate bune si frumoase. Acest forum a fost si este foarte util, Va multumesc.
    1 point
  20. Nu stiu de ce, in imaginile de mai sus, am crezut ca esti in Bucuresti .... frumoasa masina, frumoasa si oprirea....
    1 point
  21. Am rezolvat doua detalii, zic eu, de efect. 1. Revopsirea carligului de remorcare (curatat bine, aplicat un agent chimic de neutralizare a riginii, aplicat grunt anticoroziv, si in final vopsit - negru semi mat) 2. Colantare oglinzi cu folie KPMF AireLease, negru lucios. Din punct de vedere vizual, nu exista diferente fata de cea de pe cupola. Rezultat:
    1 point
  22. De curand sunt si eu posesor de Skoda Fabia 2 si bineinteles am aceeasi problema cu mirosul urat in habitaclu. Cand selectam aerul pe rece nu se simtea mare lucru, doar un miros putin urat dar cand opream Ac-ul...ma lua cu ameteala Dupa o cautare mai aprofundata am gasit in filtrul de polen VIERMI, deci ceva a intrat in aeroterma si a putrezit acolo, nu va ganditi ca nu am schimbat niciodata filtrul, era schimbat de maxim o luna. Nu stiu daca este bine sau nu, mie mi se pare cea mai proasta pozitionare a filtrului de polen, de ce nu l-au pus inainte de aeroterma ?!?! Mai protejau si aeroterma si habitaclul de musafiri nedoriti. Pana una alta am bricolat eu pe la gura de aer si i-am montat o sita de protectie
    1 point
  23. Astazi am fost la un drive test. Pentru cei care nu stiu, VW are un eveniment pana pe 7 Sept, la Promenada Mall si la Baneasa Shopping City , eveniment cu e-Golf-ul. Puteti merge, vedea si testa masina. Ca si impresie: mi-a placut masina, e silentioasa, foarte confortabila, excelent pentru oras, iar cu o autonomie de 250 km este ok si pentru ceva plimbari pe afara. Se infige sestul de bine, dar ramane o senzatie ciudata totusi atunci cand o calci tare pentru simplul fapt ca dupa 2-3 secunde de tras tare constati ca nu mai creste nimic, simti plafonarea cuplului. As fi curios cum se comporta si in afara, pentru oras e excelent si de ajuns. Dotarile de serie sunt si ele destule din cate am citit iar masina de test mai avea cateva chestii in plus. Oricum, Discover Pro este standard ca fapt divers, faruri LED la fel, si altele.. O experienta interesanta. E clar...asta e viitorul...
    1 point
  24. Am reusit sa montez arcurile sport Vogtland. Masina a primit un drop de 4 cm fata-spate. Confortul e putin mai bun ca la arcurile sport oem(1BE). Dupa cum se vede arcurile sunt identice la lungime pe fata, doar ca Vogtland sunt mai moi. Pe spate chiar sunt mai lungi ca cele sport oem. Distanta de la centrul rotii la aripa (aproximativ): Fata: stock 39,5cm / cu arcuri Vogtland 35,5cm Spate: stock 39 / cu arcuri Vogtland 35 cm Adio spatiu inestetic Cred ca trebuie niste distantiere pe spate, sau niste jante mai late (18 inch pacat cu rar-ul). Las si o poza cu bordul
    1 point
  25. Toate masinile trebuie dotate cu DSG ?
    1 point
  26. Golful e ok... Arată bine. Dar nu am făcut mai nimic la el. Îl conduce soția și oricum îl mai retușează ea prin parcări
    1 point
  27. Eu cred ca te-ai uitat la alta masina. Farurile par originale, au si spalator pe bara si lipseste butonul de reglaj pe inaltime deci pare instalatie originala. Navigatia pare RNS510. De la 127 la 157 cred ca e printre cele mai mici valori de km dati inapoi, de obicei au 100 mii sau mai mult.
    1 point
  28. Cel mai probabil "Amicul de la vw" a comis-o......necunoscand faptul ca masinile cu start/stop au un modul regulator care gestioneza bateria pe baza codurilor BEM. Unele masini merg si cu baterie normala ,dar unele dau eroare pe 61-Battery Regul.,si nu o incarca bine,fapt care se simte daca lasi masina cateva zile in parcare.
    1 point
  29. Daca cheile lucreaza in aceeasi frecventa e ca si in cazul statiilor CB. Cand unul emite pe raza lui de emisie frcventa e blocata.
    1 point
  30. Cazul nu e valabil doar pt masinile VAG, ci pentru majoritatea telecomenzilor care lucreaza pe aceeasi gama de frecvente. Alarme, etc.
    1 point
  31. - inchide si deschide manual ( cu cheia in yala ) portiera soferului - pune contact si apasa pe butoanele telecomenzii - cu o cheie pune contact iar cu cealanta , in yala de la sofer , in timp ce rasucesti cheia spre inchis ti apasat butonul de inchis de pe telecomanda aprox. 10 sec. pe urma rasucesti spre deschis si tot asa ti apasat butonul de deschis de pe telecomanda aprox. 10 sec. - daca nu merge cu nici unul din proceduri atunci ramane vag com - ul cam astea ar fi modurile de programare a telecomenzii banuiesc ca te referi la telecomanda originala a masinii , nu ceva aftermarket !
    1 point
  32. Dragi colegi,mulțumită vouă si a sfaturilor voastre am reusit sa găsesc un cc superb.... Scurt si la obiect,feriti-va de acest nemernic. https://www.olx.ro/oferta/vw-cc-2012-full-led-177-c-p-ID8pWFB.html -km modificați - în bord 127 k iar pe diagnoza 157.... -navigație schimbată -portiera stg fata ,probabil schimbată(codul de la geam fiind diferit fata de celelalte) ,șuruburile de fixare a balamalelor umblate la ele -xenoanele sunt aftermarket si multe alte erori de care nu știam ce sunt cu ele....
    -1 points
  33. Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina
    -1 points
  34. Din seria...ce isi face omul cu mana lui se numeste... In acest weekend a fost frumosul festival Smida Jazz Festival, asa ca ne-am gandit sa urcam si noi o zi pana acolo. Initial era in calcul cort, innoptat etc, insa sanatatea nu a tinut cu noi, asa ca am zis ca nu ne riscam la temperaturi de 2°C la cort, pentru a putea fi apti saptamana asta din nou. Vorba lunga, fara sens...vine Sambata dimineata, la o cafeluta, zicem ca nu mancam nimica, ca oricum in maxim 2 ore ajungem....drumul initial...fiind pana in 2 ore...spoiler, am facut peste 4/5h... La iesirea din Cluj deja a inceput haosul, intre Floresti si Gilau se forta pe banda de urgenta, am blocat, mi-am auzit injuraturi ca nu i-am lasat pe destepti sa depaseasca pe dreapta pe banda de urgenta, din pacate la calitate maxima nu am loopwhole mai multe de 7h30m la camera, deci nu va mai pot reda ce si cum a fost... Am scurtat spre luna si reintrat in Gilau, sa nu stau bara-in-bara, si dupa speculand un trafic infernal pana la huedin, am zis sa urcam pe la tarnita spre Marisel, frumos apoi Belis si traseul meu DC121, si totul urma sa fie o urcare placuta.... Insa, dupa marisel ajungand la intersectia intre Poiana Horia si Belis....politist in intersectie, tronson blocat ambele sensuri pentru cel putin 1h40m....in jur plin de "colorati" cu NR. de AB / SJ / BH si turisti din BG ... alternativa la prima vedere, retur spre Gilau si traficul bara la bara de DN pana la Huedin.... Am stat si cautat pe navigatia masinii, nici o alternativa, Gmaps nici cum nu vroia, asa ca cu Waze am prins localitatea Petreasa, si am zis ca pe drum ulterior pun iara Smida, si bun a fi...sfat "prietenesc"...nu ganditi ca mine Tronsonul urma sa arate asa... Drumul real a fost o adevarata peripetie...care m-am bucurat ca nu eram la final cu jante de 19...insa nici astea de 18 din pacate nu arata ca inainte... Las filmuletele sa vorbeasca de la sine, din pacate anumite tronsoane din cauza unghiului prost al camerei nu redau exact urcarile/coborarile aferente, insa tin sa imi multumesc pentru alegerea unei masini 4wd - fie el si haldex, cat si hill decent control, a fost de vis cu el la anumite unghiuri, cat si pentru 360° camera view, acuma mi-am dat seama la ce sunt exact utile vederile laterale, altfel trebuia mult sa stau si eu si sefa cu geamul pe geam cu frica la anumite "obstacole"... In rest nu am ce zice prea multe, las filmuletele sa vorbeasca pentru iq-ul meu redus. Pentru cei busy la birou, desigur ~3h POV driving material Din ce imi aduc aminte, de mentionat urmatoarele "minute", cel mai probabil si altele, insa nici nu doresc sa va plictisesc prea tare deja, oricum bat campii prea mult de obicei: Part 1 , minutul 10/11 camping de colorati si bariera de la intrarea in parcul national (presupun) Part 1, minutul 29+, primele balti mai serioase (cred, nu mai tin minte intre exact) Part 2, minutul 8:40, incep primele drumuri neabordabile, cu "mici" urcari, a fost prima si singura data cand am pus sefa sa se dea jos din masina pentru a aborda unghiul (ma rog, incepe pe la minutul 10-11, pacat de copyright de la radio background music, mi-a scos aparent total sunetul) Part 2, minutul 17, primul fail de noroi, abordat complet gresit, cred ca am avut ulterior mai grele prin care am trecut fara sa fac tigania (aici tind sa cred ca mi-am aranjat si jantele zgarieturile din aftermath photos) Part 2, minutul 23, wrong turn 1 Part 2, minutul 25:30, urcare abrupta ingusta Part 2, minutul 34, wrong turn 2 Part 2, minutul 38, drum bun si semnal de net....insa wrong road, retur pe araturi Part 2, minutul 50...DN1R 5 km....nu stiam ca va fi un pic mai "lung" ca si timp pana acolo decat mi-as imagina in mod normal pentru 5 km Part 3, inceput, magia Hill Decent, pacat ca nu se prea observa, minutul 3+ deja nu mai atingeam nici o pedala Part 3, minutul 7, va fac cunostinta cu calutii, imi pare rau de aripa daciei care a fost indoita Part 3, minutul 16, coborare ingusta Part 3, minutul 18, god bless side view camera Part 3, minutul 22:40, primele pietricele mai serioase Part 3, minutul 32, ultimii 400m pana la asfalt Part 4, minutul 23...final destination...Smida... Si acuma "aftermath-ul" Proaspat dupa zona in care am ramas impotmolit La destinatie 3 din 4 jante cu zgarieturi jur imprejur sa fie ca la carte....macar is "fine" 1 cu ciobitura.... Mai era putin afectat lacul de pe aripa fata dreapta la o zgarietura fina, insa dupa spalat/mic polish nu se mai observa nimica. Jantele se vor "reface" dupa ce trec la cele de iarna, nu vad nici un sens sa le refac inainte. Da, ma zgarie si pe mine zilnic cand le vad, insa poate trec macar pe la cineva inainte, sa imi spuna exact cum va sta distractia, atat ca si cost, cat si ca si durata a lucrarii, desi nu imi imaginez ca e rocket science, dar nu e domeniul meu, deci voi intreba ca vaca la poarta noua In rest, cel tarziu in weekend cred ca bifez 20k km, poate reusesc o poza in bord daca imi aduc aminte, insa fiind mai tot timpul cu ACC activat, tot uit sa il dezactivez sa vad cati km am in total, fiind in aceasi "zona" afisate ambele, alternand in functie de ACC on/off Ah, si un meanwhile in Romania, la intoarcerea inspre Cluj , fac un cut sa nu va irositi 10minute din viata pentru 1 cadru cu oi...si viraje ac de par fara nici macar un indicator In alta ordine de idei...si offtopic... Un NOE infiltrat - Bruni era dupa 4 episoade de inmuiat, spuma, clatit si prastia astepta sa fie dusa la spalatorie, inca nu avea nimica la aripa Prastia are 9.5xy km, trebuie sa ii revopsesc o oglinda, sefa a crezut ca incape pe undeva... Asta imi este pe primul plan, nu doresc sa ma apuce anotimpul rece cu ea asa. Mai muscase asa ceva ieri, insa a fost scos dupa spalat/mic polish, imi pare rau ca nu am facut poza initial cu cat verde/albastrui era pe aripa...am dat cu mana/carpa, m-am umplut de creta, nu imi explic exact cum a fost reusita bravura, masina era la mine, parcata legal, banda dedicata parcarilor pe partea carosabil, partea zgariata pe partea cu banda de circulatie, si masina din fata prastiei si cat si cea din spatele eie, erau mai in afara, ma rog... Si vorba unui contemporan in viata: tocmai a suferit Bruni depreciere de 9.999€, oricum clar sub orice "proaspat importat" cu km reali de peste hotare, doar are uzura de Romania Si cam atata cu minciuna, ca deja exagerez ^^ Drumuri bune si minte mai multa decat detin eu, va doresc tuturor
    -1 points
  35. asteptam 2.0 tdi vs 1.4 tsi ......
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!